• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Életút

A TUAN Kiadó új törvénykönyve alapján

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 11 / 180 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 180

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2011.12.27. 11:47

Armon

<Ennyit a karhatalom pártatlanságáról.>

Ha rátámad valaki, előkapja a rejtett szai-kat és támad:
1. Támadás
KÉ: 1k10+32 = 1(+32) [33]
TÉ: 1k100+55 = 73(+55) [128] SP: 1k6+1 = 6(+1) [7]
TÉ: 1k100+55 = 7(+55) [62] SP: 1k6+1 = 5(+1) [6]

2. Támadás
KÉ: 1k10+32 = 8(+32) [40]
TÉ: 1k100+55 = 77(+55) [132] SP: 1k6+1 = 6(+1) [7]
TÉ: 1k100+55 = 97(+55) [152] SP: 1k6+1 = 1(+1) [2]

3. Támadás
KÉ: 1k10+32 = 7(+32) [39]
TÉ: 1k100+55 = 18(+55) [73] SP: 1k6+1 = 4(+1) [5]
TÉ: 1k100+55 = 6(+55) [61] SP: 1k6+1 = 5(+1) [6]

Ha nem foglalkoznak vele különösképp, akkor néhány szökkenéssel megpróbál eltávolodni kicsit a harcolóktól és a nyílpuskát veszi elő. Ez esetben ha tiszta célpontok, akkor a csuklyást vagy a tisztet támadja. Ha ők nem tiszta célpontok, akkor arra lő, akit könnyebben el is találhat és nem áll fenn a veszély, hogy saját erőt vagy kívülállót sebez meg. Ha menet közben változik meg a helyzet (pl két lövés után valaki megtámadja), akkor fegyvert vált.
Ha valamelyik letenné a fegyvert (vagy olyan sebet kap, hogy harcképtelenné válik), akkor nem végzi ki, hanem másik ellent keres.

1. Támadás
KÉ: 1k10+32 = 7(+32) [39]
CÉ: 1k100+42 = 60(+42) [102] SP: 1k6 = 5 [5]
CÉ: 1k100+42 = 40(+42) [82] SP: 1k6 = 2 [2]

2. Támadás
KÉ: 1k10+32 = 4(+32) [36]
CÉ: 1k100+42 = 51(+42) [93] SP: 1k6 = 4 [4]
CÉ: 1k100+42 = 94(+42) [136] SP: 1k6 = 5 [5]

3. Támadás
KÉ: 1k10+32 = 9(+32) [41]
CÉ: 1k100+42 = 98(+42) [140] SP: 1k6 = 2 [2]
CÉ: 1k100+42 = 97(+42) [139] SP: 1k6 = 2 [2]
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2011.12.27. 11:49

Armon

//Bocsi ez lemaradt

Intelligencia:1k10 = 8 [8]
Egészség:1k10 = 1 [1]
Akaraterő:1k10 = 7 [7]
Asztrál:1k10 = 8 [8]
Érzékelés:1k10 = 7 [7]
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.12.27. 12:03

//A varázslat tökéletesen kielégítő. Csak egy orvul eldobott tőrre számítottam eredetileg.//

<… Na ennyit a király és a törvény hű embereiről…>
*A méteres tűzfal megjelenése után magamhoz térek a kábulatomból. Végre felveszem a harc menetét és megérik bennem az elhatározás a cselekvésre.

//Akaratátvitel var.id.:1s 21MP 14E 3kör-ig + időmágia var.id.:1s 9MP +5kör Mentáltámadás dobás 1k10: 9 Össz.: 2s 30MP 8kör-ig 14+9=23E Célszemély a tiszt. Parancsok: Lehetőleg egy csapással tegye harcképtelené a vádlónkat. Lehetőleg legyen eszméletlen. A sérülései hosszútávon lehetnek halálosak. Rövidtávon lehetőleg ne. (Rövidtáv: Azonnal v.1p. belül. Hosszútáv: ennél 5p-nél tovább tart míg kiszenvedd, és elszállnak a testéből az emlékek.) Kelljen a védelmemre a saját embereivel szemben. Ne ölje meg őket csak üsse le őket. Tegye harcképtelené őket. Neji, Nokips, Revoltz, Armon –ra nem támad és ellenük nem védekezik.//

*A varázslat kimondása után vissza hátrálok társaim védőgyűrűjébe. Lehetőleg kardcsapáson kívülre.
//-1PsziP.//
Pszi üzenetet Neji-nek.:
/Irányítom a tisztet. Szólok mikor üsd le/
//Kinyerés. 15Pszi P. MP30 max.//
*Ha a helyzet úgy hozza és rám támadnak varázsolok.
KÉ:28+ dobás 5
Tűznyíl 3s 3E 9MP CÉ:28 + dobások:79/38/20 Sebzések: 21/14/16

*Számolom magamban az eltelt időt. A tisztet uraló varázs 7-dik körben
Neji:
- Üsd le a tisztet.
A hozzászólást 7 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2011.12.27. 20:18-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.12.27. 12:09

Intelligencia:5
Egészség:4
Akaraterő:4
Asztrál:10
Érzékelés:2

Ha más nem az idő lejártával én mindenképp leütöm a tisztet.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2011.12.27. 20:07

<Neji>

Intelligencia:2
Egészség:6
Akaraterő:8
Asztrál:8
Érzékelés:6

//off: Armon, te honnan nézted a fegyvered? Ahogy sejtem az valami hárítótőr szerű valami, bár nem igazán értettem a leírását, valami magus oldalon találtam a leírást, de fogalmam sincs hogy te hol találtad, mert az a könyvben nincs benne. És kiváncsi lennék a harcértékeire is. A harcértékekre azért vagyok kiváncsi, mert amit találtam oldal eléggé nem egyezik a könyvel.//

Mikor meglátom hogy a Tiszt rátámad a csuklyásra, nem értem hogy mégis mi történik itt, de miután Pelso elmondja mi is történt, megértem és ha a csuklyás még talpon van, ő rá támadok. Ellenkező esetben a többi katonát támadom. Akrobatikus ugrálós rugós gáncsolós támadásokkal.

A 4. körben újra használom a Sárkány táncát.
4.:KÉ:(2+55)57TÉ:(71+83)154VÉ:125(+16akrobatika)Sp:3
5.:KÉ:(9+55)64TÉ:(8+83)91VÉ:125(+16akrobatika)Sp:11
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.12.28. 2:12

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava, harmadik hete, higr napja, az ón órája, és az óezüst órája közt (18.00-19.00)
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips, Pelso, Revoltz
_____________________________________________________________


1. Kör

Revoltz

//off: Úgy értelmezem a dobásaidat, hogy egy körön belül ezt a három támadást tőrrel hajtod végre, és minden körre ezeket dobtad ki. //

Nem akarod megölni őket, hisz parancsra cselekednek, és később nehéz lesz kimagyarázni, miért vettétek el a katonák életét. Hátra lépsz egyet, majd tőrödet előhúzva támadsz feléjük. A katonák nem értik miért tetted ezt, de egyáltalán nem zavarod meg ezzel őket. Feléjük szúrsz, vágsz. Próbálnak védekezni kisebb nagyobb sikerrel, de te megtalálod a kis kapukat a védelmükben, és egy-egy komolyabb vágást ejtesz rajtuk. Ruhájuk vastag, így kissé megnehezíti a nagyobb sebek ejtését, de végül is nem akarod a halálukat. Viszont ők másképp vélekednek. Csapásaik erőből fakadnak, és egyértelműen nem fogják vissza magukat. Az egyik szitkozódva csap feléd, de te kardoddal félre lököd csapását, és térdeddel hasba rúgod, majd ellököd magadtól, de ekkor mozgásra figyelsz fel a jobb oldaladon. Az irányba pördülsz, majd érzed, ahogy a hideg penge a hasadba fúródik. Egy pillanatra nem is érzed a fájdalmat. A katona kinyújtott jobb kézzel tartja kardját, melynek pengéje a testedben eltűnik. Kirántja belőled, mire megérzed a fájdalmat. Végig cikázik testedben, és a lábadat legyengítve térdre rogysz. A hasadra tekintesz, kezedből kihullik a két fegyver, de nem hallod, ahogy a padlónak csapódik. A sebedre teszed mind két kezed, és felnézel a támadódra. Az vicsorogva emeli csapásra fegyverét, hogy végre hajtsa a parancsot.

//off: Bocsánat, de az egyiknek 99-et dobot ki a gép. 7 Ép-t és ez által 14 Fp-t vonj le légy szíves. //

Nokips

Neki rontasz a két talpon lévő katonának. Gyorsan akarsz végezni velük, mert nem tudod, hogy a varázsló képes lesz e hatalmát kiteljesíteni. Kardod hangosan csattan ellenfeleid kardjain. Vágásaid mind untalan célt tévesztenek, s közben még idejük is akad, hogy visszacsapjanak, mintha sebeik nem akadályoznák eléggé őket. Szerencsére erőtlen vállalkozás, minden vágásaik, melyet halálosnak hittek védtelenül súrlódnak le fegyvered pengéjén. Hátra lépsz, és egy erős csapással az egyiket kibillented az egyensúlyából, és kissé körbe tudsz tekinteni. Riadtan veszed észre, Revoltz vérző sebbel térdel három katona előtt, kik az életét akarják. Az egyik már készül, hogy a végső csapással elnémítsa örökre társadat. Ezt nem engedheted meg.

Pelso

Doran falain belül nem oktatják, hogyan kell viselkedni harci helyzetben. Ezt csak az élet kemény iskolapadjában lehet megtanulni. Szerencsére társaid értenek a harchoz és a botod is elég hatalommal bír, így kis időt kaptál, hogy felocsúdj. Nem késlekedhetsz, a legjobb döntést kell hoznod, hogy hamar vége legyen a harcnak, de közben a csuklyás alak is a kezetek közé kerüljön.
A felcsapó lángok elenyésznek, és a két ellenséged is hamar újra fognak próbálkozni. Ujjaddal felfested a láthatatlan palettára a rúnákat. Szavaid ősi beszédet idéz fel, majd parancsok sokaságát röpítesz a mentális világon célpontod felé. Tudod, ha ezután utasítást akarsz adni, neki már csak beszéddel teheted azt. Egy pillanatra megállsz, és várod a reménykedve a hatást. A tiszt megtorpan, és a szemedbe néz. Tekintetében a hűséget látod irányodban.
Felemeli kardját, és markolatával a csuklyás felé csap, hogy foglyoddá tegye. De valami véletlen folytán, a fickó felfigyel rá, és az utolsó pillanatban félre hajol. A tiszt nem gondolkodik, azonnal támad új ellensége felé, de az hárítja csapását. A fickó hangosan rá üvölt a katonára, hogy mit csinál, azonnal hagyja abba, de az nem teszi. Penge pengét ér, és élet halál harcot vívnak egykori szövetségesek. De ekkor egy nyílvessző fúródik a csuklyás hátába, és az fájdalmában összegörnyed. A katona közel lép hozzá, és kard markolatának erős csapásával mély álomba szenderíti az ellenségedet.

Armon

Szerencsére a tűzmágiának, nem támad meg senki téged. Előkapod nyílpuskádat, és felajzod azt. Felemeled, és célzol a tisztre és szövetségesére, de ekkor fura dolgot látsz. A katona nem titeket támad, hanem a csuklyás alakot. Nem érted mi történhetett, hisz az előbb még mind a ketten titeket akartak megölni. Nem gondolkozol tovább, célra tartod fegyvered, és úgy döntesz, a vádlódat teszed először ártalmatlanná. Benntartod a levegőt, összpontosítasz, majd meghúzod a kioldó kart. Az ideg pattan, a nyílpuskavessző hangtalanul suhan célja felé, mintha lopakodó ragadozóként vetné magát áldozatára. A vessző mélyen a hátába fúródott, mire összerogyott, és a tiszt egy ütéssel bevégezte a feladatot. Tompán puffan a fogadó padlóján. Már éppen húznád fel az ideget a következő lövéshez, mikor mögötted lépésre leszel figyelmes. Hátra tekintesz, és egy katonát pillantasz meg, amint feléd tart karddal a kezében. Félre dobod a nyílpuskát, és előveszed tőreidet.

Neji

Összpontosítasz, és engeded, hogy a nyers energia végigáramoljon testedben. A sárkány ereje lüktet ereidben, kissé minden lelassul körülötted. A katona, ki az előbb megpróbált végezni veled újra próbálkozik. Suhint kardjával, de te könnyedén hárítod, és egy ütést mérsz a fickó bordáira. Hallod a csontja reccsenését. Majd kicsavarod a kezét, és könyököddel arcon vágod. A fickó kábultan tántorog mellette. Végül mellkason rúgod, mire az hanyatt esik. Ekkor elmédbe mentális üzenet jelenik meg. A varázsló küldte, és arra kér, hogy üsd le a tisztet, ki most az ő uralma alatt áll. Felé tekintesz és látod, hogy a csuklyást üti le éppen. Már mennél is, mikor mozgásra leszel figyelmes. Félre ugrasz, és egy kardpenge suhan el melletted. Akit kigáncsoltál visszatért, hogy elégtételt vegyen becsületén.

2.Kör

Nokips

Nem késlekedsz. Látod, hogy az egyik katona a dalnok felé siet, hisz itt már neki nincs mit csinálni, de kettő még Revoltz előtt áll, és az egyik most akarja kivégezni.
Szemeddel felméred a távolságot, és kardodat a hóhér felé dobod. Minden ügyességedet beleadtad, hisz ha elvéted, többet nem beszélhetsz a barátoddal. A kard pörögve repül a férfi felé, ki észre sem veszi azt. Fura hangot ad ki, ahogy a kard a mellkasába markolatig szúródik. A katona hirtelen kiejti kardját kezéből, és a mellkasán lévő markolatra kap, majd hanyatt vágódik. De már nincs több időd, mert a kettő melletted már támad.
Csapásaikat kíméletlenül sorozzák feléd. Próbálsz elhajolni előlük, hisz nincs semmilyen fegyver nálad. Az egyik katona feléd szúr, mire te válladdal félre lököd, de a másik támadása mélyen végig hasítja mellkasodat. Érzed, ahogy a vas belemar a testedbe, és bordáidat hangos reccsenéssel hasítja fel. A vágás erejétől hanyatt vágod magad, és egy kis időre homályosan látod magad körül a világot.

//off: Sajnos nálad is nagyot dobott ki a gép. Vonj le 9 Ép-t és 18 Fp-t.//

Revoltz

Fájdalom bénítja testedet. Magad elé nézel, és látod, ahogy a katona beteljesíti sorsod. Felemeli fegyverét, de ekkor hangos cuppanás és arcodra fröccsenő vér ébreszt ki pillanatnyi bénultságodból. A fickó mellkasában egy karddal dől hátra. Erőt kapsz, hisz a sors még nem írt le téged. Körbe nézel, és látod, hogy az egyik katona a dalnok felé siet, míg a másik a kard tulajdonosát veszi célba. Te ezt kihasználod, hisz nagy ballépés a katonától, hogy téged leírt. Tőrödet, mely melletted van, felveszed, és a melletted elhaladó oldalába döföd. Érzed a férfi meleg vérét, ahogy kezeden végig folyik. Kirántod az oldalából, mire az halk nyögés közepette összeesik. Fellélegzel, és körbe nézel. Nem messze tőled Nokips fekszik hanyatt mély sebbel a mellkasán. Ekkor tudatosul benned, hogy az ő kardja van a melletted fekvő halott mellkasában. Feláldozta magát, hogy téged menthessen. A düh erőt ad a fájdalmad felett, és tőrödet az egyik katonába dobod. A torkába fúródik, mire az hörögve esik hátra. A kardodra támaszkodva felállsz, és a feléd siető ellenfeled szemébe nézel.

Armon

Kezedben fegyvereiddel várod ellenséged. Lassan közelít, nem bíz semmit a véletlenre ellenfeled. Nem vársz, előre lépsz és támadsz. A fickó nem tud mit tenni a két fegyverrel való támadásoddal. Míg az egyikre odafigyel és hárítja, addig a másik mindig betalál. Nem gondoltad volna, hogy egyszer hálát rebegsz a sorsnak, hogy az északiak kineveltek a harcra. Előre lépsz, majd döfsz, vágsz, és újra vágsz. A katona riadtan veszi tudomásul, hogy nem tud mit kezdeni ezzel a harcmodorral szemben. Hátra lép, majd előre lendül, hogy egy jól irányzott csapással ártalmatlanná tegyen. Ezt te időben észrevetted. Félre lépsz és az orrod előtt halad el a penge. Ezután közel lépsz hozzá, és fegyvered markolatával homlokon vágod, mire ő ájultan esik össze.

Neji

Feldühít, hogy még mindig próbálkozik. Szúr feléd, mire te elkapod a kezét, és kicsavarod a kardot belőle. Majd erős csavarással eltöröd az alkarját, mire a fickó felüvölt a fájdalomtól. Félre lököd, hisz már harcképtelen. Ekkor, akit fejbe rúgtál és ellöktél, üvöltve rohan feléd, kardját feje felett lóbálva. Nem mozdulsz, megvárod a megfelelő pillanatot. Oda ér hozzád, de te nem várod meg csapását. Előre lendülsz, és felugorva térdeddel gigán rúgod, mire hallod nyaka reccsenését. Egyszerre értek földre, de míg te lábra és hangtalanul, addig ő holtan és puffanva.
A tiszt felé nézel, és mivel bevégezte dolgát, mellé ugrasz és egy jól irányzott ütéssel az álomvilágba taszítod.

Pelso

Mágiád sikerrel járt. Mindig jó érzés fut végig rajtad, mikor látod, varázslatod működik. Neji kicsit még eljátszik két fickóval, de aztán végül lecsapja a tisztet. Te eközben elméddel próbálod feltölteni elhasznált mágikus energiádat. Mivel senki nem támad meg téged, így csak a mana visszanyerésével foglakozol. A tiszt ájultan fekszik, akárcsak a csuklyás alak. Lassan érzed, ahogy a környezetben lévő felesleges energia a testedbe áramlik.

3. kör.

Revoltz

Nem mész tovább, mert lábaid nem tartanak biztosan, ezért inkább bevárod ellenfeledet. Fogadat összeszorítva tűröd a fájdalmat, és csak a harcra összpontosítasz. A katonadöfésre készül, és lendületet is visz bele. Szemed összeszűkül, ahogy koncentrálsz, majd az utolsó pillanatban kardoddal félre csapod ellenfeled fegyverét, és kardodat a katonába döföd. Az felnyög a fájdalomtól, majd remegő teste a földre rogy.


Armon Vilonio, Neji, Nokips, Pelso, Revoltz

Nokips is felkel a földről. Revoltz és Nokips komoly seb tulajdonosai.
Három katona elszelelt, a többi halott, vagy ájult. A fogadóban döbbenten néz benneteket mindenki.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Thor 2011.12.28. 22:54-kor.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.12.28. 10:16

*Lassan végighordozom tekintetem a fogadó vendégein. Jó hangosan szólalok meg, hogy mindenki értse szavaimat. Ellenben kerülöm azt a hangszintet ami már az üvöltözésre hasonlítana.

- Így jár minden áruló ki eladja az országot, a szövetséget, és a benne élő népeket. Én …//Egy olyan Erigowi nemes nevét mondom a sajátom helyet akim már pár száz éve halott, Joghallgatóként tanultam a nevét.//…ítéletemet kihirdettem. Éljen az ország éljen a király. Soká éljen a király és az ő népe.

*Minden mondat végén dobbantottam egyet a botommal a padlón. Ezek után társaimhoz lépek. Mindenkit a sebesültek mellé intek, ha még nem léptek oda maguktól. Az előzőhöz képest fojtott hangon szólok társaimhoz. Nem szeretném, hogy bárki is halja rajtunk kívül.
Mindenki
- Szerintem nem maradhatunk itt éjszakára. Nem bízok abban, hogy a szavaim szavatolnák biztonságunk az éjszakára.
*Abban az esetben ha mindenki vagy legalább is a többség egyetért.
Neji
- Ügye eltudod látni a sebeiket?*Igenlő válasz esetén*- Remek.
Armon.
- Kérlek bizonyosodj meg róla, hogy akik elmenekültek tényleg elmentek e, és nem álnak lesben odakint. Utána kezd el felszerszámozni a lovakat. Hamarosan csatlakozunk hozzád.

*Abban az esetben ha mindenki a maradás mellet lenne akkor is Nejit kérem meg a sebek közözésére, Armont meg, hogy nézzen körbe tényleg elmentek e a katonák.

Ha mindenki a távozás mellet van.:
Eztán odalépek a rejtélyes vádlónk és a tiszt mellé. Ismét végighordozom a tekintetem a társaságon. Egyszerű parasztembereket keresek soraikban. Vagy legalább is a fogadó férfi kisegítőit akik a tél folyamán munka hiányában ide álltak be dolgozni kosztért és kvártélyért. Miután megtaláltam azokat akik első szavamra ugranak és azt teszik amit mondok egyesével rájuk mutatok.
- Te, meg te. (Kb. 4 vagy legalább is két embere szükségem lesz.) Fogjátok meg ezt a két latort és hozzátok utánam. Fogadós egy zsákba tegyen nekünk száraz tűzifát és hozza utánam.
*A testektől egy lépést hátrébb álok, hogy teret hagyjak a felemelésükhöz. Hátra pillantok, hogy Neji hogyan ál a kötözéssel.
- Mehetünk?
*Miután befejezték a sebek kötözését és összeszedték holmijukat elindulok az istállóhoz, közlöm a fogadóssal és azokkal akik a két testet felemelték hogy kövessenek. Az istállóban felkötöztetem a két testet meg a tűzifát a katonák lovaira után vissza küldöm az embereket a fogadóba. A fogadósnak adok 5e a virrasztásra a holtak felet.

//További tetteim a többiek reagja szerint. Lásd később.//
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2011.12.28. 11:11-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2011.12.28. 10:52

Armon

Miután a varázsló elmondta a beszédét a bámészkodókhoz fordul:
- Ismer valaki gyógyítót a közelben?
<A két srác jól megkapta, ha nem találunk valami gyógyítót sebtiben, nagy bajban vagyunk.>
A fogadóst megkérdezi (illetve ha olyat lát, aki tudhatja), hogy ismerik-e a tisztet. Honnan jöhetett, hol állomásoznak?

<Vajon mennyi idő, míg erősítést kapnak? Jó lenne ha a varázsló a tisztet illetve a csuklyást is ki tudná vallatni.>
Összeszedi eldobott fegyverét és a csuklyás felé indul. Megnézi, esetleg találkozott-e már vele.

Ezután megy ki a hóba, hogy a katonákat ellenőrízze. Éles szemével az infratartományt is végigpásztázza, hogy az épület körül ólálkodik-e valaki, ha igen, akkor igyekszik megbizonyosodni róla, ki is az. Harcba nem akar bocsájtkozni, ha rájön, hogy valaki megbújt, úgy tesz, mintha nem látná és visszamegy közölni a többiekkel.
Ha nem talál semmi érdekeset, akkor megkeresi a lovászfiút és 5 rezet ad neki a lovak felnyergeléséért, és megkérdezi tőle is, tud-e valamit a katonákról, merről jöttek, máskor is látta-e már őket, illetve hogy mi lett a lovaikkal, illetve az elmenkültek lóra kaptak-e).

Intelligencia:1k10 = 8 [8]
Egészség:1k10 = 3 [3]
Akaraterő:1k10 = 9 [9]
Asztrál:1k10 = 10 [10]
Érzékelés:1k10 = 8 [8]
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: revoltz » 2011.12.28. 21:29

//Armon én úgy emlékszem nincs lovászfiú, mi magunk kötöttük ki lovaink úgy, hogy ez a feladat mindenképp rád hárul.//

Sebeim égetnek, pontosan tudom, hogy milyen súlyos állapotban vagyok és gyógyítóra van szükségem mihamarább...

"Rendes sebet kaptam, bár nem okolhatom magam három ellenfél legyen akármilyen, nehéz komoly sérülés nélkül kijönni a harcból..."

Sebeim miatt megpróbálok valahol ledőlni míg indulunk, hogy addig is pihenjek, közben társaim állapotára fordul figyelmem.

//Ha ellátják a sebem, férfiasan tűröm (fájdalomtűrés: 2)//

Öröm látni, hogy Neji, Pelso és még Armon is megúszta a harcot komolyabb sebek nélkül...de vérzik a szívem, mikor bajtársam Nokips-t látom szenvedni sebeitől, amikkel védelmezésemért kellett fizetnie. Alkalom adtál (tehát nem a fogadóban a pórnép előtt) megköszönöm, amit tett.

"Ketten is súlyosan megsebesültünk, menekülnünk kell, fáradtan, a
jéghidegben, miközben Erigowi katonák vannak nyomainkban...könnyen, hamar véget érhet utunk."


Menekülés közben, ha tudatom befolyásom alatt áll a vérveszteség ellenére, gondolataim menekülésünkön forog...ismereteim nem csak a nyomok felkutatásából állnak, hanem azok eltüntetéséből és követőink félrevezetéséből, ami által időt nyerhetünk. Ha elég távol kerültünk már a fogadótól gondolataimból fakadó ötleteket megosztom többiekkel és, ha én magam nem tudom ellátni e feladatot, irányítom a többieket. (persze csak, ha számottevő előnyre tehetnénk általa szert...)
Wohoo! buli van!
Avatar
revoltz
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 189
Csatlakozott: 2011.10.25. 6:32
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2011.12.29. 0:18

< Remélem meg úszta >
Miután hanyatt vágódtam és a testemet átjárta az éles fájdalom, igyekszem védeni magam a halálos csapás elöl, de testem nem reagál akaratomnak és látásom is elhomályosul, mire legyőzöm a fájdalmat magamban már pelso pancsoló hangját hallom. Igyekszem felkelni a földről és egy székre ülni, majd megpróbálom össze szedni magam és gondolataim.
Fájdalom tűrés: 3
Ha bekötöznek, azt igyekszem csendben tűrni.
< A távozás mellett voksolnék, ha nem lenne ekkora sebem és Revoltsnak >
- Ahogy jónak látod barátom, most nem tudok tisztán gondolkodni mérlegeld és dönts!
Bármi is legyen támogatlak. -
Igyekszem nem sokat beszélni és mozogni addig míg útra nem kelünk és ott is figyelek sebeimre, s mikor eszembe jut hátra nézek.
Útközben:
- Nálam, van egy nagy sátor abban kicsit szűkösen, de beférünk és akkor talán nem kell tüzet gyújtani, így elkerülhetjük az utánunk jövő esetleges katonákat. -
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Gorodak 2011.12.30. 4:35-kor.
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2011.12.29. 5:06

<Neji>

-Sajnálom, de nem értek hozzá. A legjobb amit tehetek az az, hogy fájdalmukat megszüntessem de meggyógyítani nem tudom őket. És így nem indulhatunk el, elvéreznek út közben vagy seblázuk lesz! Megteszem amit tudok, de MUSZÁJ találnunk egy gyógyítót!

Fájdalomcsillapítás-t alkalmazok rájuk, külön külün kell alkalmazni. Fejenként 1-1 körig tart a meditáció, 1 pszi pont 1 FP-t jelent nekik, vissza gyógyulják azokat, de ÉP-t nem kapnak vissza. Miután végeztem velük, csupán 6 pszi pontom marad. Ám mielőtt bele kezdenék, megmondom Pelsonak hogy most azonnal szerezzen egy gyógyítót, vagy az utunk végét már nem fogják látni!
És ezután elmondom nekik hogy mi fog velük történni, nem fogják érezni a fájdalmat, az eddig elszenvedett minden fájdalom eltünik ám sebeik nem gyógyulnak be, még mindig élet veszélyben lesznek és megkérem őket nyissák meg előttem tudatukat, engedjék be az elmémet.
(Ezen felül nem tudom mennyit ér, szerintem kb semmit, de van Herbalizmusom 1.fokon és Vadonjárásom 2. fokon)

<Nem is maradhatunk, de nem is mehetünk...jó ég most még is mitévők leszünk...el kellene egy gyógyító a csapatba. Ha ennek vége esküszöm elszegődök egy paphoz és gyógyítást tanulok!>
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2011.12.29. 7:53

//Sirak, én egyáltalán nem találtam az értékeit, ezért a hárítótőrből indultam ki
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2011.12.29. 20:48

<Neji>

//off: az jó, és a nevét hol találtad? :D mert én még azt sem találtam meg :D//
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.12.29. 23:22

// Nos mivel nincs gyógyító a csapatban módosítok a karakterem cselekedetein. Reggel megírom pontosan mik is azok//
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.12.29. 23:54

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava, harmadik hete, higr napja, az óezüst órája, és a feketelunír órája közt (19.00-20.00)
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips, Pelso, Revoltz
_____________________________________________________________

//off: Pelso, már nagyon ne változtass!//


Az emberek némán hallgatják végig Pelso beszédét. Látszik rajtuk, hogy eszük ágában sincs közétek és dolgaitok közé állni. Ha vérengző rabló gyilkosok lennétek, akkor sem állna egyik sem utatokba. Természetesen nem mindegy, hogy később miképp járja át a környéket a szóbeszéd.

Mikor a varázsló a tovább állás mellett szól hozzátok, mindannyian bólintotok, hogy egyet értetek. A három katona, ha eliszkoltak, biztos a főváros felé tették azt. Nos, az egy napnyira van, mire összehoznak egy új csapatot az még egy nap. És persze egy nap a vissza út. Így talán három nap előnyötök van. Viszont Nokips és Revoltz nagyon rossz bőrben vannak. Nem tudjátok, milyen messze van a legközelebbi város, és sajnos Tharr mocskos átkai a levegőben keringenek mindenhol. Könnyel elfertőződhetnek sebeik.

Neji sajnos nem tud sebet kötözni, és ezek szerint a varázsló sem. Viszont az északi egy megoldást tud. Bár a sebek nem gyógyulnak be, viszont a fájdalmat képes elfeledtetni. Revoltz, te ismered azt a meditációs formát, hisz te magad is tudod alkalmazni.
De Nokips te meglepetten hallod ezt, és bár kicsit félsz az ismeretlentől, főleg ha valami boszorkányság van benne, de a fájdalom nehezen elviselhető még neked is. Mind a ketten beleegyeztek.

Először Revoltzot szabadítja meg fájdalmától, majd utána Nokips következik.
Neji, leülsz melléjük, és úgy összpontosítasz. Lassan a benned kavargó energiát elméddel rendezed, és az előtted ülő barátod felé irányítod. Érzed, ahogy megremeg tested a koncentrálástól, és a kavargó nyers energia kilép testedből.
Revoltz neked a következő érzés nem ismeretlen, de Nokips neked igen. Érzitek, mintha hideg szél kavarogna a fogadóban, kissé libabőrösök is lesztek. Majd elzsibbad az egész testetek, ahogy a hideg végig árad benne. Majd kis idő elteltével nem érzitek sebetek fájdalmát.

Nokips meglepődve nézel magadra, hisz óriási seb tátong rajtad, de nem érzel semmit. Gyengéden megérinted kezeddel mellkasod, de akkor bevillan a fájdalom. Neji figyelmeztetett, csak a fájdalom szűnik meg, a seb megmarad.

Pelso figyelemmel kíséred Neji meditációját, és kissé elgondolkozol, hogy vajon azok a harcosok, mint Neji, milyen meditációs formát alkalmaznak?
Biztos érdekes tanulmány lenne, de nem most.

Eközben Armon körbe érdeklődik, hogy van e gyógyító a közelben, illetve ismei e valaki a tisztet?

A fogadós, ki előjött a konyhából, őszes, kopaszodó hajú, idős ember. Úgy az 50-es éveit taposhatja. Vékony testalkatú. Ruhája egyszerű szövetruha, mely elején zsíros bőrkötény van. A férfi neve Wik.

- Tudja jó uram, én kifejezetten örülök, hogy elkapták ezt a latort. – És a tisztre mutat. – Már régóta megkeseríti sokunk életét. Igazság szerint, én annak örülnék a legjobban, ha felakasztanák az első fára. Ő a fővárosban állomásozik, így csak napok múlva érhet ide csapat, kivéve, ha az istenek másképp gondolják, és hóvihart idéznek.
Mi maguk mellet vagyunk, ha bármi segítség kell, csak szóljanak. A halottakkal meg ne legyen gondja, majd megoldom.
Gyógyító? Igen tudok egyet a közelben. Bent az erdőben él egy idős asszony, aki úgy tudom ért a gyógyításhoz. Ha kéri uram, szívesen elküldök egy inast önökkel. És én azt ajánlom, hogy előbb az asszonyt keressék fel. Háromnapi járóföldre van a következő város. Addigra a barátai mind az úr előtt fognak számot adni életükről.

Tudjátok jól, a fogadósnak igaza van. Közben Pelso 5 ember segítségével felkötözik a lovakra a két férfit. Természetesen a biztonság kedvéért átkutatjátok mind kettőt, és a fegyvereiket elveszitek, nehogy használják. Kötelet a fogadós ad. A két fickónál összesen 5 arany és 20 ezüst volt.

Pelso, megnézed a csuklyás arcát, de nem ismered. Barna rövid haj, borostás arc. Semmilyen tetoválás, vagy egyéb ismertető jelet sem találsz.

Armon körbe tekintesz kint a fogadó körül. Nincs már itt a három katona, és különleges látásoddal, melyet elf vértől örököltél, sem látod őket. Viszont 9 ló van felnyergelve előtted, és összesen 12-en voltak.

Nincs más választásotok. El kell mennetek az asszonyhoz. A két társatok nem fogják kibírni a három napot. A fogadósné bekötözi őket, de mivel ő sem ért hozzá, ezért nem sokáig lesz jó. Mind a ketten szó nélkül tűrték a fájdalmat.
A fogadós megköszöni az öt ezüstöt, és fával jól megpakolt zsákot kötnek fel a lóra.

//off: Mind a ketten visszakaptátok az összes Fp-t. Írjátok meg, ki teszi el a pénzt, és azt is, ha visztek el plusz lovat a hétből. Tudom, a csuklyás, és a tiszt a saját lovára van felkötve.//

A most következő írást akkor vegyétek figyelembe, ha elindultok a gyógyítóhoz!

Elindultok hát az erdőbe. Nichen a fiú megy előre, akit a fogadós adott mellétek. Fiatal még, de már pelyhedzik az álla. Vastag farkas bundában lépked előttetek, és vezeti a lovakat. Nektek nem kell gyalog menni. Revoltz, bár a komoly sérülésed nagyon akadályoz, de azért sikeresen tünteted el nyomaitokat.

Hangosan ropog lábatok alatt a hó. Néha messzebb állat surranására figyeltek fel, vagy madár felröppenésére. Az erdő nagyon sűrű, és hiába a tél, a levelek nélküli ágak oly sűrűn vannak, hogy nem láttok el messzire. Sokat mentek az erdőben, de nem sokára füstöt éreztek a levegőben, és egy kis vályogház tűnik fel előttetek. Egy ajtó, és egy kis spalettás ablak. Rozoga kéményén füst szál fel.
Mikor közelebb értek a házhoz kinyílik az ajtó. Egy görnyedt, öreg nő lép ki rajta. Haja hosszú szürkés őszes, de nem tépett. Gondosan befont, egészen a háta aljáig ér. Ruhája szürke szövetruha, mely köpenyként takarja el az egész testét. Megáll és megszólal. Hangja rekedtes, és semmi félelmet nem éreztek benne.

- A dorani varázsló, és népes csapata. Veszélyes úton jártok, és még veszélyesebb, amit magatokkal cipeltek egy kis fa dobozkában. Gyertek be, itt kint hideg van, majd a jó melegben minden kérdésetekre választ adok.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 11 / 180 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 180

Vissza: M.A.G.U.S. Kalandok - ÚTK alapján

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség