• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Rannien Siey (Aurry Hitarumo)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Rannien Siey (Aurry Hitarumo)

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.03.18. 23:21

Név: Aurry Hitarumo, a Harmónia Őre
Kor:
-Valós: 32
-Látszólagos: 19
Nem: Férfi
Faj: Kyr származék
Kaszt: Harcművész


I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Psz. 3660-ban Tiadlan hegyei közt.
2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Torushin Hitarumo és Elpesth Hitarumo voltak a szülei. Tisztavérű kyrek voltak, akik kereskedelemmel foglalkoztak.
3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)
Jómódú, megbecsült kalmárcsalád tagjai.
4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
Egy kolostorban tanulta meg a Víz (Dart-nid-kinito) stílusát, és a pszi használatát, de egyedül fejezte be a tanulását (szerencsére már nem volt sok hátra).
5. Gyeremkkorban történt jelentős családi tragédiék (ha voltak ilyenek)
Békés körülmények között élt, nem történt velük semmi rossz.
6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek)
Hamar elismerést váltott ki oktatóiból és társaiból a lenyűgöző képességei.
7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulata, az apja kovács volt, stb.)
Mivel a gyerek elég zárkózott volt, és egy amolyan "divat" miatt, mert több családtag is kolostorba küldte a gyermekét.
8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
A Pszi használata. Ellentétben társaival ő inkább eme misztikus képesség tökélesítésére használta ki szabadidejét, mert úgy vélte, hogy számára ez a tökéletesedés útja.
9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása. (Pl: van egy fogadós nagybátyám Erionban)
Az egész családja kereskedelemmel foglalkozik Tiadlanban.
10. Mi volt a karakter "hobby"-ja? (Olyan képzettségek -ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)
A sok gyakorlás miatt nem jutott ideje hobbykra.


II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
Nem volt semmi érdemleges ilyesfajta kapcsolata.
2. Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)
Próbált meghúzódni, de egyszer nem tudott uralkodni érzelmein, és a gyakorló harc során halálos ütést mért ellenfelére, egy gazdagabb földesúr gyermekére (Tautoen család), mert az addig hergelte a harc szünete alatt, hogy már nem bírta visszafogni magát, és pár csapással végzett a beképzelt diákkal.
3. Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, elutazott Beriquelre a mestere kíséretében, első csata átélése, stb)
Menekülnie kellett a templomból, mert a halott nemesfiú szülei vérdíjat tűztek ki a fejére, és meg akarták öletni, amint megtudták a borzalmas hírt. Menekülnie kellett mindent hátrahagyva, azóta sem tért vissza Tiadlanba. Onnan az Északi Szövetség különböző területeire menekült, ahová jópár Tautoen fejvadász követte, de fiú azokat is legyűrte, hála a kitartó edzésnek. Mai napig is próbálják megtalálni.
4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)
A kolostorból való sietős távozása miatt elmaradt a mestervizsgája.
5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?
A szökés és a gyilkosság miatt az iskola többet nem fogja visszafogadni.
6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Folytatni a gyakorlást, tapasztalatot gyűjteni a világról.
7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)
Csak magában hisz.


III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)
Szinte mindig lehunyva tartja a szemhéját.
2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)
Nagyszerű harcos.
3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)
A szégyellőssége. Emiatt sose mer kezdeményezni barátságkötést, vagy nem próbál udvarolni a hölgyeknek. Talán ezért volt csupán pár kisebb barátja csak tanulóévei során, és talán ezért nem szedett össze egy barátnőt.
4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
Imádjai a békés, nyugodt helyeket, ami elzárkózik a külvilág mocskától és zajától.
5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)
Az agresszív, unintelligens, bunkó és kapzsi embereket.
6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)
Fél attól, hogy mégsem érheti el célját, nem lehet ő a pszi legnagyobb mestere, ezért folyton csak a technikái erősítésén töri magát.
7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Hogy asztrális és mentális énjét 100%-ban tudja kontrollálni, teste fölött ő lehessen az úr.
8. Vannak-e a karakternek előítéletei? (nem szükséges ésszerű magyarázatot adni rá, elég hogy a karakter úgy véli ő megfelelő indokkal rendelkezik; Pl: utálom a gorvikiakat, mert egytől egyig aljas gyikos az összes)
Nincsenek előítéletei, úgy tartja, hogy az nem más, mint egyszerű általánosítás, ami az emberek gyarlóságából ered, ezért elítélni teljes mértékben az efajta cselekedetet.
9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Nem vallásos.
10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
A mágiát egy felettébb érdekes dolognak tartja, bár nem foglalkozik vele kifejezetten.
11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az? Pl.:
"Más szemében a szálkát is meglátja, magáéban a gerendát sem veszi észre."
Ő az ki elhozza mindnyájunknak a harmóniát, de jajj néked, ki megzavarod lelki békességét.

IV. Kinézet

174 cm magas, vékony testalkatú (62 kg) férfi. Hosszú, ezüst színű haját kiengedve hordja. Bőre szinte tejfehér. Fehér ruhákban jár. Szeme különös módon fehér színű, melybe ha az ember beletekint láthatja a végtelent, a nyugalom tengerét, a harmónia megjelenését.

V. Jellemrajz

Nyugodt, békés természetű csendes kyr. Tiszteli az életet, a legritkább esetben veszi csak el másoktól. Kissé szégyellős. A kolostroban történt dührohama óta nem vesztette el a fejét. De azóta a nap óta szinte mindig szomorkás hangulatú. Átkozza magát gyengesége miatt, és ez is egy plusz löketet ad a gyakorláshoz, a csendes meditációhoz.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Rannien Siey 2009.03.19. 19:59-kor.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: Rannien Siey (Aurry Hitarumo)

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.03.19. 0:13

Név: Aurry Hitarumo
Szint: 1.
Tp:
Helyszín: kiválasztás alatt

Tulajdonságok:
-Erő: 13
-Gyorsaság: 18
-Ügyesség: 17
-Állóképesség: 10
-Egészség: 10
-Karizma: 13
-Intelligencia: 14
-Akaraterő: 14+1(Pszi)=15
-Asztrál: 14
-Érzékelés: 13


Hátterek:
-Iskola (harcművész) 10 KAP
-Pszi érzékenység 0 KAP
-Faj (kyr származék) 1 KAP

KAP/szint: 39 KAP
Összesen: 11 KAP


Életerő:
-Fp.:
-Max.: 10+15=25
-Akt.: 28
-Ép.:
-Max.: 10
-Akt.: 10

Összesen: 0 KAP


Harcértékek:
-KÉ: 31
-TÉ: 48
-VÉ: 95
-CÉ: 30

Fegyverrel (harcművészettel):
-KÉ: 40
-TÉ: 63
-VÉ: 119(+Akrobatika esetén=136)
-Időigény: 3 szegmens
-Sebzés: 1K6+1

(A karakter szigorúan csak puszta kézzel harcol!)


Képzettségek:

Kp.: 14+39(KAP)=53-53=0

Alap:
-Nyelvtudás (erv tiadlani nyelvjárása) 3. fok
-Kultúra (tiadlani) 3. fok
-Helyismeret (Tiadlan) 3. fok

Kaszt:
-Harcművészet (Víz stílus) 3. fok
-Pszi (Slan Út) 3. fok
-Írás/olvasás 1. fok
-Orvoslás 2. fok
-Élettan 2. fok
-Herbalizmus 2. fok
-Esés +10%=27%
-Akrobatika +10%=27%

(A harcművészetet (választott fegyver) szándékosan hagytam ki, mert előbb elhagyta a kolostort, és ezt a képzettséget még nem sajátította el.)

Felvett:
-Nyelvtudás (közös) 3. fok 5 Kp
-Pszi (Slan Út) 5. fok 36 Kp
-Akrobatika 27%+60%=88% 12 Kp

Összesen: 39 KAP


Pszi:
Iskola: Slan Út 5. fok
Pszi pontok:
-Max.: 3(Képzettség)+14(Int)=17
-Akt.: 17


Mágiaellenállás:
-Asztrál: 14+7(Statikus pajzs)=21
-Mentál: 15+7(Statikus pajzs)=22

Elköltött KAP-ok:
-11 Háttér
-39 Kp

Összesen: 50 KAP
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
2 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség