• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Életút

A TUAN Kiadó új törvénykönyve alapján

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 19 / 180 • 1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 180

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2012.02.09. 10:46

//nem annyira off: Srácok, az tök jó, hogy gyorsan haladunk meg egységes arca van a csapatnak meg ilyenek, de most tényleg azt akarjuk, hogy valaki döntsön a fontos kérdésekben, mi meg csak dobáljuk a kockákat? Mert ha ennyire nem is sarkos a helyzet, ez a válasszunk főnököt dolog ebbe az irányba mozdít el.
Az meg pláne vicces, hogy szavazzunk, de igazából csak Pelsora szabad, mert mindenki mást leköpnek a parasztok. Az én karim helyett akkor döntsenek, ha öntudatlan, vagy ha sokáig nem reagálok.
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: revoltz » 2012.02.09. 13:08

//A vezető talán tényleg nem szükséges, mert ez nem egy nemes vagy egy király csapata, akiket önkényes parancsok hajtanak. Ez egy baráti társaság, de a baráti társaságokban is van egy olyan ember, akinek van egy olyan tekintélye a csapaton belül, amivel irányíthatja a többit és ezt a többiek nem azért teszik meg, mert ő a vezér és kötelező, hanem, mert bíznak az ítélőképességébe és szavába. Szó szóló meg mindenképp kell anélkül elveszett a csapat. Rangjánál fogva ez az ember Pelso lenne, de a vezető szerepét nem neki kellene betölteni, mert úgy látom, hogy neki nincs meg ez a tekintélye; én magam nem is tudnám eldönteni, hogy kinek van meg egyenlőre, talán még nincs is kialakulva. //

Miután Pelso és Nokips a pulthoz mentek és Armon néhány szava után én is velük együtt leülök a társaság asztalához. Armon szépen beszél, mint mindig és szerintem el is fogadják az ajánlatot tőlönk. A költségekbe én is beszállok, hisz a csapatom része vagyok és a döntés következménye rám is ugyan úgy hárul, mint társaimra; így az én ersznyem is megrövidül 1 aranytallérral.
Ezek után meg várom, míg Pelso és Nokips végez dolgával, majd együtt el is indulhatunk.
Wohoo! buli van!
Avatar
revoltz
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 189
Csatlakozott: 2011.10.25. 6:32
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.02.10. 22:37

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava, negyedik hete, azor napja, a kéklunír órája és ötödik hete, tar napja a Sárgaréz órája közt (06.00-12.00)
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips, Pelso, Revoltz
___________________________________________________________

A kis csapat végig hallgatja Jómadár beszédét, majd kis gondolkozás után Radaconte mosolyogva emeli poharát, és isztok egymás egészségére, és a küldetés sikerére. Az arany láttán még a félelf íjász is jobb kedve derült.

Közben Pelso a fadobozra ősi írást vés. A kés apró forgácsokat váj ki a dobozból. Szerencsére nem keményfából készült, így nem nehéz a rúnákat belevésni. Halkan motyog hozzá szinte alig halhatóan. A láthatatlan erővonalak egyre kisebb ívben feszülnek a rúnának, mígnem végleg eggyé olvadnak. Más se nem hall, se nem lát ebből semmit, míg a varázsló csillogó szemekkel nézi művé láthatatlan szépségét. Egyszer csak a doboz recsegve csukódik be.
Átadja a dobozt a csapatnak, Karina veszi el tőle, és óvatosan elcsomagolja. Nem kérdezi meg senki, hogy mi van a kicsiny dobozban. Megértették a feladatukat, és azt is, hogy nektek most mennetek kell.

Karina könnyes szemekkel búcsúzik Armontól. Vajon igazi könnynek ezek, vagy csak egy újabb játék a lánytól? Talán már soha nem tudja meg a Bárd.

Elbúcsúztok a csapattól, mindenki úgy, ahogy helyesnek látja. Karina érzéki csókkal búcsúztatja Armont.

Lóra száltok, melyet már Nokips előkészített, majd útra keltek. Egyedül Armon tekint vissza, hisz lehet a halálba küldtétek őket. Karinát.



Az Úton

Hosszú és hideg út áll előttetek. Mivel a városba nem akartok menni, hosszú kerülőt kell tennetek. Pelso szekercéjének köszönhetően könnyebben tudtok a sűrű bozótosban utat törni magatoknak.
Átmentek a befagyott folyón, amit igazából nem is lehet látni a hótakaró alatt. Szerencsére vastagon befagyott, így nyugodtan rámehettetek a lovakkal.
Az éjszakákat kint a jeges vadonban töltitek. Éjszaka felváltva őrködtök, de igazán egyikőtök sem tud sokat aludni. Néha egy vad zaja ébreszt titeket, máskor pedig a jeges szél.
Nokips és Revoltz többször őrködnek, hogy a többiek meditálhassanak néha.

Egyetlen éjszaka az, mely mindenkinek emlékezetes. Egy hideg éjjelen, mikor a csillagokat nem takarta felhő, Armon fura dalba fogott. Egyikőtök sem hallott ehhez foghatót. Halandó elmével igazán fel sem fogható, mintha száz hegedű szólna, de még is csak egyet hallotok.
Pelso te is ámultan figyeled, ahogy játéka által a mágikus vonalak táncra perdülnek, és közben vaskos örvényként kavarognak a bárd körül.

Kétnapi haladás után megkerültétek a várost. Már a főúton haladtok. Élelmetek még akad, és Neji főztje is erőt ad nektek.
A negyedik napon egy falut pillantotok meg. Megdobban örömötökben szívetek, hisz vége a viszontagságoknak, meleg étel és ágy. De mikor közelebb értek látjátok, hogy régen tűzvész tombolhatott, és csak a szenes gerendákról lóg a jégcsap. Így sajnos továbbra is a hidegben töltitek az éjszakát.
Másnap átkutatjátok a szenes romokat, de a hóban semmi érdekeset nem találtok, és a falu is már rég leéghetett.

Hetedik napja haladtok, mikor messzi meglátjátok Kars-t. Hatalmas hat, szürke bástyája a várnak messziről megismerhető. Egy dombra épült az erődítmény, majd az évek alatt egy város nőtt köré.
Reménykedtek, hogy itt nem keresnek titeket, mert már elegetek van a hidegből. A lovak is egyre nehezebben bírják.
Az örömtől, hogy elértetek a városig Armon megszólal:

- Ismerek egy legendát. Élt Erigowban egy kis nemes, a neve Rever di Nacloss. Keményen dolgozott, hogy a király kegyét kiérdemelve feljebb emelje családja nevét. Oly sikerrel járt, hogy egyenesen a király udvarába került, majd kincstárnoka lett. De ez a siker egyben az átka lett. A királynak egyetlen gyermeke Rosanna szebb volt bárki hajadonnál, nem volt párja az egész országban. Bárdok dalokat írtak szépségéről, és kérők sokasága próbálta elcsábítani. De a király nem engedett. Felajánlotta Arelnek leány gyermekét, kérte, hogy ne sújtsa országát viharokkal, mert így is minden falút elárasztotta a kiduzzadt patak, vagy elöntötte az eső. Arel elfogadta az ajándékot, és az eső felhők eltűntek, de ez csak addig tart, míg a lány betartja szűzies fogadalmát. A sors másképp rendelkezett. Rever di Nacloss kiérdemelve királyának hűségét egy várat kapott, mely a Kars nevet viselte. A férfi végre felemelte családja nevét, de meglátta a hercegkisasszonyt. Azonnal szerelmes lett belé, és a lány is viszonozta az érzést. Tudták, hogy nem lehetnek egymásé, de nem bírtak az érzelmeknek ellenállni, és az egyik éjszaka forró érzelmek tomboltak a lány hálószobájában. Ekkor Arel büntetésként viharral sújtotta a várost. A két fiatal félve az istennő, illetve a király haragjától, Kars várba menekültek. De a király lovagokat küldött értük. Állítólag Rever di Nacloss hősiesen küzdött, de végül fejét vesztette szerelméért.



Kis szünet után Pelso szólal meg egy hangúan, talán kicsit számon kérően.
- Én úgy olvastam, hogy a vár ura folyamatosan lopott a király kincstárából, és mikor kiderült a fejét vették bűnéért.

Ekkor Armon gúnyosan elmosolyodva csak annyit mond: - Talán varázsló, de vajon mi az igazság?

Megérkeztek a városba.

Nem veszi körbe fal, rögtön a házak egyben a város határa. Kívül ritkásabban van beépítve, maximum egyemeletes fa és vályogházak, beljebb érve már sűrűsödnek a házak, és emeleteik.
A lakói hangya módjára járják az utcákat, kissé zavaró ennyi ember a napokig „üres” vadon után.

Néhányan felnéznek rátok, de igazából senki sem foglalkozik veletek. A város zajos, kalapácscsattanás, lovas kocsik kerekeinek zötyögése, lovak patáinak csattogása. A levegő hideg, és a kéményekből kiáramló füst fojtogató.


//off: 7 napi élelmet vonjatok le. Mindenki feltöltötte magát manával, pszivel és vizezett borral.
Légy szíves dobjátok ki az 5 tulajdonságot. A sárgaréz órájában értetek a városba, délben.//
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Thor 2012.02.11. 7:20-kor.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2012.02.10. 23:06

- Nokips -

Intelligencia: 3
Egészség: 10
Akaraterő: 1
Asztrál: 9
Érzékelés: 1

A leégett faluban, nézek egy viszonylag egyben maradt házat és így valamennyire aznap melegben alhatunk. Templomot vagy akármi más épületet.
A hosszabb úton, nem igazán szólok társaimhoz, csendes magányomban figyelek és őrködök éjszakánként, s néha gondolataimba merülök Ha volt olyan éjszaka , mely utunk során már a tűrés határát feszített valakinek vagy mindünknek úgy, akkor körbe adom azt az italt melyet a fogadóstól kaptunk. Erős, de egy korty ily zord hidegben felmelegíti az embert meg a szíveket...

* Amikor a városba érek elkezdem figyelni a környéket és néha mintha csak érdeklődve néznék meg egy két embert figyelem, nem e követnek vagy nem e figyelnek minket.
Illetve figyelem az utcát hátha fel ismerek egy két fejvadász klánt a városban. *
< Figyelni kell mert hamar az életünkbe kerülhet ha most hibázunk. Remélem reggel korán akarunk indulni, még akkor is ha olyan jól fog esni a mai meleg szállás mint hosszú idő óta semmi más... Meg ha már itt vagyunk kicsit körbe nézhetek hátha meg tudok ezt azt, ha van itt olyan klán akit ismerek és jóban vannak az én klánommal.>
* Ha a többiek is jónak látják akkor annál a kapunál kéne meg szállnunk ahol reggel távozni akarunk, így ha valami balul sülne el egyből mehetünk is.
Egészen a fogadóig figyelek és bal kezem a töröm köré kulcsolódik a köpenyem alatt mely végig észre vétlen marad, még a bajtársaim elöl is. *
Mikor oda érünk a fogadóhoz ahol meg szállunk ha nem látok útközben semmi gyanúsat, akkor ha van lovász fiú rábízom a lovakat, s a kezébe nyomok néhány rezet, hogy jó bánást kapjanak. Ha nincs lovász fiú , akkor magam gondoskodok a lovakról amíg a többiek az ételt meg a szállást intézik majd csatlakozók hozzájuk. Ha lehet szólok társaimnak , hogy valami sarokban lévő asztalt válasszanak ami kerüli a szemeket és jól be látható a fogadó onnan, bár ezt inkább Revoltre bízom!
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.02.11. 12:34

//off: Elnézést, elfelejtettem. 15 KAP-ot kaptok fejenként, mert a fogadóban harc nélkül megoldottátok a zsoldos csapattal való találkozást.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2012.02.11. 13:53

<Neji>

Intelligencia: 7
Egészség: 3
Akaraterő: 6
Asztrál: 3
Érzékelés: 7

//tudom, régen írtam és bocsánat mindenkitől de nem nagyon értem rá vagy fáradt voltam olvasni és írni, úgyhogy picit lemaradtam de már olvasok szóval minden oké :D másrészt meg Pelso, a csapatvezető rangtól és minden egyéb mástól függetlenül is lehet csapatvezető, hisz ez csak azt jelenti hogy ki tartja össze a csapatot. A szó szóló viszont már inkább kell hogy rangos legyen, itt jön képbe az hogy milyen karaktered is van. Vezető lehetnék én is, ahogy Revoltz is. Mint ahogy abban is tévedsz hogy az előző "hosszabb" beszélgetésben -ami csak nekünk nyúlt el napokra, valójában pár perc volt-, gyors döntésre lett volna szükség. Ha nem tudod milyen helyzetben milyen döntés kell, akkor hogy leszel vezető? Egyetértek Armon gondolatával is, hisz végülis igaza van abban amit mondott erről. Valamint Nokips ötlete sem elvetendő. Egyébként felnövelhetek képzettséget most? Szakmámra gondolok, amiben szakács vagyok ügye, és a lovaglásról. Gondoltam még harcéri gyakorlatra és vakharcra, de még nem csinálnám, mert nem tudom mit lehet, ezért most megkérdeztem. Ohh, most néztem utána és elég sok időre lenne szükség, tehát hónapokra...Na mind1, akkor majd később. Amit nem értek az az, hogy itt ez az idő hogy ennyi időre van szükségünk 1 valamit megtanulni, ugye nem kell azt az időt folyamatosan csak azzal eltölteni? Tehát akkor mondjuk pszimet fejlesztem 4évig és közben lovaglást meg mindent tanulhatok ugye? //

Örülök hogy mindent ilyen jól eltudtunk intézni, és minden rendben megy. A másik csapatot ugye kifizettem, és az úton minden tőlem telhetőt megteszek hogy valami meleg is megtöltsön minket.

-Valóban érdekes történet ez, de hogy melyik is lenne az igaz...Azt majd csak az erősebb fogja eldönteni.
Nem tudom mennyi időt töltünk majd itt, de a készletek feltöltését én vállalom majd. Természetesen meleg étel készítesét is vállalom, és fűszerekkel is feltöltekeznék.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Sirak 2012.02.12. 11:12-kor.
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: revoltz » 2012.02.11. 21:07

Intelligencia: 3
Egészség: 4
Akaraterő: 8
Asztrál: 1
Érzékelés: 3

A várost már nagyon vártam, egyrészt, mert végre melegben aludhatunk másrészt előző harcunkban szerzett sebem egyértelműen rámutatott arra, hogy nem elég kifinomult a védekezési technikám.
Amikor a városba érünk, ahogy Nokips, én is figyelem a terepet; nem szeretem a meglepetéseket. Majd miután megszálltunk a fogadóba én egy kicsit elválok társaimtól, amit persze be is jelentek, hogy ne aggódjanak hol létem felöl. Az uticélom egy kovács céhmesterhez vezet, érdeklődök is a városban, hogy merre találom. Egy jó minőségű közepes pajzsot vásárolok, amit majd az út alatt szorgos gyakorlással fogok megtanulni használni. Széleskörű fegyverismeretemnek (4es fok) köszönhetően nem lesz gond elkezdeni a pajzs használatának alapszintű megtanulását egy kis gyakorlás segítségével, de a magasabb szintű technikákat már csak, majd e kalandunk végeztével egy mester felkeresésével fogom elsajátítani.
Ha nincs kész pajzs, amit megvehetek, akkor megkérem, hogy a mai nap folyamán készítsen el nekem egyet és majd természetesen érte megyek.
Dolgom végeztével visszatérek a fogadóba, ahol megszálltunk és eszem egy jót, majd csatlakozok a többiekhez.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revoltz 2012.02.13. 18:08-kor.
Wohoo! buli van!
Avatar
revoltz
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 189
Csatlakozott: 2011.10.25. 6:32
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2012.02.11. 21:54

// Szándékosan írtam két különböző Off-ot a „csapat vezetője” felvetésre. Az első egy ésszerű érvelés volt arra, hogy szükség van egy vezetőre. Mivel fejenként 3-4 reagot pazaroltunk az előző témánkra, miközben a helyzet egy gyors döntést követelt.
Tudatos döntés tőlem, hogy igyekszem kivenni a játék menetéből a mostanihoz hasonló vitákat. – Magam is tudom, hogy nem jön össze mindig. - Ezért is írtam kérem mindenki szavazzon.
Egyébb: Nem csak rám lehet szavazni. Ott van Revolts, Nokips, Neij.
Meglátásom szerint, ha lesz egy iránymutató akkor nem csak kockákat kell dobálnunk onnantól kezdve.
A csapat vezetőjének a következőkkel kéne foglalkoznia szerintem:
Vitás helyzetekben döntés, játék helyzettől függő stratégiánk összegzése (A KM dolgának meg könnyítése érdekében.), váratlan helyzetekben való iránymutatás.
Ezt én nem nevezném: „Innentől kezdve csak a kockákat kell dobálnom mivel a főnök úgy is megmondja mit csináljak.” – nak.
Szerintem, ha nincs iránymutatás akkor csak káosz lesz az eredménye és mindannyiunk drága idejének pazarlása.
Továbbra is kérek mindenkit fontolja meg és adja le a szavazatát.//
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2012.02.12. 7:32

Armon

A legendáról:

- Hozzád a király verziója jutott el, és a történetíróknak ezt kellett papírra vetniük. A királylány szavait ők nem írhatták le. Gondold csak el, ha az én verzióm az igaz, tudhatnál róla? Mindenesetre takaros kis városba érkeztünk. Remélem még egy forró fürdőt is vehetek.

A zsúfolt nagyváros kaotikus forgataga neki inkább otthona, mint a fagyos föld csendje, ezért felderíti a város látványa.

A tömeg elrejt, itt jobb esélye van ellenünk egy csendes gyilkosnak, mint a városi őrségnek, ezért az éjszakai virrasztást még komolyabban veszi, mint a szabadban. Jó lenne felszedni, miket pletykálnak a helybeliek.
Ha teheti elbeszélget a fogadóssal, pincérlányokkal, piactereken árusokkal, bárkivel, aki tájékozottnak tűnik. És persze nyitva tartja a szemét.

Intelligencia:1k10 = 3 [3]
Egészség:1k10 = 6 [6]
Akaraterő:1k10 = 8 [8]
Asztrál:1k10 = 10 [10]
Érzékelés:1k10 = 5 [5]
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2012.02.13. 18:20

//Elnézést, hogy ilyen sokáig nem írtam de a múlt héten az események összeesküdtek ellenem.//
Intelligencia:2
Egészség:1
Akaraterő:1
Asztrál:1
Érzékelés:4

*A fogadót elhagyva az úton haladva oda léptetek a lovammal Armon mellé és halkan megszólalok.
- Nem tudom, hogy a szövetség azon részén ahonnan jött milyen szokások uralkodna, viszont jobb, ha tudja. Egy varázslóval szemben nem szokás megemelni a hangot, csak ha a hang mögött hatalom is van.
*A hangom higgadt, egyenletes. Miközben beszéltem az utat néztem végig. Választ nem várok. Előrébb lovagolok a sorban Neji mellé.
- Az elmúlt egy évben félrevezettél engem. Nem gondoltam volna, hogy ilyen szabad szelleműek Tiadlani szerzetes kardmestereik.

Útközben.
*A terepet már nem csak manna látás segítségével pásztázom az esetlegesen ránk leselkedő ellen után, hanem tudatnyitás segítségével át vizsgálom a környezetünk érzelmeit is. A hatodik napon felvetem, hogy engedjük el a plusz lovakat. Már úgy sincs messze Kars városa valamint Erigow és Doran határa már nincs rájuk szükség tovább. Karsban legalább kisebb feltűnést keltünk majd, és talán megtéveszti a minket követőket. Remélem.

A városban

Legenda:
- Egyikünk se ismeri az igazságot. Azt még az események elszenvedői sem ismerik mindig.
*Elmosolyodom.
- A történelmet a győztes írja. A legendát is a győztes indítja vagy hagyja terjedni. Minden más csak szóbeszéd, és álmodozás.
A várostól nyíllövésnyire.
- Tiszteletemet teszem a város uránál. Addig nyugodtan keressetek egy fogadót az út mentén. Az ivóban találkozunk. Vagy üzenek, ha változna valami.
*Miközben előrébb lovagolok.
- A tőlem kapott tekercseket tartsátok a kezetek ügyében hátha szükség lenne rá.
//Amennyiben nincs ellenvetés a következőket teszem//
*Fokozatosan előrébb lovagolok és magam mögött hagyom a többieket. Nem rejtem el a botom és Dorani származásom. Úgyse sikerülne. Egyenesen a Várnak veszem az utat. Útközben velem született tehetségemhez fordulva szemlélem a mannahálót. A botom meg figyeli a környezetem, érzelmi változásait. Figyelmeztet és megvéd ha támadás fenyegetne. A kapuhoz érve felmutatom a Dorani pecsétem és közlöm a kapuőrrel a nevem és, hogy tiszteletemet kívánom tenni a vár uránál.
<... Nagyon remélem van egy Dorani varázsló ebben a várban… Kapcsolatba kéne lépnem a mesteremmel...>
//A Dorani pecsét egy öklömnyi méretű halványzöldes árnyalatú enyhén áttetsző üveglapka. A pecsét gyűrűmmel azonos heraldikai mintákkal.//
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2012.02.13. 22:18

<Neji>

//off: igazság szerint most ennek köze nincs a kalandhoz, de mivel ebbe a játékba akarom beiktatni, vagyis ebben a játékban kérném ki a véleményeteket, ezért így írom meg. akrobatika alatt ti mit értetek? mit gondoltok erről a képzettségről? mi tartozik bele? az esés bele tartozik? vagy a mászás? Szerintem mindkettő, de talán a mászás nem, viszont az akrobatika ugrások és mindenféle dolgokról szól, bár az akrobatika számomra elég tág fogalom, szóval a lényeg hogy szerintem túl sokminden bele tartozik ebbe a szóba ahhoz hogy értelmezni tudjam. írjatok erről véleményt, mert szívesen összeolvasztanám minimum az akrobatikát a mászással, hisz az ugrásokhoz hozzájárul az érkezés, ahhoz pedig esés kell...//
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2012.02.13. 23:04

//Szerintem ezt bízzuk a KM-re.
Igaz az Akrobatikát és az esést nyugodtan egybe lehet mosni//
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.02.14. 22:31

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra, Kars város
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava, ötödik hete, tar napja a Sárgaréz órája és az acél órája közt (12.00-13.00)
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips, Revoltz
___________________________________________________________


//off: Az akrobatika ebben a játékban inkább a félreugrást, egyensúly érzéket jelenti. Ezért, ha van rá lehetőség, az-az hely, akkor az akrobatika beleszámít a VÉ-be. 5% akrobatikánként + 1 VÉ . //

A varázsló különválik a csapattól, és előre üget lovával. Egy ideig még látjátok, de lassan elvész a városi forgatagban.
Míg haladtok, látjátok, hogy az embereket egyáltalán nem zavarja a hideg, dolgoznak, szorgoskodnak. Árusok próbálják túl harsogni egymást, hogy oda csábítsák portékájukhoz a jó népet.
Ha nem lennétek kiéhezve a fogadó melegségére, akkor biztosan körbenéznétek.

Hosszú lovaglás után, mikor már az épületek magasabbra nőttek, és az út már kövezett, megpillantotok egy fogadót, „Kars ékköve”. Nokips azt javasolja, hogy inkább a város másik végében keressetek fogadót, hisz észak felé mennétek tovább, de meglátva ezt a kőből épült, fogadó fenséget, valahogy nincs kedvetek tovább menni, még Nokipsnak sem. Így ennél maradtok.

Ekkor Revoltz megkér benneteket, hogy vigyétek be az ő cuccát is, mert lenne némi dolga a városban. Nem marad el sokáig, de ha már beül, és jól belakmározik, sehova nem lesz kedve kimozdulni.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.02.14. 22:36

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra, Kars város
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava, ötödik hete, tar napja a Sárgaréz órája és az acél órája közt (12.00-13.00)
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips
___________________________________________________________

Bólintotok felé, és ő is ellovagol, akár csak a varázsló.
Nokips felajánlja, hogy elintézi a lovakat, addig a többiek a fogadóban szobát foglalnak.

Armon Vilonio, Neji

Beléptek a több szintes fogadóba, és míg Armonnak fenséges kép tárul elé, addig Neji összehúzott szemöldökkel figyeli a látottakat. Egy hatalmas, zsúfolt terembe értek, melynek plafonját vaskos faoszlopok tartanak, és azok oldalára lámpások vannak felszerelve. Rengeteg asztal mindenfelé, és még több vendég. A felszolgáló inasok alig bírják szusszal. A pult messzebb van. A terem bal és jobb falánál kandalló ontja magából a meleget. Illatok és hangzavar kavalkádja ahová beléptetek.

Elindultok a pult felé, mikor előttetek megtorpan egy felszolgáló lány, és mikor Armonra pillant megdermed, és kikerekedett szemekkel nézi, majd feleszmélve, hogy mit tesz elvörösödött arccal siet tovább, és egy hátsó ajtó mögött eltűnik.
Armon, te ezt már megszoktad. A szebbik nemre mindig hasonló hatással vagy, és ráadásul szemre való leányzó, lehet az estét nem fogod egyedül tölteni.

A pulthoz érve Neji már egy férfival társalog, ki hatalmas könyvet vesz elő a pult alól, és az üres szobákat nézi. Szerencsére még bőven van, és ahova kéritek, azok kulcsát oda adja.
Egy inas szívesen felcipeli a cuccaitokat, ha kéritek.

Nokips

A lovak kantárát összefogod és elindulsz a hátul lévő kis utca felé, mert az istálló a fogadó mögött van, egy tábla mutatja az épület sarkában. Odaérve belépsz az istállóba. Két inas vaskos szürkés szövetruhában kockáznak a lovak között. Mikor meglátnak abba hagyják, és hamar átveszik tőled a hátasokat. Megköszönik a rezet, és így már mehetsz is a fogadóba.

Belépve rajta és te is meglepődsz. Egy hatalmas, zsúfolt terembe érsz, melynek plafonját vaskos faoszlopok tartanak, és azok oldalára lámpások vannak felszerelve. Rengeteg asztal mindenfelé, és még több vendég. A felszolgáló inasok alig bírják szusszal. A pult messzebb van. A terem bal és jobb falánál kandalló ontja magából a meleget. Illatok és hangzavar kavalkádja ahová beléptél.

Hamar megpillantod Nejit és Armont, ahogy a pultnál állnak. Oda mész hozzájuk, és közben végig nézed a vendégeket. Nem látsz egyelőre semmi fenyegetőt. Vannak itt polgárok, utazók és zsoldos kinézetű alakok.

Armon Vilonio, Neji, Nokips

Neji és Nokips befejezitek a szálás foglalást, és még amit szeretnétek. Nem tudjátok, hogyan fogtok szabad asztalt találni, de az biztos, hogy nem lesz félre eső egy sarokban. Ekkor észre veszitek, hogy Armon nincs mellettetek. Körbe néztek, és látjátok, hogy egy asztaltársaságnál beszél, majd int nektek, hogy menjetek oda.

Ha odamentek.

Míg ti a foglalás intéztétek, addig Armon asztalt szerzett. Igaz ülnek ott hárman, de nagy az asztal elfértek mindannyian. Három polgár ül ott, és szívesen látnak az asztalnál benneteket. mikor odaértek Armon már egy vicces történettel kedveskedik a három férfinak. Átlag kinézetűek, mind a hárman az itteni egyik kereskedő emberei.

Hamar oldódik a hangulat Armonnak köszönhetően, és már mindannyian nevetgélve beszélgettek a gőzölgő ebédet fogyasztva.
A bárd közben érdeklődik a környék pletykáiról, nőkről és bármi érdekes dologról. Bármi is kerül szóba, mindig az a vége, hogy mostanában rá jár a rúd a polgárokra és a környéken lévő falvakra, mert nagyon magas adót vetett ki az uraság. De az egyik kérdésnél síri csend lesz az asztalotoknál. A leégett faluról érdeklődik Armon.

Kis várakozás után a zegyik odaböki:

- Nem jó dolog történt az biza.
- Nem, de szerintem ne is beszéljünk róla.
- Miért ne, had tudják meg, hogy veszélyes környékké vált Kars környéke.
- Rendben. Állítólag egy csapat jelent meg a faluban. Lovon jöttek, és biztos, hogy nem idevalósiak voltak.
- Igen, ezt onnan tudjuk, hogy mikor az öreg kocsmájában fizettek, szegény vénember, akkor fura szögletes pénzel fizettek.
- Jól van, ne szólj közbe. Szóval a lényeg, hogy a falu vezetőjétől akartak valamit, de az nem teljesítette kérésüket. Erre ők kegyetlenül lemészárolták a falut, majd felgyújtották. Mikor az uraság emberei faluhoz értek, állítólag az égig értek a lángok, és csak egy haldoklót találtak, aki ezt elmesélte.
- Bizony. Azóta senki nem mer egyedül járni a városon kívül Az uraság azt mondta, hogy biztonságban vagyunk, de szerintem ő is retteg.

//off: egy szoba/ fő 15 réz. Az étel /fő 10 réz. //
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.02.14. 22:39

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra, Kars város
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava, ötödik hete, tar napja a Sárgaréz órája és az acél órája közt (12.00-13.00)
Résztvevők: Revoltz
___________________________________________________________

Ott hagyod társaidat, hogy mihamarabb végezz dolgoddal. Először találnod kell egy pajzs készítőt. Oda lovagolsz egy árushoz, és megérdeklődőd tőle, mire ő szívesen útba igazít. Szerencsére nem kell sokat lovagolni az árus szerint.
Ügetve haladsz, nehogy eltaposs lovaddal valakit. Szerencsére hátasod nem riad vissza a tömegtől, sőt még utat is csinál mérges nyihogásával, é horkantásával. Míg haladsz azért figyeled az alakokat, de nem találsz semmilyen veszélyes illetőt.

Pár utcát végig járva egy kisebb mellékutcára lovagolsz be, és nem sokára meg is találod a kovács műhelyét. Nagy, kőből készült épület, vaskos kétszárnyas ajtóval. Leszállsz a lóról, és már hallod az üllő és kalapács munkájának zenéjét.
Erősen bedörömbölsz az ajtón, majd kicsit várva egy kormos fickó nyit ajtót. Közepes magasságú ember, bőr mellényt visel elől, egyébként bőr ruhát. Kedvesen beinvitál a műhelyébe lovastul. Nem ellenkezel, mert kellemes meleg van odabent.
Ahogy körbe nézel, inkább tűnik fegyverraktárnak, mint kovácsműhelynek. Csak a tűz mellett lévő fujtató, és az üllő jelzi a műhelyt.
Mikor a pajzsról érdeklődsz, mosoly jelenik meg az arcán.

- A legjobb helyen jár uram.

És ekkor egy bőrrel letakart halomhoz lép, majd leveszi a hatalmas takarót. Rengeteg féle pajzsot pillantasz meg. És már hozza is neked, miközben arról áradozik, hogy ezeknél jobbat sehol sem találsz.

Fapajzs, lovagpajzs, kör alakú, négyszögletes…

Kiválasztod a neked legszimpatikusabb közepes pajzsot.

A kovács két aranyat kér érte. Kicsit borsos ár, de nagyjából ilyen áron lehet beszerezni.

Ha megveszed, a kovács boldogan teszi el a pénzt. Természetesen, ha akarsz fegyvereket vásárolni, akkor az is van bőven.


Mikor kimész a meleg műhelyből, a hideg szél megborzolja hajadat, és úgy döntesz hamar a fogadó felé veszed utadat. De ekkor fura dolgot veszel észre. Tőled pár lépésnyire egy varjú szál le a fagyott hóra, és károg egyet. Ez még nem is fura, meg is vonod válladat, de ahogy tovább indulnál, eléd szál és megint károg, majd egy irányba repül és vissza hozzád. Mintha azt akarná, hogy kövesd. De hát ez csak egy madár, ostobaság. Még is úgy érzed, hívni akar.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 19 / 180 • 1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 180

Vissza: M.A.G.U.S. Kalandok - ÚTK alapján

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség