• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Életút

A TUAN Kiadó új törvénykönyve alapján

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 13 / 180 • 1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 180

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2012.01.06. 13:42

//Átnéztem a karakterem. Ψp-ink maradnak 19/15(bot). A változás továbbra is a botom max MP-ban van. Mostantól 9.//
- Ha már taktika, akkor jobb, ha szánunk rá egy kis időt.
*Előveszek a táskámból egy darab rajzszenet és elkezdek rajzolni egy meditációs kört 10 MP. 10p-ig bíbelődök vele.
- Írok néhány varázslatot előre. Parancsszóra fognak működni. Mindenkinek adok belőle. Valamint magamnak többet is készítek. Nagyjából mindennel együtt 7 órát vesz igénybe, ha itt éjszakázunk akkor csak 6 óra.
Még mielőtt kimenne Revoltz
- Nokips szerintem te is kísérd el Revoltzt, és tartsátok nyitva a szemetek. Hátha mégsem egyedül dolgozik ez a jómadár.
*Itt az armondot megvádolóra mutatok. Ezután tovább fojtatom a kör megrajzolását. A rúna végeztével magamhoz veszem a tintatartómat és három tollamat, valamint mind a 10 ív pergamenem.
<… 10 ív… Akkor 10 varázslat lesz… Annyi biztosan elég lesz…>
//Akkor a következő varázslatokat vetem pergamenre.:
1.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Telekinézis 7MP (35kg)
30p meditáció 3 Ψp AktMP30
2.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Tűzkard 1kör 4E 4k6 20MP + 6kör időtartam 10MP
30p meditáció 3 Ψp AktMP30
3.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Tűzkard 1kör 4E 4k6 20MP + 6kör időtartam 10MP
30p meditáció 3 Ψp AktMP30
4.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Tűzkard 1kör 4E 4k6 20MP + 6kör időtartam 10MP
30p meditáció 3 Ψp AktMP30
5.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Tűzkard 1kör 4E 4k6 20MP + 6kör időtartam 10MP
30p meditáció 3 Ψp AktMP30
6.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Elemi erő aura 1kör 3E 12sp-t semlegesít 18MP + 6kör időtartam 10MP
30p meditáció 3 Ψp AktMP30 A botomtól elveszek 15 Ψp-ot
7.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Elemi erő aura 1kör 3E 12sp-t semlegesít 18MP + 6kör időtartam 10MP
30p meditáció 3 Ψp AktMP30
8.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Elemi erő aura 1kör 3E 12sp-t semlegesít 18MP + 6kör időtartam 10MP
30p meditáció 3 Ψp AktMP30
9.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Elemi erő aura 1kör 3E 12sp-t semlegesít 18MP + 6kör időtartam 10MP
30p meditáció 3 Ψp AktMP30
10.: Mágikus Aura varázsjel 13MP+ Varázsszó 0MP+ Elemi erő aura 1kör 3E 12sp-t semlegesít 18MP + 6kör időtartam 10MP
30p meditáció 3 Ψp AktMP30
Az aktiváló varázsszavak pergamenekként változnak Könnyen kiejthető szótövek. Utalás a varázslatot használó személyre és a mágia típusára. Az aktiváló szavakat fonetikusan ervül rá írtam azokra a pergamenekre amiket társaimnak szántam. //
*Mindenkinek adok 1 tűzkardos és 1 elemi erő aurás pergament. Elmondom mire való és megmutatom hova írtam az aktiváló parancsszót, valamint miként fog aktiválódni a mágia. Hangsúlyozom, hogy csak akkor mondják ki a szavakat mikor használni szeretnék azokat, mivel a szavak kiejtése után rögtön aktiválódik a varázslat.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2012.01.06. 13:47

- Rendben akkor ma itt maradunk, de akkor holnap hajnalban szerintem korán induljunk...
Ha Revolts is benne van akkor az erdőben körbe néznénk és onnan figyeljük az erre jöhető ellenfeleket, Neji és Arman meg vigyázna Pelsora, ha ők is úgy akarják.
- Revolts szerintem osszuk fel a területet és nézzünk körül illetve őrkódjuk felváltva az erdőben vagy egyszerre mit szólsz hozzá?
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2012.01.06. 19:01

Armon

Elképedve hallgatja az idős papnő szavait. Amikor befejezi:
- Ejha, nagyobb pályán játszunk, mint gondoltam. De akkor várhatóan nagyobb szabású ellenségeket is szabadítottunk magunkra. Köszönjük a segítségét! Valóban több kérdés merült fel, mint amennyi válszt kapott, de tiszteletben tartjuk a kérését, megvárom a reggelt.
Reggel megvizsgálja a nőt, ha a kutya engedi:
- Nem hiszem, hogy puszta véletlen hunyt el épp ma végkimerülésben. Vajon mi történhetett? Milyen rontás érhette el? - néz a varázslóra. Talán Noir szolgája támadta meg álmában? Ha valaki ezt tette vele, talán azzal is tisztában van, hogy itt talál minket. Jó esertben elég messze, hogy egy napunk még legyen, de félek, minél többet időzünk, ellenségeink annál több erőt tudnak mozgósítani ellenünk.
A nő holttesténél előveszi a hegedűjét és a gyász hangjaival búcsúztatja el. Egy rövid dalban köszönetet mond Arelnek is a segítségért, amit nyújtott nekik.

- A kilétünk elrejtése szerintem is jó ötlet, magam is rendelkezem némi gyakorlattal e téren és eszközeim is vannak hozzá. Viszont kíváncsi lennék Pelso hajlandó lenne-e mondjuk vándorkomédiásnak álcázni magát.
- Ti értettétek, milyen kötelékről beszélt a hölgy?

A tisztességes temetésben szívesen segít.

//Sirak, Armon két kört töltött harccal és azalatt két embert tett harcképtelenné. Na jó, az egyik épp nem vele foglalkozott, de azért ezt nem nevezném siralmas teljesítménynek. Jó-jó nagyokat dobott, de ezt a karid nem tudhatja.//
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2012.01.06. 19:10

Armon
//30KAP + 4 Fp; 4 MP; 5 CÉ; 2 VÉ
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2012.01.07. 2:53

<Neji>

-Sirak, igaz hogy túl erőben voltak és hogy végül szerencsésen megúsztuk, de azért ne felejtsük el hogy ketten majdnem meghaltatok és én nem is azt mondtam hogy nem harcoltatok jól, csak úgy gondolom hogy a szervezettség jobb. Bár így bele gondolva 5 tagú csapatunknak lehet hogy kevés 2 közelharcos, ti hogy gondoljátok? Armon, te mihez értesz a Sai-n és a zenélésen kívül?

Ha eltemetjük a nőt akkor segítek, úgyis ráérünk amík Pelso csinálja a dolgait és kint még figyelhetjük a betolakodókat is. Illetve vacsorára főzök valami finamat abból amit találok, készítek forralt bort is. Vacsoránál pedig megbeszéljük a továbbiakat (gondolom maradunk estére Pelso miatt).

-Köszönöm Pelso, de elmondanád hogy ez a tűzkard pontosan mit is tesz? Mármint hogy köteles vagyok elővenni a fegyveremet nem igaz? Vagy a kezemben jelenik meg egy kard?
//off: komolyan nem tudom hogy működik, ezért kérdezek rá//

-Hát akkor holnap gonodolom indulunk tovább. Szerintem 3 naponta azért érintsünk falut vagy várost, én legalábbis nem szívesen lennék kint a szabadban napokig, végén még lefagyna valamim. Egyébként Pelso, meddig tart még az utunk ha csupán 3 naponta érintenénk várost?

Lefekvés előtt meditálok. Ha őrködünk felváltva, megkérem az utolsót hogy keltsen fel korábban, szeretnék indulás előtt meditálni.
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2012.01.07. 6:02

Még a halott öreganyó ágyánál.
- Én azért hajlok az istenek morbid humorának betudni. Annyi viszont biztos, hogy ha üldözőink egyike tette volna akkor nagyon ügyes kellet, hogy legyen mivel a botom nem ébresztet fel az éjszaka folyamán. Tehát nem jött be senki és nem csinált senki semmilyen gyanúsat a bennlévők közül. Magam sem riadtam fel semmilyen jelentősebb mágikus tevékenységre.
*Egy pillanatra elgondolkozom.
- Noir egy szolgája. Hüm… Ötletnek nem rossz, de még mindig fenn ál a kérdés miért csak az anyóval végzet. Miért nem végzett velünk is. Attól biztos nem kell tartania, hogy bárki is elvinné innen a szelencét akinek nem kéne. Egyáltalán nem néz ki értékesnek. Meg elég arany, ló meg egyéb könnyen túladható holmi van náluk, hogy a szelence ne keltse fel az érdeklődést. A dorani pecséttel a szelence nem tartozik azon tárgyak közé amit akárki meg venne. Aki meg a szelencét elvinné az meg könnyen követhető mivel mi is azok voltunk. Vele is ugyanolyan könnyen végezhet
*Armon hegedű szólóját csendben hallgatom végig. Hagyom, hogy a hangokba szőtt érzelmek átjárják testem és lelkem.
- Már miért lenne gond számomra eljátszani a vándor komédiást. Egyedül a botom miatt menne egy kicsit nehézkesen. Egyáltalán nem ál szándékomban megválni tőle. Amúgy ha minden jól megy szerintem nem kell ezzel a trükkel élnünk. Mivel letérünk a főútról már nem érintünk több várost. Kizárólag csak falvakat, tanyákat, kolostort és legfeljebb egy két nem túl szerencsés származású nemesi kúriát. Kivéve, ha mindenáron az utat akarjuk követni.

- Kötelék…Hüm… Nem igazán értettem mire akart utalni az anyó vele. Annyi biztos, hogy a mindenség és benne mind egy nagy egészet alkotunk. Láthatatlan fonalak tartják egyben isteni törvények alapján, de szerintem nem erre gondolt. Sajnos nem vagyok járatos a jövő fürkészésében, vagy az istenek eonokban mért játszmáinak fürkészésében, hogy a létparányok mindennapjait isteni eleve elrendeltetésként éljem meg.
*A mágikus rajzolatok előkészítése közben vetek egy pillantást a foglyokra.
- Neji ellenőrizéd, hogy a kötelékeik még mindig szorosak.
*Az előkészületeket a rúnák írásához eztán zavartalanul fojtatom.
//Off. Azt hittem, hogy elég részletes voltam de igazad van. Már is részletezem a rúnát.//
- Parancsoljatok barátaim. Ezekre a pergamenekre vigyázattok. A ráírt jelek és a mágia miatt hagyományos fegyver kárt nem tehet bennük de sose lehettek elég óvatosak. Mivel tudom, hogy nem tudjátok értelmezni a jeleket ervül rá írtam a rúnákba foglalt hatalom aktiválásához szükséges parancsszót. Csak akkor ejtsétek ki őket ha a szükség úgy hozza. A szavak hatására rögtön működésbe jönnek.
*Átnyújtom a tűzkardos pergameneket.
- Amikor ennek a pergamenbe foglalt varázslathoz fordultok, a kardotok megkapja a tűz erejét. Bátran fogathatjátok fegyveretek mert a markolat nem éget viszont a pengétek a varázs végéig minden csapása égetni fog. Nagyjából 70s-ig (1p10mp) tart a hatása.
*Átnyújtom az elemi erő aurás pergameneket.
- Az ezekbe foglalt hatalom megvéd az ellenség csapásaitól. Egy láthatatlan sűrű közeg módjára felfogja az ellenség csapását mint mikor a kardoddal vízben próbálnál meg vívni. Hatása ugyan annyi ideig tart mint a másik varázsalté. Jól fontoljátok meg, hogy mikor használjátok fel mivel csak egyszer használatosak.
//Varázslatok számadatait lásd fentebb.//
- Menyi ideig. Jó kérdés.
//Távolságra vonatkozó hozzászólásomat a szürkecsuklyás pont hu térképére alapozom ami a legpontosabb a többé kevésbé hivatalos kiegészítők sorában.//
- A főúton eddig aránylag gyorsan haladtunk. Az út nagyjából 4-5 száz mérföld lett volna. Erigow és Doran között légvonalban van kábé 200 mérföld. Ebből csak 170-180 mérföldet kell megtenni mert ennyire van tőlünk a két ország közti határ. Na már most ha az út mellet haladunk tovább párhuzamosan még két város és számot falun fogunk áthaladni a dorani határig. Ez viszont 500 mérföldnyi hó taposást jelentene. Kétszer annyi ideig tartana az út mintha az úton maradnánk Nagyjából 14 napig ha meg tudnánk tenni napi 30-40 mérföldet.. Viszont, ha légvonalban megyünk a Fyltehar tótól kb 10-20 mérföldre délre kell átkelnünk a folyón amin két nap múlva Wersilis városában keltünk volna át, ha a főúton haladnánk. Tehát ha nem történik semmi váratlan és nem kell gyakran letérnünk a körülbelüli egyenesről napi 30-40 mérföldet megtéve- a 60-90 mérföld helyet- Nagyjából 6-7 nap alatt Doran határában lehetünk, másnap meg Doranban. Pont mintha a főúton haladtunk volna.
*Odamegyek a megkötözött tiszthez. Valamint megkérem az egyik harcost, hogy ellenőrizze köteleit. Nem szeretném ha kiszabadulna bármelyik is amíg az emlékei közt kutatok.
- Most te következel. Megtudjuk tudsz e bármi hasznossal szolgálni.
//Emlékolvasás 10MP 20E+k10E dobás:8/9/8 Háromszor merülök alá 5p-re.
Kérdések: - Arra a részre vagyok kíváncsi mikor az Armont megvádoló felbérelte ellenünk.
- Szeretném még tudni mit tud esetleg a szelencéről, a csuklyásról esetleg rólunk //
*Visszatérek a meditációs körbe és visszatöltöm Mp-im valamint szánok kb 40p arra, hogy visszanyerjem Ψp-m meditáció során.

//Abban az ha nem találunk előre megásott sírt, nem robbanthatok 0.5 l-ra a talajban valamint se koncentráció se rúnák segítségével nem jelölhetek ki egy 1l széles 2l hosszú és 1l mély részt a talajban (szőnyeg forma). Paraelem hő 4E időtartam: 5p. Ezzel 40 (v. 20) fokkal emelve a talaj hőmérsékletét az ásáshoz. Akkor Tűzcsóva 3E 3p-gel próbálom felmelegíteni a talajt az ásáshoz.//

*A temetés után visszatérek a varázsköbe, feltöltekezni mannával. A foglyokat a harcosokra bízom. Rájuk hagyom miként szabadulnak meg tőluk. Csak ne legyen velük több gond. Utána nyugovóra térek. A Ψ ébresztést szürkületre időzítem, még mielőtt hajnalodna. Valamint idegen mágikus jelenlétre. A botomat továbbra is fokozott figyelemre intem. A diszciplína végrehajtására emlékeztetek mindenkit. Aki nem tudja végrehajtani annak én állítom be mint a fogadóban. A zajszűrés is hasonló felosztásban.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2012.01.07. 15:36

Míg Pelso dolgozik addig a környéket kutatom át és nézek körül. Amikor pedig a megbeszélésre kerül sor az első dolgom, hogy le üssem a két foglyunkat.
< Nem hiányzik, hogy itt hallgatózzanak, és még az sem biztos, hogy életben hagyjuk őket. >
Kint az erdőben igyekszem körbe nézni és feltérképezni az estleges erdőben való haladást, ha úgy döntenénk illetve körbe nézek amennyire csak tudok. Majd vissza térek a kunyhóhoz.
Mivel éjszakára is maradunk, meg szervezzük az őrséget. Szeretném én kezdeni, ha a többiek is bele mennek, kintről figyelem a környéket és a kunyhót elbújva, hogy senki ne lásson meg, majd 3 óra elteltével felébresztem a következőt és nyugovóra térek.
Reggel Korán szeretnék indulni.
A papirosokat meg nézem amit Pelsotól kapok és jól elteszem őket.
Természetesen meg is köszönöm.
- Nos, merre menünk tovább? Szerintem mehetünk a fő útvonalakon egy ideig, meg néhány mellék kis úton a falvakat útba ejtve és kerülve a városokat,, persze mehetünk az erdőben is, de az elég hosszú lenne, szerintem...
S amondó vagyok Döntse el Pelso merre menjünk.
Természetesen ha tudok információval szolgálok az erdőről és az utakról, ha tudok valamit a körbe nézésem után.
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.01.07. 16:55

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava, harmadik hete, asor napja, egész nap
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips, Pelso, Revoltz
_____________________________________________________________


//off: Mivel két helyről is írok, így nehéz mind a két gépen adminisztrálnom a karakterlapokat. Ezért légy szíves mindig mikor változtattok rajta, email-on küldjétek el nekem. Köszönöm. És még annyit, hogy emeljétek ki, hogy mit változtattatok.//

// Pelso, igen összesen 9 napnyi élelmetek van, mert egy hét itt 5 nap, és ezen felül 4 napi élelmetek van. Az altatóhoz a papnő megadott mindent, ami kellett neked. De asor napot követően, az altató hatás megszűnik. Bármilyen mágiát hozol létre, ahhoz szavakat, és rúnákat is használnod kell. Ha el akarod valamelyiket hagyni, akkor a másik módszerrel dupla annyi ideig tart. Gondolattal még nem varázsolhatsz. Azt majd esetleg akkor, ha a pszi és a magas mágia képzettség szintje 5-ös. Az pedig, hogy miképpen tudod megoldani a föld felolvasztását, találd ki a könyvben a mágiákat olvasva. //


A kutya egyáltalán nem ugat meg senkit, sőt mintha tudta volna, hogy ennek így kell lennie. Mikor mindannyian felkeltetek, és az öreg nőt megnézitek, semmilyen sebet, vagy egyebet nem láttok rajta. A kutya, pedig arrébb leheveredik a fal mellé.

Armon kényelembe helyezi magát a nő teste mellett, majd hangszerét előveszi. Gyengéden megtörölgeti, bár egyáltalán nem látszik porosnak, vagy koszosnak. Egy pillanatra mindannyian csöndben figyeltek, és ezután már csak a hegedű beszél. Mély érzelmeket felkavaró zene tölti be a kis kunyhót. Mindannyian, még ha csak kis időre is, de lelketekkel más helyre száltok. Látjátok magatok mögött a sok küzdelmet és harcot, majd azok arcát, kik segítettek az akadályok leküzdésében. Érzitek szeretteitek érintését, kedveseitek ölelését, atyátok, vagy tanítómesteretek vigasztaló szavait. És egy pillanatra mindannyian az otthon melegére vágytok, bár van köztetek olyan, aki nem tudja, hol találhatja azt.
Abba marad a dal, de még idő, míg mindannyian visszatértek a hó fedte kis kunyhóba. Talán nem is kaphatott volna több érzelmet halála után ez az idős nő, mint így tőletek.

Kirévedve a gyász pillanatnyi hangulatából munkának láttok, hisz tudjátok, kemény út áll előttetek.


Pelso, körbe nézel a kis házikóban, de az ágy, az asztal, és a kis tűzhelyen kívül csak edények, szövet takarok vannak. Viszont a tűzhely mellett egy kezdetleges kicsiny fából készült kamra ajtó van, és az idős nő onnan hozott neked alapanyagot az altatóhoz. Így felállsz, és míg a többiekkel beszélsz, benézel oda. Kis 2 méter átmérőjű kupolaféleségbe lépsz be, melyet földből tapasztottak össze. Ablaka nincs, így a hátad mögött beszüremlő fény látásod forrása. Polcok, és kosarak tömkelege telíti meg a kamrát. Átkutatva, főleg zöldségek, magok és kábító füvek találhatók. Egyetlen dolog ami nem ide való, az egy fa doboz, de nincs rajta lakat. Koncentrálsz, hogy megtudd, van e benne mágia. Elméd lassan látja a világot átjáró mágikus vonalakat, és rögtön észreveszed, a dobozban lévő tárgy erős fókuszpont. Az biztos, bármi is van benne, az mágikus. A doboz nem zavarja meg a mágikus erővonalakat.

//off: Nem írom le, hogy mi van a dobozban, mert neked kell eldönteni, hogy kinyitod, vagy sem.//


Revoltz és Nokips kimentek körbe nézni a ház körül. Havat láttok, és csupasz fákat. Nincs semmi és senki a környéken, csak a hideg szél ölel át benneteket, mint régi jó barátot, és marasztal, hogy örökre vele legyetek. Megrázzátok magatokat, hogy a hideg érintése lerázódjon rólatok, majd a környéket figyelitek. Egy kis madarat vesztek észre egy alacsonyan lévő faágon. Tolla világossárga, feje búbja fehér. Mind a ketten tudjátok, hogy ez bizony a lélekvándor. Itt északon az a legenda jár az emberek közt, hogy mikor meghal valaki, és megjelenik egy ilyen madár a közelben, a halott lelke békével tért istene hajlékába. Egy pillanatra tisztelettudóan megálltok, ekkor a madár lerepül a földre, és észreveszitek, hogy mintha egy gödör lenne mellette. Közelebb mentek, mire a madár elröppen, és igen egy gödör van ásva, melyből a hó ki van takarítva. Egy sírhely. A nő ezek szerint már várta a halálát.


Armon és Neji a kutyának kerestek vizet, és valami ennivalót. Találtok is csontos húst, és odaadjátok neki. Az eb barátságosan viselkedik veletek, és el is gondolkodtok rajta, mi is legyen szegénnyel, hisz meghalt a gazdája. E közben a varázsló megkér titeket, hogy ne zavarjátok meg, és ezután szavakat mormol, földre rajzol, papírra ír, és közben koncentrál. Visszajönnek a többiek és elmondják mit is láttak.


Neji, Revoltz, Nokips, Armon

Pelsot nem zavarva eltemetitek a nőt. Vizet melegítetek, és azzal olvasztjátok fel a fagyott földet, és így könnyebben be tudjátok temetni a sírt. A testet könnyen belehelyezitek, hisz vékony nő volt. Miután elbúcsúztok a papnőtől még egyszer a lovaitokhoz mentek, és ellátjátok azokat, hisz ma itt maradtok. Elég jól átvészelték az estét. A bort beviszitek a házba, és Neji megint megcsinálja a fűszeres italt (forral bort). Hosszú idő után a varázsló végre befejezi a rituálét. Fáradtan áll fel, és mindannyiótoknak a kezébe nyom két-két papírt, melyeken ismeretlen jelek vannak felrajzolva. Valamit mond róluk, de fáradságában nem veszi észre, hogy ti nem dorani varázslók vagytok. Szólva neki kissé kitisztul a tekintete, és mosolyogva nyugtázza hibáját, és elmondja miképp is szolgál hasznotokra azok a papírok.


Pelso

Elkezded hosszú meditációdat, és bele kezdesz a varázslásba. A meditációs kör kizökkent a világ folyásából, csak az energiák áramlását figyeled. Lassan elméd eggyé válik a benned lakozó mágiával, és észre sem veszed, hogy sorra írod a jeleket, szavalod a rúnákat, és koncentrálsz, hogy minél több manát kipréselhess a világból. Végzel, nem tudod mennyi idő telt el, és először csak zsong a fejed, szemeid előtt egy ideig rúnák villannak fel. Mikor kissé magadhoz térsz, átnyújtod a többieknek a mágiával átitatott tekercseket, majd mennél tovább dolgodra, de Neji megállít, és panasszal él. Ekkor jössz rá, hogy kissé doran mágikus tornyában érezted magad, mely jó érzéssel tölt el, még egy kicsit el is mosolyodsz rajta. Nagy levegőt veszel, és elmondod pontosan, hogyan is kell használni. Ezután a két foglyotokhoz lépsz. Megkéred valamelyiküket, hogy nézzék meg, ébren vannak e, és a kötelek biztosan tartanak e. Nokips megoldja a dolgot, mert miután megvizsgálta a köteleket, biztos ami biztos elven leüti őket. Belemélyedsz a tiszt elméjébe. Mintha egy parlagon hagyott földön lépkednél. Nem is érted, miképp kerülhetett ilyen magas posztra. Elméjét alig védi a természetes védelme. Könnyedén úszkálsz az emlékei között, míg meg nem találod, amit keresel. Őt bízták meg a félelf halálának nyomozásával. A csuklyás alak ravasz módon felajánlotta a segítségét, cserébe a kis fa szelence kell neki, ami egyébként is az övé. Jó embert talált, mert pénz és hatalom éhes a tiszt, így könnyű volt rábeszélnie bármire. A szelencéről, és a csuklyásról semmit sem tud, és rólatok sem. Azt hitte, hogy ti öltétek meg a félelfet. Kirévedve érzed, hogy fejed lüktet a fájdalomtól. A sok koncentrálás megerőltette elmédet. Szólsz a többieknek, hogy nincs a két fogolyra szükség, rájuk bízod, mit tesznek velük.


Mindenki

Az este nem történik semmi figyelemre méltó. Jól bemelegítitek a kunyhót, hisz tudjátok egy ideig nem lesz ilyen kényelemben részetek. Felváltva őrködtök, míg végül eljő a másnap reggel.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2012.01.07. 20:41

//Off a kérdésem nem a rúnák és mágikus szavak kiejtéséről szólt. Hanem arról, hogy engedélyezed e hogy Ynev testének egy darabját melegítsem fel, vagy azt hogy a talajban kb 0,5 l mélyen robbantsak. Csupán csak KM-i jóváhagyást vártam egyik vagy másik lehetőségre. De mint olvastam nincs rá szükség így a kérdésem egyenlőre tárgytalan.//
*Másnap pirkadat előtt utolsó örködőként kellek. A sok koncentrálás után a ez kis pihenés jól esett. Bemegyek a kamrába és közelebbről megvizsgálom még egyszer a szelencét. Először veleszületettet tehetségemre támaszkodom (mannalátás 3). Utána fürkészés 10MP 20E segítségével próbálom kipuhatolni milyenfajta varázslatot is rejt ez a szelence és veszélyes e rám nézve ha kinyitom. Viszont ha nem járok elsőre sikerrel akkor 20MP 40E-vel újrapróbálkozom. Miután már van némi sejtésem mi is az és, hogy rám nem veszélyes belenézek a szelencébe.
//Hogy magammal viszem e majd akkor döntöm el ha megtudom mi is az.//
*A szelence vizsgálatával végezve visszatérek a rúnakörömbe újra feltöltekezem mannával, míg a többiek magukhoz térnek. Nejit is felébresztem, hogy medítáljon.
<... Merre is menyünk... Vadon vagy az országút... Időben kb ugyanannyi ha nem történik semmi váratlan... Megvan... A lovak... Ha folyton változtatjuk útközben, hogy melyik lovon ülünk nagyobb távolságot tudunk megtenni mint azok akik követnek... A jelenlegi 60mérföld helyet akár 90mérföld vagy még többet...>
Miután mindenki felkelt.
- Szerintem. Maradhatunk az országúton. Vannak lovaink bőven, csak váltani kell őket útközben és tovább haladhatunk mint az üdözőink és ritkábban kell megállásuk.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2012.01.08. 17:02-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.01.07. 20:55

//off: Pelso te magad adtad meg a választ. Nem lehet a tárgy külön részére hatni, illetve csak oda tudsz hatni, amit látsz. Persze vannak kivételek.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2012.01.08. 16:49

<Neji>

-Ez jó ötlet. Gondolom mindenkinek jó így, akkor akár indulhatnánk is!

Felszereljük a lovakat indulásra készen, és indulunk is.

//off: Armon, kérlek ne felejtsd el majd meg válaszolni azon kérdésem vacsoránál, hogy te mihez értesz, kérlek.//
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: revoltz » 2012.01.08. 17:10

Kellemesen és kipihenten kelek hála a papnőnek, gyógyításáért. A reggelim kényelmesen elfogyasztom, hisz most egy kicsit fellélegezhetünk egész szép előnyre tettünk szert.

- Igen, haladhatunk a főúton, de ne pazaroljuk az időt szerintem induljunk is.

Ha mindenki beleegyezik, felveszem a cuccaim és felszerelem a lovam, hogy neki indulhassunk küldetésünknek ismét, frissen. Remélem további utunk nehézségei is szerencsével lesznek kikövezve, ahogy most történt.
Wohoo! buli van!
Avatar
revoltz
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 189
Csatlakozott: 2011.10.25. 6:32
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2012.01.08. 22:43

- Szerintem is... S elég élelem van nálunk, hogy ne keljen jó ideg megszállnunk városban, hogy talán kicsit elkerüljenek minket.
Miután felnyergeltük a lovakat és mindenki össze pakolt,tőlem mehetünk is. -

- Az egyetlen kérdésem mielőtt még elindulnánk, hogy a foglyokat elintézzem, vagy bízzam az istenekre a sorsukat, mondjuk személy szerint a fekete csuklyást nem hagynám életben míg a parancsnokot igen, bár biztosan nem örülne annak ahogy én vissza küldeném a városba. :D -

< Akár gyalog vagy itt is ki kötözhetjük, de akár itt is hagyhatjuk, hiszen bár merre is indul minden mesze van gyalog, ráadásul az állandóan fújó szél, meg ha egy kicsit havazik is majd az eltünteti a nyomainkat. remélem. >

Ha szabad kezet kapok akkor kicipelem a fekete csuklyást jó messze a háztól és elvágom a torkát hátulról az erdőben, hogy csak a csöndes magány kisértse halálakor, majd vissza megyek a többiekhez, természetesen mielőtt el indulnék vele meg húzom a csomókat, hogy biztosan tartson és leütöm még egyszer, Kint az erdőben elvágom a torkát, hogy érezze a halál fagyos leheletét, majd meg adom neki a kegyelem döfést mely gyorsan és pontosan jön elérte. A dögevők úgy is jönnek majd a vérszagra és szépen szét tépik, és még a kapitányt is itt tartja egy ideg, csak nem megy ki egy farkasokkal teli erdőbe egy pár napig.
A Parancsnokot, ki kötözöm a legnehezebb bútorhoz vagy akármihez a szobában úgy, hogy egy kést teszek le elé, amelyt éppen, hogy nem ér el a kezével, persze mindent úgy arrébb pakolva, hogy ne tudjon semmit sem segítségül venni és utána mehetünk is. A két kezét kötöm össze a testéhez valamennyire. A kést persze a lábával eléri, de csak épp hogy.

< Ha nem túl idióta, akkor lábbal éppen elérheti a tört, de lehet jó ideg eltart mire rájön és lehet arrébb rúgja akkor bizony ciki van. Biztos fog szenvedni mire eléri a kést és elvágja a köteleit, de talán jó lecke lesz neki legközelebbre. :D >
Majd távozás előtt meggyőződök róla ,hogy még eszméletlen, ha nem megint leütöm.Élelem biztos van a kunyhóban elég, hogy életben maradjon egy ideig. Majd kívülről le becsukom az ajtót.
Ha meg életben marad mind a kettő akkor mind a kettővel meg csinálom, de csak egy kést teszek ki a szóba közepére... :D Meg begyújtok a kandallóba, ha lehet a kandallót is nehezen érjék el... Bár szívem azt súgja, legbelülről, hogy ne hagyjam életben a fekete csuklyást, s csak remélem a megérzéseim nem fognak cserben hagyni.
< Remélem szabad kezet kapok. >
Útközben igyekszem figyelni amennyire, csak lehet. Szemeim folyamatosan pásztázzák a környéket vadak vagy bármi más után, hajnal felé amikor már megy le a nap akkor már megálló hely után kutakodok folyamatosan. Ahol az éjszakát tölthetjük...
Nálam van sátor, hogy ha akarjuk használni.
Erdő járás:3
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2012.01.09. 15:45

Armon

Siraknak:
- Elsősorban a beszédhez és a színészethez értek - egy kevés alakoskodással vegyítve ha kell. Még némi szemfényvesztés van a tarsolyomban, nem kifejezetten harci alkalmazásra. Nyílpuskával harcolok, a szai csak akkor kell, ha elkerülhetetlen.

- A taktika jó ötlet, a magam részéről maradnék a nyílpuskánál, ha sikerül megállítani a támadókat, akkor remélhetőleg jól fogom tudni támogatni a harcolókat.

- Én szívesebben alszom fogadókban, mint útfélen, így a főútat inkább választanám. Persze az életünk fontosabb a kényelmünknél, így ha úgy látjuk, hogy továbbra is sikerrel használják ellenünk a városok hadseregét, akkor kénytelenek leszünk letérni. A váltott lovak ötlete is jó, bár ne várjunk tőle olyan sikert, mint a futárok, akik pihent lóra váltanak, hiszen a milyeinknek csak a hordozott terhe csökken, a futott mérföldjei nem.

Arra a kérdésre, hogy mi történjen a 2 fogollyal:
- Legyen, ahogy jónak látjátok. A csuklyás megérdemli a sorsát, és a tiszttől sem várhatjuk, hogy hirtelen ráeszmél a hibáira és jó útra tér, inkább csak még nagyobb gyűlölettel fordul ellenünk. Ha rajtam múlna a természetre hagynám a döntést, és remélném, hogy végez velük, de ha a vérét kívánja az, akinek a vérét ontotta, hát teljesen megértem.
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.01.09. 19:07

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava, negyedik hete, higr napja, az arany órája (14.00)
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips, Pelso, Revoltz
_____________________________________________________________



Nokips

Hideg csap arcodba, miközben húzod a hóban a csuklyás fickót. Messzire viszed, nem akarod, hogy a lovak a vér szagára esetleg bevaduljanak. Nekitámasztod háttal a fának, és előhúzod tőrödet. Nem bajlódsz sokáig, és nem is mondasz imát lelkéért. Elmetszed a torkát, mire a test megrázkódik. Nyakából sötét vér bugyog elő. Hörögve veszi a levegőt, de nem ébred fel ájultságából. Mivel nem akarod végig várni szenvedését mellkasába döföd fegyveredet, és mikor a test elernyed, kihúzod belőle, és pengéjét megtörölve visszamész a házba.
A többiek az útra készülnek. Te még befejezed mit elkezdtél. A tisztet az asztalhoz kötözöd úgy, hogy ne tudjon könnyen megmozdulni, majd a saját tőrét elé teszed.


Pelso

Odalépsz a faládához, és koncentrálsz. Egyre jobban felerősödik előtted a mágikus fókusz, ami a ládában lévő tárgyból érkezik. Elég erős, de nem tudod pontosan meghatározni hatalmát. Mintha nagyobb hatalom lenne benne, mint amit te birtokolsz. Mondjuk ezen nem lepődsz meg. Úgy döntesz, a rúnamágiához fordulsz. Kényelembe helyezed magad, hisz nem tudod meddig fog tartani. Kimondod a megfelelő szavakat és jeleket írsz a levegőbe. A láda tartalmára koncentrálsz. Egyre jobban kezd megjelenni előtted a mana hálóban a kristályos szerkezete. Míg nem teljesen megjelenik előtted, a kavargó energiák kitisztulnak. Nem egy tárgy van a ládában, hanem 10. És ami a legjobb áldott italok, melyeket, ha megiszol a testeden lévő sebek begyógyulnak.
Kinyitod a ládát, és apró kis üvegcsék tömkelege. Nem nagyok, talán csak kortynyi ital van bennük. A folyadék áttetsző, de mikor jobban megnézed, apró fehér fénygömbök kavarognak benne.

//off: 10 darab kis fiola, mind 10 Ép-s gyógyital. Arel hatalma van bennük. 10-es erősségű, 40 Mp.//



Neji, Revoltz, Armon

Felkészültök a hosszú útra. Tudjátok, hogy egy darabig nem találkoztok fogadóval. Talán ha jól haladtok, akkor a harmadik napon ágyban fogtok aludni. Nokips elvégzi a piszkos munkát, Pelso még egy kicsit meditál, hogy felkészült legyen az útra. Az ételt megeszitek, amit a kamrában találtok. Igaz hús nem volt, de Neji finom sűrű zöldséglevest csinált belőle. A lovak örülnek, hogy útra keltek, jobban bírják a meleget, ha közben mozognak.


Mindannyian.

Negyedik napja haladtok a mély hóban. Lassan tudtatok haladni, a lovak alig bírják a nekik térdig érő hóban. Nem mindig haladtok a főúton, mert nem lehet megtalálni a vastag hótakaró alatt. Emellett a hideg szél is feltámadt, ami még jobban megnehezíti utatokat. Ha minden jól megy talán ma este már puha ágyban alszotok. Nokips és Revoltz elég jól bírja, még Neji is tűrhetően átvészeli a hányattatásokat, de Pelso és Armon kifejezetten kezdi rühellni a hideget és a havat. Volt, hogy hatalmas hó pusztán haladtatok, de előfordult a sűrű erdő is. Épp most ilyenben haladtok. A fáknak köszönhetően kisebb a szél, és az utat is tudjátok követni. Azt tudjátok, hogy nem mentetek el fogadó mellett, egyszerűen ilyen lassan haladtok.
Nokips és Neji vezeti a csapatot, majd utána Pelso és Armon, ezután a lovak és leghátul Revoltz. Némán ügettek az erdőben, a lovak súlya alatt ropog a hó. Hideg szellő járja át az utat. Revoltz, Nokips azonnal fegyvert rántotok, még Pelso is felfigyel, de már túl késő. Hangos reccsenéssel törnek a fák ágai, ahogy egy barnamedve ugrik ki a csapatra. Armon mögött ügető lovat támadja meg, hangos hörgő üvöltéssel. A ló felnyerít, de tehetetlen a több mázsás ragadozó súlya alatt. Az rögtön belemarja karmait a szegény állatba, majd a nyakát kapja el vaskos, fogakkal teli szájával. A többi ló ijedten ágálnak fel, valószínű menekülésre fogják majd magukat. Pelso és Armon jártak a legrosszabbul. Lovaik, mivel közvetlen mellettük van a vadállat, ijedten rugdosnak összevissza, nagyon nehéz lesz megtartani őket. Persze azért a többieknek is keményen meg kell ragadni a gyeplőt.


//off: Írjátok le, ki mennyi gyógyitalt rak el, persze csak ha Pelso ad belőle. A házban a papnő ételét ettétek meg. Négy napja utaztok. Mindenki vonjon le magától 4 napi élelmet és italt, kivéve, ha csak havat „iszik”. Légy szíves dobjátok ki az 5 tulajdonságpróbát.//

//off: Dobjatok lovaglás próbát, az ügyességet használva. Armon és Pelso az ügyességetekből ebben a próbában Kettőt vonjatok le. Akinek nem sikerül, az úgy írja meg a reagját, hogy leesik a lóról és abban a körben csak védekezhet, nem harcolhat, vagy varázsolhat. Légy szíves írjátok le a 3 körös cselekedetet.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 13 / 180 • 1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 180

Vissza: M.A.G.U.S. Kalandok - ÚTK alapján

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség