• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 1 / 58 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 58

1. kaland: Fooler megmentése (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.02.27. 0:34

I. kaland: Fooler megmentése

A kaland célja: Fooler nevű katonatársatok kiszabadítása a zhent zsoldosok fogságából

A kaland központi NJK-ja:
Myrmeen Lhal (14. szintű kósza)

Célja saját birtokának -Arabel városának visszahódítása, ezért toboroz zsoldos sereget

A karakterek szerepe:
Valamilyen általatok kitalált motiváció miatt csatlakoztok a hadjárathoz, hogy ez pontosan mi, azt rátok bízom, de valamit találjatok ki, lehet egyszerű kalandvágy, a jó zsold, az izgalom ,nekem mindegy csak találd ki miért csatlakozol.
3. szintűek vagytok; mondjuk úgy a kezdő kalandozók között közepes hatalommal, de még nem tűntetek fel a fontosabb NJK-knak; de ez idővel változhat. A kaland egy rövid hadjárat lesz, aminek a végén Arabel városát teljesen megtisztítjátok a betolakodóktól. Remélhetőleg hírnevet, elismerést, NJK ismeretségeket szerezve ezáltal, megalapozva a továbbiakat.
Nemcsak ostrom, házról-házra is kell menni, ahol lehetnek/lesznek csapdák, szóval a rouge-típusú karakterek ne érezzék hogy "üveggolyók" egy biliárdasztalon.
____________________________________________________________________

Exposé

Estcsillag álmos kisvárosának lakói soha nem gondolták volna hogy egyszer még több lesz itt az idegen, mint a helyi lakos. Egy nap arra ébredtek, hogy egy tábor-város nőtt ki a földből a tőszomszédságukban, ami méretében és lakóinak számosságában jócskán meghaladta a városlakókét.
No persze kezdetben a folyamat csendesen kezdődött és nem nőtte ki a falakat: először csak a helyi fogadók teltek meg utazókkal, aztán a magánházak szabad szobái, végül már a gazdasági épületeket is bérbe adták ideiglenes szállás gyanánt; aztán már tábort vertek a közparkokban, árnyas ligetekben.
Végül a piactér is egy hatalmas gyülekezőtérré vált, ahol már az áru se tudott bejutni a népek sokaságától. Már nem fértek el a városban, hát tábort vertek odakint. Katonák, zsoldosok, vándorok, viharvert hadi népek gyülekeztek itt a Birodalmak minden szegletéből, hogy dicsőséget, pénzt, jó harcot, jó "balhét" vagy jó társaságot találjanak.
Mert hát nem is a város, annak javai, vagy szolgáltatásai érdekelték őket.
Myrmeen Lhal ; Arabel híres, gazdag városának uralkodónője ide toborozta össze azt a sereget, ami a bukott város felmentéséért volt hivatva csatasíkra szállni. A kószából lett nemesasszony 500 hű megmaradt lila sárkány lovagja végsőkig kitartott a kormányzónő melett, de a város elesett az orkok és goblinok hordái előtt. Lakosságát Cormy fővárosába, Suazilba menekítették és kiürítették. A véderők felmorzsolódtak a nyomasztó túlerő alatt, viszont a kincstárt kimentették, aminek hála Myrmeen talán visszaszerzi a városát; amire szent esküvéssel fogadkozott.
A grófnő a végső ostromban a bal karjárt is elvesztette, és bár még ki se pihente a sérülés és a helyreállító mágia hatásait, a lelke töretlen maradt. Amire bizonyíték, hogy fél év elteltével ötezres zsoldossereg zászló erdejét lengeti a szél Estcsillag felett. Nem tudni hogy a kalandorokból és mindenféle rendű-rangú emberekből verbuválódott szabadcsapat (hadseregnek aligha lehet nevezni) ereje mire lesz elég; reméljük Myrmeen szárnysegédei; kitanult papokból és lovagokból álló vezérkara elég meggyőzőerőt tud mutatni, hogy egy akarat alá és szervezett formába hajlítsa ezt a bandát.
Itt-ott látni igazi katonaélethez szokott törp és ember bandériumokat; Vízméyléből, a Völgyvidékekről; -és egyéb országokból, ők efogadták a helyzetet, hogy a zsoldért cserébe engedelmeskednek és szolgálnak, de a Vadhatár szilaj félork barbárait Myrmenn meg se próbálta alakzatba és vezényszóra cselekvő egységekbe rendelni.
Itt táboroztok most ti is; -hogy kit milyen cél motivált- azt csak az ő szíve –vagy pénztárcája- tudja. Arabel felmentőhadseregének 10.”Tarka” századának tagjai vagytok. A név nem véletlen. A 10. Tarka század az a század, akik túl vegyes, túl eltérő fajú és rendű személyekből állnak. Tagjait a vezérek sehová se tudták besorolni, de úgy találták, hogy túl értékesek vagy túl különlegesek ahhoz hogy szélnek eresszék őket. A század embereit 8 fős rajokra osztották, minden raj vezetésével egy Myrmeen-hez tartozó hivatásos katonát, papot vagy lovagot neveztek ki; aki ismeri a vezérkar terveit és közvetíteni tudja az utasításokat hogy a tarkák erőforrássai ott és úgy dolgozzon majd, ahogy a legnagyobb hasznot hozhatja. (OFF: Ez kb. annyiból áll hogy pl. a félork barbár kap egy hozzávetőleges insrukciót hogy az arcvonal melyik részén kezdje haboztatni a száját, vagy az erős mágikus potenciállal bíró mágus ha már nem tud vezényszóra alakizni, legalább mondva legyen neki hogy hol kéne tűzlabdát hajigálni.…Nem kell tisztelegni meg hajbókolni de azt kell csinálni amit a közvetítő mond.)
A ti –mondjuk így- rajparancsnokotok Vonnegut, Arabel városörségének kiszolgált hadnagya. A fickó érdekes pofa, olyan 45-50 év körüli lehet, nem túl izmos, de pokoli jó pajzsos védekező harcmodoráról híres és inas, szíjas alkat, mint az öreg fák gyökere. A pletykák szerint olyan jó érzékkel védekezik hogy nem sérült meg az utóbbi tíz évben. Rossz nyelvek szerint, mert már öreg trotty, és mások mögé bújik. Egyszer láttátok harcolni, mikor a környéken beleszaladtatok egy ork felderítőcsapatba, és bizony se nem gyáva, se nem gyenge. Az összecsapásban csak ő nem sérült meg. Valóban trükkös kardvívó; erőssége hogy remekül tudja fedezni és védeni a társát.
Ütközeten kívül soha nem láttátok még pipa nélkül, -köhög is rendesen, slejmosan harákolva, elég gyakran- de láthatólag erről a szenvedélyéről már haláláig nem fog lemondani.

(Vonnegut)
Egy reggel a város tövében, a szabad ég alatt felállított táborotokba zöld tógás finom vonású aasimar nő jön, aki a nyakában Lathander napkelte szimbólumát viseli. Szinte érezhető az a lágy, üde aura, ami körbezsongja a kortalan arcú papnőt.
Vonnegut kis híján levágja a nyelvét a reggelizős bicskájával, amivel a zsírszalonnát tolta be az orcájába, zavartan a gatyájába törli a zsíros kezét, és olyat csinál amit még nem láttatok a veterán hadfitól: feszes vigyázállásba merevedik az aasimar nő előtt. A papnő kedvesen mosolyogva int a hadnagynak, mellékesen még a vállát is megérinti, miközben távolabb invitálja hogy szót válthasson vele. A feszültségoldónak szánt gesztus nem igazán érte el a hatását,az öreg hadnagy karót nyelt merevséggel bólogat, láthatólag ismeri és nagyon tiszteli a papnőt.
Az egyoldalú beszélgetés csak egy perig tart, elmentében a nő végigmér benneteket és megáld (Áldás varázslat):
-Lathander adjon erőt a tagjaitoknak Arebel felmentői, ha fáradnátok!
Csengő hagja vidám tettvággyal tölti el szíveteket.

(az aasimar papnő)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2010.08.09. 10:26-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.03.08. 10:08

(Holg)

*A reggelek mindig nyűgösen indulnak, így ma se láthattak még többet a félorkjukból a szakasz tagjai, mint egy nagy szuszogó hálózsákot. Valahogy nem akarózik felkelnie, így csak egy arcnyi résen át kémleli a többieket és a vígan falatozó Vonnegutot. A veterán az elmúlt egy hétben amolyan "nagybácsis" benyomást tett Holgra, Apja öregebb kiadására emlékezteti, ezért is fogad szót neki. A szalonnát látva azért megnyalja szája szélét és kiálló agyarait, sőt még egy éhes kordulás is hallatszik a hasa irányából. Mire rászánná magát a felkelésre betoppan egy nagyon ellenszenves hárpia. Pontosabban van benne valami "kedves" meg "megragadó", de ezekre az ifjú félvér csak csendben kinyújtja a nyelvét, amikor az öreg meg a nő nem figyelnek. Azért érdeklődését jelzi, hogy a hálózsákba búrkolózva felül, így jelenleg egy nagy hernyóra vagy bábra emlékeztetheti a körülötte lévőket. Amikor elmentében valami jókívánsággal búcsúzik az aasimar, Holg kérdőn összevonja szemöldökét. Az lerí róla, hogy eléggé összezavarhatta valami, mert kis hullámzás közepette egyik kezét feljebb tornássza a hálózsák rejtekében és kibontja a fejét az alvó alkalmatosságból, hogy megvakarhassa sörtés koponyáját. Körbenéz, hogy kitől kaphatna dilemmájára választ és ha nincs messze, akkor a kócos gnómhoz fordul. "Banyek" egy különös figura a félork számára. Mivel kócos, összevissza hajkoronája és érdekes bőr ruhái vannak, így eléggé "kiskedvences" az összhatás, de ha jobban megnézi, akkor meg egy undi lány. :P Éppen ezért azért próbálja nem túl közelről megvizslatni, hogy nehogy kiderüljön, hogy tényleg egy LÁNY. Egyenlőre a többieket amolyan átlagosnak találta, amivel együtt jár, hogy unalmasak is, ezért "szemelte ki" a gnómot egyenlőre mint "játszós pajtást".*

-kutyus-lány tud ki lathander, ki arabel? :?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.03.08. 10:14

(Banyek)

Egy tíznapja dekkolok életem legcifrább népségű táborában. Ha én ezt otthon nekiállok elmesélni, egy tíznapig nem hagyom szóhoz jutni a bátyáimat a lükeségeikkel.
Ez az idő elég volt ahhoz, rájöjjek, anyám közelebb van, mint képzeltem: rajomból legalább ketten értenek ahhoz, amihez ő. Szívfájdalmamra mindenki égimeszelő, különösen egyikük, aki felteszem pucéran is épp elég vad látvány lehet, de rátesz erre egy lapáttal a hacukáival. Félelmetes jelenség! Nem akarok neki szólni, de van egy jellegzetes, szúrós, erős szaga. Időnként attól tartok, nem veszi észre, ott vagyok a közelében és rám tapos.
A raj tagjai - kéne a rajunknak egy frankó kis név...-, akik mellé beosztottak, megtanulhatták, nagyon sokat tudok kérdezni, monológokat folytatni, vagyon a Tarka század elnevezést ezért kaptuk-e, mert színes belül a fejünk, és napszakokat képes vagyok elmolyolni azzal a kicsi, színkirakós kockával, amit még a fővárosban szereztem.
Eljő a reggel, épp azon vagyok, szalonnát kunyeráljak Vonneguttól, mert unom már a száraz tápot, de vendégünk érkezik.
Kimered a szemem, ilyen személyt még az életben nem láttam. Körüllengi valami fura légkör, így szokásommal ellentétben nem kérdezem meg tőle, te honnan jöttél. Megesz a kíváncsiság, mért hívja félre rajparancsnokunkat, Nagyszakáll mellé csapódok, mert elejétől fogva a fejembe vettem, ő mindenre tudja a választ:

- Szerinted mit akar? Hol élnek olyanok mint ő? - tudakolom.
Akár van ideje mondania rá valamit, akár nem, a szépség visszatér és minden jót kíván. Ettől valahogy vigyoroghatnékom támad.

- Gőzöm sincs, ki az a Lathander, de feldobott! - közlöm a mellettem álló nagydarab agyarassal.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.03.08. 12:30

Aramil

Ahogy általában most is frissen és korán ébredek. Gyorsan végignézek a társaimon. A félork barbárra nézve egy kicsit elfintorodok.
Nincs állat az erdőben ami ilyen igénytelen és ennyire büdös lenne. fut át az agyamon, de nem teszem szóvá.
A kis gnóm szokásos kíváncsiskodását már megszoktam érdeklődve hallgatom miközben a druidák állatait próbálom magamhoz hívni és ha jönnek megdögönyözzem őket.
A papnő feltűnésekor magára vonja a figyelmemet.
- Köszönjük Lathander szolgálója megtesszük amit lehet.
Majd Vonneguthoz megyek.
- Mik a további tervek, mikor indulunk?
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.03.08. 12:55

/Aramil/

Egy druida már hozzá elkötelezett és hű állatát magadhoz hívni egy vándornak is pokoli nehéz. Egyszerre kettőt pláne nem fogsz tudni magadhoz édesgetni, lévén a két állat nem feltétlenül jön ki egymással, ráadásul ott van a gazda.
Eggyel próbálkozhatsz csak. Melyik lesz az?
Állati érzék képzettségpróbát kérek, extrém nehéz a próba.

Kérek egy sima Karizma-próbát is, +2-vel, mert lehet hogy az állatnak felkelted a kíváncsiságát.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Togar » 2010.03.08. 13:50

Doraf

Mikor elindultam utamra nem számítottam arra, hogy ilyesmibe keveredem bele, de végül is jó mókának ígérkezik a dolog. Jobb időtöltés nincs is annál egy törpe számára, mint mikor orkokat és goblinokat küldhet a másvilágra. Társaim mindenesetre elég érdekes összhatást keltenek, két növényimádó, egy félvér, és egy gnóm. Talán a természetjáró az egyetlen aki normálisnak tűnik jelenleg, bár nem ítélünk elsőre, ez az én hitvallásom. A lathander pap szavaira elfintorodom, pont egy ember isten áldására volt a legnagyobb szükségem, egy kis pálinkának jobban örültem volna, útravalónak. Mindenesetre megköszönöm neki, és megvárom míg a szakaszparncsnok leül.

Nem szokatlan számomra a katonásdi, bár az hogy ember a parancsnok még szokatlan, mondjkuk egyszer már bebizonyította a hozzáértését, de ahhoz hogy feltétlen bízzam benne még sokat kell tennie. Békésen üldögélve eszegetek tovább, nem zavartatva magam, közben a válaszolok a kérdésre.

- Lathander egy isten, az emberek között a legnépszerűbb, de van elég sok követője, ha jól emlékszem, a törvényt és a jót tisztelik, meg hatásosak a gyógyítás terén.

- Nos mikor indulunk, már kezdek itt unatkozni?- fordulok a főnökhöz.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.03.08. 15:11

(Banyek)

- Kiknek a törvényeit? Honnan tudja, milyenek a gnóm törvények? Tudtad, hogy sokféle van? Tudtad azt is, ahány fő, annyiféle képpen értelmezik a jót? - sandítok Nagyszakállra kíváncsian. - És mennyire hatásos gyógyításban? Mondjuk, elméletben, mert gyakorlatban nem szeretném, tehát, ha leszakadna a karom, mint Arabel úrnőjének, visszanőne, vagy a bátyáimnak kéne művégtagot készítenie?
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.03.08. 16:36

(Holg)

*A nagydarab hálózsákos figura morcosan néz a gnóm nőre, összehúzott szemöldökei nem sok jóval kecsegtetnek. Rossz néven vette, hogy nem segítettek neki ezt a Lathanderes fehér foltot kitölteni. Viszont legnagyobb meglepetésére a szakállas kisember, azaz törp, mint néhány napja kiderült, válaszol a feltett kérdésre. Ráadásul még fintorog is erre a buzdításra. Maga a válasz, mármint ez az istenség meg a jóságos gyógyítás egyáltalán nem foglalkoztatja a barbárt, így nem is mond rá semmit, nem figyelt oda annyira. Mivel néhány pillanat alatt sokkal szimpatikusabb lett Holg számára, így Doraf felé fordul ültében és szelíden figyeli, hogy vajon mond-e még valami érdekeset a köpcös kis alak. Újabb kellemes meglepetés: A törpe is unja magát és menne már a dolgára! Ezt hallva felderül az ábrázata a fiatal harcosnak és egy bárgyú csupafog, nomeg agyar, vigyor ül ki arcára. Szinte meg sem támaszkodik, ahogy ültéből hirtelen feláll. A hálózsák lecsusszan a lábaihoz és egy rövid szárú "alvós nadrágban", meg egy ujjatlan vászoningben a társaság felé tornyosul. Kezeit magasra nyújtja és néhány igen nagy lendületű kettős karkörzéssel "bemelegít", miközben akkorára tátja száját, amekkorára csak tudja és nagyot ásít.*

-törpe beszél jó! holg unatkoz, mi indul harc.

*Dörmögő hangja tettvágytól fűtött, mintha a reggeli lustaságot elfújták volna. Az idő közben Banyekből előömlő kérdésáradat egy kissé lelombozza és hátrébb is lép egyet, hogy jobban lenézhessen a kis szószátyárra.*

<eww :P annyit beszél mint egy lány... jajj :shock: ... kutyus-lány egy LÁNY!!! :eek: >

*Elkerekednek Holg szemei az egy hete késő felismeréstől és egy jó nagyot hátralép még, biztos ami biztos. Mintha valami rémet látna a kis gnóm nő helyén. Banyek persze nem hagyja abba a beszédet, de végülis ez oldja a helyzet komolyságát a félork számára, mert a fejtegetésből neki annyi ragad meg igazán, hogy "leszakadt karok". Ezzel már tud mit kezdeni és elégedett hümmögéssel megvakarja "pihés" állát. A leszakadó karok lelki szemei előtt megjelenő látványa valami fura módon eszébe juttatja az evést és gyomra ismét megkordul. Holg próbálja tartani az előbb "kimért" két lépés távolságot Banyektől és inkább a trsaik között, az egyéb tereptárgyakon átlépve közelíti meg a szalonnát, hogy egyen pár falatot indulás előtt. Amíg kétpofára tömi magába az ételt, nagy nyelések közepette figyeli öreg hadnagyukat, hogy vajon milyen mókák várnak ma rájuk.*
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.03.08. 17:12

/Aramil/

A hívásodra a Heian farkasa -akit többször is Argent-ként emlegetett- nem megy oda hozzád, de a druida lábainál fekvő helyzetből űlésbe vált, hegyezi a fülét és félrebillentett fejjel figyeli az erőfeszítésed, de nem mozdul.

/Heian/

Aramil megpróbálta magához hívni a farkasodat de az nem ment oda hozzá csak élénken figyel a kószára.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.03.08. 19:36

/Mindenki/

Vonnegut a nő távozta után int nektek és egybehív benneteket az alkalmi táborhelyetek közepén, közös nyelven beszél, nem tudja fejből hogy ki érti a chondathit és ki nem:

-Na, jöjjenek, beszélnivalóm van magukkal.

Kis szünetet tart, megvárja míg köré gyűltök és ráfigyeltek, aztán belekezd:

-Az előbbi hölgy Lady Darlove volt, Arabel városának egyik gyógyítója. Jelenleg Lady Mirmeen seregét erősíti. Most jött el az alvezérek tanácskozásáról. A rajunk feladatot kap.

-A jó hír az, hogy a menet egy órán belül elindul. A rossz az, hogy még nem jelentkezett be a futárunk, Fooler, akinek a csapatok ellátmányára leadott rendelést kellett volna elvinnie Dhelduk-ba; és Colinwood-ba.
(Fooler-t a parti tagjai arcról és név szerint ismerik mert az ő rajukhoz tartozó ember katona Ismertségetek talán egy hétre nyúlik vissza.)

-Egy napja ment el, már vissza kellett volna érnie és jelentenie, hogy leadta-e rendben az élelmiszer igényünket a települések kereskedőinek.

-Nem tudjuk mi van vele, miért nem érkezett meg. Azt sejtjük, hogy vagy dezertált valamely Arabel ellen szervezkedő csoporthoz, vagy az ellenség kapta el. Ahhoz hogy a vezérkar lépni tudjon, pontosan kellene tudni, hogy a kettő közül melyik eshetőség áll fent.

-Ha előbbi akkor vasra verve kell elhurcolnunk, ha utóbbi akkor viszont sűrgősen elő kell kerítenünk. Az a baj, Fooler az élelmiszer rendelések mellé a kereskedőknek útvonaltervet is vitt, hogy Lady Myrmen milyen útvonalon és hová várja az ellátmányt. Ha nem tudjuk biztosan, hogy az útvonalterve vonatkozó utasítsaink biztos kézben vannak-e az további erőforrásokat von el a seregtől, mert ez esetben biztosítanunk kell a szállítási útvonalakat, hisz nem tudhatjuk hogy az ellenségeink, Zhentarim, vagy az orkok vezéreinek írástudói nem szerezték-e meg.
A feladatunk az lesz, hogy Fooler nyomait visszakeresve felkutassuk, ha kell fogjul ejtsük, ha kell védelmezzük. És postagalambbal visszaüzenni a vezérkarnak hogy nem került-e rossz kezekbe a terv.

- Két nap. Ez a maximum amit Fooler előkerítésére adni tudtak, ha addig nem kaparjuk elő a válasszal, hogy mi van a dokumentumokkal, akkor változik az egész hadjárat.
-Mindenképpen a rajomat akarják a feladatra, abban bíznak hogy két druida és egy elf erdőjáró meg tudja találni Fooler nyomáit, én megerősítettem a Lady-t ebben. Ne okozzanak csalódást.

-Ezt a marhát is visszük. –bök a kezével Holg-ra. Esze semmi, és büdös mint a tehénlepény de én bármit megadnék hogy ő legyen mellettem ha túlerőbe ütközünk.

Vonnegut láthatóan tisztában van a barbár szövetséges értelmi képességével, mert külön neki lebutítja a parancsot, mi több orkul morogja el Holgnak mit akar tőle! :

-Ide figyelj Holg! Fooler elveszett. Most megyünk és addig nem állunk meg míg meg nem találjuk. Papírok voltak nála amit az ellenség nem találhat meg. Te velünk jössz és lecsapsz bárkit aki megtámad minket. -Megértetted mit várok el tőled? (Vonnegut szalonnáját nem tudod megszerezni, mert az iszákjába rakta. Kajaosztás még nem volt ma.)

Miután meggyőződött róla hogy a félork sárga szemeiben felvillant némi megértésre utaló fény Vonnegut Aramilhez és Heianhoz fordul.

-Nagyon remélem hogy tud nyomokat olvasni.- mondja Aramilnek.
Heiannak odanyújt egy lótakarót.

-Ez Fooler lovának takarója. Szag után megy a toportyánférge ha akarja? –kérdi bizalmatlanul méregetve a farkast.

-Ugye tökéletesen uralja a kedvencét? Nem szeretném ha éles helyzetben megvadulna a vérszagtól vagy ilyesmi…

-A társa görénye nem kevésbé harcias, de azt hiszem a magáé alkalmasabb a feladatra.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2010.03.08. 21:34-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2010.03.08. 20:27

(Alauron)

Mióta Alauron találkozott Heiannal, s belement hogy vele tart mind színesebbé vált a kép melyet a világ lakóiról magában rajzolt. A ma reggeli jelenet a rajtársaktól, és az assimar megjelenése tovább erősítette a lassan kibontakozó bizonyságot: nagy az istenek állatkertje. Na nem nézi le ő egyikük sem, mindenkinek megvan a szerepe a világban, csúnyának és szépnek, kicsinek és nagynak. Már épp azon gondolkodott vajon milyen állat lenne az assimar papnő, amikor rájött, hogy a nincs olyan állat amely ennyire árasztaná a jóságot magából mint ez a teremtmény. Végül megszólal Vannegut, és elmondja a feladatot.
- Megtaláljuk őt parancsnok. Mi a törvény, ha dezertált és visszahozzuk mi vár Foolerre?
<Fooler olyannak tűnt nekem mint bármely mkatona itt a táborban. Az Úrnő jól bánik az embereivel érzésem szerint. Ha még a fenyegetés is nagy, Fooler biztos nem dezertált. Elfogták. Lehet már nem is él.>
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2010.03.08. 20:30

(Banyek)

- Hm, mi akkor ide nem is kellünk, max seggdugasznak - dünnyögöm törpül.
Szívemre veszem, a raj jelenleg csak azokból áll, akik agyonütni illetve koszos nyomokat olvasni képes :p
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.03.08. 20:32

(Khm, az előzőt én írtam, csak Alauron maradt bejelentkezve... Törölni nem volt jogosultságom.)
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2010.03.08. 21:26

/Banyek/

Vonnegut a koránál meg a tapsztalata miatt beszélhet pár nyelvet, mert megértette amit mondtál és neked chondatiul válaszol.

-Ha így gondolnánk már rég szélnek eresztettük volna. Ha van valami mentő ötlete hogy a seggdugaszoként hogyan tudná Foolert a lehető leghamarább megtalálni, ne habozzon, csupa fül vagyok.

-Éles a szeme és a füle, tud észrevehtetlen lenni? Ha igen magát osztom a kósza mellé fedező társnak. Maga vigyáz az ő virgácsaira, míg ő a földet túrja. Feltéve ha nem megy az agyára öt percen belül.

/Aramil/

Vonnegut vált pár szót chondathiul a gnóm lánnyal, (ha tudsz ezen a nyelven érted), majd feléd fordul:

-A Hajasbaba lesz a fedezőtársa. Ő lesz a füle meg a szeme az előörsben. Ha nem bírja befogni, csak szóljon visszaküldjük oldalvédbe a druidák mellé. Remélem azért beválik.

/Alauron/

-Dezertálásért, és az ellenséggel segítéséért? Ha rajtam múlik ott helyben széthasítanám, de így törvényszék és bitó, ha bebizonyosodik. De előtte leinnam magam. Fooler 10 éve szolgál a kezem alatt, nagy csalódás lenne számomra ha ez lenne a helyzet. 5 éve Arabel teljes jogú polgára, üzletrésze és babája van Arabelben nem hinném hogy el akarja metélni a saját torkát egy ilyen húzással. Nem azt hiszem a tízedes ilyen becstelen lenne.

/Doraf/

-Törpuram maga velem marad hátvédben, már meg ne haragudjék de se maga se én nem vagyunk az a kifejezett zerge alkat, ha elől baj van mi leszünk az erősítés a rajban.

/Holg/

-Ha indulunk te menj -de jóval lemaradva a gnóm és az elf után! Ha meghallod a gnómot visítani az azt jelenti baj van, akkor rohansz előre és harcba szállsz.

/A druidákhoz/

-Maguk menjenek középen. A legvédettebb hely és ha rajtunk ötnek az félork már előttünk lesz.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: 1. kaland: Arabel megtisztítása (Cormyr-i kaland)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.03.08. 21:34

(Banyek)

Felvirul a képem. Csöppet sem bánom, Vonnegut beszél törpül, pláne, hogy adott nekem egy becenevet.
- Hajasbaba. Tetszik - tenyereimbe köpök és kakastaréjt próbálok fésületlen sérómból összeeszkábálni, közben megyek a holmimhoz, hogy összerámoljam. - Éles fül és szem stimmel, észrevehetetlenség hellyel-közzel, de kire gondolt kószáló alatt?
Kihámozom, az elfet, sóhajtok.
- Akkor kussolni kell.
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
862 hozzászólás • Oldal: 1 / 58 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 58

Vissza: Castor Forgotten Realms-kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség