• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

IV. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 11 / 16 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.08.27. 14:34

Én alaphelyzetben kérdéssort töltök, mert necces a szép fogalmazás, de végülis Kedvesem író (is), tehát le tudom passzolni neki. ;)
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.27. 14:38

Minden előtöri egyedileg lesz elbírálva.
A tartalma a lényeg és nem az, hogy milyen formában íródott. A kérdéssor talán annyival könyebb, hogy nem maradna ki semmi, ami esetleg egy egybefüggő szövegezésből. Nem a hosszt, az irodalmi megfogalmazást fogjuk nézni, hanem a tényleges tartalmat, ötletességet, egyediséget. Tőlem akár tőmondatokban is írhatja valaki.
Viszont a kérdéssornak is van hátulütője, mégpedig az, hogy az első szintre íródott - hiányzik a 10 szintnyi rész... és volt már, hogy így kértük, és a megfelelő karakterek így is hiányosak voltak.
Szóval mindenki azt használja ami neki jobban fekszik. Csak ne legyen nagyon rövid és nagyon-nagyon hosszú sem...


Yv
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.27. 16:11

Hali!

Köszönöm a válaszokat!

Pár gyors kérdés:

Ahhoz, hogy kegypontokat vegyek KAP-ból elég a Kegyelt háttér, nincs más feltétele ugye?

Gyógyitalt kegyelt, de nem pap kasztú kari csinálhat-e?

A 10. szint feletti kegyeltek már tudnak szimbólum nélkül is fohászokat mondogatni+imádkozni is. ;)

A Kobrák tolvajánál járó minden bónuszt megkap a kari amihez megvan a szintje? :D
Na jó , ez így hátulról mellbeszúrós....
A kérdés: megkaphatom-e a démoni esszenciámat?(micsoda mázli hogy 10 tsz-en adják... és nem felette 8) ).
Ez -sajnos- nem egyezik meg a szerafizmusnál tárgyalt alkuval, sem a behódolással, Valami "alsóbb rendű" mágiaformának titulálja a könyv. Nem is kapok belőle Mp-t :( . Mondjuk áldozni sem kell...
HA megkaphatom, ez zavarja-e a kegyeltségem, azaz Sogront(aki tul.kép. a KM XD )?
Amennyiben a tárgyak táposnak vannak véve ezt már nem tudom minek nevezni.... ;) 8) de csak kérdés... marha drága a demonolgia.

Csapat:
előtöri: sztem maradok a szöszenetnél... nem kérdéssorozok
bár az egyik tőrvetőnek neveztem be magam, de akkor leszek a számszeríjász :P
ha jól látom akkor csak én leszek kegyelt... nos akkor jó sok fp-t írjatok fel :)
csapatnevünk van már????
az ha nem tudok úszni mennyire gáz mikor eleve hajókázással kezdünk? Lovon valamivel gyakoribbnak gondolom a közlekedést mint mellúszással :D
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.27. 16:54

Herold!

Kegypontot csak akkor tudsz venni, ha van Kegyelt háttered és megvan a Vallásismeret képzi legalább 3.foka. Addig csak szerepjátékért kaphatsz esetleg.

Gyógyitalt csinálhat kegyelt karakter - 3.fokú vallásismeretnél ugyan úgy funkcionál mint a pap, csak kevesebbet kap bónuszban.

Hát... a kobra esszenciáját átpasszolom Dreemerre asszem Herold.
ÉN az előtöri függvényében adnám, vagy tiltanám meg: mit raktál le a kobrák asztalára, hogy megkaptad, kiválasztottak erre.
Hogy zavarja-e a kegyeltséget? ... ööö.... Nem tom, hogy Sogronnak mennyire ellene, ha egy kegyeltje hatalomhoz jut egyéb démonikus bigyulával... öhhh... Ezt jó lenne megtárgyalni a szabályzavarosban.

A tárgyak táposak, ha azt nézed két körönként tudsz teleportálni egy max. 3 kilós tárgyat és/vagy két körönként valakit elaltatni ... minden nézőpont kérdése :wink: (nekem tápos - ha egy órában egyszer lenne használatos, már jobban tekintenék rá, de ez én vagyok :) )


Attól, hogy nem tudsz úszni, nem gáz, hogy hajókázással kezdetek. Asszem a saját csapatomnál írtam, hogy nem jelent semmit a modul szempontjából. Ha valaki sivataglakó akármit akar hozni, hogy vízzel csak fürdéskor dézsában és max. szomjoltásra találkozott sem lesz hátrányban azzal szemben, akinek mondjuk 4.fokú úszása van.
Lehet hajótöréssel kezdetek? Lehet csak bedokkoltok valahová máshová Caedonon kívül? Lehet megcsáklyáznak benneteket? Vagy épp a ti matrózaitok egy másik hajót? Vagy csak simán beérkeztek Caedonba az első mondat után? ... (és még számtalan lehetőség van...) Szóval nem biztos, hogy jól jársz, ha felveszed az úszást akármelyik fokára - de akkor sem biztos, hogy jól jársz, ha nem veszed fel :P - ha a koncepciód/előtörid indokolja legyen meg, ha nem ... :wink: - és ez vonatkozik minden más képzettségre :)

Yv
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.08.27. 17:05

üdvözletem!
Yvett:
köszönöm a hathatos közre mükdödésedet.

CSaapt:
A akrakterekt küldjétek pls az ie-mail cimemre, ahogy nektek tetszik. Ha csoportosan akkor csoprotsotan :D
Amit kérek:
Midenn karakter lapon legyen vlalhol feltüntetve hoyg mejik játékosé, mert név emg kaszt alapján kicsit nehezen tudom össze pároztatni ki kivel...
Igazat megvlalva néha az oncsodálkozom hogy a fő gonostz nevét nem feljtem el a meéslés közben XD ( voltm ár rá példa hogy nevet váltott...)

Mágikus ketyerék:
Ami nem ütközik az érvényben lévő sazbáylokba, és a találkozó szerevzése által hozott kikötésekbe az jöhet. Amennyiben a világ és a karakter jelegétöl nem üt el. Tehát önjáró tankal ne járjon a varűázsló, nem kell iwiw és google sem, meg ijenek. ( A googlet m,agusabn amugy én tlaáltam fel anno... de ez midnegy)

Véleményem a foylamtos mágiksu aura varászjel hatásról:
1. ez egy elégé szutyok kuka modon definált effekt. Zipiksu esete anan khogy 300+ modn leehtértlemezni.
2.Akkor most ezel akpcsoaltban kéne vlalmi nagyon egyéges állaáspont ami mdienkinek jo, mert nagyon rondán visza lehet velel egyébként élni.
3.Ez a dolgo eleve arro lszol hogy menyi idö altt töltödik ujjá a holmi. Nyah most, a foylamatos azt jeletni hoyg an ap 24 orályában midenn pilantában folyamtosan töltödik. Egyiksuan nézve a doglot a adlog amivel kapcsoaltban van foylamatosan ki felyti a hatását.
Tehát szerintem folyamtosan mükdöö varázstárgyakhoz való: pl láthatalanság köpönye. Nem pedig ara hogy lánszoro gyürüt csináljunk vele. ( elemi tüz, csova forma + ez a kicsinyke kiegészités... ne mtudom eléég... hülyén venné ki magát szerintem).

4Tehátenenk a dolognak vlalmi formát kéen adni emrt igy ahoyg van ellgé.. érdekes.


Herold Bardelot:
a tárgyaid nem ütik meg ezt a szitnet szeirntem amiket edig átnéztem ugyhogy jöhetnek. De tárgyalás altt van a folyamtos töltödéses ektyere, mert az nicsnen koretül feketen fehéren definálva az UTK ban.

Amugy ah nem tudnám hogy csak egy normálisan felépitet nem vérpistek tápos karakterét csinálod... háát, nem tudm mit gondolnék :D //ne vedd magadra cask piszkállak :nesze: //

Dreemer
EDIT:
Hát... a kobra esszenciáját átpasszolom Dreemerre asszem Herold.
ÉN az előtöri függvényében adnám, vagy tiltanám meg: mit raktál le a kobrák asztalára, hogy megkaptad, kiválasztottak erre.
Hogy zavarja-e a kegyeltséget? ... ööö.... Nem tom, hogy Sogronnak mennyire ellene, ha egy kegyeltje hatalomhoz jut egyéb démonikus bigyulával... öhhh... Ezt jó lenne megtárgyalni a szabályzavarosban.


PPK1 ne mtudom emnyire van érvényben ugy mitn irány mutató...
Ot konkrétan le van irva hoyg mdienn istenség elvárja hoyg csak neki szolgáljon a követője...
Egy démoni eszencisá dolgo vagy micsoda, amiröl nem tudom még hogy mi de ez nemsokráa változni fog asszem mert utána nézek.

Nem tünik igy elsöre olyan dolgonak ami ingyen megkapható lenne. Mármint áldozatok nélkül.

vagy egyéb riutálék hiján... De ez tényleg oylan amiben egyedül nem akarok dötneni.

Hemm azt mdonom ha akrakter ki érdemel egy sor dolgot hösies tetteivel akor kapja is meg. A világ lohgikálya ugyis azt diktálja hoyg aki valami miatt erös annak garantáltan sok ellensége van és igy minden egyensulyabn fog maradni :D
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.27. 17:36

Előtöri: Akkor megírom a kérdéssort és utána meg a fejlődés történetét. 8) :lol:
Valószínűleg megerőltetem magam és összefüggőt próbálok írni és ezt tessék értékelni majd. 8) (Nem pluszpontot akarok, hanem csak tessék örülni, hogy fogalmazok az olvasó KM-ek kedvéért. :P )


Herold

Tényleg tőrvető vagy, de akkor meg ne Tell Vilizzél, mikor Skarlát Billi vagy. 8)

Tehát, akkor Garma neked a megmaradt posztok:
Stratéga
Tőrvető
Számszeríjász

Remélem most meg nem váltasz tényleg számszeríjra Herold, mert akkor meg sok lesz a Makk Felső a pakliban. 8) :lol:

Mivel nem leszel Kegyelt, így én 10 ÉP-ig (illetve a környéken legelésző sokÉP-s lényektől függően) majd gyógyítok. :villas:


Csapatnév ötlet: Vitéz Velők? :D
A Pakli? (Heroldnak meg nekem úgyis kártyalap ihlette a karinkat. :P )

Egyébként az úszás hiánya nem gond. Majd odakötünk az árbóchoz és addig mehetsz, amíg a kötél engedi. :lol:


Bár ez a te/ti harcotok, de azért egy halk ötlet: Sogron mellett valami tűzdémont ültessenek el benned az hátha megfér. :wink: Pl.: Morquor


Dreemer

Nem bántás, csak piszkállak egy kicsit:

Az hogy felírjuk a karilapra az user-nevünket nem jelenti, hogy te el is fogod olvasni. Az áprilisi talira készülve sem tudtad soha, hogy kié a tiadlani íjász pedig rá volt írva a nevem. 8) :D
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.08.27. 17:44

Dreemer

Nem bántás, csak piszkállak egy kicsit:

Az hogy felírjuk a karilapra az user-nevünket nem jelenti, hogy te el is fogod olvasni. Az áprilisi talira készülve sem tudtad soha, hogy kié a tiadlani íjász pedig rá volt írva a nevem. 8) :D


Wz igy igaz XD

viszotn maikro a karit néztem leglaább volt foglama rola hoyg ki követte el.
Gyakorlati tpasztaltok alpján az a tuti ha a dokumentum egy jol látható minden oldalon elő fordulo részére 13 vagy nagyobb betü mérettel feltünteted az azonosito adatot. azt hogy micsoda az amit a szemlélö a kezében tart.

Ebben az esetben tutira észre fogja venni hoyg mi a szöszt néz :D
Ez amugy egy ISO izében is benen van... onét vettem az ötletet...

Hmm lehet az elöbbi hszt ki kell egésziteni azal hogy ha több részes /oaldas a akrakter akkor midenn oldalán felekl tönteni az user-kari név párost :)
Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.27. 18:01

Dreemer

Akkor én Yvett karilapját fogom használni, mert ott a fejlécben szerepel a csapatnév, usernév, karakternév. 8) :D
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.27. 20:10

Nah...

Elsősorban köszönöm az értekezéseket és jó tanácsokat!

Yv a tárgyaim jobbak, mint amit kinéztél belőlük, de ez titok ;) .

Akkor kezdeném a "folyamatos töltődéssel", kedves Km-ünknek ezzel van egy kis képzavara.
Tehát a tárgyalt opció azt a tulajdonságát szabályozza egy varázstárgynak, hogy mennyi idő alatt képes újra kifejteni a hozzá csatolt varázslatot.
pl: láthatatlanság köpenye:
fogja Gipsz Jakab és a vállára teszi, semmi változás a manahálóban
Jakabunk aktiválja a köpenyt, ekkor a varázsjel a manahálót megcsapolva folyamatosan ellátja a varázst a fennmaradáshoz szükséges manával, MÍG az a környezetében szabadon megtalálható. Itt jön képbe az új besti mely az UTK hoz tartozó mana-áramlási viszonyokat ecseteli.
Ugyanúgy mint anno, az egésznek nem sok jelentősége van, míg a karik szabadon tudják a helyüket változtatni, vagy nem használnak fel rengeteg manát pl varázslatokkal.
Ne felejtsük el, hogy a varázstudó elméjében tárolt mana csak arra elegendő, hogy a szabad manát az általa kívánt formába kényszerítse!
Minden régiónak van egy körönkénti manaáramlása, ha sok varázstárgy, aktív varázslat, manacsapda stb égeti el a terület manáját akkor az isteni eredetű(kegypont) varázslatokon kívül minden eszköz, varázslat, besül vagy létre sem jön mivel nincs amire hatást tudnának gyakorolni.
Rövid kitérőnk után nézzük a köpenyt. Jakab köpenye minden szegmensben(ha körönként/óránként/naponta opciót építjük a jelbe akkor annyi idő alatt) megpróbál a környezetből kivonni annyi manát ami a láthatatlansághoz kell, ha ez megvan leáll.
Az egésznek addig nincs jelentősége míg megvan a mozgásszabadság, ugyanis arrébb megy a kari teszem azt 10 métert és oálá van mana, igaz innen akkor már a "manamentes" terület felé egy erős áramlás alakul ki.

Gondolj az egészre úgy mintha a varázslatokhoz a manát egy patakból(szabad mozgás) vagy csak egy vödörből(bezártság, béklyó stb) nyernéd. A patakból baromi sokat kell egyszerre kimerni ahhoz, hogy ne tudj többet merni, míg a vödör előbb utóbb kimerül.
Lassan azt is elfelejtem mire akartam ezzel kilyukadni :?
Megvan... utána olvastam mi is volt ezzel a bajod Dreemer. Szóval csak akkor szipolyozza a manahálót egy ilyen tárgy ha aktív, megpróbálja kifejteni hatását.
Ennél jobban nem tudom elmagyarázni. Szerintem sok mindent nem lehet ezen másképp érteni :?

démoni esszencia

első félreértés: ez nem egy olyan hűűű de qrva jó dolog amit minden hős klántag megkap, de csak azok. A leírás szerint önkéntesen lehet jelentkezni a procedúrára, persze csak ha már kialakult a bizalom a vezetés irányából, ezért a 10 szint.
Effektív beáll a kari fehér egérnek a kígyó(Kobrák) fészkében, ezt azért nem nevezném túl vonzó ajánlatnak.
Másfelől az alkalmasságot is firtatnám... csóró utcai tolvajok nem biztos, hogy alkalmasak erre, vagy csak akár hajlandóak 9 évet tanulni azért poros könyvtárakban, hogy TALÁN úrrá tudnak lenni a beléjük plántált kis aranyoson és nem viszi el őket első alkalommal a sírig... és tovább.
Második
Meg kell nézni azt is, hogy ez köszönő viszonyban sincs azzal a hatalommal amit egy igazi szerafista kap az áldozatáért.
Beleplántálnak az ember fiába egy kis élősködőt... aztán jó sok fájdalomért cserébe egy kis előnyhöz juthat.(az al bahra kharem is tud ennyit kb)
Ebben az esetben szó nincs arról, hogy a klán varázstudói által bebörtönzött démon önszántából és halatomvágyból menne bele az alkuba.
A befogadó sem bálványozza vagy imádja az élősködőjét, sokkal inkább mint titkos ás roppant veszélyes kétélű fegyvert, titkolja.
Az meg végképp nem fedi a valóságot hogy szolgálná a kari... ugyan miért tenné... effektív kényszerítették a démont erre a bulira... nem önszántából jött... és nem is fog szépen távozni ha egyszer kitör. Semmi oka nincs rá hogy szolgálja...
Az meg kifejezetten jó ötlet Quator, hogy akkor egy Morquort kaphatna a kari, az úgyis passzol Sogron színeihez.

Csapatnév: a többiek milyen kártyaformából jöttek? :D

Bocsi, hogy ilyen hosszú lett....
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.28. 15:22

Herold

Garma a Jolly Joker, mert még mindig nem tudni mi lesz.
Shia-ko meg a Fekete Péter, mert most más kártya már nem jut hirtelen eszembe. :P :lol:


Közben kidobom a pénztet is a karinak:
(Teljesen nem egyértelmű, hogy alapot dobunk és utána szorzás 10-el vagy 10-szer annyi kockával dobunk, de így sokkal viccesebb. 8) )

30k6 = 6+4+6+3+6+6+3+3+6+4+5+2+1+6+2+4+6+2+4+2+3+3+5+6+3+4+6+4+3+2 [120]
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.08.28. 17:39

Herold Bardelot:

Bele szimatotlam a kobrás dolgokba.

Nyah most gyakorlatilag az sezrfaizmus ami ott le van irva.
FP ért HM et vagy FP ért tualjdonság pontot kapsz. A könyv enmliti is hogy "...ez egyfajta alacsonayabb rendű szerfaizmus..."
Ezek után szerintem fölösleges azon gondolkodni hoyg ez miféle besolorlásu dolog.

Egészen potnosna miféle istenség szolgálatában kivánsz álni? Sogronnéban? Eh ez kezd egyre érdekesebb lenni, lásuk csak jol értem e mert kicsitt nagyon kommás vagyok eze na héten, masziv 12 órás alváshiáyn betesz.

Tehá a kraktered egy Kobra származásu sogornm pap aki szerfaista alkuakt kötgyakorlatialg egy démonnal. Jól látom?

Mana hálós kavarás:
A amna háló tudtomam lnem része a szabáylrendszernek amit a talin használunk. Vagy ha igen akkor megint ottvan 3 komoly gond.

1.Nem ismerem a sazbályokat potnosan.
2.Akarjuk mi ezzel bonyoltiani az életünket?
3.A csapatban midenkinek van 150 manányi cucca, és az ijesmi azt is eremdéynezheti hogy elfogy körülötetek a mana... már ha be akrjuk vezetni ezt a dolgot.

Varázs tárgyaid:
a telportáló kontact méreg egy kimondottan vicces dolog, szerintem is. Remélem a modulirok pár méreg imunis monsztrát is beraknak a mesébe :D CSak mert az ojan poénos :twisted:

A sly és mérétk egységek:
10. oldal alján le vanank irva. Egy ynevi lat = 1g

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.28. 18:46

Ha már mértékegységek:

Egy adag hatalom itala az mennyi űrmértékben? 1cl, 3cl, 5cl, 1dl? (Én olyan 3cl, 5cl-re becsülöm.)

Egyébként szerintetek legyen nálam 40 adag Hatalom itala? :D Annyi fér bele a 150 MP-s keretembe a többi varázsholmim mellé. :lol:
Főleg, ha 1dl-es, akkor lenne nálam egy nagy tömlő és abból lehet szlopálni. 8) :)


Egyébként kis helyzetjelentés: Stat kész. Felszerkó, kinézet, jellemvonások és előtöri híjja a karimnak.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.08.28. 19:02

No egy stratégát összeraktam már. Az északi embervadász testőr egész komoly pszi hatalommal. Lémyegében a mágiaismereten kívűl mindene megvan ami kell a posztra. Ez a kari egész jól illene előtöri tekintetében a mentsünk ki egy kír nemest című dologba.
Összerakok ma még egy íjászt is szerintem holnapra megmondom melyik lesz a kettő közül, de várom a véleményeket.

Üdv

Garma
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.08.30. 9:04

Quator ar Zaraquer:
egy javaslatom lenne brá nem tudom az ETK ota tiltot e dolog...
Anno az ETK ban elehtet oylan mágiksu kualcsot csinálni amiböl hatlom itla folyt...
Ez szeirntem töböl emgoldja a problémáfdat :D

A msűái kdolog:
Az ETK idelyében ah altom itala elkészitéséhez elvielg cask 3mana kelet a transz maitt a transzban elvielg korlátlan idelyig elvolt a kis méregkeverönk... Amit za altt le gyártott azt le gyártotta.

Aztán nem tudom ebböl mi maradt meg az UTK ra anyira nem ismerem a BM eket.

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.30. 10:07

Dreemer

Szerintem a feneketlen korsóra alapozni a mágikus folyadék létrehozását nem igazán lehet. Nomeg az hülyén is veszi ki magát, hogy ilyen módszerrel akarná valaki végteleníteni a mana termelését.

Egyébként ÚTK-ban egy főzéssel 1 arany értékű gizgazból 1 MP-ért 10 adag hatalom itala készíthető.

Nekem jelenleg 146 MP-re jönnek ki a mágikus holmik és ezért írtam, hogy a maradék 4 MP-ből 40 adagot tudok csinálni, de szerintem az azért túlzás lenne, hogy arra kelljen számolni, hogy 40-szer újratöltöm az MP-met a kaland folyamán. Nagyon kétségbeesett esetben naponta kb 2-szer tudom megtenni, anélkül, hogy 3 alá zuhanjon az Egészségem. 8)

Viszont az űrmértékes kérdés továbbra is fennáll.

Illetve egy újabb kérdésem lenne mágikus tetoválással kapcsolatban: A BM-i tetoválásmágiánál azt írja, hogy először 1MP-ért kell csinálni egy "üres" tetoválást, amibe utána bele lehet tunkolni magát a varázslatos dolgokat.
A kérdésem, hogy ilyen 1MP-s tetoválást lehet csak úgy csinálni üresen hagyva? A lényege annyi lenne, hogy ha manalátással próbálkozik valaki, akkor nem csak azt az adott 2-3 igazán hasznos tetoválást szúrja ki mágikusan aktívnak, hanem a többi 2-3 1MP-set is és így "rejtve" marad, hogy melyiket kell furfangosan lenyúznia a kariról.

(Persze másik felhasználása, hogy ha mondjuk szeretne a tűzmester egy "Szereltek Józsi" feliratot, amit csak a manalátó tiltott szerelme tud elolvasni, akkor rátetováltat valami mást is erre a feliratra és így csak a kiválasztott kevesek szeme láttára dereng enyhe foszforeszkálással a szerelmi vallomás. 8) :lol: Azért ha lehet én inkább nem ezt a felhasználási módot fogom alkalmazni. :) )


Garma

Nekem jó a taktikus meg a számszeríjász is. Rád bízom. A taktikusnál eredetileg ő lett volna a kimentenivaló, mert más poszton kevésbbé elképzelhető a kyr-famor a csapatban, de majd megpróbálom úgy alakítani a történetet, hogy valahogy máshogy kerüljön hozzánk a nemes. Viszont ehhez kicsit több információt kérnék erről az embervadászról.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 11 / 16 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség