• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

I. Csapat

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
358 hozzászólás • Oldal: 17 / 24 • 1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.18. 18:57

Quator ar Zaraquer írta:Kaszt: Harcos/Mester Szamuráj

KÉ: 5
TÉ fegyverrel: 18/13/8
VÉ (pajzsal, táppal, ha van): 27
Sebzés (fegyverrel): 1d10+8/1d10+12


Az igen!
Részleteznéd hogy ez a VÉ hogy jött össze? :shock:
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.18. 19:03

Castor

Jól esik a megdöbbent "Az igen!". :D
Csupán kíváncsiságból kérdem, hogy mekkorák lennének az "átlagos" értékek 11.szinten? (Csak, hogy tudjam mihez mérni saját magam.)

VÉ: 10(alap)+1(ügyesség)+10(+2-es teljesvért)+3(+1-es nagypajzs)+3(+3-as védőgyűrű)=27
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.18. 19:19

Ha pusztán a lények közelharci esélyeit nézem és nem számítom az egyéb különleges képességeit, a kalandmodulban szereplő szörnyek felső-közép veszélyességű lényei is csak jóval átlag feletti dobásokkal tudnak eltalálni, kizárólag az egy nehézségi fokozattal felettük álló "bossok" tudnak eséllyel fingatni téged.
Az átlag csatában nem nagyon fogsz sérülni, gyakorlatilag sérülés nélkül juthatsz el a fő ellenfelekig. (Hacsak nem adódik olyan szitu amiben sérülhetnek a varázstárgyak. 8) Előre szólok: lesznek olyan találkozások, ahol ez potenciális veszély lesz. Nem miattad, amúgy is terveztem ezt. Lesz extrém sav, fagy, és tűz, energia meg ami szem-szájnak ingere, jöhet az áldás alulról felülről, csapda stb. Ilyenkor az érintkezésben részt vevő tárgyak is mentőt dobnak, ha elbukják, veszítenek az erejükből... JA elfelejtettem mondani: a varázstárgyaitok mentőjét úgy kell számolni mintha egy 12. szintű varázsló készítette volna őket, ez +8 Mentőt jelent. Ha valami nagyon extrém hatásban vagytok: pl éppen lehel rátok egy sárkány -hacsak az adott hatás ellen nincs kifejezett ellenállása a tárgynak, akkor mentőt kell dobnia. A közönséges tárgyak ilyenkor alapból megszívják..., mentő esélye nélkül. Ilyenkor maximum a varázstárgynak van esélye túlélni és az sem múlik el nyom nélkül...a szabályok szerint ha bukta van elvileg meg is semmisülhet, de ennyire geci nem leszek.
Max. gyengül az ereje. (Itt hívnám fel a kedves papunk figyelmét a méltatatlanul hanyagolt Kovácskezek varázslatra.)
Szóval igen készüljetek rá, hogy a végén a közönséges ruhák nem sokat takarnak majd belőletek...)


A sebzés módosító hogy jött össze? Ha nem két kézzel forgatod a kardot, nincs extra bónusz.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.18. 19:36

Örömmel hallom, hogy jó esélyem van eljutni a főbosshoz, hogy őt is érdemben lehessen abárolni. :D

Sebzésbónusz:

Egy kézzel: +4(erő)+2(fegyverspecializáció)+2(+2-es varázskard)
Két kézzel: ugyan ez, csak az erőbónusz duplán számít 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.18. 19:43

Persze hogy lesz esélyetek, én azt szeretném ha sikerélményetek lenne.
Nehéz lesz, de nem lehetetlen.
Nyilván mindent bevetek hogy lassuljatok, sérüljetek, ki legyetek ütve ahogy és amivel lehet szívassalak, de alapvetően úgy hogy ne legyen ellehetetlenítve a siker.
Mert csak úgy van értelme.
Ki lesz a "trap-monkey" ( 8) ) egyébként?
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.18. 19:48

trap-monkey: mindenki, akit előre tudok dobni 2-3 lépésnyit 8) :lol:
Ha minden csapdát "hatástalanított" a tetem, akkor a papnő nyom egy feltámasztást és kész. :D
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.10.18. 19:51

Quator: mért 11. szintről beszélsz csak? 12. szintűekként indulunk, nem?!

Castor: attól hogy első nap nem táraztam be kovácskezet, máskor még ott figyelhet :P Vagy nincs máskor, egy nap alatt lemegy a modul faeruni időben s így jelzed, sürgősen vegyem fel? :lol:

Hm, kalandor nélkül lesz igazán élvezetes belehasalni a csapdákba :P Ilyen VF-fel szerintem majd megyek a szamuráj seggében:D Jobb mint bármilyen pajzs :D

Ki kell ábrándítsalak: jelenleg feltámasztás nincs betárazva :P
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.18. 19:58

Nava, Ti, mint embertömeg, 12.szintig fejlődtetek. Viszont én, mint külvilági föld-genasi +1-es szintnehézséggel indultam, így csak 11.szintű vagyok. 8) (Emiatt vicces, hogy még -1 szintben is a szamurájnak van majdnem a legtöbb HP-ja. :D )

A kaland előestéjén a papnő átszervezi a varázslatokat:
Csak Kovácskezek és 1-2 Feltámasztás. Ha a "trap-monkey"-t felélesztette és "meggyógyította" a tárgyainkat, utána a maradékot beváltja Gyógyításra. :lol:

Egyébként Neked is köszönöm Nava, örülök, hogy tankos-tank lehetek, aki mögé kényelmesen el lehet bújni! :wink: :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.18. 19:59

Navaratna írta:
Castor: attól hogy első nap nem táraztam be kovácskezet, máskor még ott figyelhet :P Vagy nincs máskor, egy nap alatt lemegy a modul faeruni időben s így jelzed, sürgősen vegyem fel? :lol:

A játékidő alapvetően attól függ mennyit fogtok szerencsétlenkedni. Ha vert hadként állandóan vissza kell vonuljatok némi időre, hogy újra lehessen csinálni egy össznépi "banzai-charge"-t akkor elhúzódhat, de alapvetően nem hosszúra nyúló kaland, elég intenzív találkozási rátája van. nem nagyon lehet benne tötyörészni. Talán csak a vég akkordban lehet egy kicsit nyomozgatni meg napokban számolva cserkészni. De ez még változhat...most dolgozom ki a részleteket.

Navaratna írta:Ki kell ábrándítsalak: jelenleg feltámasztás nincs betárazva :P


Tekintve hogy a feltámasztás 7. szintű varázslat, amit még nem tudsz elsütni.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Laokoon » 2010.10.18. 20:17

Bazze quator így nem is csinálok karaktert mert mi a francnak kéne még egy harcos típusú karakter ide :lol: Aszem vagy én vagy Martos lesz a trap monkey de akkor légy szíves világosítsatok fel hogy milyen képzik kellenek és köbö milyen szintre csak hogy kalkulálni tudjak (bocs de véletlenül sincs egy másodpercem sem belenézni a szabálykönyvbe)
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht
"A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana
"A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Laokoon
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 396
Csatlakozott: 2009.04.08. 20:47
ZK Karakter: ? - A balszerncse netovabbja
ZK Karakter: Noktorg - Elatkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.18. 20:40

Akkor belenézel akkor, mikor lesz. :wink:
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.10.18. 20:43

A Holtak feltámasztása 5. szintű. 209. oldal :D Megtehetném, hogy betegyem. Egy napnál nem régebbi testre jó, s kell hozzá egy 500 aranyat érő gyémánt. Annyi zsebpénzem még lenne is (vihog).

Hm, lehetséges, hogy a finom utalás miatt lesz kovácskéz... :roll: Habár az mágikus eszközt nem javít csak egyszerűt.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.18. 20:48

Így van, de esetleg az is jól jöhet...
Nem mondom tollba a veszélyeket...:D
Akkor mégis tudsz feltámasztani. :)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2010.10.19. 5:36

Quator ar Zaraquer írta:Emiatt vicces, hogy még -1 szintben is a szamurájnak van majdnem a legtöbb HP-ja. :D
Konkrétan a szamurájnak lesz a legtöbb HP-ja, mert nekem nincs +3-as állóképesség módosítóm, csak +2-es, és az a 11 szinted alatt +11 HP a javadra, hiába jobb az én dobásom.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.19. 12:52

Üdv!
A karakterlapokat legkésőbb november 15.-ig kérem elküldeni a címemre.
Szeretnék magamnak időt hagyni a tisztességes áttekintésre.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
358 hozzászólás • Oldal: 17 / 24 • 1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24

Vissza: Csapatok

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség