• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Füstölgő nyomokon

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
38 hozzászólás • Oldal: 3 / 3 • 1, 2, 3

Re: Füstölgő nyomokon

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2010.04.28. 7:27

//Gravel//

//KM: Az átküldött értékekkel számolok tovább, de kérném, hogy a kábulat módosítót vond le, mert nincs itt könyvem, és nem tudom mennyi. elnézést a tévesztésemért//

husáng(beleszámolva): +5KÉ +10TÉ +10VÉ és 1k10
VÉ:98+15+10=123

1.kör
ké alap+fegyver:(28+5):33+1k10 = (+1) [1]
TÉ1 alap+fegyver:(55+10): 65+1k100 = (+1) [1]
TÉ2: 65+1k100 = (+1) [1]

2. kör
ké:33+1k10 = (+1) [1]
TÉ1: 65+1k100 = (+1) [1]
TÉ2: 65+1k100 = (+1) [1]

3. kör
ké:33+1k10 = (+1) [1]
TÉ1: 65+1k100 = (+1) [1]
TÉ2: 65+1k100 = (+1) [1]

4. kör
ké:33+1k10 = (+1) [1]
TÉ1: 65+1k100 = (+1) [1]
TÉ2: 65+1k100 = (+1) [1]
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Füstölgő nyomokon

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2010.04.28. 7:31

//Gravel//

//KM: Az átküldött értékekkel számolok tovább, de kérném, hogy a kábulat módosítót vond le, mert nincs itt könyvem, és nem tudom mennyi. elnézést a tévesztésemért//
//a műveleti sorrend? Remélem most már minden rendben lesz, és kidobja az értékeket :)//

husáng(beleszámolva): +5KÉ +10TÉ +10VÉ és 1k10
VÉ:98+15+10=123

1.kör
Ké alap+fegyver:(28+5):1k10+33 = 8(+33) [41]
TÉ1 alap+fegyver:(55+10): 1k100+65 = 84(+65) [149]
seb:1k10 = 8 [8]
TÉ2: 1k100+65 = 56(+65) [121]
seb:1k10 = 4 [4]

2. kör
Ké alap+fegyver:(28+5):1k10+33 = 5(+33) [38]
TÉ1 alap+fegyver:(55+10): 1k100+65 = 25(+65) [90]
seb:1k10 = 6 [6]
TÉ2: 1k100+65 = 19(+65) [84]
seb:1k10 = 7 [7]

3. kör
Ké alap+fegyver:(28+5):1k10+33 = 6(+33) [39]
TÉ1 alap+fegyver:(55+10): 1k100+65 = 6(+65) [71]
seb:1k10 = 10 [10]
TÉ2: 1k100+65 = 22(+65) [87]
seb:1k10 = 1 [1]

4. kör
Ké alap+fegyver:(28+5):1k10+33 = 8(+33) [41]
TÉ1 alap+fegyver:(55+10): 1k100+65 = 84(+65) [149]
seb:1k10 = 3 [3]
TÉ2: 1k100+65 = 94(+65) [159]
seb:1k10 = 10 [10]
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Füstölgő nyomokon

HozzászólásSzerző: Siffad » 2010.04.29. 18:27

Worag, a Lelenc
//bocs, elnéztem//
Nem vagyok képzett vívó, a kardnak csak a markolatát és a pengéjét tudom megkülönböztetni. Fél szemmel figyelem csak a "társam" küzdelmét, a figyelmem javát a zaurak-ra fordítom. Nem cifrázok, nem vesztegetem az időt, nyílt, erőteljes csapásokkal igyekszem lebírni, ha másként nem, darabokra vágni a tetemet. Gyorsan kell végeznem, a látottakból ítélve az idegennek nincs tapasztalata a velük való harccal.
Két vágás között odakiáltok neki:
- ne vesztegesd az erőd szurkálással, szedd őket darabokra
hogy példát mutassak, keményen odacsapok
//dobás a kockadobások topicban//
I. OM tali: Elhagytuk Masgart!!

KARAKTER:
Worag, a lelenc, Darton-pap
Vjírgas Margalos, (codex)
Avatar
Siffad
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 555
Csatlakozott: 2007.12.25. 16:35
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Worag, a Lelenc (Füstölgő Nyomokon)
ZK Karakter: Vjírgas Margalos (Nadír Könnyei, Codex)
Vissza a tetejére

Re: Füstölgő nyomokon

HozzászólásSzerző: Saggaras Zenir » 2010.05.13. 17:26

Dzsamal

-Ha így akarjátok.

És a tanult mozdulatoknak megfelelően szélsebes penge táncba kezdek, hogy egyrészről, sose nyújtsak könnyű támadási felületet, másfelől meg a lehető legtöbb gonosztevőt ártalmatlaníthassam.

Célzott támadásokat intézek a lábaikra, leginkább ahilesz és térd környékére. Rád bízom, hogy ez a támadásaimra milyen negítv módosítóval jár.

Kezdeményezés

KÉ 44
Dobás: 1k10+44 = 10(+44) [54]

Minden támadásomat más más célpontra igyekszem intézni
4 támadásom van köszönhetően a kétkezes harcnak és hogy a jatagánnal egy körben kétszer lehet támadni.

1. támadás
TÉ 74
Dobás: 1k100+74 = 29(+74) [103]
Sebzés: 1k6+4 = 5(+4) [9]

2. támadás
TÉ 74
Dobás: 1k100+74 = 32(+74) [106]
Sebzés: 1k6+4 = 4(+4) [8]

3. támadás
TÉ 74
Dobás: 1k100+74 = 27(+74) [101]
Sebzés: 1k6+4 = 5(+4) [9]

4. támadás
TÉ 74
Dobás: 1k100+74 = 53(+74) [127]
Sebzés: 1k6+4 = 6(+4) [10]
kép - Naiden Findalath - Sivatagi Vihar
Akimoto Yuusuke - Holtak Bosszúja
Avatar
Saggaras Zenir
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1607
Csatlakozott: 2006.12.17. 18:06
Tartózkodási hely: Toron
Vissza a tetejére

Re: Füstölgő nyomokon

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.06.01. 23:40

________________________________________________________________

KM; esemény: Martos col Legium; csetepaték
Helyszín: Erion
Időpont: P. sz. 3690. Uwel harmadik hava - a Hamvak hónapjának 7. napja
Résztvevők: Mindenki
________________________________________________________________


/Böngér Hung'Pata és Gravel/

Csapásokat adtok és kaptok, ahogy ez az ivó többi vendégével is történik amennyire meg tudjátok állapítani.
Gravel, a mozdulataid most nem olyan összeszedettek, mint az arénában szoktak lenni (többnyire van annyi eszed, hogy ne részegen állj ki oda), de azért így is sikerült már az egyik támadódat elintézned.
Böngér, néhány nagyszerű csapással megtisztítod magad körül a teret, és már kezded újra megfeddni a jónépet, amikor egy irányt tévesztett szék hirtelen neked vágódik. A becsapódástól hátratántorodsz - pontosabban hátratántorodnál, ha egy kis asztalka nem lenne volna az útban. Így viszont egy parádés hátraszaltó kíséretében nemes egyszerűséggel átesel az ominózus berendezési tárgyon, hogy aztán egy elegáns hasassal nagyot nyekkenve a padlón köss ki.
A kocsmán keresztülrepülő székre valahogy mindenki felfigyelt, így aki még nem fogott padlót, azok mind láthatták a lovag kecses kűrjét. Egy-két másodperc döbbent csend, aztán ahogy elkezd feltápászkodni, egyszerre tör ki mindenkiből a röhögés.
Ezzel a verekedés nagyjából le is zárult: az emberek egymásba kapaszkodva, a földön fetrengve, vagy éppen a hasukat fogva röhögnek jó pár percig, mígnem már azt is elfelejtik, hogy min is kezdtek el nevetni.
Mikor a jókedv kicsit alábbhagy, úgy ahogy elkezdődik a takarítás: a feldöntött asztalokat visszaállítják, a székeket többé-kevésbé odatolják melléjük. A jobb érzésűek néhány érmét hagynak a kezük ügyébe eső asztalon a károk miatt, majd dolguk végzetten távoznak.
Mikor már a vendégek zöme távozott (vagy amikor már látszik rajtatok, hogy indulni készültök), egy vörös köpönyeges alak lép elétek. Most állt fel az egyik sarokban álló asztaltól, láthatólag nem vett részt a verekedésben, csak megfigyelte.

- Üdvözletem Dreina nagybecsű lovagjának, és a vitéz törpe uraságnak is - szólít meg benneteket illendően a közös nyelven. - Ha megengedik rögtön a tárgyra térnék...
Rövid szünetet tart, látszólag tényleg arra kíváncsi, érdekel-e titeket a mondani valója.

//Mindketten szereztetek a bunyóból néhány kék-zöld foltot, horzsolást vagy karcolást Gravel 7, illetve Böngér 10 FP összértékben.//


/Worag, a Lelenc/

Szavaid példamutató csapással illusztrálva csapod le az előtted kalimpáló tetem fejét, és miközben lassan eldől a teste, szinte érzed, ahogy távoznak belőle a Hallgatag Úr ellen való szentségtelen erők.
Az idegen megfogadja a gyorstalpaló hullaírtó-tanfolyam első leckéjét, leejti maga elé a tőrét, két marokra fogja a kardját, és az első, még kissé bizonytalan csapás után egy, a tieidhez hasonló erőteljes csapással majd' kettészeli az egyik ellenfelét. A kard megakad a gerincében, és a csapás ereje miatt kicsit odébb tántorodik.
Valószínűleg ennek köszönhető, hogy az egyébként jól irányzott csapásod, mellyel az idegen segítségére sietnél, nem ott találja el a lényt, ahol eredetileg akartad. Bár ha élne és érezne ez az undormány, még így se köszönné meg, amit tőled kapott, mert jókora darabot kihasítottál a felkarjából. A szörny hirtelen nem is tudja, melyikőtöket csapja le, ezért a karja nagyjából kettőtök között félúton hasít bele a levegőbe.
Viszont a nagy ugrálásban még viszonylag ép zauraknak valahogy sikerült a társa mögé keverednie. Az idegen ennélfogva kikerült a látószögéből, ami jó hír neki, neked viszont nem annyira, mert más nem lévén közel-távol te lettél a célpontja. Még szerencse, hogy a félig félbevágott rémség figyelme újra az idegenre terelődött, amikor az kitépte belőle az elakadt fegyverét.
Most már lényegében egy az egyben küzdhettek ezekkel a mozgó holttestekkel. Milyen kár, hogy a legkevésbé sem demoralizálta őket egy társuk eleste...



/Dzsamal/

Hiába a kényes helyzet, te akkor is csak fiatal kölyköket látsz magad körül, nem pedig esetlegesen veszélyes ellenfeleket. Ki-kiszúrsz a táncoló pengékkel, de úgy látszik még mindig túlságosan kesztyűs kézzel bánsz velük, nem is igazán akarod bántani őket. Az első három próbálkozásod nem is sikerül, viszont a kis pimaszok remekül kihasználják, hogy a támadások kedvéért lazítottál a védelmeden, háromszor-négyszer is eltalálnak.
Az egyik vágás egész jól sikerül, jobban is fáj, mint a többi. Erre már benned is felhorgad a harci kedv, és a következő csapásodnál jobban célzol. A fejed szerencsére nem veszted el, így sikerül pontosan azt kivitelezned, amit akartál: egy viszonylag mély, de nem súlyos vágás a suhanc vádliján.
A csirkefogó felkiált, és el is esik. Szemében rémület csillan, és négykézláb, rákmászásban próbál minél messzebb kerülni tőled, s egyszersmind közelebb kerülni az utcai forgataghoz, ahol eltűnhet. Ennyit azért nem ér meg neki a dolog, sőt, úgy tűnik, jelenleg a társai sem elég fontosak.
Társuk megfutamodását látva a két fiatalabb szintén kereket old. A legidősebb, a bandavezér azonban vérszemet kapott a sikeres próbálkozásaitól (két vérző sebet köszönhetsz neki, köztük a már említett kissé súlyosabbat is).

- Gyertek vissza! Gyávák! - kiabál a menekülőkkel, bár ennyi erővel akár a széllel is pörölhetne, hogy ne fújjon. Szemében már-már valamiféle eszeveszett csillogás. Milyen szerencse, hogy nála van az erszényed, mert ha az egyik menekülő után kellett volna szaladnod, ő biztos, hogy a torkodnak ugrik hátulról...


//Mindenkitől elnézést a hosszú várakozásért, de a vizsgaidőszak az vizsgaidő-suck...//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Füstölgő nyomokon

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2010.06.02. 12:55

//Gravel//

-Hozz magadnak egy széket komám, és akkor maradok még egy picit!
És azzal leülök a legközelebbi üres asztalhoz//gyanítom onnan keltem fel az imént// Ha amaz is leült, szólok neki hogy:- Mond csak, miben segíthet neked a magunkfajta, és hogyan éri az meg nekünk? Főleg nekem, mert lovag uram nem tudom vár-e valamit a szolgálataiért. Azzal egy kicsit röhögök a rögtönzött poénon, nem törődve azzal, hogy ez csak nekem volt jó vicc.

-Jut eszembe! Lovag uram, mennyit is nyertem tőled? vagy fél aranyat, nemdebár?! És tartom a markom a jussomért.
-Na hallgatlak komám!
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Füstölgő nyomokon

HozzászólásSzerző: Siffad » 2010.06.06. 20:02

/Worag/

Vicsorogva küzdök tovább, az 1-1 elleni jobb aránynak számít, de tudom, a Hallgatag Úr kedveli a tréfákat, ezért nem lanyhulhat a figyelmem. Magamban Darton zsoltárát dúdolom a síron túli létről, miközben igyekszem szétzúzni a másik testet is. Bármi is hozta létre, istenem előtt gyalázat a létük, sorsuk csak a pusztulás lehet.
I. OM tali: Elhagytuk Masgart!!

KARAKTER:
Worag, a lelenc, Darton-pap
Vjírgas Margalos, (codex)
Avatar
Siffad
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 555
Csatlakozott: 2007.12.25. 16:35
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Worag, a Lelenc (Füstölgő Nyomokon)
ZK Karakter: Vjírgas Margalos (Nadír Könnyei, Codex)
Vissza a tetejére

Re: Füstölgő nyomokon

HozzászólásSzerző: Saggaras Zenir » 2010.06.06. 22:18

Dzsamal

-Akkor lássuk mit tudsz valójában!

Ezzel a felkiáltással belevetem magam ismét a harcba, de nem vesztem el a fejem, igyekszem a kezére és a lábára célozni, hogy harcképtelené tegyem.

Most hogy változott a felállás és csak egy ellen küzdök, megéri nekekm, hogy védekező taktikát használjak.

Így a harcértékek az alábbi szerint módosulnak

VÉ: 131
KÉ:1k10+44 = 2(+44) [46]

1. támadás:
TÉ: 1k100+74 = 72(+74) [146]
Sebzés: 1k6+4 = 2(+4) [6]

2. támadás:
TÉ: 1k100+74 = 95(+74) [169]
Sebzés: 1k6+4 = 6(+4) [10]

//Mennyit sebződtem az előző körben//
kép - Naiden Findalath - Sivatagi Vihar
Akimoto Yuusuke - Holtak Bosszúja
Avatar
Saggaras Zenir
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1607
Csatlakozott: 2006.12.17. 18:06
Tartózkodási hely: Toron
Vissza a tetejére

Előző

Téma lezárva
38 hozzászólás • Oldal: 3 / 3 • 1, 2, 3

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség