• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Quator karaktere

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
11 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2012.07.15. 19:22

Ide lehet feltölteni a karaktert.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2012.07.20. 15:07



Name: Belefleca
Classes: Rogue(3)/Ranger(6)
Race: Human
Alignment: Chaotic Good
Religion: Mielikki
Region: Daleland (Daggerdale, Desertsmouth Mountains)
Level: 9.
XP: 36000
XP for the next level: 9000

Height: 5’9”
Weight: 144 lb.
Age: 25
Gender: férfi
Eyes: Dark-Brown
Hair: Brown
Picture: http://i629.photobucket.com/albums/uu18 ... efleca.jpg
Music: http://www.youtube.com/watch?v=h0QknQoOG6g


STR: 14 +2
DEX: 18 +4 /+1 at 4th level, +1 at 8th level/
CON: 14 +2
INT: 14 +2
WIS: 12 +1
CHA: 8 -1

Fort save: 6(base)+2(Con)+1(LoH)+1(CoR)=10
Ref save: 8(base)+4(Dex)+1(LoH)+1(CoR)=14
Will save: 3(base)+1(Wis)+1(LoH)+1(CoR)=6

HD: 1d6/1d8
Ability.mod.: +2 (Con)
Max.: 60
Current: 60

AC: 10+4(Dex)+6(armor)+4(shield)=24
Initiative: 4(Dex)+2(Blooded)=6
Speed: 30’

Base attack bonus: +8/+3
Melee: +8/+3(base)+2(Str)=+10/+5
Ranged: +8/+3(base)+4(Dex)=+12/+7

+1 Frost Shortspear
+11/+6
1d6+3+1d6(cold)
x2
20 ft.
3 lb.


+1 flaming composite shortbow (+2 Str)
+13/+8
1d6+3+1d6(fire)
x3
70 ft.
2 lb.


Handaxe
+10/+5
1d6+2
x3
3 lb.


Dagger
+10/+5
1d4+2
19-20/x2
10 ft.
1 lb.


+2 Mithral Shirt
Armor Bonus: +6
Max. Dex Bonus: +6
Armor Check Penalty: 0
Arcane Spell Failure Chance: 10%
Speed: 30 ft.
Weight: 10 lb.


+2 Darkwood Large Shield
Shield Bonus: +4
Armor Check Penalty: 0
Arcane Spell Failure Chance: 15%
Weight: 5 lb.


Features
Race:
- Medium size
- Base land speed: 30’
- 1 extra feat at 1st level
- 4 extra skill points at 1st level and 1 extra skill point at each additional level
- Favored Class: Any
Class:
- Simple weapons
- Martial weapons
- Hand crossbow
- Light armor
- Sneak attack +2d6
- Trapfinding
- Evasion
- Trap sense +1
- 1st favored enemy: Giant +4
- Track
- Wild empathy
- Combat style: archery – Rapid Shot
- Endurance
- Animal companion: hawk as „dire raven”
- 2nd favored enemy: Humanoid (Goblinoid) +2
- Improved combat style: archery - Manyshot


Feats
Blooded
Luck of Heroes
Blind-fight
Combat Expertise
Point Blank Shot


Skills (120 point)
Balance: 6+4(Dex)=10
Climb: 12+2(Str)=14
Concentration: 3+2(Con)=5
Disable Device: 6+2(Int)+2(Tool)=10
Handle Animal: 1-1(Cha)=0
Hide: 11+4(Dex)=15
Jump: 3+2(Str)+2(Tumble)=7
Knowledge (dungeoneering): 1+2(Int)=3
Knowledge (local): 1+2(Int)=3
Knowledge (nature): 6+2(Int)=8
Listen: 12+1(Wis)=13
Move Silently: 11+4(Dex)+5(BoE)=20
Open Lock: 1+4(Dex)+2(tool)=7
Ride: 1+4(Dex)=5
Search: 12+2(Int)=14
Spot: 12+1(Wis)+2(Blooded)=15
Survival: 12+1(Wis)/+10(GoF)=13/23
Swim: 3+2(Str.)=5
Tumble: 6+4(Dex)=10


Languages
Common
Chondathan
Giant
Sylvan


Spells per day
1. lvl: 1(base)+1(Wis)

Prepared spells (caster level 3)

1.lvl
Calm Animals
Entangle



Magic Items (35583gp)
Potion of Cure Moderate Wounds (region)
Mithral Shirt, masterwork, +2 (5250gp)
Darkwood Large Shield, masterwork, +2 (4407gp)
Composite Shortbow (+2 Str), masterwork, +1, flaming (8525gp)
Shortspear, masterwork, +1, frost (8301gp)
Boots of Elvenkind (2500gp)
Cloak of Resistance (+1) (1000gp)
Elixir of Vision (250gp)
Goggles of Following (2000) (MotW 30.)
Quivers of Ehlonna (1800gp)
Potion of Haste (750gp)
Potion of Darkvision (300gp)
Potion of Jump (50gp)
Potion of Protection of Evil (50gp)
2 Potion of Shield of Faith (+2) (2x50gp)
6 Potion of Cure Light Wounds (6x50gp)


Equipment (193gp, 2sp, 8cp)
Dagger (2gp)
Handaxe (6gp)
18 Javelin (18x1gp)
80 Arrows (4x1gp)
Quiver (2gp)
Backpack (2gp)
Bedroll (1sp)
Caltrops (1gp)
5 Candle (5x1cp)
5 Chalk (5x1cp)
2 Flask (2x3cp)
Flint and Steel (1gp)
Grappling Hook (1gp)
Mirror, Small Steel (10gp)
2 Pouch, Belt (2x1gp)
Ram, portable (10gp)
2 day Rations, Trail (2x5sp)
Rope, Silk, 50 ft. (10gp)
2 Sack (2x1sp)
Signal Whistle (8sp)
5 Sunrod (5x2gp)
Whetstone (2cp)
Thieves’ Tools, Masterwork (100gp)
Explorer’s Outfit (10gp)
2 Traveler’s Outfit (2x1gp)


Money
Gold: 223
Silver: 7
Copper: 2



Előtörténet
Belefleca Völgyvidéken, közelebbről Tőrvölgyben, az azt határoló Sivatagszáj-hegység lankáin született. Anyját a gyermekágyi láz, apját a környék szörnyei ölték meg. Így a fiút a rokonok, tágabb értelemben a falu nevelte. Mivel semmiben nem szenvedett hiányt, a szülői figyelmet és szeretetet kivéve, így nem az önfenntartás érdekében, hanem csupán a lebukás veszélyének izgalmáért kezdett lopkodni. A helyi gazdák éléskamráit dézsmálta, elhagyatott és mások által messzire elkerült romokat fedezett fel magának a környéken. Amolyan csavargó, kallódó és magának való gyerek volt. Egész jól megvolt így, a semmittevők vidám, bár a falusiak által rossz szemmel nézett életét élte. Mindazonáltal megtűrték a korán elhunyt szülők emlékére való tekintettel.
Ezt az „idillt” szakította félbe az óriásokból, ogrékből és azok apróbb csatlósaiból álló horda, mely eddig nem látott szervezettséggel tarolta le a hegyi falucskát. A harc vészesen gyorsan alakult át a falu lakói számára az életükért való vesszőfutássá, a támadók részéről pedig elszabadult fosztogatással kísért mészárlásba. A falusiak közül senkit nem látott többé életben Belefleca. Lehet, hogy hozzá hasonlóan még pár embernek sikerült a harc kitörésekor kereket oldani, de egyikükkel sem hozta össze a sors azóta sem. Mivel immár tényleg nem volt mihez ragaszkodnia nyakába vette a világot. Az erdőjárók életét választotta és az évek során tökéletesítette képességeit, hogy elejét vehesse a hasonló tragédiáknak, mint ami az ő faluját is elérte. A vándorok útját járva zsoldosként, felderítőként tűnt fel több helyen. Általában ott, ahol gyűlölt ellenségeit kellett irtani. Végül így keveredett Amn Trademeet nevű városába és csatlakozott a Murran felszabadítására szerveződő csapatokhoz.

Az utazásai során társául szegődött egy különösen megtermett és vérmes varjú, Timet. Nem házi kedvencként, hanem sokkal inkább felderítőtársként, barátként kezeli állat társát Belefleca.





Timet, the „dire raven”
Tiny Animal
Hit Dice: 3d8 (14)
Initiative: +4
Speed: 10 ft. (2 squares), fly 60 ft. (average)
Armor Class: 20 (+2 size, +4 Dex, +4 natural), touch 16, flat-footed 16
Base Attack/Grapple: +2/–8
Attack: Talons +8 melee (1d4–2)
Full Attack: Talons +8 melee (1d4–2)
Space/Reach: 2-1/2 ft./0 ft.
Special Attacks: —
Special Qualities: Low-light vision
Saves: Fort +3, Ref +7, Will +3
Abilities: Str 7, Dex 18, Con 10, Int 2, Wis 14, Cha 6
Skills: Listen +3, Spot +15
Feats: Weapon Finesse, Flyby Attack (MotW 24.)
Environment: Temperate forests
Organization: Solitary or pair
Challenge Rating: 1/3 ?
Advancement: +2 Bonus HD, +2 Natural Armor Adj., +1 Str/Dex Adj., 2 Bonus Tricks, Link, Share spells, Evasion
Level Adjustment: —
These creature 1 to 2 feet long, with wingspans of 6 feet or less.
Combat
Combine both talons into a single attack.
Skills: +8 racial bonus on Spot checks.
Bonus Tricks
Attack
Seek
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2012.07.20. 15:55

Szerintem az animal comanion-od gyengébb, mint kéne:



6. szintű Rangerként nem +4 HD járna?
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2012.07.20. 16:03

A ranger class features leírásban az Animal Companion esetében a class level fele számít amikor megnézi a ranger a druidánál lévő táblázatot. Így 6.szintű ranger 3. szintűnek számít az állatkája fejlődését tekintve.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2012.07.20. 16:15

Ja értem ,kösz a korrekt választ.

A +8 Base Attack, hogy jött ki neki?
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2012.07.20. 16:24

Multiclass-nál egyszerűen összeadtam a két kaszt adott szintű BAB-jait:

Rogue 3. = +2
Ranger 6. = +6/+1
Összesítve = +8/+3
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2012.07.20. 16:27

Úgy értem a sólyomnak. :)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2012.07.20. 16:35

Jaa, hogy a sólyomnak! :)

Egyszerűen beírtam egy hasonlóan nagy számot, ha már egy +8-as BAB-ú ranger madara. :lol:

Komolyan:
A "mezei" teljesen fejlesztetlen sólyom melee attack bónusza +5 (ez nincs részletezve, de utánaszámolva +2 mert tiny és +3 mert 17-es Dex-e van és weapon finess-el "forgatja" a karmait)
erre jön +2, mert 2 HD-nyit fejlődött
illetve +1, mert az Animal Companion táblázat szerint kapott +1 Dex fejlesztést is, amivel 18-ra emelkedett a Dex-e

Tehát +8 (+2 tiny +4 Dex. mod. +2 BAB a HD miatt)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2012.07.20. 17:03

Igen, de a 2HD nem 1:1 arányban váltódik át a lény fejlesztésekor.



Azaz 0,75x2= 1,5, lefelé kerekítve +1
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2012.07.20. 17:10

A HD 1:1 arányban váltódik, de a táblázatból mindig az aktuális HD szint nézendő ki, nem csak a változás. (Úgymond a sólyom fejlesztés nélküli BAB-ja az 1 HD x 0,75, kerekítve 0, de a későbbiekben azért számít a 0,75 a kiszámításban.) Tehát a jelenleg 3 HD-s animal 3x0,75=2,25 lefelé kerekítve +2.
Ezt írják is az Animal Companion feature leírásában, hogy egyszerűen meg kell nézni az állat teljes HD szintjét a druida class level táblázatán és annyi. 3.szint +2 BAB.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Quator karaktere

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2012.07.20. 17:24

Kösz. :)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
11 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Castor Forgotten Realms-kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség