• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

III. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
141 hozzászólás • Oldal: 6 / 10 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.15. 11:59

Úgy tűnik még sem kell szabadkoznom, hogy ritkán írok.
Pedig már kezdem azt, hinni, hogy már én vagyok az aki a legritkábban ír ide.

Jelenlegi internet hozzá férési nehézségeim miatt csak itt tudom jelenleg közzé tenni a karakteremet.
Ezért elnézést is kérek.

Karakter

Dorani varázsló 10 TSZ

Név: még nem találtam ki de pótolom.

Faj ember. Erv
Kb 60kg súlyú 170cm körüli magassággal. Haja szőke, kék szemű. Ha teheti jól borotvált.

Erő:11
Gyorsaság:13
Ügyesség:14
Állóképessé:13
Egészség:12
Karizma:14
Intelligencia:18
Akaraterő:13+2(M.m.,Pszi.)=15
Asztrál:14+1(R.m.)=15
Érzékelés:13+1(L.t.)=14

Háttér:
Iskola-10
Mágikusan fogékony- 0
Pszi érzékenység- 0
Mannalátás-2
KP-17(17kp)
MP-21(7mp)

ÉP:12
FP:28

MP:90
Pszi pont:43

KÉ:27
TÉ:28
VÉ:87
CÉ:38

Képzetségek:
Ott ahol lényeges, hogy hányadik Tsz-en tanultam külön le írom mellé.
Nyelv(Erv,Pyr)-3fok
Nyelv Asszisz-2fok
Kultúra Erv-3fok
Helyismeret-Doran-3fok
Politika/Diplomácia-2fok-5kp-3fok
Udvari etiket-2fok-3kp-3fok
Írás/Olvasás-3fok
Történelem-2fok-3kp-3fok
Legenda ismeret-3kp-2fok
Ékesszólás-6kp-3fok
Értékbecslés-1kp-1fok
Szexuális kultúra-1kp-1fok
Térképészet-2kp-1fok
Úszás-1kp-1fok
Művészet rajz-1kp-fok
Szakma ötvös-6kp-3fok
Ősi nyelv-3fok-13kp-4fok-1Tsz
Számtan mértan-3fok-13kp-4fok
Magas mágia-3fok-13kp-4fok-1Tsz
Pszi Kyr-4fok-20kp-5fok-5Tsz
Lélektan-23kp-4fok
Alkímia-23kp-4fok
Rúnamágia-27kp-4fok
Őselemi mágia-14kp-3fok
Éllentan-10kp-3fok

Varázstárgyak:

Varázslóbot
Intelligencia:11+3(Ő.ny.,Sz.M.,A.)=14
Akaraterő:11
asztrál:11
Pszi p.:14 statikus pajzs 4 Dinamikus 14 Membrán
MP:30
Réztű formájában hordozom magammal az utakon.
Van egy réz karperecem, annak a belsejébe tudom csúsztatni.

Rész karperec. (Ennek belsejében tartom a botom.)
Légiesség és láthatatlanság karperece.

A karperec mintázatát a rúnák és hagyományos erv díszítő minták adják.
Utóbbi a rúnákról igyekszik elvonni a figyelmet.
13MP Mágikus aura varázsjel
10MP Gondolati úton aktiválható
24MP Folyamatosan töltődő
40MP Légiesség
20MP Láthatatlanság
Össz.:107

A 150 manna pontos keretem maradék 43 MP-ját később teszem közzé

Felszerelés:
Következő hozzá szólás.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2009.09.15. 12:04-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.15. 12:03

Induló pénzem
3k6 = 5+3+5 [13]
Tehát 13a

Jelenleg nálam van:9a3e99r

Felszerelés:
Össz. értékük 3a5e1r

Bakancs-20r
Cipő-1e
Öv-20r
Gatya-3db-9r
Ing paraszti-3db-15r
Ing nemesi-3db-6e
Nadrág szövet-3db-60r
Kabát(sok zsebű, vízhatlan)-2e
Mellény-3db-90r
Kalap-1e50r
Hátizsák nagy-1e20r
Övtáska-70r
Írótoll-3db-60r
Kréta-9db-9r
Grafit-1db-1e
Csengő-10r
Síp-1e
Pecsétviasz-10r
Pergamen-30ív-4e50r
Tinta-20r
Tükör(borotválkozó) fém-10r
Borotva-1e
Fenőkő-1r
Bőr csík-1r
Rongy-3db-3r
Mosószappan-3r
szappan illatos-9r
Borotválkozó pamacs-10r
Törülköző-2db-20r
Kézműves szerszámok(Ötvös, mestermunka) bőr tokban-1a
Kés (időig.3 sebzésk6)-50r
Doraninagypecsétes pecsétgyűrű/Doraninagypecsét.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.15. 17:44

Az előtörténetek közös részéhez szükségem lenne néhány sorra a karakterekről.
Név, kinézet és, hogy hogyan reagálna arra ha 18 marcona haramia számszeríjakkal körbe veszi egy fogadóban és ép készülnek ki fosztani őket és a fogadó többi vendégét.
Mindezt 10 Tsz karakterhez méltóan.
Tehát az általános viselkedéséről egy rövid leírást.

Előre is köszönöm.

Pelso
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.09.15. 21:01

Még finomítás alatt, de kb. így néz ki a dolog:
18 számszeríjász? :shock: Van esély? Ha igen: asztalborítás, és harc két handzsárral a tömeg közepén mozogva, hogy ne nagyon tudják kihasználni a távolsági fegyver előnyeit...
Ha nincs esély, akkor pedig vigyék a pénzt...
2 handzsár tám/kör:4 KÉ:39 TÉ:108 VÉ:151 sebzés:1k10+5


Név: Omar

Leírás:
104 font súlyú, 205 hüvelyk magas, 32 nyarat látott, gondosan kidolgozott izomzatú fekete férfi. A termetével a dzsad átlagból messze kimagaslik. Az arcát és a felsőtestét pár rituális hegtetoválás, és a bőrszíne miatt alig látszódó jó néhány tetoválás díszíti. Fejét, testét borotválja, csak egy 'lófarkat' hagyott meg a fején. A bal arcán egy nagymacska karmai hagyták a nyomukat, melynek szeme világa is áldozatul esett, és egy sötétvörös, írisz és pupilla nélküli üvegszemmel pótolta a hiányt. Az arénabeli neve is innen van: Rubinszem

A lábán könnyű, dzsad módi szerinti cipőbe bújtatta, egy mélykék színű, bő, buggyos selyemnadrág, melyet egy fekete selyemöv tart a helyén, és egy vakító fehérségű selyeming a ruházata, melyet félig kigombolva hord. Minden ujján legalább egy aranygyűrűt visel (a tapasztalt utazó felismeri a gyűrűkben az egyik dzsad állam pénzét), valamint a bal fülében egy kis arany fülbevaló van.

--------------------------
Jellem:
A pályafutása alatt nem sok valódi barátot szerzett. Sok haragost, akik ellene fogadtak, és sok rajongót, akik nyertek vele. Az arénában a 'társai' is inkább ellenfelek voltak, mindig vetélkedtek, hogy ki a jobb. Ezen kívül az arénamester még ki is árusította jó pénzért férfiúi szolgáltatásait, amit a megcsalt férjek időről-időre szintén orvtámadásokkal díjazták, ha utólag kiderült. Ezek miatt nem szereti magához közel engedni érzelmileg az útitársait, csak azokat, akikről úgy gondolja, hogy meg tudják magukat védeni, vagy nem kerülnek veszélybe. A mának él. Megpróbálja kiélvezni az életet, mert tudja: előbb-utóbb véget ér a szerencséje. A fájdalmat, halált nem féli, de ha nem áll érdekében, nem gyilkol, és ha lehetősége van rá, életben akar maradni minél tovább. Nagy hódolója szebbik nemnek, és általában kedveli az egy éjszakás kalandokat – még ha neki is kell ezért fizetni. Az arénában és harci helyzetben egyenes és őszinte, mérget nem használ. Az arénán kívül viszont valódi dzsad – egy egyenes mondata nincsen. A fényűzést, a pénzt, és az azzal járó hatalmat imádja. Ha van esélye, akkor harcol - akár több ellenfél ellen is. Ha viszont nagy az erőkülönbség - inkább meghátrál.

--------------------------
Életrajz:

3658-ban született, El Qusarmában. A szülei dolgos kézművesek voltak, de portyázó rabszolgavadászoknak köszönhetően öt évesen elszakadt a szüleitől. A gyerekrablás után először egy évet élt Abu Baldek Shibarában, míg végül megvette a hat éves gyereket egy El Sobirai arénamester. Az első pár évben az arénamester háztartásában segített be, illetve eleinte a fegyverek és az állatok gondozása volt a feladata, s jó fizikumának és a bőséges kosztnak (és persze a gyógyfüveknek) hála szépen kezdett megerősödni. Az arénamester módszeresen készítette fel a gladiátorok életére, s a gyerek nem is panaszkodhatott. Szeretni ugyan nem szerette, de tisztelte az arénamestert, és minden vágya az volt, hogy egyszer őt ünnepelje a tömeg. Első fellépése a tizenhetedik nyarán történt, szolid győzelemmel. Lassanként egyre komolyabb kihívásokkal kellett szembenéznie. Az egyik alkalommal súlyos sérülést szerzett, mikor két oroszlánnal küzdött, de szerencséjére a baleset a kegyelemdöfés közben érte. Több hónapnyi kényszerszünet következett, de miután felépült, ismét az arénába lépett. 3678 és 3685 között megalapozta a hírnevét, valamint az arénamester és a saját gazdagságát. Emellett az arénamester jó üzleti érzékről tanúbizonyságról téve diszkréten, de kiárusította férfiúi szolgáltatásait. Legnagyobb győzelme az volt, mikor Al Abandanában is látványos győzelmet aratott. A győzelem jutalma a csodálatos repülő szőnyeg volt. Majd Sobirába, és a többi város arénájába is elment, hogy bizonyítsa a képességeit. A sivatagi utazásai alatt elszegődött karavánkísérőnek, ami hírneve miatt jól fizetett. A baj ez év elején érte őt és az öreg arénamestert utol, Abu Badlekban. Az ottani nagy sikerű összecsapás után az arénamester leszervezett egy intim találkozót az egyik kereskedőház fejének tüzes asszonyával, ahogy szokta. Az egyébként gondos szervezésbe most hiba csúszott – s menekülnie kellett a joggal dühös kereskedő bosszúja és emberei elől. Mivel a túlerő igencsak nagy volt, és teljesen fegyvertelenül ütöttek rajta, szégyenszemre menekülnie kellett az ablakon keresztül. Rövid kergetőzés után sikerült némi előnyre szert tennie. A szerencséje az volt, hogy nem a fogadóban, hanem az arénában hagyta a felszerelése jó részét, és így hiába várták a fogadójában. Sajnos a váratlan fordulat miatt az arénamester nem tudott elmenekülni, és a kereskedő emberei végeztek vele a fogadóban. Miután a felszerelését magához vette, és visszalopakodott a fogadó fele, még látta, ahogy az arénamester hulláját kiviszik a fogadóból. Ekkor döntött úgy, hogy ideje elhagynia a várost. Az egyik kis sikátorban vásárolt vizet és élelmet egy helyi családtól, majd az éjszakát kihasználva a szőnyeggel elindult a másik városba a sivatagon keresztül. Szerencséjére hajnaltájban utolérte a múlt reggel indult karavánt, s tudott csatlakozni hozzá. A lehető leggyorsabban elutazott Al Abandába, majd térkapun át Erionba, hogy kissé meghúzza magát, amíg lecsendesednek a kedélyek. Hogy a kereskedő feleségével mi történt biztosan nem tudja, de a helyi törvények és a szokások ismeretében nincsenek illúziói. A számítása nem vált be. Erionban is utolérte a kereskedő bosszúja...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Dierol 2009.10.12. 19:57-kor.
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.17. 10:08

Deirol köszönöm a részletes leírást.
Már csak a többiek írása hiányzik.

Amúgy esély van. Hiszen ott van a fogadóban még Vyan Tűzvarázslója és Syris Nekromantája.
Valamint nem utolsó sorban szerény személyem is.

Tehát van esélyünk csak elsőre még nem ennyire nyilvánvaló mivel még ekkor nem ismerjük egymást, valamint ekkor a többiek csak a reszkető tömeg részei.
Pár sor a fogadóról.
Erion és Ordan közöt húzódó karaván út mentén található. Település közvetlen mellet nincs csak egy két napi járóföldön belül egy két falu. A cselédek innen szegődnek a fogadós szolgálatába.
Két szintes épület, különálló istállóval. A legközelebbi pihenőhely, falu vagy ehhez hasonló fogadó mind két irányban egy-két napi járóföld.

Syris és Vyan Kérlek ti is írjatok pár sort, mivel ha nem írtok akkor 100% én leszek a leírásba háromszor.
A karaktereitek kinézete mindenképp kéne.

A válaszokat előre is köszönöm.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2009.09.20. 9:35-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.09.17. 15:11

A leirás nem rossz, de akkor pl kik ezek, akik rajtatok ütnek??? Mert ha pl a helyi tolvajcéh emberei, akkor az rendben van, hogy most lenyomjátok őket, de szerintem meg is van, hogy miért kell észak felé vennetek az irányt: mert utána egy egész város fog a nyakatokra akaszkodni :P (Megvásárolt előljárók, a városőrség parancsnoka is nyilván tud valamit erről az ügyről, kapnak egy kis pénzt ők is, hogy szemet hunynak a tevékenység fölött, stb. ...)
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.20. 9:30

A támadók a gondolataim szerint egy D-i városállamok területén - két nevesincs város közötti- lezajlott háborúskodás alatt fellát csapat. Akik a háború színhelyéről vagy dezertáltak mert nem fűlött a foguk a halálhoz, vagy menekülni kényszerültek mert az ő oldaluk szenvedett végül vereséget.
Mivel, hogy felfegyverzett, össze szokott és még ráadásul parancsnokkal is bíró fegyvere alakulat úgy döntöttek azzal próbálnak szerencsét amivel a háborúskodás alatt, is. A fosztogatás.
Így jutottak el ehhez a főút menti fogadóhoz, ahogy egyre északabbra vándoroltak.
Meglátásom szerint a helyi tolvaj ché vagy tolvaj banda sokkal inkább védelmi pénz szedésében érdekelt.
A fogadós meg abban, hogy fizessen, vagy költözzön be a legközelebbi településbe.

Gondolatom szerint amúgy nem az esetleges bosszú miatt fogunk Ifinbe távozni.
Egy amolyan kaland a kalandban ötletre gondoltam. Mivel a helyszínt leszámítva semmit sem tudunk a kalandról.
Úgy terveztem eddig, hogy az én varázslóm felkéri a kis csipet csapatot az önzetlenségünkért jutalmul kapott egy hetes henyélés alatt, egy Quiron tenger melléki küldetésre.
Aminek az első fele szerint el kell jutnunk Caedon városába. Ott megszállni és be várni egy embert akinek a kilétét csak én ismerem. Az illető kilétét a célvárosban a többiekkel is meg fogom osztani.

Mivel eddig úgy gondoltam, hogy az OM találkozó története a célszeméllyel való találkozás előtt fog le zajlani eddig úgy gondoltam ezt a részt nem fogom ki dolgozni. Legalább is nem a közös előtörténetben nem szándékoztam ezt közzé tenni.

Itt tehát van egy kötelező hosszú várakozás. Idegőrlő semmit tevés ami alatt a kalandozók azt tehetnek amit akarnak. Tehát részt vesznek az OM találkozó történetén ami, hogy miféle humorérzékkel rendelkeznek az istenek, Dartonnal az élen. Ugyanabban a városban fog megesni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2009.09.20. 10:44-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.20. 10:13

Syriss és Vyan szeretném ismételten kérni, hogy írjatok magatokról néhány sort.
Kinézet. Általános megjelenés és viselkedési szokások, normák.
Valamint ő mit tenne hagy egyszer csak reggeli fogyasztása közben bejönne 18 számszeríjjal és kardokkal felszerelt marcona férfi és a többi vendéggel együtt az értékeitekre fáj a foguk.

Itt tenném hozzá, hogy mindenki óvatosan kell, hogy cselekedeteit megválassza.
1. felajzott számszeríjakról van szó. Folyamatosan a fogadó vendégeire szegezik azokat. Készen rá, hogy a heveskedőket néhány vesszővel ajándékozzák meg egyenesen a mellkasukba. Így a kezdeményezés az övék.
2. A fogadó maradjon sértetlen.
3. Mindenki azt írja le, hogy a figurája, a hozzá ki talált személyiség ténylegesen, hogyan cselekedne.

Azt is írjátok le, hogy ha hirtelen fordulna a felállás akkor mit tenne.
Mivel segítené elő a győzelmet.

2009.09.17 10:08- kor
közzétett hozzászólásomtól számítva mind mérvadó a közös előtörténettel kapcsolatban.
Az írásokat előre is köszönöm.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2009.09.20. 10:53-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.09.20. 10:27

Amíg nem vonja el semmi a figyelmüket, vagy más nem támad - nyugton marad a karakter, mert nem szereti ha telelövöldözik közvetlen közelről. Ha pedig változik a helyzet, akkor jön az asztalborítás, és harc két handzsárral a tömeg közepén mozogva, hogy ne nagyon tudják kihasználni a távolsági fegyver előnyeit...
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.20. 10:40

Igen.
Dierol a te részed az egyetlen ami tisztázott a közös előtörténetben.
Jelenleg csak a frappáns szavak megtalálása okoz némi fejtörést.
Ugyanis a közös előtörténetben helyet szorítok a csapat tagjainak egybekezdéses bemutatásának.
A gond továbbra is Syriss és Vyan.
Róluk még le írásom sincs a kinézetükről.

Amúgy terveim szerint ti hármán ép reggeliteket fogyasszátok mikor a haramiák betérnek a fogadóba.
A pultok mellet van néhány elszeparált box a magányt kereső vendégeknek.
Az én figurám mivel ő épp egy titkos találkozót folytat le ezen boxok egyikében tartózkodik.
Tehát ha más nem én mindenképp tudok az elterelésről gondoskodni.

Syriss és Vyan. Szükségem lenne a leírásra mivel a nélkül nem tudom befejezni a közös előtörténetet.
A banda lemészárlásában mindenki szerephez jut de a cselekvési ötleteitek nélkül sokkal sablonosabbra fog sikerülni mint az szeretném.
Syress a te figurádról nem tudok semmit így a nem tudok a kinézetéről írni semmit és még cselekvési ötleteim sincsenek.

Az írásokat előre is köszönöm.
Pelso
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.09.20. 17:26

Kedves Pelso!
Kérlek részletezd a karpereced mint varázstárgy megalkotását - tüntesd fel az erősségeket, és hogy hogyan számoltál! Hány fontra hat, milyen fokon légies...

Jó játékot!
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.09.22. 12:21

Üdv, bocs az elmaradásért, szombaton szalagtűző lesz.

Kari kinézete: átlagos termetű, hosszú sötétbarna/fekete hajú, sötétbarna szem, világos bőr. Elég gyengécske és törékeny. 1 fekete varjúféle madár ül a bal vállán.

Reakció: mivel fizikailag elég gyenge, ezért inkább valami varázslathoz fordulna, de nem rögtön. Előbb igyekszik felmérni a helyzetet, aztán ha szükséges,közbeavatkozik.
Ha fordul a helyzet, akkor a támadókat nem öli meg, inkább megfélemlíti, h "tanuljon" az előbbiekből.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.26. 0:11

Syris köszönöm, hogy írtál.
:(
Sajnos lenne még egy kérésem.
Mivel nem tudom milyen mágia ágakban jártas a figurád így egyenlőre még ötletem sincs milyen varázslatokhoz folyamodna a figurád.
Ezért írd meg milyen varázslattal kísérelnél meg leszerelni ennyi fegyverest.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.09.27. 20:41

Igen, írni akartam,h majd nézek varázslatot. Bocsi. :oops: Suliból írtam, itthon meg telj elfelejtettem.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.30. 14:24

Syris semmi gond.
Újabban én sem tudok olyan űrűn írni.
Csak írd meg milyen varázslatott használnál, valamint, hogy milyen mágia formákat tudsz használni.
Meg hogy hol tanult.

Altemor

A hiányzó részekek és az elő történetet legkésőbb a jövő héten közzé teszem.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
141 hozzászólás • Oldal: 6 / 10 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség