• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

V. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
142 hozzászólás • Oldal: 2 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.05. 13:54

Alapvetően nem lenne rossz ötlet, de én pl máshogy csinálnék karit, ha tudom, hogy kapitány, vagy ha tudom, hogy teszem azt fedélzetmester, vagy hajóács vagy akármi... De amúgy a karakteralkotással szerintem mindenképp érdemes addig várni, amíg valami basic infót kapunk a modulról... Bajos lenne pl az Ibara közepe, és hasonlók :D
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.05. 14:34

Az infót tényleg érdemes megvárni, ez igaz. Ellenben szerintem ha kalózok leszünk, valószínűleg úgyis mi leszünk a tiszti kar, tehát mondjuk nem csak a kapitányi rangot döntenénk el, hanem mondjuk az elsőtisztet, a fedélzetmestert, stb (nem vagyok teljesen tisztában a tengeri ranglétrával). és ezek mondjuk lehet, nem teljesen azonosak, nem különböznek egymástól annyira, hogy ne lehetne egy kari ugyanolyan jó mindegyik poszton. Nem tudom érthetően fogalmaztam-e.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Martos col Legium 2009.08.06. 22:06-kor.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2009.08.05. 14:51

Ahoy!

Na szal ha kalózok leszünk akkor én támogatom azt hogy először válaszuk meg a kapitányt, mert annak olyannak kéne lennie jellemében és kiállásában is hogy összefogja a csőcseléket. Múltkor láttam erről egy érdekes dokumentum filmet, a lényeg az volt benne ha kalóz kapitányok mindig a legelvetemültebb gazfickók és a legfélelmetesebbek, szal tényleg ők voltak azok akik összetartották a kalózokat. No meg igen, hierarchia van a kalózhajókon de ugyanakkor demokratikus egy valami... szal ha valamit mindenki nem szeretett volna csinálni akkor az nem úgy volt hogy kapitány mégis azt akarja mert akkor bizony a kapitány repült...vagy épp úszott. Hogy ez mennyire igaz azt nem tom de a kapitány posztja függ ám a legénységtől. Ha lehet választani én inkább lemondanék eről a posztról lévén már más is az szeretne lenni és én inkább jönnék egy a féle Fegyvermestrerrel. De ahogy nézem eleddig nincs sok pap a hajón szal egy gyenge mágikus erővel megáldott Arel pap lenne aki inkább a harcra menne rá mintsem a mágiára de azért lenne 20-30 Kegypontja és tudna gyógyítani meg szelet kelteni ha nagyon kell bár arra jobb a Hergoli. (csakhát egy csata után nem mindig mindenki van maxon ÉP és MP tekintetében szal jó ha vantalék ugye?).
De én aztán mondom, azzal jövök ami jó. (Antoh papot azért nem vállalnék be tőlem túl távol álnak...de az Arelita is elmegy egy hajón a bezártság érzet meg elmúlik nem? :D)
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.05. 15:02

Ahoy :D

Hát igen, az Arel papnak nem biztos, hogy való a hajó...

Martos : nem teljesen értek egyet, de amúgy teljességgel elfogadom, amit mondasz. Nah, majd akkor tárgyaljuk erről, ha már tudunk valami pontosabbat :)
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.05. 21:08

Castor de Vinter írta:
Mint modulíró nyilatkozok.
Annyival még nem csapjuk agyon a mesét ha eláruljuk:


A kaland a Quiron tenger déli partvidékén játszódik.


A kalózcsapat nem halva született ötlet, de ne három soros evezősgályában vagy toroni csatahajóban gondolkodjatok.
És a kaland kezdésekor rögtön nem fogtok tudni hozzáférni a kicsikéhez, szárazdokkban javítják, vagy egyéb helyen és egyéb ok miatt pihen.
Lesz lehetőség használni ha annyira akarjátok, de biztosan nem a kaland első harmadában, ezt tartsátok tiszteletben. Kösz.


Nah, gondoltam bemásolom ezt ide, ehhez tudjuk akkor tartani magunkat...
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.08.05. 22:46

No, akkor legyen a kalózcsapat? Mert nekem aztán édesmindegy. Addig amíg nem kell sogronitát hozni. :D

Mivel legyek akkor:

-részeges hergoli villámmester
-feltaláló szellemű törpe rúnamágus (tank, motorcsónak, gépfegyver...stb. 8))
-törpe drágakőmágus
-elf mentalista, aki szeret másokat szivatni
-elementalista anyagmágus, szintén másokat bosszantgató (pl. légiesség és láthatatlanság)
-Darton hívő nekromanta

Ez volna akkor a karakterlistám, a nekromanta kivételével mindegyik Káosz, Élet beállítottságú. A nekro az mono Halál.

Melyik passzolna a legjobban a csapatba? Szerintetek melyiket hozzam?
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.06. 21:53

Én valami támadó szelleműbbre szavazok, a csapat funkciója miatt. Tehát vagy a villámmester, vagy az elementalista. Bár, belegondolva a rúnamágus se rossz ötlet, mert ha a forgás varázsjellel csinál egy motort a hajónak, akkor tényleg veszélyes lenne a csapat a tengeren :D ráadásul még szerintem a 150 MP-s keretbe se számítana bele, mert nem felszerelési tárgy...

Mindenesetre legyen 4. fokú pszije, mert az én karim elméjének a védelme elég satnyára sikerült (csak TME-je van). Eme apróságot kivéve kész a karakter statja, már ha tényleg marad a kalózbanda:

Név: ... (még nincs, majd kitalálok vmit)
Faj: ember
Nem: férfi
Kor: 1k6+29 = 3(+29) [32]
Jellem: Káosz, Élet
Kaszt: tolvaj
Vallás: ... (előtöritől függ)

Tulajdonságok:
Erő: 13
Gy: 14+1
Ügy: 14+1
ÁK: 13
Eg: 13
Kar: 14
AKE: 13
Int: 14+1
Asz: 13
Érz: 14+1

Életerő:
ÉP: 13
FP: 60

Harcértékek (alap/íj/két tőr):
KÉ: 51/61/62
TÉ: 75/-/95
VÉ*: 113/122/150
CÉ: 53/68/-
*a fegyveres harcértékekhez beleszámoltam az akrobatikából eredő bónuszt is

Képzettségek:
kultúra (előtöritől függ) 3
helyismeret (előtöritől függ) 3
nyelv (előtöritől függ) 3
nyelv (előtöritől függ) 2
nyelv (előtöritől függ) 2
fegyverhasználat (rövid íj) 5
fegyverhasználat (tőr) 5
kétkezes harc 5
harctéri gyakorlat 3
fájdalomtűrés 3
hadvezetés 3
csomózás 3
értékbecslés 4
álcázás/álruha 2
jelbeszéd 1
orvtámadás 1
szabadulóművészet 2
szerencsejáték 1
kocsmai verekedés 3
rejtekhelykutatás 15%
zárnyitás 15%
zsebmetszés 15%
lopódzás 15%
rejtőzés 15%
csapdakeresés 15%
úszás 3
hajózás 3
időjóslás 3
mászás 45%
esés 15%
akrobatika 45%
mechanika 2
számtan/mértan 3
írás-olvasás 2
térképészet 3
lélektan 2
ékesszólás 2
művészetek (rajz) 2
szexuális kultúra 2

Egyelőre ennyi, illetve meg kéne beszélni hozzá valamennyire a közös előtörténetet. Ha megválasztjuk, akkor kapitány, ha nem, akkor egy tiszt lenne.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.07. 3:22

Rannien: Leginkább elementalista, csak jó sztori kell, hogy miért is lett kalóz... Muszály, hogy elf legyen? Csak duplán nehezítené a dolgot, a másik meg, hogy szvsz az elf mentalitás nem foglalja magában a mások szivatását. De persze te tudod, csak nekem fura.
De a motor se jönne rosszul :D :D :D



Nah, itt vannak a kari statjai, ha megszavazzuk kapitánynak, akkor ez marad, ha nem, akkor módosul néhány dologban.
Remélem nem számoltam el nagyon dolgokat, meg rendesen sikerült figyelembevenni a mindenféle képzettség követelményt...

Varázstárgyon is gondolkodtam, csak nem tudom, össze lehet-e rakni valahogy, egy gyűrű lenne, amivel szelet lehetne generálni, irányítani, vagy valami hasonló, ha vannak alternatívák. Ha nincsenek, akkor marad a jól bevált sokezer rúnás kard :D.


***********************************
Faj: Ember
Nem: Nő
Kor: 30-egynéhány éves
Jellem: Káosz
***********************************

Hátterek:
Szellemek jóindulata 3KAP (Quiron-tenger 8) )
***********************************

Tulajdonságok:
Aktuális / (ennyi bónusz van rajta) :
Erő: 15 (+1)
Gy: 16
Ügy: 17 (+2)
ÁK: 15 (+1)
Eg: 11
Kar: 13
AKE: 12
Int: 15 (+1)
Asz: 12
Érz: 16 (+2)
***********************************

Max Ép: 11
Max Fp: 49

AME: 22
MME: 22
***********************************

Harcértékek: alap / ököl / szablya (akrobatikából még +8 VÉ, de nem adom hozzá most):
KÉ: 48 / 50 / 59
TÉ: 98 / 103 / 118
VÉ: 110 / 115 / 132
CÉ: 34 / - / -
***********************************

Képzettségek:
Fegyverhasználat (szablya) 4
Hadvezetés 3
Harctéri gyakorlat 4
Pusztakezes harc 3
Taktika 2
Álcázás / álruha 3
Kocsmai verekedés 3
Szerencsejáték 3
Csomózás 4
Értékbecslés 4
Hajózás 5
Helyismeret(Abaszisz) 3
Időjóslás 4
Úszás 4
Akrobatika 41%
Mászás 40%
Írás/olvasás 2
Legendaismeret 2
Számtan/mértan 3
Térképészet 3
Kultúra(aszisz) 3
Lélektan 3
Művészetek(rajz) 2
Nyelvtudás(aszisz) 3
Nyelvtudás(közös) 3
Nyelvtudás(toroni) 3
Szexuális kultúra 2
Színészet 2
***********************************
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.08.07. 8:58

Az elf mentalistánál használtam volna azt az egyszerű trükköt, hogy nem ismer titeket. Meg az valóban nem elfre jellemző, pláne nem egy varázslóra, hogy másokat szivatgat.

Törpe rúnamágus az szép és jó, de inkább jöjjön a hergoli, azt jóval egyszerűbb a csapathoz mesélni, mint a dorani magisztert, aki Kahréban talult Mechanikát. Meg lehet, hogy én tudom rosszul, de a törpék szerintem nem csípik a vízet. Tehát, akkor marad a hergoli.

A statot hamarosan felrakom.

Lau, részemről legyél te a leader, így legalább lehet több manám. :D
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.07. 12:44

Lau
Jó ötlet a szellemek jóindulata, nekem is eszembe jutott, csak úgy nem akaródzott kijönni a dolog. :D A karakterednél nagy hibát nem találtam, bár sztem az 5. fokú hajózáshoz legalább valamelyik követelménynek (hadvezetés, csomózás, időjóslás vagy térképészet) is 5. fokúnak kéne lennie. Bár egyiket sem írja konkrétan a könyv hogy kéne, én KM-ként tuti kérném. De ezt majd a sorsolás után kell lebokszolnod :D A gyűrű szerintem megoldható, ha elég nagy elemi erő csóvát pakolsz bele, irányítani meg úgy tudnád, hogy a csóva mindig arra mutat, amerre az ujjad.

Jut eszembe, nekem egy szerencseamulettem lesz (ami igazából az íjász szabály miatt durva :twisted:), meg van még mellé egy ötletem, de ahhoz nekem is meg kell várnom a KM-et, hogy engedélyezi-e.

Rannien
Dönts belátásod szerint, de a pszi pajzsokra ettől függetlenül szükség lehet, mert nem hinném hogy szeretnénk, ha bárki a parti ellen fordulna (mert azért Lau védelme sem mondható olyan nagyon nagynak).
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.07. 12:56

Igen, a hülye követelmények. Lett volna 4. fokú térképészetem is, csak aztán megláttam, hogy a számtan/mértannak erős követelménye az írás/olvasás. Hát komolyan, miért nem elég az, ha tudok rendesen, egyszerűen második fokon számokat írni? Miért kell ahhoz írnoknak lenni? Szóval aztán az le lett véve, mert nem akartam még egy csomó kp-t költeni rá. A hajózásnál meg szerintem nagyobb fok után inkább a tapasztalat számít, az meg meglesz :D Meg hát azért szépen megvannak a járulékos képzik, amik kellenek hozzá. De igaz, majd a KM megmondja.
Gyűrű szempontból én is valami hasonlóra gondoltam, majd elolvasgatom, hogy hogy s mint van a varázstárgy alkotás. De ha valaki jól tudja, örömmel veszem, ha elmondja néhány szóban.
Na és igen, a szerencseamulett az menő 8)
Nos, személy szerint, mint mondtam, én szívesen vállalnám a kapitány szerepét, meg ehhez van kb koncepcióm előtörténet szinten is, ígyén magamra szavazok... (Micsoda egoista, mi? :lol: )

Rannien: játsz azzal, amivel szeretnél :)
EDIT: Nem használnál valami jobban látszó betűszínt? :merci:

Pszi meg, hát ha lesz lesz, ha nem, nem. Nekem tetszik az UTKban, hogy vannak rendes megkötések, és nem rohangál mindenki pszivel.
Igaz, nekem se hű de magas a tudati védelmem, dehát ez van. Ha ellenséges varihasználót látunk, ráirányozzuk az ágyúkat :D
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.07. 13:31

Mondjuk egyébként nem tudom minek neked az 5. fokú hajózás, mert szerintem egy kalózhajó nem olyan nagy, simán elmegy 3, max 4. fokkal is, de te tudod.

Közben eszembe jutott, hogy elemi erő helyett sztem az elemi levegő is megfelel, és az olcsóbb. Egyébként így jönne össze:
Mágikus Aura Varázsjel: 13 MP
Őselemi Levegő teremtése, csóvába formázva: 4 MP/E
Naponta újratöltődik: 3 MP/E
Varázsszóval aktiválható: 0 MP
Időmágia (plusz 1 óra): 25 MP

Ha ezt 16 E-sre szeretnéd, az pont 150 MP (13+16*4+16*3+0+25), és ennyi biztos megmozgatja azt a szerencsétlen hajót. Persze ha gondolod hosszabb időmágiát is tehetsz bele, és kevesebb E-t. Vagy ha a KM azt akarja, elemi erővel is meg lehet csinálni, ekkor ugyanilyen feltételek mellett 14 E-s lesz (13+14*5+14*3+0+25=150), és szerintem az is elindítja a hajót :D
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.07. 13:45

Nah, ez nem néz ki rosszul :) Köszi a segítséget. Amúgy hol vannak az iylenekre vonatkozó szabályok leírva? Keresgettem, de nem találtam...
És amúgy egyszerre kell elhasználni az egy órát, vagy lehjet részletekben?
Amúgy meg az azért jó a hajózás egyre magasabb fokon, mert gyorsítja a hajót :D
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.08.07. 14:22

Hajózás: igazságod van :D

Ja, amúgy elfelejtettem mondani hogy az én karakterem is egy önző disznó, és magára szavaz :)
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: V. Csapat

HozzászólásSzerző: Laurana » 2009.08.07. 17:00

Egy újabb verzió a gyűrűre:

Mágikus aura varázsjel: 13 Mp
8E elemli lég csóva: 32 Mp
Körönként újratöltődik: 96 Mp (egy körig tart alapból, szóval ezzel folyamatosan használható lesz)
Érintéssel aktiválható: 5MP

Összesen: 146 Mp

Remélem jól számoltam. Szerintem sok a 8E, és azzal már komoly szelet lehet csinálni, főleg ha az ember direktbe a vitorlába fújja.
Na meg vannak még előnyei a dolognak, eleve folyamatosan kvázi levegőt lehet vele teremteni :D Meg ugye koncentrált széllökés, szóval harcban is használható lehetne akár.
Mit gondoltok?
"Az otthon talán azt a helyet jelenti, ahol sosem bocsátanak meg, ezért örökre oda tartozol, oda láncol a bűntudat."
Avatar
Laurana
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 431
Csatlakozott: 2008.07.31. 14:33
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
142 hozzászólás • Oldal: 2 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség