• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 18 / 58 • 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 58

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.04.10. 20:48

/Mindenki, kivéve Heiant/

Vonnegut táborában lévőknek:

Mielőtt bármit is tovább mesélek, mindenki jelölje be a pozícióját, hol tartózkodik pillanatnyilag. Mivel az ébredést gyakorlatilag mozgással kezditek (felkeltek és magatokhoz veszitek a felszerelést) még lemozoghatjátok az alap sebességeteknek megfelelő távot (vegyétek figyelembe hogy a páncél csökkenti a sebességet, -a JKK 104. oldalán lévő táblázat szerint- ha esetleg eddig ezt nem tettétek volna)


Alauron és Mindenki!

Alauron elvarázsol egy Fénysugarat, ez egy fáklya fényni távolságot -20 lábat- világít be, azaz Alauron körül 3 kockányi körben normálisak a fényviszonyok. (Azt a kockát is a számításba kell venni, amin állsz.) Akinek van szürkületi látása és Alauronhoz képest nincs messzebb három kockánál, az dupla ennyit lát Alauron körül, azaz 7 kockányi "kockakört" Alauron körül.
Lehet helyezkedni.
Futhattok is, de ha kikerültök a Fényvarázs hatósugarából, teljesen sötétbe kerültök, -nehéz lesz koordinálni a mozgást- könnyedén eleshettek. Aki mégis futni akar a sötétben, attól Ügyességpróbát kérek NF 15-re, ha megvan mozoghatod a sebességed négyszeresét. Ha nincs meg a földön fekve kezded a következő kört.

/Mindenki/

A Megcsonkított Istenit neki! Mi van már!? -morgolódik Vonnegut Tyr-t emlegetve.
Gyújtósgally sercen, olajos fáklya lobban.
(Vonnegut körül ugyanolyan feltételekkel lehet mozogni, mint Alauronnál, csak neki fáklyája van, nem fénysugara.)
-Hajas! Ha denevér ragadt a hajába és azért ordít, kopaszra vágom!
-Gyújtsanak már fáklyát a jó istenit neki! Ennyi eszük van!? Vaksötétben is látnak mint a drow!?- -morgolódik

Alauron!
A Fénysugarad elvarázsolása után még lemozoghatod a sebességednek megfelelő távot!

(Annyi változás lesz az ügymenetben hogy körönként új kezdőt fogunk dobni. Kicsit nagyobb teret engedek a Fejlesztett kezdőnek, mert így nem érvényesül igazán az előnye. A szabályok ezt engedik, van ilyen szabályváltozat a kezdeményezésre a KMK-ban.)

Kérem a térképvázlaton feltüntetni a pozíciókat!
Kezdeményező egyenlőre nem kell, mert még nem látjátok az ellenfeleket. Megelpődni már nem fogtok.

/Heian/
Mint azt már korábban írtam a fényviszonyokról: felhőréteg takarja el az égen az égitestek fényét, sűrű a sötétség, egy lábnyira se látsz, nemhogy ezer lábnyira.
Argent jó másfél-két óráig vonyít.
Aztán meghallod a dörrenést és Banyek fejhangú sápitozását.
Aztán a táborhelyedhez közel -talán kőhajításnyira északra, azaz ez nem délről jön ahol a többiek vannak- felhangzik egy másik farkas vonítása, Argentnak válaszolt valaki, megtalálták őt a fajtársai és válaszoltak a hívására. Nem mellékesen még zsákmányhoz is juttatja őket... 8) Megérezték a lovak szagát és kerültek egyet. De ha a falka ott van, mit akar itt ez a magányos tag?
Argent mozog. Egyebet nem érzékelsz belőle a sötétben.

Helyszín:

https://spreadsheets.google.com/ccc?key ... lE&hl=en//
A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2010.04.10. 21:17-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.04.11. 8:58

(Banyek)

Torkomban dobog a szívem, és fejlődő szégyenérzetem van. Így betojni egy falkától! Még fényt sem csináltam, pedig tudtam volna... Vagy nem, mert elpazaroltam sütiízre Holgnak :P
Bezzeg a koboldoktól nem visongtam ennyire. Úgy tűnik, a vadállatok jobban beijesztenek :/

- Farkasok a szekéren túl! Sokan! - nyögöm ki. - Itt lopakodnak, mint macska a tejes tál körül! Túl sokan vannak egy kicsi gnómhoz! Holg felrúghatná őket! A lovak meg fognak őőőrülni! - grimaszolok. Újabb bolondok háza lesz itt nyerítéssel és az én visításommal hangszerelve. Fülem botját se mozdítom arra, Holg bizony le akar húzni engem sütivel.
- Egy farkas végig kornyikált, ott, ahol Hejha tanyázik, biztos az ő Toportyánférge vonzotta ide őket! - hadarom.

//bejelöltem magam a táblázatban//
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.04.11. 10:22

Aramil

Fegyverrel a kézben a Banyek mellé sietek (jelöltem a lapon).
- Druida tudsz tenni valamit a farkasokkal? Nem akarom bántani őket ha nem muszály, de meg kell védeni magunkat.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2010.04.11. 11:08

(Alauron)

- Nem tudok!- kiáltja Aramilnak- Védjük a lovakat! Ne adjunk esélyt, hogy bárkit hátba támadjanak! Senki se mutasson félelmet!-Úgy helyezkedik, hogy az egyil lovat tudja védeni, ha kell megpróbálja lenyugtatni a szegény jószágot, de ha harcolni fog, semmit sem tehet.
<Valamit tennem kell!>
Ha elékeveredne a falkavezér, az segítene, ha azt megfutamítaná valahogy talán mind könnyebb préda után nézne. Szemével a domináns példányt keresve fürkészi a sötétséget.
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.04.11. 15:54

(Holg)

*Na ez a töménytelen információ már sok Holgnak. Tanácstalanul lejjebb ereszti csatabárdját.*

-farkas?!? csapat miért bánt farkasok? holg azt hitte szörny vagy kobold jön. valami ölnivaló. :?

*Ezzel megvakarja a füle tövét és közelebb sétál a szekérhez, hogy megnézze magának a félhomályban a közeledő állatkákat, nomeg tanácsot kérjen Vonneguttól, ő csak tudni fogja, hogy most mit is kéne csinálni.*

//Bejelölöm magam én is.//
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Togar » 2010.04.11. 16:04

Doraf

Odasietek Banyekék mellé, majd körbenézek, kezemben a fegyver és pajzs. Körbenézek hátha látok valamit, elvégre nekem nem muszáj a fáklya. Lassan feléled a tábor és mindenki a kezében fegyverrel mászkál, közben hallom Vonnegut szavait, egy kissé dühösen válaszolok.

- Képzelje én látok fáklya nélkül is, de még mindig nem tudom mi a franc van.


//Off Bejelöltem magam 10 lábat mozogtam
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.04.11. 17:27

/Mindenki kivéve Heiuant/
OFF-infók:

Reagolok nektek, nem várom meg Heian reagját, mert ő nincs most itt, és nagyon valószínű hogy ha rohanna is, mire ideér már véget ér itt a találkozás, arról nem beszélve hogy neki is megvan most a maga feladványa, ami miatt agyaloghat mit csináljon.

A helyzet tisztázása miatt muszáj elmondanom néhány információt OFF-ban, hogy ne legyen hőbörgés, hogy ezt most meg hogy.
Valóban egy farkasfalka köröz körülöttetek.
Rohamozni fognak.
A farkas alapsebessége 40 láb/kör, futva 160 láb/kör. Ha rohamoznak akkor az elérési távuk maximum 80 láb.
Akkora területet képesek befogni, és olyan gyorsak, hogy képesek arra, hogy bőven túl legyenek a látótávolságotokon, és ne tudjátok őket látni, ellenben ők még abban a körben (szó szerint) a nyakatokon tudjanak lenni, -5 lábon belül- mikor a rohamot elindítják.
Mindenképpen a rohamozó farkasok cselekednek először, azon egyszerű oknál fogva, hogy gyorsabbak mint ti.
Viszont értelemszerűen már nem lehettek meglepődve.
Miután rohamoznak megkapják annak minden előnyét és hátrányát.
Megszakítót dobhattok rájuk, de utána ők jönnek és kezdik a kört.

****
Egy kilenctagú farkasfalkát vetett erre a rosszsors, vagy Argent éneke.
Köztük van az Alfa, a falkavezér. Ő picit nagyobb és testesebb, ügyesebb és erősebb mint a többi, de csak avatott szem képes megkülönböztetni a falkától.
Viszont nem vadnéző túrán vagytok hanem éppen a torkotoknak ugrottak, aki azonosítani akarja a vezért annak egy egész körös cselekedetként háborítatlanul kell a falkát fürkésznie és Vadonismeret-szakértelem próbát kell tennie.
A farkasok egyszerre két irányból támadnak egy részük északkeletről, másik részük délnyugatról.
Potenciális ellenfelek vagytok a zsákmány útjában, úgyhogy először nem a lovakat támadják.
A térképen bejelölgetem kire hány ellenfél jut.

-Kérek egy megszakító támadásdobást (Természetesen ez távolsági is lehet, hisz mikor beérnek a bevilágított területre, akkor már lehet őket célozni. Viszont a köv. körben ott leszel a farkassal szemben egy íjjal....) Tüntessétek fel azt is, kérlek, hogy hányas számú farkasra támadtok.


-Kérek az 1. harci körre Kezdeményező dobást. A farkasok mindenképpen előbb jönnek, ti csak utánuk következhettek.


https://spreadsheets.google.com/ccc?key ... lE&hl=en//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.04.11. 18:10

Aramil

Felmérve a támadókat Dorafnak kiáltok.
- Doraf az oldalmról jövőket én fogadom Banyeknak segíts.
Majd a farkasok rohamát 1-1 támadással megpróbálom megakasztani
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Togar » 2010.04.12. 13:49

Doraf

Választ kapok a kérdésemre, megjelennek a farkasok és eléggé támadólag lépnek fel velünk szemben. Rápillantok a kószára, majd bólintok és várom, hogy csapástávra érjen a farkas.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2010.04.12. 14:16

(Heian)

Látni nem látok semmit, fáklya meg nincs nálam. Kénytelen vagyok hát ismét égi patrónusom segítségét kérni. Sajnos az egyetlen előkészített varázslatom, ami tud egy kis fényt adni, meglehetősen gyilkos lehet ezzel a farkassal szemben.
<Ha ez csakugyan farkas...>
Előkotrom a tarsolyom megfelelő rekeszéből a tűzpiros bogyójú magyalágacskát, és ökölbe szorított jobbom felett körberajzolok vele egy képzeletbeli handzsárt.
- Lángolva süvít a halál. //Lángpenge varázslat//

Miután a szemem hozzászokott az új fényviszonyokhoz, magasra tartom jobb kezemet, és rajta a lángnyelvet, hogy minél nagyobb területet láthassak be.
<Remélem el tudom ijeszteni, és nem kell használnom is...>
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.04.12. 14:48

/Megszakító támadások/

/Alauron/

Alauron írta: Egy fényforrás jól jönne, de ha vész van nincs idő fáklyát gyúlytani. Elősször is előkeresi az isteni fókuszként használt magyal és fagyöngycsokrot, aztán felugrik, és a két ágat keresztbe teszi maga előtt. [/i]
//arra számítik, hogy az egyik ág az isteni fókuszként működik majd, a másik pedig a fényt bocsájtja ki//


...és mozogtál, elhasználtad a varázslás melletti mozgás jellegű cselekedeted.
A következő reagodban ezt írtad:
Alauron írta:(Alauron)
- Nem tudok!- kiáltja Aramilnak- Védjük a lovakat! Ne adjunk esélyt, hogy bárkit hátba támadjanak! Senki se mutasson félelmet!-Úgy helyezkedik, hogy az egyil lovat tudja védeni, ha kell megpróbálja lenyugtatni a szegény jószágot, de ha harcolni fog, semmit sem tehet.
<Valamit tennem kell!>
Ha elékeveredne a falkavezér, az segítene, ha azt megfutamítaná valahogy talán mind könnyebb préda után nézne. Szemével a domináns példányt keresve fürkészi a sötétséget.


---, a reagod nem tartalmazza azt hogy fegyvert vettél volna magadhoz.

Fegyvertelen vagy a támadó farkassal szemben. Az egyik egyik leveles ággal -gondolom azzal amelyik nem világít, hogy ne vessen oda a fényforrás- a farkasra sújtasz -kétséges hogy a farkast sebzi-e az efféle támadás- de egyébként el is hibázod.
A farkas neked ugrik.

/Banyek/
Valószínű az ijedtségtől vagy a stressztől, de csúfosan melléütsz a rohamozó farkast nem találod el.

/Aramil/
Mind a két farkast könnyebben megsebesíted.

/Doraf/
A támadásod elhibáztad.

/Holg/
Az első önvédelmi reakció kiváló volt, visszakézből szétcsaptad az egyik támadó farkas fejét. (Nem írtad hogy melyik farkasra menjen az áldás, így én választottam helyetted a 8.-ast.
Jól számítottak a vadak, mikor téged ítéltek a legveszélyesebbnek.
Még két ellenfeled maradt, akik neked ugranak.

***

Vonnegut fáklyával és hosszúkarddal a kézben lepattan a szekérről és úgy várja be a farkas rohamát és meg is akasztja azt. A pajzsát most le kellett tennie, hisz a pajzsos kezével fáklyát tart.

Közben nem állhatja meg hogy szarkasztikusan át ne kiabáljon a kószának:

-Bah! Ne üsse őket Aramil, ezek "társak"! Igazán felfoghatná már végre!
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.04.12. 15:12

/Vonneguték táborában, 1. harci kör/

A kezdeményezés sorrendje:

1. Farkasok
2. Banyek
3. Alauron
4. Aramil
5. Doraf
6. Holg
7. Vonnegut

/Banyek/

A vadállat a nyakad menti csuklyás izomba mar, (-4 Ép) és megkísérel azonnal a földre lerántani.
Farkas erőpróbája:
120+1 = (+1) [1]
Dobj Erőpróbát! Ha kevesebbet dobsz mint a farkas, lehengerelt, a következő kört a földön fekve kezded és utolsónak jössz.

/Alauron/
Fürgén eltáncolsz a farkas csattanó állkapcsa elől, nem sebződsz.

/Aramil/
A fegyvereiddel félrelököd a veszélyes állkapcsokat, a farkas támadása sikertelen volt.

/Doraf/
Az egyik támadót félreütöd a pajzzsal, de a másik elkapja a combod és belemar (-4 Ép).
A farkas megkísérel azonnal a földre lerántani.
Farkas erőpróbája:
120+1 = (+1) [1]
Dobj Erőpróbát! Ha kevesebbet dobsz mint a farkas, lehengerelt, a következő kört a földön fekve kezded és utolsónak jössz.

/Holg/
Az egyik farkas elkapja a felkarod (-2 Ép) és megkísérel a földre rántani.
Dobj erőpróbát a farkas ellenében!
Ha kevesebbet dobsz mint a farkas, lehengerelt, a következő kört a földön fekve kezded és utolsónak jössz.


Vonnegut kitért a farkas támadása elől.


Banyek következik.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2010.04.12. 15:27-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.04.12. 15:14

Elnézést a farkasok erőpróbáját elb*sztam kissé...

Banyekra menő:
1k20+1 = 4(+1) [5]

Dorafra menő:
1k20+1 = 4(+1) [5]
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.04.12. 15:21

/Heian/

A lángpengéd nem világít be 20 lábnál nagyobb területet. (Ha szürkületi látásod van, akkor ennek a dupláját.) Nos, körbenézel abban a 40 lábon (12m) belül, de nem látod Argentet, sem más élőlényt.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.04.12. 15:28

Holgra menő farkas erőpróbája:

1k20+1 = 5(+1) [6]
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 18 / 58 • 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 58

Vissza: Castor Forgotten Realms-kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség