• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Megbeszélés

Moderátor: Admin

Téma lezárva
253 hozzászólás • Oldal: 4 / 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17

Mikor legyen a verseny?

A szavazás 2009.08.23. 11:15-kor befejeződött.

Október vége - őszi szünet
23
77%
November
7
23%
 
Szavazatok száma : 30

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.11. 21:31

Nekem az volna a kérdésem, hogy KM sorsolás nagyjából mikor várható? Illetve most is lesz az "én nem szeretném Gipsz Jakabot KM-nek" opció, és speckó generálás, vagy teljesen random?
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.12. 5:33

A legutóbbi jelenetkezővel elvileg megvan minden csapathoz szükséges KM de egyikük részvétele -saját bevallása szerint- még bizonytalan, ha biztosat tud -és pozitív visszajelzést kapunk- gondolom akkor majd Con megejti a sorsolást.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.12. 14:54

Végül is attól még lehet sorsolni max visszalépés esetén az új km ismeri egyből a csapatát. Bár mondjuk ez meg hátrány a rájuk nézve lévén nem lehet kérdésekkel zaklatni :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 9:21

Tisztelt Versenyzők!

Megkérném azokat a versenyzőket, akik valamilyen fegyverforgatóval indulnak -azaz egyértelműen olyan karakterrel, akinek a szerepe a harc lesz- amennyiben elkészítették a karakterüket; az ALAP (HM-mel már megnövelt de fegyver nélküli) harcértékeit, Ép és Fp pontjait, küldjék már el nekem PM-ben. Más adat nem kell, csak az ALAP KÉ/TÉ/VÉ/CÉ, ÉP és FP.
A szörnyek, ellenfelek harcértékeinek meghatározásakor kellene nekem egy viszonyítási alap hogy mihez képest erősítsem vagy gyengítsem az ellenfeleket.
Látnom kell, hogy a "boss-monster" valóban főszörny-e, és nehéz; míg az ágyútöltelékek nem lettek-e túl erősek a csapat ütőerejéhez képest.
Köszi mindenkinek aki küldi.

UI: Azért csak az alapot kérem mert nem törvényszerű minden csapatban, hogy a karakter felturbózott rúnafegyverrel mászkál, (lehet másra költötte a 150 manás limitet) és látnom kell mennyire lenne erős egy közönséges fegyverrel, ami a standard alapját képezné.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 11:01

Köszönöm a gyors adatokat.
Megállapítottam, hogy egy átlagos 10 TSZ.ű harcosnak a következő ALAP, FEGYVERNÉLKÜLI értékeik vannak:

A JK harcosok átlagolt és kerekített értékeiről van szó:
KÉ: 50
TÉ: 105
VÉ: 135
Fp: 95

A versenyző harcosok, -közelharcosok- fegyverforgatók alap harcértékei -kiegyenlített HM elosztás esetén- nagyjából +-5 értékkel ekörül forognak.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Castor de Vinter 2009.08.13. 13:51-kor.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.13. 13:08

No most alapból nálunk nem lesz rúnafegyver remélem nem csak mágikus fegyverrel lehet sebezni az ellent, a mi 150 manánk másra kell, ráadásul érdekes lesz mert ha belövöd a kardművészünkhöz a karit és kidől akkor az én bárdom meg sem tudja ütni. Amugy milyen tipusú kaland lesz azt lehet tudni? MErt ha dungeon sok harcal akkor nem kínlódok a szociális képzikkel veszek manát és hmet, ha viszont nyomozgatós veszek kpt és képzettségeket.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.13. 13:30

Togar!

Is-is kaland lesz. Igyekszünk egyensúlyt tartani :wink:

A harcértékek csak iránymutatónak kellenek, hogy ne legyen az, hogy meg sem tudjátok ütni az ellent, vagy a másik véglet, hogy túlütitek 200-al; és természetesen ez fordítva is igaz...
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 13:39

Togar!

Yvett jól mondja; ez is az is, lesz. Nem mondhatnám hogy csak harcolni, vagy csak nyomozni kell benne, mindkettőből van benne. Legalábbis azt biztosan tudom hogy lesz benne olyan rész, ahol csak információgyűjtés árán lehet továbbjutni.

Ez a statisztika csak ahhoz kellet nekem Togar, hogy AHOL harc van, ott ne szálljak el nagyon nagyságrendekkel a céltól: ahová gyengébb ellenfeleket terveztem, ott egy átlagos harcoshoz képest valóban gyengék legyenek, ahol meg erőset terveztem ott egy átlagos harcoshoz képest meg izzassza meg a harcost.

Természetes hogy a csatajelenet megítélésében a harcos értékei adják a viszonyítás alapját és nem bárdokkal és varázslókkal tervezek, ez magától értetődő. A nehétsége vagy gyengesége szempontjából nem az érdekel hogy az átlag csapat átlag bárdjának mekkora kihívás hanem hogy a csapat HARCOSA számára mit jelent az arcvonalban állni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Castor de Vinter 2009.08.13. 13:53-kor.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 13:43

Togar írta:No most alapból nálunk nem lesz rúnafegyver remélem nem csak mágikus fegyverrel lehet sebezni az ellent, a mi 150 manánk másra kell, ráadásul érdekes lesz mert ha belövöd a kardművészünkhöz a karit és kidől akkor az én bárdom meg sem tudja ütni. Amugy milyen tipusú kaland lesz azt lehet tudni? MErt ha dungeon sok harcal akkor nem kínlódok a szociális képzikkel veszek manát és hmet, ha viszont nyomozgatós veszek kpt és képzettségeket.


Írtam is hogy fegyver nélküli értéket kértem.
Nem a harcművészedhez lett belőve, hanem átlagoltam a harcos karakterek beérkezett adatait és kerekítve ez jött ki. Mi magunk is csinálhatnánk egy 10 szintű harcost a megkérdezésetek nélkül, anélkül hogy ezt az egészet egyáltalán megemlítettem volna, de én látni szerettem volna hogy a versenyzőktől milyen harcértékekre számítsak, körülbelül, hogy minél jobban közelítsen a modul a csapatok ütőerejéhez.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2009.08.13. 14:53

Nem kötekvésképp, de már előre látom szegény KM-ünk arcát, mikor Togar karija úgy 100-150 ponttal túlüti az ellent. :D
Ugyanis ő mestere a szabályszerű HM-növelésnek, aminek a vége általában a fenti értékkel túlütés... :P

S.
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.13. 14:58

Nem is igaz a papom csak 172vel ütötte túl szerencsétlen fejvadászt :lol: Te meg 130-al :D Különben is nekem bárdom lesz azért kérdeztem a dolgot.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 15:00

Ha ez igaz akkor ott nagyon rosszul lett belőve az ellenfél harcértéke, pont az efféle anomáliákat szeretnénk elkerülni.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2009.08.13. 15:02

Én meg pont azért mondom, mert a bárdodnak még több "táp" lehetősége lesz.... :D
Úgyhogy a jövendőbeli km-ek részére javallanám, hogy nyugodtan használják a modulban lévő ellenségek HM-jeit csupán irányadónak, elkerülendő a későbbi meglepetéseket... :D

Nehogy azt hidd Castor!
Az ellenfél harcértékei nagyjából egy hasonlóan lett belőve, mint ahogy te most csinálod... azért szóltam.... :D

S.
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 15:04

Tudsz egy korrektebb megoldást? :roll:
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.13. 16:21

Abban a km is ludas volt kissé lévén nem hasznlálta ki az ellenfelek képzettségeit. Szerintem jó így kell egy általános érték és minden km belövi majd magának. MErt egy példa ha felírnám tizedik szintre a kardművészem, akkor lenne chi harc nélkül 170es támadója és 240es védője és körönként 5x támad. Az első taliból kiindulva, más ertékek kellenek mondjuk egy full harcolós csapat ellenfelének, és más mondjuk egy kevésbbé harcos alakulatnak. Inkább a mennyiségre kell figyelni, az első tali modulját próbáltam lemesélni, Ment is addig míg át nem jutottak Ediomadba, ott az első ellenfelet nagy nehezen legyőzték, de utánna ha a többit is beteszem halottak. Akárhogy néztem azt a modult nem lehetett megcsinálni úgy hogy ki nem veszel belőle ellenfelet. Egyenként is baromi erősek voltak hát még egymás után, gyógyital nélkül ugye. A gyógyital vétel meg nem úgy működik hogy bemegyek a templomba és kérek mondjuk tizet, mert ez nem vegyesbolt. A hívőnek adnak maximum és az könnyen kideríthető az-e valójában.

Szóval szerintem csinálsz átlag ellenfeleket és minden km eldönti milyen értékei legyenek, és be kell-e tennie. A csapat könnyen boldogul vagy nehezen ez mind a csapatösszetételtől függ, és ettől függően pakol be ellenfeleket. Mert te csak akkor tudod belőni egységesre a modult ha előregyártott karikat adsz minden csapatnak, mert akkor tudod az értékeiket és a képzettségeiket.

U-I: A fenti túlütések azok a papmágiának köszönhetőek amit használtam, az nem lett beleszámolva a dologba :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
253 hozzászólás • Oldal: 4 / 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség