• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
804 hozzászólás • Oldal: 44 / 54 • 1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 54

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.03. 18:15

Üdv!

Mindenkinek köszönöm az építő hozzászólásokat. Akkor 3. :)


Egy másik kérdésem is felmerült, mégpedig az ashaoni tűzvarikkal kapcsolatban:
A különlegességeik között írják, hogy ha a tetoválásukat akarják alkalmazni, akkor dobniuk kell Tapasztalati mágia képzettségpróbát. A kérdésem, hogy a három hozzá tartozó tulajdonság közül melyikre kell ezt dobni? (Értelemszerűen csak azt az egyet fogom maximálni, ha ilyen karit indítok majd. 8) :D )
Én az akaraterőre "szavaznék" az uralás miatt, de azért kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.08.03. 18:22

Ez a kérdés bennem is felmerült anno, mikor a kaszt leírását olvastam. Hát, bennem két lehetséges verzió merült fel:

-az egyik, amit te is írtál, hogy Akaraterő

-a másik, hogy a játékos választja ki, ilyenkor értelemszerűen azt, ami a legnagyobb.

Mivel az a veszély nem fenyeget, hogy belátható időn belül tűzvarázslót indítok (nagyon nem szeretem a kasztot), ezért hamar elfeledtem a kérdést. Bár, több kasztnál is írnak hasonlót, pl.: hergoli villámmester villámnyelése... szóval engem is érdekel a dolog.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.04. 5:34

Közben felmerült bennem még pár kérdés ezzel a tetoválásos tűzvarázslatokkal, pontosabban készítésükkel kapcsolatban:

Most, ha a karakternek szeretném összehozni, hogy ő tudja elkészíteni ezeket a tetkókat ahhoz mi kell?

A BM-i tetoválásokat és a rúnamágiát megnézve elvileg Rúnamágia 3.fok és Szakma (tetoválómester) 3.fok. (Én még önszorgalomból a Művészet (rajz) 3.fokot is felvenném, hogy valami tetszetős képbe legyen ágyazva a dolog és ne csak az legyen kriksz-krakszolva a homlokára, hogy "tűzkitörés 15 E". 8) )

Viszont ami számomra kissé ellentmondásos, hogy a Rúnamágia 3.fok szerint ezen a szinten kapják meg a tapasztalati mágiahasználók a Végrehajtó varázskört és a Kisugárzó varázsjelet. (Nomeg az asztrál-, mentálbélyeget, de ez tűzvarázslatoknál nem releváns most.)
A Végrehajtó varázskör leírása szerint minimum rúnamágia 4.fok esetén tanítják a szupertitkos Pyarroni és Dorani Varázslóiskolák mélyén.
A Kisugárzó varázsjel megtanulásához meg a leírás szerint rúnamágia 5.fok kell és hasonlóan kevesen képesek megmutatni, hogy mit kell rajzolni.

Ezek a korlátozások a tapasztalati mágiát használókra nem élnek ezek szerint? Vagy ez csak nekem tűnik ellentmondásnak? :?

A másik a működés problémája. Most ezeket a tetkókat alapvetően Kisugárzó varázsjelszerűségnek tudom elképzelni, mert nem egy nagy kör a földön, ha a Rúnamágia által engedett formákat nézzük. A kisugárzó varázsjellel viszont egy adott végleges varázslatot lehet kétféleképpen rögzíteni.

Tehát az ashaoni tetováláshoz, ami egy alapvarázslatot idéz és azt még erősítheti a használója, is elég e két képzettség? Ha igen, akkor mennyi MP-be kerül a dolog? (Gondolom nem csak annyi, hogy ki tudod-e fizetni az 1 E-s alaperősítést vagy sem. Vagy igen?)


Lehet kicsit bonyolultan fogalmaztam, de azért remélem érthető, hogy mi nem tiszta számomra.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2009.08.04. 6:53

Arra a kérdésre, hogy ez ellentmondás-e kaptam választ, nem , nem az, csak nem akarták leírni 3szor, hogy a tapasztalati mágiával csak ezeket lehet megcsinálni. a 3. szintnél elintézték, de attól a képzettség szint követelmény a varázslatnál leírtak szerint megy.

Képzettségpróba: szerintem egy képzettségpróba nem a kapcsolódó képesség próbája, mint ahogy %-os képzettségnél sem az. Mászás képzettség próbánál nem erőt, vagy ügyeséget, hanem a képzettséget teszed próbára. A %-osnál le van írva, hogy 20%=1fok így a matematika axiómái alapján 1fok=20%, és erre dobsz k100-at, mint próbát.

Tűzvarázsló hatékonysága: Lehet, hogy csak elírás, lehet hogy nem gondoltak rá, de a fémizzítás varázslatnál 60Mp-ból kb 115K6 SP-t lehet okozni. nem gyenge. mindezt úgy, hogy pl védekezőharc, 1s alatt 1E, = 1K6 melegedés közben +1K6 hűléskor. nem várjuk meg a 2. kört, hanem varázsolunk még1szer 1s alatt 1E-t így abban a körben mivel az aktuáűlis állapottól indul, így már 2K6 a plusz, és így tovább. 5. szintre, kb 42 Mp elérhető még akkor is, ha az ember tanul "kalandozó" képzettségeket, egy kicsit vadászni, nyelvet, esetleg némi szociális képzettséget. 42Mp=7 kör =7*7/2+3,5=28 K6 miközben melegszik, és 27 K6 miközben hűl. ok, csak fém vért ellen jó, de egy lovagnak esélye sincs 55K6 ellen... :) ha látod, hogy elég, nem kell Mp-ot feleslegesen költeni....
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.04. 7:09

Szia Quator!

A vonatkozó több tulajdonság közül az adott szituációtól függően a KM határozza meg, hogy melyik tulajdonsággal éljen a karakter.
Igen Quator, ez esetben én is az Akaraterővel dobatnék mint KM.

Szintén saját szemszögből, ha KM lennék:
Rúna tetoválásokhoz a következőket kérném:
Rúnamágia 3.fok
Szakma - Tetoválás 3.fok (Vonatkozó tulajdonság az Ügyesség)
Művészet - Rajz 3.fok (ez a tetoválás erős követelménye, szerintem) (Vonatkozó tulajdonság az Ügyesség)

A feltetovált jeleket pedig úgy kezelném/kezeltetném mint a BM-i tetoválásoknál le van írva. Vagyis, hogy a kötés létrejöjjön a rajzolathoz is szükség lenne (nálam!) 1 Mp áldozására.


A Tapasztalati mágia használói is csak akkor tudják létrehozni a Végrehajtó varázskört, ha a Rúnamágia képzettségüket felfejlesztették 4.fokra; a Kisugárzó varázsjelet pedig akkor, ha 5.fokra.
A 3.fok az asztrál-mentál bélyegekre és egyéb formulákra vonatkozik.
Itt is bugzik a könyv - mint sok helyen.
A szabályrendszer alkotói szerint egy Tapasztalati mágiát űző is meg kell, hogy tanulja a Rúnamágia alapját, vagyis a MAV-ot (Mágikus Aura Varázsjel). Tehát az ott leírtaknak megfelelően tudja variálni a saját varázslatait rúnákba leírva (hogy aktiválja, milyen időközönként töltődjön újra, stb.)
Ez elvileg benne lesz az Errataban - úgyhogy szerintem alkalmazható minden probléma nélkül (én legalább is csuklóból engedném, ugyanis a MAV a Rúnamágia alapja!).

Az Aschaon Tűzmestereinek a tetoválása - szerintem - gondolati úton is aktiválható - ezért is kell TAPmágia képzettségpróbát dobni.

A tetováláshoz szükséges Mp.
1 Mp-ot kérnék a felrajzoláskor, hogy a bélyeg és a használója közt meg legyen a kötés.
A Mp-ok kinyeréséhez kérném a 10 Mp-os rajzolatot (gondolati úton aktiválódásért - ezért 1 szegmenssel hosszabb a varázslási idő) (újratöltés gyakorisága azért nem kell, mert ezt a tűzmágus a saját életerejéből használja).
Az alapvarázslatok felírásának Mp igényét úgy számoltatnám ki, mint a MAV "követeli meg".
13 Mp maga a MAV jel + 1 E-höz az újratöltés gyakoriságának szorzója + az aktiválás módja gondolati út 10 Mp.
Vagyis - nálam - nem lenne elég az a Mp mennyiség, amivel létrelehet hozni 1 E-vel az adott mágiát.


Remélem tudtam segíteni.


Yv
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.08.04. 7:13

Szerintem, Anhorienn, a fémnek szüksége van időre, hogy felmelegedjen, tehát szerintem az nem megoldás, hogy elnyomod egy körben 4-szer (mert többször nem lehet), és akkor már rögtön sebződik 4k6-ot... De ez csak az én véleményem.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.04. 7:18

Anhorienn írta:Képzettségpróba: szerintem egy képzettségpróba nem a kapcsolódó képesség próbája, mint ahogy %-os képzettségnél sem az. Mászás képzettség próbánál nem erőt, vagy ügyeséget, hanem a képzettséget teszed próbára. A %-osnál le van írva, hogy 20%=1fok így a matematika axiómái alapján 1fok=20%, és erre dobsz k100-at, mint próbát.

Képzettségpróba:
Megfelelő körülmények közt a képzettség leírásában szereplő ismereteket, képességeket a karakter mindig biztosan képes alkalmazni, használni. A KM dönt, hogy mikor, milyen körülmények közt kell képzettségpróbát dobni, ami a következő képpen működik:
Az adott képzettségre Tulajdonságpróbát kell dobatni a képzettség leírásánál szereplő Tulajdonság követelmények egyikére. Módosítókkal befolyásolható a nehézség, alapanyagok, stb. függvényében, plussz módosítókat ér a képzettség bizonyos fokának ismerete is.
Csak a %-os képzettségeknél van az amit írál, hogy 20% 1 foknak felel meg - de ez általában arra jó csupán, hogy kb. milyen tudással bír (fok!) a karakter az adott képzettségben. %-os képzettséget dobunk csak úgy ahogy leírtad - 1k100 - ha alatta van sikeres, ha felette rontott.


A fémizzítást nem kommentálom.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.04. 7:36

Köszönöm a segítséget mindenkinek ismételten.

Anhorienn

A "fokos" képzettségpróbát olvasd el a könyvben szerintem, mert pontosan le van írva, hogy a tulajdonságra kell dobni a foktól függő módosítóval.

EDIT: Yvett megelőzött. :)


Tűzvarázsló hatékonysága: Egy rohamozó lovagot 1k6 sebzés csak még jobban feltüzel és a földbe gázolja az 1E-kkel játszó tűzvarit védekezőharccal együtt is. Ez természetesen csak az én véleményem.


Yvett

Köszönöm a megerősítést. Akkor nem gondoltam rosszul az akaraterő maximálását, nomeg a rajzművészet felvételét se. :)

A rúnamágiát ezek szerint nem is fogom feltolni 3.foknál jobban, mert kimondott kisugárzó meg végrehajtó jeleket nem akartam használni.
A rúnamágiát gondolom úgy erratázzák, hogy a MAV-ot, amire szükségem van 3.fokkal már fel tudom nyalni. 8) :)

Most nincs nálam a könyv, de estére írok majd egy példát, hogy lássuk jól értem-e a végső számítást.

(Személyes véleményem, hogy ez így sokkal jobban hangzik, mint amit én kínomban kiötlöttem a probléma megoldására: Jelesül felnyomom a Tapasztalati mágia Tűzmágiát, Rúnamágiát, Elemi mágiát 5.fokra és a kapcsolódó tudományos képzettségeket 4.-5.-re kb 200 Kp-ből és "kitalálok" új varázslatként tetoválásokat. 8) :D )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.04. 8:05

Quator ar Zaraquer írta:A rúnamágiát ezek szerint nem is fogom feltolni 3.foknál jobban, mert kimondott kisugárzó meg végrehajtó jeleket nem akartam használni.
A rúnamágiát gondolom úgy erratázzák, hogy a MAV-ot, amire szükségem van 3.fokkal már fel tudom nyalni. 8) :)

Igen.
Elvileg kész az Errata, csak még nem tették fel. Ahogy haladnak pár hónap múlva kint lesz :roll:


Számítás:

Mp kinyeréshez:
1 Mp rajzoláskor a kötéshez + 13 Mp MAV + 10 Mp gondolati úton való aktivizáláshoz = 24 Mp

Varázslat felírása, pl. A Sárkány pikkelye
1 Mp rajzoláskor a kötéshez + 13 Mp a MAV + 3 Mp naponta egyszer használható + 10 Mp gondolati aktiváláshoz + 4 Mp maga a varázslat = 31 Mp
Ez esetben ez 1 E védelmet ad 6 körig.
Ha 8 Mp-ot fecolsz bele a varázslatba, akkor is 1 E, de már 12 körig véd (természetesen ez esetben a plussz E-ek fenntartását a tűzmágusnak is dupláznia kell saját forrásból! Vagyis, ha duplaidős varit akarsz 2 E-vel fenntartani, akkor az a tűzmágusnak is 8 Mp-jába kerül (ugye + 1 E dupla körig!). Egyszerűbben megfogalmazva: a tetoválásba írt 1 E-ű varázslat Mp igényét a tvnek is ki kell fizetnie +1E-ként.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2009.08.04. 8:27

Köszi a helyreigazítást a képzettségpróbákkal kapcsolatban. Ez elkerülte a figyelmem, és a logikám mást diktált, lévén, hogy %os képzettségnél ha van pl 15-ös ügyességem és erőm, akkor is 100% lehet a képzettség, de ha próba dobás van +-0val, akkor csak 01-el lehet elrontani 99% siker, nem %os képzettség 5. fokánál viszont csak 50% az esély a sikerre. Így a nem %os képzettségek ezek szerint nehezebbek.? csak költői kérdés volt

Rannien Siey írta:Szerintem, Anhorienn, a fémnek szüksége van időre, hogy felmelegedjen, tehát szerintem az nem megoldás, hogy elnyomod egy körben 4-szer (mert többször nem lehet), és akkor már rögtön sebződik 4k6-ot... De ez csak az én véleményem.

Nem is mondtam ilyet, hanem azt mondtam, hogy ha minden kör 1. s ében elnyomom........így 1. kor 1k6, a 2. kör 2k6 3. kör 3k6 stb.....

És az, hogy azonos szinten a lovag rohamból eltapossa. nem, nem tapossa el, 42 Mp, 5. szintű tűzvarázslót is, és lovagot/ harcost is kiszámoltam, védekezőharcban a lovagom 65 felett találja el a tűzvarázslót(de csak ha nem spec kari, szóval némi szoc, és egyéb túlélő képzettséget is tanul a lovag). szóval az az eltaposás nem annyira helytálló. 65 feltett találja el, így ha nincs puszti, akkor nincs túlütés, és köv körre már nincs +20 a rohamból.így már 86 kell, hogy eltalálja. szóva annyira nem gyengusz...
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.04. 9:03

Yvett

Varázslat felírása, pl. A Sárkány pikkelye
1 Mp rajzoláskor a kötéshez + 13 Mp a MAV + 3 Mp naponta egyszer használható + 10 Mp gondolati aktiváláshoz + 4 Mp maga a varázslat = 31 Mp
Ez esetben ez 1 E védelmet ad 6 körig.
Ha 8 Mp-ot fecolsz bele a varázslatba, akkor is 1 E, de már 12 körig véd (természetesen ez esetben a plussz E-ek fenntartását a tűzmágusnak is dupláznia kell saját forrásból! Vagyis, ha duplaidős varit akarsz 2 E-vel fenntartani, akkor az a tűzmágusnak is 8 Mp-jába kerül (ugye + 1 E dupla körig!). Egyszerűbben megfogalmazva: a tetoválásba írt 1 E-ű varázslat Mp igényét a tvnek is ki kell fizetnie +1E-ként.


Ezt nem nagyon értem. :? :oops: Ne keverjük szerintem bele egyenlőre a duplaidőt meg hasonlót. Alapból egy 4 Mp-s varázslat 31 MP-be kerül, hogy tetoválásból naponta egyszer használhassam és 4 MP-nként +1E, amit rákölthetek aktiváláskor?


Anhorienn

Nem tudom hogy jött ki neked ez a 65 fölött találja el dolog, de szerintem elnéztél valamit. Vagy rossz lovagot gyártottál.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2009.08.04. 10:46

Quator ar Zaraquer írta:Anhorienn

Nem tudom hogy jött ki neked ez a 65 fölött találja el dolog, de szerintem elnéztél valamit. Vagy rossz lovagot gyártottál.


Igazából csak annyi, hogy 4.fokú hárító tőr 20+10=30+alap 60+ ügyesség 15+gyorsaság 15 +akrobatika 20. így kijött kb 140-re a VÉm, ami után még a védekező harc +40 így 180 VÉ, és a lovagnak meg, ha nem csak TÉ-re gyúr, hanem a harcérték rovására pl etikettet, stb-t is tanul, akkor olyan 90-100 közötti TÉ amit elér. nekem 95 lett a TÉ-m lovaggal, szóval ha nincs roham 85 felett, rohammal 65 felett találja el, ha jól számolom. ok, a lovag TÉ-je nem sok, de egy lovagnak elméleti, és szoc dolgokkal is kellene foglalkozni, és a nem harci képzettségre költött KAP csökkenti a harcértéket.

Egy paplovag amivel most otthon játszom, Uwel paplovag 102-es TÉ, és 203-as VÉ amire ki tudtam hozni, hogy pár Mp-ja is legyen azért de azt csak harcra dolgoztam ki, szoc, képzettségeket nem fejlesztettem.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Anhorienn 2009.08.04. 11:23-kor.
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.04. 10:49

Quator ar Zaraquer írta:Alapból egy 4 Mp-s varázslat 31 MP-be kerül, hogy tetoválásból naponta egyszer használhassam és 4 MP-nként +1E, amit rákölthetek aktiváláskor?

Igen, így van.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2009.08.04. 11:07

Bocs a triviális kérdésekért, de jelenleg 170km-re van a könyvem, így nem tudom megnézni abban.

A tetkóból aktivált varázslatoknál hat a mágikus kifáradás? vagy azt csak az elkészítésnél kell figyelembe venni?
Ha nem hat aktiváláskor, akkor szerintem tök jogos a 31Mp, mert brutális lenne ha tetkóban még tárolnál pl max Mp*5 manányi "hatást", és azt naponta mint bónuszt használnád el, ha aktiváláskor is hat, akkor nincs sok értelme, max ha magas szintű vagy, de kevés a max manád.

Mp kérdés: Ha van valakinek tapasztalati, és magas mágiája pl 3. fokon, a képzettségekből származó Mp-ok összeadódnak?

Boszorkánymester varázstárgy készítéskor, ha van Nekromancia 5. foka, pl állatok életerejét fel tudja használni? pl van egy 30 Ép-s állata, tenyészete, akkor negyed órás felkészülés után el tud használni 30*5=150 Mp-ot pl otthon varázstárgy készítésre? Vagy ezt hogyan kell értelmezni ami a Nekromancia 5. fokánál le van írva 1ÉP->5Mp konverzió, illetve, hogy ez bármilyen varázslatnál, pl varázstárgy készítésnél is használható-e??

Még egy nekromanciás kérdés: Jól értem-e, hogy ez pl egy gonosz papnál nem használható, mert csak Mp nyerhető, Kegy pont nem....?
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Beszélgessünk az Új Törvénykönyvről!

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.04. 11:43

Anhorienn

Mondjuk azt megnézem melyik lovag használ hárítótőrt, akkor inkább pajzs egyrészt, másrészt ugye a vértjük minimum fél vagy teljesvért és ráadásul ne felejtsd el levonni az akrobatika képzidből a felszerelésed súlyát, 1 font 1%. Egy alapfelszerelést számoljunk mondjuk 10 fontnak, plusz a fegyver másfél kezes kard plussz közepes pajzs plusz félvért mert lovag ugye, így kapásból 45 % minusszal indul az akrobatikád.

A védekező harc teljes körös cselekedet, a karakter nem csinlhat mást csak védekezik és hátrál, sem fegyvert nem vehet elő sem képzettséget nem használhat, ergo nem is akrobatikázhat. Szóval számold át azt a védőt szerintem.

Az más kérdés hogy nem nagy kunszt olyan karikat gyártani amik nagyot ütnek az én kardművészem alapbúl 125-ös támadóvall és 220as védővel rendelkezik chi harc nélkül ha használom akkor még több. Az más kérdés hogy értelme nem sok van neki lévén akikkel játszana azok vagy nem tudják megütni az ellenfeleket vagy a kardművésznek dobás nélküli túlütés így a kari a szemétbe került :lol:
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
804 hozzászólás • Oldal: 44 / 54 • 1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 54

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség