• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

I. Csapat

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
358 hozzászólás • Oldal: 1 / 24 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 24

I. Csapat

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2010.09.29. 10:32

.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

I. Csapat (Castor D&D meséje <versenytől független csapat>)

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.01. 22:22

A Király Bajnokai
(a versenytől független csapat, azok részére akik inkább D&D-t szeretnének játszani)


Csapat összetétel:

KM: Castor
JK1: Navaratna
JK2: Quator
JK3: Dierol
JK4: Laokoon
JK5. Martos col Legium

(Beteltünk.)

Használt szabálykönyvek:

Bármilyen hivatalos, nyomtatásban megjelent, a Wizards of the Coast kiadásában (magyar nyelven a Delta Vision gondozásában) megjelent magyar vagy angol nyelvű D&D 3.ed. anyag.

A karakteralkotásról:

Megkötések:

Csapat összeállítás:
-A karakterek 12. TSZ-ek.
-A csapatban nem lehet Gonosz jellem.
-A csapatban nem lehet két ugyanolyan kasztú karakter.

"Tápjárulékok"
-Felszerelésre 88.000 aranypénz költhető. (Ebbe beleértendők a közönséges felszerelési tárgyak, az egyszer használatos varázstárgyak, és a tartós varázsholmik is)

-amennyiben a játékos "+" varázsmódosítót adó tárgyat vásárol a karakternek, vegye figyelembe hogy a módosító értéke nem lehet több +3-nál. (Több +-os varázstárgyad lehet, de külön-külön egyikük sem adhat erősebb módosítót +3-nál)

A varázstárgyak vásárlására vonatkozó szabályok:

Azt kötöttem ki, hogy nem lehet olyan tárgyatok aminek +3-nál több a piaci értéke.
Igen, ebbe beletartoznak a tárgyak varázslatos képességei is.

Például.

Ha egy +3-as hosszúkardot vásárolok nem lehet varázslatszerű képessége is még, mert a +3-as módosítóval már kimerítettem a limitet.

De.

Mondjuk csak egy +1-es fegyvert akarok aminek szeretnék egy varázslatszerű képességet.
A Kalandmesterek Könyvének 205. oldalán a 8.15-ös táblázatban le van írva hogy az egyes képességek mennyivel növelik a módosítót.

Például van egy +1-es hosszúkardom ez alapból 2000 arany.
Értelemszerű hogy CSAK OLYAN KÉPESSÉGET rendelhetek hozzá, amivel nem lépem túl a +3-as limitet.
Például nem rendelhetem hozzá az "Energiapenge" képességet, mert a piaci értékét tekintve (ez nem igazi módosítót ad, csak drágítja a végösszeget, a végelszámolásnál magasabb +-értékűnek számít)+4 módosítót adna hozzá, így értékét tekintve ez a +1-es energiapenge a piaci értékét nézve egy +5-ös varázsfegyvernek számít ami bőven túl van a +3-as limiten, így ezt a képességet nem választhatom.

De hozzárendelhetem a +1-es varázskardomhoz a "Rend" képességet ami +2 piaci módosítót ad és értékét tekintve a +1 Rend hosszúkard egy +3-as mágikus fegyvernek számít. Így az belefér.

-Mennyiségi korlát: a karakternél maximum 5 db varázspálca, és 12 db varázstekercs, és maximum 12 db varázsital lehet.
(Hacsak nem vásárol olyan varázstárgyat, ami kibővíti a tároló kapacitását; de ez már egyéni elbírálás alá esik. "Standard" hagyományos hátizsákkal a fenti tároló kapacitás érvényes. <Pontosabban ez az az ésszerű határ, amin belül még el tudom képzelni hogy a karakter nem úgy néz ki, mint egy batyus vándor cigány... 8) )

-Ereklyék kivételével, bármilyen a Mesélők Könyvében ismertetett varázstárgy vásárolható.

-A karakter csak annyi varázstárgyat birtokolhat amit "hordani tud" és minden típusból maximum egyfélét. Azaz nem lehet a tíz ujján tíz különböző varázsgyűrű, a nyakában három varázsamulett, stb. (Na jó, gyűrűből maximum 3 db, ez még elképzelhető.)

-ÉP kidobása: Ha nem éred el a módosítók nélküli minimum 60%-ot újradobod.
pl: A harcos -módosítók nélkül- ezen a szinten 12d10-zel dobja az ÉP-jét. Alacsonyat dobok és kijön mondjuk 50. Ez nem éri el a 60%-ot, ezért újradobom. A következő dobásom 80, ez már eléri a 60%-ot, tehát ez lesz a módosítók nélküli dobott érték.

A többkasztúság felvétele maximum 2 db kaszttal engedélyezett. Ebbe beleértendő a presztízs kaszt is. Ez alól csak akkor lehet kivételt tenni, ha a presztízs kaszt feltétele, másik két alapkaszt megléte. pl: geomanta.
De alapesetben egy karakternek maximum KÉT kasztja lehet.


Előtörténetre vonatkozó megkötések:

-A karakterek mind Cormyr-i születésűek.
Ha kérhetném származást tekintve maradjunk már Cormyr földjén. Maximum EGY játékos lehet külországból származó.
Társadalmi státuszukat tekintve a V. Azoun, -a cormyr-i csecsemő király- Bajnokai; akiket feleskettek a nagykirály szolgálatára, illetve a király nővére, a régensnő, - Alusair Obarskyr, aki öccse nagykorúságáig kormányozza Cormyrt- elég hűnek és erélyesnek találta őket ahhoz, hogy "a király bajnoka" rangot adományozza nekik.
Az előtörténetben kérem kidolgozni legalább két nagyobb szabású kaland tömör leírását amiben el kell mesélni, hogy milyen hősies cselekedetekkel szolgáltátok eddig a régensnő hatalmának megszilárdulását.

-Eskütöket, hogy megvédelmezitek V. Azoun-t annak apjának, IV. Azounnak tettétek, kérem az előtörténetben kidolgozni hogy miért köteleztétek el magatokat. (Tartoztatok a királynak, megtiszteltetésnek vettétek, stb)

A "Király Bajnokai" ranggal járó kötelezettségek:

-Magától a régensnőtől sem fogadhattok el olyan parancsot, ami veszélybe sodorná IV. Azount, vagy a teljesítése azzal járna hogy az ifjú király meghal. Ha a nővére az öccse életére törne, a régensnőtől is meg kellene védenetek. (Ilyen veszély nem fenyeget egyébként, Alusair hű apja koronájához és a dinasztiához.)

-Feltétlen engedelmességgel és hűséggel tartoztok Alusair Obarskyr-nek, egészen addig amíg V. Azoun nagykorú nem lesz és meg nem választják királynak, onnantól kezdve már ő rendelkezik felettetek.

-A feladatotok egyértelműen a korona érdekeinek védelme, és a királyság egyben tartása, azon veszélyek elhárítása, feladatok elvégzése, amit a régensnő kijelöl számotokra. Nem egyszerű testőrmunkáról van szó, ti vagytok a király legvégső elit emberei akikre vész idején számíthat.

A "Király Bajnokai" ranggal járó jogok:

-nemesi rangotok van, de birtokotok még nincs, (pontosabban névleg van) de a régensnő kijelöl számotokra majd egyet, ha visszavonultok. Ha állandóan az országot járjátok a királyság ilyen-olyan ügyében, nem tudtok a saját birtokotok hűbérurai lenni, és letelepedve, birtokot igazgatva a korona is kevésbé tud titeket mozgósítani ha szükség van rátok.

-az ország egész területére érvényes "mentelmi jogotok van"
-havi 1000 arany jövedelem a kincstárból
-mindig számíthattok a gyógyító rendek támogatására
-saját használatra egy saját "főhadiszállás" kiszolgáló személyzettel (varázslótorony, udvarház, lomberőd, lovagvár, szentély -amelynek a védelmét a királyi hadsereg látja el.)

Az előtörténetbe kérem kidolgozni:

-Miért alakult úgy hogy felesküdtél IV. Azoun védelmére?
-Hogyan lettél a Király Bajnoka?
-Miért talált rá a régensnő méltónak hogy bárói címet és birtokot adományozzon neked?
-Milyen szolgálatokat tettél eddig a hazádnak?
-Milyen veszélyeket kellett elhárítsatok eddig?

Faji megkötés nincs, de értelem szerűen csak olyan lehet, ami a fenti koncepcióba belefér.
Ez a drow-on kívűl nagyjából minden fajt megenged. Hiszen egy félork-barbár is hajthat végre olyan tetteket, amivel kivívja a tiszteletet és a megbecsülést. (Különösen a goblin-ork háborúra tekintettel. Bár a birtok igazgatásban nem kizárt hogy kell neki majd egy kis "segítség"...)
A karakterek országosan ismert és híres figurák. A nagyvárosokban +2 Int vagy Böl. próba eséllyel felismerik őket, tudják kik ők és halottak a tetteikről. (Vidéken vagy Cormyr peremterületein ez az arány értelemszerűen kisebb.)
Azonban Cormyr nemessége korántsem egységes, itt is vannak olyan szekciók, családok, amelyek úgy gondolják hogy alkalmasabbak lenének a trónra, tehát attól hogy közjogilag magas státuszban vagytok, ez korántsem jelenti azt hogy ez minden nemesből osztatlan tetszést és hozsannázást vált ki.
Vagyont és befolyást tekintve a mezőny aljához tartoztok, mert a kalandozások miatt nem nagyon vagytok benne az intrikákban, meg az udvari életben, az üzletben még kevésbé, de ugyanakkor egyértelműen a király és a régensnő legbelső köréhez tartoztok, ami ha nem is érinthetetlenné tesz, de tartanak tőletek és számolnak veletek azok akik esetleg úgy gondolják új királyra van szüksége az országnak.

A kaland ettől függetlenül, nem intrikás-nyomozós lesz. Sokkal valószínűbb, hogy az ízlésem afelé az irányba visz, hogy valami godzilla-szerű izétől kell majd félni, (még nem választottam főszörnyet, de ezen a szinten már van egy-két kemény féreg, amiket érdeklődve nézegetek... 8) :lol: ) mint a sunyi ármánykodók hátulról jövős aljasságaitól.
A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára Castor de Vinter 2010.10.04. 16:53-kor.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.02. 10:15

Üdv!

Castorral folytatott gyors pm-váltásnak megfelelően átjönnék ide a megbeszéléssel:

Quator ar Zaraquer írta:Üdv Dierol! :)

Akkor szerintem egyesüljünk Castorral és Navával (mármint csapat-topic terén 8) :P ), aztán lássuk a DnD medvét, ha Neked is megfelel. :)

Én se vagyok nagy DnD tudor, de azért megoldjuk valahogy. :wink:

Azt még nem tudom, hogy most ebben a csapatban vagy az I.-esben leszünk, de próbálom összehozni a megbeszélést egy helyre.


Részemről az ötleteim:
Aasimar lovag/hit bajnoka vagy ilyesmi
Félork barbár/frenzied berserker (Holg újratöltve, csak most nem lehet szegény gonosz. 8) )
Master samurai (L5R-nek adózva)
Valami más, ami ezek átolvasása közben eszembe jut...
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.02. 10:51

Quator!

A mester szamurájjal lesz egy kis megmagyarázni való.
A Birodalmak távoli Keleti részén valóban van egy "Kara-Tur" nevű Birodalom ("Oriental Adventures" néven sok-sok kalandmodul, komplett kampánysorozatok jelentek meg hozzá még az AD&D égisze alatt és ha jól tudom ebből nőtte ki magát a LO5R is.)

De azért az magyarázd meg, hogy az ismert világ távoli szegletéből érkező, alapvetően egy kultúra idegen szamuráj harcos hogyan vált a Cormyr királyság védelmezőjévé, mert itt érzek egy nagy fehér foltot, amit ki kell tölteni valamivel.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.02. 11:35

Erre járt még fiatal korában és pár grandiózus tett kapcsán lecimbizett a királlyal, majd hűséget fogadott neki. :) Onnantól már a szamurájt nem érdekli ez a "Cormyr Védelmezője" titulus, neki csak az számít, hogy hűbérura és saját becsülete, hírneve makulátlan legyen. 8) :lol:

(Kis MÓKUS áthallás: Dequator Marses testőrkapitánya is tiadlani kardművészként kezdte.
Kis L5R áthallás: Itt egy egész Klánt küldtek el, hogy "nézzétek meg mi van a sivatagon túl" és 800 év múlva jöttek vissza, hogy "találtunk egy halom tök idiótán kinéző népséget, de már tudjuk mi az a pajzs, egyeneskard, meg nehézlovas kopja". 8) )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.02. 14:39

Szóval mint az Utolsó Szamuráj c. film, csak fordítva... 8)
Akkor végül is melyik koncepció fog maradni?
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2010.10.02. 18:42

Nos, akkor én is beköltöznék hozzátok... Még egy ideig nézegetem a könyveket, s a bőség zavara miatt elgondolkozok a koncepción... a szint és a háttér miatt feltehetőleg elvetem azt az ötletet, hogy bukott varázslótanoncot indítsak :) aki aztán valami más "szakmára" váltott
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.02. 20:30

Még nem tudom biztosan megmondani. Szerintem ezt a 2-3-at (esetleg még egy papot) megpróbálok a napokban összerakni és amelyik olyan lesz statilag is, mint ahogy én előre naívan elképzeltem, azzal leszek. 8)

Erről jut eszembe egy szöszölős-számolós kérdés: Mint a CFRK-ban itt is 32 pontos tulajdonságkiosztás van? :D

Illetve a lovaggal kapcsolatban: A kézrátétel és gonoszra sújtás képességeknél csak a lovagi szintek számítanak vagy a karakter össz szintje? Pl: 7 szint lovag + 5 szint isteni bajnok esetén kézrátétel az kar. mód. x 7 ÉP vagy kar. mód. x 12 Ép?


Dierol

Szerintem érdekes színfolt lenne egy bukott varázslótanonc, aki zsiványságra adta a fejét majd mégis inkább a király elit zsebmetszője lett. 8) :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.10.02. 20:43

ööö... lássunk neki. :)

Feltételek világosak. Történelmileg még helyre kell tennem a cormyri ki kicsodát, de rajta leszek, már csak azért is, megfeleljek rendesen az előtörténetben kidolgozandó forró pontoknak :)

Kari terén egyelőre ez fordult meg a fejemben: ember papnő. Vázlat kidolgozása csak csütörtök (2010.10.07) után, mert akkor vizsgázom és előtte tanulok.

Godzilla+gigazselatin kocka+amőba+kardfogú tigris+mopsz+egyéb keverék: jöhet :D
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.02. 22:01

Quator:

Kézrátétel esetén összeadódik.

Lovagként:
Karizma módosító/szint
+
Bajnokként:
Karizma módosító+1/szint

Gonoszra/Hitetlenre sújtás esetében csak akkor adódik össze a kettő ha az ellenfél amellett hogy gonosz, az isteneddel ellenséges vallást követ. Ha csak szimplán gonosz akkor is hat rá mindkettő de csak külön-külön alkalmazva és nem összeadva.

Nava:

Látom akkor a gyógyítással nem lesz gond. :) Arra azért vigyázzatok hogy nem lehet két egyforma kaszt.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.02. 23:03

Lehet nem kéne fáradtan a karakteren agyalnom, de ez megvalósítható-e:

Aasimar harcos 6 szint + lovag 1 szint + mester szamuráj 4 szint?

A messzi Keletről érkezett, ahol egy félisteni klánalapító egyenesági leszármazottjaként van benne külvilági vér. Harcosként a hagyományokat követve élte életét, majd pár extra tett után Cormyrban lovaggá ütötték. Végül mégis visszatért saját gyökerei és hagyományai ápolásához a királyi dinasztiának esküdve örök hűséget.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.02. 23:36

Igen, a felvetésed egy másik buktatóra hívja fel a figyelmet, amit eddig elfelejtettem szabályozni.
Hozok még egy megkötést mielőtt annyira szétmultiklasszoljátok a karaktereket, hogy azonosíthatatlan Power Rangerek vagy többfunkciós svájci bicskák lesznek.

A többkasztúság felvétele maximum 2 db kaszttal engedélyezett. Ebbe beleértendő a presztízs kaszt is. Ez alól csak akkor lehet kivételt tenni, ha a presztízs kaszt feltétele, másik két alapkaszt megléte. pl: geomanta.
De alapesetben egy karakternek maximum KÉT kasztja lehet.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.03. 6:25

Pedig azóta a kártyáimat átpörgetve már eszembe jutott a harcos/barbár/mester szamuráj is. 8) :lol:

Nem baj, legalább nem kombinálok annyit. :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.10.03. 9:23

Hű, vazz, Quator, te nagyon szeretsz kombinálni :)

Lovag meg pap nem azonos kaszt, megférhet egymás mellett, nem? :) Hm, mivel még nem tartok ott, vázlatot készítsek, nem tudom előre megmondani, lelek-e olyan presztízs kasztot, ami tetszik nekem.

12. szintre s a státuszt (Király Bajnokai) tekintve nekem az jött le, a jövendőbeli csapat tagjai azért meglehetősen ismerik egymást, nem most rázódnak össze, s ezt előtöriben is érdemes jelezni két mondat erejéig, jól sejtem?

... akar valamelyikőtök a karim szeretője lenni? :D :D
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.10.03. 10:00

Nava!

Persze, megfér egymás mellett.
A megkötés arra vonatkozott, hogy ne legyen a csapatban 3 pap, 4 varázsló és hasonlók.
Osztott kasztban viszont már elfogadom azt ha esetleg több embernek ugyanolyan kasztja van. Pl:

1 JK: Harcos/Kalandor
2.JK: Mágus/Kalandor
3.JK: Lovag/Pap
4.JK: Driida/Pap

Így már lehetséges a kaszt egyezés csapaton belül, kérdés hogy ennek mennyire van értelme...
Nem ártana egyeztetnetek a szerepek felosztásáról, hogy ki lesz a gyógyító, a csapdasemlegesítő, a varázslat szóró, stb.

Őszintén szólva azt hittem, mindenki választ egy alapkasztot és egy presztízs kasztot, lévén, négyen lesztek és minden területre lesz egy JK.
Nem biztos hogy megéri az univerzális képességekért, hogy többen egyszerre gyengébb képességű harcosok, másodosztályú varázshasználók, amatőr csapdasemlegesítők, és kezdő élőhalottűzők lesznek, ahelyett amit tisztán elérhetnének ha a kasztjukban/+ vagy presztízskasztjukban maradnak.

Véleményem szerint annak nem sok értelme van szétkasztoljátok a karaktert, hogy mind a négyen mindenki értsen mindenki területéhez, azzal a szépséghibával hogy ezt vagy négy szinttel gyengébb hatásfokkal teszi, mintha kitartana egy választott kaszt, és esetleg egy presztízskaszt mellett.

Igen, az azért erősen valószínű -sőt biztos- hogy azok akik a "Király Bajnokai" címet birtokolkják -mivel nem egy tömeg-klubról van szó- találkoztak már egymással, ha nem is szoros együttműködésben töltik mindennapjaikat, de Alusair Obarskyr valószínű adott már olyan feladatot ami mindegyik Bajnok aktív közös részvételét és összedolgozását igényelte, komolyabb krízis esetén.
Az is valószínű hogy ismeri a csapat erőségeit és gyengéit, és mit tudom én a lich élőhalott nagyúr elűzéséhez a kriptába a papot nem egyedül küldi, hiszen lehetnek csapdák, akkor már valószínű hogy a kalandort is kéri hogy kísérje el, stb.
Ezért lenne fontos hogy a régensnő is tisztán lássa a kaszthatárokat hogy ki mire képes.
Mert ha van négy 3. szintű harcos/3. szintű pap/3. szintű kalandor/3. szintű varázsló, azzal aztán kurvára nincs kisegítve a Cormyr Királyság. Valami naív prekoncepció alapján feltételeztem hogy úgy építítek fel a karaktert, mint a választott kasztja magas szintű képviselőjét, esetleg osztva egy hozzá illó presztízs kaszttal,/vagy esetleg egy alacsonyabb szinten birtokolt de jól kiegészítő másik alapkaszttal.
Például a Quator által emlegetett Lovag/Isteni bajonok kombináció igen tiszteletre méltó és abszolút összetartozó életképes kombináció, ellentétben a másodikként felvetett "harcos/barbár/mester szamuráj"-al amire Alusair értetlenkedve húzná fel a szemöldökét és kiülne az arcára a "minek nevezzelek?" arckifejezés.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
358 hozzászólás • Oldal: 1 / 24 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 24

Vissza: Csapatok

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség