Ejnye-bejnye! Végy egy nagyobb kapacitású pendrive-ot, amire mind a kettő felfér!
Közben módosítottam a hozzászólásomon, az első változat egy simulékonyabb volt, ám meggondoltam magamat. Biztonsági stílus a kamarillának való ha balhé van, hát legyen balhé. Majd szólj, milyen dobásokat vársz tőlem
Ha neked is megfelel, akkor Nekromathoz hasonlóan először ledobálgatjuk a dolgokat és aztán a végeredmények alapján egy reagban összegzem én is meg Te is a dolgokat.
A szükséges dobások kezdésnek:
Kezdeményezés ügyesség érték + érzék érték + 1k10 Ez az egyetlen olyan dobás, aminél a tulajdonságok értékeit kell hozzáadni az 1k10-hez. Minden más próbánál a megfelelő (én megírom előre ) számú k10-zel kell dobni és azok külön-külön kell elérjenek valamilyen célszámot. (Ha esetleg ne untassalak, mert ismered a Storyteller rendszert, akkor szólj és ezt a sallangot elhagyom. )
Megragadás: támadás ügyesség+kézitusa számú k10-zel dobj
Sebzés: jelenleg nincs, mert nem sebezni akarsz.
Sebzés helyett: erőpróbát kérnék az esetlegesen szabadulni próbálás miatt erő számú k10-zel dobj
Nem tudom ezt a topicot olvastad-e az eleje felé, mert ott pár hozzászólásban átbeszéltük, hogy miként lehet érdemes a dobásokat bonyolítani a gyorsabb haladás végett.
Remélem tudod, van józan ész előnyöm, így ha KM-ként vannak javaslataid, tárt karokkal várom Kezdő vampire-osnként általában alul vagy túlkalibrálom a cselekményeimet, így szükség is van a tanácsokra
Jelenleg vacilláltam a "durva leszek/simogathatsz" eshetőségek között, és még most is morfondírozok, legyen így, ahogy most átírtam, vagy mégsem (inkább a későbbi fegyverkapcsolat alakulása miatt tökölök ennyit, mert a mostani eléggé ront rajta, míg a másik passz...).
Húú, ezer bocs és egy anyamedve! Őszintén szólva a karakterek sincsenek előttem. (Sőt mióta elküldtétek őket és egyszer leokéztam, azóta még nem éreztem szükségét, hogy megnézzem őket.)
Nava, köszönöm, hogy szóltál a Józan ész meglétéről. (Mármint az előny! )
Így ennek fényében akkor egy kis off "infó".
A jelenlegi helyzet tisztázása, ahogy az NJK-k látják: Írtad, hogy a fegyverkereskedő nem tudja rólad, hogy vámpír vagy. Így számukra Vörösbegy egy elszállt hippi tyúk, aki szeret "rosszalkodni". (Mármint öldösni, lődözni, robbantgatni meg ilyen "sötétződ" maszlagok. )
Ebből adódóan lekezelő a fegyvernepper és nem fog egy "hisztis picsát" beavatni a rendőrséggel való összetűzéseikbe.
Na ezt csak azért vázoltam, mert ezzel az attitűdjével a karakter is tisztában van, hiszen pontosan ő alakította így, hogy ne tudják kiféle/miféle ő valójában.
A keménykedés szabbatos fogás, de jelen esetben (az előzmények egyáltalán nem ilyen hangvételűek voltak) csak elijeszti a kapcsolatot. Ha megtudják, hogy Vörösbegy vámpír, akkor enyhébb esetben elkerülik jó messzire míg világ a világ. Rázósabb esetben ezt el is mondják fűnek-fának. Ekkor már nagy az esélye, hogy a karamella ügynökei is meghallják a pletykát. (Vagy valakik, akik más okból érdeklődnek az azonosított vámpírok iránt. )
Illetve a folyamatos terrorral fent lehet tartani a kapcsolatot csak arra onnantól kezdve fokozottan oda kell figyelni és kétséges lehet a szállított cuccok minősége is.
Ez a hosszútávú várható hatása a dolognak. (Nem feltétlen fog így történni, mert a kijátszás sokat nyom a latban, de az alap "forgatókönyv" szerint erre lehet számítani.
A rövidtávú: Játéktechnikailag a vámpírok felezik a lőfegyverek okozta sebesüléseket, kivéve fejen. Nos elsőre véletlenszerűen fognak felsőtestre-fejre lőni a testőrök, ha alkalmuk adódik. Ha ezt minden különösebb külsérelmi nyom nélkül, mozgásproblémák hiányában kibírja Vörösbegy (állóképesség+szívósság), akkor ráduplázni automatikusan fejre célozva fognak. (Abból kiindulva, hogy képzett katonaként ugyan beszarnak a vámpírtól, de nem sikoltozva elfutnak, hanem a "tanult módon" megpróbálják lepuffantani azt, ami megijesztette őket. )
Az már kockagenerátor szeszélye, hogy ténylegesen fognak-e egyáltalán sebezni és ha igen mennyit a lövések.
Remélem tudtam segíteni a "józan ész hangjaként". (Azért nem írtam konkrét igen/nem választ, mert nem szeretném, ha egy előny miatt akarva-akaratlan túlságosan bekorlátoznám a karakterek cselekedeti lehetőségeit. )
Az egyszerűség kedvéért nem kell előre latolgatni, hogy hány cselekedet lesz a körben és azok között megoszlik-e és milyen arányban a kockatartalék.
Egyszerűen az első dolog, amire dobsz az teljes kockaszámmal megy, a második dolog -1 kockával, stb...
Az első megmozdulás összegzése előtt megkérdem, hogy Michael kíván-e hárítani/kitérni vagy bízik vámpíri mivoltában, hogy egy halandó azért akkorát nem húz be neki?
Ha kitérsz/hárítasz, akkor kérek egy ügyesség+kézitusa(vagy kitérés) számú kockás próbadobást. Akár így, akár úgy, de egy sebtűrést is kérnék: állóképesség számú kodkával dobva.
A kidobott támadást meghagyjuk így is úgy is a támadásnak. Annyi, hogy ha ki is tér Michael, akkor az utolsó dobott kockát nem vesszük figyelembe a támadás-próbából.
Hűűű..... a pocsába! De kemény fából faragták ezt az állatot. Hogy a fenébe ne akarnék kitérni. Még a végén szégyen szemre az első bunyómon levernek mint a poharat.
"A démonok, legyenek bár alacsony- vagy közrendűek, netán urak vagy hercegek, mind afféle Külső Síkok teremtményei, melyeket nem ural Isten. Intelligensek és rossz szándékúak, gondolkodásuk kifinomult és követhetetlenül kaotikus. Lelkük nincsen, testük azon idegen világ anyagából épül fel,ahonnan megidéztettek...." "Megidézőjüket majd minden esetben igyekszenek elpusztítani; gonoszságukról és leleményességükről, de bátran mondhatom, korlátlan hatalmukról sem lehet fogalma az olvasóimhoz hasonló ostoba földi halandónak." - Idézet Abdul al Sahred Necrográfiájából.
Ha még ebben a körben akarod erőltetni az ütésváltást, akkor a dobások, amiket kérek sorrendben:
Hárítás ügyesség+kézitusa(vagy kitérés)-2(mert ez már a 3. dolog)
Sebtűrés állóképesség
Ütés ügyesség+kézitusa-3(ez a 4. dolog)
Sebzés erő
Természetesen mindegyik esetben a dobott kockák számát jelentik a próbák. (Ezeket a magyarázatokat lassan szerintem elhagyom, mert belerázódsz annyira, hogy elegendő lesz azt megadni, hogy miből jön ki a kockaszám.)
Ha inkább köv kör jöjjön, akkor a fenti négy dobást kérem mínusz kockák nélkül, meg egy kezdeményezést (ügyesség+érzék+1k10).
Bár nem néztem, hogy van-e józan ész előny, de egy előreláthatósági tanács: Ha mondjuk 3 körnél tovább csak "karatéjoztok" a kidobóval látható eredmény nélkül, akkor a vendégek megunják és leállítanak titeket.
Ütés: ügy.:2 + kézitu.:4 = 6k10 = 3+7+1+7+9+10 [37] +1 vérpontért egy auto. siker
Sebtűrés: állók.:3 = 3k10 = 6+3+8 [17]
Sebzés: erő:3 (+2 őserő)
"A démonok, legyenek bár alacsony- vagy közrendűek, netán urak vagy hercegek, mind afféle Külső Síkok teremtményei, melyeket nem ural Isten. Intelligensek és rossz szándékúak, gondolkodásuk kifinomult és követhetetlenül kaotikus. Lelkük nincsen, testük azon idegen világ anyagából épül fel,ahonnan megidéztettek...." "Megidézőjüket majd minden esetben igyekszenek elpusztítani; gonoszságukról és leleményességükről, de bátran mondhatom, korlátlan hatalmukról sem lehet fogalma az olvasóimhoz hasonló ostoba földi halandónak." - Idézet Abdul al Sahred Necrográfiájából.
A sebzést is dobd ki. Illetve egy hárítást, ha ebben a körben is szeretnél hárítani. Az 1 automatikus siker pedig Akaraterő pontba kerül nem vérpontba.
Nah nézzük a 2.körre a kidobót:
Kezdeményezés 1k10+6 = 5(+6) [11]
Ütés vagy hárítás, ami hamarabb jön 6k10 = 8+2+1+4+5+7 [27]
Hárítás vagy ütés, ami később jön 5k10 = 6+1+1+1+9 [18]