• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

IV. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 9 / 16 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.23. 5:59

Ok. Így már értem. :)
A Kegyeltes varázslásra én is kíváncsi leszek.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.08.23. 12:15

Az enyém egy szimpla nemes sokadik gyermeke, aki úgy döntött hogy világot lát és megpróbál némi pénzt keresni, merthogy örökségre nem számíthat. Mivel sosem volt túl megnyerő személyiség, kissé felültették amiért futnia kellett és a légióhoz menekült mint végső mentsvár. Itt letöltötte az 5 év szolgálatot, majd mivel nem volt konkrét ötlete hogy mihez kezdjen, ráhúzott még 2-t. Ekkor döntött úgy, hogy leszerel és egyénileg próbál szerencsét.
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.23. 14:59

Dreemer.

Ezt a két varázstárgyat légyszíves elbírálni...

1.(71 mp)
MAV--13 mp
teleport(3 kg)--3 mp
távolbahatás(+100 m)--20 mp
töltődés(folyamatos)--24 mp
aktiválás(gondolati)--10 mp
leplezés--1 mp

2.(79 mp)
MAV--13 mp
elemi erő(1E,csóva)--5 mp
méreg teremtés(1 lat)--5 mp
távolbahatás(+100 m)--20 mp
aktiválás(gondolati)--10 mp
töltődés(folyamatos)--24 mp
leplezés--1 mp

méreg (16 ip)
szintje:0
típusa:kontaktméreg(5 ip)
hatóideje:1k10 szegmens(4 ip)
hatása (4 ip)
-sikeres egs próbánál:alvás
-sikertelen egs próbánál:ájulás
hatás időtartama:1k6 óra(3 ip)
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.08.24. 7:48

Quator részemről jó a gladiátorcsapat, de onnantól kezdve megint tőled függök kari témában mivel a toroni viadalnak meghatározott karakterei vannak. Ha gladiátorcsapat akkor a sokképzis kari kiesik mert nem az ő stílusa és alkalmatlan is a feldatra. Megnézem majd pontosan a toroni rendszerű viadalt hogy milyen tagok vannak és alkotok ahhoz karit.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.24. 8:13

Garma

A toroni gladiátorcsapat:
Gladiátor
BM
Számszeríjász
2 Tőrvető
Stratéga


Én nagyban függök Dreemertől, hogy hogyan is lesznek az ashaoni tetoválásai. Ha engedélyezve lesznek a dolgok, akkor azzal jövök a BM posztján. (Aashaonban 3. fokú BM mágiát is tanítanak, ráadásul hatalom italával töltődnek a tűzmesterek, így nem nagyon fog feltűnni a különbség a viadal alatt.)
Ha mégsem kivitelezhető a dolog úgy, ahogy szeretném, akkor meg a Stratéga posztjára hoznék egy lovagot. (Valszeg toroni, kyrvérű famor lesz. Esetleg valami délről felszalasztott taktikus, csak az meg függ a Kegyeltes varázslási lehetőségektől, hogy a predoci mennyire használható.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.08.24. 11:37

Akkor megvárjuk Dreemert aztán ha eldőlt, hogy mivel leszel akkor mondok valamit.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.24. 16:06

Türelem emberek... másnak is volt már hosszú hete ... vagy bármi más.
Egyszer csak előkerül. Eddig fél bolynyi hangya megvan, de a kesztyűm elkopott...

Az arénás előtörihez:
Azért hogy ne hagyjam homályban.. a tőrvető posztot egy fővel állom, Shia-ko gladiátor, a többin osztozzatok ...

Meglátás:
Most úgy látom... kicsit megköti a kezünket ez a közös előtöri... azért hogy ne kelljen megalkudnunk hagyhatjuk a km-re is az összemesélést...

A karialkotás egyébként is megfeneklett... gondoltam hátha ez lendít a dolgokon.
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.08.24. 17:38

Herold nem vagyok ideges. Szimplán csak a gladiátorcsapat koncepció az olyan megkötést jelent a karialkotás tekintetében, hogy alkalmazkodnunk kell egymáshoz. A megmaradó posztok bármelyikére van koncepcióm csak tudjam, hogy mi marad meg és akkor azt dolgozom ki. Az nekem nem több 1 óránál mindennel együtt. Elég rutinosan alkotok karit ÚTK szerint.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.24. 17:53

Herold

Hagyhatjuk a közös előtörit és mindenki jön amivel szeretne, a többi a KM dolga... csak ezesetben én ugyan úgy nem tudom mivel lehetek. 8) :lol:


A közös előtörire való igény annyiban befolyásolja részemről a dolgot hogy vagy kell írjak egy kb 1-2 oldalas fantazmagóriát a közös előéletünkről vagy nem. :)

Én amiért "ideges" kezdek lenni az az, hogy a saját egyéni karimmal nem tudok halandi, emrt nem tudom lehetséges-e, amit eltervztem és ahogy te is írtad a semmiért nem akarok nekiállni előtörit írni magamnak.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.08.25. 16:36

Sziasztok!
mostnara jutotam a géphez ugy hgy érdemben is tudja kvlalmit tenni.

Szplűsomtol elrétöen tömör leszek mint a házi pálesz:

A akratkerek elygen készen a találkozo napkja elött 2 nappal ha lehet. De minnél elöb anál jobb mert nem kel senkinek sem izgulni miatta.

A akraktereket küldjétek a cimemre, akár egyénenként is, quator és garma biztosan ismeri a ciemmet.

bezséltem a szervezökkel, a modulrol nem tudok semmit se. Ezért ezel akcpsaoltos adatok mait inkább az irokat nyagasátok.

Anyi ajánlást kaptam tölük hogy áltlaános célú casptot csináljatok, ami elvielg midnen helyzetnben életképes.
(leglaábbis én igy értettem meg)

Továbbá kifelyzetten nem örlnének egyesek ha a 3. om tali kreativságát megisémételné szeméyl személyem.. Ezért most vissza kel lfogni magam ezen a fronton is, lévén ez egy verseny.

Mivel sem a modulrol nem tudok semmit + mert ez egy verseny és az lene az ideálsi ha kbm idneki egynelö esélyelek menne ugy godnolom a szabály értlemezési dolgkoban nme fogok döntni.
Mert egyes döntésem esetleg "jogtalan" elönyhöz vagy hátrányhoz jutatnák a csaptot. Ezen vitás doglokkal ha nem mséléshez vagy olyasmihez ckapcsolodik ami neincsen hatással a versenyre arra kérlek titekt inkább az irokat keresétek meg. Én ugyan ugy csak feléjük továbbitanám a krédéseket. Tekintve hogy az a lasabb utt a nyilt kérdezésel gyorsabban fogtok 1 röl 2 re jutni.

A karakterek adatai:
1. nem tudok számolni rendesen.
2. anno a 3. talria csináltam egy xls táblázatot amine kfeljavitot változata elérhető a foumron ha jol tudom a versenykirásban.
3. Legutobb amikor megprobáltma leenörzni ak rakterekt a hibátlan karilapban 3 hibát tlaátlam amiröl kierült hogy nem hiba XD

Következtetés:
A kari ellenörzést telejs alposágában nem tudo mevlgeézni, vagy ha igen akkor ritka pocsék hatékonysággal. Ezért ha van vlaki aki válja hoyg szuro proba szerüne velem együtrá néz a akrikra örömel vezsem segitségét.

Amit kérek a karika lkapcosaltban:
- a képzetségeknél legyne feltüntve meji kszitnen vette meg, neke mkönynbenb lesz elnöriznem igy a kp kat.
- a karakterek elötröténetébe irjátok be nektek tetszö mdon mindazt amit tudnonm kelene rola...
Terjedeli korlátok nincsenek de ne kisregény legyen :D
Formai megkötés nincsen ami nektek jobab nfekszik.
- A akrakterek jelemére és egyéb pszhikia bajaira nincsen km i megkötésem, aki ismer tudja miért :D Csak a verseny megkötésit vegyétek figylemebe

Varázstárgyak:
Ami a könyvben van és nem tiltja a ki irás és megtudjátok szerezni a sazbályok szerint azt megkaphatjátok. Ezzel nem fogok vitázni semmilyen modon.

Azon tárgyakat fogom csak analizálgatni amikegyedi gyártásuak, ez nem azt jeletni hoyg kategorikusan nemet modnok rá, csak azt hogy azzt megvitatnom a modul alkotoival ill többi km el.
Ha ijseféle holmit lakotna/ áhtiana megszerezn ivlaki pls irja le hoyg a holmi mit csinál szerinte és mijen komponensekböl áll össze.
Lévén elég lazán leeht értelemzni a varásztárgyak müködését...

Midnen varász kütyü amit egyébként a karakter megkap pl mert oradni magiszter és feketén fehéren le van vésve hoyg ár neki, megkpaja ha csak rajtam mulik. Ha szabáylok tekitnetéebn nagyon rizikos akkor a többi km/irok elé kerül a krédés.

midne egyéb eddig le nem irt dologgal kapcsolatban kérdezzetek reményeim szeritn legkésöb csütörötökn ujra tudok érdemn nyiltakozni.

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.25. 17:51

Dreemer

Akkor egyszerűsítve, csak egy adott karakterötletemre vonatkozó kérdéseim, észrevételeim:

1, Tiadlanból származva lehetek ashaoni tűzmester? (Harcművészetem az lesz egy kicsi.)

2, Akkor az eddigiek alapján az iskolából kapott tetót ingyé-nek veszem.

3, Mivel a többiekre bízod, így az Yvettel közös meglátás alapján az iskolatetkó uralására minden esetben akaraterőre dobok majd Tapasztalati Mágia képzettségpróbát.

4, Tűznyíl tetkó szerintem:
Tetoválásba kötés 1 MP
MAV 13 MP
Tűznyíl (2E) 8 MP
Körönként töltődés (2E miatt) 24 MP
Gondolati aktiválás 10 MP
Összesen 56 MP

A végeredmény 2E-s tűznyíl körönként.

5, A Smaragd jele (ld.: ÚTK 335.o. első hasáb utolsó tetoválás)
Ennél csupán az a kérdés, hogy ilyet tetováltathatott-e magára a karakter és ő maga tudja-e tölteni? (Szerintem mindkettő igen, de azért tisztázzuk.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.25. 18:06

Ha már felbukkant csapjunk le rá gyorsan ;) .

1. tárgy leírás: max 3 kg súlyú tárgyat teleportál 1 E vel 100 m en belül. Mind a tárgyat mind a célterületet látni kell. A tárgy kisugárzása leplezve van így manalátó háttérrel nem felfedezhető. Folyamatosan használható.

2. tárgy leírás:az alant írt mérget freccsenti 1 lat(fogalmam sincs ez mennyi, hányszorosa egy adagnak) mennyiségben egy 100 m-en belül tartózkodó látható célpontra. Leplezett és folyamatosan töltődik.

Méreghez nincs hozzáfűznivalóm... nem a kari gyártotta a mérget és a tárgyakat sem... nem túlzás ha a Kobrákat képesnek tartom ilyesmi beszerzésére.

Valaki akkor legyen szíves ecsetelje a kegyelt háttér és vallásismeret birtokában járó előnyök oldalon elfogadott verzióját... olvasatomban azok a mérvadóak a témában... csak épp nekem nincs fogalmam a mikéntekről.

Akinek nem tűnne fel-kizárt hogy van ilyen eme info ínséges időkben- van pár új adat a kalandról.
Köszönet érte a szervezőknek!
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.25. 18:20

Az új adatokat láttam, dolgozom a sztorin. :) Alapvetően az alapváz, amire gondolnék jelenleg:
Shurulból kellett kicsempészni egy kegyvesztett famort és ennek egy külhoni csapat gladiátorviadalon való nevezését találták legjobb módjának. (Hogy kik és miért, azt még megálmodom. 8) ) Ifinig elhoztuk, lepasszoltuk és gyorsan elpályáztunk az első adandó alkalommal, hogy nyomunkat veszítsék az utánunk küldött pribékek. Pont akkor indult egy hajó Caedonba, amire feltunkolt minket a Családtagunk és most hasítunk valahova teljesen máshová, mint Ifin. :)
Ez a válaszoktól függően annyiban változik esetleg, hogy lehet én leszek a mentenivaló és akkor nem passzoltatok le, hanem hoztok tovább. :P :lol:


Karakterlap: akkor én maradok a wordnél, ha nem gond. (Tudtommal az excelesben nincs rubrika a szintenkéni lépések képzettséges bemutatásának.)

Ellenőrzés: Dreemer, ha gondolod ellenőrzöm én a karijainkat. 8) :lol:


Herold

Vallásismeret+Kegyelt: Nekem kissé homályos, de úgy rémlik, ha nem vagy pap/paplovag, akkor napi egyszer varázsolhatsz és nem jár a szintenkénti Kegypont bónusz, de az ME bónusz már Kegyeltség nélkül is jár, ha csak vallásismerő hívő vagy.
Szerintem ezt érdemes lehet a megbeszélésben is feldobni, ha már Dreemer nem dönt saját hatáskörben.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.25. 18:32

Sziasztok!

Mivel Dreemer nem kíván szabályrendszeri kérdésekben dönteni és "vitatkozni", "megkért" minket, hogy ezt intézzük mi nálatok is.

Van kifogásotok személyem ellen - mármint, hogy velem beszéljétek meg a szabályozást kívánó dolgokat?


Yv
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.25. 18:39

Yvett

Részemről nincs.

A kérdéseimet írjam/idézzem be újra vagy csak visszanézel 1-2 oldalnyit?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 9 / 16 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség