• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 45 / 58 • 1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 58

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2010.08.23. 17:28

(Alauron)

Figyeli a távolodó társait, s közben el is felejtkezik válaszolni a parancsnok kérdésére.
- Vannegut, mit kérdezett? ....
- Hogy a varázsitalok? Sajnos nem tudom mifélék.
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.08.23. 20:38

//Mindenki//
***
Banyek és Aramil összesen háromszor tüzelhet egy tetszés szerint válaszott bal vagy jobb oldali lőrésre.

***
A sziklafalon sötétlő két lőrésből 3-3 alkalommal valakik acélhegyű gerelyeket hajítanak a tutajon utazókra. Banyeket képtelenek eltalálni, több célt téveszt, a fedezékül használt asztalba áll, egy Holg zöld mellvértjén csendül egy fémes csikorgó hanggal, viszont egyetlen egy sikeresen sebzi meg as vállán Aramilt -3 ÉP veszteséget okozva neki.
A jelek szerint odabent tudják hogy jöttök.

***
Holg rekordsebességgel húzza át a tutajt a túlpartra, ami egy tompát koccan a sziklapad kövén.
Ott van előttek a négy szobor életnagyságban: közepes humanoid méretűek, őrként posztolnak a Termek acélajtóval lezárt bejáratához vezető 6-10 méteres úton, az egyikük egy felemelt őklű küklopszot ábrázol, akinek egyetlen szeme egy vérvörös rubin.
Mindegyik szobor más fajú humanoidot formáz: van még egy ork, egy troll, és egy farkasfejű gnoll is.

***
A Termek bejáratához vezető sziklapadot mesterséges négyzet alakúra vágott matt vörös "térburkoló" lapok fedik. Csak a sziklapad szélein lóg ki alóla pár centiméter szélességben az eredeti természetes talapzat.

***
A Termek bejárata mellett egy körülbelül gyerek méretű lyuk tátong a sziklafalban, a talaj szintjén.

***
Mit cselekedtek?
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.08.24. 7:32

Aramil
- Banyek húzódj fedezékbe és próbáld meg lelőni akárki dobálózik is.
- Be kell várnunk a többieket.
- Holg vidd vissza a tutajt és hozd át a többieket. Maradjatok az asztal fedezékében.
Kiáltom a társaimnak és magam is fedezékbe húzódok és onnan figyelem a lőréseket. Ha valaki feltűnik megpróbálom lelőni.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.08.24. 8:58

(Holg)

*Mikor elkezdenek a gerelyek záporozni és a zöld bogár-páncél jól bírja a kiképzést, Holg ádázul elvigyorodik. Jó kis vért ez! A tutajt ért támadás beigazolja a félork reményeit az ölni való őrök tekintetében, így megszaporázza a húzásokat és érdekes módon rá nem jellemző módon felrémlenek benne gondolatok, "tervek". Az sejlik fel lelki szemei előtt, hogy még sosem volt része partraszállásos támadásban és ez teljesen feldobja, hogy még valami új és izgis is történik az egyébként eléggé rutinszerűvé váló gyilkolászás közepette. Így az utolsó rántásnál, ahogy a tutaj széle a parthoz csapódik már lendül is neki és vidámat rikkantva ugrik a szárazra. Az eredeti terveit tartva nem foglalkozik a révvel, hanem csatabárdját leoldva övéről két marékra kapja és robog a bejárat felé. Mondjuk azt még nem gondolta át, hogy odabent vajon kik, mik lehetnek, de ezen ráér a nyíláson beérve is "agyalni". Érdekes módon az esetlegesen rá hulló újabb gerely-hullám helyett azon jár az esze, hogy mennyivel lassabb bogárnak lenni, mint orknak. 8) *
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.08.24. 14:18

(Banyek/Timna)

Lapulok tisztességgel, és mivel nem vagyok akkora felületű, mint egy Holg, bizony cseszheti is az ellen :D
- ÉN húzódjak be? Te kínálod fel magad a gerelyeseknek! - lesek Aramilra. Kiválasztom azt a helyet, ahonnan a legtöbbet lőnek Holgra és célra tartom nyílpuskámat, közben oda nem illően locsifecsizek - csak lövésmegeresztéskor tartok szünetet a célzás végett:
- Hm, tehát független vagy, Aranyhattyúköd. Ahogy én is. Jöhetne már egy fess gnóm férfi, akit nem csak a mechanikus szerkezetek nyűgöznek le, továbbá nem félszerzet viccekre szakosodott és nem visel szemügét. Az öregít. A rovargyűjtés és pici tűre szurkálás se az esetem, naftalinszagú. Hiába, ehhez is szerencse kell. A népem férfijai vagy tudomány-megszállottak vagy éretlenek egy magamfajta világlátott komoly nőhöz! Nálatok mi a helyzet?

Holg rekordot döntöget, vigyorogva figyelem mit művel. Vigyorom csak szélesebb lesz, amikor az elf ésszerű parancsot ad neki, de persze a félorknak "már a szeme sem áll jól".
- Bottal ütheted a nyomát - kuncogom.
A szobrok impozánsak, tetszenek, ahogy a padlóburkolat is. Mindig is volt bennem vonzalom a kövekhez, sziklákhoz és a kőből készült tárgyakhoz.

- Vajon mért pont ilyen lényeket ábrázolnak a szobrok? - teszem fel a kérdést, annak biztos tudatában, erre senki se fog nekem felelni :)
Képzeletem máris belendül, elképzelem, az egyszemű rubin szeme tűzcsóvát ereszt a betolakodókra.
<Milyen látványos lenne!>

- Szerintem te fogod a tutajt visszahúzni. Használd az asztalt fedezéknek!
Kiszemelem azt a kis lukat, amit az istenek is gnómnak teremtettek :)
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.08.25. 16:13

//Mindenki//

Ha Banyek és Aramil lövései találnak is, látszatja nincsen, mert nem látnak be a lőrések mögé.
Holg egy vad rohammal megindít a tutajról egy partraszállásos-lerohanós akciót, otthagyva Banyekot és Aramilt.

//Holg//

PM-ment.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.08.25. 17:56

//Mindenki//

Holg hamari és dicsőséges partraszállása nem várt meglepetésbe torkollik.
A barbár vetődik előre egy nagy óriáslépést, leteszi a lábát a kőre, leérkezik a súlya, és azon nyomban kifordul a vörös kőlap a lába alól, elnyelve a félorkot valami sötét mélység. A rettenthetetlen harcos eltűnik a csapattársai szeme elől egy veremben.

//Holg//

Nem voltál elég gyors, hogy kivédd a sunyi csapdát. (Vagy talán nem voltál elég okos hogy gondolj ilyesmire? :roll: )

Fütyül a szél a lábad között mikor zuhanni kezdesz a félhomályba. Felkészülsz rá, hogy csonttörő zuhanás lesz a vége, vagy legalábbis valami lándzsára feltűzve végzed, ehelyett egy óriási placcsanással valami puhára és nyálkásra esel, ami azonnal a végtagjaidra tekeredik és marni kezd. A páncél eresztékein keresztül savas és bénító anyag kínozza a félorkot.

Sav sebzés:
1k6 = 6 [6]

Dobj egy Szívósság mentőt bénulás ellen!

Nincs kétség: egy oozy-vermcsapdába estél!!!
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.08.25. 17:58

//OFF:

Igen, bocs Castorral írtam az előbb...

Frissítettem a térképet hogy jobban átlássátok a kérdéses területet, ahol az események zajlanak.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.08.25. 19:48

(Banyek/Timna)

Holg volt, Holg nincs. Ilyen hamar még senkit se láttam eltűnni mágia nélkül.
<Vajon él még?...>
Ettől tányérnyi lesz a szemem.
Ellenállhatatlan kíváncsiság támad bennem a kőlapokkal burkolt feljáró iránt, de viszont gerelyes gyilkosok lapulnak odafent, nem adhatom át magam az önfeledt vizsgálódásnak.
Fel kéne kommandózni...
A pillanatnyi megtorpanást elszánt -s a félork úgy járása után óvatos - osonás követi a lik irányába, hogy ott megvethessem magam és jobban szemügyre vegyem a lőréseket, megközelíthetőségüket.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2010.08.25. 20:21

(Alauron)

Messziről figyeli három társát ahogy lassan átérnek, miközben rájuk záporoznak a dárdák. Holg elindul és eltűnik valahol a szobrok között.
<Ha tapasztaltabb lennék, most akár átváltozhatnék egy nagy sasmadárra, és könnyedén átrepülhetnék, hogy segítsek.>
- Tehetünk valamit? - kérdi csak úgy szinte magától.
<Várnunk kell az átkos tutajra, HA egyáltalán vissza tudják hozni. Nem volt ez jó ötlet. De mi mást tehettünk volna...meg kellett kockáztatni.>
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.08.26. 8:20

Aramil

- Banyek próbáld meg visszavinni a tutajt a többieknek. kiáltom s már Holg felé iramodok.
- Holg jól vagy? Nézek le rémülten a verembe. Ha elérhető távolságban van akkor a kezem vagy az ijjam nyújtom, hogy kihúzzam.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.08.26. 21:20

A partraszállás 1. köre:


//Banyek//

A szobrokat használva fedezéknek felderíted a terepet. A térképen lilával jelzett területen valami nincs rendben. Valami van ott, ez biztos, de nem tudod nagyon nézegetni, mert fedezék nélkül maradsz.

//Aramil//

Látod hogy Banyek leakadt egy bizonyos területen, talált valamit.
Te megállsz a verem szélén és lekiabálsz Holgnak.
Eszményi célpontot nyújtasz a gerelydobálóknak, teljesen ott vagy szabadon és fedezék nélkül, két hajítódárda röppen ki a lőrésekből feléd. Mellbe talál az egyik -5 Ép-t sebezve rajtad.
Azt viszont látod hogy Holg innét nem mászik ki kötél nélkül: legalább harminc láb mélységben fekszik a félhomályban. Mást nem látsz rajta kívül, csak azt hogy nyög és fekszik valami pocsolyában.

//Banyek//

Itt az idő a Csapdakeresésre! Aramil megjárta, de míg őt dobálják neked van időd megnézni mi az.
Azonosítod: egy súlyérzékelős csapdáról van szó, ami alá beépítettek valamilyen mechanizmust. Lágy kerámialapot találsz ami a te súlyod alatt is eltörik, de alatta nem verem van mint ami Holgot is elnyelte, hanem valamilyen tároló rekesz.
Aztán visszahúzódsz.

//Holg//

A lény undok kipárolgása lebénítja az izmaidat: nem tudsz mozogni.
Komótosan emészteni kezd savas érintésével:
1k6 = 6 [6] Ép-t sérülsz ismét.
Aramil aggodalmas feje jelenik meg a verem szélén és kérdez is tőled, aztán mellbe taszítja egy gerely.
Beszélni még tudsz, de a kocsonyalény egyre jobban akar benyomakodni a páncélod alá.

***
A túlparton állóknak:

Holg eltűnt, Aramilt már a második gerely találta el, Banyek is a földön lapul.

-Most mi az ördögöt csináljunk, Alauron? -kérdi Vonnegut.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.08.27. 7:29

(Holg)

*A hirtelen zuhanás és a nyálkás dologba csapódás meglepetésként éri a félorkot. Ahogy nagyjából tiszába kerül a fent és a lent helyzetével magához képest, már indulna is tovább valamerre, de a páncélba szivárgó trutyi elszívja izmaiból az erőt.*

-au-au-au. holg nem boldog. :?

*Ennyit dünnyög, kommentálva a helyzetet és próbálja továbbra is visszanyerni teste felett az irányítást.*
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.08.27. 11:19

Aramil

<Az istenekre ezek csak nem nyughatnak. Ha nem szerzünk gyorsan kötelet elveszítjük Holgot.>
eltávolítom a gerelyt és a lyukba valami rongyot tömök.
- Timna maradj fedezékben ha kell fuss visszamegyek a többiekért. Holgot csak kötéllel tudjuk kihúzni. Próbálj meg keríteni vagy az átkelő kötelét kell felhasználnunk.
Kiáltom s már cikk-cakkban rohanok is a komp felé hogy visszavigyem a többieknek. Majd a komphoz érve elkezdem visszahúzni a kompot amilyen gyorsan csak tudom s közben azt figyelem, hogy Timna merre jár.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.08.28. 6:40

A partraszállás 2. köre


//Aramil//

Aramil egyedül száll vissza a tutajra és megkezdi az átkelést. A 4. körben fog átérni. Minden körben egy-egy gerely célozza őt.

//Banyek//

Egyenlőre lapulsz a helyeden, a szobor mögött, fedezékben.

//Holg//

//OFF: Elméletileg kidobtam, hogy hány körre hat a bénítás és öt körre ki lennél ütve, de mivel szeretném hogy legyen a túlélésre valami esélyed, és ne csak tétlen szemlélője legyél, hogy éppen emésztenek, dobj Szívósságmentőt, CSZ 16, ha megvan sikerül visszanyerd a cselekvőképességed és harcolhatsz az oozyval.
Minden körben, mikor az zselékocka találatot ér el, dobnod kell egy újabb mentőt a mérge ellen.
Az oozy +2-vel támad rád, mert a verem szűkre szabott mozgástere, kedvez az ő "harcmodoroának".
Kérem tőled a mentőt.

Aramilre huilló gerelyek:

1k20+1 = 3(+1) [4]
1k6 = 6 [6]
1k20+1 = 2(+1) [3]
1k6 = 4 [4]
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 45 / 58 • 1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 58

Vissza: Castor Forgotten Realms-kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség