• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2288 hozzászólás • Oldal: 146 / 153 • 1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 153

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Enogai Watan » 2010.02.13. 9:56

Valamelyik regényben, azt hiszem a Sogron lángjai-ban olvastam, hogy a toroniak pirrónnak ejtik. De ez már részlet kérdés, csak érdekes :D
köd ereszkedik
alá a nyugati part
lágy homokjára
Avatar
Enogai Watan
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 91
Csatlakozott: 2009.11.10. 12:46
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Laokoon » 2010.02.13. 12:49

De itt asszem Yvetten kivul egy toroni sincs ugy hogy ez nem szamit sokat :D
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht
"A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana
"A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Laokoon
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 396
Csatlakozott: 2009.04.08. 20:47
ZK Karakter: ? - A balszerncse netovabbja
ZK Karakter: Noktorg - Elatkozott part
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Meridian » 2010.02.14. 18:02

Laokoon azt hiszem Isshae-re gondolsz :D

Amúgy én is a "piarron" kiejtést kedvelem leginkább, a pirón... inkább hogy is mondjam csak.. szóval nekem inkább Ordan gúnyneve lehetne :D

M.
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.04.01. 8:31

Fillio

Nos ami ezt a pengét illeti. Mindenképpen a kéz hátra raknám mert különben akadályozza a kezet mindenféle fogásban stb.
Ami az értékei illeti TÉ: 4 (csak szúrásra alkalmas a vágás jellegű támadásokat a mechanika nem bírná ki) VÉ: 1 (mivel a mechanika szükségszerűen szélesebb mint a penge ezért megfelelően megerősítve rá lehet csúsztatni az ellenfél pengéjét) KÉ:5 (1. támadás automatikusan meglepetés) sebzés (K6). SFÉ:1, de ha hárítasz vele akkor a mechanika sérülhet erre valami százalékos értéket adnék meg cirka 50%. Páncéltörő képességet semmikép nem kap mert megintcsak a mechanika sérül. Ha mégis páncélon próbálják keresztütolni akkor 70 % esély hogy a mechanika tönkremegy.
Önálló fegyverforgatás képzettséget adnék neki 3. fok alatt meg a késekkel egy kategóriába sorolnám.
Elkészítéséhez mechanika 4. fok szükséges mivel egy finom de a lehetőségekhez mérten erős szerkezetről beszélünk.

Egyébként mint vívó azt mondom hogy ilyen vackot az életben nem használnék kevés előnye és sok hátránya miatt. Viszont speciális esetekben hasznos lehet.

Üdv

Garma
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.04.01. 10:09

Ave

Garmacor

A vívás és vívótechnikák kérdésében nem kívánok vitába szállni mivel csak a botvívásba kostóltam bele az meg édeskevés. A kéz hátára erősített megoldással is egyet értek és azzal is hogy vágásra nem nagyon alkalmas.

Ám a páncélon áterőszakoljuk akkor 70% roncsolódik kijelentéssel vitába szállnék mint képzett gépész végzettségű műszaki ember nem egy ördöngösség fixen reteszelődő (záródó és megtámaszkodó) mechanikákat létrehozni igen visszazárni ilyenkor macerásabb mint elővarázsolni a pengét.
A pengét egy rugó löki ki a kioldáskor ám a pálya végén egy mély-vállú támasztóbakba ül-és záródik bele fixen ami szúráshoz és döféshez kellő stabilitást ad bőven mint egy maroktőr. Egy ilyen szerkezetet a jelenlegi ynevi mechanikai tudással nem ördöngösség kialakítani és a fegyverkovácsoknak is megvan a tudásuk a kellő fémmegmunkáláshoz (elég rugalmas és elég acélos legyen a penge valamit a bak és a szerkezet egésze) azt nem mondom, hogy minden bokorban terem ilyen szaki de vannak (szóval a fejvadász egyszerűbb a fegyvermesteren keresztül lenyomozni :lol: )
Egy szó mint száz szerintem és "számításaim" szerint átlag 10-15% esély a roncsolódásra "extrém" eseteben 25%

A másik Páncéltörés Codex vonalon, teljesen mindegy, hogy megadom e a játékosnak első meglepetés támadásra mesterfokú technika (+30 TÉ) esetén a páncéltörő hatást vagy sem mert ezen a szinten ha nem kapja meg akkor célzott támadást jelent be és valamivel még jobban is jár mert akkor 0 SFÉ-re fogja kihozni a támadást ebben a helyzetben mondhatni elenyésző minuszokkal.....

Tiszteletem.

Szerkesztés után: jut eszembe ha kiegyensúlyozottan fejlődik Codexben kedvenc orgyilokunk akkor +30Té környéki fegyvertechnikánál már az Orvigylkolása is 30-50% között mozog amivel jó eséllyel egy sebző célzott támadással megöli az ellenfelét (50% Halálos szúrás a váratlanul előrántott fegyverrel. Sebző értékű támadást feltételez.) és akkor a mérgekről még tényleg nem is beszéltünk :)
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Dierol » 2010.04.01. 10:37

Hát igen, a Codex harcrendszerre "egészségtelen", de majd vigyázok rátok :)
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2010.04.01. 11:51

Filio

Nem vagyok gépész sőt még kovács sem tehát lehet hogy tévedek, úgyhogy a sérülés esélyének becslését rád bíznám.
Viszont pár háttérinformáció ehhez a dologhoz.
A középkori acél, vas alapvetően rosszabb minőségű volt mint a mai modern technikával készült acél legfőképp közel sem volt olyan homogén anyag. Egyébként nem a kitámasztás miatt aggódok, hanem a tokozás miatt. Ha nem tökéletesen merőlegesen találja el a vértet (előzőleg pontatlan voltam merev fémvértekre gondoltam) akkor a fellépő oldalirányú terhelés esetlegesen szétfeszítheti a tokozást.
A másik fontos dolog, hogy az egész szerkezetnek könnyűnek kell lenni. Fél kiló plussz már nagyon komolyan hátráltat vívás közben, ráadásul a vastagsága se lehet nagy. 1 cm-nél vastagabb már zavaró lehet.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.04.01. 12:41

ÚTK

Most próbálnám nyílt helyszínes karimat átkonvertálni. Olvastam a kasztnál, van képzettséglista, amit első szinten megkap. Azokat le kell vonnom KAP-jaimból, vagy grátisz hozzám vágta a szabályzat?
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Lorgar ves Erhan » 2010.04.01. 15:32

Látom komoly beszédtéma lett a dologból amit kérdeztem. :D

Sokkal nem tudok a dologhoz hozzászólni, annyit tudok mondani, hogy a játékban egyetlen merev vértes arc sincs (ugye az első rész a harmadik keresztes hadjárat alatt játszódik, a második meg az 1490-es évek végén). Szóval mi végül is itthon kreáltunk erre egy fegyvert, képzettség szintekhez kötve, hogy mit hogyan lehet, de ugye azért ez annyira nem kiegyensúlyozott. (pl.: 5.fokú orvtámadással a meglepetést bónuszt elveszítve nem érvényesül semelyik vért SFÉ-je). De ez házi szabály.
"We shall earn the favour of the Gods with the blood of the Weaklings!"
Avatar
Lorgar ves Erhan
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 317
Csatlakozott: 2008.02.27. 16:43
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Kenji Otomo, Komisszár // Redmondi Mesék
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2010.04.02. 8:03

Navaratna írta:ÚTK

Most próbálnám nyílt helyszínes karimat átkonvertálni. Olvastam a kasztnál, van képzettséglista, amit első szinten megkap. Azokat le kell vonnom KAP-jaimból, vagy grátisz hozzám vágta a szabályzat?


Arra kapjaidból az iskola, vagy klán hátteret kell levonnod, és az lesz a KAP/szinted, sőt nem csak az alap képzettségeket adja meg az iskola, rend, vagy klán háttér, hanem oktató bónuszokat is kapsz azokra a képzettségekre, és olyan mértékben, ahogy le van írva az adott karakter "kaszt"-nál. tehát külön nem kell KAP-ból Kp-t váltanod, és abból megtanulnod.
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Enor ak Mverrys » 2010.04.20. 12:31

Új Bestiben ki járatos?

LAP rendszerben ugye külön meg kell venni a Pszi és Mágikus fogékonyság lehetőségét. Ezek 10-10 pontot érnek.
DE! az "Ómágikus eredetű" (20 LAP) tulajdonság leírásánál szerepel ez: "az ilyen mágikus anyagcserével bíró lény a Mágikus fogékonyság képességgel is bír"

Jól értelmezem, hogy az Ómágikus lény, kötelezően és ingyér megkapja a mágikus fogékonyságot, vagy csak a lehetőségét, hogy felvegye? :S
Avatar
Enor ak Mverrys
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 572
Csatlakozott: 2009.06.12. 16:17
Tartózkodási hely: Győr (Veszprém)
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2010.04.20. 13:48

Amikor én elolvastam, úgy értelmeztem, hogy attól, hogy ómágikus a lény, nem kapja meg a hátteret, már ha 5. kategóriás minimum, és van KAP-ja... de amikor megalkotod a fajt, akkor nem kell külön még 10 LAP-ért megvenned, hogy a szimpla mágiára is alkalmas a szervezete a fajnak.
szerintem.

Vargot játszott már valaki? csak mert az LAP alapján játszható faj (már ha a szabályoknak megfelelően számoljuk a faj LAP-jait). milyen kasztokba tartozhat? :)
Ezt csak a javaslatom felvezetőjeként írtam.
Szerintem ne LAP alapján alkoss fajt, hanem találd ki, hoögy mit szeretnél, és ha KM vagy, és egy monster akkor gyakd vele a JK-kat, ha Játszható fajt akarsz, akkor egyezkedj a játékosaiddal, vagy épp a KMeddel. De ez csak 1 vélemény...
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Enor ak Mverrys » 2010.04.20. 15:27

Köszi Anhorienn :) Igazándiból egyik eset sem áll fent, csak úgy elgondolkodtam. Vagyis még mindig az amund fajon filozofálok magamban. :)
Ahelyett, hogy szakdogát írnék... GODS...
Avatar
Enor ak Mverrys
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 572
Csatlakozott: 2009.06.12. 16:17
Tartózkodási hely: Győr (Veszprém)
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Lorgar ves Erhan » 2010.05.24. 16:00

Hali!

A múltkor felvetődött egy érdekes JK koncepció és érdekelne hogy mit gondoltok róla. (Mi játszottunk de nem tudom mennyire lenne értelmes illetve nemtápos)

Szóval a karakterkoncepció egy Terminator jellegű karakter. Értem ez alatt gyakorlatilag egy játékos által irányított, "szabad" vasgólemet. Milyen megkötésekkel engedélyezhető egy ilyen, ha egyáltalán engedélyezhető?

Előre is köszi
"We shall earn the favour of the Gods with the blood of the Weaklings!"
Avatar
Lorgar ves Erhan
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 317
Csatlakozott: 2008.02.27. 16:43
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Kenji Otomo, Komisszár // Redmondi Mesék
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Algheron Nadis » 2010.05.24. 17:55

Sziasztok!

Lorgar ves Erhan írta:Szóval a karakterkoncepció egy Terminator jellegű karakter. Értem ez alatt gyakorlatilag egy játékos által irányított, "szabad" vasgólemet. Milyen megkötésekkel engedélyezhető egy ilyen, ha egyáltalán engedélyezhető?


Szerintem elméletileg megvalósítható lenne a dolog, a gólemet létrehozó varázstudó halála után. A harci és egyéb képességei csupán a beléfoglalt lélek függvénye lenne, de lenne vele néhány probléma. Az egyik alap probléma maga a vasgólem test, hiszen nem 10 fontnyi tömegről van szó, ami bizonyos helyekre való közlekedését alapban kizárja. Képzeld csak el, hogyan mászna le/fel egy létrán, vagy kötélen. Egy hajó fedélzete is megnyögheti, stb...Bár ez csak a személyes véleményem :) Jó eséllyel ugyanakkor nem tud komunikálni sem, hisz több mint valószínű nincs szája, vagy ha az van is, hangszálai és tüdeje nincsenek hozzá, egy jelbeszéddel komunikáló gólem meg elég mókás dolog :lol: . Persze a világ nagy, és számtalan csodával teli, tehát csak egy vállalkozó kedvű mesélő kell hozzá. :-D

Algheron Nadis
Algheron Nadis
Avatar
Algheron Nadis
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 7
Csatlakozott: 2010.05.17. 12:39
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
2288 hozzászólás • Oldal: 146 / 153 • 1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 153

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség