A JK-k jelenleg "Eveningstar"-ban (Estcsillag) tartózkodnak, és Arabelbe fognak eljutni. A nagy térképen megnéztem a méretarányt ez hozzávetőleg olyan 60 mérföld, azaz kb olyan 90 km.
-A zsoldossereg és velük együtt a karakterek is a városka délnyugati része előtt elterülő mezőn táborozik, a folyó innenső, baloldali partján. -A városról a karakterek nem sok mindent tudnak, (annyit semmiképpen ami az FR világleírásban van róla) hogy milyen üzleti szórakozási, egyéb lehetőségek vannak itt. (Mert vannak. Hacsak valaki előtöribe nem írt olyat, hogy járt már itt.) ; de mivel vásárolni vagy egyéb dolgokért valószínű bementek majd, akkor pár dolgot meg fogtok ismerni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2010.03.01. 10:07-kor.
Néhány tudnivaló a kalandhelyszínen való mozgás és kutatás lebonyolításáról:
A városi nyomozást-felderítést-kutatást, egy leegyszerűsített absztrakt módon kívánom végrehajtani, ahol az eredményt módosítják a szakértelem próbáitok. Az alább látható Murran erősen stilizált térképe. Nem is térkép, inkább egy zónafelosztás, ahol minden mező egy adott városrészt jelöl, vagy egy fontos, jellegzetes épületet. Nektek az a célotok, hogy minél kevesebb feltűnést keltve megtaláljátok azt a mezőt, ahol az egyik vezér van. Ennek a célszáma DC25. Minden órában dobtok 1d20-al. Minden egyes kereséssel töltött óra +1 módosítót ad ehhez. (halmozódó)
További módosítót adó szakértelempróbák:
-Gather Information (valami szörny fogjul ejtése és kivallatása kell hozzá) DC 20 Siker estén +2 módosító
-A Ranger "Track" (Survival) DC20 próbája siker esetén +2 módosító
-Ezen kívül minden mezőn lesz valami apró miniküldetés, vagy egy feladat, aminek a végrehajtása további változó módosítót adhat az adott óra dobására.
A táblán óránkét egy mezőt lehet lépni. Mivel a várost megszállva tartják a szörnyek nagyon kicsi az esélye hogy ne legyen találkozás az adott órában egyéb lényekkel.
A mozgás közbeni véletlen találkozásból fakadó összetűzés esélye Spot, Move Silently (adott esetben Hide) skill próbákkal csökkenthető.
Mivel ketten is képesek a repülésre, úgy ők egy órában 2x tehetnek d20-as dobást.