• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

I. Csapat

A sorban következő...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
136 hozzászólás • Oldal: 5 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.06.23. 0:04

Újra átgondoltam a dolgokat, és végül is nem kizárt, hogy egy enoszukeinek khál testőre legyen, szóval, akkor marad az eredeti terv. Ez esetben akkor leírom, hogy állítottam össze a khál fajt az Új Bestiben található instrukciók alapján. Szóval jó csámcsogást az alábbiakon, főleg Lyornak ;)

Egy kis gyorstalpaló a lényalkotó rendszerről: Lényalkotó Pontokat kell a faj tulajdonságaira áldozni, és az összesített LAP-ok határozzák meg a lény kategóriáját:
  • 10 alatt: I. kategória
  • 11-20: II. kategória
  • 21-30: III. kategória
  • 31-40: IV. kategória
  • 41-50: V. kategória
  • stb, a dolog logikája asszem egyértelmű.
Az V. és magasabb kategóriájú lények már képesek a fejlődésre, ugyanúgy szintet léphetnek, ha elég TP-t szereznek, és ennek megfelelően vannak KAP-jaik is. A különbség az egyes kategóriák között az, hogy minél magasabb kategóriába tartozik a lény, annál nehezebben lép szintet (több TP kell a szintlépéshez). Hogy az egyes tulajdonságok mit tudnak és mennyi LAP-ba kerülnek, azt alább részletezem.

Tehát akkor a khál:

(A faj leírását inkább hanyagolnám, több helyen megtalálható.)

Méret: közepes -> 0 LAP
- Alapvetően az embertől méretben nem nagyon eltérő fajok sajátja. A Besti úgy fogalmaz, hogy a goblinoktól az orkokig terjed e méretkategória, és bár a khálok asszem egy kicsit termetesebbek az okoknál, de szerintem még beleférnek (meg nagy méretkategóriában kicsit táp lenne :lol:).
- A méretből fakadó tulajdonságok: Bizonyos testi tulajdonságokhoz (erő, állóképesség, egészség) rendel egy szorzót (jelen esetben 1-et, tehát semmin nem változtat), a körönkénti alapsebzést határozza meg (itt ez 3k6, és mielőtt valaki csodálkozva észrevenné, hogy egy ember nem is sebez ekkorát, vegye figyelembe, hogy egy körben 3-szor támad), és egy alap SFÉ-t rendel a lénynek (esetünkben 0-t).

Tulajdonságok: 135 elosztható pont -> 30 LAP
- A 10 elsődleges tulajdonság között szétosztható pontok száma, a fentebb említett szorzó figyelembe vétele nélkül (persze ez utóbbi kitételnek csak akkor van fontossága, ha nem közepes mérető a lény).

Plusz sebzés: +1k6 -> 5 LAP
- A fentebb említett körönkénti alapsebzést növeli 4k6-ra, így egy khál pusztakezes harcban a borotvaéles karmaival körönként 2-szer 2k6-ot sebez.

Plusz végtag, testrész: farok -> 5 LAP
- Asszem nem szorul különösebb magyarázkodásra: minden az elfszabásúakhoz képest extra testrészt külön meg kell venni.

Extra érzékszerv: látás -> 5 LAP
- Itt arról van szó, hogy az emberi átlaghoz képest a khálok szeme jobban működik: kb. 2-szeres látótávolság, és éjszaka is sokkal jobban lát (a hozzájuk hasonló nagymacskákkal analóg módon).

Extra érzékszerv: hallás -> 5 LAP
- A khálok hallása az átlagos emberi értéknek kb. a kétszerese.

Extra érzékszerv: szaglás -> 5 LAP
- A khálok szaglása az orkokéval vetekszik, azt UTK 24. oldalon leírtaknak megfelelően képes a prédája szagát követni.

Mágikus képesség: pszi érzékeny -> 10 LAP
- Ez a tulajdonság teszi lehetővé, hogy a faj egyedei rendelkezhessenek a Pszi érzékenység háttérrel. Fontos: ez nem jelenti azt, hogy az adott faj minden egyede rendelkezik is!

Mágiaérzékenység: asztrál (15 E) -> -15 LAP
- Minden khál asztrálisan sebezhető: minden asztrál típusú varázslat, amely rá irányul, 15 E-vel nagyobb erősségűnek számít.

Összesen: 0+30+5+5+5+5+5+10-15=50
Vagyis a faj statisztikailag készen áll a játékra, tapasztalati szintlépése az emberrel megegyezik. Alább némi Kiegészítést teszek közzé, mely LAP-okkal nem mérhető ebben a rendszerben, de a faj egyedeit színesítik, a többi UTK-ban eredetileg játszható fajokhoz hasonlóan.

  • Erejük és egészségük akár 20-as is lehet, gyorsaságuk, ügyességük, állóképességük és érzékelésük 19, ellenben asztráljuk maximum 13, karizmájuk max 16, intelligenciájuk maximuma pedig 17 lehet.
  • Ösztönös tehetségük révén 4. fokú oktatásbónusszal tanulják a következő képzettségeket: pusztakezes harc, kétkezes harc, nyomolvasás, erdőjárás, futás, úszás, lopódzás, rejtőzködés, veszélyérzék, esés, mászás és akrobatika. Ellenben mancsuk alkalmatlansága miatt a zárnyitás és a zsebmetszés képzettségeket kétszeres, az írás-olvasást és egyéb kézügyességet igénylő képzettségeket pedig másfélszeres (fölfelé kerekítve) KP-igénnyel tanulhatja. Csúcsragadozó kisugárzásuk miatt ugyancsak másfélszeres KP-igénye van az állatismeret, idomítás és lovaglás képzettségeknek.
  • Ordításuktól az állati intelligenciával rendelkező lények megrémülnek, megvadulnak, kivéve a legjobban idomított és harchoz szoktatott állatokat, illetve azok az értelmes lények, akik meghallják a hangját asztrálpróbát kötelesek tenni, melynek rontása esetén a Magasmágia Félelem mozaikjához hasonló hatás jön létre (ez ellen az asztrális pszipajzsok, és egyéb mágiaellenállások nem érvényesülnek, mert nem mágikus támadás, csak egy nagyon ijesztő hang). Ezen hatás alól a ragadozó "ősökkel" rendelkező fajok (orkok, udvari orkok, khálok) mentesülnek. Ez az asztrálpróba mindaddig kötelező, amíg egyszer sikeres nem lesz, utána már az adott értelmes lényre nincs ilyen hatása.

Egyelőre ennyi, a tradicionális fegyvereket majd holnap konvertálom UTK-kompatibilissé, mert ahhoz át kell néznem néhány táblázatot viszonyítási alapnak.

Edit: Jaj, majd el felejtettem a khál korkategóriáit (inkább ideírom, minthogy összeszemeteljem a topicot):
I. kat: 2-6
II. kat: 7-12
III. kat: 13-29
IV. kat: 30-39
V. kat: 40-44
VI. kat: 45-
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Martos col Legium 2009.06.23. 21:35-kor.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.06.23. 14:03

A Zeuszt játszó boszmesteremről letettem, mivel tegnap elolvastam a Sötét térítőt, így egy Halál jellemű elf nekromantával leszek. A statját felrakom hamarosan a Zárt kalandok ---> Karakterek topicba.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.06.23. 14:05

Akkor gonosz parti lesz? :shock:
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.06.23. 14:07

Hááát... A karakterem nem éppen egy jótét lélek, de fölöslegesen sose öl. Lehet, hogy Halál, Rend jelleme lesz. A lényeg, hogy ne kössetek bele, mert lehet hogy zaurukként végzitek. :P

EDIT: de hülye vagyok... Hát nem leszek szombattól 3 hétig, játsszatok nélkülem, nem akarlak titeket feltartani...

Amúgy nem hiszem, hogy lesz verseny, szóval Lyor szerintem kezdhetsz kitalálni valami kalandot a talira. Ha megmondod, hogy hanyas szintre, akkor még péntekig felrakom a karim, mert úgy néz ki, hogy csak júl. 19-én tudnám ezt legközelebb megcsinálni.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.06.23. 17:42

Nos ígéretemhez híven megcsináltam a fegyvereket is. Nagyon tudományos voltam (és sok időm is volt :lol:):
  • Mivel az MTK-ban, ahol a khál fegyverei vannak, nem találtam átfogó fegyvertáblázatot, így az ETK-t használtam viszonyítási alapul.
  • Először megnéztem, hogy a szúró/vágó fegyverek HM-jei milyen átlagot adnak: KÉ 6,923 TÉ 12,364 VÉ 10,308
  • Ezután kiszámoltam ugyanezt az UTK-ban is (2-diktól 4-dik méretkategóriáig minden szúró és/vagy vágó fegyvert beleszámoltam, mert ugye az ETK-ban még nem volt méretkategória, így ezek ott ömlesztve voltak) KÉ 5,250 TÉ 12,139 VÉ 8,167
  • Az átlagokból számoltam egy arányt, hogy átlagosan hányszorosára változtak az értékek (UTK-s átlag osztva ETK-s átlaggal)
  • Ezzel megszoroztam a khál fegyverek megfelelő értékeit, végül kerekítettem, így jöttek ki az alábbi értékek.
  • A sebzéseknél kicsit felületesebb voltam: megnéztem, hogy az ETK-ban minek volt kb akkora sebzése, mint az adott fegyvernek, és hogy ezek hozzávetőlegesen hogy sebeznek az UTK szerint, és ezekből próbáltam dűlőre jutni.
  • A fegyverkategóriák kb egyértelműek voltak, az időgényt ennek megfelelően határoztam meg.
  • A lefegyverzés (L), fegyvertörés (F) és átütés(Á) képzettségeket hasból írtam ugyan, de igyekeztem reális maradni, és itt is figyeltem, hogy az adott kategóriába mennyire illik.

Ghon, a szarvkard: KÉ 8 TÉ 15 VÉ 20 méret 4 időig. 5 szegmens L van F van Á van
Rakhar, a tőrkarom: KÉ 6 TÉ 15 VÉ 5 méret 2 időig. 3 szegmens L nincs F nincs Á nincs
Khrga, az egykezes szarvkard: KÉ 5 TÉ 15 VÉ 11 méret 3 időig. 5 szegmens L van F van Á nincs

A tradicionális vérttel kapcsolatban úgy határoztam meg az értékeket, hogy megnéztem az ETK-ban melyik vértnek van akkora MGT-je, illetve akkora SFÉ-je, és kikerestem az UTK-ban, hogy melyik hogyan változott (pl az SFÉ-je a mellvértével egyezett meg, és a mellvért SFÉ-je UTK szerint 4)

Harak, az acélbőr: MGT 1 SFÉ 4 [az MGT-t nem szeretem negatív számként megadni, mert ha valami negatívan gátolja a mozgást, akkor ez azt jelenti számomra segíti azt]

Ui: Rannien, azt biztos, hogy a nekród és a Rend, Élet jellemű cicuskám jól ki fognak jönni :lol: :twisted:
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.06.23. 17:47

Laokoon írta:akkor most ki mivel lesz? Én pusztítós harcművésszel, Martos khál (tank) harcossal, Rannien asszem egy Zeusz mániás bm-mel. De Dierol mivel?


A magam részéről elsőre egy idegenbe csöppent shadoni bajvívóra gondoltam (élet) - érdekes csetlés-botlás lenne, szerintem...
DE pont ezért lenne a kérdés az, hogy hogy jutott el odáig (kigazdálkodtam a vonatkozó nyelv és a kultúra 2. fokát, de hol tanulta meg?!). A miért megvan, hogy miért ment oda - csak a hogyan zavar - méghozzá elég keményen... lehet a külhoniakkal kapcsolatot tartókon keresztül hajóval vagy térkapuval... a másik kérdés az, hogy ilyen helyen mennyire lenne életképes egy ilyen karakter, hisz nem túl toleráns egy hely, és ráadásul merevek a szabályok... :?

Ha ez meredek vagy -rövid kalandot eredményezne- szólj, és egy helyi tatakót (tolvajt) indítanék... (Halál, káosz) ez egyszerűbb, életképesebb, de nekem Enoszuke szokásairól elég vékony ismeretem van...
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.06.23. 19:25

Enoszukéről nekem is sovány háttérinfóim vannak, ha esetleg valaki megosztana belőle valamennyit azt szívese venném :D

Mellesleg ha már így közzétettem a khál fajt, kinek mi a véleménye róla?
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.06.23. 19:36

Jujj :) Enoszuke ember központú - mint Gorvik. Ha nem valakinek az "embere", akkor mint cirkuszi látványosságot kezelhetik a más fajúakat... De ha testőr - (akármilyen egzotikus is) jelentősen egyszerűbb a dolga. Mondjuk engem nem zavar.
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.06.23. 19:55

Ma reggel olvastam az Enuszuke könyv elejét. Háááááááááááááááát, kissé bonyulult az ottani élet. Nyelvtudás nélkül meg teljesen el vagyunk veszve. Továbbá mindenki, aki a szigetre megy vagy elhagyja az 25-45%-a meghal az út során az egyik volt uralkodó által kimondott átok miatt. Enuszuke HM-i címére pályázom, de ez csak júl. 19 környékén lesz majd esedékes...

Nekem tökéletes a khál, csak egyre ügyeljen: ne mondjon egy rossz szót se Darton-ról, és ne szóljon bele, hogy mit csinál (kivel). Ha ez meglesz, akkor nem fognak összetűzésbe keveredni. A talira is a khált hozod majd?
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.06.23. 20:12

Dierol

ÉN is úgy gondoltam, hogy az egyik uraság hóbortos fényűzése lesz a karakterem. Mellesleg én úgy tudom egy khálnak egyenesen szüksége van arra, hogy valakinek az "embere" legyen, ahogy te fogalmaztál, szóval ebből a szempontból nem lesz gond, inkább az odajutással vannak problémáim: hogy jutott egy khál ilyen északra? Azért ez meglehetősen hosszú út egy khálnak, ha meg ott született, akkor pedig a családjával vannak hasonló gondok, sőt ugye hatványozódnak, mert ekkor több fajtájabelinek is kell arrafelé bóklásznia. :?

Rannien

Még az is meglehet :D Persze ahhoz nem árt, ha engedélyezik a modulírók/KM-ek, mint játszható fajt. Legalábbis ha verseny lesz. Egyedi modul esetén Lyornak nyilván nem lesz baja vele, ha itt megengedi. Egyébként nem tudom milyen vallás uralkodik Enoszukén, de valszeg az lesz az én karim vallása is, persze nem egy fanatikus módon. Inkább csak amolyan démonellenes mentsvárnak tekinti az isteneket.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.06.23. 20:18

25-45%? akkor kettesben kell utaznom valakivel, és út közben végeznem az utitársammal, hogy biztosan én éljem túl? :shock:

Előkapartam az Enoszukei kieget (3 éve megvan, és még ki sem nyitottam eddig) a Tatakónál írják, hogy "kevés kivételtől eltekintve ők az egyedüliek, akik kapcsolatot tartanak a külvilággal rettenthetetlen hajósokon keresztül, vagy térkapuk segítségével." Ők az Árnyékvilág (alvilág...)
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.06.23. 20:21

Ez a százalék hajóra vonatkozik. Tehát van rá 25-45%, hogy kanyi, valamilyen módon: tengeri szörny, vihar...stb. Presze vannak kivételek. Ha valami baj történne, akkor meg nyitok úgyis haza egy térkaput, de nem hiszem, hogy Lyor megölne minket már a hajóút során, mert 12-t dobott...

No kiírom a könyvből az isteneket:

-Kudorai: háború, harc, halál, becsület, eskük. Nyugaton Kuo Tai.
-Ana-Amusi: élet, gyógyítás, méreg, rontások, áfiumok, bájitalok. Sárga Császárságban An Si.
-Sziansor: szeszély, sors, szerencse, véletlen. Niaréban Sian Seol.
-Mare-a: természet. Nyugaton: Ma La E.
-Óginé: mulatozás, pénz, dolgos, kezek, vagyon, nevetés.
-Kaoraku: Sárkányisten, mindenség, mágia, természet feletti lények. Niaréban Kao Lai Kung Lung.

-Kívülről Suttogó Hang / Ködök Izzó Ostora (Kinsze Sz'oona) // Megtartó (Ran no Goru - az Idők Teljességében megtartó): démonok, emberáldozat, káosz, kín. Tiltott vallás.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Laokoon » 2009.06.23. 21:13

én helybéli leszek úgyhogy én nem halok meg az úton bi-bi-bi. 60 pszi szerintetek nagyon sok egy kard művésznek? (úgyis annyi lesz csak érdekel a véleményetek)
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht
"A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana
"A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Laokoon
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 396
Csatlakozott: 2009.04.08. 20:47
ZK Karakter: ? - A balszerncse netovabbja
ZK Karakter: Noktorg - Elatkozott part
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.06.23. 21:22

Én 8-as szintre vagy 110-et táraznék be, nekem a 60 kevés lenne... :lol:
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Laokoon » 2009.06.23. 21:40

320 pontból necces 220-at erre költeni különben nekem is több lenne (vagy nem, tudja a halál)
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht
"A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana
"A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Laokoon
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 396
Csatlakozott: 2009.04.08. 20:47
ZK Karakter: ? - A balszerncse netovabbja
ZK Karakter: Noktorg - Elatkozott part
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
136 hozzászólás • Oldal: 5 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10

Vissza: IV.OM találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség