• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
343 hozzászólás • Oldal: 19 / 23 • 1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.01.13. 20:41

A lehetőség továbbra is adott - ha igény van ilyenre lehet bármilyen rendszerben játjszani ZK-t.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.01.14. 5:54

Köszönöm a választ.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Arcady » 2009.02.14. 2:19

Azt szeretném tudni, hogy kráni vagy krán közeli legenda játszható/mesélhető e a fórumon... és ha igen, lenne e valakinek kedve játszani.
Sz. Gnóm légy szabad
Avatar
Arcady
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 38
Csatlakozott: 2009.01.22. 19:12
Tartózkodási hely: Vanaheim
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.02.14. 8:47

Üdv!

Arcady

Tudtommal igen. Krán, mint nyílt helyszín, meg van (azaz lett) nyitva, bár nem követtem figyelemmel jelenleg üzemel-e. zárt kalandban meg bármit mesélhetsz, akár nem magus világát is, így nem hiszem, hogy pont a kráni/kránközeli helyszínű kalandokkal lenne gond. :)
(Ha tévednék valamelyik vezető szólni fog.)

Egyébként kráni kalandokra eddig meglehetősen nagy jelentkezések voltak. (Engem például érdekelne az ilyesmi.) Ez a megjegyzés már lehet itt :off: .
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.02.20. 10:40

Arcady

Zártban gond nélkül mesélhető ha jól tudom és már kapásból van jelentkeződ is. :)

Üdv

Garma
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.03.02. 17:54

Üdv!

El szeretném vállalni az Északi Városállamok helyszínmederátori tisztségét.
Nem a régit akarom átépíteni, ahhoz nem nyúlok, mert más városokat szeretnék irányítani mint amit anno eredetileg a régibe beleválogattak
egy "tiszta lapot" szeretnék az Adminoktól kérni. Nem szeretnmém más archivált kalandjait összebarmolni sem, ezért szerencsésebbenek tartanék egy ilyen megoldást ha ez nem gond. Azaz új topic-altopic-ot, és egy új acc.-ot. (Nem Airun al Maremként futnék...:D)

Yvett!
PM ment, az elképzeléseimről, hogy mit szeretnék.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.03.02. 18:06

Még nem jött meg, várom azt a pm-et :)
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.03.02. 18:51

Igen bocsi, csak át kellet gondoljam, hogy konkrétan mit szeretnék, de már elküldtem a PM-et. :)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.03.02. 18:57

Ok, megjött :D - valószínűleg csak 9 után fogok válaszolni, mert most menek dolgomra :)
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2009.03.16. 10:09

Sziasztok!

Arra van lehetőség, hogy olyan zárt kalandot indítsak, ami csak a szereplők számára olvasható? Olyan történetre gondoltam (A hajsza), amiben egy csapatot azzal bíznak meg, hogy juttasson el egy tárgyat egy emberhez (aki persze nincs közel és még ki is kell nyomozni, hogy valójában hol lehet). Eközben egy (vagy akár több) másik csapatot meg azzal, hogy szerezzék meg a tárgyat. Gyakorlatilag a csapatok egymás ellenségei. JK gyilok borítékolva, de így legalább a karik jobban féltik a hátsójukat.
Így nyilván nem lenne előnyös, ha az egyik csapat konsprációit a másik olvashatná.

Jómadár
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.03.16. 15:49

Elvileg lehet gyakorlatilag sok értelme nincs mert akkor mindkét mesédnek rejtett vagy zárt topikban kell zajlania, hogy egyik csapat tagjai sem olvashassanak bele a másik topikjába. Mondjuk ezt nem az én tisztem eldönteni, de technikailag lehetséges.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2009.03.17. 7:50

Togar írta:Elvileg lehet gyakorlatilag sok értelme nincs mert akkor mindkét mesédnek rejtett vagy zárt topikban kell zajlania, hogy egyik csapat tagjai sem olvashassanak bele a másik topikjába. Mondjuk ezt nem az én tisztem eldönteni, de technikailag lehetséges.


Togar,

Nyilván php-ben megoldható (mint szinte minden, gondolom LAMP szerveren fut), a kérdés az, érdemes-e, és az admin hajlandó-e molyolni vele.

De miért mondod, hogy nincs értelme? Nyilván 2 zárt topik kell hozzá, ezt én is leírtam, csak azt nem látom, miért baj ez. Szerintem izgalmasabb a játék, ha nem csak a KM rossz/jóindulata feszül ellen a karik életösztönének, hanem egy harmadik akarat is. A sztori elég összetett hozzá, hogy ne arénaharc legyen belőle, szóval a két csapat közvetlen érintkezése nélkül is haladna a történet, de az egészben ott vibrálna a lehetőség, hogy a csapat nyomában/előtt lohol egy másik, aki a vesztüket akarja.
Ne haragudj, de nem értem a szempontjaidat, kérlek próbáld megértetni velem, miért értelmetlen ez.
Köszönöm
Jómadár
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.03.17. 11:50

A fórumos játéknak a nyíltság a lényege az hogy mások is olvashassák a játékot olyanok akik nem játszanak. Én ebből a szempontból nézem. Mert azt a topikot csak te és a jkid látják azon kívül senki más sem. Én erre gondoltam emiatt értelmetlen az én szempontomból mert jóval egyszerűbb akkor már msnen vagy más módon játszani.

Viszont azok szempontjából akik játszanak jó dolog mert izgalmas és van játéklehetőségük. Igaz csak ők látják és nem beszélhetnek róla., de legalább játszanak.

Személy szerint én emiatt nem vagyok híve az egymás elleni modulnak de különbözőek az ízlések, másrészt úgy is Con dönt :lol: Szóval részemről támogatom mert lesz játéklehetőség, másrészről viszont nem támogatom mert nem tudom olvasni a modult, ez a dilemma :lol:
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Chorax » 2009.03.17. 16:18

Nem rossz maga az ötlet Jomadar, de mi lesz, ha egyik csapat lassabban halad (több beszélgetős-semmittevős szerepjáték), mint a másik (agyonütünk mindenkit oszt annyi)? Konkrét példával élve az egyik csapat el sem hagyja Masgart, míg a másik percek alatt letudja :)
Vagy ha az egyik csapat tagjai ritkábban érnek rá felnézni az OM-re? Ilyenkor szólsz a másik csapatnak, hogy ritkábban írjanak?

Uhh, most nézem, hogy rendesen "szétoffoltuk" a topicot...
„Acélos akarat, rendíthetetlen hűség, gyakorlott kéz – a kráni légió pillérei.”
Avatar
Chorax
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 319
Csatlakozott: 2007.10.13. 19:04
Tartózkodási hely: Pogányszentpéter
Vissza a tetejére

Re: Helyszínmoderátorok, Kalandmesterek kerestetnek!

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2009.03.17. 18:25

Chorax,

szerintem is ez a legzűrösebb része a dolognak, de mivel alapvetően nem hentközpontú kalandot képzeltem el, a "gyorsan legyakunk mindenkit és továbbállunk" nem működne az üldözőknél sem. Persze ha az egyik csapat hetente szól hozzá, míg a másik naponta, akkor behozhatatlan lenne a különbség, ezt a szigorú reagszabályokkal lehetne kiküszöbölni. Bár szerintem a "valódi ellenfél" vérének szaga jelent némi többlet motivációt.
Ha viszont az egyik csapat ötletei sokkal jobban előrevinnék őket, mint a másik, akkor azt nem nagyon akarnám befolyásolni. Ez vagy korai összecsapáshoz vezetne - ám legyen, a túlélők akár be is végezhetik a vesztesek feladatát - vagy sosem találkoznak, ez esetben a kaland majdnem szokványosba menne át. Persze az üldözőknek erőfölénye van a menekülők egérútjáért cserébe.
Azért a KM fegyvertárában sok minden lapul a feszültség fenntartására. Álmok, megérzések, cselszövők, haszonlesők, látók és álbölcsek egyengetnék az utat a Városállamok kaotikus világában, hiszen a jó játék a legfőbb cél, nem a feladatvégrehajtás.

Öööö, hol lehetne ezt nem off megbeszélni?
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
343 hozzászólás • Oldal: 19 / 23 • 1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség