• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Életút

A TUAN Kiadó új törvénykönyve alapján

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 1 / 180 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 180

Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.10.23. 20:55

SZABÁLYOK

1.) Néha kérni fogom, hogy dobjatok 5 tulajdonságra, és írjátok le a dobott értéket. Ezeket az értékeket fogom használni egy bizonyos ideig.

Intelligencia
Egészség
Akaraterő
Asztrál
Érzékelés

2.) Bármilyen cselekedet is hajtotok végre, Kalandmesterként is gondoljátok át, és ha úgy látjátok, ti kérnétek bizonyos próbákat, akkor dobjátok ki. Ha nem dobtátok ki, vagy én még mást is kértem volna, akkor azt én dobom ki helyettetek.

3.) A harcot 3 körönként mesélem le. Légy szíves dobjátok ki az értékeket, illetve írjátok le, miképp cselekszik a három kör alatt a karakter. Minél több dolgot írtok le, annál jobban fog teljesíteni a karakter. Pl:

Nem részletes:
„A fickót nem akarom megölni, elég ha elájul, vagy elmenekül. Ha menekül nem futok utána. Értékek…”

„Tűzcsóvát küldök az arcába mind a három körben. Erősség…”

Részletes:

„1. kör: Látva, hogy két ellenféllel van dolgom, az övemhez kapok, és egy dobótört küldök a fogatlan felé, majd karddal a kezemben neki támadok a kopasznak. Értékek…

2. kör: a,)Ha valamelyik harcképtelen, akkor csak a másikkal foglalkozom, és megpróbálom kiütni a lábát, hogy elessen, majd ledöföm. Értékek…
b,)Ha még mind a kettő áll, akkor mindegyiket egyszer megtámadom. Értékek…

3. kör: a,)Ha még mindig mind kettő él, akkor mindegyiket egyszer megtámadom. Értékek…
b,)Ha csak egy áll, akkor első támadásommal lefegyverzem, majd utána halálos csapást mérek rá. Értékek…”

„1 kör: a,)Megnézem kyr pszi auraérzékeléssel, hogy mekkora pajzsa van. Ha x-nél kisebb, akkor x erősségű akaratátvitel varázsolok rá, majd megparancsolom, hogy dobja el a fegyverét. Értékek…
b,)Ha x-nél nagyobb a védelme, akkor tűzkitörést teremtek elé. Értékek…

2. kör: a,)Ha hatott rá a mentál mágia, akkor megfélemlítéssel megpróbálom elkergetni. Értékek
b,)Ha túlélte a tűzkitörést, és még támadni akar, ebben az estben pszi fájdalomokozást hajtok végre rajta. Értékek…

3. kör: a.) Ha nem sikerült megfélemlítenem, akkor pszi fájdalomokozás. Értékek…
b.) Ha nem ájult el, megpróbálom megfélemlíteni. Értékek…„

4.) A szerepjáték nem harci jeleneteit légy szíves nagyvonalakban írjátok le, Pl:

„Megérkezve a fogadóhoz, lovamról leszállok, majd körbe tekintek. Ha semmi különöset nem tapasztalok, akkor az istállóba vezetem a lovat, ha van. Ha nincs egyelőre keresek neki egy helyet, ahová kiköthetem.
Ha van istálló beviszem oda, és lenyergelem, vagy ha van istálló fiú, akkor adok neki 3 rezet, és megkérem nyergelje le a lovat, és lássa el rendesen.
Ezután bemegyek a fogadóba. Bent körbenézek, és ha nincs semmi különös, akkor ételt rendelek, valami jó sültet, és belakmározom.”

„A fickótól megkérdezem, merre van a lány. Először szép szóval. Sőt egy ezüstöt is megcsillantok előtte. De ha nem beszél, akkor tőrömmel bírom szóra.”

Természetesen ezek példák. Olyan részletességgel írtok, ahogy szeretnétek. Tőlem leírhatjátok a karakter gondolatait is.

5.) Légy szíves írjátok le, hogy mennyi Fp, illetve Ép veszteségnél menekültök el.

6.) Beszéljétek meg, hogy az itteni kockagenerátort használjuk, vagy otthon mindenki kidobja ki magának. Bármelyik is lesz, a lényeg, hogy egységesen mindenkinek ugyan olyan megoldással kell dobnia.

7.) Ha a kockagenerátort használjuk, érdemes külön a szöveg után új ablakot nyitni, mert ha a szöveg ablakába dobtok, és közben valamin javítani akartok és újra megnyitjátok az ablakot, akkor a dobás elvész, és abban az ablakban nem is fog újra dobni.

8.) Ez az első kaland még teszt. Meglátjuk kell e valamin változtatni, illetve, hogy működik e. Nyugodtan lehet off-ban bármikor véleményt, vagy ötletet mondani.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.10.24. 21:22

___________________________________________________________

Helyszín: Dél-Erigow
Időpont: 3614. Nyirkos évszak, Gallyak hava, második hete, asor napja, az acél órája (13.00)
Résztvevők: Pelso, Gorodak, Revoltz
_____________________________________________________________

Még formálódik, alakul Észak-Ynev térképe, akárcsak a hó dombok a szél játékában. Kevesen tudják, de lassan e földrész északi szeglete hosszú történelmi telet él majd át. Most csak a szél suttogja: „Készülj halandó, mert az Istenek háborúja titeket is elér.”
Viszi a hírt mindenfelé, és bár sokan megborzonganak ösztönösen, mégsem hisznek szívük szavának, és nem készülnek fel a csontig hatoló jeges veszedelemre. Talán ez lesz az a tél, mely örökké megmarad…

Nyirkos, zivataros idő jellemzi Erigow déli részét. Nincs olyan nap, mely ne esőben ázna. Az erdei utak egyre járhatatlanabbak a kereskedők bánatára, még az állatok is próbálnak száraz menedéket keresni maguknak. Viszont a kocsmárosok áldást mondanak Arel szent nevére, mivel kocsmáik repedésig teltek. Hisz a parasztok munkáik nagy részét elvégezték, itt az ideje, hogy eligyák mit nyáron megtermeltek. Hol tudnák ezt legjobban megejteni, mint Kalamon városában. Bár kicsiny település, de a bora és söre mennyei.
Viszont nem mindenki osztozik a földművesek örömében. A város vezetője Ermon Solmo vállát komoly súly nyomja. A város déli határától nem messze szörnyen megcsonkított tetemeket találtak katonái. Nem tudja kik lehettek a halottak, de nem városbeliek az biztos. A halottakat elvitték, és odébb elégették egy dreina pap jelenlétében. Ifjabb korában, mikor még kardja és mellvértje nélkül egy tapodtat se tett, maga indult volna megkeresni a halál egy újabb szolgáját. De már haja ősz, teste gyenge. Sokszor már kardját sem viseli, mert háta már nem bírja. Így imát mormolt az Isteneknek segítsenek neki, és a városnak. A halhatatlanok meghallgatták imáit, és három kalandort küldtek, hogy vigyék végbe azt, mit Ő már nem tud, mert az idő kegyetlenül elragadta fiatalságát. Természetesen a küldöttek azt hiszik, maguk irányítják sorsukat, és a szerencsének köszönhetően nekik való munkához jutottak egy kis ételért, szálásért ésösszesen 3 aranyért. Persze a bolondok nem tudják, hogy az Istenek megkezdték sakkjátszmájukat, és ők is bábuk a táblán.


A három kalandor régóta ismeri egymást, és bár nem testvérek mégis szoros a kötelék köztük. Most is, mindig egymás erejében bíznak, de a sár nem könnyíti meg dolgukat. Az esős időben lassan haladnak az erdő fái között. Már rég elhagyták a járható utakat. Arcukba húzott csuklyával, lassan ügetnek az erdő mélyére. Szerencsére kaptak elegendő ételt, és italt az útra, így arról nem kellett gondoskodniuk. Még bort is pakoltak nekik a fogadóban. A város vezetője, ki egy megöregedett lovag, munkát adott nekik egy kis pénzért. És ezért vannak most itt, és nem egy kellemes meleg, száraz helyen.
A feladat egyértelmű. Halottakat találtak az erdőben, és a nyomok egy kisebb szektára utalnak. Keressék fel a helyet, hol a halottakat találták, és nyomok után kutatva leljék meg a szektát, és füstöljék k i őket. Nem kell túlélő.
Hosszú, fárasztó lovaglás után végre megérkeznek.

//off: Légy szíves dobjátok ki az 5 tulajdonság próbát, illetve amit még úgy gondoltok, hogy szükséges a hely kutatása miatt.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.10.26. 7:01

Próbadobások:
Inteligencia: dobás 2
Egészség: dobás 8
Akaraterő: dobás 2
Asztrál: dobás 5
Érzékelés: dobás 2
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2011.10.26. 23:44

* Lassan leszállok a lovamról és körbenézek lassan, hogy ne e figyel minket valahol, majd körbe sétálóm a terepet hátha észre veszek valamit. *
< Ne fűzök nagy reményt, hogy egy ilyen esőzés után találunk bármit is, de ha csak sima mészárlás volt akkor talán találhatunk valamit ki indulás képen, mondjuk egy próbát meg ér a körbe nézés mielőtt tovább mennénk,. A nyomolvasást rá bízom a barátomra , amúgy is az ő szak területe...>
* A barna gyalogló csizmám lassan tiszte sár lesz, de azért körbe sétálóm a terepet a Barna köpenyemben és a barna csuklyámmal a fejemen. *
[color=#0000FF]< szerencsére , ha valaki most figyelne minket legalább azt nem látja, hogy milyen fegyver van nálam mivel a köpeny eltakarja... Még szerencse, hogy a vastagabb fekete nadrágom és ingem vettem fel, ezen a hüvös és esős napon. >[/color]
* Miután tetem egy félkört vissza megyek a barna lovamhoz és ki kötöm valami száraz helyen. Majd be járom a terep másik felét is, bár nem sok reményt fűzve hozzá. Kicsit leveszem, a csuklyámat, hogy felfrissüljek és az eső cseppek rövid feketés barna hajamra hulljanak. Majd újra vissza burkolózom a barna csuklyám alá és teszek mégy egy kört a tetthelyszínén, majd egy száraz hely alá megyek, ahova a lovamat is ki kötöttem. *
* Ha találok valamit út közben azt mindig zsebre rakom, meg meg vizsgálom a helyet ahol találtam, ha úgy ítélem meg oda hívom " Sirak " -ot, hogy ha van nyom meg vizsgálja... A tárgyakat pedig a szárazban vizsgálom, meg kivéve, ha meg ítélésem szerint fontos, hogy ott vizsgálja meg " Sirak" Akkor ez esetben szólok neki.
HA mindent meg vizsgáltunk akkor meg húzom az egyik boros kulacsot, rám is fér a munka után.
Ha nem találtunk semmit akkor elő veszem a helyi térképet amit még a városban vettem, vagy kértem és , meg nézem, hogy a közelben milyen a terep, erdős , dombos hegyes... Hogy hol is lehetne jó kis búvó helyet találni ... Illetve meg nézem merre vannak a legközelebbi falvak a környéken.
A térképet akkor is meg nézem, ha találok vagy találunk valamit és akkor is , ha nem ... Ha találunk valamit akkor a nyomok alapján próbálok következtetni, majd ki kérem a többiek véleményét...
De természetesen várok viszonylag sokat a többiek ötleteire és csak aztán mondom el az enyémeket. De a térképet attól még meg nézem. Biztos ami biztos.

Próbadobások:
Intelligencia: 10
Egészség: 7
Akaraterő: 6
Asztrál: 4
Érzékelés: 4
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.10.28. 10:47

// kb. 170 cm magas, vékony testalkatú, barna hajú, barna szemű. Fiatal 18 év körüli. Az arcomon félnapos borostával. Egyszerűszabású barna szövetruhát viselek, felette varázslótalár, rajta szürke viaszkos vászon köpeny, kesztyű, kalap (indiana jhonszos), bakancs.//

// Varázslóbot: Egyenes sima felületű apró barázdákkal, barna fabot, a tetején gyökerek öklömnyi fonata. Alaposan megfigyelve a fonatok között belül kivehető egy humanoid központi idegrendszere. Mindig másé. //

A helyszínre érkezve szárazabb helyre vezetem a lovaimat egy terebélyes fa alá. Lovaimat kikötve nagyot húzok a fogadóban kapott boros üvegek egyikéből. A nyirkos idő és a hosszú utazás megviselte Doran óvó falaihoz szokott szervezetemet.
A terep első felmérését társaimra hagyom. Megvárom míg végeznek, mivel ők nem tuják feldúlni azokat a nyomokat amiket esetleg én találhatok, de én az övékét biztosan feldúlnám.
/ - Tökéletes első megbízásnak. Apáink biztosan büszkék lennének ránk ha látnák ahogy még íj távoli szomszédjainkon segítünk. Na meg, hogy nem az én pénzemen mulatunk a szövetség fogadóiban. - /
Míg társaimra várok felidézem a testeket megtaláló és azt Ermon Solmo parancsára elégető emberek emlékeit a helyszínről.
// Ezt még a városban, Ermon Solmo-val fojtatott beszélgetés után és beleegyezésére néztem meg. (Mentálvarázslat:Emlékolvasás). Az emlékeket a kiemelés után meg is osztottam társaimmal. (Vagy telepátia segítségével vagy Asztrálmágia:Illúzió 1MP/2E)//
Miután végeztek kilépek a fatakarásából és a terület közepére lépek. Rövid meditáció után tágra nyitom szemeimet. (manna látás 3) és aprólékosan végigfuttatom szemeimet a manna háló fonalain. Hátha hátramaradtak a hálón apró sérülések vagy rendellenes örvénylések, hátha valamelyiknek köze lenne az esethez. Miután végeztem tudatomat az asztrál mentál világra nyitom. Megpróbálom meghatározni, hogy a gyilkosság során keletkezet indulatok menyire fejlet asztrálal, mentál testel bíró faj hagyta. Valamint milyen indulatokat hagyott maga után az eset.
Megfigyeléseimet megosztom a többiekkel.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.10.28. 20:20

!!!!! Csaba !!!!!
Dobások:
Intelligencia: 5
Egészség: 10
Akaraterő: 10
Asztrál: 6
Érzékelés: 5


A helyszínre érkezvén, lovamat a többiekéhez közel vagy ugyan azon fára kötöm. Gyakorlott nyomolvasóként (nyomolvasás 3) szinte reflexből kezdem keresni a tett helyen a nyomokat. Dulakodás nyomait, amiből kiderülne, hogy rájuk támadtak-e és ellenálltak vagy idehozták őket, hogy itt végezzék ki őket. A dulakodás nyomait a fákon és a növényzet sérülésein keresem, hisz a földön minden nyomot elmoshatott a víz. Szertartás nyomait is keresem, ha ugyan tényleg "szekta tagok" lennének, (gyertyák faggyúit, ha nem mosta el az eső, akkor a földbe karcolt írás) ha pedig szertartás nyomait találom, abból arra lehet következtetni, hogy akár újra itt tarthatják. Ha nyomokat találok azokat folyamatosan közlöm társaimmal bevonva őket a a nyomozásba illetve gondolkodásba. A nyomokból pedig levonva a következtetéseket közlöm a többiekkel saját verziómat a gyilkosságról. És ha követhető nyomokat találok természetesen követem, míg el nem tűnnek, illetve megpróbálom megtippelni, merre vitt tovább útjuk a gyilkosoknak vagy hogy merről jöttek.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.10.28. 23:48

___________________________________________________________

Helyszín: Dél-Erigow
Időpont: 3614. Nyirkos évszak, Gallyak hava, második hete, asor napja, az arany órája (14.00)
Résztvevők: Pelso, Gorodak, Sirak, „Ferenc”
_____________________________________________________________
Gorodak

Kikötöd a lovadat, és átkozod az időjárást. Egyszerűen nem érted az isteneket, miért jó, ha szenved az ember. Bőven elegendő lenne egy kis zápor, de nem ennyi. Megpaskolod szegény pára nyakát, és ő barátian rád néz, mintha belelátna a gondolataidba, és egyet is értene veled.
Körbe tekintesz. Fürkésző szemed rejtőzködő ellenséget keres. Egyszerűen a véredben van, és bizony volt, hogy ez mentett meg egy csúnya sebtől. A varázsló szokásához híven egy száraz helyre letelepedett, és már a kulacs tartalmát kóstolgatja. Mióta ismered mindig így viselkedett. Leül nyugodtan, körbetekint, meditál és közben a botját szorongatja a kezében. Nem érted miért van oda azért a botért. Jó-jó elég különös, de csak egy bot, még megvédeni sem képes vele magát. Ő még is úgy szorongatja, mintha maga Krad adta volna neki. Na, mindegy.
Körbe járod a környéket, de jól gondoltad, a víz már mindent elmosott. Viszont látod Sirakot, amint próbál valamilyen jelbe, nyomba belekapaszkodni, ezért hagyod, ő jobban ért hozzá. Inkább elő veszed a városban szerzett térképet. Összetekert, sárgás bőrt húzol ki a nyeregtáskából. Kitekered, és egy szénnel rajzolt térképet látsz. A város körül csak két falut jelöl a térkép, és egy szélmalmot. Ti most a várostól keletre vagytok. Ezen a részen nagyerdőséget látsz a térképen, és tapasztaltad is erre jövet. Innen dél-kelet felé sziklás erdős részt jelöl. A város többi irányába szántókat mutat. Az egyik falu északra, míg a másik délre van a várostól, míg a szélmalom észak-nyugatra. Mind a két falu úgy egy napi járásnyira van a várostól. A szélmalom egy kicsit közelebb.
Míg a térképet nézed, újra a nyeregtáska felé nyúlsz, és a boros kulacsot veszed elő. Kiveszed a dugóját, és nagyot iszol a tartalmából. A bor finom, de neked kicsit savanyú.


Pelso

Türelmesen kényelembe helyezed magad, míg a két társad világi nyomok után kutat. Botodat az öledbe helyezed, és a boros kulacsból iszol pár kortyot. Jól esik, bár nem olyan selymes, mint a dorani borospincék mélyén heverő hordókban lévő kincs. De most kifejezetten erőt ad ebben a nyamvadt időben. Bizony egy kis ősi mágiával könnyen lehetne kellemesebb időt idézni ide. De az nem lenne helyén való, ráadásul még elég hatalmad sincs, ahhoz, hogy komolyabban befolyásold az időjárást.
El is hessegeted a gondolatot, és botodat a jobb kezedbe helyezed. Meditálni készülsz, és jobban megy, ha nálad van. A bot kellemes lüktetéssel jelzi, hogy kész szolgálni téged, és ez megnyugtat.
Bár engedte volna a lovag, hogy betekintést nyerj a katonák elméjébe. Nem könnyű feladat a mentál mágiákat kordában tartani, sőt kifejezetten komoly akaraterőt kíván. Ezért is jó, ha tudod egy kicsit gyakorolni. De Ermon Solmo, Kalamon város vezetője nem engedte. „- A katonák nem egyeznének bele. Ha meg kényszeríteném őket, akkor lehet lázadást is okozna. Hisz babonás népek, félnek a magadfajtádtól.” mondta. Azok a babonás emberek, hisz csak az elméjükbe férkőznél, és legféltettebb titkukat tudnád meg. Elmosolyodsz, majd meditálásba kezdesz.
A hangok egyre erősebbek, mintha minden leeső esőcseppet egyenként hallanál. Majd tudatod kinyílik. A környék teljesen csendes, és a mágikus erővonalakat harmonikus egyensúlyban érzed. Itt nem igazán volt mostanában semmi olyasmi, ami befolyásolná a mana áramlást.
Ezután körbe tekintesz a szellemvilágban. Meglepetésedre teljesen nyugodt. Semmi jele bármiféle kivetülésnek. Keresgélsz, kutatsz, de mint hiába, mintha nem is történt volna itt gyilkosság. Kirévedsz a meditációból. Pár másodpercig mély lélegzetet veszel, hisz komoly koncentrálást igényel a szellemvilág kutatása.

Sirak

Kikötöd a lovadat, és késlekedés nélkül nyomok után kutatsz. Ez művészet. Ha botfüled van, soha nem leszel jó zenész. Ha ügyetlen vagy, egy festményed sem kerül nemesi házak falaira. Ha érzékeid tompák, soha nem veszed észre az apró kis jeleket, melyek folyamatosan súgják mi is történt itt.
Kezeddel, mint harmadik szemeddel végig érinted a bokrokat, aljnövényzetet, fák ágait, és törzsét. Apró kis karcot, törést keresve. Lassan eggyé válsz a környékkel. Többször végig járod, mintha táncot járnál. Lassan kibontakozik az esemény, bevillan, majd alábbhagy. Kutatod, keresed, hogy minél tovább lásd azt, amit e táj súg neked.
„Ketten voltak, csizmát hordtak.” Kutatsz tovább. „ Nehéz dolgot cipeltek. Nem, az egyik húzta maga után.” Halántékod megfeszül, miközben rakod össze a képet. „ Dél-kelet felöl jöttek, és itt hagyták súlyuk tárgyát.”
És ekkor valamit meglátsz. Lassan leguggolsz, és tőrödet elővéve, azzal megmozdítod. Egy halványkék, kopott ruhafoszlány. Valószínű valamelyik halottról szakadhatott le. Sajnos sok mindent nem árul el. Tőröd hegyére tűzöd, és felállsz vele. Ekkor pillantod meg, hogy valami szürke sárféleség kenődött a ruhadarabra. Talán Pelso tud segíteni, hisz ő ért az alkímia titkos tudományához.
Szemeddel megkeresed, és látod, ahogy Gorodakkal beszél, aki egy bőrtekercset mutat felé.

Pelso, Gorodak, Sirak

Esőtől védett helyen beszélgettek. Sirak elmondja, hogy kettő alak hozta ide a három hullát. Dél-keletről jöttek, és arra is mentek tovább. Az a feltevése miszerint nem itt ölték meg az áldozatokat. Erre Pelso egyetértően bólogat. Ő maga is ezt feltételezi a meditáció után. Sirak átadja a varázslónak a ruhadarabot, és nem telik el sok idő, kiderül, hogy szürkekőpor és víz egyvelege a sár. Gorodak a térképet böngészve egy irányba mutat, miszerint arra sziklás rész található, ami ugyan arra van, mint amit Sirak is mondott.
Mindannyian dél-kelet felé néztek, és tudjátok, hogy arra kell mennetek.

„Ferenc”

Hosszú út áll mögötted. Északról jöttél, mert küldetésed van, melyet mestered adott neked.

„-Lásd a világot, hogy megértsd az egységét. Harcolj az akadályokkal, mert acélozza tested. Tekints a múltba, mert megmutatja a jövőt. Meditálj sokat, és a sárkány soha sem huny ki a lelkedből.”

Így útra keltél. Mindig azt mondta a mestered. „- Több van benned fiam, ahhoz, hogy ebben a kis faluban maradj. Menj, az istenek sok feladatot bíznak majd rád.”
Erdőt, tengert, síkságot és hegyet láttál. Más kultúrákat, és embereket ismertél meg. És bizony a veszély sem került el téged.

Tompa puffanásra ébredsz. Nagyon homályosan látsz. Hidegkövön fekszel, pedig az avarban töltötted az éjszakát egy erdő mélyén. Megpróbálsz felülni, és ekkor érzed, hogy meg van kötve a kezed. Riadtan eszmélsz fel, hogy fogoly vagy. Sebesen jár az agyad, majd nyugalomra inted magad. Lassan mély lélegzetet veszel, és összpontosítasz. Működik, egyre jobban látsz, míg végül teljes a látásod.
Egy kisebb barlangban fekszel. Körbe nézve egyedül vagy, nincs senki más rajtad kívül. A plafonon korom nyomot látsz, tőled úgy 5 lépésnyire hamu pihen a kőpadlón. Felszerelésed, és fegyvered nincs nálad. Messzebb, úgy 20-30 méterre látod a kijáratot, és hallod, hogy esik az eső, de mást nem. Körülötted fura, izzadság szag terjeng, mintha másokat is itt tartottak volna, de most csak te vagy. Sajnos a felszerelésed nincs a barlangban.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.10.29. 13:28

!!!!FERI!!!! <Neji>

Én egy 18 éves fiatalnak mondható ember vagyok, aki a Szél stílust és a Pszí-t oly módon akarja ötvözni ahogy még senki más, egyetlen életcélom az, hogy elérjem amit még a mesterek mestere sem volt képes, én akarom irányítani a Szelet.
Hosszú, fekete hajam van, a lapockám aljáig ér, és a hajam legvégén van összefogva h ne zavarjon a harcban, a pajeszom hosszan lóg a fülem mellett, azt nem fogom be a többi hajammal együtt, valamint egy fejpántot hordok amely eltakarja a homlokom, sima bőrből van, semmi plusz nincs rajta.
Arcom már valamelyest borostás, de mivel elég fiatal vagyok, szinte alig valami, mintha egy félelfnek (legalábbis gondolom a félelfeknek ilyen ritkásabb arcszőrzetük van). fegyverkabátot hordok, ha nem vették le, szövet nadrágot és bakancsot hordok, a fegyverkabát alatt egy egyszerű ing van, bőrkabátot ami a térdemig ér, viselek a fegyverkabát felett, azon pedig egy térdig érő szövet ruha van, aminek nincs ujja, a bőrkabát gallérja fel van hajtva, a szövet ruha (ami kabát szerű) de vékony, az teljesen fekete, kivéve a szegélyi, mert azok pirosak.

Miután alaposan körbenéztem, és rájöttem h egyedül vagyok, Pszí-vel 20-ra növelem az erőmet h el tudjam tépni a kötelet, ami 18 Pszí pontba kerül (marad 12), ezután megvárom amíg valaki felbukkan, majd nekirontok pusztakézzel, de előtte bekapcsolom a Sárkány tánca Pszí metódust, azt még kitalálom h hány körre, de egyenlőre ez a tervem, az ellenfelemet nem akarom megölni, mivel meg akarom tudni hol vannak a holmijaim és miért vagyok elrabolva
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.10.30. 7:09

Miután végre találtunk valamilyen nyomot a kedvem pillanatok alatt megjavul; és már alig várom, hogy a sziklás erdőrészhez érjünk. Kikötöm lovaimat és nyeregbe szállok, és elindulok dél-keletnek. Biztos ami biztos azért Gorodak-ot vagy Sirak-ot magam elé engedem. A szerint melyikük indul előbb.

Érzékelés: dobás 5

Mikor már feltünedeznek, az első sziklák időről időre végigpásztázom a manna hálót és rá-rá tekintek az éteri világra. Bármilyen apró rendeleséget fedezek fel aminek bármi köze lehet a küldetésünkhöz megosztom a többiekkel.

A botom eközben a biztonságomra ügyel, ha támadás érne minket az eső rám törő támadóba repít egy 1E/3MP/ elemi tűznyilat.

Mikor rábukkanunk bármire, ami a feltételezett tettesek rejtek helye lehetett. Lovaink biztonságba helyezése után magam elé engedem társaim. Ahogy haladunk egyre beljebb én a mannaháló rezdüléseit figyelem a botom meg az éteri világot.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.10.30. 17:45

___________________________________________________________

Helyszín: Dél-Erigow
Időpont: 3614. Nyirkos évszak, Gallyak hava, második hete, asor napja, az acél és arany órája közt (13.00-14.00)
Résztvevők: „Ferenc”
_____________________________________________________________

//off: Nem dobtad ki az öt tulajdonságot. Légy szíves ezt tedd meg. Viszont így most helyetted dobtam Erő próbát. Tudom, hogy 20-ra vitted fel, de a kötél mínuszt ad.//

Nem késlekedhetsz, hisz bármikor itt lehet a foglyul ejtőd, és megkötözött kézzel nehezebben menne a harc. Kicsit még hallgatózol, és közben szemügyre veszed magadat. Csak a fegyvereket, és a felszerelésedet vették el, a ruhád rajtad maradt a fegyverkabáttal együtt. Kicsit megmozgatod az ízületeidet, és szerencsére mindened épségben van. Igaz a fejed egy kicsit zsong. Ezért hasra fordulsz, és homlokodat a hidegkőnek nyomod. Lassan kezdesz teljesen magadhoz térni. Valószínű méreggel kábíthattak el.
Így, hogy magadhoz tértél, jobban szemügyre veszed a kötelet, mely kezedet béklyózza. Erős, normál kötél, mely tökéletes az emberek féken tartására. Így fortélyhoz kell fordulnod. Oldaladra dőlsz, és tudatod békéjét kezded keresni. Lassul a légzésed, szíved ütemesen lüktet, érzed tested minden egyes részét. Izmaidra összpontosítasz, elméd erejét rájuk fókuszálod. Bizsergő forróság fut végig a testeden, izmaid egyre feszesebbek, elméd akarata kiteljesül egész testedre.
Visszatérsz elméd burkából, és a már ismert energia ad támaszt. Rá tekintesz a kötélre, és újonnan szerzett erőddel szétfeszíted a kezed. Bár úgy érzed, sziklákat tudnál megmozgatni, ezt a béklyót mégse olyan könnyű leráznod. Feszülnek az izmaid, recseg a kötél, míg végül sikerül széttépned.
Megdörzsölöd a csuklódat, és örülsz, hogy végre jut egy kis vér a kézfejedbe is. Ezután a szétrepült kötelet magadhoz veszed, és visszadőlsz a helyedre, most már jobb eséllyel. Ekkor beszédet hallasz kintről. Erv nyelven szólalt meg egy nő, méghozzá mézédesen. Már maga a hangja elvarázsolt, de még is van valami rossz érzés abban, ahogy beszél. Olyan hideg, szinte érzelem mentes. De nincs időd sokat ezzel foglalkozni, mivel valakinek azt parancsolta, hogy mennyen a rabért, valószínű te érted.
Felkészülsz a harcra. Lassú léptekkel közeledik az, kinek parancsot adtak. A barlang bejáratához lép, és termetes teste igen nagy árnyékot vet rád. Talán a két métert is eléri vaskos termete. Léptei fémes csendüléssel vegyesek. Közelebb érve látod, hogy mellkasán, lábszárán és alkarján fémvért van. Oldalán jókora kard, haja varkocsba kötve, arcát eltakarja a barlang homálya. Ismered az e félék harcmodorát. Inkább az erejükre, és vértjükre hagyatkoznak. Gyorsaságodnak köszönhetően van esélyed, de nem szabad engedned, hogy előhúzza kardját, mert könnyedén kettészelhet vele.
A fickó szó nélkül jön feléd, hogy kivigyen téged.

//off: Légy szíves 3 körös harci cselekedet írjál, és persze benne kell legyen a pszi lökés is, de persze csak akkor ha harcolni akarsz :-)//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.10.30. 20:07

!!!Feri!!!<Neji>

Dobások:
Intelligencia: 5
Egészség: 7
Akaraterő: 9
Asztrál: 9
Érzékelés: 1

Amíg a fickó felém sétál bekapcsolom a sárkánytáncot (6 pszi pont).
első kör:
Mikor odaér hozzám megvárom míg felém nyúl és abban a pillanatban rátekerem nyakára a kötelet, és teljesen erőmből szorítom. Majd a következő pillanatban tökön rúgom, majd gigán ütöm.
// a módosítók eldöntését rád bízom//
Támadások: dobás: 82 + 76 = 148, SP: 8.

2. kör:
Ha még harcképes, akkor megint támadásba kezdek és ha végeztem vele akkor megindulok a kijárat felé, hogy elkapjam a nőt kint.
Támadások a férfi ellen, ha kell: 83 + 76 = 149, SP: 4
3. kör(ha nem fér bele a másodikba.):
Támadások a nő ellen: 57 + 76 = 133, SP: 3

A nőt nem akarom megölni, csak elfogni, hogy ne tudjon mozogni, illetve száját befogom, hogy ne tudjon kiáltozni. Miután már nem mocorog, intézem hozzá kérdéseim.
- Kik vagytok?.... Miért raboltatok el?.... És hol vagyok?.... Hol van a felszerelésem?
A kérdések között megvárom a választ, ha ordibálni kezd, visszarakom a kezemet a szájára és megpróbálok rá hatni, hogy válaszoljon különben megölöm.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.10.30. 21:10

!!!!! Csaba !!!!!

Mivel a nyomok dél-keletnek vezetnek, így logikus arra elindulni. Ha járható arra az út akkor én lovam mellett megyek fogva a kantárt, hogy folyamatosan nézhessem a nyomokat. Barátom jó megfigyelő, szólok is neki, hogy folyamatosan pásztázza a környéket, hisz ki tudja, akár figyelhetnek is minket. De természetesen az én figyelmem sem lankad.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2011.11.01. 22:51

___________________________________________________________

Helyszín: Dél-Erigow
Időpont: 3614. Nyirkos évszak, Gallyak hava, második hete, asor napja, az acél és arany órája közt (13.00-14.00)
Résztvevők: „Ferenc”
_____________________________________________________________

//off: Kezdeményező értéket elfelejtettél dobni, így én dobom helyetted . Előfordulhat, hogy harc közben a karakterednek gondolkodnia kell. Az IQ dobásod alapján fog a karaktered abban a szituációban cselekedni. A sárkánytáncot nem tudod 3 körig fenntartani, mert első szintű vagy. Szintenként egy kör, és utána annyi körig kell pihenned, amennyi kört sárkánytáncban harcoltál. Ebben az esetben egy kör, pihenés. Tehát a második kör alatt nincs sárkánytánc. Így csak 4 pszi pontot költöttél el.//

Első kör:

A földön fekszel, és vársz. Az energia, mely megsokszorozta erődet, már szertefoszlott. A harcos közelebb ér hozzád, és látod, hogy bőr ruhát visel vértje alatt. Jobb oldalán még egy tőr is fel van kötve. De nem foglalkozol a részletekkel, most nincs rá időd. Elméd erejével a lelkedbe tekintesz, és előhívod azt a tudást, melyet csak kevesen ismernek, és még kevesen képesek előidézni: A sárkánytáncot. Bár még sok éven át kell meditálnod, hogy e képesség legyőzhetetlenné tegyen, de így is igen veszélyes a birtokodban.
Pupillád kitágul, a világ körülötted megváltozik. Nincs szürkeség, nincs félelem, és nincs meghátrálás. A sárkány hatalma áramlik ereidben.
A fickó lehajol, hogy ruhádat megfogva kihúzzon a barlangból. Egy kobra fürgeségével csapsz le rá. A kötelet nyaka köré fonod és azonnal fojtó fogással megfeszíted azt. A harcosnak esélye sincsen cselekedni. Fuldokolva kap a nyaka felé. Felpattansz, és ágyékon rúgod, majd lapos ököllel gigán ütöd. Nagyot reccsen a vértes alak torka, és hörögve ernyed el a keze.

Második kör:

Nem törődsz tovább a harcossal, hisz képtelen küzdeni. Talán mire kiérsz a barlangból, már istene előtt térdel lelke, hogy számot adjon élete cselekedetiért.
Érzed, hogy képességeid csökkennek, hisz nem vagy képes sokáig fenntartani pszi diszciplínát. Egy pillanatra megállsz és fülelsz, majd sietve elindulsz a barlangból kifelé.
Hallod, hogy kint esik az eső, de semmi jele annak, hogy a nő felfigyelt volna a veszélyre. Ahogy haladsz, látod, hogy a barlang kijárata egy kő terasz alatt nyílik. A természet alkotta terasz jobbra, és balra is tovább húzódik. Mikor kiérsz a barlangból, egy kis sziklás tér tárul eléd, mely körül fák magasodnak az ég felé. De nincs időd nagyon bámészkodni, szemed sarkából látod, hogy jobbra áll valaki. Gyorsan megpördülsz, és két illetőt látsz a szikla perem alatt. Valószínű az eső elől álltak oda.
Az egyik egy erős testalkatú vértes harcos. Testét hasonló vért védi, mint a benti áldozatodét, oldalán vaskos kard, a vért alatt bőr ruha. Neki rövid sötét barna haja van, és arca csontos, erős.
Előtte, egy sötétkék színű csuklyás, köpenyes alak áll. Nem látod az arcát, mert a csuklya az arcába van húzva, de a köpeny egy szép női testet takar.
A harcos felfigyel a hangra és feléd néz, míg a nő csak késve teszi ugyan ezt.

Harmadik kör:

A férfi meglátva téged, kardjához kap, de tudod, nem engedheted meg, hogy előrántsa. Újból segítségül hívod a diszciplína hatalmát. Érzed a testedben szétáramló erőt, és nekilódulsz. A harcos csak meglepetten tekint gyorsaságodon. Sajnos lendületet nem tudtál venni, hogy könnyedén elsöpörd. Odaugrassz elé, és több ütést is mérsz rá a teste minden részére. Öklöd szélsebesen jár, de a férfi valahogy jól mozdul, és ütéseid a vértjén csattan, mire csak kissé hátrébb lököd. Ezt kihasználva ellenséged előrántja kardját. Szemed összeszűkül, és egy pillanatra farkasszemet néztek egymással. Tekintete semmi jót nem sugall. Felkészülsz. A vértes két kézre fogja kardját, hogy nagyobb erővel tudjon súlytani rád. Meglendíti fegyverét, és széles ívben a bal oldaladat veszi célba. A kard suhan, te pedig hátra lendíted tested, de így is elér az éles penge. Végig hasítja a kabátodat, és a súlyos fegyver átvágja azt. Érzed a hideg fémet, ahogy a húsodba mar, megremegsz a fájdalomtól.
A férfi arcán gúnyos mosoly jelenik meg, és ekkor bal oldalad felől egy parancsoló női hangot hallasz:
-Öld meg!!!

//off: 10 Fp-t, és így 2 Ép-t szenvedtél el. Az 1 Sft-t levontam a sebzésből.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2011.11.02. 8:14

Miután meg beszéltük merre megyünk tovább, rögtön tovább is indulunk a zuhogó esőben. Majd a térkép alapján a sziklás terület felé vesszük utunkat. " Csaba " kérésére folyamatosan nézem a terepet, hátha valaki lesből ránk akar támadni! Igyekszem a csukját úgy felvenni, hogy kényelmesen lássak és pásztázhassam a környéket.
< Szerintem csak a sziklás terület felé lesz megfigyelő és szerintem az is a pokolba kívánja az időt, de arra felé majd jobban figyelek, mert annak is lehet mázlija, hogy pont akkor néz körbe a rejtekéről. >
Végig figyelem az utat, bokrok fák, a sziklás résznél pedig mindenhol. Folyamatosan nézelődök, olyan helyeket figyelve ahol, szerintem a legjobb célpontot nyújtanánk egy orvtámadás esetén, meg ahonnan a legjobban meg figyelhetőek lennénk....

Orvtámadás: 3
Vadon járás: 3

Ha a vadon járáshoz én értek a legjobban akkor vagy a Csaba mellet megyek vagy előtte már ha nincsen út amin haladjunk vagy csapás... Egyébként a Csaba mögött megyek...
Értékek :

Inti: 7
Egészség: 9
Akaraterő: 8
Asztrál: 10
Érzékelés: 4
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gorodak 2011.11.02. 9:48-kor.
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2011.11.02. 9:13

!!!Feri!!!<Neji>

//off: én ilyet nem láttam a sárkánytáncnál de biztos csak nem vettem észre, így azér nem olyan táp (annyira) a harcművész :DxD//


Mikor meghallom a nő hangját balomról, nem is gondolkodom a dolgon, tudom mit kell tennem. A férfit talán nem győzhetem le és nem engedhetem meg magamnak hogy még egyszer megkóstoljam pengéjét, így is komoly a seb. A nőt veszem célba, azonnal rátámadok hogy lefogjam és "túszul" ejtsem, hisz valószínűleg a nő parancsol a harcosnak, nem ölné meg és az is biztos hogy az életüket sem kockáztatnák. A nőt torkánál fogva akarom magam előtt tartani, a jobb karommal körülfonom a nyakát, a tenyerem a tarkójának feszül, hogy egy mozdulattal elroppanthassam azt - valószínűleg mindkét kezével majd rákap a karomra hogy megpróbáljon kiszabadulni szorításomból - és a bal kezét is lefogom. Közben azért figyelem nem ránt-e elő tőrt, vagy ha már előrántott mikor rátámadnék, akkor megpróbálom első támadásommal azt a kezét elkapni és a karját a nyaka köré csavarni hogy saját kezével fojtogathassam, a nyaktörésre így is felkészülve.

1. kör:
Megtámadom a nőt és a harc az ellenfél elfogásáért hátrányait majd vond le, hisz a támadásom csupán foglyul ejtési célt szolgál.
Támadások: KÉ: 46(3+43) TÉ: 166(95+71) SP: 4

2. kör:
Remélhetőleg sikerült foglyul ejteni a nőt, ezért ebben a körben inkább csak beszélgetésbe elegyednék el rablóimmal.
Ha véletlenül mégis harcba kerülnénk akkor azért kidobom az értékeket: [KÉ: 49(6+43)] TÉ: 106(35+71) SP: 5
-Dobd el a kardod, vagy ő is meghal! -[...] -És most pedig válaszokat akarok! Kik vagytok és miért raboltatok el? -[...] -Hol van a felszerelésem? -[...] -Hol vagyok?

3. kör:
//off: Ennyire előre nem tudtam tervezni de harcolni nem akarok, de kidobom az értékeim ha mégis muszáj lenne. Bár az lehet hogy a beszélgetés átcsúszik a 3. körre, nem tudom ezt döntsd el te. Amúgy nem tudom hogy ki kellene-e dobni minden körben a KÉ-t, ha nem kell akkor nézzük az elsőt, ha kell akkor kidobtam, bár nekem tökmind1.//
Támadások: [KÉ: 47(4+43)] TÉ: 99(28+71) SP: 6
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 1 / 180 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 180

Vissza: M.A.G.U.S. Kalandok - ÚTK alapján

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség