• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

IV. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 5 / 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.14. 14:32

Garma

Nekem tetszik az aszisz énekmondó ötlet. :) Akár légióba menekült, akár légiótól független karakterként. :wink:


A lovagomat és a tűzmestert átdolgoztam, de légiós konceptbe illenek azért.

Annyi kérdésem lenne a tűzlényekkel kapcsolatban, hogy szerintetek a polip vagy a sárkány lenne jobb "házikedvencnek"?



Ha pedig nem légió, akkor ezek járnak a fejemben:
-Virágkötő kardművész az előző taliról. (Szintén a szebbik nem hódolója, de ő nem a nőcsábázs fajta, hanem csak hagyja magát leteperni. :D Egyébként meg egy satnya, beteges és koszundoros nemes. 8) )
-Dreina-paplovag (vagy valami más nem-orientál paplovag)
-Tiadlani bárdból történész/énekmondó/művészettörténész
-Tiadlani varázsló (ha rendbe kell tartozzon, akkor pyarroni lenne)
-Netán egy íjász vagy számszeríjász szerűség harcos/fejvadász/arel-pap
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.08.14. 17:42

Légiótól független, de megvan hozzá a tudása és a hajlama (kellően pofátlan) hogy megpróbálja akár a légiót is átverni ha megfelelő indokot lát rá.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.14. 19:54

Tudom nagyon sokat bizonytalankodom ezzel a karakterválasztással részemről. :oops:

Most este alkottam egy predoci vértest. A fő irányvonal a Lovaglás 5. ... Szerintetek lenne létjogosultsága a partyban/kalandban? (Gondolok itt arra, hogy a nehézlovas kopját fincsi lenne kipróbálni, mert szerepjátékos pályafutásom alatt összesen egyszer volt, hogy nem csak nehezk volt a karakternél. 8) )
Ezzel együtt is jelenleg nagyon megtetszett, mert nemes, harcos, cociális. A predoci egyeneskard rajza a könyvben pedig nagyon megtetszett a markolatkosárral. Képzettségek, "strammság" alapján akár a légiót is megjárhatta vagy csak úgy is felkolbászolt délről borozni. :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.14. 21:15

Látom nem unatkoztatok... kár hogy mostanában ennyi a dolgom.

Yankaraon... ötlet volt, de nincs kőbe vésve.

Kari: marad a sámánpap, de azt hiszem először a mágia/kegypont regen/pszi részeket megbeszélem a KM-el.
Sarkalatos részei a karinak... egyediek sajnos.

Ami biztos... a sámánpapom megjárja a légiót... gyakorlatilag annyi kegypontot nem tudok összeszedni, hogy csak azokból megéljen így kell valami ami rákényszeríti a fegyverforgatás elsajátítására.

Leutaril hívő lesz. A vizek urának hívják(meg a kegyetlen atyának :D ).... kevés számú egyedi varázslattal operál, sajnos ezek igen korlátozott alkalmazási területtel bírnak. Mivel alapvetően a víz(a másik kettő papnak a föld és a tűz) a kapcsolt elemük így a porsivatag jó kis erőpróba mind hit, mind életrevalóság terén.

Az eddigi (új)karik alapján még lehetünk légiósok, szerényebb harcértékekkel is, persze a "légiós képzi lista" még így is megmarad.

Egy kérdés a "hit védelmezői" felé(Garma és Shia-ko is ezt az utat választotta) az, hogy én teszem azt nyomom a halálvarázslatokat majd alkalomadtán, hogy fogjuk elsimítani? Mert csak ezért nem mondanék le róla...
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.08.14. 22:49

Nekem még nem biztos, hogy "hit védelmezője" lesz, az csak egy másik lehetőség, hogy ne a sima lovagból induljak ki, de a problémák elkerülése végett egyszerűbb, ha azt meg sem csinálom. ;)
Egyébként lesz hajós/vizes rész, ezért nyomtam fel az úszásomat 5-ösig, mert a yankaron miatt elég lett volna a hajózás és szvsz egy úszás 2/3 is.
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.08.15. 5:51

Nos részemről készült pár karakter mint alternatívák szóval lehet vállogatni bármelyikkel szívesen játszok.

khál testőr fejvadász
légiós lovagból
légiós hit védelmezőjéből
tűzvari légiótól független
vari légiótól független
bárd olyan bajkeverő féle robin hood jellegű
arelita és darton paplovag koncepció pedig mindig van a tarsolyomban azokat nagyjából fejből összerakom
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.15. 6:46

Hajós/vizes rész? :shock: Ez biztos? Mert én csupán 2-es úszkálásokat vettem fel. 8)
Nomeg ezek szerint nemcsak a lovasrohamnak nem lesz létjogosultsága, de még szegény pacinak se. (Ezek alapján akkor lehet nincs értelme az 5-ös lovaglásnak. :? )

Mondjuk a másik oldala a dolognak, hogy a predoci Antoh kegyelt, bár abból a 15 kegypontból, amit összeharácsoltam neki 10 szint alatt csupán naponta 1-2 villantásra futja. :D

Légiós képzik: Asszem amiket írtatok megvettem/megkaptam. Kivéve a számszeríjat és a predocival a CÉ-m 0-ás a kaszt különleges képességeként. 8) :lol:
(Más koncepcióként lehetünk barbár vikingek. :P )


Garma

Nekem mindegyik ötleted jól hangzik. :) A bárd a már beszélt aszisz énekmondóból lenne vagy ez már egy másik elképzelés?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.08.15. 10:19

Lau-éknak mondták, hogy lesz olyan rész, ahol tudnak majd hajózni a kalózaik, azért az a koncepció.
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.15. 10:27

Jaaa. Most elolvasgattam. :) Szerintem én vállalom a "mérőón" szerepét. 8) :lol: Alapvetően elevickélek egy szál kisgatyában a kacsaúsztatóban, de rákozott vértben a tengeren én az árbóchoz kötöm magam, hogy biztosan vissza tudjatok húzni, ha elcsúsznék. :P
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.15. 10:37

Shia-ko írta:Lau-éknak mondták, hogy lesz olyan rész, ahol tudnak majd hajózni a kalózaik, azért az a koncepció.

Elnézést, hogy bepofázok ide, csak helyesbítenék: nem mondtak nekünk ilyet. Kigondoltuk a koncepciót, aztán megkérdeztük, hogy hol játszódik a kaland, lévén mondjuk az Ibara közepén bajos volna. De azt mondta Castor, hogy Quiron-tenger déli partja, így marad. Arról nem volt szó külön semmi, hogy kell-e úszkálni, vagy ilyenek. (Legalábbis én nem emlékszem rá.) Hajózásról is csak annyi volt, hogy a modul első harmadában tuti nem, aztán majd talán.
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.15. 11:00

Laurana

Semmi gond szívesen látunk. :) Egyébként belegondolva ez az egyik alternatíva, amivel jól meg lehet fogni az "atomgombáinkat", hogy valószínű mindegyikünk elég szépen merül a vértekben. 8) :lol: Node ez már csak a csapatok színességét mutatja és reméljük ezt nem olvassa/építi be a modulba a modulíró-team. :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.15. 11:45

Valóban annyi infót adtam amennyit Launak mondtam.

Quator, Shia-ko!

Azt azért egy erős túlzás kijelenteni hogy a tengeri környezet szerepeltetése az kizárlólag a ti megfékezésetektre szerepelhet.
Ha azt mondom hogy hopp, meggondoltuk sivatagi környezet lesz, akkor sztornó az úszás és maxra a sivatagjárás?
Az nem a mi hibánk ha félinformációk és prekoncepciók alapján válogatjátok össze a képzettségeket és nem az életre, hanem a modulra hegyezve, és csakis úgy tartjátok elképzelhetőnek a karakteralkotást hogy megmondjuk a várható terepviszonyokat hogy a képzettségeket alá lehessen kimaxolva beválogatni. Amíg nem mondjuk meg a terepviszonyt addig áll a képzettséglista összeválogatása, mert milyen dolog már hogy meg se mondják.
Ne tegyetek azért szemrehányást ha a pre-koncepcióban csalatkozni kell.
Pl: Ha a modul egy blokkja yankaraon porsivatagába játszódik süthetitek az úszást. Ha egy másik blokkjában hegyet kell mászni és baralngrendszerbe leereszkedni cseszhetitek a lovasrohamot; ha a zárszóban kell átkelni egy réven ahol rátok támadnak és jó esély van a vízbeesésre valóban nem árt az úszás.
Launak csak annyi információt adtam amiből kiderülhetett számára hogy egyáltalán van értelme olyan csapatkoncepcióban gondolkodni amit elképzelt. És azért volt muszáj neki ennyit megadni, mert valóban unfair lett volna ha egy kalózcsapatot terveznek és egy föld alatti kriptában kell bóklásszanak. Ha ennyi információja sincs, nemhogy a képzettségek válnak kérdésessé, hanem az egész csapatkoncepció amit elképzeltek. Egy szóval nem mondtam hogy full Karib tenger Kalózait játszunk. Annyit mondtam hogy a kaland a Quiron tenger déli patvidékén játszódik, és hogy lesz alkalma hajót használni. Ebből ti meg eljuttottatok odáig hogy halemberekre van szükség; gartulálok.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.15. 12:31

Castor

Ne haragudj meg, de szerintem félreértettél. Részemről annyiban kimerül a megdöbbenés, hogy honnan lehet tudni biztosra a hajós modulrészről, mit nem olvastam, amit lehet kellett volna. Mivel elolvastam, amit Lauranának írtál így megnyugodtam, hogy ez csak opcionális lehetőségként vetődött fel a kalózoknál.
Azt nem tudom, hogy miért írod, hogy a terepviszonyhoz maxolnám a képziket. :? Mint írtam nekem 2-esnél nagyobb úszásom nem lesz (az is inkább azért, hogy az említett kacsaúsztatókba ne fulladjak bele a nemeskisasszonyok szeme láttára 8) ) és az árbóccal meg a dikrekt mélybúvárrá avanzsáltatásunkkal poénkodni próbáltam csupán egy kicsit (ld sok mosolygós, nevetős smiley használata), de elnézést, ha ez tepsis pofonként hatott. :oops: (Egyébként én inkább ürge-békaember lennék, ha lehet alá Tanú. :) :peace: )

Tehát a kaland terepviszonyaitól én univerzális maradok. Sivatagban eltévedek, tengeren elsülyedek, hegyen lebukfencezek a szakadékba... de ezzel semmi gondom (és ezt nemcsak a vértessel, hanem mindegyik karakteremmel tudom produkálni :) ), mert ha végül a lovaglós nemessel leszek, akkor úgy leszek vele, hogy tudom a síkvidéken kívül mindenhol máshol hátrányban lesz. Ha ez zavarna, akkor nem is gondolkodtam volna rajta. :wink:

Egyetlen dolog van, ami tényleg a domborzattól és a csapattól is függ az pedig a lovaglás 5. fok vs. bármi más 15 Kp értékben. Mert, ha nulla esélyem van, hogy szegény lóra egyáltalán ráüljek egész végig, akkor megelégszem a 4. fokkal, jelképezve, hogy lovasnéppel vagyok és mondjuk rácsattintom azt a 15 Kp-t a cociális meg tudóskodós oldalra. Ez se sürgetés vagy valami, egyszerűen megkérdeztem a többieket, hogy szerintük a csapatkonceptben mennyire lesz lehetőség a lovasroham kibontakozására. Erre mondjuk még nem reagált senki, de majd megálmodom kell-e nekem 5.fokú lovaglás a poén kedvéért. (Mindezt nem azért írogattam, hogy ágálnék, hogy most aztán igenis legyen síksági roham felvonása a kalandnak, mert még az se biztos, hogy tényleg ezzel leszek. Csak azért filózok rajta, mert sajnos itthon is az szokott történni, hogy jön az ember a lovasával és aztán a ló annyit szerepel, hogy plusz tétel a cehhen, amit a fogadós odaad távozáskor. 8) )

Ha minden jól megy nekünk az a koncepciónk, hogy ha a légiót túléltük, akkor minden mást is túl fogunk valahogy. Az más kérdés, hogy valszeg sokat nevetünk majd, amikor szerencsétlenkedünk egy-két helyen, de ez már a játékélményt csak növeli szerintem. :wink: :koccint:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.08.15. 12:45

Castor de Vinter írta:...


Fenébe Castor! Épp ezeket a félreértéseket akartam a Megbeszélés topikban tisztába tenni:
- a koncepció adott, a képzettségek ahhoz lettek vásárolva
- a Yankaraon tengeri ütközetekre is felkészít, van hozzá külön fegyverzete és az 5 éves kötelező szolgálat alatt épp eleget kell hajón szolgálni ahhoz, hogy a hajózás és úszás ismeret mindenkinek meglegyen

Én ebből indultam ki és ezért jött az 5-ös úszás, amit előtörténetben meg is fogok indokolni, bár 4-5. szintre jut csak el odáig és szimplán az az oka, hogy rühelleném ha az első csobbanásnál mehetne a levesbe az összes felszerelésem.

A félreértés okát látom, de nem értem, hisz lényegében Lau-nak írtad, hogy életképes a koncepció, mert akár használni is tudják. Ebből következtettem, hogy lesz hajós rész, ami külön öröm hogy nem halott képességeket tanultam sok-sok kp-ért.

szerk.: Hagyjuk már az előítéleteket és a rosszindulatot! Szvsz még semennyire sem ismered a játékbeli felfogásomat, hogy céltalan optimalizációval vádolhassál a játékélmény és a karakter/csapat koncepció kárára.
Amennyiben viszont bűn, ha egy kaland esetén a meglévő információk alapján adott esetben némiképp "előtanulok" a karakterrel, akkor "purgatóriumra fel!". (lásd sivatagban dolgozó harcosom, aki az előtörténetben kidolgozva szerzett sivatagi ismereteket)
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.15. 15:08

Oké, igazatok van; bocs.
Az a baj nem tudom még melyik csapatnak leszek a KM-je és mindegyiket olvasgatom -de csak felületesen.
Ha valamin megakad a szemem azt kiemelem, de nem biztos hogy én a te/ti szándékotok szerinti összefüggésben értelemezem.
OKé, bocs tényleg feleslegesen hőbörögtem; mea culpa.
Tényleg időszerű lenne a sorsolás mert akkor tudnám hogy kivel leszek.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4315
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 5 / 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség