• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Megbeszélés

Jelentkezések

Moderátor: Admin

Téma lezárva
365 hozzászólás • Oldal: 23 / 25 • 1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.03.01. 22:51

Igen, pont ilyen elszámolásokra gondoltam.

Igen, emlékszem az erőpiramisra. Viszont annak erős hátránya, hogy csak harcosokat számlálgat... pl. egy BM-et elég nehéz bepasszírozni abba a piramisba. Márpedig ha jól tévedek, nem mindenki akar egy harcossal lenni, ha meg csak harcost csinálsz, akkor a választás lehetőségét nem nagyon adod meg...
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.03.02. 7:01

Üdv!

Ehhez az "osztott karakteres" ötlethez szeretnék hozzászólni.

Alapvetően én is azzal értek egyet, hogy aki akar és tényleg meg is csinálja az játszhasson egyedi, saját készítésű karakterrel, de emellett a játék "kereksége" megőrzéséért legyen meg a választós rész is.
Így az lenne, amit többen mondotok, hogy adott egy határidő, aki addig leadja a kész karakterét azt elbírálja a KM és jöhet azzal, aki meg nem az vagy választ vagy nem játszik.

Nos eddig csak ismételtelek/összefoglaltalak titeket.

Dreemer ötletére, hogy ezt már mostanra is vezessük be azt tudom mondani, hogy 5 fősek max a csapatok, így elvileg elegendő 5 vagy 6 ilyen karaktert legyártani, hogy még az 5. tag is tudjon csapaton belül miből választani és ne csak "a maradék" jusson neki.
A kidolgozáshoz meg szerintem lehet kérni az előrébb tartó játékosok segítségét, hogy ne mindet a KM-eknek kelljen a modul mellett megcsinálni. Mondjuk, ha a KM-ek közül 3-an csinálnak 1-1 karaktert és a maradék 3-at meg vállalja 3 játékos, akkor jövő hétvégén elvileg készen lehet a dolog.
(Egyébként azzal is egyetértek, hogy ez "csak" statisztikai és alap hátteret takarna, hogy magát a személyiséget és konkrét előtörténetet a választó játékos a stat alapján hozzá gondolhassa. Így talán valamennyire övének érezheti és mégsem kell a játéktechnikai részre várjon a KM-e.)

Javaslat a választható karakterek kategóriáira:
harcos/lovag
pap/paplovag
harcművészek
tolvaj/bárd
tapasztalati varázshasználók
varázsló

Egyetlen hátulütő, hogy a mostani találkozóra nem minden csapat áll ugyan azon az oldalon elvileg. Így nehéz annyira univerzális kulcsrakész karaktert alkotni, amit mindegyik csapatba be lehet tunkolni, de azért biztos nem lehetetlen.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.03.02. 13:32

Lehet igazatok van, de én másképp látom. Aki lusta karaktert csinálni 2 hónap alatt, az 3-4 hét alatt nem fog előtörit gyártani és személyiséget kigondolni egy adott statisztikához. Ha lenne rá ingerenciája, akarata, akkor a saját karit is elkészítette volna időre.
Ha már minden kötél szakad, akkor komplett karik kellenek, stattal, előtörivel, személyiséggel. Tetszik tetszik, nem tetszik nem játszik alapon, ha nem volt képes egy saját karit összerittyenteni.

Nekem nincs kapacitásom erre, s ha lenne sem tenném meg.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.03.02. 16:27

Yvett

Igazat adok neked, hogy aki két hónap alatt egy karaktert nem hozott össze önszántából az már nem fog épkézláb előtörténetet és személyiséget adni egy statisztikai vázhoz. Komplett karakterrel viszont általában senki nem szeret játszani, nomeg annak megalkotása időbe telik a vállalkozó "besegítőknek" is.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.03.02. 17:30

Yvett, Quator:

Teljesen igazatok van... annyi "előnye" lenne hogy a statokat nem a találkozó előtti éjszakán kell elellenőrizni. Márha engedik játszani a későket...
Meg talán egy picit "büntetés" is lenne...

Martos col Legium:

Igen, emlékszem az erőpiramisra. Viszont annak erős hátránya, hogy csak harcosokat számlálgat... pl. egy BM-et elég nehéz bepasszírozni abba a piramisba. Márpedig ha jól tévedek, nem mindenki akar egy harcossal lenni, ha meg csak harcost csinálsz, akkor a választás lehetőségét nem nagyon adod meg...


Valóban harcost nagyon hamar kiszámolja 10 szintre :) BM et kevésbé.. viszont kérlek ne feledd a táblázat eredeti célját :)
BM és bm közt aogy a legtöbb varázs tudó esetében is a birtkoolt varázs erő ami elspő sorban helyetesitheti a harcosok HM jeit... Tolvajoknál a KP lenne ez, Harcmüvészeknél a HM és Pszi pontok összesége.

Garmacor:
Dreem a táblád az oktatás bónuszt illetve a túl kicsi tulajdonságból fakadó kp-költség növekedést nem veszi figyelembe. Olyan progit írni ami ezt is lekezeli már macerásabb. Egyébként így ebben a formában nem rosz ötlet amit Dreemer írt. Magunkra vessünk, hogy nem adtuk le.


Köszönöm az észre vételt az oktatás bonuszal nem szoktam szenvedni... sem törődni behatóbban. legalábbis töbnyire... Akkor megnézem hogyan lehetne ezt is bele építeni a táblázatba...

Kelleni fog majd valaki aki teszteli rajtam kívül is.. hogy elég user freendli e...

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.03.02. 17:59

Dreemer írta:Yvett, Quator:

Teljesen igazatok van... annyi "előnye" lenne hogy a statokat nem a találkozó előtti éjszakán kell elellenőrizni. Márha engedik játszani a későket...
Meg talán egy picit "büntetés" is lenne...

Bár csak a csapatomat érinti... ÉN szerda éjfélig adtam határidőt, hogy elküldjék a késősök a karikat. Aki nem tesz ennek eleget eljöhet a találkozóra, de nem fogom engedni játszani a saját csapatomban. Úgyhogy... ez elég kemény büntetés - én ugyanis nem vállalom fel azt a fanyalgást egy előre legyártott karival való játékhoz ami várható - akkor inkább ne játsszon az illető - ahogy Castor megfogalmazta: ha akar játszani tegyen érte, ne csak oda üljön "oszt jóvan"...
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.03.02. 20:11

Kedves egybe gyültek!

Dagadó büszkeséggel adom hírül hogy megcsináltam!
Nem nem saját sütésű süteményről van szó... :)

Megcsináltam a kari lap modosiott variánsát! Ez már képes oktatási bonuszt is számolni! mi több kiszámolja menyibe kerül a képzetség!

Akit érdekel keressen fel valami módon.. pls valalki rakja fel a fórumra... vagy FTP szerverre... ezt nem tudom hogy kell..

Jah használatáról:
Megadod a képzetség fokát és a nehézségi besorolását, aztán az oktatási bonuszt ha van, ha nincs akkor 0 án kell hagyni. ha van akkor a fokát megadni. fontos hogy % képzetségek esetén a képzetség nevében kell megadni a % értéket vagy a képletet kell felül irni... a vásárolt % okkal, azt nem képes megemészteni a rendszer... Ere majd valamit kitalálok...

Amit pedig ingyen akpunk ott az öszesitö mezö elötti mezöbe az n betüt egy i re kell lecserélni csak kis i a megfelelö!

EDIT:
Elkészült a javitott béta változat...
Ez már fokok közt is tud számolni... és felhasználó barátabb.. ki probáltam szegény Quator kari lapján sebtiben... nem haszontalan :)

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2009.03.03. 7:33

küldd el mélben és felteszem fórumra.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.03.03. 13:42

Mondjuk elég sok idő volt a kari gyártásra ez tény de az is igaz hogy néha az embernek elmegy tőle a kedve, ha magamból indulok ki nekem már a helyből hatos kari is sok idő volt, mire ki találtam mit miért hogy. A tizes még nehezebb szerintem én ezt már be se vállaltam, mire elosztod a rahedli kapot és átgondolod mit mire és 82 x újraosztod az sok idő.Moondjuk az tény ha valaki rászánja az időt akkor kész kéne lennie :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.03.04. 8:21

Hát ami a karialkotás idejét illeti, ha megvan fejben a kari értsd jellemrajz, képzettségek nagy vonalakban, előtöri. Akkor a karialkotás max egy óra 10. szintre is. A koncepció kitalálása a hosszú idő, de szerintem a többség épp eleget utazik hogy tudjon agyalni rajta.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.03.04. 16:40

Főleg ha mindenki annyit ír az előtörténetnek amennyivel rendszerint te vakítasz Garma... 8) :D

Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.03.04. 19:15

Con Larrodan:

Örömmel küldeném mailben csak nem találom sehol a címedet... :(

Amúgy a jelenlegi változat már normálisan számolja a % képzetségeket is :) Külön táblázatot kapott, egyedüli hátránya hogy csak 1 oktatási bonusz tüntethető fel...

Ami azt illeti egyedül próbálgattam a működését de alaposabb teszt rá férne..
Elöző változthoz képest még történt egy-két változás... mostani rendesen számolja a KEP et öszesitö részben a kegypontra kölött KAP-ot.

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2009.03.04. 20:20

A hozzászólásaimnál van egy email gomb, esetleg a profilomban is megtalálod a címem... 8)
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.03.05. 7:03

Nem néztem meg de an egy tippem admin@onlinemagus.hu? :lol:
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.03.06. 15:02

Con Larrodan
A hozzászólásaimnál van egy email gomb, esetleg a profilomban is megtalálod a címem... 8)


Hát azt hiszem vallahol homok van a gépezetben. mostanság kialvatlan vagyok.. biztos ez az oka :(

E-mail gombot nem lelek a HSZ eknél :(

Profilban csak msn cim van :( Esetleg küldjem oda?

E-mailt sehol nem lelek... :( Mindegy majd küldöm Togar által javasolt cimre, most elenörzéskor egy sor hiba bukott ki még csinálok pár tesztet amint hiba mentes küldöm...


Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
365 hozzászólás • Oldal: 23 / 25 • 1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25

Vissza: III.OM találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség