Edgarth, Morn fia
Tizennyolc nyarat látott fiatal férfi a keleti barbárok földjéről, a Tomatis véréből származó Dunnharg ("Szürke Farkas") törzs szállásterületéről
Jellemrajz: e fiatal, ám tehetséges férfiút leginkább talán Káosz jelleműnek lehetne leírni. Tisztában van azzal, hogy különleges képessége kiemeli az átlagos barbárok közül, és ennek megfelelően is viselkedik; a többiek talán kissé gőgösnek, fennhéjázónak mondanák - ő inkább úgy fogalmaz, hogy túláradóan büszke. Szolgálni senkit nem hajlandó csak azért, mert nemzettségfő, törzsfő vagy kán fiaként látta meg a napvilágot; Edgarth tiszteletét ki kell érdemelni...Sokszor a szemtelenségig szókimondó (ez persze könnyedén a vesztét okozhatja). Szeret jókat enni és inni (de hát aki barbárnak születik, az mind szereti a szórakozás ilyen formáit...), szeret tréfálkozni és szereti a régi hősi regéket hallgatni. Erős akaratának hála sok olyasmit is elvisel, amit az egyszerű barbárok nem, igaz hogy néha oly erős szenvedéllyel párosul, amitől Edgarth a végtelenségig nyakassá és önfejűvé válik, nem ismeri be tévedését és mindenáron keresztülviszi azt, amit a fejébe vett. Emellett meglehetősen vad és kiszámíthatatlan, hirtelen haragjának (és kemény öklének) nyomait pedig szülőfalujának nem egy kocsmalátógató férfija viseli.
Leírás: Hatalmas termetű, nagyon erős testalkatú, azonban némi túlsúly is látszik rajta (főleg gyomortájékon). Hosszú, vörösesbarna haját hátul és két oldalon varkocsban viseli; arcát barna, gondozatlan szakáll keretezi. Nyakában beavatási ellenfelének, egy hatalmas barnamedvének a fogaiból készített nyakláncot visel. A ruházata a barbárok K'Harakd hegyei között élő képviselőinek szokása szerint barna bakancsot, barna gyapjú khiltet (hosszú, térdig érő bő szoknyaszerűséget) és a törzsének és nemzettségének színeiben - vagyis indigókékben és fenyőzöldben - pompázó ujjast és általvetőt visel. Ruházatát általában bőrpáncélzat egészíti ki.
Kezdő helyszín:Északi Városállamok
I. Gyermekkor:
1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
A keleti barbárok között, a Tomatistól való Dunnharg törzsében, K'Harkad keleti lejtőin látta meg a napvilágot.
2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Édesapja és édesanyja is a törzs közrendűi. Atyja egyszerű harcos és vadász volt, míg édesanyja az itteni szokásoknak megfelelően házimunkával, a család ellátásával és gyermekneveléssel foglalkozott.
3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)
Az itteni viszonyok szerint a család átlagos megbecsülésnek örvendett (hiszen Morn nem vitt véghez semmilyen kiemelkedő tettet); és bár szűkölködni ritkán szűkölködtek, minden nap keményen kellett dolgozniuk a megélhetésért.
4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
A gyermek Edgarth okítását még atyja kezdte el, azonban különleges képességének kiderültével (melyre a bemutatás szertartásán a helyi sámán derített fényt) minden megváltozott: a fiút a K1Harkad belsejébe, a Havas Táborba küldték, ahol a törzs legjobbjai okítják a reménybeli korg harcosokat.
5. Gyeremkkorban történt jelentős családi tragédiák (ha voltak ilyenek)
Nem tud ilyenről
6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek)
Az első ilyen akkor esett meg vele, amikor életének tizenkettedik nyarán a sámán a korg harcosokra jellemző jeleket fedezte fel a lelkén. A második akkor következett be, mikor hat év tanulás és szenvedés után sikerrel teljesítette a Havas Táborbeli Öregek Próbáit.
7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulata, az apja kovács volt, stb.)
A különleges képességei miatt (Mágiatagadás) lett a törzs egyik szépreményű elitharcosa.
8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
Félelmetes másfélkezes kardját ifjú kora ellenére is irígylésre méltó hatékonysággal forgatja.
9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása. (Pl: van egy fogadós nagybátyám Erionban)
Apja és anyja családjai is a Dunnharg közrendűi - máshol élő rokonokról nem tud.
10. Mi volt a karakter "hobby"-ja? (Olyan képzettségek -ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)
Sokat kérdezősködik a három ereklyéről, melynek birtokosa a monda szerint egyesíti majd a barbár törzseket.
II. Ifjúkor
1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
Bár a falubeli kölykökkel és tanonctársaival a Havas Táborban viszonylag jó kapcsolatot ápolt, nincs köztük igazán közeli barátja. Viszont az egyik oktatójával, Caradoc, Duinn fiával a kiképzés végére baráti kötelék alakult ki. Egyenlőre még szerelmes sem volt igazán.
2. Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)
Holaf, Dann fia, a környék Ymdoll-sámánja fedezte fel a gyermek Edgarth különleges képességeit, és azóta is figyelemmel kíséri a sorsát. A Havas Táborban az egyik oktató, Caradoc, Duinn fia tanította.
3. Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, elutazott Beriquelre a mestere kíséretében, első csata átélése, stb)
Még tanoncként vonult hadba a Viharkeltők ork törzsének portyázói ellen; a hadjárat több kisebb ütközetében is derekasan helytállt.
4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)
Az Öregek Próbája. Ez egy több napos megmérettetés, ahol a vizsgázó harci és túlélési tapasztalata, ereje, akaratereje és állóképessége egyaránt a végsőkig próbára van téve.
5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?
Korgként mindenkor bátor hozzáállást és dicső tettek végrehajtását.
6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Az álma az, hogy egy napon olyan híres harcos lesz, aki egyesíti majd a barbár törzseket.
7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)
Csakis magához hű, de támogatóinak és barátainak hajlandó szívességet tenni.
III. Személyiség
1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)
2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)
Meglehetősen jó harcos.
3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)
Nagyon szeret kötekedni (különösen italfogyasztás után...) és verekedni.
4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
A barbárok söre; a jóféle húsételek.
5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)
A mágiahasználókat.
6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)
A mérgek, betegségek, testi fogyatékosság, öregség - mert ekkor nem teljesít jól...
7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Szeretne az a mondákban megjövendölt hős lenni, aki egyesíti a barbár törzseket.
8. Vannak-e a karakternek előítéletei? (nem szükséges ésszerű magyarázatot adni rá, elég hogy a karakter úgy véli ő megfelelő indokkal rendelkezik; Pl: utálom a gorvikiakat, mert egytől egyig aljas gyikos az összes)
A mágiahasználók: vagyis a karóvékony, csuklyás, különös hókuszpókuszokat mutogató okoskodó kis mitugrászok...Na meg a hígvérű, sötétben lopakodók, akik nem mernek szemtől szembe kiállni, mint az igazi férfiak.
9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Csak mint az átlag barbárok - vagyis meglehetősen mérsékelten...Természetesen a barbárok isteneit tiszteli.
10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Azt, hogy ha vele kezdenek, jobb, ha előbb felveszik az utolsó kenetet...
11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az?
Mi az a három kérdés, ami minden kocsmai verekedés előtt elhangzik?
Mivan?Mivan?Mivan?
Tulajdonságok:
Erő:17(15+1 ad.+1 képz.)
Állóképesség:14
Gyorsaság:13
Ügyesség:13
Egészség:14
Karizma:14
Intelligencia:12
Akaraterő:15
Asztrál:12
Érzékelés:14
Háttér:
Barbár:5 KAP
Mágiatagadás(3):0 KAP
Adottság(akaraterő):1 KAP
Adottság(erő):1 KAP
Sugallat(1): 1 KAP
Háttér:8 - 8 KAP
Kp:24 - 24 KAP
Fp:0 - 0 KAP
HM:9 - 18 KAP
Összesen:50 KAP
ÉP:14
Max. Fp: 29
Akt. Fp:
Harcértékek:
KÉ:13(Gy)+14(Ér)+3(HM)=30
TÉ:17(E)+13(Gy)+13(Ügy)+6(HM)+1(H.Gy.)=50
VÉ:60+13(Gy)+13(Ügy)=86
CÉ:13(Ügy)+14(Ér)=27
Fegyverekkel:
Név/Időigény/KÉ/TÉ/VÉ/Sp/Lefegyverzés/Fegyvertörés/Átütés
Másfélkezes kard:5/39(44)/75(80)/107(97)/3k6+2(+3)/I/I/I
Kis pajzs:3/35(40)/50(55)/127(107/97)/k6+1/N/N/N
Rövidkard:5/35(40)/60(65)/94(84)/k10+3/N/I/I
Hajítódárda:5/38/40/91/2k6+3/N/N/I
Hajítóbárd:3/39/32/90/k6+4/N/N/N
Puszta kéz:3/30(35)/50(55)/86(76)/k6+2/I/N/N
Képzettség:
Nyelvismeret(keleti barbár): 3.fok
Kultúra(keleti barbár): 3.fok
Helyismeret(Keleti Barbárföld): 3.fok
Fegyverhasználat(másfélkezes kard): 4.fok (13 kp)
Fegyverhasználat(egykezes kardok): 2.fok
Fegyverhasználat(hajítófegyverek): 2. fok
Fájdalomtűrés 3.fok
Harctéri gyakorlat 3.fok
Harci láz 2.fok
Pusztakezes harc 2.fok
Fegyverismeret 2.fok
Futás 2.fok
Úszás 2.fok
Vadonjárás (keleti sztyeppék) 2.fok
Herbalizmus 2.fok
Állatismeret 2.fok
Szakma (vadászat) 2.fok
Pajzskezelés: 3. fok (6 kp)
Pusztítás: 1. fok (1 kp)
Csapdaállítás: 1.fok (1 kp)
Csomózás: 2.fok (3 kp)
Időjóslás: 1. fok (1 kp)
Lovaglás: 2. fok (2 kp)
Nyomolvasás: 1. fok (1 kp)
Mászás:5+16=21% (1 kp)
Esés:5+13=18% (1 kp)
Nyelvtudás(közös): 1.fok (2 kp)
Párbaj(korg párbaj): 1. fok (2 kp)
Legendaismeret(barbár): 1.fok (2 kp)
Összesen:36 kp