• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
5059 hozzászólás • Oldal: 230 / 338 • 1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 338

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Tomar Jardechias » 2009.10.18. 10:24

Nos üdv ismét!


1., Legyen közös előtöri, vagy csak mindenki leírja a saját szemszögéből a "feladatot"?
Ahogy szeretnétek, nem határozom meg. Mert már meg van hogyan kerültök össze... legalábbis remélem elfogadjátok, ha nem akkor majd megoldom.

2., Mi legyen az ominózus "feladat", ami egy vágányra sodor minket?
Ha úgy döntötök mégis csapatként kezdetek:
Akkor 1 héttel ezelőtt, az úton haramiákkal futottatok össze, egy faluból indulva [ki-ki a maga útján, valaki épp arra érkezett, valakik épp indultak] a faluhatárában rablók támadtak rá egy postakocsira. A banditák már majdnem végeztek mindenkivel, ti meg mind3an túl közel voltatok, hogy el sumákoljatok onnan, függetlenül a cselekedeteitektől /hogy segítettetek volna, vagy csak ott hagytátok volna, esetleg beálltatok volna a banditák közé /elég vérszomjasak ezek a haramiák, és azt hitték túl erejük, legyőzhetetlenné teszi őket/ Megtámadtak külön-külön titeket [7 ember] aztán egy területre szorítottak, mind3-kat, majd hoppon maradtak. A harc után néhány pillanattal később érkezett, egy harcos brigád (vasvillákkal, hosszúkardokkal stb) akiket a falu vezetője Joaron Garalles küldött a postakocsi felkutatására, ugyanis már kb 1 napja késik, ám csak a megölt banditákat, és a postakocsi vezetőjét és ájult lányát találták. Hálából amiért megmentettétek a falu urának lányát, fejenkénti 3 arannyal jutalmazott benneteket, innentől kezdve együtt járjátok utatok és éppen Ifin városába tértek be.


3., A két másik/még titkos Jk milyen minőségben lesz szerepeltetve, ha lesz?
Ugyanaz lesz a szerepük mint nektek... legalábbis jó lenne másik 2 játékos is, de ha nem jelentkeznek akkor 3-an vágtok neki a veszélyes feladatnak.

4.Részemről:
-jelenleg az Ifin mellett állomásozó csapatoknál szolgáló járőr parancsnokként formálódik a kari.
-esetleg az Amalli-ház megbízásából egy tartományi csapat(max 4 fő) élén, de szintén Ifin mellett.
-a két később érkezőre: eddig úgy néz ki, hogy a pap és a mágiahasználó lesznek Ők, ezért összekötő és/vagy a feladat végcéljai lehetnének szvsz.
Megfelel mindkét megoldás, a csapat újonnan érkezőinek, még van ideje (legalábbis egy kevés viszont akkor már inkább külön-külön kezdjetek.)

5. Wolftern: van valamilyen elvárás-akár helyszín akár személy vagy üldözők/üldözöttek az előtörivel szemben?
Nem nincs.

Részemről szinte biztos, hogy külhoni zsoldosként kerülök oda. Hogy ez ork vagy ember lesz, meg a pontos kasztja még kérdéses, de alapvetően valami ilyesmi lenne az ötletem.
A Tharr-papom nem teljesíti a kritériumot, hogy gyógyítson, így a kiírásnak megfelelően kiesett. (Az ork sámán se fogja teljesíteni, ha azzal leszek, de szerintem az én ork sámánomat inkább a "zsoldoskatona" kategóriába lehet majd sorolni, mintsem "szakrális vezető". 8) :lol: Viszont jó hír lehet, hogy valszeg mégse annyira az idegbeteg kategória lesz, köszönhetően a Vallásismeret hülye asztrál követelményének. :P )
Félreértettetek... Pff:? Csak azért írtam a varázslót, és a gyógyítós papot, mert úgy gondolom, h a kaland elég harcorientált lesz, és gondoltam, nem árt ha lesznek olyanok is akik értenek a gyógyításhoz, és a diplomáciához... de nem kötelező, ezzel csak nehezül a feladatotok.

1, Ha jól vettem ki a kiírásból, alapvetően a nemesi származású harcos (Herold) lesz a csapatvezető, mi meg a katonái/tanácsadói?
Ez rátok van bízva

2, Az általános leírrásban szerepelt, hogy a királyi csapatokba nincs toborzás a beszivárgás elkerülése érdekében. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy valahogy be lehet kerülni zsoldért?
Igen, ha szülei, nagybáttyja rokonai, vagy valaki segít, de alapból születhet Abasziszban is és...

3, Vannak "szabadcsapatok" vagy csak a reguláris fegyvernemek?
Inkább csak reguláris, fegyveresek. Ilyenek, a falanxharcosok, nehéz és könnyű lovasság, íjászok, és a könnyűgyalogság (akik hosszúkard + kispajzs található)

4, Abaszisz a városállamok közül melyikkel áll ellentétben és melyikkel "szövetséges"?
Szövetséges: Rowon, Alidax a többi ellenség (kivétel a Keleti barbárok, ők nem folytatnak háborút Abaszisszal)

5, A "kalandozócsapat" mennyire áll katonai befolyás alatt? Vagy csak valami titkos különítmény leszünk a nemesházak egyikénél?
Ez majd a játék alatt kiderül, de mint már írtam ha csapatban kezdetek, teljesen függetlenek vagytok. Ha nem akkor meg egyszerű kalandorok... vagy ahogy alakítjátok az előtörténetet.

Azt hiszem minden kérdést megválaszoltam.

UI: Herold válaszai tökéletesek, amiket nem tudott megválaszolni azokra válaszoltam.

Tomar Jardechias, a III.fekete lobogó hordozója
A Vérkehely boszorkánymesteri rend nagymestere.
III. Fekete hadúr
A fekete lobogó hordozója
Avatar
Tomar Jardechias
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 53
Csatlakozott: 2009.10.16. 7:53
Tartózkodási hely: a Tűtorony
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.10.18. 10:46

Köszönöm a válaszaitokat!

Papkodás: Értettem, hogy azért kell a gyógyítás, mert egy háborús kalandhoz híven lesz harc, de a Tharr-papom, mint korábban írtam kb annyiban kimerül, hogy rosszkisfiú, mikor kínozni kell a kikötözött emberkéket és nyílt harcban max megássa a sírját, hogy csináljon is valami hasznosat. 8) :D

Herold vezérsége: Ha már anarcho-szindikalista közösség vagyunk, akkor én arra szavazok, hogy Herold legyen a főnök. :lol:

Származás: made in Rowon/Alidax/Ediomad :)

Összességében a lényeget megtutam, hogy nem katonai alakulatként leszünk kezelve, így nem is kell az aszisz harcászat reguláinak megfelelő fegyvernemekre korlátozzuk magunkat. (Nem szőrözésként, csupán észrevétel: Abasziszban nincs nehézlovas fegyvernem, a falanx teljességgel kiszorította tudtommal.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Tomar Jardechias » 2009.10.18. 10:57

OKé. Ez a megássa a sírját, vicces. :lol: Mint mondottam, nem vagyok olyan aki mindent tud. Ha kész vannak a karakterek, akár kezdhetünk is. Ediomadba, menne a party úgyhogy nem lenne igazán kézenfekvő számomra, ha onnan származna a karaktered. De ha orkolni akarsz, akár egy kisebb küldöttséggel is érkezhettél... Az hogy ki lesz a vezér, és csapatban, vagy külön kezdtek rátok van bízva.
A Vérkehely boszorkánymesteri rend nagymestere.
III. Fekete hadúr
A fekete lobogó hordozója
Avatar
Tomar Jardechias
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 53
Csatlakozott: 2009.10.16. 7:53
Tartózkodási hely: a Tűtorony
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.10.18. 11:08

Szegény ork törzsek közül egyik se jó. 8) A legközelebbi "királypártinak" elmondható ork törzs a Fadöntők, akik Ediomadon/ban élnek, ezért választottam őket alternatívaként.

A karakter véglegesítéséhez és elkészítéséhez sajnos nekem szükségem lenne a két ork kaszt elbírált és végleges formájára. Onnantól a stat kb fél óra és már csak az előtöriírás maradna. Ezekkel viszont csak hétvégente tudok érdemben foglalkozni, mert hétköznap nem nagyon van időm/erőm hosszabbat fogalmazni, kitalálni.
Természetesen tudom, hogy nem szabad elkapkodni és türelemmel várok, csak jeleztem, hogy nekem a karakteralkotásom ezek fényében csúszik.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.10.18. 17:39

A "zsoldos" törzs nem jó Quator? Az merre kószált ezidőtájt?
Rosszul emlékszem és nincs olyan ork törzs aminek nincs állandó szállásterülete, hanem kóborolva és rabolva, haderejét bérbe adva tartja fent magát?

Cassyan

Amennyiben úgy érzed nyugodtan csatlakozz a csapat kialakítását célzó beszélgetéshez, eme hely ezért van fenntartva.
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.10.18. 18:02

A Vas Fiai (a kószáló zsoldos törzs :) ) tudomásom szerint a Zászlóháborúban elsők között kószált a Toron-Dwyll Unió határterületre, hogy "zsoldoskodhasson" és jól megsarcolja mindkét felet. :lol:
Nomeg A Vas Fiai hérosza Hurag Dhaur, akinek minden sámánja bőreváltó és farkassá tudnak változni, csatában meg tomboló őrület ragadja magával őket... 8)
Egyrészt pár hsz-el ezelőtt nyugtattam meg a KM-et, hogy mégse leszek őrjöngő vadállat. Másrészt meg nem tudom mennyire tudnánk rábeszélni, hogy alakváltóval lehessek. :D
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.10.18. 18:05

Egy apró kis próbát csak megér... így legálisan lehetnél fekete oldalt (is) szolgáló ork XD .
Az idegeiről majd gondoskodik a gyógyszerésze vagy háziorvosa :D .
Viccet félretéve: pl egy személyes vérbosszú után indulhatnál a tesók után ... ha már úgyis arra indul fél Abaszisz :D .
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Cassyan » 2009.10.18. 18:11

Abaszisz-Fekete Lobogó

Üdv!
(pont erre sunnyogtam...)
Szal én lennék a 4. jk egy apró problémával, még pedig, hogy a varázshasználós-gyógyítós karik, úgy mondván, kissé távol állnak tőlem. :wink:
Maximum egy boszmestert tudnék bevállalni, de az is inkább rosszalkodna minthogy gyógyítson.
Sima aszisz harcosra gondoltam, ha nincs ellenetekre. (vagy boszm-re, ha kötelező a mágiás)
Végül is (papot és varázslót kizárva) mindegy, csak játszhassak... :)
Jöhetnék harcossal?
Avatar
Cassyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 39
Csatlakozott: 2009.09.10. 18:48
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.10.18. 19:01

Cassyan

Azzal gyere amivel szívesen játszanál... nem erőszak ez.
Legfeljebb sokat foguk ediomadban alukálni ami ugye khm ... majd csak felébredünk valahol.

off/Most láttam egy "mesét" kiscsávó beér városba kiderül hűh itt gyűjtik az embereket rabszolgának, elég tray a közbiztonság... erre 5 perccel később a marha fogja magát és elalszik a móló lépcsőjén... nos vajh hol ébredt :D ? /on

Ha harcos akkor harcos... ez is a gyógyítás egy formája... megoszlik a tervezett sp... te is kapsz egy kicsit a közösből. :D
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Meridian » 2009.10.18. 20:29

Üdv!

Ahogy itt olvasgattam ezt a ki-mivel-jöjjön dolgot, az jutott eszembe, hogy Abasziszban milyen vallású, királypárti pap fordulhat elő, aki képes gyógyítani? Tharr - nem, Sogron - nem, a többi meg nem királypárti :)

Amúgy ha nagyon szükséges valami papféle akkor karit cserélhetek, de csak ha muszáj :)

M.
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.10.19. 5:36

Atoh pap például esetleg Adron pap, Uwel paplovag pl. elvége Abasziszban nem Tharr az államvallás ha jól tudom.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.10.19. 6:55

A nagykirálynál viszont igen. Amúgy hercegkapitány függő, hogy ő melyik vallást engedi a területén. Legalábbis én így tudom.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.10.19. 8:10

Üdv!

Pl a Karneliánoknál Antoh lett az "államvallás" Calyd trónra lépésével, de előtte meg csak Tharr volt ott. A "királypárti oldal" viszont tényleg Tharr hitű a Zászlóháború idején és pont ezzel helyezkedik szembe a Független Liga, amibe nem tartozhatunk végül, így a jókis gyógyító papság pont az ellenfeleinket fogja gyógyítani. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Tomar Jardechias » 2009.10.19. 10:06

Üdv

Nos a KM engedélyezné az alakváltó orkot, ha tudna róla valamit. (Természetesen ha a többi HM is belemegy), viszont amit Herold mond egy személyes vérbosszú és egy zsoldos ork sokkal jobban beleférne az ynevi világnézetembe, mint egy über király, legyőzhetetlen, atomdurva sámán (ezzel nem vitát akarok, csak szerintem az már inkább NJK kategória) 8)

Cassyan!
a BM-t jó ötletnek tartom.

Merididian!
Nem kell válts. Ahogy érzed.

Mindenki!
Mivel mi asztaliba úgy játszottunk, (és tudom hogy ez nem asztali) hogy volt papunk, aki gyógyítani is képes volt, ha nagy bajba voltunk. Ezért úgy gondoltam, h mivel saját történet és nem épp a leggyengébb ellenfelek várnak rátok, kiírom hátha előfordul a mi esetünk. (lovagom csapdába került, íjász elfbarátunk, már félig halott volt és egyedül Uwel paplovagunk volt képes legyőzni a jégóriást, majd Uwel szolgája félnapnyi táborozás után meggyógyított mindenkit. És mire végre a hegy lábához értünk, miért ne támadtak volna ránk üldözőink? Ám ekkor mindenki teljes Fp-vel rendelkezett s könnyedén legyőztük őket.) A pap és a varázsló, csak egy személyes utalás akart lenni, hogy nem biztos, hogy mindenki túléli... bár nem szeretek JK-t gyilkolni. Ezenkívül mindenkinek a saját ügye, hogy mivel szeretne részt venni a háborúba. Az idegeim jók, 8) és ha olyan helyzet adódik, adok esélyt a menekülésre. Viszont így majd jól meg kell gondolnotok, mikor kivel szálltok harcba. Ezt megint nem kiokításképp írom. Ennek ellenére meg lehet, sőt biztos, hogy a csapat 90% jobb játékos és mesélő mint én, de a régi szép asztali emlékekből kiindulva, a játékosok ha látnak valami új bestit, aki megtámadja a csapatot, gondolkozás nélkül nekiugranak. A két kaszt használata csak optimális, de NEM KÖTELEZŐ!! A királypárt meg nem annyira lényeges, csak nem akartam 3 szót írni, meg jobb ha alapból mindenki fekete oldalról kezd és erre a királypárt a legjobb.

Az egyházakról: Meglepően zökkenőmentes együttélés közjogi kereteit az asziszok nagy törvénykönyve, az államalapítástól kezdve folyamatosan bővített Dictameron rögzíti oly módon, hogy három kategóriába osztja az egyházakat. Elismerésük és besorolásuk a nagykirály elidegeníthetetlen joga, ezt a hercegkapitányok saját tartományukon belül legföljebb kiegészíthetik, de ellentétbe nem kerülhetnek vele. A három kategória: hitvalló egyházak, fogadalmas egyházak, tilalmas egyházak. (A tilalmas egyházakba nem tartozik bele olyan istenség, aki Abasziszban papjainak ne engedné a gyógyítást) Tharr hite nem államvallás, csak Toron befolyása miatt, és alapból is sokan vallják. Valamint Rannien szavait idézve: hercegkapitány függő ki milyen vallást enged.


Végül is, ez a mondat szerintem mindent elárul:
"A délnyugati országrész, a bíbor-fekete zászlós Lampryssa urai a dolamin származású dal Rasisok, akik rokoni kötődésük miatt erős támaszai a koronának. Tartományukban mégsem engedik tevékenykedni a Tharr-hitűeket, jóllehet a fel-felröppenő híresztelések szerint maguk minden színjáték ellenére a Háromfejű elkötelezett hívei."
És ha nincs pap, vagy varázsló hát nincs, nem zavar. Ne ezel legyetek kiakadva (tisztelet a kivételnek)


Quator!
Az orkokkal kapcsolatosan:
"A rabszolgaság nem tilos, de nem is túl gyakori. A törvény szerint a rabszolga is embernek minősül, bár nem örökölhet, és amúgy nem számít jogképes személynek. Ennél nem sokkal jobb a déli határvidéket lakó orkok, az Árnyékjárók törzsének helyzete; vadonban élő társaikat az emberek dúvadaknak tekintik, és szabályos hajtóvadászatokat indítanak ellenük. A parti városokban, főleg Salkban élő orkok viszont – bár hivatalosan nem látják őket szívesen – mint kalózok és orgazdák a városi alvilág tekintélyes figuráivá váltak. Abaszisz lakóira általánosságban nem jellemzőek a faji előítéletek; egy elf vagy törpe bántatlanul járhat-kelhet országukban."
Megoldható az orkolás. 8)


Tomar Jardechias, a III. fekete lobogó hordozója
A Vérkehely boszorkánymesteri rend nagymestere.
III. Fekete hadúr
A fekete lobogó hordozója
Avatar
Tomar Jardechias
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 53
Csatlakozott: 2009.10.16. 7:53
Tartózkodási hely: a Tűtorony
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Owases » 2009.10.19. 11:07

Sziaszok,

Én lennék az ötödik játékos a III.fekete lobogó hordozójának kis csapatában!
Én ha lehett egy Aschaon-i tűzmesterrel mennék, az odakerülést meg valahogy előtörténetben megoldom!
Ha ez nem akkor egy egyszerü BM vagy Villámmester!
Komolyan nem értem őket.. először megtanítanak járni és beszélni, később azt mondják: "ülj le és maradj csöndben!"

Dian Arbell /Ordan/http:/http://www.onlinemagus.hu/forum/viewtopic.php?f=44&t=1975
Harn Merra /ZK: Kampec/http://www.onlinemagus.hu/forum/viewtopic.php?f=126&t=1985
Avatar
Owases
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 90
Csatlakozott: 2009.08.07. 11:05
Tartózkodási hely: Két világ között
ZK Karakter: Harn Merra(Kampec)
Karakter: Arax Zerdal /Erion -pihen/
Karakter: Dian Arbell /Ordan/
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
5059 hozzászólás • Oldal: 230 / 338 • 1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 338

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség