• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Torozon Tavernája

A lezárt, de még elérhetõ fórumok gyûjtõhelye...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
4496 hozzászólás • Oldal: 79 / 300 • 1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 300

HozzászólásSzerző: Meridian » 2006.03.06. 20:04

LOL xDDDD

Bár van olyan, aki élet jellemű elffel: -Szétlövöm a lovát!...
Szóval...a jellemekről meg annyit még, hogy szerintem a játékos jellem nem fontos, hanem az, hogy mennyire gondolja át a karakterét. Annyira is tudja kijátszani (erős önkritikának is vehető, ha úgy tetszik :oops: )

Meridian
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quiasse Limenel Umassyras » 2006.03.06. 20:04

Ti valamit kevertek. attól, hogy valaki rend jellemű, attól még nem unalmas, és nem érzelemmentes. Csak a káosz jellemnek a kavargó érzelemhullámai és kitörései látványosabbak. Egy abszolút rend jellemű lovagnak is lehetnek olyan belső vívódásai hogy egy középiskolás csitri is megirigyelhetné. Csak a rend jellem határok közé szorítja az ilyen érzelmek kinyilvánítását és irányítását. És persze ad sémákat is. Ezért nem szeretem például ilyen nevek mögé szorítani a karakter lelkét, mint élet, halál, káosz, rend. Minden kari olyan amilyennek kijátsszák. És a magusban leírt jellemséma lehet, hogy egy karinál 3 szituáció alatt 3 féleképpen változik.
Általában az olyan karikat nehéz kijátszani, akiknek sok megkötése van a viselkedésével kapcsolatban és nem tehet meg akármit. A varázslónak is rengeteg kötöttsége van meg a fejvadásznak is. És ha a játékos eltér ezektől a sémáktól, akkor már meg is bélyegzik, hogy nem tudja jól kijátszani a karit. Viszont vannak tényleg olyan szabályok, amit feltétlenül be kell tartani. Csak meg kell tudni szabni a határt.
Ha valaki megtalálja az egyensúlyt, akkor mindegy, hogy varázslóval, női karival, vagy elffel játszik.
"Új faj az ember, sok baj van vele
Ráordítok egyet, kiomlik a bele."

Részlet Roquar Qrassys aquír bárd balladájából.
Avatar
Quiasse Limenel Umassyras
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 2168
Csatlakozott: 2005.10.20. 14:43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Schinter » 2006.03.06. 20:11

csak egyet tok érteni az előttem szólóval...
A halál jellem nem jelenti azt,hogy csak úgy lehet végig menni az uton,hogy véres holtesteket hagy maga mögött az ember...És egy elf is simán mondhatja azt,hogy szét lövöm a lovát...gondoljunk bele,hogy krán lovasai "baráti" látogatást tesznek elfendelben,akkor teljesen logikus nem?Attól,hogy halál jellemű még lehet "kedves" vki és tisztelheti az idősebbeket....
Avatar
Schinter
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 3440
Csatlakozott: 2005.10.09. 19:22
Tartózkodási hely: Bp,Pécs
  • ICQ
  • YIM
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Skuld » 2006.03.06. 20:13

Persze. Nem is azt mondatm, hogy unalmas. :)
Skuld
 
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Schinter » 2006.03.06. 20:16

visszatérve a varikra....
Sztem egy vari nem azzal kezd,hogy mozaikozik orrba szájba...Mellesleg nem mindig van botjuk sem....nézz körül lényeg,hogy van vari és ha végig olvasod az összes topicnak az összes reagját,akkor rájösz :D
Avatar
Schinter
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 3440
Csatlakozott: 2005.10.09. 19:22
Tartózkodási hely: Bp,Pécs
  • ICQ
  • YIM
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Meridian » 2006.03.06. 20:28

Najó...ugye most szórakozol? majdnem mindet végigolvastam már, kifolyt a szemem. Inkább hiszek neked... :wink:

Nem tudom, Limi...sztem te keversz valamit. Itt ugyanis senki sem monta azt, h a Rend jellem unalmas. Én per speciel úgy gondolom, hogy a Rendet azért nehezebb kijáccani, mert nem mutatja ki az érzelmet annyira, mint egy káosz pl. vagy egy rend, halál. És mivel szerintem a legtöb emberben megvan a z a késztetés, hogy ha baja van, akkortomboljon. És ez...

Meridian
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Schinter » 2006.03.06. 20:36

Spec én sem tartom jónak a jellem rublikát a karlapon...teljesen felesleges ugyanis egy jó előtörtéttel pontosan meg lehet tudni milyen a kari érzelem világa és gondolkodás módja...Mig egy jellembe beszoritani vkit úgy elég nehéz...mellesleg én spec nem tom elképzelni a rend jellemet ugy hogy nem/kevésbbé mutatják ki az érzelmeiket...Arra ott van az asztrál...Lehet,hogy vki szeret tombolni(aszt 8),de attól sztem még lehet rend jellemű...tiszteli a törvényeket a barátait stb...Csak éppen kicsit más hogy fejezi ki a véleményét :D
Avatar
Schinter
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 3440
Csatlakozott: 2005.10.09. 19:22
Tartózkodási hely: Bp,Pécs
  • ICQ
  • YIM
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Tysson-lar » 2006.03.06. 23:06

Én egy valamiért tertom jó a jellemrublkát: ha 20 NJK-m közül van 3 harcos, és nem tudom őket hírtelen megkülönböztetni ki-ki, akkor ott jól jön. És irányadónak se rosz a dolog. Főlegha Km szemmel nézem a dologt. Ha csak úgy odaadnak eg karilapot, és nincs ráírva semmi, akkor le is vonhatom azt a következtetést, hogy örjöngő pszichopata, és aztis, hogy rendes, becsületes, tisztességes ember. Tehát azért jó az a jellem rublika :wink:
"A barátom és hû követõm? Nem is tudom... Meghalt már valaha értem?"- Jakirte Jak Cyr

Lorg, a Rút
Tysson-lar
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1153
Csatlakozott: 2005.11.08. 19:37
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Könnyûléptû » 2006.03.07. 9:34

Lithas kalandozótársak!
Régóta nem reaggoltam, úgyhogy gondoltam megteszem, mert nagyon érdekes témákról beszéltek.
Több dologhoz is volna hozzászolásom :)
Jellem:
- Ad 1: Mindenki, aki figyelmesen elolvassa a MAGUS ETK-t, láthatja a karakter jellemek fejezet végefele, hogy em tökéletesen azt a jellemet kell valakinek kijátszani, amit ami ott le van fektetve, egyébként meg értlemezés kérdése az egész.
- Ad 2, a jellem meghatározása csupán azért szükséges, hogy bizonyos papi vagy egyébb jellemmeghatározó mágiáknál ezekre az információkat a játékrendszerre lebontott jellemvonásokkal határozhassuk meg, tehát aki alkamazza a Jellemérzékelés papi mágiát, annak ne kelljen a KM-nek azt mondania, hogy pl." hát az alany rendkívül bonyolult, összetet tjellem, ezért nem tudod meghatározni" :D jó, ez kicsit sarkosítot, de volt már ilyenben részem, bár ott is ez direkt egy szivatás volt a Km részéről a meghtaározhatatlan jellemű Jk felé.
- Ad 3: Egyébként aga a játékos és a Km dolga eldönteni, mit tart jellemével elfogadhatónak, és mit nem. Egy Élet jellemű ember gátlás nélkül fog állatot ölni, ha éhes, persze nem fog többet megöldni, mint amennyi húst megeszik, ugzyanakkor bármilyen értelems lényt, aki nem igyekszik társai életét veszélyesztetni, vagy direkt elvenni, igyekszik megkímélni. Egy élet jellemű elf, viszont, gátlás nélkül le fogja lőni ezt az embert, ha ezt az ő erdejében teszi ezt, ugyanakkor ő még egy rovart sem tapos el, hacsak az épen nem egy szúnyog, ami a vérét akarja szívni, bár, még az is lehet, hogy akkor sem. És ekkor még egyik sem cselekedett az őrá meghetározó jellemmel ellentétes dolgot.
- Ad 4: Az Élet-Rend jellem szerintem az egyik legkönnyebben kijátszható jellem, mert alapvetően nem különbözik attól, amivel legtöbbünk a való életben rendelkezik. Csupán annyiban nehéz a MAGUS-ban kijátszani, hogy a legtöbb kalandozó pusztán az életbenmaradása miatt sem tarthatja be ezt tökéletesen, hiszen melyik volna mondjuk az az őrült harcos kasztú kalandozó, amelyik egy telejsen átlagos honpolgár jellemével nekilátna a számtalan veszéllyel és viszontagsággal járó kalandozásnak. Ehhez egy kicsit őrültnak, vagyis máris kicsit Kaotikusnak kell lenniepersze más a helyzet, ha monjuk kiküldetésben lévő lovag, aki lehet Élet rend jellemű, de ő nem a saját őrültsége miatt megy el kalandozni, hanem mert mondjuk a rendje küldte, de máris más a heylzet, ő nem készül arra, hogy "Na, mostantól én leszek a köpönyeges vándor igazságosztó!" legfeljebb a végén megragad ebben a szerepben, vagy jellemtozulást szenved, esetleg meghal, vagy küldetése végére ér, és szépen hazatér eredeti életébe.

Varázsló:
- Ad 1: nem igaz, hogy nincs varázsló karakter játékban itt az Onlinemagus-on, mert pont nálam is játszik 1 :)
- Ad 2: A varázslónak pont olyan remek jellembeli tulajdonságai vannak, hogy ő a tipikus elvont gondolkodó, márpedig azt mindíg ki lehet húzni valamilyen irányba. Én például a megzakkant harcos varázslókat kedvelem, de vannak pusztító, netán őrült-kutató típusú karakterek, akiket pl: nem érdekel, hogy éppen ibara közepén áll, és körülötte halomra gyílkolják egymást Ahme Ramun hívei a Kráni pusztítókkal, ő teljes odadaásával figyeli a lába előtt kihajtott sivatagi viágot, és amikor azt egy kóbor hatalomszó elpusztítja, akkor ugyanazzal az oedaadással tanúlmányozza, hogyan olvadt üveggé a virág helyén a homok :) . A pusztító varázsló meg a tipikus kalandozó, amikor végig a kalandozócsapatban van, gyakorlatilag nem csinál semmit, csak megvédeti magát a töbiekkel, meg osztja az észt, aztán mikor nagy gond van, akkor csinál valami abszolut hülye mágiát, amit egyébként mindenki hülyeségnek tartana, és megoldja vele a problémát.
Ad 3: A tipikus varázslót azért nehéz a MAGUS-ban kijátszani, mer az nem megy el kalandozni. Ennyire geyszerű. Nekik a klandozás annyiból áll, hogy átmegy a szemközti könyvtárba, esetleg a mestere nyit neki egy térkaput, vagy ő maga nyit magának egyet a szomszéd város könyvtárába. ahol megvan az a könyv, ami az övékbe nincs. és felborzolódik a hátán a szőr arra a gondolatra, hogy kalandozás, fegyverek, vér, bűzös orsszarcú, sör-bor-pálinka vedelő kalandozók, sőt, harcra, meg támadásra-védekezésre használt varázslatok. Jajj, még a gondolatot is elhesegetik maguktól. A multkori kalandban, amit asztalin játszottam, a varázsló tipikus, félelemtes bohém életet élt, és félelemtes alkoholista volt, mivehogy remekül bírta az alkoholt, pl egy egyész délután alatt elfogasztott kupa bor után már nem volt neki ildomos belekezdeni a másodikba, különben aznap már nem lehetett hasznát venni, de azt tudta is magáról. Tehát valóban, aki nem azzal tipikus, dorbézolós mindent kibíró, kemény csodagyerekkel akar játszani, az ne a varázslót válassza, mert arra az nem alkalmas, az még legelengedettebb formályában is olyan visszafogott, és megfontolt, mint lovag a lovasroham alatt. aki meg nme így jétsza ki a varázslót, az csak csúfolja a kasztot, bár ha jól megmagyarázza... Egyébként a legegyszerűbb, őrültet kell vele játszani. A tipikus orvosi esetet, ami a pszihológusok rémálma, és akor nem kell vele magyarázkodni, azért olyan, amilyen, mert őrült. zakkant. :wink:
Könnyûléptû
 
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Schinter » 2006.03.07. 10:23

nos az elf és a szunyog pároshoz annyit fűznék hozzá,hogy sztem az elfek annyira otthonosan érzik magukat az erdőben és annyira együtt élnek vele és védelmezik,hogy a szunyogok sem harapdálják őket vagy felkészülnek vmi hatékony szunyog riasztóval... :lol:

A varázslóhoz meg annyit,hogy sztem egyikük sem szokott a szomszéd városba trk-t nyini...inkább átmennek egy hintóval vagy áthozatják a könyvet...ha meg nagyon sürgős,akkor meg a teleport olcsóbb mana ügyileg :lol:
Sztem normális varázsló nem indul el kalandozni...Mivel nincs rá oka,ahogy az előttem levő is emlitette...Esetleg kiküldheti a rend,de arra is inkább megvannak a saját tanuét emberei 1-1 vari sulinak sztem...és azért alacsony szinten sokat még nem tud a mágiáról igy meg azért nem küldik ki....
Avatar
Schinter
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 3440
Csatlakozott: 2005.10.09. 19:22
Tartózkodási hely: Bp,Pécs
  • ICQ
  • YIM
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Skuld » 2006.03.07. 13:37

Schinter írta:nos az elf és a szunyog pároshoz annyit fűznék hozzá,hogy sztem az elfek annyira otthonosan érzik magukat az erdőben és annyira együtt élnek vele és védelmezik,hogy a szunyogok sem harapdálják őket vagy felkészülnek vmi hatékony szunyog riasztóval... :lol:

Allatidomitas MF: beidomitja oket, majd az ellenfelre uszitja xDDD

Schinter írta:Sztem normális varázsló nem indul el kalandozni...Mivel nincs rá oka,ahogy az előttem levő is emlitette...

Ugyan sosem volt varazslom, es nem is szeretem - foleg a rendszer hianyossagai miatt -, de attol meg hogy vki magiat tanul es alkalmaz, attol meg erdekelheti a nagyvilag. Szerintem a varazslok sem szuksegszeruen egyoladlu egyenek. (Sry az ekezet miatt, angol billrol irok :P )
Skuld
 
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Meridian » 2006.03.07. 13:56

Nos, nekem volt egy-két asztali életút, ahl varázslóval mentem. Szerintem sem az az otthonülő típus, csak megfelelő ambíciót és vágykat kell neki találni, és szinte magától elindul :P

csak egy kérdés: vannak tiltott dolgok ezen az oldalon, vagy minden KMtől függ?

Meridian
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Skuld » 2006.03.07. 13:59

Meridian írta:csak egy kérdés: vannak tiltott dolgok ezen az oldalon, vagy minden KMtől függ?

En ugy vettem eszre, hogy altalaban az ETKt preferaljak, de ha lebeszeled vele, akkor esetleg(!!!) ( 8) ) mas is johet :P
Skuld
 
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Sion » 2006.03.07. 14:19

Ez így igaz. Az első törvénykönyvet támogatjuk inkább, de időnként más is jöhet. Amit még az elején megondtunk, az az hogy nem akarunk pusztítást vagy kínokozást látni az oldalon... Egyébként volt szó UT-s csapatról is de az végül nem jött össze, de ha valaki UT-t akar mesélni és talál játékost hozzá hát rajta. Ugyanez a helyzet a d20- al is...

Sion
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quiasse Limenel Umassyras » 2006.03.07. 16:30

No. Néztem tágranyílt szemekkel.
Vazz. Milyen az a bekattant varázsló?????? Mer hogy nem tanítják ki varázslónak a kettyós pszichopata alanyokat az ezer százalék. Ha meg egy kitanított varázsló bekattan, akkor valószínüleg a saját rendje fogja eltenni az útból, hogy ne képviselhesse többet az ő nevüket. Aztán a harcos varázsló. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!. Basszus. Mi a fenének tanulna egy varázsló harcolni. Egy varázsló szemében a mágia mindenható. A kardvívás vagy az öklözés olyan alantas elfoglaltság, ami nem méltó egy olyan kiemelkedett személyhez, mint a varázsló. Ráadásul a varázslók általában nemesi családokból kerülnek ki, mert azoknak van pénzük. A tőrvívást vehetjük szükséges követelménynek, mert egy nemes azér tudjon bánni egy tőrel, még ha nem is profi szinten.
Aztán az hogy a varázsló miért megy el kalandozni. Azért mert Ynev tele van ősi romokkal, rejtve őrzött érdekesebbnél érdekesebb varázstárgyakkal. Távoli országok rejtett tudásával. Olyan dolgokkal, amik nem olvashatók el könyvekből. És a tapasztalatszerzés is fontos. Az aki olyan magas körökben forog, annak megnyílik a világ. Sok varázsló pl diplomata. És az ilyen utakból már magától jönnek a kalandok. Szóval egy "normális " varázsló, aki nem begyöpösödött könyvmoly, az elég hamar elkezd utazgatni. És ha nem is a kalandvágy hajtja, lassan biztosan megfertőzi a kalandozókór.
Az oldalon játszott kalandokban előfordul egy-két varázsló. De általában a KMek nem szeretnek a kasztnak mesélni. Nincs megtiltva, de a KM mondhatja azt, hogy vari ne jöjjön.
"Új faj az ember, sok baj van vele
Ráordítok egyet, kiomlik a bele."

Részlet Roquar Qrassys aquír bárd balladájából.
Avatar
Quiasse Limenel Umassyras
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 2168
Csatlakozott: 2005.10.20. 14:43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
4496 hozzászólás • Oldal: 79 / 300 • 1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 300

Vissza: Archívált Fórumok

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség