• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 4 / 58 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 58

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.03.10. 15:50

/Mindenki/

(A Garmacorral történt PM-váltásunk után.)

100 lábnyira (30 méterre) vagytok Aramiltól.
Vonnegut már nyitná a száját hoigy elengedje a gnóm lányt, mikor a kósza hirtelen minden átmenet nélkül ugrik egyet, kivetődik az útról oldalra, mint akit kígyó csípett meg; nem tudni miért. A terep minden irányban tisztán belátható, nincs bokor, cserje, fa ami mögé bújni lehet, csak egyenletlen; és fűvel borított, hepehupás réti talaj. Nem lehet mire vélni a kósza viselkedését, hacsak tényleg meg nem csípte valami...

-Na jó...-dörmögi Vonnegut megostorozza a lovakat és a szekér ismét meglódul.

-Készüljetek itt valami nincs rendben!
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.03.10. 16:16

(Banyek)

Összeráncolom a homlokom és szokatlanul csendben vagyok. Örülök, hogy kicsi vagyok, de azért még inkább a kocsi oldala mögé kushadok. Erősen figyelek, fülelek, bár a nyavalyás jármű túl nagy zajt csap. Számszeríjam immár a kezemben, és bevillan, életemben először dolgozom nem egyedül. Kihívás...
"Fogadjunk, hogy csak bajom lesz velük!"
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2010.03.10. 16:25

(Heian)

Mivel úgy tűnik senki nincs beszédes hangulatban - még a kis hölgy sem -, én is megelégszem a némasággal. Út közben a tájban gyönyörködöm, és ha meglátom egy-egy ritka állat- vagy növényfaj képviselőjét, különösen örül a szívem (adott esetben megosztom e csodát Alauronnal is, hisz biztos vagyok benne, hogy ő is értékeli az ilyesmit). Eddig még egyáltalán nem bántam meg, hogy elküldtek erre az útra :) Mikor a nap már magasan jár, előveszem a fejadagomat rejtő batyut, és kényelmesen, mértékkel megebédelek, Majd mindent újra elpakolva egy könnyű kis délutáni sziesztára készülődöm. Egy-két félig álomban töltött óra után azonban arra riadok, hogy a szekér megállt. Mire feltápászkodom, hogy körülnézzek mi a helyzet, már meg is indul újra alattam a jármű, és nem sokon múlik, hogy le nem gurulok róla. A rajvezér szavainak megfelelően kezembe veszem a pajzsomat, és meglazítom hüvelyében a handzsárom. A hátizsákomat a helyemen hagyva - az most csak zavarna -, a többieken keresztül előremászom a szekérben a hadnagy mellé, hadd lássam mi történik. Elsősorban Argentre vagyok kíváncsi, ő mit csinál, veszélyben van-e.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.03.10. 16:44

Aramil

A nyomokat látva egy kicsit meglepődök. Majd a rejtkehelyet látva világossá válik minden. S abban a pillanatban próbálok kitérni támadóm elől, de közben már a társaimnak üvöltök.
- Az út közepén rókalyuk. Méregget használ az alávaló.
Majd kardomat heggyel lefelé tartva a rejtekhely tetejére ugrok s igyekszem az ellenfelemre szakadni páros talppal. //off erre dobjál amit gondolsz Castor :)
- Argent menj a gazdádhoz. üvöltök bár nem bízok benne hogy hatása lesz a szavaimnak
<Alantas féreg így legalább tölteni nem lesz időd>
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2010.03.10. 16:55

(Heian)

Aramil első kiáltására már füttyentek is Argentnek, nem szeretném, ha az az orvtámadó megmérgezné a barátomat. Közben izgalmamban megpróbálom kikapni a hadnagy kezéből a gyeplőt, hogy kicsit nekieresszem a szekeret, és minél hamarabb ott legyünk.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Togar » 2010.03.10. 17:38

Doraf

Először csodálkozom mit pattog itt az úton, mikor semmit nem látni, majd eszembe jut, hogy elfből van a lelkem. A főnök megjegyzi azt amire magamtól is rájövök. Így előrébb nem vagyok vele, ezt meg is jegyzem magamban.

- Ezt én is sejtettem, de mondjuk közölhetné mi a francot pattog itt az úton, mikor közel és távol nem látok semmit. Azt hiszem Holg jön valami ütni való ellen, mondjuk ha ő a fűbe bújt, mi szekerestől nagyobb célpont vagyunk, talán ki kellene szállni.- vigyorgok. Majd felszíjazom a pajzsom és várom mi történik. Előbb utóbb kiderül a pattogás oka.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.03.10. 18:21

/Mindenki/

Vonnegut csúnyán rákiabál a drtuidára:

-Én hajtok! Üljön már vissza a seggére, mert fel is borulhatunk, maga marha! Még Agyarasnak is több esze van mint magának! -és valóban a vágtázó szekeret megállítani nem kis mutatvány.
Argent oda hagyja a felderítést és a szaglászást, és otthagyja a kószát, engedelmeskedik a druida hívásának és elkezd visszaszaladni a szekér felé.
Vonnegut behajtja a kósza mellé a szekeret, -a lovak befeszített patái alatt csak úgy gyűrődik a föld.

A kósza - aki elkerülve az orvtámadást visszatámad- és egy zuhanóurás csúcspontjából; lefelé tartott kardheggyel átszakítja a -nevezzük így- "rókalyuk" fedelét, amit gallyakból fontak össze és azzal fedték le, akár egy fazék a fedőt. A fedélen gondosan belerögzítve avar, fű, föld és sár, szinte képtelenség lehetett észrevenni, de az éles szemű kósza kiszúrta.

Amit viszont nem tudott a kósza: nem győződött meg róla hogy mekkora ez a leshely és hányan vannak benne.
A gally-fedél a zuhanó elf súlya alatt átszakad, megemelve annak teljes terjedelmét. A rókalyuk körülbelül másfél méter széles de viszont három méter hosszú és alján nyüzsögve ott lapít benne egy bandára való kobold!
Az elf éppen közéjük zuhan, felnyársalva egy támadóját, ami sovány vígasz ehhez a "meglepetéshez" képest. Arra viszont a lapító koboldok sem számítottak hogy a fagyi visszanyal, így egy pillanatra mindkét fél bután néz egymásra, azaz a szabályok szerint Aramil és a koboldok is meglepődnek.



Mikor a szekér lefékez azzal meg a rajta utazók szembesülnek hogy nem csak egy kobold verem volt, de nem ám! :twisted:
Az út két oldalán jobbról-balról felcsapódik egy-egy kobold verem fedele -hasonló számosságú kis gazfickókkal akik mérgezett hegyű dobódárdák tömegét vetik a szekéren utazókra. (Aramil középen "vendégeskedik".)

Aramilt kivéve (mivel ő a veremben vigyorog a "testvírekkel" nincs lővonalban) minden karaktertől, aki a szekéren utazott, egy Reflex mentődobást kérek, nehéz célszámra. A gnóm viszont +4-gyel dobja, mert ő volt az egyetlen aki külön kiemelte hogy lapít a szekér oldalánál mint kaki a fűben, tehát ő előnyös helyzetben van, ráadásul kis célpont is.
Akiknek van pajzsuk +2-vel dobják mert a pajzs viszonylagos védettséget ad.

1. harci kör:

Aramil: meglepődött (nem támadhat a körben, csak részleges cselekedetet tehet)
Koboldcsapat 1: bámulja Aramilt meglepődve (ők se támadnak a körben)
Szekéren utazók: meglepődtek, mentődobást tesznek.
Koboldcsapat2: hajítódárdát dob
Koboldcsapat3: hajítódárdát dob

Kérem a reagba a mentődobásokat is.
Akinek nincs meg (NF 15) az bekapott 1d4 hajítódárdát melynek darabja 1d4-et sebez. A hajítódárda méreggel volt preparálva, mely igen erős kábulatot okoz. Aki sebződött az Szívósság mentődobást tesz méreg ellen (NF 13) ha bebukja 1d4 körre eszméletvesztés, utána magához tér, de 1d6 körig kábult. (-2 KÉ/-2TÉ/-2sebzés)
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2010.03.10. 18:42

(Alauron)

Nem látja a rókalyukat amiről Aramil beszél, csak azt, hogy az kardotránt, és ugrik egyet. Jobbjával felveszi vándorbotját, baljának ujjhegyével a fagyöngycsokor után kutat. Készenáll, hogy leugorjun a szekérről és odafusson, vagy varázsoljon. Ekkor a szekér más elkezd robogni, így inkább úgy dönt megvárja míg odaérnek. A rejtekhely beszakad, és már épp mozdulna, de ekkor rajtukütnek, nincs menekvés Egyik kezével sem a pajzsát kereste, de ha tudja persze felkapja a rá zúduló dárdaáradat előtt, botját elengedi, pajzsát jobb kézbe fogja, fókuszát a balba majd varázslara készül. Szerencséjére egy sem találja el, ideje nincs megnézni mennyin múlott.
<Rátokeresztem a mezőt!>

//Mentőt kidobtam a kockadobálósba, (sikerült, még akkor is ha úgy ítéled nem tudtudta végül a pajzsára cserélni hirtelen a botot), azért nem itt dobtam ki, mert akkor nem tudtam volna mit írjak. Nem kezd varázslatba, majd csak a következő körben, hisz meg van lepődve...//
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2010.03.10. 19:17

(Heian)

Annyira szeretném, ha négylábú barátom kikeveredne a veszélyzónából, vagy legalábbis mellette lehessek szükség idején, hogy kicsit késve veszem észre az előrontó koboldokat. Ahogy repülnek felém a dárdák, magam elé kapom a pajzsomat, de már elkések vele: az egyik felénk dobott dárda eltalál. A sebbel nem törődve ugrok Argent mellé, miközben az jobb kezemmel az oldalamon lévő szütyőbe nyúlok egy magyalágért.

//Ugye jól értettem, hogy a méregnek akkor nincs hatása, ha sikerült a szívósságmentőm? Ha van, akkor természetesen átírom a hsz-t annak megfelelően. Ja, és a kidobott sebzést már levontam a karilapon, ha újra akarod dobni Castor, természetesen majd aszerint módosítom. Csak mivel megadtad a dobáskódokat, úgy értelmeztem, kidobhatom magamnak.//
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.03.10. 19:58

(Banyek)

Nyafi pattan, aztán mire felvonhatnám a szemöldökömet, hova tűnt, meg mit ordibál Szőr, nagyobb dolgom is támadt annál: az út széle megbolydul, kikerekedik a szemem:
- Banyek! - csúszik ki a számon, aztán áldhatom magam, amiért lapítottam, mint nyuszi a fűben. A koboldok nem vacakolnak, nekünk esnek. Mákom van, hogy nem találtak el.

//Dobásom a CFRK kocidobálós topicban//
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.03.10. 20:19

(Holg)

*Az elöl haladó nyafogós vetődését látva Holg ujjai máris ráfonódnak a csatabárd nyelére és helyeslően mordul egyet Doraf megjegyzésére.*

-holg öl!

*Ezzel fel is térdel félig és erősen ráfog baljával a szekér oldalfalára, hogy odaérve minél hamarabb kiszállhasson, kiugorhasson és belevesse magát a közelharc forgatagába. A hirtelen megtorpanó szekérből már ugrana is ki, de igazából még felállni is alig marad ideje, mikor megnyílik mellettük, kétoldalt a kis sunyi férgek rejtekhelye. Így sikerül a legnagyobb és legjobb célpontot nyújtania, bár még így is van olyan nyomi, aki nem találja el. A dárdák inkább csak felhergelik a félorkot, mintsem komoly gondot okoznának és a hegyükön összegyűlt méreg is inkább bizsergető, mintsem kábult érzést kelt. Az látszik, hogy lassan kibújik ösztönös természete a barbárból és elbődülve egyszerűen lesöpri magáról a jól-rosszul belé állt apró nyilakat.*

//-6 ép, a kockás topicban dobottak alapján. Azt nem tudom pontosan mi fér bele a meglepetés mellé és elnézést, ha a nyílsöprés, illetve a talpra állás nem ez a kategória.//
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.03.10. 20:23

//OFF:

A ZK tavernában részletesen elmagyaráztam a vért módosító meg a Gyorsaság mentő viszonyát, kérek mindenkit olvassa el.

1k4 dárda talál ami darabonként sebez 1k4-et.

Vagyis ha egy talál el akkor a sebzés 1d4, ha kettő talál el akkor 2d4, stb.
Nem igazán értem, hogy ezen mi volt bonyolult... :roll:
A Szívósság mentő célszáma 13 azaz ennyit vagy többet kell dobni d20+Szív. hogy ne szopd be.
De ez minden célszámra így van: a célszámot vagy annál nagyobb eredményt kell elérni a sikerhez.
//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.03.10. 21:12

/Mindenki/

Hála az isteneknek nem esik senki áldozatul a koboldok hajítódárda támadásának.
A barbár és Heian ugyan megsérül, de talpon maradnak.
A többieket vagy nem találták el a lövedékek, vagy a pajzsukba fúródott az égi áldás.
Aramil túlteszi magát az első meglepetésen -az ellenfelei is.
Most következett el az a pillanat mikor a harc összes résztvevője tudomást szerez a másikról, és elkezdődhet az első hagyományos kör.



1. kör:

Kezdeményezést kérek mindenkitől a kockadobósba.
Összesítem majd az értékeket és felállítom a sorrendet. Megkérnék mindenkit hogy addig ne írjon reagot, míg a kezdeményezési sorrendben előtte lévő nem reagolt, hisz nem tudhatjátok hogy a változó harci helyzet mit hoz, vagy esetleg az előtted lévő nem akar-e kivárni, késleltetni a kezdeményezését.

Helyszínleírás:

Képzeljetek el egy kicsit sáros-nedves útkereszteződést. A terep körülöttetek jól belátható rét, nincs fedezék a szekéren kívűl.
A kobold vermeket -szám szerint 3 db-ot- az útkereszteződésben úgy helyezték el hogy egy van középen, amibe Aramil pottyant, a másik az út két szélén párhuzamosan.
(A koboldok kicsit butusok és abba nem nagyon gondoltak bele, hogy mi van ha egy társzekér esik a fejükre, ökröstől.)

Három kobold banda van. (Nem egyénenként kezelem őket.) Pontos létszámot nem írok, de összesen a három csapat együtt harmincál több, ötvennél kevesebb fővel.
Eddig ezeket az infókat tudjátok róluk, meg azt hogy vannak dárdáik, amiket nem hajítottak el, hanem a közelharcra tartalékoltak.
Ahogy telnek a körök majd egyéb galádságok is kiderülhetnek, de egyenlőre ennyit tudtok.

Akkor kérném a kezdeményezőket megejteni.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.03.11. 14:36

/Mindenki/

A kezdeményezési sorrend:

1. Alauron (17)
2. Aramil (15)
3. Holg (15)
4. Kobold banda I. (15)
5. Heian (15)
6. Kobold banda III. (14)
7. Kobold banda II. (13)
8. Banyek (10)
9. Doraf (5)
10. Vonnegut (2)

A D&D-ben nincs egyszerre kezdeményezés. Azonos értékű kezdő esetén a sorrendet a magasabb ügyesség dönti el, ha az is azonos, akkor sorsolni kell.
A fenti kezdeményezési sorrend a csata teljes menetére érvényes hacsak valaki nem késleltet cselekedetet.
A fenti sorrendben lehet reagolni, Alauron kezd.
Ha valaki úgy dönt, megtámadja a Kobold bandát az ő VF-jük 15.
Ezt az adatot azért írom hogy ha támadót dobsz lásd, eredményes volt-e és lehet sebzést is dobni.
(Kis méretű lények. Nava neked 14, de a gnómod is elesik a saját méretbónuszától, mert egy súlycsoportúak.)
Mivel a Kobold banda sok lényből áll, a támadások és a kiosztott sebzés amit adtok, nem egyetlen lényt érint. Ha elég nagy sebzést dobsz, abba több kobold is belehalhat.
Természetesen én mint Mesélő, előfordulhat hogy soron kívűl be fogok szúrni reagokat, mert kommentálnom kell az éppen reagolt JK cselekedetét, vagy próbát, ellenpróbát kell dobassak vagy valami új eddig nem ismert tényezőről szereztek tudomást; és annak nyílván "tárgy-szegmensben" van értelme elmondani hogy mi történt; de gondolom ettől senki nem megy a falnak.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.03.11. 17:03

// off holnap tudok reagolni érdemben vagy leghamarabb hajnalban sorry
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 4 / 58 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 58

Vissza: Castor Forgotten Realms-kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség