• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

I. Csapat

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
358 hozzászólás • Oldal: 8 / 24 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.08. 14:56

Ezt a karakterlapot töltsétek ki, az elkészült műveket küldjétek a:
strix kukac digikabel pont hu
email címre.

A karilap letöltőlinkje:

http://www.mammutmail.com/?action=downl ... c544ffe8af
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.08. 14:58

Castor: Ok. Akkor megvárom a karilapot és nem pötyörészek össze vissza számokat. 8) Addig papíron megpróbálom kihozni a pontokat jól.

EDIT: Akkor már meg is van a karilap. :)

Nava: A poén részt kicsit visszább véve még néhány kép hasonló rajztechnikával, de már zárkózottabb, konzervatívabb ruhakölteményekkel:

Ha lóval jár a kari: http://images.ados.fr/bd-manga/photo/15 ... 776f6f.jpg

Esetleg egy fémvértes: http://aprillee.tripod.com/ccgl5r/rekai500c.jpg

Egy igazi gyalogos: http://aprillee.tripod.com/ccgl5r/alee- ... 00x464.jpg

Végül peig egy igazzy házisárkány: http://www.sprintusers.com/wallpapers/u ... u_toon.jpg :lol: :lol: :lol:

Mostmár tényleg nem traktállak több képpel kéretlenül.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.08. 15:07

Instrukció a karilaphoz:

A harcértékeknél necces hogy minden fegyver kifér, nyomjatok neki egy TAB-ot, akkor egy új rublikát áttol a következő oldalra és kész.

Az életerőnél azt kell beírni amit szintenként dobtál, mögé zárójelbe az estleges, arra szintre érvényes módosítót.

A Képességeknél mögé zárójelbe írjátok oda, hanyadik szinten szereztétek.

A Memorizált/Előkészített varázslatok mögé zárójelbe írjátok oda hanyadik szintű.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.08. 15:08

Bocs a post farmért.

Castor

Megnéztem a karakterlapot és amit nem találtam az a szakértelmek helye. Olyan szempontból nem gond, hogy a varázslatok táblázatba beírom, csak nem tudom milyen bontásban legyen meg?

Egyébként Te csináltad a karakterlapot? Mert le a kalappal! Nagyon dizájnos.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.08. 15:15

Bakker tényleg.
Írjátok az előtörténet elé az alábbi formában:

Szakértelmek:

1. TSZ-en kapott képzettségpontok:
Szintenként kapott Kp:
Összes kp:

Ajánlott kaszt szakértelmek:

Információgyűjtés 6(+2Kar)=8

<A zárójelbe írt szám a tulajdonságból és innen-onnan származó bónusz és módosító. Ha több is van egy szakértelemhez, mint amit a tulajdonság ad, -például varázstárgyból- írd oda honnét. Pl:
Információgyűjtés 6(+2Kar+3 sisak)=11>

Semleges szakértelmek

Ismeret(síkok) 2(+0)=2

stb, stb
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.10.08. 19:42

A közös karilap az jó ötlet ;)

Hm, sikerült presztízst is választanom, Isteni térítő címen :) (világleírásból) Jövő hétre elkészítem(jük) az egészet.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Laokoon » 2010.10.09. 8:42

Hali!
Tud valaki olyan mágikus cuccról ami ad sebzésbónuszt a a pusztakezes támadásokhoz? (nem erő módosítóból származó sebzésbónuszt mert arról tudom hogy van)
Edit egy mágikus gyűrűnek eshet baja amikor össze vissza csapkodok a kezeimmel?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Laokoon 2010.10.09. 9:39-kor.
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht
"A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana
"A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Laokoon
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 396
Csatlakozott: 2009.04.08. 20:47
ZK Karakter: ? - A balszerncse netovabbja
ZK Karakter: Noktorg - Elatkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2010.10.09. 9:32

Castor! (Elsősorban neked szól a mondandóm, mert te vagy a KM, ergo a te szavad a döntő, de ha valaki meg tudja mondani a frankót valamire, akkor ne fukarkodjon a válasszal :))

Két kérdésem lenne (egyelőre):
1, a gyűrűknél meg az egyéb varázslatos tárgyaknál hogy tudom meghatározni, hogy melyek esnek bele a piaci értékhez +3 módosítót adó tárgyakba? (OK, néhánynál magamtól is el tudom dönteni, pl ami +2 tulajdonságot ad, az jöhet, ami +4-et, az nem, stb.)
2, az Osonó elf csizmák adta +10-es Csendes mozgás módosító összeadódik-e a Halkan járó vért adta +10-es módosítóval? Azért kérdezem, mert az Árnyék vértnél külön ki van emelve, hogy nem adódik össze az egyéb mágikus módosítókkal (pl: Elf köpönyeg), úgyhogy logikusnak tűnne, ha nem, viszont nem találtam erre vonatkozó tiltást, szóval elvileg igen.
Közben eszembe jutott egy harmadik is:
3, több tárgynál előfordul, hogy 4000 ap-ért +2 módosítót ad egy tulajdonságra, +16000 ap-ért meg +4-et. Kérdés: csináltathatok-e magamnak olyan tárgyat 9000 ap-ért, ami +3-at ad? (Okos fejemmel kitaláltam, hogy az ár itt is négyzetesen aránylik a módosítóhoz, mint a fegyvereknél :D)
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.09. 9:47

Castor

Nekikezdtem a karakternek, HP-t hogy dobjunk? Ide vagy valamelyik másik topicba vagy itthon a szoba egyik sötét sarkában? :)


Martos

Amennyire én kivettem a varázstárgyas leírásokból, ahol nem szerepel egyértelműen, hogy a tárgy most +hanyas, ott csak egyfajta "szintje" van neki és ha ki tudod csengetni, akkor lehet. (Pl.: Északföldi csizma. Ha van rá 2500 ap-d, akkor van egy faja meleg-nemcsúszós-hótetejénjárós csizmád. 8) )

A másik két kérdést nem tudom biztosan megválaszolni, mert azokkal még nem szembesültem, mint probléma.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 10:50

Martos col Legium írta:Castor!
Két kérdésem lenne (egyelőre):
1, a gyűrűknél meg az egyéb varázslatos tárgyaknál hogy tudom meghatározni, hogy melyek esnek bele a piaci értékhez +3 módosítót adó tárgyakba? (OK, néhánynál magamtól is el tudom dönteni, pl ami +2 tulajdonságot ad, az jöhet, ami +4-et, az nem, stb.)

Gyűrűknél egyértelmű, ha "+"-t ad valamire nyilván a felső határ 3.
Azaz nem lehet +4-es Védőgyűrűd, csak maximum +3-as. Ha valamilyen különleges képességgel ruház fel, pl úszás +10, vagy aktivál egy varázslatot ebben az aspektusban irreleváns annak vizsgálata hogy az hány "+"-nak feleltethető meg. Nem kell vele foglalkozni, csak ha direkt módon ad módosítót vagy bónuszt.
Figyelem: a Kalandmesterek Könyvében találtam egy szabályt miszerint maximum KÉT varázsgyűrűt használhattok egyszerre! (KMK 212. old lap tetje, második oszlop.)
A "+" összérték kiszámítása Fegyvereknél:
KMK 203. old 8-10 táblázat
Távolsági Fegyvereknél a a varáuzs képességek"+" limit kiszámítás módja:
KMK 205. old 8-16-os táblázat.
Közelharci Fegyvereknél a varázsképességek "+" limit kiszámítás módja:
KMK 205. old 8-15-ös táblázat.
Pajzsok, vértek 199. old, tessék ott keresni

Írok egy példát

+2 Dermesztő Kard ára

-mestermunka hosszúkard 315 a
-+2 varázsmódosító ez 8000 arany lenne, DE van:
- Dermesztő varázsképesség. Ez +1 nek felel meg, amit hozzá kell adni a fegyver alap módosítójához, és az összesített adja a végösszeget
, így az most +3-as fegyvernek minősül, így nem 8000 az ár hanem
18000a
Végösszeg: 18315 a

Martos col Legium írta:2, az Osonó elf csizmák adta +10-es Csendes mozgás módosító összeadódik-e a Halkan járó vért adta +10-es módosítóval? Azért kérdezem, mert az Árnyék vértnél külön ki van emelve, hogy nem adódik össze az egyéb mágikus módosítókkal (pl: Elf köpönyeg), úgyhogy logikusnak tűnne, ha nem, viszont nem találtam erre vonatkozó tiltást, szóval elvileg igen.

Nem adódik össze, hanem minig a nagyobb hatásfokú érvényesül, ha ugyanazt a dolgot erősítik.
Martos col Legium írta:Közben eszembe jutott egy harmadik is:
3, több tárgynál előfordul, hogy 4000 ap-ért +2 módosítót ad egy tulajdonságra, +16000 ap-ért meg +4-et. Kérdés: csináltathatok-e magamnak olyan tárgyat 9000 ap-ért, ami +3-at ad? (Okos fejemmel kitaláltam, hogy az ár itt is négyzetesen aránylik a módosítóhoz, mint a fegyvereknél :D)

Igen, lehetséges.

Quator!

CFRK topik kockadobósába dobjátok ki.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.09. 10:59

Még két kérdésem merült fel:

1, Martosnak írtad, hogy nem adódnak össze a módosítók, hanem a nagyobb számít. Ugye ez a VF-re nem érvényes? (Tehát +2-es varázspáncél, +2-es varázspajzs és +3-as védőgyűrű összesen ad +7-et meg az alapvért meg az alappajzs?)

2, A Master Samurai kasztnak van egy olyan "képessége", hogy Support. Ez azt takarja, hogy a hűségesküért cserébe minden nem mágikus cuccot (akár mestermunkát is) ingyen hozzávág a hűbérúr. Jól gondolom, hogy ennek megfelelően kasztelőnyből kifolyólag az általános felszerelést ingyen felírhatom, ami a pofámra ráfér? 8) :D

EDIT: A kifejezetten a szamurájnál lévő extra előnyöket hagymázoljuk át magyarra vagy megfelelő az angol elnevezése? Illetve vezessem fel valahová, hogy melyik mit tud vagy elegendő, ha a találkozóra azt az oldalt kinyomtatva elviszem?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 11:17

Laokoon írta:Edit egy mágikus gyűrűnek eshet baja amikor össze vissza csapkodok a kezeimmel?


Igen.
Ellenállóbb ugyan mint a szokásos tárgyak, de mikor készítik nem az a fő tervezési szempont hogy ebben boxolni fognak.
Attól teszem függővé mennyire páncélozott akit ütsz. Könnyű páncél vagy hajlékonyabb pikkelyvérttel való találkozás esetén nem nagyon kell sérüléssel számolni, (csak akkor ha a gyűrű kemyénység értékénél többet sebzel) de merev acéllemezes felülethez való teljes erőből történő zúzás nem éppen rendeltetésszerű használat.
Ilyenkor minden támadás után a gyűrű dob egy mentőt a keménység értékével, ha elbukja, veszít egy ÉP-t, ha elfogytak a gyűrűd ÉP-i összetörik és megsemmisül.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.09. 11:31

Ismét én. 8)

Elnézést a sok apró beírásért, de ahogy töltöm ki a karakterlapot, úgy kerülnek elő a dolgok és rögtön be is írom, hogy hátha másnak is segítség lehet a válasz.

A harci rész táblázata szerintem nem adja vissza a tényleges végösszegeket. Sok képesség/előny van, ami csak bizonyos esetekben működik és ezek nagyban befolyásolják a végösszegeket. Egy példa: A táblázatban szereplő 1d10+8-as sebzés ideális esetben 1d10+27. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 11:36

Quator ar Zaraquer írta:Még két kérdésem merült fel:

1, Martosnak írtad, hogy nem adódnak össze a módosítók, hanem a nagyobb számít. Ugye ez a VF-re nem érvényes? (Tehát +2-es varázspáncél, +2-es varázspajzs és +3-as védőgyűrű összesen ad +7-et meg az alapvért meg az alappajzs?)

Így van a különböző forrásból eredő védelem, összeadódik de az azonos típuson belül való az nem: nem adódik össze egy +2-es és egy +1-es védőgyűrű. Ami viszont képzettséget tuningol vagy ugyanígy a Tulajdonságot növel, ott a magasabb fejti ki a hatását. Ha van egy +2-es Erő kesztyűd és egy +3-as Erő öved akkor a +3 érvényesül. Ha van egy +10-es Halkan Osonó Csizmád meg egy +10-es halk vérted, az nem +20 Csöndes mozgás, az erősebb mező érvényesül. Jelen esetben itt valamelyik +10-es

Quator ar Zaraquer írta:2, A Master Samurai kasztnak van egy olyan "képessége", hogy Support. Ez azt takarja, hogy a hűségesküért cserébe minden nem mágikus cuccot (akár mestermunkát is) ingyen hozzávág a hűbérúr. Jól gondolom, hogy ennek megfelelően kasztelőnyből kifolyólag az általános felszerelést ingyen felírhatom, ami a pofámra ráfér? 8) :D

Így van, ez a szamurájnak jár. A leírás egyértelműen rendelkezik erről. Bármilyen mestermunka felszerelést ingyen kapsz, az alsógatyától a vasalóig.

Quator ar Zaraquer írta:EDIT: A kifejezetten a szamurájnál lévő extra előnyöket hagymázoljuk át magyarra vagy megfelelő az angol elnevezése? Illetve vezessem fel valahová, hogy melyik mit tud vagy elegendő, ha a találkozóra azt az oldalt kinyomtatva elviszem?


Elég. Nekem megvan magyarul a Kard és Ököl c kieg., és nem gond visszafejteni, hogy melyik angol nyelvű kifejezés mit takar.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.09. 11:37

Quator ar Zaraquer írta:Ismét én. 8)


A harci rész táblázata szerintem nem adja vissza a tényleges végösszegeket. Sok képesség/előny van, ami csak bizonyos esetekben működik és ezek nagyban befolyásolják a végösszegeket. Egy példa: A táblázatban szereplő 1d10+8-as sebzés ideális esetben 1d10+27. 8)


Konkrétumot írj mert nem értem a problémát.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
358 hozzászólás • Oldal: 8 / 24 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24

Vissza: Csapatok

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség