• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 46 / 58 • 1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 58

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.08.28. 6:41

//Aramil//
Aramilt most elkerülték a pontalanul célzott dobófegyverek.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.08.28. 9:27

(Banyek/Timna)

Míg én vizsgálódtam, Aramil elindult a süniződés útján. Agyament elf kiáll hősies gerelyfogónak :)
- Eszednél vagy?! - kiáltok rá elfül. - Ne képzeld magad gnómnak, nem vagy kicsi!
Azt már eldöntöttem, később, ha már nem fenyeget a vész, akkor is szét fogok egy ilyen csapdát berhelni, már csak azért is, beleláthassak a működésébe. Ha meg mindenképp szét kell egyet szedni, örömmel fogok nekilátni :)
Fedezékem eddig biztonságot nyújtott, de nem az a tervem, végig ott lapuljak. Holg felett hiába állnék, ha lenne kötelem se bírnám kihúzni. Így marad az, immár a gyanús helyek tudatában folytatom igyekezésemet ahhoz a lukhoz, ami épp gnóm-méretű, hátha onnét okosabb leszek s kikezdhetem a lőrésekben lapulókat.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.08.28. 11:20

(Holg)

*Ahogy kezd visszatérni az erő a testébe, a félork feltápászkodik a zselés anyagon/ban és amennyire a szűkös hely engedi meglendíti csatabárdját, hogy felkockázza a furcsa mód egy igen nagy tál kocsonyának tűnő dolgot, amibe beleesett.*

-hülye kocsonya! 8)

*Bár még kissé bizonytalan Holg, mert nem tudta eldönteni, hogy ez most amolyan röfis kocsonya vagy inkább gyümis kocsonya lehet? Nem mindegy, mert az egyik laktatós, a másik meg édesség. Mindkettő finom, de azért most a gyümis nasi jobb lenne. Ilyen, számára fontos, gondolatok "cikáznak" a barbár fejében, miközben minden erejét beleadva lesújt a nyálkás izére maga előtt/alatt.*
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.08.28. 19:37

Aramil

- Gyertek nincs vesztegetni való időnk. Ha van köteletek készítsétek elő.
- Valaki húzza a kompot én megpróbálom lelőni a dobálózokat.
Majd a választ meg sem várva elfoglalom a helyem a lövéshez amennyire lehet az asztal takarásában. S közben felhajtom a nálam lévő gyógyitalt. S várok hogy feltűnjön valaki a lőrésben.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.10.30. 6:30

Aramil

Egyenlőre még csak a 2. kör van. Te jelenleg még ott tartasz, hogy a szándékodnak megfelelően húzod vissza a tutajt a túlpartra ezerrel, -a túlparti társaid lelkes bíztatása mellett, mivel nem tudnak neked segíteni, mivel a visszahúzás sebessége kizárólag a te izomerő gyorsaságodon múlik. Ha megdobsz egy Erőpróbát -2-vel, akkor spórolsz egy kört, és már csak egy lesz hátra, amit húzással kell töltened. Éppen most került el 4 gerely. Mint írtam a 4. körben fogsz partot érni.

-Húzza fiam, húzza! -kaibálja Vonnegut, és közben egy vékony, de erős selyemkötél tekercset halászik elő a zsákjából. Látta mi történt Holggal.
Aramil 2. köre véget ért.

Banyek
Mivel ebben a 2. körben a gerelyesek mindent Aramilre dobtak, te szabadon manőverezel át a veszélyzónán, kikerülve a gyanúsnak ítélt kerámialapokat.
Üdvözült mosollyal közelítesz a gnóm méretű lyuk felé, hogy fedezékben vagy, ahonnét meglepetésedre egy félelmetes dögevő féreg gördül elő, aki nem is számított rá, hogy házhoz jön az ebédje:

Feléd suhintja tapadókorongos csápjait.
Amelyek szerencsére messze elkerülnek.
A lény sziszegve felágaskodik, és harcba száll veled a fejedért.
Banyek 2. köre véget ért, kezdőt kérek tőle.

Holg
Nagyot hasítasz a zöld zselé testébe, (-16 Ép a lénynek) amely büdös, nagyon büdös, leginkább a kapcád szagára emlékeztet meleg nyári napokon.
A lény rugozó mozgással megremeg, teste megnyúlik, átlátszó zselé-falat képez és feléd dől, egyszerűen megpróbál beborítani. mint egy paplan.
Gyorsaság mentőt kérek Holgtól CSZ: 20 (a szűk hely miatt nehéz elkerülni, épp ez a csapda lényege...)
Holg 2. köre még tart, mert az ő támadására ez a lény válaszcsapása a körben, és ezt még le kell játsszuk.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.10.30. 7:54

Holg

A lény rád dől és beborít a testével.
1k6 = 3 [3] Ép sebzést szenvedsz el tőle.
Holg jelenleg "Belegabalyodottnak" számít a KMK 96. oldalán leírt szabályok szerint.
-2 tám, -4 ügy, addig amíg sikeres Bírkózáspróbával le nem szereled.
(Alap Támadás+Erő mód.+Méret mód.)
Ellenfeled 2 méretkategóriával nagyobb mint te. (Óriási)

Ha belegabalyodva maradsz, a lénynek mostmár nem kell támadást dobnia, ugyanis komótosan emészteni kezdett, minden körben elszenveded az 1d6 savsebzést és a bénító mérget is.

Dobj Szívósságmentőt 16 CSZ ellen, ha nincs meg, magatehetetlen leszel a 3. körben.
Ha megvan te cselekszel elsőként a 3. körben.
Holg 2. köre véget ért.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.10.30. 7:59

Megvárjuk míg kiderül:

-Holg milyen állapotban kezdheti a 3. kört
-hogy Aramilnek sikerül-e gyorsabban húznia a tutajt a 2. körben

Utána én kezdem a 3. kört a KM poszttal és arra reagálhattok.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.10.30. 11:02

3. kör

Aramil
Aramil inaszakadtából igyekszik, de sajnos nem sikerül elég gyorsan faragni a túlpartot elválasztó távolságból.
Két gerely száll utána búcsúzóul, de mindegyik célt téveszt.
Még egy körig kell húzzál, hogy partot érj, de a 4. körben már nem dobálnak, olyan messze van.

Timna

Előbb kezdeményezel a dögevő féregnél, te kezded a kört.
Timna szorult helyzetben van. Egyrészt nincs fedezékben, ott van a gerelyhajítók orra előtt, másrészt nem tudja hogy az eddig felfedezetten kívül hol van még csapda. (Lásd térkép)
Nem tudsz szabadon mozogni, mögötted ott van az aktív csapda, mellette Holg vergődik a veremben.
Sikeres ugrás próba mellett tudsz csak harcolni levonások nélkül. CSZ: 16.
Ha nincs meg, meg kell oszd a figyelmed a csapdák és a harc között így -2 Tám, arra a körre, mert figyelned kel rá, hogy ne taknyolj bele a közepébe.
Ugrás próbával kezded a 3. kört. Emellett természetesen támadhatsz, csak a speciális terepviszonyok speciális mozgást követelnek, ami ha nincs meg hátrányba kerülsz. Ha a próbádat 5-tel elvéted a CSZ-hez képest -azaz 11 vagy az alatti eredményt érsz el,- 50%-esel bele Holghoz, és 50% eséllyel a mögötted lévő másik csapdába, de mindenképp beleesel valamelyikbe.
A gerelyesek valószínű téged is céloznak ők a kör végén dobnak rád.

Holg
Szervezeted legyőzi a zselékocka undok mérgét, de belegabalyodottan cselekszel.

Amire várunk:
-Aramil húzza a tutajt a körben.
-Holg cselekvése
-Timna cselekedetei. Vajon sikeres Ugrást tesz-e vagy sem, ha nem, vajon csak annyi a bűntetés hogy -2 TÉ vagy bele is esik a csapdába?
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.10.30. 12:02

Banyek/Timna

Leforrázva fedezem fel, a kinézett hely foglalt. Ráadásul egy gusztustalan izé tanyázik benne.
- Jáj, fúj! - szalad ki a számon.
Alakul a slamasztika: mögöttem csapdaövezet, odafent lőnek, előttem egy gusztustalan izé fenekedik a kis húsomra... Lehet fokozni?
<Ha mondjuk most jönne rám a szapora... ne, azt inkább hagyjuk...>
Ugranék én, hogy valami jobbat hozzak ki a meglévőkből, de nem sikerül. Kiver a víz, mert annyi felé kell figyelni, ami egy olyan aranyos kis gnómot is próbára tesz ám, mint én :P
Az ugrálással csak azt értem, el, hogy belandolok Holg mellé... fölé... nem is tudom megmondani, mibe :P
<Minden rosszban van valami jó: így talán nem lőnek...?>


//Támadni nem támadok, próbát elvétettem, ráadásul csapda foglya lett.//
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.10.30. 15:24

Timna 3. köre

Térülsz-fordulsz manőverezel, ugrasz és elvéted. Beesel abba a csapdába, ami Holgot is fogjul ejtette. A verem NAGYON mély. Süvít a szél az arcodon ahogy fejjel előre zuhansz, és a verem másik végében belepottyansz valami rugalmas és büdös nyálkába, ami ráadásul erősen mar!
Veszítesz 1k6 = 2 [2] Ép-t a sav miatt és 2K6 = 2+4 [6] -ot a zuhanás miatt, amit felez egy sikeres Szívósság mentő 15 CSZ-re.
Odalent a teret teljesen betölti ez a nyák, mi több már elnyeléssel fenyegeti Holgot, aki úgy néz ki mint egy nagy dühös répa egy zöldségkocsonyában: a zselé már-már elnyeli, "becupizza" már a fél testét.
Timna 3. köre véget ér.

Holg
A köröd végén nem várt ismerős pottyan le hozzád az égből. Banyek eszmél fájdalmas arccal a savmarta sebeit dörzsölgetve a verem túlvégén.

Amire várunk:
-Aramil még húzza a tutajt a túlpartra.
-Holg még nem cselekedett.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.10.31. 9:10

(Holg)

*Az ifjú barbár kezd egyre dühösebb lenni. Egyenlőre még nem jutott az őrjöngés határára, de már nagyon összeráncolt szemöldökkel és morózus arccal dünnyög félig a kocsonyás kockába merülve.*

-hülye kocsonya. holg mérges. kocsonya ereszt holg!!!

*Közben csatabárdját szélesen két kézre kapva nekifeszül a kocka nagyjából még rugalmasan egybefüggő felületének és lábaival erőteljeseket rugdos a zselé "lépe" felé, hogy végre kilábaljon a slamasztikából. Nagyjából, mintha iszapban vagy pudingban úszna és próbálna kiérni a "vízből".*

<PUDIING!!! :-P >

*Arca egy pillanatra kisimul és megnyalja szája szélét, de utána megrázva busa fejét ismét a durcás kifejezést ölti magára Holg és folytatja a kivergődést. Banyek érkezését nem is igazán vette még észre, most túlságosan lefoglalja a saját baja.*
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.10.31. 9:10

Holg 3. köre

Levakarod magadról a zselés nyálkát és kiszabadulsz az öleléséből.
A kört Birkózással töltötted, de az agy nélküli lény nem bírt föléd kerekedni, bár nagyon próbálkozott.

Holg 3. köre véget ért.

4. kör

Aramil
Aramil változatlanul húzza a kompot, a kör végére végre át fog érni a túlpartra, Heianhoz és Vonneguthoz.

Timna és Holg

4. kör kezdődik, kezdeményező dobást kérek tőletek.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.10.31. 10:10

Timna

Zuhanás közben az üvöltve sikoltást gyakorlom. Úgyis ritkán hangoskodhatom :P Tutira veszem az alján kitörik a nyakam vagy úgy érkezem, hogy a talpam beleépül az arcomba s más nyalánkság, ha már a test deformálhatósága van terítéken.
Ehelyett várakozásommal szemben "puhára" esem. Még rugózik is, talán ugrálni is lehetne rajta?
<Jé, ez tök jó! Á, mégsem, mar!!!>
Azért összetörtem magam, de nem annyira, lábra ne próbáljak kecmeregni. Az óriástakony ebben nem segít, és Holg is nagy viaskodásban van vele.

- Hű, ilyen, amikor nem te szívod vissza a taknyod, hanem az szív vissza téged - hűlök el egy pinduri pillanatra.
De mégsem, Holg prímán lekeni magáról. A verem falához szeretnék eljutni, minél kevesebb maró cafatnak kitenni magamat, így is úgy fogok kinézni, mint aki mérges szömörcébe esett.


//A kört mozgással töltöm lehetőségeimhez mérten//
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.10.31. 10:28

4. kör

Timna
Mozgással töltöd a kört, kievickélsz a verem falához és megvizsgálod. A hely leginkább egy sziklamedencéhez hasonló, amit harmadáig tölt meg ez a szupermassza. A fal sima és kemény szikla, nincs rajta fogás, kitüremkedés vagy repedés. Kötél, vagy a falba vert kapaszkodók nélkül innét nincs kiút.
A két fal elég közel van egymáshoz ahhoz hogy kitámaszott lábbal, törzsel a hátat a másik falnak vetve egy ember nekifeszítse magát és kievickéljen, de te ehhez túl rövid vagy, te csak úgy éred át, ha a két tenyered az egyik és a talpad a másik falnak nyomod és úgy tolod magad felfelé. Így talán kimászhatsz de ez nagyon nehéz Mászás próba lesz.
A csizmádat és a nadrágodat lassan átitatja a nyálka, a lábaddal folyamatosan érintkezel a puha zselével, további 1k6 = 2 [2] savsebzést szenvedsz.
A körben tehetsz egy próbát arra, hogy kitámasztott tenyérrel és lábakkal a két fal közé ékeld magad, már ha ez szerepel a terveid között.

Holg
Kiszabdulsz, -egyenlőre- Timna a fal mellett áll és a felületét vizsgálja kapaszkodókat keresve.
A nadrágodnak és a csizmádnak annyi, már csak foszlányai vannak. Az új zöld vérted jól bírja a savat, de ez a ruhaszövetekről nem mondható el.

Mit teszel?
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.10.31. 11:03

Timna

Körbevizsgálódtam és egy igen necces megoldást látok, vagy talán még egyet... Ennek kapcsán Holgra nézek, aki gatya nélkül, csupasz seggel viseli a szép zöld vértjét.
Számra tapasztom a kezemet.
<Nem szabad vihogni. TILOS vihogni!>
Ez össze is jön, tekintve a ruhám nekem is inkább van ártalmamra mint védelmemre, szívem szerint ledobnám magamról az egész hóbelevancot.

- Holg! Ki tudnál dobni innét? Kintről könnyebben kiszedhetnénk téged.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 46 / 58 • 1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 58

Vissza: Castor Forgotten Realms-kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség