• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

I. Csapat

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
358 hozzászólás • Oldal: 9 / 24 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.09. 12:05

Konkrét példa:

A táblázatban szereplő mezők alapján:

Fattyúkard: 1d10+4(tulajdonság)+2(kasztból fegyver specializáció)+2 (mágikus bónusz)=1d10+8

Ha minden összejön:

Fattyúkard: 1d10+10(kí erő miatt 20-as Erő, ami +5; x2 két kézre fogva a Blades of Death miatt)+2 (kasztból fegyver specializáció)+2(mágikus bónusz)+2(Blades of Fury, ha már meg lettem közelharcilag támadva az adott körben)+11(maximális támadás erőből)=1d10+27
/A kritikus dobások határértékét és a hányszor-támadok-egy-körbent meg még magam se tudom, hogy mennyi lesz. 15-20 vagy 17-20 vagy ilyesmi, illetve 2-végtelen, ha minden igaz./

A probléma, hogy a módosítók jó része változni fog az aktuális harci helyzet és a hangulatom alapján. Ezeket viszont a táblázat oszlopaiban nem igazán tudom átláthatóan szerepeltetni. (A talira valszeg jó nagy betűkkel fel fogom írni egy külön A4-es lapra, hogy ne felejtsek ki semmit, ha oda kell k**ni. 8) )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 12:12

Quator!

A táblázatba csak azokat az értékeket írd ahogy kaszt képesség nélküli "közparaszként" alakítanál a kardoddal, +a kard mágikus módosítói ha vannak.

Azokat az extra, kaszt képességeket, amiket be kell jellenteni mikor használod, azokat nem kell a táblázatba beírni, mert ezek eseti módosítók, amiket úgyis mondasz, ha használni akarsz.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.09. 12:15

Okés. Akkor ne tessék meglepődni, ha hirtelen nagyobb számokat mondok majd. :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 12:22

Nem lepődök, olvastam a szamuráj képességeit.
A Kí erő az igazán brutális, de max egyszer vagy kétszer használhatod egy nap néhány körig (nem tudom hogy a presztízsben hanyadik szintű leszel).

A permanens két kézzel forgatott kardnál tényleg cool az hogy a szamurájnak 2x szorzója van 1,5 helyett, de le kell modani a pajzsról.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.09. 12:30

A vicces az, hogy a két kézzel forgatott kard mellett még a pajzs is belefér. :D
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 12:46

Szerintem meg nem, hacsak nincs három kezed.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.09. 13:32

Már csak egy szépészeti jellegű részletkérdés:

A felszerelésnél elég azt felírni, hogy mit cipel le a karakter a börtönbe megnézni a titokzatos rabot vagy írjuk fel a full "kalandozó-málhát", amit nagyobb utakra hurcolunk magunkkal? :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 13:53

Amit vinni szeretnél magaddal a küldetésre.
A tárgylistán nyilván előtte még lehet változtatni, de mikor benne vagytok a sűrűjében és nem vagy olyan helyzetben, hogy hirtelen kiugorj piacolni, és hirtelen eszedbe jut, hogy de jó lenne mit tudom én egy üveg sav, és nincs a listán, így jártál.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Laokoon » 2010.10.09. 20:29

Egy-két bő lépéssel még ez is megoldható 8)
HA a támadóm alapból 9 amivel háromszor támadhatok de felnövelem 14-re akkor már megtehetem ezt négyszer? ugyanebben az esetben (tehát ha támadóm 14) ha sorozok én minden ütésemből lejön 2 akkor mekkora az utolsó támadó módosítója? 0?
A régi kérdésem még mindig él azzal a kitétellel hogy most már olyan cuccot is keresek ami té-t ad mert abból is kevés lesz
Amúgy Quator rohadj meg de tényleg :lol: Gyakorlatilag megint csinálsz egy olyan táp karaktert hogy csak akkor lesz esélyem ölni ha lefutlak és én érek oda az ellenfelekhez előbb :lol:
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht
"A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana
"A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Laokoon
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 396
Csatlakozott: 2009.04.08. 20:47
ZK Karakter: ? - A balszerncse netovabbja
ZK Karakter: Noktorg - Elatkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 20:53

Laokoon írta:HA a támadóm alapból 9 amivel háromszor támadhatok de felnövelem 14-re akkor már megtehetem ezt négyszer?

Nem.
A körönkénti támadások száma a szinttől függ, nem attól hogy mennyi módosítót tudsz összekaparni rá még plusszba.
Laokoon írta:ugyanebben az esetben (tehát ha támadóm 14) ha sorozok én minden ütésemből lejön 2 akkor mekkora az utolsó támadó módosítója? 0?


A módosítók, -amik Tulajdonságokból, Varázstárgyakból, meg egyéb forrásokból erednek-; és az Alap Támadás Módosító egymást erősítő, de egymástól független elemek. Nem ugyanaz a kettő.

Ha +255 módosító jön hozzá; az Alap Támadásod 12. szinten akkor is +9/+4.
Ha sorozol ez a következőképpen fog kinézni:
+7/+7/+2
Az a tény, hogy ehhez neked amúgy, a Tulajdonság módosítókból, meg ilyen-olyan képességekből, meg varázstárgyakból meg mit tudom én miből, még + félmillió módosító járul az lényegtelen. Az hogy milyen módosítóid vannak az a te egyéni szoc. problémád, a rendszert ez nem érdekli, ugyanis ahány szerzetes annyiféle szinttől függő tulajdonsága és módosítót adó varázstárgya lehet. Ezért a Sorozást érintő szabályoktól totálisan független, hogy kinek milyen Erő, Bölcsesség, varázstárgy és egyéb módosítói vannak. Az Alap Támadás Módosító szerzetesnek 12. szinten akkor is +9/+4. Ez az alap ami alapján számolunk. Az hogy ehhez neked jön egy rakat módosító, örvendetes de lényegtelen momentum. Az csak egy módosító, amit majd hozzáadhatsz a kockadobás eredményéhez, és megnöveled vele a sikeres találat esélyét, de az Alap Támadás Módosító akkor is +9/+4 marad. A szabályon nem változtat.
A támadások számán nem változtat.
Az egy támadásra eső találati esélyen igen, de a támadások számán nem.

Laokoon írta:A régi kérdésem még mindig él azzal a kitétellel hogy most már olyan cuccot is keresek ami té-t ad mert abból is kevés lesz
Amúgy Quator rohadj meg de tényleg :lol: Gyakorlatilag megint csinálsz egy olyan táp karaktert hogy csak akkor lesz esélyem ölni ha lefutlak és én érek oda az ellenfelekhez előbb :lol:


Én nem találtam olyan varázstárgyat ami a pusztakezes harcra ad módosítót.
Az ellenfelek számosságán ne aggódj, jut mindenkinek, emiatt ne félj.
Ilyen szinten már nem goblinok jelentik a kihívást. A karakterek hatalma mindig viszonylagos.
Egy teljes goblin törzs se biztos hogy ellenfelet jelent nektek, de egy Viharóriás legyőzéséhez talán épp hogy elég erősek vagytok, ha mindenki harcol.
Tudok olyan ellenfelet/ket találni ami kihívást jelent mindenkinek.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.10.09. 21:33

Ezt olyan megnyugtató hallani egy KM szájából, nem? :lol:
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 21:39

Laookon!

Találtam egyet: (Kí szalagok)


Alapban 5000a.
Azt csinálja hogy ha valakit kábítással akarsz kiütni, +5-tel nehezebb neki ellenállni. Nyilván meg lehet úgy bűvölni, hogy + módosítót is adjon, vagy egyéb varázsképessége is legyen. (A fagyasztást, égetést, meg ilyen direkt sebző dolgokat felejtsd el, közvetlenül a kezedre tekered a cuccot, az téged is sebezne.)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.09. 21:50

Nava, igazad van, tényleg megnyugtató, hogy biztosan lesz, ami keményebb a csapatnál. :D


Laokoon, én csupán a vállalt pozíciónak igyekszek megfelelő karaktert kiállítani. Reményeim szerint tankos-tank lesz. 8) :P
A varázstárgyakat lvasva eszembe jutott a kalandor is, mint másik tökéletes választás 88.000 ap esetén. :) Csodapálca, trükkös zsák mindhárom fajtából, hordozható lyuk... :lol:

Jah igen, a goblin törzsnek vagy hasonló nagyszámú aprónépnek örülök, ha egymástól max. 5 lábanként álldogálnak, mert jó dobásokkal egy "egyszerű cselekedet" keretében mindet kardélre lehet hányni. 8) :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Laokoon » 2010.10.09. 21:56

Castor!
Hogy egy klasszikustól idézzek nem látod a hieroglifától az erdőt az első kérdésemnél. Úgyhogy most menjünk át ál-matematikusba (nem biztos hogy jobb de célravezetőbb) van X támadóm bónuszok nélkül na már most ebből az utolsó támadás az úgy jön ki hogy kivonok belőle Y-szor hármat egészen addig amíg a maradék nagyobb mint három. Na a példában a maradék a levonások után (gyk az utolsó támadás módosítója) egyenlő eggyel. Ha sorozok akkor az összes támadás módosítójából lejön kettő így értelem szerűen utolsóból is. De 1-2=(-1) amilyen támadásmódosító meg hát nem lehetséges
Remélem így már érthetőbb

A szalagos ötletért meg köszi (pedig már majdnem azt hittem hogy megúszom azt hogy át kelljen olvasnom a varázstárgy készítéséről szóló részt a könyveben :D )

Az gyűrűs ütésekről meg a következőt hallottam egy nálam a harcművészetekhez kicsit jobban konyító embertől: Mivel egy harcművészetben általában az öklös ütéseknél a mutató illetve a középső ujj képzi az ütőfelületet ezért ha a másik két ujjra teszünk egy elég sima gyűrűt akkor az nem zavaró. (Bocs hogy visszapofázok de szerintem ez egy értelmes és megfontolandó érv amit jó lenne kivesézni mindazonáltal ha továbbra is ragaszkodsz döntésedhez akkor szó nélkül fejet hajtok előtte)

Edit: a kecses fegyver képességet felvehetem ökölre?
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht
"A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana
"A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Laokoon
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 396
Csatlakozott: 2009.04.08. 20:47
ZK Karakter: ? - A balszerncse netovabbja
ZK Karakter: Noktorg - Elatkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 23:00

Laokoon írta:Castor!
Hogy egy klasszikustól idézzek nem látod a hieroglifától az erdőt az első kérdésemnél. Úgyhogy most menjünk át ál-matematikusba (nem biztos hogy jobb de célravezetőbb) van X támadóm bónuszok nélkül na már most ebből az utolsó támadás az úgy jön ki hogy kivonok belőle Y-szor hármat egészen addig amíg a maradék nagyobb mint három. Na a példában a maradék a levonások után (gyk az utolsó támadás módosítója) egyenlő eggyel. Ha sorozok akkor az összes támadás módosítójából lejön kettő így értelem szerűen utolsóból is. De 1-2=(-1) amilyen támadásmódosító meg hát nem lehetséges
Remélem így már érthetőbb

Laokoon!
Totálisan nem értem mire akarsz kilyukadni.
Én meg azt nem értem hogy ilyen nyilvánvaló dolgot mint a sorozás hogy nem érted.
Kösd konkrét példához az egészet, mert így az egész a levegőbe lóg és érthetetlen mivel van problémád.

Laokoon írta:Az gyűrűs ütésekről meg a következőt hallottam egy nálam a harcművészetekhez kicsit jobban konyító embertől: Mivel egy harcművészetben általában az öklös ütéseknél a mutató illetve a középső ujj képzi az ütőfelületet ezért ha a másik két ujjra teszünk egy elég sima gyűrűt akkor az nem zavaró. (Bocs hogy visszapofázok de szerintem ez egy értelmes és megfontolandó érv amit jó lenne kivesézni mindazonáltal ha továbbra is ragaszkodsz döntésedhez akkor szó nélkül fejet hajtok előtte)


Nem az érdekes hogy a küzdőt zavarja-e.
Hanem az, hogy a gyűrű öklözéskor mechanikai igénybevételnek, ütődésnek van kitéve, amitől sérül.
Attól még a gyűrű széttörhet a kezeden, ha téged nem is zavar a küzdelemben, hogy rajtad van.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
358 hozzászólás • Oldal: 9 / 24 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24

Vissza: Csapatok

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség