• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Kockadobó

Togar kalandja

Moderátor: Admin

Téma lezárva
116 hozzászólás • Oldal: 2 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 8

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.08.03. 19:23

Öhm valaki, reag?
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.04. 18:30

Én is arra várok :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.04. 18:52

Én is azt várom, hogy a kései reagolók vajon írnak-e?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.08.30. 11:29

Már megint egy izgalmas résznél állunk.
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.30. 11:36

Így eléggé döcögős meg vontatott. :piszka:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.31. 6:59

Én is arra vártam, az ember nehezen szánja rá magát a zkból való kitételre, de ez megtörtént, mivel Con Gosep rendszeresen jár az oldalra, de ide elfelejt írni, így sajnos elhalálozott és megköszönöm neki a játékot. Úgyhogy folytattam tovább immár nélküle, és mostmár nem várok ennyit senkire, aki nem ír az temető és kész.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.31. 17:48

Akkor kivételesen arra is használom ezt a topicot, amire való. 8)

Kezdeményezés: 1k10+42 = 1(+42) [43]

Half action 1: Reload
Half action 2: Raged attack
WS: 52%
1k100 = 92 [92]

Sebzés: 1k10+3 = 8(+3) [11]


Free action: Dodge Blow 42%
1k100 = 3 [3]
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.09.01. 10:43

Half action: Aim (Sharpshooter talent miatt +20%)
Half action: Ranged Attack
WS: 44+20(Aim)=64%
1k100 = 7 [7]

Hit location (ha betalált)
1k100 = 88 [88]

Sebzés:
1k10+4 = 8(+4) [12]
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.09.03. 19:12

Arnoil!

A kezdeményezést magam sem tudom hogyan működik, és mit adunk mihez, de a támadás úgy megy, hogy nézed a közelharci vagy távolsági harci százalékod, (ha vannak bónuszok, akkor azokat is beleszámolva) és dobsz k100-al. Ha a dobás kisebb a tulajdonságodnál akkor találsz. Ezek után dobsz egyet ismét a 100 oldalúval, ekkor meghatározhatod a találat helyét, majd dobd ki a sebzést a fegyverednek megfelelően. Alapból k10 és ezt módosíthatja a fegyver sebzés mezőjében található érték.
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2009.09.03. 19:46

Igazából nincs sem célzó sem közelharci szituációban Otto.

Max kitérésre meg fedezékre lehetne dobni vagy ha varázsol akkor arra.
Viszont ezeknél sem tudom mit kell dobni :)

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.09.03. 19:48

Na ezekre én se nagyon tudom a választ, remélem, hogy valaki tapasztaltabb majd ír neked. :)
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2009.09.03. 20:53

Sziasztok!

Majdnem jó, de a találat helyét nem kell kidobni, hanem a dobott % reciproka találat helye....
pl: 17 a támadó dobás eredménye, akkor 71 a találat helye...

A mágia kacifántos, ezt még én sem nagyon vágom, de valami olyasmi van benne, hogy erősségenként kell dobni kockákkal, hogy aktivizálódik e a káosz hatalma a varázslattal.... vagy valami ilyesmi. Ha sokat dobsz rosszat, akkor a varázstudó hamar megőrülhet, és akkor game over...

S.
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.09.03. 21:32

Hmm tényleg, akkor ha én 7-est gurítottam támadásra akkor 70-es, vagyis a test a találat helye? Na az talán még jobb, mint a láb. :)
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.09.04. 5:06

Üdv!

Kezdeményezés: 1k10+agility

Védekezés:
-ha másodfegyvered vagy pajzsod van, akkor dobsz egy "támadást" parry-ként.
-ha csak úgy ugrabugrálsz, mert nincs másodfegyvered, akkor dobsz egy agility próbát dodge-ként fél akcióért. (half action)
-ha ugrabugrálsz és megvan a Dodge Blow képzettséged, akkor az agility próbás kitérésed ingyen akció (free action), de körönként csak egy ilyen lehet.

az angol szavak vegyítéséért elnézést, de gondoltam így visszanézhető az angol karakterlapon/könyvben.


Annyi megjegyzésem lenne még, hogy ha lehet a pontos kifejezéseket próbáljuk használni, mert engem például zavar, hogy a 17-nek 71 lenne a reciproka. 17 reciproka 1/17-ed. 8)
Tudom csak engem zavarnak ezek, de azért szegény matekot ne alázzuk már porig. 8) :)


Illetve a végére egy kis piszkálás: Ha a KM nem ír 3 napig, akkor ő is NJK lesz? :P :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kockadobó

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.09.04. 8:44

Mágia.

A következőképp működik. Kiválasztod a mágiát a könyvből amit szeretnél használni. Minden mágiánál van egy olyan hogy Casting number ez a célszám ha felé dobsz akkor létrejön a mágia, ha kevesebbet vagy ugyananyit akkor nem.

A dobás úgy néz ki megnézed a karilapon a Magic Characteristic-edet és annyiszor 1k10-el dobsz amenyi ez az érték, ha pl kettes akkor 2 k10-el. És ennek a dobásnak az eredményének kell nagyobbnak lennie mint a Casting number, hogy sikerüljön a mágia.

A dobásod értékét lehet növelni kétféleképp, az első ha van hozzávalód mondjuk pl fényteremtéshez lámpaolaj ha ezt feláldozod akkor plusz 1-et adhatsz a dobás eredményéhez. A fenti példánál maradva akkor már 2k10+1 et kell dobni.

A másik lehetőség a Channeling skill ha ez megvan akkor egy próbát kell rá dobnod és utánna kezdesz neki a mágiának. A mágiát elkezdheted akár sikeres a próba akár nem, ha sikeres akkor bónuszt kapsz a dobáshoz, ha nem sikeres akkor nem kapsz bónuszt, a Channeling a Will Power hez kötödik tehát ennek az értékére kell dobnod. Pl a Will power 42% akkor ez alá kell dobnod, és minden 10% ért amivel aládobsz, kapsz +1-et a dobásra.

Például úgy döntesz mágiázol, fényteremtés, Casting number 4-es, a MAgic Charasteristiced 2 és van Channellinged.

Elöször dobsz Channelligre ami Will Power tulajdonség azaz 42 % és erre dobsz 21-et, ekkor 21-el aládobtál az értéknek így kapsz + 2 őt a dobásra.

Ezután előveszed a lámpaolajat és felhasználod a mágiához emiatt kapsz plusz egyet a dobásra.

Ezután elvégzed a dobást amely az előző műveletek miatt már módosítókat kap tehát dobsz 2k10+3-al 4-es célszám ellen. Ergo ha nem 2 db egyes dobsz akkor sikerül a mágiád.

Ha az összes kockával egyet dobsz akkor a mágia nem jön létre. Ha a kockákban van azonos szám pl két darab 6-os akkor jön a meglepi, ezt nem mondom el majd meglátjátok :lol:


A km most találta meg a szabálykönyvét és a modult olyan rég nem kellett már használnia. :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
116 hozzászólás • Oldal: 2 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 8

Vissza: A belső ellenség (Warhammer FRP)

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség