• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

V. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
142 hozzászólás • Oldal: 3 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.08.07. 18:06

Remélem ez már jobban látható. :)

Nah itt az én karakterem is:

Név: Raim Loren alias Viharhozó Raim
Kaszt: Hergoli villámmester / Antoh-pap
Faj: ember
Jellem: Káosz, Élet
Vallás: Antoh
Szülőföld: Hergol
Életkor: 30 év
Nem: férfi

Tulajdonságok:

Erő: 12
Gyorsaság: 12
Ügyesség: 14+1
Állóképesség: 15
Egészség: 15
Karizma: 13
Intelligencia: 14
Akaraterő: 14
Asztrál: 13+1+1
Érzékelés: 13

Hátterek:

Iskola 6 KAP
Pszi érzékenység 0 KAP
Mágikus fogékonyság 0 KAP
Kegyelt (Antoh) 1 KAP

Harcértékek:

Fegyver nélkül / Vadász számszeríj

KÉ: 25/30
TÉ: 39
VÉ: 87 (+10 Akrobatika)
CÉ: 50/65

Életerő és Fájdalomtűrés:

Ép: 15
Fp: 27

Képzettségek:

Tapasztalti mágia (boszorkánymester) 5. fok
Pszi (pyarroni) 2. fok
Fegyverhasználat (nyílpuskák) 2. fok
Herbalizmus 2. fok
Alkímia 2. fok
Méregkeverés/semlegesítés 2. fok
Írás/olvasás 2. fok
Számtan/mértan 2. fok
Politika/diplomácia 2. fok
Csomózás 2. fok
Hajózás 2. fok
Értékbecslés 2. fok
Kultúra (pyarroni) 4. fok
Nyelvtudás (közös) 4. fok
Helyismeret (Hergol) 3. fok
Vallásismeret (Antoh) 4. fok
Pusztakezes harc 1. fok
Művészetek (rajz) 3. fok
Szakma (tetoválómester) 3. fok
Rúnamágia 3. fok
Ősi nyelv (kyr) 3. fok
Szexuális kultúra 3. fok
Álcázás/álruha 1. fok
Szerencsejáték 4. fok
Kocsmai verekedés 2. fok
Mászás 60%
Akrobatika 51%
Úszás 2. fok
Lélektan 2. fok
Színészet 2. fok
Harctéri gyakorlat 3. fok
Nyelvtudás (aszisz) 2. fok
Kultúra (aszisz) 1. fok

Pszi:

Pszi-pont: 14

Isteni kegy:

Kegy-pont: 40

Mágia:

Mana-pont: 80

Amúgy Lau, ha nincs emberfeletti Akaratereje a karakterednek, akkor szerintem 5-10 perc után megunja a szélcsóvázást. 8)
Ha a hajó mozgatására kell, akkor szerintem célszerűbb lenne egy Forgás varázsjeles motorszerűséget venni varázstárgynak, sőt amellett szerintem maradna rúnakardra is manád. Én szerintem valami vicces varázstárgyat hozok. Láthatatlanság gyűrű, vagy Ugrás lábbelije vagy a Kifogyhatatlan pia kulacsát. :D

Kérdés: szerintetek legyen 100 manám és 20 kegy-pontom, vagy jó ez a 80 mp, 40 kegy-pont?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rannien Siey 2009.08.07. 19:02-kor.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.07. 18:38

A szín sokkal jobb, köszönöm.

Ha már az akaraterőnél tartunk, ha jól látom, a te karidnak nincs is :vigyor:
Miért unná meg? Navigálja a hajót, a másik meg, hogy nem kell koncentrálni rá, meg semmi. De amúgy meg, nem kell folyamatosan alkalmazni, akkor kell, ha plusz sebesség, vagy jobb manőverezhetőség, ilyenek.

Manát meg kegypontot meg szvsz úgy érdemes számolni, hogy megnézed, melyik az a legtöbb manás varázslat, amit reálisan csinálnál, és annyit veszel. És ha marad még elkölthető pont, azzal lehet más dolgokat erősíteni. Szerintem pl a 100 mana, az valami óriási túlzás, de persze te tudod.

Nem tudom mennyire nézted a különböző képzettség követelményeket, de pl boszmágiához 5. fokon kell egy 15-ös iq, akaraterő, és asztrál, vagy ha nincs, akkor ugye több kp-ba kerül.

Amúgy Hergol merre van, hogy pyar kultúrát kapsz?

A tetóválómesterség meg cool :D Lesz is valami speckó tetoválásod? Én is kérek :D
Nem akarsz mellé még egy hamisítást is?
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.08.07. 19:11

:oops: Hát ez besült... :oops:

Amúgy ha kell én besegíthetek egy kis Szélirányítással. :)

A tapasztalati mágia 5- foka 5 kp-val volt drágább.

Akkor szerintem marad a jelenlegi mana-, kegy-pont felállás.

A déli Városállamokban található. Az apa pyar szellemben nevelte a gyereket pyar származása miatt.

Ha gondoljátok mindenki kaphat egy Villámsújtás bélyeget, vagy ha gondoltok akár mást is. Speciel nekem az elég lesz. Amúgy nem mágikus tetkókkal is vállalok.

Hmmm, hát ha egy picit megvariálom a képzettségeimet, akkor lehet, hogy beférne egy kis hamisítás is, bár szerintem az inkább illene Martos karijához.

Amúgy nem "dobjuk össze" az ingyen varázstárgy mana-pontjainkat, hogy a hajót kicsit felturbózzuk, ha már nem rúnamágussal leszek?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rannien Siey 2009.08.07. 19:56-kor.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.07. 19:49

Ígyis baromi gyors lesz ám :D Nem nagy, nameg ott a hajózás 5, a sokféle plusz szél, nem kell nekünk motor:D

Apropó tetoválás, ez akár összemesélésben is segíthet, nekem pl szimpi a betegségtől óvó tetkó, lehetne, hogy akartam egy olyat, aztán úgy találkozott a 2 kari...

Amúgy hogy kerül délről északra a boszmestered?
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.07. 19:59

Az újfajta szélgyűrűvel csak az a gond, hogy 10 másodpercenként újra kell aktiválni, szóval tényleg nagy kitartást igényel hosszabb távon (mondjuk 5 percnél tovább).

Az tény, hogy az országleírásoknál Hergol a városállamok között szerepel, de a könyv végén lévő térképen a Gályák tengerének északi partján fekszik, a Kereskedő Hercegségek között.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.07. 20:18

Hmm... de érintés útján aktiválódik, arra szerintem nem kell koncentrálni, csak szorongatom a kezemben, mikor meg nem kell, hordom a nyakamban láncon, vagy valami :D Tiszta Gyűrűk ura XD
Vagy ez nem így megy?
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.08.07. 20:30

No, akkor egy kis előtörténet.

Raim egy kereskedő család gyermeke. Az apuka látta, hogy fiában nincs meg az az ősi "kereskedő ösztön", ami az egész családot jellemezte, de egy dologra felfigyelt: a fiú fogékonyságára a mágia terén, mivel furcsa dolgok történtek, időnként, mikor a gyerek ideges lett. Ezért beadta a villámmesterek közé, hogy a családnak legyen egy csatamágusa is, aki megvédheti majd őket, és a gyerek amúgy is keztelhetetlen és hataloméhes volt. A nagybátyja, egy Antoh-pap, többször is elvitte sétahajókázásra a fiút. Raim sokkal jobban szerette őt, mint a szüleit. Az antohita (húúú, de hülyén hangzik :lol: ) mesélt sokat az úrnőjéről, és hogy mi-minden csodás hatalommal ruházza fel a híveit, ezért Raim elhatározta, hogy Antoh-papnak áll. A szülei nem akarták, hogy olyan csavargó legyen, mint a nagybátyja egy nagyhatalmú csatamágus helyett, így hát megtiltották neki még azt is, hogy találkozzon Estiossal (nagybácsi). Elérkezett az idő, és a fiú elkezdte a tanulmányait Hergol legendás villámmestereinél. A tanulás közben mindig szakított időt a hitre, minden héten eljárt a helyi Antoh-szentélybe, és egy fél napot eltöltött a helyi Antoh-pappal. Segédkezett neki, amiben tudott. Időnként a nagybátyja is megjelent ott, és ő is pártfogásba vette Raimot. Raim nemcsak a vallásban jeleskedett, hanem a varázslásban is. A rend beavatta a tetoválások mágiájába az ifjú villámmestert. Néhány év múltán a nagybátyával északra utazott, beállni Calyd Karnelian seregébe, hisz nagy támogatója volt az egyháznak. Raim időközben rájött, hogy nem neki valók a nagy több ezer fős nyílt ütközetek, ezért inkább másfajta kaland után nézett...

És innentől jönne a közös előtörténet. Na hogy tetszik?

ui.: miért nem szóltatok, hogy Gyűrűk Urázunk, összeraktam volna Gandalfot... 8)
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.07. 22:21

Gyűrűk Ura? akkor kicsit átalakítom a karit és hozom Aragornt :D

Ja, és akkor felpakolhatnánk a Holtak Seregét a hajóra :rotfl: :lol:
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2009.08.08. 1:29

No látom volt itt minden.

Akkor először is a fontos dolgok.:
Az én szavazatom egyértelműen Lauranára esik a kapitányválasztás terén. Erre két nagyon jó okom van (senki nem írta hogy kell ok de én akkor is leírom! :D).
Az első hogy a kalóz legyen akármiféle fajta alapvetően szerencsejátékos hiszen már azzal hogy kalózkodik kockáztatja az életét, és mi lenne annál nagyobb szerencsejáték mit egy nőre bízni az életemet? A másik egy fokkal komolyabb ok, a kalózhajón általában férfi kapitányok garázdálkodnak még pedig azért mert a nők nem jutnak ilyen magasra, a kalózhajón a nők ált csak egy dologra jók azt pedig nem a kormányrúd hanem egy másik fajta rúd közelében kell tenniük. Így amennyiben Lau karaktere nem lesz mélyen Ellana hívő, akkor jobb lenne ha ő lenne kapitány.( A másik varia a nőkre egy kalózhajón hogy ők dirigállnak, de erre én még nem sok példát láttam épp ezért vagyok kíváncsi erre a felállásra).

Az én karakteremről.:
Egyenlőre nem írok előtörit mert még mindig nem tudom mit kellene hoznom. Ellenben ahogy látom mágia már van szóval egy olyan karakterrel jövök aki mindenféle képen csekély mágikus potenciállal rendelkezik. Na azért nem barbárral. Ami sztem legjobban illenék ehhez a felálláshoz az egy bárd lenne, így lehet az is leszek de majd még eldől. ÉN inkább hozzátok igazodnék ebben pusztán annyit szögesek le itt most hogy valószínűleg egy harcias világcsavargó lesz legyen bármilyen kasztú vagy fajú. Jellemét tekintve pedig barátságos és életvidám gazfickó aki benne van ám minden nagy ravaszságban, legyen az fiatal csitrik bolondítása vagy az Emír Rózsájának kirablása. Nem szívese öl de harcolni szeret, a harcnál már csak szeretni szeret jobban, természetesen nőket így előfordulhat hogy néha majd le szivecskémezi a hajón fellelhető hölgyek "valamelyikét"./ilyenkor örülök hogy nem evezős a hajó mert egy evezővel már ölni lehet!/

Rannien.:
A karidnak tényleg eszeveszettül sok lenne az a 100 manapont. Én még egy alap varászlóval sem szedtem össze ennyit, mert felesleges volt. Ha meg boszorkánymester akkor meg ott van a hatalom itala ami instant feltöltés ugyebár. De én is csak azt mondom amit a többiek.: Te tudod. Csak abba is gondolj bele hogy van rengeteg képzettség amely nélkül a karakter egy élőholt zombi... leginkább a százalékos képzik ilyenek bár azokból vajmi kevés kell egy boszorkánymesternek. Másik dolog amit én kicsit összecsapottnak találtam a az előtörténet, mert csak azért nem lesz hívő és felszentelt pap egy emberből mert hetente egyszer ellátogat a templomba, jó gondolom ez itt csak egy vázlat, szal majd azért valami jobbat találj ki annak h miért is lett ő Antoh hívő.( mitomén majdnem vízbe fulladt de megmenekült egy áramlatnak köszönhetően és ezt isteni csodának vélvén rájött hogy neki papnak kell lennie). Ezt csak azért mondom mert engem aztán nem zavar hogy hogy írod meg hasonlók de a KM-ek nem feltétlen rajonganak a többkasztú karakterekért, és ha azt akarod h ne sokat rágcsálják a tiédet akkor jobb ha úgy írod le hogy kissé élethűbb legyen a dolog. Ez nem kritika és nem akarlak vele megsérteni vagy ilyenek csak gondoltam szólok hogy ezzel vigyáz. (Tavaly nekem is iylen karim volt és így jártam vele...:P)
Egyébként az nekem naon teccik hogy bele van írva Carnelian, mondjuk érdekes lesz ha a zászlóháború után játszunk jó pár évvel... mindegy addig a kari max ült a kocsmában :D

Az én varázstárgyam nem udom mi lesz majd meglátom, de állt magamnak dobom össze mert amik alapból vannak elég..hm...kezdetlegesek :D.

Na ennyi telet tőlem ah kellek majd írok csak nem túl gyakran mert időm az nem sok van.:
Lorin
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.08. 12:08

OK, ezek szerint Lau megszavazva kapitánynak. Nem baj, akkor én maradok elsőtisztnek.

Jut eszembe, a hajó hogy jutott végül a csapat birtokába? Találtunk egy szponzort? :D
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.08. 12:12

Oh, köszönöm a bizalmat :)
Hajót azt én megpróbálom megoldani előtöriben, Martos, te meg hozz legénységet :D
Az előtöri meg nagyjából megvan, valószínűleg még ma felrakom...
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.08. 12:48

- Háromszoros hurrá Lau kapitánynak! - kiáltott fel a jókötésű gazfickó.
- Hip-hip...
- HURRÁ!
- Hip-hip...
- HURRÁ!
- Hip-hip...
- HURRÁ!
Az újonnan függetlenedett hajó legénysége hajnalig ünnepelte a bátor nőt, aki nélkül nem tudták volna a korábbi zsarnokoskodó kapitányt, és a hozzá hűséges tiszteket az őkett megillető helyre juttatni. A tenger fenekére...
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.08.11. 20:48

Én meg majd hozok rumot. :lol:

Ki lenne az az önfeláldozó alak, ki gondoskodna a pénz átutalásáról? Felajánlanám én, csak apámmal nem vagyok igazán beszélő viszonyban a vasárnapi dolgok után... Szóval, ha az jó lenne, akkor én a találkozón adnám oda az anyagiakról gondoskodó illetőnek a pénzt. Sajnálom, ha esetleg rövid időn belül olyan viszonyba kerülök apával, hogy kérhessek tőle szivességet, akkor gondoskodok én, de egyelőre nem úgy néz ki... :?
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.11. 21:04

Rannien

A rumnak mindig örülök, általában megadja a társalgás alaphangját 8)

A pénz miatt egyelőre sztem ne főjön a fejed, még a pontos összeg sincs kiírva, nemhogy a határidő! De ha minden kötél szakad (ami egy hajón nagyon nem jó :lol:), azt hiszem, hogy ki tudlak majd segíteni. Ezt egyáltalán ne vedd biztosra, az egyetemi évek alatt az anyagiak kérdése mindig kényes, de egyelőre úgy néz ki, hogy lesz rá keretem.

Ha meg mégsem, akkor még mindig ott a lehetőség, hogy a csapat többi tagjával összedobjuk. Már ha a többiek benne vannak... (gondolom igen, de erről ők tudnak nyilatkozni)
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.11. 21:08

Amennyiben lesz pénzem, én szívesen kisegítek bárkit, de ösztöndíj csak okt 10én jön, az meg sokára lesz még nagyon. Igaz, hogy az nincs kiírva, hogy mennyit kell kiperkálni, de az viszont igen, hogy egybe kell átutalni az egész csapat+KM nevezési díját...
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
142 hozzászólás • Oldal: 3 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség