• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Spark (Y. Shun)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
10 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: Spark » 2009.09.23. 18:36

//Bocs kicsit hosszú lett//

Név: Yamada Shun
Faj: Ember
Kaszt: Harcművész

Kinézet: Nem túl magas, olyan 172 Ynevi hüvelyk, testalkata izmos, sportos, egy csepp zsír sincs testén, melyet rengeteg sebesülés borít, akárcsak az arcát, melyen a bal oldalán van egy csúnya vágás, de ennek ellenére nem néz ki rosszul. Hosszú egyenes fehér haja van, melyet szeret hátrafogni. Ruházata egyszerű. Felsőtestén nem hord semmit, mert büszke harci sebeire (igaz eddig mesterén kívül más nem nagyon sebezte meg), amúgy meg egy fehér szövetnadrágot hord, és papucsot. A nadrág bal és jobb zsebrészénél az Avad-ka-kinito jele van szőve. Fegyvere nincs.

Jellem: Élet-Káosz || Shun szereti az embereket és a földön élő más fajokat, nem tart senkivel szemben előítéletet, mindenkit szeret a barátjának tudni, ezért sokszor, vagy inkább állandóan tiszteletlen és illetlenül viselkedik. A világról alkotott képe kicsi, ezért igencsak tudatlan, és gyerekes. Ebből kifojólag türelmetlen, feltünősködő, akaratos, sokszor öntelt és magasztos, de jó ember, és segítőkész. Ha lehet kerüli az ölést, de nem a harcot, ugyanis a harcra minden lehetőséget megragad. Imád enni. Annyiszor eszik egy nap amennyiszer csak tud, és akkor is töménytelen mennyiségben. Fél a nőktől.

Előtöri:
- Erősebben!... Gyorsabban!... Keményebben! – Minden szót egy hatalmas durranás követett miközben kiáltotta az öreg Sing mester a tanítványa fülébe. A mester előtt egy fehér hátrafogott hosszú hajú fiú ütlegelt egy téglafalat. A kezére csavart kötszerek már vörösek voltak a vértől, de a fiatal fiú mit sem törődött vele, csak ütött, ütött és ütött. Tekintete elszánt volt és száján kis mosoly látszott. Gondolatai nem a falon jártak, hanem nem is olyan régi gyermekkori emlékei cikáztak a fejében…

Előbb egy kicsi fehérhajú fiúcskát látott szaladgálni egy tisztáson, egy kutyával. Aztán a kép váltott, látta a kisgyerek szüleit, ahogy épp megcsókolják egymást. A kép ismét átváltozik a srác kicsit nagyobb, egy tanyán van, és épp szalmát hord az állatoknak, összeszedi a csirkéktől a tojásokat, kiszórja a tápot a malacoknak. Az apja is ott van, aki a jelenés végén a sráccal a nyakában játszik. Újabb kép jelenik meg a szeme előtt. Két harcos, az egyik egy karddal, míg a másik puszta kézzel áll szembe vele. Harcolni kezdenek. A kardos hihetetlen gyorsasággal szeli kardjával a levegőt, mégse tud egy karcolást se ejteni az ellenfelén. A következő pillanatban a kardforgató orrából vér tör elő, majd a földre rogy. A gyerek csodálattal nézi az állva maradt harcost, akinek tánca, mozgása és technikája teljesen ámulatba ejtette a fiatalembert.
- Ezt hogy csináltad? – Szólította meg a fiatal harcművészt, aki nem mondott semmit csak mosolygott és elment. A felvillanyozott gyerek nyaggatni kezdte a földön még mindig kábulatban fekvő harcost, aki csak annyit tudott kinyögni hogy „harcművész”. A következő képek gyorsabban peregtek. Egyik képen a gyereket látja, ahogy szüleinek meséli a csata eseményeit, akik közben kuncognak fiuk előadása módján. A következő képen egy szalmazsákot püföl, majd a rákövetkezőn fekvőtámaszokat csinál, néha bevillan egy-egy kép az anyjáról aki, esti meseként a harcművészekről mesél neki. Az utolsó képen a fiú egy zsákkal a vállán a házukat nézi az, majd nekivág az éjszakának…

- Ne hagyd abba! Tovább! – Hallatszik Sing mester mély, érdes hangja. Mire a fiú még erőteljesebb ütéseket mért a téglafalra, amitől a fal már bele-bele remegett. A véres, téglaporos kötéseiről csöpögött a vér, a fiú arca mégis változatlan volt leszámítva szélesedő mosolyát…

- Ez itt egy harcművészeti iskola? – Kérdezte a szilaj fehérhajú gyerek, miután berúgta a tolóajtót. - Mert ha ez az, akkor kihívom a legjobb, legerősebb tanítványt és miután legyőztem enyém lesz az egész iskola…
- És ha veszítesz? – Vágott közbe a szoba közepén meditáló, kócos hajú, rövid kecskeszakállas öregember.
- Akkor itt maradok tanítványnak, amíg én nem lehetek a világ legerősebb harcművésze.
- Hahhahaha! – Nevette ki az öreg a fiút, aki csak értelmetlenül állt előtte. – A harcművészet nem arról szól, hogy ki az erősebb, ki a jobb, hanem hogy megtaláljuk magunkkal a belső összhangot, a lelki békét. De amúgy se tanítanálak, na tünés. – Legyinti kifele a kölyköt.
- Nekem nem is tudna mit tanítani vénember! Már olyan öreg, hogy még én is elverem! – erre a fiú nekitámadt az öreg mesternek, aki egy kézmozdulattal a földre kente a srácot. Aztán megint, majd megint és megint. A századik próbálkozás körül a fiú feladta.
- Na jó, akkor megengedem, hogy tanítson.
- Nem akarlak tanítani.
- Pedig fog!
- Én is úgy érzem. Szemtelen kölyök! – motyogta az öreg az orra alatt.
- Pff vén trottyos – Válaszolta rá a kölyök, mire kapott is érte egy tockost.

- Shun ne add fel! Emlékezz mire tanítottalak! – Hozta vissza a jelenbe a mester a tanítványát, aki még mindig a falat verte. A falon már kisebb nagyobb repedések keletkeztek, de még mindig nem dőlt össze. A fiú nevén Shun Már szinte kacagott akkora örömmel ütlegelte a falat, ütéseit meggyorsította. A durranó hangokkal egy ütemben egy halk cuppogó hang is keletkezett, amit a véres fásli okozott. Egyszercsak a fiú abbahagyta. Bal kezét hátrahúzta, míg jobbal maga elé mutatott, összpontosított…

Egy veremben látta fiatalkori önmagát, a veremnek nem volt kijárata, és olyan 4 méter mély lehetett.
- Na Szemtelen kölyök, ha kimászol holnapra, akkor kapsz ebédet, es megtanulod legalább hogy ne lopj az éléskamrából! Pláne annyi ételt amennyit megettél!
- Még ma kimászom Vén trottyos! Jobb, ha vacsorát készít! – Mire a fiú kimondta a szavakat a mester már nem volt ott. A következő jelenetben a gyerek vidáman vacsorázott.
Egy másik jelenésben a fiú végtagjaira ólomgolyók voltak kötve, és az öreg mester ütéseit, rúgásait próbálta kivédeni. A rákövetkező jelenetben a fiú kék zöld foltos arccal, ül egy könyv felett, a könyvben az ABC látható. A gyerek mögött pedig a mester kiabál vele, hogy „az olvasás pedig fontos dolog!”, de a gyerek csak morog magának, majd egy váratlan pillanatban kiszalad, már mosollyal az arcán. Egy újabb jelenetben a fiú már idősebb, majdnem hasonlít mostani önmagára. Egy üres szobában áll, amikor hirtelen zsákok omlanak rá minden irányból. A fiú egy pár zsák kivételével, hárította mindet. A következő jelenetben a fiú lóállásban áll, kezén nyakán nehezékek, feneke alatt egy égő gyertya, hátára csimpaszkodva pedig mestere, aki unszolja hogy még egy órát bírjon ki. A következő képen egy asztal tele üres tányérral, mind Shun előtt. Egy újabb képen a mestere a legveszedelmesebb ellenfelekről beszél, a Nőkről.
- Jegyezd meg Szemtelen kölyök, ha nővel kerülsz szembe inkább fuss! A nő a legveszedelmesebb élőlény a földön.
- Értettem Vén trottyos!
- Biztos?
- Igen!
- Akkor jó.
- Ööö…
- Igen?
- Mi az a nő?
A jelenet itt eltűnik, és átvált egy éjszakai jelenetre, ahol a mester és tanítványa egymással harcol, fej-fej mellett. Egyik mozgása tükörképe a másikénak. Olyan hatást keltenek, mintha táncolnának.

Shun kinyitja a szemét, majd egy rövid kiáltással kisérve, minden maradék erelyét beleadva utolsó ütésébe átüti a téglafalat.
- Váhúú! Megcsináltam harcművész vagyooook!! – Kiabálja örömében, mire a mestere kinek szakálla az évek során majd félméternyit nőtt, fejbekólintja.
- Attól hogy ez volt a mestervizsgád, még nem leszel harcművész! A pszidet még mindig nem tudod akaratosan használni, és túl önfejű vagy ráadásul türelmetlen.
- De erős vagyok és gyors és ügyes!
- És idióta, és semmit se tudsz a világról. Shun! – Szólította életében először nevén a fiút, aki elkerekedett szemekkel figyelt a mesterre neve hallatán. Amióta elszökött otthonról senki se szólította nevén, és ez már 10 éve történt. – Shun! Én már nem taníthatok neked többet, okos embert nem sikerült nevelnem belőled – majd Shun nem valami értelmes arcát nézve folytatja- Meg felnőtt embert se, de testedet legalább sikerült acélossá edzenem, ezért azt javaslom neked, hogy járd a világot, találd meg azt ami eloltja tüzelő türelmetlenségedet, és akkor talán harcművész lehetsz!
- Ha ez így van, akkor máris indulok! Viszlát és köszönöm Sing Mester! – Majd a fiú integetve elszaladt egy széles vigyorral a száján.
- Várj Idióta! A kezed, és még ma nem is ettél! Ááá reménytelen, egy hetet nem adok neki és meghal… - Legyinti le a vén mester távolodó tanítványát.
Avatar
Spark
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 9
Csatlakozott: 2009.09.10. 17:28
Vissza a tetejére

Re: Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: Spark » 2009.09.23. 20:37

//Először csinálok ilyet szóval biztos lesz benne hiba//

ERŐ: 16
GYORSASÁG: 17
ÜGYESSÉG: 16
ÁLLÓKÉPESSÉG: 13
EGÉSZSÉG: 14
KARIZMA: 11
INTELLIGENCIA: 8
AKARATERŐ: 16
ASZTRÁL: 10
ÉRZÉKELÉS: 14

ÉP: 14
FP: 16+13+7 (7 KAP)=36
Pszi P: 8+1+2 (4 KAP)=11
KP: 8+13=21

KAPok szétosztása:

HM-re 8=
16 KAP
FP-re 7=7 KAP
KP-re 13=13 KAP
Pszi-re 2=4 KAP
Háttérre= 10 kap

HARCÉRTÉKEK: fegyvernélkül || Avad-ka-kinito || Tigriskarmokkal

KÉ: 17+14+2HM=33 || 40 || 37
TÉ: 2*16+17+3HM=52 || 76 || 59
VÉ: 16+17+3HM=96 || 106 || 102
CÉ: 16+14=30 || 30 || 30

HÁTTEREK:

HARCMŰVÉSZET 10 KAP
PSZI ÉRZÉKENYSÉG -

KÉPZETTSÉGEK:

NYELVTUDÁS (Erv) 3. fok
KULTÚRA (Tiadlani) 3. fok
HELYISMERET (Tiadlani) 3. fok
HARCMŰVÉSZETEK (Avad-ka-kinito) 3. fok
HARCMŰVÉSZETEK (Tigriskarmok) 3. fok
PSZI (Slan út/Test ág) 3. fok
ORVOSLÁS 1. fok
ÉLETTAN 2. fok
ESÉS 10%+20%=30% (4KP)
AKROBATIKA 10%+20%=30% (4KP)
MÁSZÁS 10% (2KP)
VESZÉLYÉRZÉK 20% (4KP)
FUTÁS 1. fok (1KP)
ÚSZÁS 1. fok (1KP)
FÁJDALOMTŰRÉS 1. fok (1KP)
HARCTÉRI GYAKORLAT 2. fok
PUSZTÍTÁS 1. fok (2KP)
FEGYVERHASZNÁLAT 1. fok (2KP)

FELSZERELÉS:

EGY FEHÉR NADRÁG
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Spark 2009.10.06. 10:17-kor.
Avatar
Spark
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 9
Csatlakozott: 2009.09.10. 17:28
Vissza a tetejére

Re: Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: A Dorcha » 2009.10.04. 9:02

Üdv!

Az előtörténetet köszönöm, megszépítette a napomat. :)

Egy-két dolog hiányzik belőle mondjuk, pl.: hisz e valami istenben, vannak e barátai, szerelmei, valamilyen ismerettsége stb...

A karakter statisztikája már nem ennyire jó.

Hogy nézhet ki valaki jól, 10-es karizmával? Értem én a sebhelyeket meg a vágást az arcán... DE

Intelligencia 6, ez még orkok között is szégyen. Nem beszélve arról, hogy a pszi pontjaidat erősen lekorlátozod, és ha jól emlékszem akkor a pszi képzettségnél előfeltétel az intelligencia, ami azt jelenti ha mondjuk 4. pszi használó szeretnél lenni, akkor nem tudsz mivel hülye, buta a karakter de nagyon. Minimum 12-es intelligencia kellene.

asztrál 4, hát ez ilyen Khál szintű. Ez olyan, hogy ha egy öreg néni véletlen beléd rúg majdnem agyon vered őt, de csak majdnem mert élet is van a jellemedben. Nem beszélve arról, hogy a mágikus praktiákkal szemben nagyon kiszolgáltatottá válik a karakter. Az asztrál egy harcművész életében nagyon fontos, legalább annyira mint az akaraterő, nem kell magasnak lennie de a 4 nagyon nagyon kevés.

Javaslom, hogy Tiadlanból, vagy ha nagyon ügyes vagy Niareből származzon a karakter. De én a Tiadlant ajánlanám.

51 KAP pontot osztottál szét.

Az értékek szemmel láthatólag jók, de nem számoltam át őket, mivel ha megfogadod a tanácsomat, akkor az intell. meg az aszt. felhúzod.

Felszerelés, nagyon kevés. Egy fehér nadrág, és mondjuk a lábbeli? Illetve a tigriskarom? Élelem víz, meleg ruházat pénz, azért senkinek sem árt. Illetve a Hm dolga nagyon nehéz lesz a bemeséléssel.

Összességében ennyi láttam.

Arigato: A Dorcha
Még a tízezer láb magas gát is összeomolhat egy hangyafúrástól.

Lejött az eget
átívelő ragyogás
istene. Még a
nagy tenger fenekére
is eljut ragyogása.

(Uesiba Morihei)
Avatar
A Dorcha
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 345
Csatlakozott: 2007.03.05. 16:55
Tartózkodási hely: Tiadlan
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: Spark » 2009.10.04. 18:36

Hali!

Na amiket kihagytam az előtörténetből mint, istenek, vallás, ismerősök, szerelem, azt azért hagytam ki mert egyrészt így is hosszú lett, másrészt és ez a fontosabb mert nincsenek, max a szülei de már lehet azok is meghaltak időközben, ez km függő végülis.

A 10-es karizmára azt hittem hogy annyira nem durva, mert a könyv a 12 re azt írja hogy az átlag emberi szépség, hát akkor gondoltam hogy a sebhelyekkel így ennyinek kellene lennie. (Eredetileg még igazából ennyit se akartam rá adni).

Az intelligenciához ragaszkodom, mert egy hülye, buta, gyermeki szellemű karakterrel szeretnék játszani, de komolyan. Előtöribe direkt ezért tértem ki arra a részre amikor nem akar tanulni, képzettségekből is kivettem az írás olvasást.

Az asztrált igazából nem értem még most se hogy micsoda, de ha nagyon sok köze van az ingerlékenységhez akkor valamiből rakok át rá. Viszont ha a karakterem lobbanékony, forró vérű és türelmetlen akkor se jó a 4?

Úgy gondoltam hogy közvetlen innen kezdenék kalandozni, ezért is csak annyi felszerelést írtam amennyi épp akkor nála volt mikor ész nélkül elszaladt.

Más: egyik fórumozó mondta hogy a pszi pontját lehet rosszul számoltam ki, mert ő nem érti hogy honnan jött az a +3 hozzá. Én azt hiszem a 3. fokú pszi képzettség miatt adtam rá, de nem tom h jól tettem-e.

Ja meg azt olvastam a könyvbe, hogy ha tanítónál tanul a kari az előtöriben akkor egy képzettsége lehet 4. fokú kezdettől. Így ha nem értelmeztem megint félre akkor az Avad-ka-kinitómat választanám inkább 4. fokra. Meg arra gondoltam ha már kicsi az asztrálom meg a pszim akkor ennek okáért a 3. fokú slan-utamat lehet csak 1. vagy 2. fokúra kéne tenni
és akkor az értékekhez jobban viszonyulna.

Na átgondolom a statokat és módositom őket akkor egy picit, bár a pszi-t nem nagyon akarom használni még egyenlőre.
Avatar
Spark
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 9
Csatlakozott: 2009.09.10. 17:28
Vissza a tetejére

Re: Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.04. 18:56

Üdv!

Én ezeket útmutatás képen írtam le.

Az biztos, hogy olyan Km-et nem fogsza találni, aki 4-es asztrállal engedni fog egy harcművészkaraktert játszani, meg persze 6-os intelligenciával.

Az intelligencia nem csak arra vonatkozik, hogy önfejű vakmerő meg nem fogja fel a veszélyt hanem egy általános emberi tendenciát is mutat. A 6-os intelligenciájú ember szerintem (legalább is nekem) már szellemileg fogyatékos, sérült.

a pszi pont szerintem sem jó ez tényleg így van.

Ami a karakter induló képzettségeit illeti, azok fixek. Nem lehet ennyivel meg annyival lejjebb tenni őket. A könyvben szerintem a 4. fokú oktatás bónuszra utalhatott amit írtál, de a lehet első szinten 4, fokú képzije már pedig miért is ne lehetne, akkor megveheted a megfelelő kp ráfordítással.

Hangsúlyozom én csak elmondtam a véleményemet. egyébként is majdan az a Km fog dönteni véglegesen a karakterről akinél játszani akarsz.

Arigato: A Dorcha
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: Spark » 2009.10.04. 19:45

És akkor mennyi az a minimális asztrál meg int ami elfogadható? Közbe míg írtál én szerkesztem és annyit már megoldottam hogy az asztrált felvittem 6-ra. Még max egy 8 as int-et megpróbálok kihozni belőle.
Avatar
Spark
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 9
Csatlakozott: 2009.09.10. 17:28
Vissza a tetejére

Re: Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: Lumir » 2009.10.05. 8:07

Fú! lehet, hogy megölnek, mert belepofázok más karijába, meg hát ki vagyok én itt...? Szóval életem kockáztatásával szeretnék segíteni egy kezdő játékosnak. Kérlek értékeld ezt is...

Amit itt senki nem ejtett ki a száján, pedig gyakorlatilag így van, az az, hogy 135 pontból -ha játszható karit akarsz- nem tudsz kihozni faji maximumos tulajdonságokat. Az átlagos érték ebben a játékban 10 az NJK-nál (városőr, kocsmáros, apród, stb), a kalandozók ettől különbek, így nekik az átlag 12-13 körül van. Szóval a vitát kiváltó intelligencia és asztrál kérdésében kb. ennyire kellene belőnöd a tulajdonságértéked. És akkor még mindig gyengén fogsz teljesíteni a képesség próbákon. Ha más harci tulajdonságaidon szeretnél túrni egy kicsit, akkor azokon a háttér pontokból még minimálisan tuningolhatsz. Ennyi lett volna a mondandóm.

Bocsi minden HM-től, Admintól és Moderátortól a szájmenésért!
http://lumir79.deviantart.com/gallery/
Avatar
Lumir
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 10
Csatlakozott: 2009.09.27. 9:54
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: Spark » 2009.10.05. 13:19

Módosítottam amennyire tudtam, nekem így jó, ijyen érzelmivilágú, intelligenciájú karit akartam összerakni. Azért mert kalandozó nem muszáj mindenből átlagfelettinek lennie szerintem.
Avatar
Spark
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 9
Csatlakozott: 2009.09.10. 17:28
Vissza a tetejére

Re: Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: A Dorcha » 2009.10.06. 12:03

Üdv!

Lumir nem baj. Megbocsájtok. Egyébként helyes a megfigyelés.

Nézd, Spark. Ez nem az az oldal, ahol szélsőséges karakterekkel lehet játszadozni. Hidd el én csak tom, mivel elég sokszor vitáztam már adott karakterekről.

Az értékek már alakulnak, csak a Km jó indulatától fog fggni, hogy indulhatsz e ezzel a karakterrel. Mindenesetre örülök annak, hogy legalább ennyi változtatást ki eszközölhettünk.

Arigato: A Dorcha
Még a tízezer láb magas gát is összeomolhat egy hangyafúrástól.

Lejött az eget
átívelő ragyogás
istene. Még a
nagy tenger fenekére
is eljut ragyogása.

(Uesiba Morihei)
Avatar
A Dorcha
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 345
Csatlakozott: 2007.03.05. 16:55
Tartózkodási hely: Tiadlan
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Spark (Y. Shun)

HozzászólásSzerző: Spark » 2009.10.07. 16:04

Na remek! :D

Sztem Tiadlanban indulok ha már azt a területet ismeri a karakterem.
Avatar
Spark
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 9
Csatlakozott: 2009.09.10. 17:28
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
10 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség