• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

AD&D megbeszélős

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
312 hozzászólás • Oldal: 16 / 21 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.08.15. 17:25

Ah, elfáradtam a vitákban, oké Quator, nincs erdőtűz, elfogadom hogy KM-ként nincs döntési szabadságom.
Inkább tovább mesélek.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2015.08.15. 17:39

Castor

Természetesen KM-ként van döntési szabadságod és úgy meséled ahogy akarod.

Én is belefáradtam a vitákba. (Évekkel ezelőtt.) Ezért kilépek, hogy a további vitákat elkerüljem. A játékélmény számomra ott sérült, hogy nekem mindenképpen állást kell foglalnom és utána ezt pörgetjük egyre tovább, hogy kiforgassuk, amit lehet.

Köszönöm a lehetőséget. Nektek jó játékot.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Antarys » 2015.08.15. 18:18

Valójában nem vitatkoztunk semmin. Szerintem inkább gondod volt azzal, hogy szóvá mertünk tenni bármit, ami számunkra fontos és neked és a karakterednek is köze van hozzá.

Sajnálom, hogy csak akkor tudsz játszani, ha mindenki más tehozzád alkalmazkodik, és te nem vagy hajlandó a kompromisszumra. Viszont köszönöm, hogy kiléptél, mert így már nem érzem magam megzsarolva, hogy mindent eltűrjek amihez csak kedved van, mert folyton a kilépéseddel fenyegetőzöl. (Amit alapvetően normális esetben nem szeretne senki.)

Castor: Ne csüggedj! Játszunk tovább! Menni fog Quator nélkül is.
"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." - Weöres Sándor
Avatar
Antarys
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 161
Csatlakozott: 2010.10.11. 19:31
Tartózkodási hely: Veszprém
ZK Karakter: Dralt D'Mon - A Halál Völgye (ÚTK)
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: kalidar » 2015.08.15. 18:41

Nem vagyok "naaaagy,öreg motoros" fórumon de már én is megszoktam hogy a mesék többsége nem fut végig,vagy valaki kilép...ilyen,olyan dolog miatt...talán nem is emlékszem olyan kalandra amióta fórumozok,ami rendben lezajlott volna (amiben én is érintett vagyok) :shock: :shock: :shock:
Avatar
kalidar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 89
Csatlakozott: 2015.05.31. 16:22
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.08.15. 20:23

Nem csüggedek, de nem is bontok pezsgőt Quator távozása miatt. Én sajnálom Quator kilépését, mert egyébként kedvelem. Nem véletlenül szerettem volna vele játszani, hanem mert régi találkozókról személyesen is ismerem, (kalidart is még a szládos meséből).
Valahogy régen, mikor kezdtem, 16-17 évesen sokkal könnyebben, sértődésmentesebben ment ez a dolog, ahogy öregszem meg kezdem azt érezni, hogy úgy kell viselkedjek mintha tojásokon lépdelnék, az ingerküszöbünk meg az egekben van, Mindegy ez van, majd megnyugszunk.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Antarys » 2015.08.18. 18:08

Castor:
Én sem örülök, hogy így alakult, csak megkönnyebbültem...

Az a tapasztalatom, hogy csak itt fórumon, a sok félreértett szöveg miatt könnyebb a sértődés. (Élőben ott, a mimika, meg a hangszín. Gyorsabban jön a reakció a nem várt félreértések elsimítására.)

Szerintem egyébként nem az egekben van az emberek ingerküszöbe, hanem épphogy a "béka segge alatt". Lehet, hogy éppen amiatt, hogy túl sok időnk van egy-egy reagon elgondolkodni, emiatt a félreértések túl sokáig keringenek az agyunkban... válasz hiányában csak még ingerültebbé válunk és utána már teljesen mindegy, hogy ki milyen szépen fogalmaz.

Noha a szerepjátékok elengedhetetlen része a GOND (a nagybetűs). Vajon miben lehet más a karakter gondja, attól, ami az ilyen esetekben éri a játékost? Tanulunk egyáltalán valamit a szerepjátékból?

"Mindegy ez van, majd megnyugszunk."
"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." - Weöres Sándor
Avatar
Antarys
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 161
Csatlakozott: 2010.10.11. 19:31
Tartózkodási hely: Veszprém
ZK Karakter: Dralt D'Mon - A Halál Völgye (ÚTK)
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Antarys » 2015.08.19. 1:12

Nah, mostmár nem is értem Quator miért lépett ki... A vak törpe csak úgy magyarázat nélkül , 1kör kihagyás nélkül átlát az illúziókon... Oké.... Most már nem is érdekel ez az egész. De remélem Castor azért az ígéreted betartod és legközelebb nem árulsz el. :shock:

Úgy látom nem volt valami meggyőző a KMünk, hogy senki nem törődik vele, hogy mit ír.
CASTOR írta:Akkor engedelmetekkel úgy fogom tovább folytatni a történetet hogy az elementált mindenki valóságosnak hiszi...


Kíváncsi vagyok ebből mi fog kisülni...
Szerintem ez a találkozás végzetes lett volna számunkra... (3db 10. Szintű lény... Castor, áldom a jó szívedet!) Lehet hogy most majd a druida lesz a végzetünk? :)
"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." - Weöres Sándor
Avatar
Antarys
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 161
Csatlakozott: 2010.10.11. 19:31
Tartózkodási hely: Veszprém
ZK Karakter: Dralt D'Mon - A Halál Völgye (ÚTK)
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: kalidar » 2015.08.19. 7:50

Rendben...lehet köpködni,én vagyok a pöcs mert Castor eme idézett reagját nem láttam,amennyi írkálás volt rövid időn beül megesik...
Ja,de nem is...hazudok...láttam de direkt leszartam csak hogy Antarys idegeskedjen.

Mindenki döntse el melyik az igaz és folytassuk a hisztériát ahelyett hogy egyszerűen szólnánk hogy "figy,olvastad mit írt a KM?"

Reagot javítom,aztán eldöntitek nyújtsuk e a témát mint a rétes tésztát vagy hagyjuk a szarba az egészet...
Avatar
kalidar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 89
Csatlakozott: 2015.05.31. 16:22
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Antarys » 2015.08.19. 15:17

Bocsánat, igazad van. Valóban egyszerűbb és diplomatikusabb lett volna, egy ilyen kérdés.
"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." - Weöres Sándor
Avatar
Antarys
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 161
Csatlakozott: 2010.10.11. 19:31
Tartózkodási hely: Veszprém
ZK Karakter: Dralt D'Mon - A Halál Völgye (ÚTK)
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: kalidar » 2015.08.19. 15:31

Jó,lépjünk túl rajta.Legközelebb jobban figyelek,más meg előbb kérdez...
Avatar
kalidar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 89
Csatlakozott: 2015.05.31. 16:22
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: kalidar » 2015.08.28. 9:46

Új terveim szerint csak 3-4 naponta fogok felnézni a fórumra,mivel úgy sincs sehol haladás.Ha eközben mégis van reag,akkor türelmet kérek,majd írok amikor belépek.
Avatar
kalidar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 89
Csatlakozott: 2015.05.31. 16:22
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.08.31. 8:36

Castor, bocsi nem emlékszem miben maradtunk végül. Állat form-ban tudok-nem tudok castolni?
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.08.31. 17:16

Tudsz castolni átváltozott formában.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.09.01. 10:24

Okés, köszi!

Srácok, van egy ötletem. Megmondom őszintén nem szívesen harcolnék ezekkel a dögökkel, most még aztán főképp nem. Két kör alatt egérutat tudnánk nyerni, ütésváltás nélkül. Két spell.

1. Obscurement (lvl2)

100 lábra vannak. Ledobok egy 90x90x10-es zóna ködöt magunk köré, a látótávolság 2d4 láb. Mindenféle látást akadályoz, az infrát is. Mi még közel vagyunk egymáshoz, a mi látásunk rendben lesz, a pókok viszont fixen elvesztenek minket. 36 körig tart.

Amint ez megvan ezután elburjánoztatom köztünk és alattuk az erdőt.

2. Plant Growth (lvl3)

Az a baj, hogy ez 1 körös spell, de a korlátozott látásviszonyoknál szerintem van rá időnk. maxban egy 180x180 feet-es területen, és a köddel együtt kb mozdulni nem fognak tudni.

Szerintetek?
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Antarys » 2015.09.01. 13:11

Most akkor megbeszéljük játékon kívül, amit belül kellene?

Én már kidobtam a kezdeményezést, és eléggé a kör vége félé fog jönni Rubin. Mivel a ti karaktereitek vélhetően Rubin előtt jönnek a ti reakciótokra már cselekvési terveket készítettem. Ha azt "látom", vagy "hallom" tőletek, hogy ne harcoljunk, akkor nekem is van rá megoldásom. Ha azt tapasztalom, hogy pl. a medve is nekiiramodik az ellenfél felé, akkor nyilván Rubin majd mást tesz.

10-nél, amikor kezd a karim (amikorra majd tudatosul benne, hogy mi az ami történik körülötte) fel is vetem majd valamelyik tervemet, játékon belül.

Castor engedélyével természetesen itt is megbeszélhetjük előre a tervet, mintha megállítanánk az időt és a karakterek egy extradimenzionális térben egymást ismerve, kitalálnák a legjobb taktikát. :lol:

Mit szólsz hozzá Castor?
"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra." - Weöres Sándor
Avatar
Antarys
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 161
Csatlakozott: 2010.10.11. 19:31
Tartózkodási hely: Veszprém
ZK Karakter: Dralt D'Mon - A Halál Völgye (ÚTK)
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
312 hozzászólás • Oldal: 16 / 21 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21

Vissza: Castor AD&D kalandjai

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség