Faji tulajdonságok - +2 Állóképesség, -2 Karizma - Alapsebesség: 20 láb - Sötétlátás - Kövi rokonság +2 módosító a kövekkel kapcsolatos próbákra, - +2 mentőmódosító mérgek ellen - +2 mentőmódosító varázslatok és mágikus hatások ellen - +1 módosító az Orkok és Goblinfélek ellen - +4 kitérés módosító az Óriások ellen - +2 módosító az Értékbecslés próbákhoz Kő és fa tárgyak esetében - +2 módosító a Mesterség próbákhoz Kő és fa tárgyak esetében
Kaszt tulajdonságok - Fegyverjártasság: egyszerű fegyverek - Vértek használata: könnyű, közepes, nehéz - Pajzshasználat - Isteni varázslatok - Élőholtak elűzése/megfeddése: Napi 2 alkalom
Fegyverek, vértek Fegyverek Sebzés Kritikus Hatótáv egység Súly Típus Különleges jellemző Harci kalapács 1d8 x3 - 4 font zúzó mestermunka Könnyű számszeríj 1d8 19-20/x2 80 láb 6 font szúró -
Vért Védelem módosító Max. Ügy. módosító Módosító vértben Misztikus v. rontás Sebesség Súly Különleges jellemző Teljes lemezvért +7 +0 -7 40% 15 láb 50 font - Pajzs (fa,közepes) +2 - -2 15% - 10 font -
Szférák Rend Védelem
Ismert Szférikus varázslatok Rend szféra: - 1 szint: Védelem a káosz hatalmától - 2 szint: Érzelmek nyugalma Védelem szféra: - 1 szint: Menedék - 2 szint: Gyengék támasza
Bónusz napi varázslatok Tulajdonság bónuszból: 1- 0 szintű 1- 1 szintű Szférából: 1 – 1 szintű
Karakter név: Holg Kaszt: Barbár(2.)/Harcos(2.) Faj: Félork Szint: 2./2. TP: 6000 TP a következő szinthez: 4000
Magasság: 6’6” Méret: 290 font Kor: 16 év Nem: férfi Szem: borostyán-sárga Haj: fekete Jellem: Kaotikus Gonosz Vallás: Bahgtru Régió: Félork vándorló kompánia (Az Észak területén) Kép: http://i629.photobucket.com/albums/uu18 ... alforc.gif
Kétkezes bárd (mestermunka és fegyver fókusz) +11 1d12+7 x3 20 font 320 ap
Rövidíj +6 1d6 X3 60 láb 2 font 30 ap
Tőr (ezüstözött) +9 /+6 dobásra/ 1d4+5 x2 10 láb 1 font 10 ap
+1-es teljesvért (mestermunka) +9 védelem +1 max. ügy. -5 módosító vértben 50 font nagyon drága lenne
Mellvért (mestermunka) +5 védelem +3 max. ügy. -3 módosító vértben 30 font 350 ap
Faji különlegességek +2 erő, -2 intelligencia, -2 karizma Közepes méret Alapsebesség 30’ Szürkületi látás Ork vér Kedvező kaszt: barbár
Jellemzők Egyszerű fegyverek jártasság Harci fegyverek jártasság Könnyű, közepes és nehéz vért jártasság Pajzs jártasság Barbár Őrjöngés (1/nap) Gyors mozgás Ösztönös kitérés
Képességek Javított kezdeményezés Fegyverfókusz (kétkezes bárd) Támadás erőből Javított pusztakezes támadás
Kinézet Jó két méteres kigyúrt, dagadozó izomzatú félork, fekete sörtére nyírt hajjal és alig-alig pelyhedző „szakállal” az állán. Bár nem valami bizalom gerjesztőek a vonásai, szürkészöld bőre, de még így is meglehetősen fiatalnak néz ki. Borostyán-sárga szemei tompa fényűek. Ruházata erős bőrbakancs, fekete nadrág, sötétzöld ing és zeke, széles bőröv. E felett viseli mellvértjét, mely vállvérttel, lábvértekkel és sisakkal egészül ki, bár a sisakot ritkán viseli. Övében széles pengéjű és meglehetősen hosszú tőr pihen hüvelyében. Kedvenc bárdját vagy kézben hordozza vagy egy bőrszíj segítségével vállán átvetve a hátán viszi. Utazások alkalmával tömött hátizsákot cipel.
Jellem, személyiség A Kaotikus Gonosz jellem szinte összes jegyét megtalálhatjuk személyiségében, bár a megalomániás hajlam és az uralkodni akarás nincs meg benne, köszönhetően lomha, kissé ostoba észjárásának. Ugyan ennek köszönhetően megőrzött egyfajta gyerekességet és naivitást. Nagyon szereti az édességet, főleg az északi specialitásokat, aranyosnak tartja a kisállatokat. Viszont nem tud mit kezdeni a csinos lányokkal és kifejezetten fél az emberek szerint „kedves és jóságos” mesealakoktól.
Előtörténet Holg 15 téllel ezelőtt látta meg Faerűn egét Az Észak néven ismert kiterjedt terület valamelyik szegletében, amerre éppen családja, törzse vándorolt. Apja (talán kissé szokatlan módon) az ember és anyja az ork. Felcseperedése, neveltetése a portyázó nomád életvitelhez mérten kellemes és vidám volt. Mindig megtalálta a csapat a kifosztható népeket a környéken, így nem kellett hiányt szenvedniük. A törzsön belül Holg is a szilaj berzerkerek életvitelét mondhatta magáénak egészen bő egy évvel ezelőttig, amikor egy üldözés során eltévedt és nem sikerült visszatalálnia a többiekhez. Azóta is őket keresi, bár „veleszületett” irányérzékének hála egészen Cormyr-ig sodródott a nagy keresés során. Idő közben összetalálkozott egy volt katonákból álló zsoldoscsapattal, így az elmúlt hónapok igen mozgalmasan és harcokkal gazdagon teltek számára. Idő közben lassan, de biztosan felvette a reguláris haderőre jellemző aspektusokat, de érzi, hogy ez nem az igazi, az ő világa az őrjöngés és a vérvörös düh adta szabadságérzés. Így került a zsoldosokkal Estcsillag városába, pontosabban a város melletti haditáborba. Itt búcsút vett társaitól, akik a számukra alapvető reguláknak engedelmeskedtek a pénzükért cserébe, de Holgot nem vonzották ezek a kötöttségek. Így került át a „vegyes-egyéb” kategóriába és osztották be a 10. „Tarka” századba. Az újdonsült társakkal még nem nagyon ismerkedett össze, de már alig várja, hogy valami finom öldökléssel üthesse el az időt, mert itt se nasi, se kisállat-simogató nincs és kezd egyre joobbbaannn eelllhatalmassóóóddni raajta a zunallom…
A hozzászólást 13 alkalommal szerkesztették, utoljára Quator ar Zaraquer 2011.01.21. 14:20-kor.
Faji különlegességek +2 ügy, -2 állóképesség Közepes méret Alapsebesség 30’ Szürkületi látás varázslat immunitás altatás +2 bűbáj ellen +2 észlelés hallgatózás keresés titkosajtó 5 láb automatikus keresés Kedvező kaszt: varázsló
Jellemzők Egyszerű fegyverek jártasság Harci fegyverek jártasság Könnyű és közepes vért jártasság Pajzs jártasság
Képességek kétkezesség könnyű vértben harc két fegyverrel könnyű vértben közeli lövés (+1 támadás módosító 30 lábon belül) javított kezdeményezés (kezdeményezés +4) nyomolvasás választott ellenség élőholt
Felszerelés (325) kivert bőrvért(mestermunka) 160 a 20font hosszú kard 315 a 4 font rövid kard ingyen 3 font hosszú visszacsapó íj (erő+1 és mestermunka) 500 a 3 font nyílvessző 27 acél kova 1 a fenőkő 2 réz 1 font hátizsák 2 a 2 font kulacs 1 a 4 font takaró 5 e 3 font varótű 15 e 3 db cérna 1 a (nincs listában ennyit nekem megér ) gyógyító készlet 50 a 1 font (8 alkalom) felfedező öltözék ingyen 8 font (viseli) szárított étel 5 e 1 font vassulyom 1 a 2 font összesen 1033 a (nem pontos de a pár réz legyen borravaló itt-ott) 58 font
Varázstárgyak ()
Pénz 1000+110 arany
Jelenlegi pénz:1110-1033=67 a
Kinézet Az átlagnál kicsit magasabb nyúlánk alkatú elf. Zöld szemei mindig a környezetét fürkészik s fegyvereitől szinte sosem válik meg. Egyszerű felfedező öltözéket visel. Hosszú haját többnyire hagyja szabadon lobogni, de ha harcra készül vadászik vagy bármilyen egyébb tevékenységet végez ahol akadályozhatja akkor varkocsba fonja.
Jellem Alapvetően tiszteli a természetet és az életet, ha teheti meg is oltalmazza. S bármikor szívesen segít azoknak akikről úgy gondolja hogy megérdemlik. Persze megeshet, hogy félreismer valakit ilyenkor többnyire odébb áll de kirívó esetekben a bosszú sem lehetetlen.
Előtöri Elf szülők gyermekeként látta meg a napvilágot a királyok erdejében. Egyike azon kevés elfnek akik itt maradtak, hogy gondoskodjanak az erdő lakóiról illetve szükség szerint kalauzolja az eltévedt vagy segítségre szoruló vándorokat és látogatókat. A vándor léttel kapcsolatos tudnivalókat szüleitől tanulta s bár jó tanítványnak bizonyult valami hiányzik belőle amiért egyenlőre még nem sikerült az állatokat igazán társként kezelnie. Viszont az erdőben való csendes mozgás és az íjászat művészetét annál magasabb szintre fejlesztette. Most Estcsillagban várakozik hogy az ember úrnőnek segítsen visszafoglalni elvesztett városát hogy ezáltal újra béke és nyugalom költözzön a neki otthont adó erdőkben.
A hozzászólást 28 alkalommal szerkesztették, utoljára Garmacor 2011.02.22. 15:26-kor.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk a becsület mindennél többet ér.
Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Karakter neve: Tojáspatkoló Timna, becenevén Banyek (anyai név: Eithee, apai: Timna, klánvezetői: Zelaza, továbbá még hat az apai rokonságtól és több becenév a testvéreitől) Faja: gnóm (szikla) Kora: 45 év Jelleme: semleges jó Vallása: gnóm panteon, különösen Aranycsillám Garl
Kasztja: kalandor (3.TSZ, 3000 TP)
Beszélt nyelvek: közös, gnóm, chondathi, törpe, elf és naponta egyszer egy percet képes kommunikálni üreglakó állatokkal
Testmérete miatt járó módosítók: +1 támadásnál/védekezésnél (nála nagyobbakkal szemben), +4 rejtőzködésnél, ¾-re terhelhető/emelhet
Faji származás miatt járnak: naponta egyszer képzelt hang, lidércfény, szemfényvesztés varázslatok; szürkületi látás, +2 módosító szemfényvesztés ellen, +1 módosító goblinnal/kobolddal folytatott harcban, +4 módosító óriás elleni kitérésben, +2 módosító hallgatózásra, +2 módosító alkímiára
Vettem: ismétlő számszeríj (1k8, 80 láb, 16 font)(eladtam könnyű nyílpuskát vesszőkkel) 214 aranyért 3 tár vessző (15 db, 3 font) 3 aranyért lámpás, tolvaj (3 font) 12 arany hangszer, közönséges (shanm 0,3 font) 5 arany kirakós kocka (játék, mint a Rubik) 5 arany utazó ruházat (0,5 font) 1 arany egyszerű sebek gyógyítása (2 adag) 600 arany
Maradt 160 aranyam. Full terhelés: 46,1 font +1 font (+-) rövidkard súlya +31 arany koboldvezértől + 50 egyéb helyről +20 db gyöngy sámántól, + 1 tégely kábító trutyi
Kinézet:
3 láb (0,9 m) magas, arányos felépítésű, átlagosnál kicsivel kisebb testsúlyú nő. Orra pisze, arca kedves. A bőre napbarnított, a haja rövid, szőke. A fésülködést hírből ismeri. Nem ápolatlan, lehetőségeihez mérten tisztán tartja magát. Öltözködésben a kényelem elsőbbséget élvez az eleganciával (jó ízléssel?) szemben. Kedveli a puha, színes fonalakkal/gyöngyökkel hímzett bőröltözeteket, és a bokánál magasabb szárú lábbeliket. Csak akkor veszi fel vértjét, ha veszélyben érzi magát, amúgy jobban szeret szabadon mozogni.
Jellem:
Rettentő kíváncsi, néha túl közvetlen is, de csak akkor, ha valaki/valami különösen felkelti az érdeklődését. Gyakran fárasztó, általában jó kedélyű. Többet jártatja a száját, mint amennyiszer hasznos lenne. Alapvetően kedves, érzékeny, a komoly bosszúállás nem az ő műfaja. Szereti a természetet, főleg, hogy anyja druida volt. Rajong a mechanikus kütyükért.
Előtörténet:
Völgyvidékben , azon belül Magasvölgyben született feltaláló apától és druida anyától. Szerelmük meglehetősen termékeny volt, hét fiúgyermek és a végére egy lány, Timna jutott. Rajta és anyján kívül az egész rokonság különféle mechanikus és félmechanikus kísérletezésbe temetkezett. Timnáról már akkor sejthető volt, másban lesz tehetsége, amikor egy javításra szoruló széfben ragadt belülről, és azt véletlenül sikerült kinyitnia. Anyja benne látta meg saját elmulasztott jövőjét. Valakit, aki világot láthat, ha már őt a viharos szerelem és gyermekáldás egy kalandosnak induló élet helyett idő előtt helyhez kötötte. Mivel a kislány hajlamai teret adtak ezen vágyainak, minden támogatást megadott neki ahhoz, lakhelyükön kívül is vigye valamire, így mutatta be neki azt, aki később mindent megtanított neki, amit egy kalandornak tudnia kell. Virgon, a félelf jó tanító volt, csak rettenetesen felelőtlen és megbízhatatlan, sosem bírt a fenekén maradni, így éppen hogy csak befejezhette az alapok lerakását, mert a klán vezetőjének tudomására jutott, rablás miatt körözés alatt áll, elhajtotta a közösségből és onnantól kezdve Virgon nem volt szívesen látott vendég. Timna apja, Falrinn mindaddig kétkedve nézte lánya érdeklődését, míg egy nap rá nem szorult. Falrinn jó barátságot ápolt egy ember varázslóval, Marcoval, közösen dolgoztak egy új kézifegyver kifejlesztésén, aminek erőforrása mágikus lett volna. Sajnos kiderült, Marcot nem pusztán kutatói hajlamok vezérelték, szerette volna a fegyvert jó pénzért továbbadni kétes megrendelőknek. Falrinn rájött a tervre, lányát kérte meg, a kísérleti stádiumban lévő fegyvert vigye el Völgyvidékből és jobb helyen lesz az más gnóm közösségben. Timna így jutott el Mennydörgéskőbe, itt tett szert első pisztolyára is. Itt nem vállalták be azt a kockázatot, a fegyvert átvegyék, tovább irányították Suzailba, hogy adja le a hadi mágusoknak, ha már olyan értékes és veszélyes. Timna mindent megtett, hogy oda eljusson, de nyomára bukkantak. Hosszú hajától is meg kellett válnia annak érdekében, férfinak álcázza magát, le kellett térnie a közforgalmú utakról. Marsember volt az a hely, ahol egyrészt meglátta a tengert, másrészt komoly összecsapásba került a fegyverért sóvárgókkal. Hajszál híján múlt, el nem bukott. A fegyver ugyan megmenekült, de csak Suzailban derült ki, hiába. Az energiaforrásul szánt kristály szétrepedt benne, így használhatatlanná vált az egész. A mechanikus alkatrészeken túladott, a kristályt pedig mérgében beledobta a tengerbe… A városban érte a hír, Arabel megtisztítására embereket toboroznak, kapva kapott az alkalmon. Három bajkeverő félszerzet társaságában átkelt a Király Erdején, így ért végül a gyülekezőhelyre, Esthajnalcsillagba.
A hozzászólást 7 alkalommal szerkesztették, utoljára Navaratna 2010.03.22. 15:49-kor.
Képességek: Természeti érzék Állati társ: "Viki" a menyét (nőstény) Természetjárás Nyomtalan léptek varázshasználó csodagyermek varázsital főzés
Fegyver jártasság: dobónyil, handzsár, hosszú dárda, rövid dárda, parittya, husáng, vándorbot, tőr, sarló Vért jártasság: könnyű és közepes vért, de nem fémből
Pajzs viselése, csak fából Nyelvek: közös, elf, chondathi, erdei nyelv
Napi varázslatok: 4/2/1 kaszt szerint+ Bölcsesség extra 1/1/1= 5/3/2
Vért: bőrvért 10 arany 15 font Pajzs: nagy pajzs (árnyfa) 257 arany 5 font
Fegyverek és sebzés: Vándorbot: 1d6 plusz 1 erő mód 4 font parittya: 1d4 (50 lád)
Varázslat rekeszek, és előkészített varázslatok: 0. Isteni útmutatás Fényrobbanás Erény Fénysugár Ellenállás 1. Eleven kötelék Jóbogyó Fűben-fában 2. Természetszolga II. Kérges bőr
Eladtam: Összetett hosszúíj félelfnek elf faj szerint járna 100 aranyért
Felszerelés 1 Gyógyító készlet 50 arany 1 font Magyal és fagyöngy alap 0 font Hátizsák alap 2 font kulacs alap 4 font hálózsák alap 5 font 1 napi kaja alap 1 font erszény+öv alap 3 font 10 parittya lövedék alap 5 font acél és kova alap 0 font zsák alap 0,5 font 3 fáklya alap 0 font 1 Var. Össz. Erszény 5 arany 3 font 1 Vasfazék 0,5 arany 10 font 1 üveg tinta 8 arany 0 font 1 töltőtoll 0,1 arany 0 font 10 üvegcse 10 arany 0 font felfederző ruházat 10 arany 8 font 5 lap pergamen 1 arany 0 font Varázsital komponensek, később keverem ki, alábbiak: 3 könnyű seb gyógy 225 arany 0 font 1 Állatok nyelve 150 arany 0 font 1 Kisebb visszaállítás 150 arany 0 font 1 Méreg késleltetés 150 arany 0 font
Elköltött arany: 926,6 Marad: 73,4 arany Megterhelés: 66,5
Előtörténet: Alauron anyja erdei elf volt Völgyvidékről, apja pedig ember Cormyrból. Anyja vándor lévén utazásai során került át Cormyba, ahol úgy futott össze az apjával, aki kereskedő fia lévén felbérelte őt a kísérőnek, amiből lassan románc alakult ki, ám a férfi hűtlennek bizonyult, az akkor már állapotos elf nő pedig el se árult neki, hogy gyermeket vár, hanem fogta magát és otthagyta. A Hullack erdőben lelt rá az erdő nyugati szegletében egy falura, ahol félelfek és emberek vegyesen éldegélnek a bölcs druida; Delvaugh vezetésével, ők fogadták be az akkor már nagy hasú nőt, aki végül azután is ottmaradt hogy megszülte Alauront. A fiú mágikus tehetsége lévén Delvaugh tanítványa lett. A Hullack erdő volt az otthona, néhányszor erdei népekkel is találkozhatott, sokat barangolhatott a vadonban, később más együtt fáradozhatott a mesteréve és az anyjával meg még pár vándorral a környező erdők természeti egyensúlyának fenntartásában, olyakor betolakodókat is el kellett zavarniuk. Amikor tapasztaltabb lett Delvaugh elküldte, hogy látogassa végig a nagyobb sznet helyeket az országban, és utazásai alatt felszedett tapasztalataiból tanulva térjen majd vissza. Esetleg még apjával is összeakadhat, hogy számon kérje ha alkalma nyílik rá.
Az állati társ (Viki) kunsztjai: - Gyere - Maradj (egy darabig - változó meddig KM dönt- megvár, vagy utánam jön) - Kövess/kövesd (engem követ, másoknál egy darabig -nem tudni meddig KM dönt- követi akit/amit megmutatok neki, de ezt a trükköt még nem mindig tudja) - Nem szabad - Hozd (pl. nyúlüregből kihozza a nyulat ha a bejárat elé teszem) - Tied (elfogadja az adott dolgot) - Fuss (elfut és elrejtőzik, majd előjön egy idő után, vagy ha előhívom.)
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Alauron 2010.03.09. 20:43-kor.
Ne légy ma ez, holnap emez, s jövőre ismét mást szemezz. Érc légy, mely mindig egy marad, ne törmelék - dirib-darab.
Fegyverzet Vándorbot (mestermunka) +4 1d6/1d6 ×2 4 font származásból ingyen (legalábbis én az FR-ben a területi bónuszok szereplő hosszú botot nem találtam sem az ottani, sem a Játékosok könyvében lévő fegyverek között)
Handzsár (mestermunka) +4 1d6 18-20/×2 4 font 315 ap
Parittya (8 lövedékkel) +4 1d4 ×2 50 láb 5 font 1 ep
Irhavért (mestermunka) +3 VF +4 max ügy -2 módosító vértben 25 font 165 ap
Kis fapajzs (mestermunka) +1 VF -0 módosító vértben 5 font 153 ap
Faji különlegességek Közepes méret Alapsebesség 30’ Immunitás az altatásra Szürkületi látás +2 bűbáj elleni mentőhöz +1 Észlelés, Hallgatózás és Keresés próbákhoz Elf vér Kedvező kaszt: bármi
Jellemzők Dobónyíl, handzsár, hosszú dárda, husáng, parittya, rövid dárda, sarló, tőr és vándorbot jártasság Könnyű és közepes vért (csak nem fém) jártasság Pajzs (csak fa) jártasság
Képességek Természeti Érzék Állati Társ: Argent, a farkas (ld lentebb) Hősök Szerencséje (+1 minden mentőre) Természetjárás (természetes növényzet nem akadályozza a mozgásban) Nyomtalan Léptek Erdőjáró (+2 a Gyógyítás és Vadonismeret próbákhoz) Ellenállás a természet csábításának (+4 mentő a tündenép varázslatai és mágikus képességei ellen)
Nyelvek chondathi (alap) elf (alap) közös (alap) druida (alap) damarai (bónusz) szilván (bónusz)
Napi varázslatok 5/3/2 kaszt szerint + Bölcsesség extra 1/1/1= 6/4/3 (elhasznált varázslatok) 0. szint: Irányérzékelés (2x), Isteni útmutatás, Fénysugár (2x), Fényrobbanás 1. szint: Könnyebb sebek gyógyítása (2x), Csapdák észlelése, Tündértűz 2. szint: Lángpenge, Föld és kő lágyítása, Body of the Sun Ja, és alkonyatkor készítem elő a varázslatokat.
Felszerelés (693 ap, 2 ep, 2 rp; 61 font) Felfedezői ruházat (alap) Vándorbot 4 font Handzsár 315 ap 4 font Parittya lövedékkel 1ep 4 font Irhavért 165 ap 25 font Kis fapajzs 153 ap 5 font Acél és kova 1 ap Erszény, öv 1 ap 3 font 2 napi szárított étel 1 ap 2 font Fenőkő 2 rp 1 font Gyógyító készlet 50 ap 1 font Hálózsák 1 ep 5 font Hátizsák 2 ap 2 font Magyal és fagyöngy Varázslat összetevő erszény 5 ap 3 font
Varázstárgyak (300 ap) 1 adag Sasszem ital 150 ap 1 adag Lopódzás itala 150 ap 2 adag gyógyital (1d8+3) 1 adag szürke ital
Pénz 2d4×10+1000 arany Elköltött: 1003 ap 2 ep 2rp Jelenlegi: 86 ap 7 ep 8 rp
Állati társ név: Argent nem: hím ÉD: 2d8+4 max: 20 A maradék statját inkább nem másolom át, megtalálható itt Trükkök (Int*3=6db): Hívás: füttyjelre lábhoz jön, és követ Küldés: a vezényszót ("Mehetsz!") meghallva megy a saját dolgára, de többnyire hallótávolságon kívülre csak rövid ideig távolodik (tehát ritkán kell kétszer hívni) Támadás: vezényszóra ("Támad!") - és csak arra! - megtámadja a humanoidokat. Egyszerű cselekedetként kijelölhető egy bizonyos célpont Visszahívás: vezényszóra ("Vissza") megszünteti az agresszív fellépést (hű, de szabatosan fogalmaztam ) Szimat: vezényszóra ("Szimat!") követ egy adott szagot Marad: vezényszóra ("Marad!") a helyén marad, és csak önmagát védi
Kinézet Hegyes fülét, és lehetetlenül világos haját leszámítva akár még embernek is nézhetné valaki. Már persze ha az a valaki még nem látott túl sok embert. A szabad ég alatt töltött évek ellenére sápadt bőre - ezüstös hajával egyetemben - megfelelő háttérben vagy megvilágításnál (például a holdfény) határozottan kékes árnyalatot tud felvenni. Zöld íriszét apró arany pettyek díszítik, amiről sokan mondták már, hogy a leveleken átszűrődő napfényt idézi. Hosszú egyenes haját egy bőrszíjjal fogja össze, és tartja távol az arcától. Ruházata szintén többnyire bőrből készült, sündisznótüskékkel ékesített mokaszinjától kezdve a sok zsebbel ellátott zekéjéig bezárólag. Bár handzsárja az övén lóg, kis fapajzsát és irhavértjét általában csak akkor készíti elő, és veszi fel, ha tudatosan harcra készül.
Jellem, személyiség A jó és a gonosz számára egészen mást jelent, mint a többségnek. Megpróbál egészen azonosulni a természettel, így néha kegyetlen, de nem cselekszik semmi olyat, ami értelmetlen pusztításhoz vezetne. Az emberi törvényeket és szabályokat (a természetiekkel ellentétben) nehezen viseli, így nem is ragaszkodik hozzájuk, főleg olyankor, amikor azok természetes szabadságában korlátozzák.
Előtörténet "Hajolj közelebb és fegyelmezd szavaimat, mert olyan történetet mondok, amit alig páran ismernek. Lehet, hogy hallottál már szebbet, jobbat, különbet, de azok egyvalamiben nem vehetik fel emezzel a versenyt. Mert amit mondok, annak minden szava színigaz. Talán, ha nagyon keresel, még tanulságot is találsz benne, bár ezért én nem kezeskedhetem.
Ez a történet, mint oly' sok másik, két szív egymásra találásával kezdődött. Ahogy már mondottam volt ez persze nem ritka dolog, sőt. Ami Esvele és Heian kapcsolatát ha nem is egyedivé, de mindenesetre érdekessé teszi, az az, hogy két külön nép gyermekéről van szó. Míg Esvele emberek szülötte volt, Heian a hosszúéletűek holdelfeknek nevezett csoportjából származott. Völgyvidéken nem ismeretlen az ilyen frigy, és bár elfogadják, nem örömmel, mert mindenki tudja, hogy rövid boldogság után szinte kivétel nélkül szomorú véget ér.
Nem történt ez másként közöttük sem. Múltak az évek, és a hiúság, mely olykor rejtetten, olykor nyíltabban, de minden asszonyi szívben megtalálható, felütötte fejét Esvele lelkében is. Nem bírta nézni, hogy míg ő fölötte rövidke évei elszaladnak, s már, bár haloványan, de egyre érezhetőbben elváltoztatják tükörképét, férjura még mindig attól a fiatalos erőtől duzzad, ami megismerkedésükkor is sajátja volt. Otthagyta hát kedvesét, bár mindkettőjüknek majd' a szíve szakadt bele.
Egyvalamivel azonban nem számolt. Az együtt töltött évek alatt ugyan elkerülte őket a gyermekáldás, mikor azonban visszatért apja házába, hogy öreg napjaira támasza legyen, Esvele csodálkozva vette tudomásul, hogy vörös holdja nem telt be amikor eljött az ideje. Büszkesége és makacssága azonban nem engedte, hogy visszatérjen Heianhoz, miután egyszer már elhagyta. Kihordta és megszülte hát a gyermeket, ki azonban annyira emlékeztette az apára, hogy Esvele előzetes ötleteit elvetve róla nevezte el. S mivel az asszony holta napjáig hűséges maradt, ragaszkodott hozzá, hogy a családnevét is örökölje.
Így bár az ifjú Heian apa nélkül nőtt fel, mégsem látta hiányát az atyai szigornak a háznál, hisz nagyapja erélyes ember volt, s több gyereket is felnevelt, volt hát tapasztalata miként bánjon leánya sarjával. Mikor elérkezettnek látta az időt, mesterségét is elkezdte tanítani neki, bár sokszor találta nehézfejűnek a gyermeket, bár valószínűleg csak az volt a probléma, hogy emberi mércével mérte az emberinek sok szempontból egyáltalán nem nevezhető fiút. Mindenesetre később, a vadont járva Heian sokszor hálát adott az öreg szűcs kemény kezének és vasszigorának.
Történt ugyanis, hogy az ifjú, aki mindig is szívesebben csatangolt a közeli erdőben, mint a városkában, ahol született, találkozott Silvanus isten egyik nagy hatalmú követőjével, aki akkoriban épp a környéken időzött. Faelar (mert így hívták az öreget) megláthatott valamit a fiúban, és megosztotta vele bölcsességét. Dorn rossz szemmel nézte unokáját, aki ha csak ideje engedte a "bolond természetimádóval" járta az erdőt. De egy szava se lehetett, mert Heian többnyire - ahogy minden korabeli, időnként ő is hanyagolta a szülői parancsokat - elvégezte az otthoni teendőit, mielőtt "kódorogni" indult.
Így hát Faelar mester szép lassan bevezette tanítványát a druidák világába, s amikor elérkezettnek látta az időt (és Heian is kiállta a próbákat), végül ezekkel a szavakkal búcsúztatta el, melyek bölcsességét, mint útravalót, és tanácsadót a fiú megőrzött szívében: - Gyermekem, nézz körbe: nincs két fa, amely ugyanúgy növekedne, és nincs két esőcsepp, ami egy helyre esne. Ugyanígy nincs két ember, akinek azonos utat szabna a sors. Tehát nekünk is el kell válnunk, és új utakat kell keresned, ahogy a gyümölcs is lehullik az ágról, mely nevelte, és a mag magára hagyja a fát, hogy maga is azzá váljon. S ebben már meg is lelheted utolsó tanácsom, mit még füledbe súghatok: ha kétséget támad, mi az amit tenned kéne, fordulj az erdőhöz, a természethez, mert az mindig megtalálja a helyes utat.
S hogy honnan ismerem ilyen pontosan ezt a históriát? Valószínűleg már kitaláltad, hisz látom, hogy nem vagy balga, két szemedben értelem csillog: én vagyok Heian Amanodel, vagy ha úgy jobban tetszik a ti nyelveteken Holdvirág Heian, aki azóta is az erdőkben vándorol, hol erre, hol arra, és szolgálja az Erdei Atya akaratát, ahogy erejéből telik. De nicsak, mit látnak szemeim! Hisz ez Fakócsőr, Faelar mester kedves sólyma! Nyilván üzenetet küldött vele, ahogy elválásunk óta többször is. És igen, nem tévedtem, ez az okos madár csakugyan a küldönc szerepét játssza ismét. De vajon mi állhat a levélben?"
Drága fiam! Talán már hallottál arról, hogy Arabel városát elözönlötték az orkok és e- gyébb fattyak. És valószínűleg az sem isme- retlen előtted, hogy a Kard folyó szigetén lévő szent ligetet is meggyalázták. Azonban most kaptam a hírt, hogy Myrmeen Lhal, a város úrnője sereget szervez a felszabadí- tására. Sajnos engem kötelességem most máshová szólít, de úgy tudom, te éppen Cormyr erdeiben járod utadat. Segíts hát a város és környéke megtisztításában, a Fák Atyjának nevében! Üdvözlettel: Faelar
A hozzászólást 11 alkalommal szerkesztették, utoljára Martos col Legium 2011.02.02. 13:27-kor.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél. "A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Karakter neve: Tojáspatkoló Timna, becenevén Banyek (anyai név: Eithee, apai: Timna, klánvezetői: Zelaza, továbbá még hat az apai rokonságtól és több becenév a testvéreitől; Csöpi, Hajas) Faja: gnóm (szikla) Neme: nő Kora: 45 év Jelleme: semleges jó Születési helye: Völgyvidék: Magasvölgy-Rejtettvölgy Vallása: gnóm panteon, különösen Aranycsillám Garl Kasztja: kalandor (4.TSZ, 6000 TP)
Beszélt nyelvek: - közös, gnóm, chondathi, törpe, elf, naponta egyszer egy percet képes kommunikálni üreglakó állatokkal
Testmérete miatt járó módosítók: +1 támadásnál/védekezésnél (nála nagyobbakkal szemben) +4 rejtőzködésnél ¾-re terhelhető/emelhet
Faji származás miatt járnak: - naponta egyszer képzelt hang, lidércfény, szemfényvesztés varázslatok - szürkületi látás +2 módosító szemfényvesztés ellen +1 módosító goblinnal/kobolddal folytatott harcban +4 módosító óriás elleni kitérésben +2 módosító hallgatózásra +2 módosító alkímiára
Evereska napfényes erdői és magas ősöreg fái közt látta meg a napvilágot egy nemes család tagjaként. Sokáig elzártan élt a nagyvilágtól és élvezte fajtársai társaságát. A felsőbbséges lenézés amivel a napelfek a többi fajt illették, rá is átragadt míg egyszer Evereska határán történt barangolása közben nem találkozott egy kis kalandozó csapattal amely az ugyancsak arra tévedt rablóbandát üldözte. szemtanúja lehetett látványos összecsapásuknak és mély benyomást tett rá a csapat varázslója. Nem állt meg velük beszélgetni de emlékeibe zárta a találkozást és otthon még lelkesebben vetette bele magát tanulmányaiba és a varázslás fortélyaiba amit egyébként édesapja nyomására kezdett el. Sokáig nem felejtette az izgalmat amit akkor érzett amikor látta a kalandozók harcá és győzelmét így amikor lehetősége támadt rá egy a közeli embervárosba látogató diplomata csapattal maga is kikönyörögte hogy indulhasson. A városban megismert egy félelfet aki rábírta hogy kalandozzon velük hisz varázshasználóra mindig szükség van egy csapatban. egy kisebb küldetés megtétele után ami egy gazdag nemes örökségének visszaszerzése volt. a kaland végeztével egy rejtett térkapun keresztül amit következő megbízójuk mutatott nekik cormyrba vezette az útja új kalandot keresni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kyarra 2011.01.21. 11:15-kor.