• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

AD&D megbeszélős

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
312 hozzászólás • Oldal: 6 / 21 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.06.04. 10:26

Kyarra!

A mackótestvér bizony 2/3-dal mozog, ugyanis több mint 280 font van rajta.
A karaktered súlya 148 font+50 font páncél ami terajtad van+10 font ruha és apróságok+a maci láncvértjére amire 80 fontot számolok, hiszen large lényről van szó, nem elég rá egy medium lényre tervezett anyagmennyiség. Így a maci 8-at mozog.

Továbbá nem igazán értem hogy számoltad ki a hátasod AC-jét. A maci AC-je alapból 6, egy láncing 5-ös értéket biztosít. Ez lesz a maci új AC értéke a 6 helyett. Azaz 5.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Kyarra » 2015.06.04. 11:54

Castor pmben válaszoltam .
Avatar
Kyarra
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 195
Csatlakozott: 2010.08.22. 16:44
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.06.04. 13:55

Én is.

Emberek, ki szeretném kérni a véleményetek egy kérdésben, lehet tévedek:

A hátas állakottra rakott páncél az tovább csökkenti az állat alap AC-jét, vagy csak annyit csinál hogy a típusának megfelelő értékre változtatja?

Pl: Állat alap AC-je 6 kap egy láncinget, akkor a láncing 5-ös AC-je most ebből a 6-ból vonódik le, vagy csak annyi történik hogy ezentúl az adott páncél AC-ját használja?

Az én véleményem az -mivel ez nem 3. kiadású D&D- hogy itt nem adódik össze, hanem a jobbik érvényesül.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: kalidar » 2015.06.04. 14:05

Mesélők könyvében nincs erre szabály?Esetleg szörnyek könyve...

Szerk.:
"ARMOR CLASS is the general protection worn by humans and humanoids, protection due to physical structure or magical nature, or difficulty in hitting due to speed, reflexes, etc. Humans and humanoids of roughly man-size that wear armor will have an unarmored rating in parentheses. Listed AC does not include any special bonuses noted in the description."

Hátha segít valakinek(aki angolos is)

Szerk2.:
Bár annyit én is értek csak blabla,de nem ad erre választ,bocsi.
Avatar
kalidar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 89
Csatlakozott: 2015.05.31. 16:22
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.06.04. 14:48

Ha párhuzamot veszel a JK és az állat között

JK alap AC 10
JK chainmailben 5 Ha már pajzsot tesz hozzá akkor 4
Ergo nem leveszi hanem az aktuálisra módosítja

Maci alap AC 6 mert nagyon bundás
chainmail AC 5 mert az mégis csak fém... és az 5 érvényesül, mert ami az 5-öt átvágja az a 6os bundát is ugyanúgy fogja

legalábbis szerintem így logikus

szerk:
Type of Armor - AC Rating
None - 10
Shield only - 9

ergó ha kivonósdit játszanák a pajzs érné meg a legjobban, mert az magában 1-re csökkentené az AC-t
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.06.04. 15:01

Con Larrodan írta:Ha párhuzamot veszel a JK és az állat között

szerk:
Type of Armor - AC Rating
None - 10
Shield only - 9

ergó ha kivonósdit játszanák a pajzs érné meg a legjobban, mert az magában 1-re csökkentené az AC-t


Hát ez tényleg meggyőző...igen szerintem jól döntöttem, köszönöm.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Kyarra » 2015.06.04. 15:15

Elbúcsúzom jó játékot mindenkinek, KM-nek megírtam miért.
Avatar
Kyarra
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 195
Csatlakozott: 2010.08.22. 16:44
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.06.04. 15:19

Creatures with Natural Armor Classes
Some creatures possess a natural Armor Class already superior to some of the armor
types (for example, the horse is AC 7). However, these creatures can still benefit from
wearing armor of a quality worse than their natural Armor Class. If the AC of armor is
equal to or worse than the AC of the creature, the AC of the creature improves by 1.
For example, a horse has a natural AC of 7. The AC of leather armor is 8, worse than
the horse's natural AC. However, if a horse is fitted with leather barding, its AC drops to
6 since it gains the benefit of the additional protection

Ez a szabálykönyvben van, most találtam.

Kyarra írta:Elbúcsúzom jó játékot mindenkinek, KM-nek megírtam miért.

Bocsi, de beavatnál minket is?
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: kalidar » 2015.06.04. 15:34

Bár nem értem Kyarra döntését,ha az a maci AC-ja miatt van...ha nem amiatt akkor még úgy se.
Bár ennek fényében mindegy de szerintem:
A páncél az alap,azaz a természetes védelmet módosítja ami embereknél (és elf,törp,stb) 10. A láncing ezt módoítja 5-re.
Namost a példázott macinak 6 a természetes védelme,ha erre teszünk egy láncvértet az ugyan úgy öttel módosítja mert a láncszövet ugyan az az anyag de a macinak eleve kisebb a védelme amit módosíthat
Csak gondoljunk az olyan lényekre amiknek mondjuk -2 a védelme,ha ráadunk egy láncvértet rosszabb lesz és 5re emelkedik?Vagy jobban védett lesz és -7?

Szer.:
Vagy vegyük az ügyesebb jk-t akinek kicsit jobb az ügyessége és van -2 módosítója...neki 8 az AC vért nélül...láncvértben 3 mert összeadódik....
Avatar
kalidar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 89
Csatlakozott: 2015.05.31. 16:22
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.06.04. 15:49

A Con által idézett részből nekem az jött le, hogy amennyiben a páncél rosszabb, mint a lény természetes védelme, akkor simán csak 1 értékponttal jobbá teszi az AC-t.
Értelemszerűen ha meg jobb akkor szerintem meg az az érték használandó a természetes helyett.

Kyarra a személye ellen irányuló támadásnak, szekálásnak vette hogy ráálltam a megterhelés, maci AC témára, és úgy érzi megalázom azzal hogy azzal érvelek hogy én vagyok a KM, akinek a szabályok szerint döntő a szava. Nem tetszett neki hogy nem fogadtam el az álláspontját, illetve hogy szerinte Quator furcsa faj-kaszt párosítású minója korántsem kapott annyi basztatást mint az ő szerencsétlen macija és ez megalázás és én nem vagyok képes kompromisszumra, és mi az már hogy azzal zárok le egy vitát hogy én vagyok a KM.
Szóval én vagyok a szar.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: kalidar » 2015.06.04. 16:02

Értem.AC lárdésben Én csak kifejtettem a véleményem... a megoldás kulcsa lehet Quator mesternél lesz.

Terhelés stb...Én konkrétan úgy felszereléseztem hogy ne lépjem túl a terhelés kategóriát.Ha mégis túllépném kicsit lassabban baktatnék...

MaciAC kérdésbe nem folynék bele jobban,de szerintem már az is elég "jófejség" volt hogy nem az lett a legelején hogy van egy harci méned és jónapot.
De tapasztalataim szerint (legalább is nálunk asztaliba) nem szokott múlni se a hátasokon,se a házikedvenceken.A km nem mészárolja le,de nem is vesznek túl aktívan részt a harcokban hogy a Jk helyett öldököljön mindenkit mert "durva".
Szerintem most se lett volna sok haszna azon kívül hogy nem a karakter cipeli a motyóját végig.
Avatar
kalidar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 89
Csatlakozott: 2015.05.31. 16:22
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.06.04. 16:09

kalidar írta:
MaciAC kérdésbe nem folynék bele jobban,de szerintem már az is elég "jófejség" volt hogy nem az lett a legelején hogy van egy harci méned és jónapot.



Meg csont nélkül elfogadtam a Sunblade-re irányuló kérelmét ami egy bastard sword, de forgatás szempontjából rövid kardnak minődül, tud fényt árasztani, +4-es fegyvernek minősül Gonosz jellemüek ellen és duplát sebez bármilyen élőholt és más létsíkú ellen.
Szemrebbenés nélkül rendben-t mondtam rá.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2015.06.04. 16:12

A megalázást ebbe belemagyarázni kár és felesleges, mert szó sincs róla. Szrintem már eleve az nagy kompromisszum volt hogy Jonas Börningson hátasként szerepelhetett hiszen a jegesmedvék köztudottan nem szelidíthetőek. Ha pedig egy tetves staton leakadunk mi értelme a játéknak? Arról kellene szólnoa ennek az egésznek hogy jól érwzzük magunkat, nem? Az ultimate szabály pedig mindig is ugyanaz volt, az utolsó szó a km-é, nem vagyunk már gyerekek. Bocsánat hogy ezt mondom, de felesleges hisztinek érzem ezt az egészet.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2015.06.04. 16:13

Con Larrodan írta:Bocsánat hogy ezt mondom, de felesleges hisztinek érzem ezt az egészet.



Nem én mondtam... 8)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: AD&D megbeszélős

HozzászólásSzerző: kalidar » 2015.06.04. 16:31

Ezt én is vallom,...a Km szava szent...lehet érvelni meg véleményezni,de ha a végén mond valamit akkor az van.
Avatar
kalidar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 89
Csatlakozott: 2015.05.31. 16:22
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
312 hozzászólás • Oldal: 6 / 21 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21

Vissza: Castor AD&D kalandjai

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség