• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Roa Narn

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
16 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Roa Narn

HozzászólásSzerző: Capricorn » 2009.06.27. 19:35

Név: Roa Narn
Kor: 20
Nem: férfi
Faj: ember
Kaszt: fejvadász

Kinézet: Teljesen átlagos kinézetű, nem túl feltűnő, átlagosan jóképű férfi. Vállig érő barna haját hol kibontva, hol lófarokban, hol kígyóbőr homlokpánttal lefogva hordja. Ruhája átlagos utazó ruha könnyű szattyánbőr bokacsizmával, csuklyás köpennyel inggel, mellénnyel, puha fekete bőrnadrággal. Derekán széles öv melyben sok rejtett zseb van elrejtve, ebben vannak a fiolák és a fojtóhurok. Mindkét csuklóján díszes, alkarvédőnek is beillő széles pánt van, amelyek ékszernek látszanak de valójában komolyabb funkciót töltenek be. A jobb kezén lévő rejti a tűvetőt a másik a rövidkard tokját, amely a könyökéig ér. (Jobb kézzel tudja előrántani belőle szükség esetén a kardját). A tok tökéletes elrejtését az ing, és a köpeny ujja teszi teljessé. Tőre a köpeny és a mellény alatt, a derekán lévő tokban rejtezik. Kis hátizsákját fél vállra vetve szokta volt hordani.

Jellem: Olyan fegyverekre specializálta magát, amelyek jól elrejthetőek. Mestere az álcázásnak, a mérgeknek, és a puszta kezes gyilkosságnak. Ez utóbbiból több tucat módszert ismer. Utazásait, ha lehet postakocsival, hajóval, vagy más egyéb módon oldja meg, lovat csak a legvégső esetben használ. Ilyenkor vesz egyet, amit a lehető leghamarabb el is ad, vagy bérel. Ennek két oka van. Egyik, hogy nem túl jó lovas, a másik, hogy nem szeretne semmilyen élőlényt, ami tőle függ, vagy hozzá tartozhat, kötődhet bármilyen szinten, vagy formában. Igazi magányos farkas típus. Mások magánélete, vagy bármi, ami nem rá tartozik hidegen hagyja, ezekre soha nem kérdez rá. Ha elmondják neki meghallgatja, de kommentárt nem fűz hozzá, és tanácsot a legritkább esetben ad. Természete cinikus, sokszor szarkasztikus, nem ritkán pikírt. Szeret színészkedni, blöffölni, magát másnak kiadni, erre is építi munkáját. Ha kell nem kerüli a társaságot, jó beszélgetőpartner, humora is van, időnként a bulit, tivornyát sem veti meg, de jobban szereti a magányt, sokszor vágyja, és keresi azt. Főleg mióta első, és mindezidáig egyetlen szerelme meghalt. Azóta szenvedélyes gyűlölet él benne a boszorkánymesterek iránt.

Előtörténet:Abasziszban Ifin városában született. Apja pitiáner tolvaj volt, és a család abból élt, amit ő lopni tudott. Volt, hogy nagyon jól éltek, volt, hogy éheztek. Mikor öt-hat éves lett apja rájött milyen jól tudná őt alkalmazni termete okán, és elkezdte betanítani a tolvajlásra. Egészen addig, míg egy szervezet fel nem figyelt az ügyes intelligens fiúra, és az apja a nagy üzlet reményében el nem adta nekik jó pénzért. Egy világ omlott össze benne és hihetetlen módon meggyűlölte az apját. Az anyjára csak neheztelt, amiért nem állt ki mellette, és amiért nem áll a sarkára a sunyi apja ellen, bár tudta sok mindent nem tehet, ha el akarja látni Roa két kishúgát. Egy kicsi alig huszonöt főt számláló fejvadász klánhoz került, akik azonnal hozzáláttak a kiképzéshez. 18 évesen kapta első és egyben vizsga megbízatását. Egy olyan ember megölésével bízták meg, aki tevékenységével nagyon belenyúlt a helyi alvilág érdekeibe, és zavarta, mi több veszélyeztette azokat. Viszonylag gyorsan megtalálta az illetőt és végzett vele. Sem szánalmat sem lelkiismeret furdalást nem érzett, mikor a feladat elvégzésekor megtudta ki az. A tulajdon apja volt. Még két évet töltött el a klánnál mikor kérelmezte, hogy elhagyhassa a várost, sőt az országot is. Ennek oka pedig szerelme halála, akit egy bevetés alkalmával a szeme láttára ölt meg egy boszorkánymester úgy, hogy nem tudott segíteni rajta. A lánnyal szinte egyszerre kerültek a rendhez, és együtt nőttek fel. ahogy ők cseperedtek, úgy cseperedett velük együtt szerelmük is. A klán - ismerve történetüket, és őket magukat - nem gördített akadályt a távozás elé, sőt összekötötték a kellemest a hasznossal. A boszorkánymester akciójával, és a klán embereinek megölésével amúgy is a rend halálos ellenségévé vált, ki is lehetett volna alkalmasabb a felkutatására, és likvidálására, mint a bosszútól is hajtott Roa. nem beszélve arról, hogy azzal, hogy az illető még él, nincs befejezve a küldetés. Csak ha meghal. Örömmel vállalta a feladatot, és az első adandó alkalommal útnak indult.



I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
abaszisz - ifin

2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
apja - Alaf Narn - tolvaj
anyja - Zulea Narn - apja árnyékában csak a családdal foglalkozik.

3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)
szegények, de időnként egy-egy jobb fogás alkalmával megy a szekér. Ritkán.

4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
A klán tanítja ki.

5. Gyermekkorban történt jelentős családi tragédiák (ha voltak ilyenek)
apja eladta, anyja nem állt ki mellette.

6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek)
a klánba kerülés végül is az

7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulta, az apja kovács volt, stb.)
A klán erre képezte. Képességei erre predesztinálták.

8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
anyanyelv - A klán kicsi volt ugyan, de ennek ellenére jól felszerelt könyvtárral rendelkezett. Ezeket bújta nagy elánnal.
pusztakezes harc - nem nagyon kultiválta a fegyvereket, ezért eme harci formának szentelte kiképzési ideje nagy részét.

9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása. (Pl: van egy fogadós nagybátyám Erionban)
Semmiről sem tudni. Ha volt is, apja érthető okokból nem reklámozta.

10. Mi volt a karakter "hobby"-ja? (Olyan képzettségek -ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)
Recept gyűjtés, főzés. Ifinben a klán főhadiszállása egy fogadó pincéjében volt. A fogadós jóban volt valamennyiükkel, és Roa sűrűn, és szívesen forgolódott a konyhában.


II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
szerelem - Erina Salai. Egyidősek voltak, egy időben kerültek a klánhoz, együtt nevelkedtek. Nem sokkal azután, hogy mindketten elvégezték vizsgamunkájukat, négyen indultak bevetésre. A cél egy, a városban nemrégiben feltűnt csempésztársaság volt. A régebbi társaságok többször felszólították őket, hogy ingoványos talajra tévedtek, de nem tágítottak. Ez volt a végső megoldás. A rajtaütést az egyik szállítmány érkeztére időzítették. Azonban a banda főnöke, egy boszorkánymester is jelen volt ekkor, aki az érkezést felügyelte. Harcba keveredtek és a lány a rámondott Vörös Halál varázslat hatására életét vesztette. a bandát felszámolták, de a bm nyomtalanul eltűnt.

A klánban levőkkel minddel jó, bajtársi kapcsolata volt de közelebbi barátság egyikhez sem fűzte.

2. Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)
Pártfogója egyrészt a mestere Derel Habicus, másrészt a vezetőjük Ardel Flin.
Ellenségek? Lehet, hogy vannak de ő nem tud róla. Csak egyről, a boszorkánymesterről, akit halálos ellenségévé fogadott.

3. Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, elutazott Beriquelre a mestere kíséretében, első csata átélése, stb)
A szerelme halála.

4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)
Az apja megölése volt a mestervizsgája, bár csak a feladat elvégzése közben derült ki ez számára. Ez sem tartotta vissza. Apja iránti gyűlölete, és megvetése nagyobb volt minden lelkiismereti aggálynál.

5. Mit vár el tőle az iskolája/céhe/rendje/mestere?
Egyelőre csak boszorkánymester megölését. Minden többit csak ez után.

6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Megtalálni a boszorkánymestert.

7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)
A klánhoz, magához, és a szerelme emlékéhez.


III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)
Nincs. Legalábbis nem tud róla.

2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)
pusztakezes harc

3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)
A hatalmas tériszonya.

4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
Imád főzni.

5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)
A céltalan gonoszságot, és az emberi butaságot.

6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)
A magasságon kívül nem tud elképzelni olyat amitől félne, vagy megijedne. Nem érzi, hogy lenne miért, hisz vesztenivalója már nincs. Talán ezért nem fél a haláltól sem. Sajátságos elmélete van róla.

7. Mi a karakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Megbosszulni szerelmét.

8. Vannak-e a karakternek előítéletei? (nem szükséges ésszerű magyarázatot adni rá, elég hogy a karakter úgy véli ő megfelelő indokkal rendelkezik; Pl: utálom a gorvikiakat, mert egytől egyig aljas gyilkos az összes)
Csak a boszorkánymesterekkel szemben.

9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Abszolút hitetlen, ha istenekről van szó. A sorsban hisz. Abban, hogy semmi sincs véletlenül minden valami miatt történik.Ezen hite is elég sajátságos.

10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Nincs vele gondja, ha nem boszorkánymesteri. Arra harap

11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az? Pl.:
"Más szemében a szálkát is meglátja, magáéban a gerendát sem veszi észre."
Mindenki törődjön a saját dolgával. Élhetőbb lesz a világ azoknak, akik ebben akarnak élni.
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Capricorn 2009.09.19. 15:03-kor.
A meddőség örökölhető. Ha anyádnak nem volt gyereke, valószínűleg neked sem lesz.
Avatar
Capricorn
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 203
Csatlakozott: 2009.03.21. 3:06
ZK Karakter: Amaro Darina, Holtak Pálcája
Karakter: Roa Narn, Toron
Karakter: Elder Karuto, Gro-Ugon
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Capricorn » 2009.06.27. 20:46

Név: Roa Narn
Szint: 1
Kaszt: fejvadász
Tp: 90

Erő: 14
Gyorsaság: 14
Ügyesség: 15
Állóképesség: 14
Egészség: 12
Karizma: 12
Intelligencia: 16
Akaraterő: 13
Asztrál: 11
Érzékelés: 15

Elköltött KAP-ok:
Iskola: 7
HM: 20 (10 HM)
Fp: 5
Kp: 18 (+16 Intelligencia=34 kp)

Ép: 12
Fp: 31

Harcértékek

Fegyver nélkül:

KÉ: 27+2 HM=29
TÉ: 43+3 HM=46
VÉ: 89+1 HM=90
CÉ: 30+4 HM=33

Fegyverrel:

Rövidkard KÉ 27+2HM+ 5fegyver+2 a szintből= 36 fok 3
TÉ 43+3HM+10fegyver+5 a szintből= 61 idő 5
VÉ 89+1HM+ 8fegyver+5 a szintből= 103
sebzés k 10+1

Tőr KÉ 27+2HM = 29 fok 1
TÉ 43+3HM = 46 idő 3
VÉ 89+1HM = 90
sebzés k10

Puszta kéz KÉ 27+2HM+ 5 a szintből = 34 fok 4
TÉ 43+3HM+10 a szintből = 56 idő 3
VÉ 89+1HM+10 a szintből = 100
sebzés k6

Tűvető KÉ 27+2HM+10fegyver+2 a szintből = 41 fok 4
CÉ 30+4HM+ 2fegyver+5 a szintből = 41 idő 3
sebzés k6/3

Garrott: érték nem szükséges.

Képzettségek:

Fegyverhasználat (tűvető) 3
Fegyverhasználat (rövidkard) 3 5 kp
Fegyverhasználat (tőr) 1
Pusztakezes harc 4 13 kp
Fájdalomtűrés 1
Fegyverismeret 2
Álca/álruha 3
Színészet 2
Lélektan 2
Orvtámadás 3
Élettan 2
Futás 2
Úszás 2
Pszí 2
Írás/olvasás 2
Anyanyelv (közös) 4 5 kp
Helyismeret (Ifin) 3
Kultúra (Ifin, aszisz) 3
Kultúra (toroni) 2 3kp
Nyelv (toroni) 3 6kp
Lopódzás 44%
Csapdafelfedezés 23%
Mászás 44%
Esés 24%
Akrobatika 39% 2 kp



Pszí:

Iskola típusa: pyarroni
Szint: 2
Pszí pont 16

Mágiaellenállás: Asztrál Mentál
Tudatalatti 11 13
Statikus pajzs 6 6
ME 17 19

Felszerelés:

FELSZERELÉS
rövidkard, tűvetős alkarvédő, tőr, garott,
Kis hátizsák, benne váltás utazó ruha, hálózsák, szappan, kulacs, álcázó készlet ( egy rövid szőke, egy göndör fekete, egy tüsi vörös, és egy tarkopasz paróka, négy különböző álbajusz, négy különböző álszakáll, valamint smink készlet), tolvajkészlet (álkulcsok, apró fogók, üvegvágó, tapadó korong(( ez utóbbi üveghez, miután elvágta ne zuhanjon le))) övben 5 méregfiola.

Pénz: 3 arany 2 ezüst
A hozzászólást 10 alkalommal szerkesztették, utoljára Capricorn 2009.11.22. 12:46-kor.
A meddőség örökölhető. Ha anyádnak nem volt gyereke, valószínűleg neked sem lesz.
Avatar
Capricorn
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 203
Csatlakozott: 2009.03.21. 3:06
ZK Karakter: Amaro Darina, Holtak Pálcája
Karakter: Roa Narn, Toron
Karakter: Elder Karuto, Gro-Ugon
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Capricorn » 2009.06.27. 20:56

Sziasztok.

Remélem nem hagytam ki semmit, és nem okoztam sok gondot. Van még a karakteremnél 10 adag fegyverméreg a durván halálos fajtából, de hogy mi legyen az gondoltam a KM-re bízom. Mint azt is mi legyen a feladat, amit -jobban mondva akit - el kell intéznie. Jelleme egyébként Rend, Halál, ezt elfelejtettem beírni, avval együtt, hogy Toronban indulok. (bár ez lehet, hogy kiderült)

Köszönettel: Capricorn
A meddőség örökölhető. Ha anyádnak nem volt gyereke, valószínűleg neked sem lesz.
Avatar
Capricorn
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 203
Csatlakozott: 2009.03.21. 3:06
ZK Karakter: Amaro Darina, Holtak Pálcája
Karakter: Roa Narn, Toron
Karakter: Elder Karuto, Gro-Ugon
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Isshae Ianarak » 2009.06.27. 23:25

Szia!

Előtörténetet kevésnek tartom tartalmilag - ahhoz, hogy minden információt megkapjak javaslom inkább töltsd ki az itt található kérdéssort: viewtopic.php?p=3652575#p3652575
(kijelöl - másol - szerkeszt előtörténetet - beilleszt - kitölt - elküld :wink: )

Kivitelezhetetlen az, hogy az alkarjához erősítsen egy fejvadászkardot és ezt így rejtve hordja a ruhája alatt. Csak akkor ér a fejvadászkard pengéjének hegye a könyékig, ha pont a keresztmarkolatot fogja a használó - egyéb esetben tovább nyúlik ezen a ponton, vagyis így elrejthetetlen. Arról nem szólván, hogy a keresztmarkolat legalább 15 centisnek kell, hogy legyen - ez pedig egy alkar szélességénél jóval nagyobb méret - a keresztmarkolat miatt meg nem lehet egyszerűen kihúzni a rejtekéből.
Ezt kérlek gondold át.
Ha egy rövidkard lenne, vagy egy tőr nem problémáznék rajta.

Továbbá azt is gondold végig, hogy bár ismered a nyelvet (toroni), de null-kultúra ismerettel nekivágni lehet nem szerencsés...

Tulajdonságokra csak 130 pontot osztottál el! Így van még 5 pontod, amit szétoszhatsz a 10 tulajdonság között.

Az alap harcértékekbe számold bele a hozzájuk vásárolt HM-eket is és így írd fel a karlapra.

ME-nál a statikus pajzs értékei rosszul vannak felírva - de jól van számolva a teljes ME - hogy rend legyen javítsd.

A pusztakezes harc Kp igénye számodra ahhoz, hogy 4.fokon birtokold összesen 17 Kp-ba kerül:
    1.fokon - megkapja a karakter
    2.fokon - 2 Kp / 5 (2.fok költsége) - 1 (1.fok költsége) - 2 (oktatás bónusz)
    3.fokon - 4 Kp / 10 (3.fok költése) - 5 (2.fok költése) - 2 (oktatás bónusz) + 1 (Állóképesség értéke egyel alacsonyabb az elsajátítandó képzettségfoktól)
    4.fokon - 11 Kp / 20 (4.fok költsége) - 10 (3.fok költsége) - 2 oktatás bónusz) + 1 (Erő értéke egyel alacsonyabb az elsajátítandó képzettségfoktól) + 2 (Állóképesség értéke kettővel alacsonyabb az elsajátítadnó képzettségfoktól)
    Összesen: 2+4+11=17 Kp

A százalékos képzettségeknél ha több vonatkozó tulajdonság van felsorolva nem adódik hozzá a végértékhez az összes, csupán a magasabb tulajdonság értéke!
Vagyis: Lopakodás 44% (30+14), Mászás 44% (30+14) -ra változik.
Az Akrobatika értéke 44%: +10% (kapott) + 14% (Ügyesség) + 4 Kp vásárolt, ami 4x5%=20% (ugyanis az akrobatikát oktató által elsajátíthatja a karakter, így az Kp-nként nem 3%-ot, hanem 5%-ot emelkedik!).

10 adag halálos fegyverméreg nem lehet a karakternél - egyszerű az oka: a klán nem ad ilyen irányú segítséget, támogatást, saját vagyonból pedig nem fogod tudni megvenni.

A karakter vagyonát kérlek dobd ki majd egy új hozzászólásban (a hogyaról küldök egy pm-et) - 1k6 arannyal indul a karakter könyv szerint.

Valamint részleteznéd nekem, hogy te mit értessz álcázó készlet és tolvajkészlet alatt?


Isshae
"Shulur megtanít, hogy a bukás csak pillanatnyi állapot. Véglegessé az teszi, ha feladod a küzdelmet" - Isshae Ianarak
Avatar
Isshae Ianarak
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1593
Csatlakozott: 2007.01.24. 22:50
Tartózkodási hely: Daumyr szigete
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Capricorn » 2009.06.28. 13:43

Szia.

Kijavítottam a statot. Az erőhöz, és az állóképességhez hozzáadtam a fennmaradt öt pontból ami kell, így - szerintem - marad a pusztakezes harc 13 kp-ja. Ezzel változott a TÉ is, a megemelt erő miatt, az Fp az állóképesség miatt. A maradék az érzékelésre ment így változott a CÉ is. Javítottam a százalékos értékeket is. Ott bocsi de én értelmeztem valamit rosszul a könyvben. Elvettem az akrobatika 4 kp-ját, és toroni kultúrára fordítottam belőle hármat. Úgy gondoltam, hogy a toroni diaszpórában mozogva nem csak a nyelvből ragadt rá, de némi alapvető, nagyon minimális a kultúrából is. Nem sok, de ahhoz talán elég, hogy ne kövessen el hatalmas baklövést.
Eredetileg én is a rövidkardot akartam, csak azért változtattam,mert mégiscsak fejvadász az istenadta. Ezért azt is átírtam, számoltam. A méreg legyen csak öt, hogy mi azt rád bízom. A készletekbe is beírtam mit tartalmaz.

Előtörténet. Megnéztem amit javasoltál, de a jó szellemek lássák lelkemet, szerintem minden pontja benne van a történetben, mégha oly nyúlfarknyinak tűnik is. Talán a hobbi maradt ki. Imád főzni, és gyűjti az ételrecepteket. Szerintem csináljuk azt, hogy ha mégis valami kimaradt kérdezz, javasolj, vagy jelezd valahogy, és iziben pótolom.


Köszönettel

Capricorn
A meddőség örökölhető. Ha anyádnak nem volt gyereke, valószínűleg neked sem lesz.
Avatar
Capricorn
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 203
Csatlakozott: 2009.03.21. 3:06
ZK Karakter: Amaro Darina, Holtak Pálcája
Karakter: Roa Narn, Toron
Karakter: Elder Karuto, Gro-Ugon
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Capricorn » 2009.06.28. 13:59

A pénzem 1k6 = 5 [5] arany
A meddőség örökölhető. Ha anyádnak nem volt gyereke, valószínűleg neked sem lesz.
Avatar
Capricorn
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 203
Csatlakozott: 2009.03.21. 3:06
ZK Karakter: Amaro Darina, Holtak Pálcája
Karakter: Roa Narn, Toron
Karakter: Elder Karuto, Gro-Ugon
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Isshae Ianarak » 2009.06.28. 14:38

Szia!

Az előtörténettel kapcsolatban küldtem pm-et.

A stat rendben van.

A mérgek:
nem értettél meg: nem engedélyezek halálos mérget a karakternél induláskor. A klán nem támogat ilyen eszközzel, meg kellene venni az induló pénzösszegből. Namármost - van 5 aranyad.
Egy halálos fegyverméreg a legalapabb típusból, ami harc közben hasznodra is lehet minimum 11 Ip-ből kell, hogy álljon (2 fegyverméreg, 5 halálos, 1 egyszeri hatás, 3 gyorsan hat) - ez pedig azt eredményezi, hogy egy adag méreg ára minimum 11 ezüst ...
Ha durva fegyvermérget szeretnél akkor az a következőkből tevődik össze: 2 fegyverméreg, 5 halálos - 2 fájdalom, 4 hosszú ideig ható, 4 azonnali - 17 Ip - és ez alsó hangon is 1 arany 7 ezüst adagonként.

Ha mérget szeretnél másra nem marad pénzed (a felszerelést is amit felírtál a kidobott vagyonból kell megvenni, kigazdálkodni).


Isshae
"Shulur megtanít, hogy a bukás csak pillanatnyi állapot. Véglegessé az teszi, ha feladod a küzdelmet" - Isshae Ianarak
Avatar
Isshae Ianarak
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1593
Csatlakozott: 2007.01.24. 22:50
Tartózkodási hely: Daumyr szigete
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Capricorn » 2009.06.28. 17:03

Ha nincs méreg, hát nincs méreg, majd kitalálom, hogy szerezzem be a játék folyamán, ha szükségem lesz rá. A felszerelés árát én számoljam ki?
A meddőség örökölhető. Ha anyádnak nem volt gyereke, valószínűleg neked sem lesz.
Avatar
Capricorn
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 203
Csatlakozott: 2009.03.21. 3:06
ZK Karakter: Amaro Darina, Holtak Pálcája
Karakter: Roa Narn, Toron
Karakter: Elder Karuto, Gro-Ugon
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Isshae Ianarak » 2009.06.28. 22:30

Szia!

Még a stathoz vezesd fel a felszerelés megvétele után maradt pénzösszegedet.
A kinézetnél benne maradt a fejvadászkardos rész.

Kész is.


A karaktert elfogadom :) - kezdődhet a játék.

A bemesélő reagot a 'Két város között - úton, tengeren...' c. topikba írom ma vagy holnap.


Isshae
"Shulur megtanít, hogy a bukás csak pillanatnyi állapot. Véglegessé az teszi, ha feladod a küzdelmet" - Isshae Ianarak
Avatar
Isshae Ianarak
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1593
Csatlakozott: 2007.01.24. 22:50
Tartózkodási hely: Daumyr szigete
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.06.29. 20:45

A Játékos Karakter-i státusz megadva!

Jó játékot!


Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Airun Al Marem » 2009.09.16. 12:20

Üdv!

Jöjjenek az én meglátásaim.
1.
széles öv melyben sok rejtett zseb van elrejtve, ebben vannak a fiolák és a fojtóhurok.


Az elrejtett rejtett zsebektől eltekintve a kicsi fiolák is szúrják a szemem kicsit... Szóval mekkorák is ezek? Mert ha túl kicsi, akkor feleslegesek, ha meg nagyobbak, akkor az öv veszti el eredeti funkcióját.

2.
Egy kicsi alig huszonöt főt számláló fejvadász klánhoz került


Oké - kik ezek és kinek dolgoztak? Mondjuk a Kobráknak? Abasziszt ismerve ez a sanszos. Esetleg valamelyik befolyásosabb nemes család magánhadseregéről volt szó? Nem árt egy név sem nekik, plusz pár jellemző alak bele (bár ha akarod, ezeket én is megszerkeszthetem.

3.
Még két évet töltött el a klánnál mikor kérelmezte, hogy elhagyhassa a rendet, tervei szerint a várost, sőt az országot is. Ennek oka pedig szerelme halála, akit egy bevetés alkalmával a szeme láttára ölt meg egy boszorkánymester úgy, hogy nem tudott segíteni rajta. A lánnyal szinte egyszerre kerültek a rendhez, és együtt nőttek fel. ahogy ők cseperedtek, úgy cseperedett velük együtt szerelmük is. A klán - ismerve történetüket, és őket magukat - nem gördített akadályt a távozás elé, jól felfogott érdekből sem. tudják, hogy a fiút a város minden zuga a lányra emlékezteti és veszélyes lehet rájuk nézve egy ilyen helyzetben indiszponált tag. Összekötötték hát a kellemest a hasznossal


Ismerve az efféle szervezetek mentalitását, ezt egyszerűen nem tudom ebben a formában engedni. A szerelem oké, a szeretett lány elvesztése miatt érzett indiszponáltság még esetleg oké (bár a fejvadász képzésénél arra eleve súlyt helyeznek, hogy ne legyenek érzései...), de hogy a rend lemondjon a bevethető állomány 4%-ról (vagyis a karakterről :lol: ) csak azért, mert szegénykének van egy kis lelki problémája... Nos, ezt nem hiszem.
Új feladatot, mely a Városállamokba szólítja - azt kaphat. Ez lehet a boszimester felkutatása és likvidálása. Hiszen nem hagyható feladat elvégezetlenül!

4.
Pusztakezes harc 4 13 kp

A 4. fok adta Tulajdonságnövekményt tessék beírni!

5. Természetesen a toroni nyelv és kultúra már nem kell - tanulhat mást a kari, ha akarod.

Egyenlőre ennyi. Javítsd a javítandókat, vitassuk meg a megvitatandókat, aztán kezdhetünk - egyenlőre Ifinben, a város elhagyásával, ha neked is megfelel.
"...a hajnal a szabad ég alatt, a rákövetkezõ a dorani országút egy apró fogadójában találta. Meghalgatta a legfrissebb híreket, megtérített egy hegyi rablót, aki az élmény hatására tíz arannyal támogatta Darton evilági birodalmának ügyét..."
Avatar
Airun Al Marem
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 307
Csatlakozott: 2007.02.13. 16:07
Tartózkodási hely: Rowon
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Capricorn » 2009.09.19. 15:06

Szia.

Akkor menjünk szépen sorjában.

1. A fiolák méretét úgy gondoltam, hogy kb a mi injekciós ampulláink méretével azonos, és azért az övbe gondoltam rejteni, mert zsebre mégsem rakhatom. Ha így sem jó kiagyalok valami mást.

2. Azt hiszem a klán alakjait rád bíznám. Biztos profibb vagy nálam a témában. Az előtörténet részletezős részében kettőt meg is említettem.

3. Jól belegondolva tök igazad van, erre sem Yvett, sem én nem gondoltunk. Legyen a boszimesteres változat.

4,5. Már is javítom. Az ügyességre raktam a pontot, és így egyel növekedett a TÉ, VÉ, CÉ is.
A toroni nyelv és kultúra helyett pedig azt a kilenc pontot a kétkezes harcra költöttem. A maradék két pontot ami volt addig is azt pedig 10%-nyi akrobatikára. (Jól jöhet a vele járó esetleges 7 további VÉ.) Ja és persze egy helyett így két rövidkardom lett. Javítottam az előtörit is, mármint amit kellett.

Az ifini indulás pedig tökéletesen megfelel.

Köszi
Capricorn
A meddőség örökölhető. Ha anyádnak nem volt gyereke, valószínűleg neked sem lesz.
Avatar
Capricorn
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 203
Csatlakozott: 2009.03.21. 3:06
ZK Karakter: Amaro Darina, Holtak Pálcája
Karakter: Roa Narn, Toron
Karakter: Elder Karuto, Gro-Ugon
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2009.09.19. 15:38

Üdv!

1. a fiola-kérdésre én inkább egy speciális kialakítású övtáskát javaslok. Bár a problém itt is az, hogy az üvegcsék üvegből, vagyis rideg, törékeny anyagból vannak. Apropó imjekciós tű: 2, 5 vagy 10 millisre gondoltál? Mert a méret is lényeges, és per pillanat nem tudom, hogy egy adagnyi kb. hány ml lehet...

2. A klánról szóló részt átolvasom még egyszer - lehet, hogy nem voltam elég alapos? Én egyébként egy oktató/kiképző/mester, egy barát/szerető (mondjuk ez megvan...) és egy rosszakaró/vetélytárs kidolgozott alakjára gondoltam...

3-4-5. Boszimesteres verzió megy - egyéb módosítások elfogadva.

Megejtek még egy uccsó ellenőrzést, aztán mehet a játék!
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Capricorn » 2009.09.19. 15:51

Hi

Hogy hány milis? Jó kérdés. A könyv is csak annyit ír, hogy a tűre egy adag kell, de, hogy az mennyi, azt a reba se tudja.

A Klán a kiegészítő kérdések között van. Csak két név semmi több. Na jó három. A mester a klánfőnök és a szerető. Vetélytárs nem volt, de jöhet, bár nem tudom mire gondolsz. Nem is baj. Legyen meglepi.


Egyébként most jöttem rá, miért írtad múltkor PM-ben, hogy "Ááááá egy ismerős.
A meddőség örökölhető. Ha anyádnak nem volt gyereke, valószínűleg neked sem lesz.
Avatar
Capricorn
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 203
Csatlakozott: 2009.03.21. 3:06
ZK Karakter: Amaro Darina, Holtak Pálcája
Karakter: Roa Narn, Toron
Karakter: Elder Karuto, Gro-Ugon
Vissza a tetejére

Re: Roa Narn

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2009.09.19. 16:08

Üdv!

Igen, egy ismerős - gondoltam, ha Abasziszban kezdessz (még ha ideiglenesen is), akkor stílszerű, ha Kaspar veszi át a bíráló HM helyét.

azt a reba se tudja.


De mi az a REBA?
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
16 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség