• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Zakar (His Oreon)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
12 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Zakar » 2009.08.05. 14:58

- Név: His Oreon
- Kor: 25
- Nem: Férfi
- Faj :Kyr
- Kaszt:Boszorkánymester (Ascens Mogra)
- Előtörténet:
Anyám ki tudja honnan jött, hogy ki volt apám az rejtély. Csak annyit tudok, hogy nevelő szüleim háza előtt, egy éjjelen, anyám élettelen karjai között találtak rám.

Mortiana Oreon ki anyám lett, a ház úrnője volt. Már három gyermeket szült, nevelőapámnak Agronus Oreon-nak. Így lett bátyám Warus és Ilas nővérem Morin.

A család három generációval ezelőtt érkezett, szülővárosomba Daerim-be (Quiron-Pentád). Egyesek szerint a kráni határ mellől. És nemsokára rá, hogy letelepedtek városában, kitüntették őket a Tisztogatói városi ranggal.

E ranggal kitüntetet családok voltak felelősek a város békéjéért. Ők irányították, a városban a kivégzéseket, a kínvallatásokat, a kémhálózatot, és óvták meg a jámbor városi polgárokat a nemkívánatos elemektől, mint pl. egy temetőből ki csámborgó holt.

Egy tisztogató családba felnőni nem leányálom. Az emberek tartottak a családtól, így ha megjelentünk valahol, a jókedv általában alább hagyott, az emberek csak lopva pillantottak ránk. Mostoha apámat a háta mögött úgy hívták a holló, hát eléggé úgy is nézett ki sasorrával, sápadt arcával, fekete hajával és ruhájával és az állandósult rosszkedvével. Nevelőanyám más volt, szinte ellentettje apámnak. Ő folyton mosolygott, és dudorászott, és a legfőbb különbség kettejük közt, csak ő szeretett engem. Apám Warus testvéremmel karöltve, folyton emlékeztettek arra, hogy nem vagyok számukra családtag, mely hat éves koromig folyton sírásra kényszerített. De a hatodik évemben olyan történ amire nem is gondoltam, megismertem a mostoha anyai nagyapámat.

Ő szárnyai alá vett és féken tartotta apám és testvérem. Féltek a hatalmától, ezért nem mertek bántani. Hisz ami bennük nem volt az bennem megtalálta Argus Organ, hisz egyetlen utóda se rendelkezett mágikus fogékonysággal.

Ilas és Morin ezt nem bánták, csak Warusnak szúrta a szemét nagyon. Így mindent megtett azért, hogy titokban ellehetetlenítse az életemet.
Az öregembertől megtanultam lassan amihez egy boszorkánymesternek konyítania kell. Mostoha nagyapán néha mesélt ifjonti éveiről melyet Toronban töltött az Ascesn Mogra klánjában, néha arról beszélt, hogy ismerte meg barátját Pelin Radort ki jóval fiatalabb volt igaz nálla de még is mágikus tehetséges kenterbe verte. De amúgy szűkszavú volt velem is. De ennek ellenére, míg élt, többet tudtam meg róla mint bármelyik unokája.
Tanulmányaim alatt lassan megkeményedett jellemem, mint mesteremé, de még mindig volt bennem valami kiirthatatlanul emberi. Mely Ilas és Morin baráti szeretetéből fakadt. Majd megfordult a világ, rájöttem, hogy nem csak testvérként szeretem Ilast. Ez megrémített kerülni kezdtem társaságukat, de egy óvatlan éjszakán, mikor már fejem egy kicsit megszédült az ünnep alkalmából felkínált bortól, elmondtam neki érzéseimet. De ő nem tudta ezeket viszonozni, így ezután már ő se akart engem látni. Ekkor ha nagyapám nincs, hogy keményen fogjon, bizonyára, valami iszákos söpredék lett volna belőlem. De az egy évnyi növény gyűjtő út melyen elkísértem mesteremet kiverte a fejemből, a fájdalmas gondolatokat. Ekkor találtam a kutyámat (Noirt), aki súlyos sebesüléseiből felgyógyítottam. Azóta elválaszthatatlanok vagyunk, ő követ engem én meg hagyom had kövessen. Kap enni ha kér, de ha azt mondom marad ott marad. Talán egyedül ezt tanulta meg régi gazdájától.

De visszatértünkkor már semmi nem volt ugyanaz. Warus apánk jobbkeze lett és várományosa a tisztogatói rangnak. Ilas a városi őrség kapitányi címével büszkélkedhetett. Morin-t pedig esküvőjére készítették fel. Apja parancsára egy gazdag idős hájas polgárhoz kellett hozzámennie. Miközben szíve egy vándorénekesé volt. Szerettem annyira Morin-t, hogy mikor segítséget kért, hogy megszökhessen igent mondtam rá. Bár tudtam a fejemmel játszok így is. Hisz ha mesterem halála bekövetkezik, nem lesz ki meggátolja abban apámat és Warus-t, hogy élve felkoncoljanak.

A szökés sikeres volt, hála nagyapánk láthatatlanságot biztosító főzetének. Mostoha apám nem szeretett volna botrányt így mikor a legénybúcsú éjszakája eljött, úgy döntött, ha nincs menyasszony ne legyen vőlegény se. Ezért rágyújtatta házát a kereskedőre

Nemsokára rá, leraktam az utolsó próbámat is, és elkezdtem segédkezni az egyre jobban gyengülő öregember mellett. Ki vizsga ajándékként feltetoválta az alkaromra a villámsúlytás bélyegét, melyet egy ostoba hergollitól tanult meg míg az egy évig élvezte a ház pincéjének szeretetét. És nagyapám varázsfőzeteinek feledhetetlen ízét.

Ekkor ismertem meg életem másik fontos szereplőjét Kyhiron atyát aki Sogron felszentelt papja volt. Ő vezetett be Sogron misztériumainak alapjaiba, mert felfedezte bennem Sogron kegyét. De az atya nemsokára, hogy megismerkedtem vele, ártó kezek által egy reggel, holtan zuhant össze a Tűz és Tudás istenének oltára előtt.

Ekkorra már Ilas kikopott szívemből és már csak testvéremként néztem rá. Újra jó lett a viszonyunk ezért megtanított a könnyű számszeríj használatára és a kardforgatásra.

Nagyapám halála nemsokára bekövetkezett, és engem Ilas egy földalatti folyosón át kiszöktetett a városból, felszerelésemmel együtt. Majd nagyapám volt kedveséhez egy barlangban lakó boszorkány hoz mentem aki egy hajdani varázslótól szerzett pergamenről rám bocsájtott egy telepport varázslatot úgy hogy Noir és Tio is velem bírt menni. De a varázslat utolsó szavánál az asszony kapott egy nyílvesszőt a hátába és én felém meg lőnek egy mágikus nyilat mely megsértette a varázslatot így annak ellenére, hogy el teleportáltam, nem oda lyukadtam ki, ahol eredetileg kellett volna. Hanem a egyik ismeretlen hajó raktárban kötöttem ki. Azért mert a hajónak van egy titkos szobája, melyben hajdanán a varázsló meghalt akié a pergamen volt. Így a varázslat odarepített a porladó csontjaihoz. De mivel megsérült a mannaáram. Úgy lépek ki a manna síkról, hogy hatalmas durranás kísér, ám jószágaimat nem látom magam mellett és lépteket hallok közeledni…


- Kinézet
1,8 láb magas férfi vagyok.Kék mandula vágású szemem van. Hajszínem fekete, hajam lapockámig ér általában kibontva hordom. Zöld színű köpönyeget, fehér inget, barna nadrágot és fekete gyalogos csizmát hordok.Nyakamon egy piros kendővel.Jobb oldalamon egy hosszú kard lóg. Bal oldalamon egy könnyű számszeríj és egy tegez.
- Jellemrajz: His igazi jelleme Káosz-Élet, melyből még mestere sem tudott sokat lefaragni.
Jellemvonásait tekintve. Erősen toleráns pontosan mássága miatt és hirtelen lobbanékony lesz ha valakit mássága okán bántanak. Ellenfeleivel, szemben általában szemtelen, de pillanatok alatt olyan vadállati dühöt is ki bír magából hozni, hogy néha maga is megrémül tőle.Eléggé szenvedélyes típus. Sokszor lágyul el ha megszólal egy ismerős dallam. Jellegzetes szokása hogy ha valakivel beszél idézeteket sző mondandójába. Legjobban azt utálja, ha olyan tudósokkal találkozik akik nem képesek csak elméleti tudásukat fitogtatni és a gyakorlatban meg megriadnak a problémáktól. His igazi gyengéje az, hogy fél szeretni, ezért inkább elmenekül az effajta szituációk elől ahol ki kellene mutatnia, hogy szeret. His igazi kedvence a hegedű játék, ha valaki nagyon szépen játszik hegedűn sokszor nem képes másra koncentrálni csak arra. Legnagyobb félelme közé tartozik, hogy megtudják másságát.
Legmerészebb álma, hogy egyszerre legyen Sogron felszentelt szolgája és nagyapja legjobb tanítványa. Szeretné elkészíteni a rontások italát mely képes arra, hogy egy rontást folyadékba zárjon, és azt megőrizze mind addig míg valaki meg nem issza.
- Kezdő helyszín:Haonwell
A hozzászólást 11 alkalommal szerkesztették, utoljára Zakar 2010.10.07. 8:32-kor.
"Semmi sem állandó, csak a tudat furcsa fintora, ez az érzés."
Avatar
Zakar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 43
Csatlakozott: 2009.07.23. 13:14
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Zakar » 2009.08.05. 16:10

- Név: His Oreon
- Szint :1
- Értékek
Hátterek:
Manalátó -2 KAP
Adottság(Egészség) -1KAP
Adottság (Ügyesség) -1 KAP
Pszi - 0 KAP (ingyen felveheti)
Mágikus fogékonyság - 0 KAP (Ingyen felveheti)
Boszorkánymesteri hátér (Ascens Morga)-6 KAP
Faj (Kyr) -1 KAP
Kegy(Sogron) -1 KAP
Háttérre költött KAP: 12 Maradt: 38 KAP

KAP-ok elosztása:
Mp:8 (24 KAP)+2 a tapasztalati mágia 4 fok miatt= 10
Kp:14 (14 KAP)

Tulajdonságok:
Erő:11
Gyorsaság:13
Ügyesség:13 (14)
Állóképesség:13
Egészség:15 (16)
Karizma:14
Intelligencia:15
Akaraterő:14 (15) A tapasztalati mágia 4 fok miatt.
Asztrál:14
Észlelés:13
Harcérték alapok:
KÉ:26
TÉ:38
VÉ:87
CÉ:27
Fegyverrel:
-Könnyűszámszeríj:
KÉ:31
CÉ:32
Sebzés: 1k6
-predoci egyeneskard:
Időigény: 5
Sebzés: 1k10+2
KÉ: 31
TÉ: 49
VÉ: 97
Súly: 1,5
Lefegyverzés: igen
Fegyvertőrés: igen
Átütés: nem


Életerő:
Ép:16
Fp:28

Pszi pont:15
Mágiaellenállás:
Asztrális 29
Mentális 30
Pszi pontok aktuális értéke:15

- Képzettségek (Össz Kp:29)
Fegyverhasználat (könnyű számszeríj) 2 fok
Fegyverhasználat ( egykezes kardok) 2 fok (+1Kp erő miatt)
Alkímia 3 fok
Élettan 2 fok
Herbalizmus 3 fok
Írás /Olvasás 2 fok
Méreg kev/sem 3 fok
Szám /mértan 3 fok
Nekromancia 1 fok
Pszi (pyarroni) 2 fok
Politika/diplomácia 1 fok
Udvari etikett/intrika 2 fok
Történelem (Kyr) 2 fok
Tapasztalati mágia 4 fok (13 Kp)
Ősinyelv (Kyr) 1 fok (1 Kp)
Orvtámadás 2 fok
Művészetek (rajz) 2 fok (2 Kp)
Nyelvtudás (toroni) 3 fok (3 Kp)
Nyelvtudás (közös) 3 fok (3 Kp)
Vallásismeret (Sogron) 2 fok (5 Kp)
Orvoslás 1.fok (1 Kp)
Másodlagos képzettségek:
Helyismeret (Quiron-Pentád) 3.fok
Kúltúra (Quiron-Pentád) 3.fok
Nyelvismeret (erv) 3.fok

- Tulajdon / Felszerelés
Nyílpuska (melyet nagyapámtól kaptam)
Predoci egyeneskard (melyet nagyapámtól kapott ő meg a hergollitól vett el.)
Bőrpáncél (Ilastól kaptam)
Öszvér(Tio)
Két utazóláda (melyben mesterem könyvei vannak. Többi holmi: üvegcsék, lombikok, fiolák,továbbá hat főzetnyi hatalomital alapanyag. )
Kulacs
Írótoll
Közönséges kardhüvely
Mérleg
Papír
Tinta
Tarisznya
Tegez
Tükör
Ruházat
Kutya(Noir):Fekete és szürke keveréke, csapzott korcs kutya. Körülbelül akkora, mint egy ír farkaskutya.Azaz marja derekamnál van s ha felágaskodik kényelmesen rá bírja tenni mancsait vállamra.
Noir harci tulajdonságai (Hastin):
KÉ:38 TÉ:75 VÉ:55 SEBZÉS:1k10+2 Ép:13 Fp:30
pénz:3a 9e 33r
A hozzászólást 31 alkalommal szerkesztették, utoljára Zakar 2011.02.22. 16:47-kor.
"Semmi sem állandó, csak a tudat furcsa fintora, ez az érzés."
Avatar
Zakar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 43
Csatlakozott: 2009.07.23. 13:14
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.08.17. 20:05

Üdv!

Meglestem a karaktert, ahogy ígértem, nos boszorkánymesterekben nem nagyon vagyok otthon.

Ami nekem hiányzik az előtörténetből, az az hogy pontosan mit is tanult ő a nagyapjától? mert ha jól emlékszem mágia nem szerepelt az előtöriben, ez pedig lévén boszmesterről szó fontos tudni való. A másik pedig, az hogy akkor ő egy szabad úszó boszmester tehát az Ut-ben szereplő egyik "ághoz" sem tartozik úgy mond?

A számításokat rendben találtam. Mindenesetre azt a KM-et is kérd meg ellenőrzésre akihez megy a karakter, mivel mondom ehhez a kaszthoz nem nagyon értek.

Maradok: VYan
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Zakar » 2009.08.17. 23:07

Javítottam az előtörténet részét. Igen semmelyik ághoz nem tartozok, csupán egy mezei boszorkánymester vagyok.
Megkérdezem a KM-et ha találok egyet, hoyg minden rendben lesz e vele.
Zakar
"Semmi sem állandó, csak a tudat furcsa fintora, ez az érzés."
Avatar
Zakar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 43
Csatlakozott: 2009.07.23. 13:14
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.08.18. 8:23

Üdv!

Még annyira hívták itt fel a figyelmemet, hogy a boszorkánymesteri hátteret nem vetted fel, erről Arnoil kolléga szólt.

Ezzel együtt pedig, a KAP-ok rendesen felborulnak.
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Zakar » 2009.08.18. 15:52

Módosítottam a dolgokat, remélem jól számoltam.
Üdv:Zakar
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zakar 2009.08.18. 17:30-kor.
"Semmi sem állandó, csak a tudat furcsa fintora, ez az érzés."
Avatar
Zakar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 43
Csatlakozott: 2009.07.23. 13:14
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.08.18. 17:19

Ahhoz, hogy valamilyen kasztja legyen a karakterednek, mindenféleképpen, fel kell venni valamilyen hátteret.
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Zakar » 2010.09.07. 10:32

ok
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zakar 2010.09.07. 10:39-kor.
"Semmi sem állandó, csak a tudat furcsa fintora, ez az érzés."
Avatar
Zakar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 43
Csatlakozott: 2009.07.23. 13:14
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Zakar » 2010.09.07. 10:38

változtatásokat megcsinálom és átszámolom a dolgokat
"Semmi sem állandó, csak a tudat furcsa fintora, ez az érzés."
Avatar
Zakar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 43
Csatlakozott: 2009.07.23. 13:14
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Vigo Odrich » 2010.10.05. 22:52

Hello

Átnéztem és javítottam. Igaz fárad voltam (kb éjfélkor), amikor a javítottam, ezért ha valamit elnéztem, akkor azonnal jelezd.

Orvtámadás 1 fok (2 Kp), ingyenes, mivel alapból jár az is 2.fokon.

Művészetek (rajz) 2 fok (3 Kp), ez inkább 2 kp, oktatási bonusz miatt.
Nyelvtudás (közös) 2 fok (1 Kp), minden fok után minimum 1 Kp, összesen 2 kp
Kultúra (toroni) 2 fok (1 Kp), minden fok után minimum 1 Kp, összesen 2 kp


Illesz még ezt is a előtörténetedhez és válaszolj rá:

1. Van a karakternek jellegzetes szokása?

3. Mi a karakter gyengéje?

4. Mi a karakter kedvence?

5. Mi az amit szívből utál?

6. Mi a karakter legnagyobb félelme?

7. Mi a karakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?


Dice résszel 2k6 aranyadat dobd itt meg és vond ki a felszerelésedet, öszvéredet, kutyádat azt is inkább vadász típusát.

Harcértékek:
Adottságot (Ügy) nem adtad a TÉ, VÉ és CÉ-hez, ezáltal egyel kevesebb alap és a fegyveres értékeid.

Közben fegyveres értéket érdemes felírni (Pl: ha van, hosszúkard), kutyádnak az értékét is felírhatód, mivel bele számít még a dobásodba, mint ha társ NJK helyet dobnál.

Elírások:
Háttérre költött KAP: 15 Maradt: 35 KAP. Javítsd: Háttérre költött KAP: 13 Maradt: 37 KAP.
Itt fegyvercsoport jár, 3.fok-nál konkrét fegyver: Fegyverhasználat (hosszú kard) 2 fok. Javítsd: Fegyverhasználat (egykezeskardok) 2 fok.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vigo Odrich 2010.10.09. 14:37-kor.
XV. Vigo Odrich, Haonwell hercege
Avatar
Vigo Odrich
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 268
Csatlakozott: 2008.08.14. 13:37
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Zakar » 2010.10.07. 7:57

A módosítást megcsináltam kérlek nézd át a KAP -okat és a jellemrajzot és az előtörténetben megmagyarázom a vallásismeretet is. Remélem áldásodat adod rá, ha jól tudom 1 KAP a kegy háttér.

2k6 = 4+3 [7]
"Semmi sem állandó, csak a tudat furcsa fintora, ez az érzés."
Avatar
Zakar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 43
Csatlakozott: 2009.07.23. 13:14
Vissza a tetejére

Re: Zakar (His Oreon)

HozzászólásSzerző: Vigo Odrich » 2010.10.09. 1:33

Utolsó ellenőrzésem:

Nyelvtudás (toroni) 3 fok (4 Kp), ezt 3 kp az oktatás bónuszod miatt.

Amit nem írsz fel értékeket a kaland folyamán hiányos lesz, pl: hosszkardal való harc értéke és Psz pontok Maximum és Aktuális értékei, de te tudod. 8)

14 Háttér
(24 kap) 8 Mp
14 kp=kap
52 kap jelenleg.

Javítót:
14 Háttér
(24 kap) 8 Mp
13 kp=kap
51 kap, ha előzőt javítottad.

50 kapra vedd vissza és akkor kész is a karaktered.

Kész a bevezető reagod a Utak és ösvényeken keresztül topicban, jó játékot!
XV. Vigo Odrich, Haonwell hercege
Avatar
Vigo Odrich
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 268
Csatlakozott: 2008.08.14. 13:37
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
12 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség