• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

III. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
141 hozzászólás • Oldal: 7 / 10 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.10.01. 23:35

Legelőször szépen nyugodtan megpróbálom nekik elmagyarázni, ez az egész miért nem jó ötlet, s jobb nekik, ha máris letesznek a dologról. Ha folytatják a dolgot és rám lőnek, akkor egy elemi erő fallal vagy sátorral, attól függ,h körbe álltak-e vagy csak egy irányból jönnek, megállítom a nyilakat. Ezután ha még mindig kötözködnek, megkeresem a tekintetemmel a vezért és mentálmágia illúzióval egy olyan kis történetet plántálok az agyába, miszerint megkapják, amiért jöttek, de abban a pillanatban, mikor a rablás áldozatai letették a pénzüket az asztalokra, szörnyű démonokká és bestiákká válnak, éhség és az ölés iránti vággyal tekintenek a rablóbandára. Közben lesütött szemmel, sejtelmes, gonosz vigyorral mondom neki, hogy mihamarabb tűnjenek el a társaival és soha többé ne jöjjenek vissza, ha még életben szeretnének maradni, majd égő tekintettel felpillantok rá. Ezután megszakítom az illúziót, és várom, sikerült-e jobb belátásra bírnom, és elparancsolja onnan az embereit.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.03. 9:52

Üdv!

Legmélyebb bocsánatom, csak az egyetemen el vagyok havazva az 5. zh-mat írtam tegnap. A mai napon leadom a karaktert statját és az előtörténetet is.

Ide is mindent leadok meg megírom.

Bepótolom, ígérem és tényleg elnézést kérek.

Maradok: Vyan
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.10.03. 12:12

Köszönöm az írásokat.

Vyan semmi gond.
Ha a napokban írnál pár sort a karaktered kinézetéről jó lenne. Ugyanis a közös előtörténetben időt szakítok a csapat tagjainak bemutatásának.
A korábbi oldalakon kértem, hogy írd meg hogyan cselekedne a karaktered mikor sarokba van szorítva. Olvasd el és írd meg hogyan viselkedne a figurád. Ez amúgy nem muszáj ugyanis a tűzvarázslódal tudok cselekedni csak a leírás kell minden képen a karaktered kinézetéről.

Syris

Köszönöm az írást.
Akkor ha jól értem. Dorani varázsló. Ért az őselem, az asztrál mentál mágiához, és a nekromanta tanok beavatottja.
Írd meg ha valamit kihagytam volna.
Egy két kérdésem lenne mindösszesen..
Ügye tudod, hogy a mentális operációknál személyenként kell koncentrálni és az X MP -ép nem emlékszem menyi is pontosan- személyenként hogy az X MP-ba kerülő mentális varázslatot egynél több embere alkalmazd.
A mások, hogy most egész pontosan hány embere is kívánod alkalmazni a várászlatot?

Az írásokat köszönöm.
Már csak Vyan tartozik pár sorral a karakteréről és közzé is teszem a közös elő történektett.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2009.10.08. 11:58-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.10.03. 15:46

Altemor

Kérésednek megfelelően részletezem a karperecem.
Pont olyan mint ha egy ugyanilyen köpenyt készítettem volna.
Mivel ha jól képzelem a mágusban nem úgy működik a láthatatlanság mint a Herry Potterben.
És mivel ötvös a karakterem szakmája magától értetődőnek találom, hogy a varázstárgyaim is ékszerek legyenek.

időközben jobb ötletem nem lévén úgy döntöttem a fennmaradó 43 Mp is ez az ékszer kapja a 150-es keretből.
A tárgy E-je természetesen 1.
Láthatatlanság 33 MP
Ezzel 300kg I vagy 150kg II vagy 300g III anyagcsoportba tartozó anyag tehető láthatatlanná
Az elképzelésem az eloszlásról
10MP I.osztályú anyag ,9Mp II osztályú anyag , 14M III osztályú anyagok részére
Légiesség 70 MP
A légiesség három fokozata közül a harmadiknál leírtakkal számolok.
Ezzel 140kg nemtelen anyag 70kg fém és 140g nemesfém tehető légiessé.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2009.10.04. 20:38-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.03. 23:22

Üdv!

Nos, itt van a stat, csak azon képzettségekhez írom hozzá, hogy hanyadik szinten vettem fel, amik úgy mond jobban számítanak. Igyekeztem a tudásomhoz mérten a legjobban és a legreálisabban nézni a dolgokat.

Csapatnév: még nem láttam, hogy írtatok volna
A versenyző neve (OM account): Vyan Lefydd

A Karakter neve: Amarelius Vesthoen
A Karakter faja: ember (humanoid)
A Karakter neme: férfi
A Karakter kasztja: tűzvarázsló/ tűz hordozói rend/ a fény ösvénye
A Karakter szülőföldje: Ordan
A Karakter vallása: Sogron hitű természetesen a megadott keretek között
A Karakter jelleme: káosz-élet
A Karakter preferált keze: jobb

Tapasztalati szintje: 10.

erő: 11
gyorsaság: 13
ügyesség: 13
állóképesség: 12
egészség: 12
karizma: 15
intelligencia: 15+1
akaraterő: 15+1
asztrál: 15+1
érzékelés: 14

összesen: 135

HÁTTEREK/ ELKÖLTÖTT kapok
iskola (tűzvarázsló): 6
mágikus fogékonyság: -
pszi érzékenység: -

Maradék Kappont: 44 KAP/ szint= 440 Kap

MP: 85+10 (4. fokú képzettség miatt + 2 Mp)= 95Mp
Pszi pont: 32
Fp: 27 (alap) Kapból vásárolt 23 fp összesen: 50 fp
Ép: 12
Kp: 110 kp
Hm: Ké/15, Té/6, Vé/5 = 26hm= 52 Kap

HARCÉRTÉKEK:

támadó érték (puszta kezes): 43
védekező érték (puszta kezes): 91
kezdeményező érték (puszta kezes): 42
célzó érték (puszta kezes): 27

LÁNGKARD:
támadó érték: 48
védekező érték: 106
kezdeményező érték: 49
célzó érték:0

LÁNGTŐR:
támadó érték: 48
védekező érték: 100
kezdeményező érték: 50
célzó érték:0

KÉPZETTSÉGEK:

2 fegyverhasználat: 2.fok
nyelvtudás: 3.fok (pyaroni)
írás/olvasás: 3.fok
ősinyelv: 3-ról 4.fokra [13kp]
vallásismeret: sogron
őselemi mágia: 2-ról 4-fokra [21kp]
tapasztalati mágia: 3-ról 4.fokig [13kp] (5. Tsz-től minden szinten +2 manapont)
kultúra: 3.fok
nyelvtudás: anyanyelve

VÁSÁROLT/KÉPZETTSÉGEK:

szexuális kultúra: 3. fok [8kp]
szerencsejáték: 3. fok [10kp]
kocsmai verekedés: 1. fok [1kp]
lovaglás: 3.fok [8kp]
lélektan: 3. fok [13kp]
művészetek (fuvola): 3. fok [10kp]
történelem: 2. fok [5kp]
számtan/mértan: 1. fok [2kp]
pszi: 3-ról 4. fokra [15kp] /4. fokon/

MENTÁL ÉS ASZTRÁL MÁGIA ELLENÁLLÁS:

statikus/mentál: 48
statikus/asztrál: 48

FELSZERELÉS:
ló, utazó: 1 arany
lószerszámok: 2 ezüst 170 réz
ruházkodás: csizma, derékszíj, gatya, ing, szövet köpeny, nadrág: 250 réz
élelmiszerek: fűszer, kupa bor, szárított hús 2 ynevi font, kenyér, flaska likőr, só, zöldség: 30 réz
fáklya: 5db-5réz
takaró: 80 réz
kicsi hátizsák: 90 réz
kosár: 6 réz

VARÁZSTÁRGYAK:
Karperec, ami a sárkánykirály pikkeje varázslattal ruházza fel a tűzvarázslót.
13mp+ újratöltés (3mp)+ aktiválás (varázsszóra)+ varázslat mp költsége (40mp): összesen: 56 Mp

Lángtőr, mely minden körben képes 4 k6-os tűznyilat kilőni.
13mp+ újratöltés 12 mp x 4= 48 mp+ 4/E= 16 mp+ aktiválás érintés +5 mp= 94mp
A nyíl a lángtőrön lévő kézvédő érintésével aktivizálódik.

összesen: 140 mp
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Vyan Lefydd 2009.10.10. 19:41-kor.
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.03. 23:31

Jellem: Káosz-élet

Egy a szabályokkal állandóan szembemenő, kicsapongó stílusú, fiatalemberrel állsz szemben. Kellemes megjelenésű, ha bemegy valahová azonnal észreveszik, kedves mosolygós, barátságos kinézete miatt. Azonban a felszín alatt egy áldozatára váró nőfaló fickó bújik meg. Akinek egy kis beszélgetés csendes flört éppen annyit jelent mint egy egész éjszakán át tartó orgia.

A rábízott feladatokat mindig maradéktalanul elvégzi. Ám ezeket szereti a saját módszereivel elintézni. Nem szereti, ha szabályokhoz kell alkalmazkodnia közben.

Ellenfelei életét igyekszik megkímélni, ám ha tényleg felhúzzák, ami nagyon ritkán de előfordul, nos khm... akkor városok vagy falvak tűnhetnek el a térképről egyik pillanatról a másikra. Éppen ezért igyekszik mindig kordában tartani magát.

Kinézete: 185 cm magas, kissé "kisportolt" legény, fekete haja rövid de a jobb oldalon egy hosszabb hajtincs lóg le befonva. Szemei mély kékek mint a tenger, ebből kifolyólag áthatóak. Lángkardját a nyeregtáskában tartja, nem szereti ha hordania kell, ám lángtőrét annál inkább. Vértje még nem igen volt rajta fél órán át tovább. Ruhája egy hosszú barna palástból áll mely eltakarja egész testét. Ez alatt bőrcsizmát visel vászon nadrágot és egy hosszú ujjú fehér inget.

ELŐTÖRTÉNET

Idén láttam meg a 31. tavaszt életemben. Ordani tűzvarázsló vagyok. Azt mondják nem is akármilyen. De ez engem egy kicsit sem izgat. Van tehetségem ehhez, ahhoz? Mindenkinek van, csak éppen nem mindenki találja meg.
Hol is kezdjem a történetemet? Talán a szülői háznál, elvégre mindenkinek aki szerencsés, ott kezdődik el rövid e világi pályafutása.
Egy jómódú kispolgári családban születtem, Ordan szívében. Édesanyám dolgos házi asszony, a legszebb nő akit életemben láttam, édesapám tűzvarázsló. Még mindig űzi az öreg az ipart... egy templomban dolgozik mint sekrestyés. Unalmas egy meló én próbáltam nekem elhiheted. Már fiatal koromban elkezdtem a méltán híres Tűzvarázsló iskolába járni.
Hm... még mindig emlékszem a mestereim képére amikor első sikeres varázslatom alkalmával neki álltam az összes fát felgyújtani. Hogy haragudtak... szentem csak azért nem hajítottak ki mert tudták, hogy olyan szintű varázslatot egy kis gyerek, akinek a tojás héj még szinte ott van a fenekén nem lehet képes megcsinálni, vagy meg lehet, ez már nem számít.
Mindenesetre csínytevéseimet mindig megúsztam. Mondjuk apám elég gyakran elvert e miatt de hajthatatlan voltam. Én voltam az osztály bajkeverője. De azért akadt egy-két barátom, akikkel mind a mai napig elmegyünk mulatozni.
Meghatározó dolgok az életemben? Nos... volt egy nap amelyen olyan dolog történt ami megváltoztatta az életemet.
Egy hatalmas vasból készült szekér érkezett a városba tele rúnákkal. Fogalmam sem volt róla mi lehetett az.
Mint gyerekek csak álltunk szájtátva és néztük, ahogyan a súlyos kocsi 4 ló által vontatva végig robog a városon. Én követtem és felálltam a hátsó ajtajára. Amikor megállt láttam, hogy az egyik fő épület előtt vagyunk. Gyorsan elbújtam hát egy bokorba.
A súlyos ajtó kinyílt, láncok csörgése hallatszott. Egy félelmetes kinézetű hosszú szakállú ápolatlan férfi szállt le róla.
A szemei izzottak, a levegő nehéz, meleg és fojtogató lett az összesűrűsödött energiától. És a láncok amikkel le volt kötve hirtelen szét pattantak. A semmiből legalább egy tucat tűzvarázsló termett ott, volt aki kardját kivonva közeledett az alak felé, volt aki hatalmas tűz lényeket idézett meg. Harc volt készülőben! de még hogy milyen! A férfi éppen csak, hogy láncaitól megszabadult de máris varázsolni kezdett. Egy polip szerű szörny jelent meg a semmiből, mely túlszárnyalt minden tűzteremtményt amit addig valaha is láttam. A tűzvarázslók közre fogták, de érezni lehetett, hogy eltörpült a hatalmuk a torzonborz varázsló mellett. Aztán hirtelen még egy polip előbukkant a semmiből. Szintén a fogoly keze által. A mai napig nem tudom, hogyan volt képes ilyen szintű koncentrációra. A katonákat akik körül vették egy pillanat alatt elseperte. Semmi sem maradt meg belőlük. Félelmetes de számomra lenyűgöző volt. Aztán hirtelen 3 tűzsárkány bukott alá az égből egyenesen a két polipnak neki rontva. Legalább 4-5 percig viaskodott egymással a két varázsló. Nem bírtam levegőt venni, annyira forró volt a levegő. Kis idő múlva elájultam.
Csak arra emlékszem, hogy valaki ütögeti az arcomat. Egy kedves mosolygós arc. Egy kopasz férfi keltett fel. A fogoly ott hevert a földön égési sérülések nyomai voltak rajta.
-Minden rendben van, elmúlt a veszély.- szólt a kopasz varázsló.
Ez az élmény máig megmaradt bennem. Ilyen erők és ilyen kivételes emberek nem akadnak mindenhol. Aztán a kopasz fazonról kiderült, hogy egy perverz nők után futkosódó tanácstag. Nem mintha én nem lennék az de legalább nem vagyok kép mutató mint az öreg... Mindenesetre ő vált a mesteremmé amikor 12 éves lettem.
A rend nem kis felháborodására első küldetésünk során egy csata közepén találtam magam. Azt sem tudtam, hogy fiú vagyok e vagy lány!!! De az biztos, hogy életre szóló tapasztalatokkal gazdagottam. Mindenesetre ez a küldetés arra volt jó, hogy kiderüljön milyen gyenge és semmire kellő is vagyok. Addig nem nagyon foglalkoztam a tanulmányaimmal. mert csak a tehetségből éltem amit örököltem. Ez után viszont könyvtár moly lettem. A stréberek strébere! Mit ne mondjak életem legszörnyűbb 4 éve volt. De a mester mindig ott volt, hogy támogasson és segítsen amikor 200000000-ra sem sikerült azt a varázslatot megidéznem.
Amint aztán teltek az évek, egyre több önálló munkát tudtam vállalni. Idővel életutat is kellett választanom, és mivel láttam, hogy apám mivel foglalkozik, minden akartam lenni csak templom töltelék nem. Erősnek meg egyáltalán nem vagyok erős, így maradt a mágiába való belemélyedés. Ehhez tehetségem is volt és affinitás is meg persze valamilyen szintű elhivatottságot is éreztem iránta. Ezek után mélyedtem bele, a kártya vetés és a női lelkek meghódításának művészetébe. Hiába ha városon belül népszerű az ember akkor ez könnyen megy, főleg ha egója is van akkor meg pláne. Egész jól belejöttem mind kettőbe. Ááá boldog húszas évek. Azok az idők amikor nagyobb és nagyobb csatákban vettem részt, önálló varázspárbajokat vívtam és amikorára elsajátítottam a legerősebbnek mondott varázslatot a lángvihart,... Nos, akkorára bedugtak, a négy fal közé, hogy a sok kis töpszli barbárt tanítsam... Ne érts félre én imádom a gyerekeket... de nem ilyen helyzetekben!!!
-Mester kimehetek pisilni?- huuuuuuuuuu de gyűlölöm.
Amit megértem eddig, boszorkánymesterek, 3 napig tartó kártya partik, vigadalom dorbézolás fuvola játék.
Jaaaa mert egyébként fuvolázom is. Apám erőltette rám, még kis koromban. Utáltam az órákat csak azért jártam mert a tanárnő... nos szeretett engem én meg aztán pláne őt. Mindenesetre örülök, hogy aztán egészen emberi módon megtanultam játszani. Elvégre egy nagyra nőtt gyerek vagyok, aki a felnőttek világában éppen csak, hogy próbál elhelyezkedni. Célt eddig az életemben nem nagyon találtam, engem nem hajtanak magasztos eszmék. De az életemet azért én is féltem és ha netalántán az ellenségemmé válnál, nos az ég irgalmazzon neked.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Vyan Lefydd 2009.10.10. 10:01-kor.
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.03. 23:34

A kocsmában való viselkedésről annyit, hogy amíg a fickók fenyegetőznek addig septiben a háta mögött elkezd varázsolni, szavak nélkül így 2-szer annyi időbe telik, de hát van rá idejük.

Egyébként egy tűz kígyót idéz meg a kocsmában a számszeríjászok háta mögött, figyelem elterelés céljából.
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.10.06. 18:34

Pelso.

Igen, jól értetted, Dorani varázsló, ezekhez ért kb. De inkább a nekromanciára és az asztrál-mentálra szakosodna. Bár tudom, hogy a Doraniak szerint utóbbiak kevésbé fontosak, de ezt majd megoldom előtöriben.
Azt pedig nem felejtettem el, hogy a mentális operáció Mp költségét emberenként számoljuk, csak hiába gondolkoztam, nem jutott semmi olyan varázslatkombináció eszembe, amivel nem verem szét az egész fogadót. Igyhát maradt az, hogy a vezért manipulálva próbálom a többi nyílpityust irányítani.
//Egész fura mobilról írni.:)//
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.10.06. 18:36

Bocs, kétszer küldte el.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.10.06. 20:13

Syris írta://Egész fura mobilról írni.:)//


:shock: Hát, jópár elvetemült módon/ketyerén próbáltam már netezni, de ez azért visz mindent :) Mobilról még nem próbáltam... de valószínűleg nem véletlenül...

Hogy belekotyogjak a széléről... Mentálmágia - emlék írása, hogy már kiraboltak minket, és már menni készültek... (bár a zsákmány elosztása közben rájöhetnek, hogy valami nem stimmel...)
Vagy hogy a vezér egyik régi ismerősének a lánya vagy, s ezért nem akar téged kirabolni. Ezt meg is támogathatod egy kis asztrálmágiával...
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.10.06. 20:37

Dierol.

Ja, az is jó ötlet. :D Mindegy, nekem ilyenek nem jutnak eszembe, mert az egészet már megint túlbonyolítottam.
Mobilról netezésről meg csak annyit, hogy az elején egész poén. Mikor behozta az om-et még örültem. Aztán megnyitottam ezt a topicot és gondoltam, válaszolok Pelsonak. De az egész oldalt alulról kezdte mutatni. Szépen lassan, türelmesen feltekergettem manuálisan, Vyan reagjai örjítően hosszúnak tűntek, mert a reagokat kb 2-3 cm-es függőleges sávban jelenítette meg. Épp elértem Pelso reagjához, olvasgatom, amit már múltkor megtettem, csak a végére nem emlékeztem. Gondoltam elolvasom előlről, aztán mikor elérkeztem oda, ahonnan már az új információ jött volna, hirtelen visszaugrott a végére. Ezt eljátszotta vagy párszor, úgyhogy Vyan reagjaitól lassan már a hajamat téptem :) De makacsságból nem adtam fel. Végül eljutottam odáig, hogy nem tudtam végigolvasni Pelso nekem szóló reagját, de voltam annyira ideges, hogy nem is érdekelt. Erre most látom így utólag, hogy Vyan kocsmai reakciója milyen rövid gépen megjelenítve... :? Kiábrándító...

Pelso

A mágiát csak a főnökre nyomtam.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.10.07. 4:00

Ez tanulságos kis történet volt.
Magam is elgondolkodtam rajta, hogy veszek egy mobilt amivel lehet nettezni és mellé megfelelő előfizetésre teszek szert.
Ezek után már nem annyira biztos, hogy engedek a csábításnak.

Az írásokat mindenkitől köszönöm.
Sorba rendezem őket, valamint gondolatban le is játszom.
Igyekszem tartani magam a leírtakhoz, de ha itt ott eltérnék remélem nem lesz harag.
:) A cselekedetek eredeti eszméit mindenképp tovább viszem. :)
A napokban feldobom az első vázlatot.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.10.07. 10:13

Pelso írta:Altemor

Kérésednek megfelelően részletezem a karperecem.
Pont olyan mint ha egy ugyanilyen köpenyt készítettem volna.
Mivel ha jól képzelem a mágusban nem úgy működik a láthatatlanság mint a Herry Potterben.
És mivel ötvös a karakterem szakmája magától értetődőnek találom, hogy a varázstárgyaim is ékszerek legyenek.

időközben jobb ötletem nem lévén úgy döntöttem a fennmaradó 43 Mp is ez az ékszer kapja a 150-es keretből.
A tárgy E-je természetesen 1.
Láthatatlanság 33 MP
Ezzel 300kg I vagy 150kg II vagy 300g III anyagcsoportba tartozó anyag tehető láthatatlanná
Az elképzelésem az eloszlásról
10MP I.osztályú anyag ,9Mp II osztályú anyag , 14M III osztályú anyagok részére
Légiesség 70 MP
A légiesség három fokozata közül a harmadiknál leírtakkal számolok.
Ezzel 140kg nemtelen anyag 70kg fém és 140g nemesfém tehető légiessé.


Amennyire én tudom, nem kell kölön felosztanod a Láthatatlanságnál a manamennyiséget. A Láthatatlanság varázslatban munkáló varázserő mennyisége határozza meg, hogy képes-e láthatatlanná tenni egy tárgyat vagy nem, és nincs külön Láthatatlanságvarázs anyagcsoportonként ;) Szóval elég csak 14 Manapontnyit belefoglalnod, és a hatások ugyanazok ;) Csak attól függ, milyen anyagra tárgyra kívánod megidézni.
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.07. 10:52

Üdv!

Elnézést ahosszú előtöriért Syris 8) :lol:

Van egy-két dolog amit nem írtam le igyekszem pótolni, csak most vettem észre hogy kimaradtak dolgok.

De remélem nem lesz benne túl sok hiba, mivel elég keveset tok géplözelben lenni sajnos. :?

Vyan
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.10.08. 11:40

Altemor eredetileg én is így határoztam meg a mannapont menyiségét.
Viszont kérted, hogy részletezem. Így hát részleteztem.

Syris
Csak most vetem észre. Nem írtál a karakterednek nevet.
A figurádat is Syrisnek hívják vagy más néven lehet majd szólítani?
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
141 hozzászólás • Oldal: 7 / 10 • 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség