• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

VI. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
176 hozzászólás • Oldal: 8 / 12 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Niobe » 2009.02.04. 16:12

Üdv Martos. :)

Amint időm engedi, felveszlek msn-re, de nem nagyon tudok túl sűrün fent lenni, így én alapesetben maradok a pm és csapatszervezés topikban való megbeszélésnél.
A karakterrel nehezen, de haladok, nálam inkább az excel tábla kitöltése tart hosszabb ideig, papíron már megvan a kari statja. Az előtörténet még a fasorba se :oops: , kivéve a közös előtörit, amit úgy néztem, mindenki elfogadott. :)

De igérem, időben el fogok készülni vele, neked is elgyen időd átnézni alaposan. :)

Bye.

N.
" Légy őszinte és csak a becsületre adj,
Ne mondj ki szót, mely nem a szívedből fakad. "
Avatar
Niobe
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 774
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:24
Tartózkodási hely: Budapest/Debrecen
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.02.04. 19:46

Niobe

Nem kell mindenáron felvenni, csak megadtam a címem, mint alternatív elérési útvonal...

Sürgetni meg egyáltalán nem akarok senkit. :zen:
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.02.08. 23:59

A hétre ígértem a karakterem, de nem sikerült, elnézést, megpróbálom hamarosan orvosolni a problémát.
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.02.11. 0:55

Karakterlap ment.
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.02.12. 16:44

Orwen

Ahogy tegnap ígértem, ma alaposan is átnéztem a karilapod statját. A képzettségeknél az alábbi hibákat találtam:
  • A 3. fokú fegyverhasználat megtanulása az ingyenes 2. fokról: 15-8=7 KP; 4. fokú oktatás bónusza: -2 KP; az erőd a szükséges 13 helyett csak 11: +2 KP; az érzékelésed 13 helyett csak 12: +1 KP; össz 8 KP, te pedig 6-ot írtál. Edit: :oops: A fegyverhasználat képzinél kicsit benéztem, csak az összesített táblázatot figyeltem, de a leírásánál észrevettem, hogy nincs Erő követelménye, így jó a 6 KP.
  • A 3. fokú Nekromancia megtanulása az ingyenes 1. fokról: 20-3=17 KP; 4. fokú oktatás bónusza: -4 KP; ha a 3. fokot előbb tanultad meg, mint a Tapasztalati mágia (boszorkánymester) 4. fokát, akkor az asztrálod még nem nőtt 12-ről 13-ra, tehát ez esetben emiatt +1 KP; össz 13 (vagy 14) KP, te pedig 16-ot írtál. (Megj.: ha a Pszi (pyarroni, tudatfa) 3. foka előbb volt meg, mint a BM-i mágia 4. foka, akkor ott is plusz 1 KP, ha nem, akkor jól írtad)
  • A 4. fokú Tapasztalati mágia (boszorkánymester) megtanulása az ingyenes 3. fokról: 35-20=15 KP; 4. fokú oktatás bónusza: -2 KP; az asztrálod a szükséges 14 helyett csak 12: +2 KP; össz 15 KP, te pedig 13-at írtál.
  • A 2. fokú Lovagláshoz szükség van 1. fokú Állatismeretre, mert gyenge elő követelménye (ez 1 KP, és nincs sem tulajdonság, sem képzettség követelménye.

Ui: Bocs, hogy így mindenki előtt kiveséztem a karaktered, csak gondoltam ez mások okulására is szolgálhat (részben ezért írtam ilyen részletesen)
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.02.15. 20:49

Niobe

Van néhány észrevételem:
  • Az UTK 121. oldalán ez áll (az Aschaon Tűzmesterei nevű renegát rendről szóló leírásban): "Fontos még megjegyeznünk, hogy ez az egyetlen olyan tűzmágiával foglalkozó szervezet, amely nőket is soraiba fogad, [...]" Ebből én azt a következtetést vonom le, hogy női karakter nem lehet ortodox tűzvarázsló. Szerencsédre szerintem ez f*szság, szóval én nem bánom, ha ezzel jössz. Kiváncsi vagyok, mit hozol ki a kedvenc kasztomból ;-). Viszont javaslom tanulmányozd át alaposan a Tűzmágia című fejezetet, mert nagyon sok mindent átírtak az UTK-ban!

A stat részéhez:
  • A lángtőrrel való fegyveres harcértékeidnél nem tűntetted fel a tőr statjait, bár gondolom inkább a kardodat használod, így ez csak amolyan formai hiba... Viszont javaslom a lángkard sebzésénél tüntesd fel az 5. fokból járó +1 és a rúnázásból adódó +2 Sp-t.
  • A Statikus pajzsaidba csak 12-12 Yp van beépítve, pedig 24 Yp-ból 14-es pajzs hozható létre.
  • A képzettségeknél az 4. fokú oktatás bónuszt néhol elszámoltad: min 1 Kp-t minden szintre el kell költeni! Pl.: ha az 1. fok 1 Kp, a második 4. Ugye ekkor a 2. fokig össz 5-öt kell kifizetni. Ekkor az első fok 1-2 = -1 Kp, de minimum 1; a 2. fok 5-1 = 4 Kp lenne oktatás nélkül, oktatással 4-2 = 2 Kp. Tehát a 2. fokig 3 Kp-t kell elkölteni, nem pedig 5-(2*2) = 1-et. (Legalábbis úgy vélem, így számoltál, mert ezzel a módszerrel a legtöbb képzettségnél az jön ki, amit írtál.)
  • Ha egy képzettségnél a tulajdonság-követelmény 10 feletti része kisebb, mint az a fok, amelyre fel szeretnéd venni, akkor a hiányzó képzettségpontokat Kp-val kell kipótolni (ez főleg a 3-4-ed fokú képziknél kön ki, mert minden értéked minimum 12). Pl.: az Udvari etikett/intrika követelménye az Intelligencia, Asztál és Karizma tulajdonságok, ami utóbbi a te esetedben 12. Az első két fokkal nincs gond (a fentebb leírt módon kiszámítható, hogy 3 KP-t kell rá áldozni), de a 3. fokhoz szükséges +1 Kp-t rááldozni: a fok meglépéséhez összen 10-5 = 5 (2-ről 3-ra fejleszteni) -2 (oktatás bónusz) +1 (karizma hiány) = 4 Kp kell, ami az első két fokkal együtt 7 KP, míg tecsak 4-et írtál. Ezt nem tudom másként értelmezni, mint hogy az össz 10-ből levontál 3*2-t a három fok miatt, és nem számoltál a Karizmád miatti +1-gyel. Itt jegyezném meg: gondold végig, hogy milyen sorrendben tanultad a Fegyverhasználat 4. és 5. fokát, ill a Harctéri gyakorlat 4. fokát, mert nem mindegy mikor szerezted meg a 4. fokok után járó tulajdonságbónuszt, mert kicsit megvariálja, hogy melyiknél mennyi "büntit" kapsz Kp-ban..
  • A képzettség megtanulásának a sorrendje máshol is fontos lehet: a harci képzettségeket ugyanis csak az 5. Tsz-en tanulod mind 4. fokú oktatótól addig csak az általános leírásnál szereplő képzettségeket tanítják neked. Pl.: ha a Pusztítást már 3. szinten is megtanultad, akkor nem jár a bónusz, viszont ha teszem azt csak 7-en, akkor igen.
  • Erről jut eszembe: az én értelmezésemben azokat a képziket tanulhatod bónusszal, amik vagy a Harci kategóriában vannak, vagy egy Harci képzettség előkövetelménye, így szerintem az akrobatikához és az eséshez nem jár bónusz.
  • Ha már az előkövetelményeknél tartok: a Politika/diplomáciának gyenge előkövetelménye a Történelem, tehát az előbbi 2. fokához szükséges az utóbbi első foka, illetve a Vallásismeret (pyarr) erős előkövetelménye a Kultúra (pyarr), vagyis ennek 2. foka is szükséges kiegészítése a mostani képzettséglistádnak.
Asszem a stat többi része rendben van, viszont a képzettséglistát mindenképpen számold át, mert így nem elfogadható (én kb 35-40 Kp-nyi differenciát számoltam pozitív irányban, azaz ennyivel költöttél többet, mint amennyi Kp-d 10. szintig összegyűlt).

A felszerelés listához az észrevételeim:
  • Comb- és lábszávédőt, ha nagyon akarsz, szerintem az alkarvédő árának 1,5-2x-ének megfelelő árban vehetsz, már csak az anyagköltség miatt. Viszont ez plusz VÉ-t nem ad, csak 1 SFÉ-t a lábra ment találatok ellen, és +1 MGT-t is a súlya miatt. (én az MGT-t pozitív számokban mérem). Egyébbként (bár ez már csak magánvélemény, nem tiltom meg) szerintem a pikkelyvért mellé nem szokás ilyeneket felvenni, ez a teljesvértnél van csak.
  • A gyógyitalokat ne a varázstárgyakhoz írd, mert erre nem vonatkozik a 140 ingyen mana (azaz marad még 65 Mp egy akármilyen varázstárgyra). Az árak - ha jól tudom nincs pap a csapatban - a következők (a papi Gyógyítás varázslatnak megfelelően): 1 Ép -> 4E = 4 Kep = 6 arany; 1 Fp -> 1E = 1 Kep = 1,5 arany. Mellesleg jól meggondoltad, hogy ennyi gyógyitalt hozol? 3 adag 4 Ép-s plusz egy 20 Fp-s az összesen 3*4+20/2 = 24 Ép-nek megfelelő adag, és az egész csapat vihet 50 Ép-nyit! Vagy te vagy a fél csapat "gyógyital-beszállítója"?

Az előtörténet rendben van, csak arra kérdeznék rá, hogy mennyire vallásos a karaktered (mondjuk egy 10-es listán, ahol az 1 a "vasárnapi" hívőt, a 10 pedig a vallási fanatikust jelenti)?
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.02.15. 20:58

Lorgar, Gorordak

Hogy álltok karaktereitekkel? Már csak 2 hét van a leadási határidőig (márc 1), lassan el keéne küldeni az első változatokat (úgyis találok benne hibákat :twisted:)! Legalább életjelet adjatok magatokról :)
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Niobe » 2009.02.16. 7:59

Martos. :)

Úristen, korán reggel ez nekem fájt. :lol:
Nem az első karimat csinálom, de ennyi hülyeséget elszámolni, komolyan mondom, dobtam egy hátast. Mármint saját magamtól. :)

Szóval köszi, hogy ennyire alapos voltál, igyekszem kijavítani mindent.

Üdv. :D

N.
" Légy őszinte és csak a becsületre adj,
Ne mondj ki szót, mely nem a szívedből fakad. "
Avatar
Niobe
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 774
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:24
Tartózkodási hely: Budapest/Debrecen
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2009.02.16. 14:26

Üdv!


Van néhány hiba amit én is észre vettem, de nem mindet, várom az átnézés eredményét.
Az elő tőrivel vagy a karterrel kapcsolatos kérdéseket várom. Asszem mindenre tudok válaszolni :D


Csáó.
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.02.16. 19:44

Elkészült a karakterem, Martos átnézte a dolgokat, és eddig jónak tűnik. A jelenlegi előtörténet. A közös részt kellene még finomítani.

"A vakok országában a félszemű a király"

Shulurban született, valamelyik felmenője kyr volt, de megbánthatta tettét, mert sarját elvettte magától.
Az utcán élt, és hozzászokott a shuluri túlélés mindennnapjaihoz. Szerencséjére felfigyelt rá az Ascens Morga, nem titkolt származási előnye miatt. Tanulhatott, és ki is használta. Ne volt kiemelkedő tehetség, de erőt vett magán, és a kitűzött cél felé haladt.
Tanulóévei végére pár társát barátjának nevezhette, de sohasem kerültek igazán közeli baráti kapcsolatba. Egyszerűen toron nem volt az ország, ahol tőrt engedhetsz a hátad mögé. Mestervizsgája egy egyszerű feladat volt: egy csomagot kellett Ifinből Shulurba vinnie. A csomag sokkal értékesebb volt, mint aminek feltüntették, és több csomagvivő indult meg vele. Az érdekesség, hogy rajta kívül majd minden futárral végeztek orgyilkosok, de ő karcolás nélkül érkezett meg a nemesi ház portája elé. Ezek után több feladatok kapott céhétől, többnyire testőrfeladatokat kellett ellátnia, sokszor inkább a diplomáciára, mint a varázshatalmára volt szükség. Újabb évek teltek el, négy ízben résztvett a mesterei parancsára a shuluri jellegű viadalon. Négy ízben harcolt egy bizonyos ork gladiátorral, amikor pedig egy gazdag nemesi ház szolgálataiba állt megemlítette nekik az udvari ork tehetségét. A ház szolgálatában dolgozott újabb évekig, mikor a ház legidősebb fiúgyermekét kellett volna védelmeznie az orkok társaságában. Egy megszervezett orgyilkos csapat azonban meglepte őket, és végeztek az örökössel. Ez volt Ash'yorr, és az ork halálos ítélete. Átgondolták a dolgot, és a menekülés mellett döntöttek:
Felhasználva kapcsolataikat egy kereskedőhajón meghúzódva abasziaszion keresztül hagyták el Toront.

A szeméről nem beszélt. Hogy mikor vesztette el jobb szeme világát homály fedi, mindenesetre még azelőtt, mielőtt a galdiátorral találkozott volna. A legtöbb, amit kiszedtek belőle csupán ennyi:
"Kis áldozat volt."

Évekig csak délre utaztak, és kerülték a feltűnést, ám egy téli éjjelen egy Gossec nevű városkába érkeztek. Ekkor a kereskedőhercegségek valamelyik aprócska hercegségében voltak épp. A városka lakóinak fura eltűnései felkeltették a kyr figyelmét, aki önálló nyomozásba kezdett. Megtehette, a fogadós leánya is eltűnt, és mindent megadott, csak hogy megtalálják a külhoni "lovagok". Az eltűnések növekedésével azonban már a herceg poroszlói is beléptek a játszmába. Hosszadalmas nyomozás, és nem kevés áldozat után megtalálták a tettest, egy megcsömörlött nemest, aki már évekkel ezelőtt eszét vesztette, amikor visszatért egy Gorvik ellen folytatott háború zsoldosaként.

Ezek után csend következett be, viszonylag békésen utaztak tovább. Később a folyamatosan változó politikai helyzet miatt egy csatározásba is belekerültek, melynek során egy ízben egy Delcroelle-nek nevezett várban szolgáltak az ostroma idején. Hetvenöt napnyi ostrom után megjött a felmentő sereg, és a megfáradt támadók megadták magukat. Az ostrom alatt ismerkedtek meg egy szabadszellemű varázslóval, aki hozzájuk hasonló módon független életet élt. GORODAK KARAKTERÉNEK NEVE hívták.

Újabb hónapok teltek el, és már kis hazájuknak mondhatták a hercegségek környékét. Egyszer felfigyeltek egy olyan megbízásra, amely valami értékes tekercsek felkutatására hívta fel a kalandorokat. Megkeresték a varázslót, és nekivetették magukat a keresésnek. Végül egy barlang mélyén akadtak rá, de mikor újra meglátták a napfényt kellemetlen meglepetésben részesültek:

Kopasz rőtruhás férfiakból álló kompánia állta el az útjukat, s a falu népét, -kik a tekercset rejtő hegyen éltek- tartották túszként. Az a nap túl véres volt, túl kegyetlen, hogy vissza tudjon emlékezni. Nem akar róla beszélni, de sohasem felejti el. A rőtruhások vezetőjek gyáván megfutamodott, míg egy másképp gondolkodó társukban szövetségesre leltek. Bosszút esküdtek, megtalálják a renegátot, és bosszút állnak megbízóján is.

A nyomok Sheral bércei felé vezettek...
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.02.16. 20:47

Gorodak, ahogy ígértem nálad is találtam hibát, ígyhát most a te karidat is átvilágítom:
  • A 7 tulajdonságból, amit felvittél 4. fok fölé 7 bónusz tulajdonságpont jár, de te csak 6-ot osztottál ki. Persze nem erőszak a disznótor... :lol:
  • Szerintem a manabónuszok nem adódnak össze ha több mágikus iskolát is felhúzol 3. fok fölé, csak a legmagasabb fokú számít. Bár ebben nem vagyok biztos, csak azért mondom, mert azt viszont tudom, hogy a pszinél így van.
  • A visszacsapó íjra felvetted a 4. fokot de a fegyveres harcérték résznél nem tüntetted fel sem a fegyver, sem a képzettség módosítóit. Bár ez inkább csak formai hiba.
  • A Szellemek jóindulata háttér adta TME nem összeférhetetlen a pszipajzsokkal, legalábbis én nem találtam erre szabályt, de azért rákérdezek a dologra, hátha valaki nálam okosabb felvilágosít. Addig is az a véleményem, hogy ami nincs megtiltva az szabad, így nyugodtan kitöltheted a megfelelő részt. 8)
  • Bár a vadonjárásra kapsz oktatásbónuszt a félelfséged miatt, de ugye ez csak 3. fokú, így csak a 3. fok eléréséig "hat". Azaz a negyedik fokhoz már nem tudod beszámítani, így itt egy Kp-val többet kell fizetned. Ugyanez igaz a lovaglásra is.
  • Vagy a lovaglásnál vagy a fegyverhasználatnál eggyel kevesebb Kp-t költöttél: amelyiket előbb tanultad meg, annál még csak 13-as lehetett az ügyességed, ezért a 4. fokra való felfejlesztésénél +1 adódik a Kp-igényhez.
  • A szexuális kultúra 2. foka viszont csak 3 Kp, nem 4
Eredmény: 2 Kp mínusz, ezt tessék javítani! Egy kérdés: a 4. szint elérése előtt hogy varázsol a karaktered? Illetve nem is ez a probléma, hanem hogy hogyan nyerte vissza a manáját, mert ugyan a godoni pszi 3. fokával erre lehetősége nyílik, de ezt csak 4. Tsz-en tanulta, ha jól értelmezem azt a táblázatot, amit csináltál. Ja, és a pszi 3. fokától kapsz szintenként +1 Yp-t, ahogy a 4. foktól +2-t. A másik: ha 6. szinten megtanultad a 4. fokot, akkor már a 6. szinten is jár a 2 ingyen pont. És még egy utolsó kérés: ha tudod, kicsit rendezd át hogy mikor vetted a pszi- és manapontjaidat a KAP-jaidból, mert szerintem nem igazán lehet azt csinálni, hogy "tartalékolsz" későbbre. Mivel soha nem költöttél előre, és összesítésben sem lépted túl a "keretet", emiatt nem fogom visszautasítani ha így hagyod, csak szépen kérlek.

A felszereléslista nekem meglehetősen hiányosnak tűnik. Konkrétan szerintem még mindig a példatárgyak szerepelnek benne...

Előtörténet:
  • Semmiképpen nem engedélyezem, hogy a karakter faja barnás szőke legyen, legfeljebb a hajszíne. :lol:
  • Ha jól veszem ki, egy démon ölte meg a szüleidet. Ezt nem ártott volna leírni a "Gyermekkorban történt jelentős családi tragédiák" pontba. Szerencsére máshol utaltál rá, így annyira nem gond. Mellesleg milyen fajta démon volt?
  • Gondolom nem vallásos a karaktered, és azért nem válaszoltál az erről érdeklődő kérdésre...
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.02.16. 22:00

Orwen, köszönöm, hogy leírtad, hogy marad együtt egy ordani, két száműzött toroni és egy felföldi. Szerintem egy ilyen érdekszövetségnél jobb ok nem is igen lehet.

A Sheralt magadtól találtad ki, avagy olvastál valami információt erre vonatkozóan? Nem mintha bajom lenne vele, az igazat megvallva szóba is került mint lehetséges helyszín, szóval még meg is könnyítettétek a helyzetem. Viszont ugye a kaland nem arra épül, hogy ti üldöztök valakit, szóval nem ott fogtok a nyomára bukkanni, csak egy közvetítő lesz ott. (Legalább arra az esetre is lesz forgatókönyv, ha túl gyorsan befejezitek a modult :)) Akkor leírom azt, hogy mit tud Niobe karaktere, amit nyilván veletek is megosztott: hogy miért mentek épp oda, ahova.

Tehát a tűzvarázslók csapatának vezetője //a továbbiakban legyen mondjuk Marcus a neve, bár ha valakinek van jobb ötlete, szívesen várom - a névadás sose volt az erősségem// pálfordulása után ismeretlen helyre távozott. Azonban néhány falubeli, akik a csetepaté ideje alatt kint voltak a földeken, látták, hogy merre menekül. Így amint felépültetek súlyos égési és egyéb sérüléseitekből, a nyomába eredtek.
Van ugyan 2-3 hét lemaradásotok, de eddig a szerencse veletek volt: mindig sikerült útbaigazítást kapnotok az útba eső falvakban. Ez nem csoda, hisz egy tűzvarázsló meglehetősen feltűnő jelenség, és mivel nincs nagy tapasztalata a vadonban, nem mert letérni a többé-kevésbé biztonságos útról. (Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy mikor néhány bandita megpróbált az utatokba állni, nem egynek arcán és karján csúnya égési sebek nyomai látszódtak. Mikor azonban meglátták a tűzvarázslót köztetek, sokkal barátságosabbak lettek, és ők is "szívesen" elláttak némi információval az útirányról)
Néhány heti üldözés után, mikor a Sheral bércei már jókora darabot eltakartak a horizontból, Ariana rájött hová igyekszik a renegát: az egyik hegyen, magasan a hóhatár felett egy apró kolostora húzódik meg a Tűzkobrának. Meglehetősen elzárt és jelentéktelen rendháza ez Sogronnak, így hát Marcus joggal remélhette, hogy árulásának híre ide még nem jutott el, és megpihenhet egy kicsit. Az nyilvánvaló, hogy sokáig persze nem maradhatott ott, hisz bármily elszigetelt is, a hírek előbb-utóbb mindenhová eljutnak. Viszont ahogy erre rájött, az is nyilvánvaló volt, hogy most sok időt lehetne hozni rajta, hisz az út nagy kerülőt tesz addig.
Tehát a következő településen feltöltöttétek tartalékaitokat, és meleg ruházatot vettetek, tudván, hogy bár még csak ősz eleje van, a hegyekben szükség lesz néhány extra rétegre. //Persze ez senkire nézve nem kötelező, aki nem akarja, annak nem kell költenie erre... De készüljön fel legalább egy tüdőgyuszira - vagy inkább kettőre :twisted:// Innentől kezdve - mindenki beleegyezését élvezve - a félelf vezette a csapatot, hisz tudjátok: ösztönei és képességei alapján a legsűrűbb erdőben sem téved el.
Az út vargabetűjét sikeresen levágva úgy gondoljátok, hogy legalább egy hetet nyertetek, ami - ha Marcus tényleg a kolostorban maradt néhány napra - akár lehet több is. Ami biztos: a szerzetesek meg tudják mondani, hogy merre tovább.

A modul meg valamikor akkor kezdődne, mikor eléritek a kolostort. Ez megfelel mindenkinek? Ha nem, akkor visítsatok, és kitalálok valami mást - vagy akár ti is, én meglehetősen demokratikus vagyok :D Ami biztos: meg fogtok érkezni a kolostorba, ebből nem engedek.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Niobe » 2009.02.16. 22:32

Üdv. :)

Akkor szép sorjában: :oops:

Igaz, a tőr értékeit már kifelejtettem, de pótolom, úgyis kell pár felszerelést is írnom. Pláne, hogy hidegbe fogunk kóvályogni. Mondtam már, hogy utálom a hideget? Tiszta morcos leszek tőle. Remélem a társaim el fogják tűrni ezt a kis női szeszélyt tőlem. :lol:

Feltüntettem a lángkard táblázata mellett külön megjegyzésben a + sebzéseket, de akkor átírom a helyére is.

Statikus pajzs: Köszi, hogy szóltál, ezt mindig elrontom. :?

Képzik: Mivel a kp pontok nem adódnak össze a tanulásnál, így szerintem jól számoltam a te példádat idézve a 2 fokú képzit 1 kp-ért, 3 helyett. Vagy más példa: 3 fokú fegyverhasználat alap esetben 15 Kp. Oktatás bónusszal 15-(3*2)= 9 Kp. Ezt a szisztémát alkalmaztam minden esetben.

Akrobatika és esés: Mivel nem erőből, hanem ügyességből forgatom a fegyvert, nincs akkora erőm, hogy védelmemre tanuljak pajzshasználatot, és még cipeljem is, ezért tanultam akrobatikát, és emiatt esést is, hogy a pl. szaltó után ha véletlenül megcsúszom, ne essek pofára. Szóval, a pusztító tűz útja irányzatot választottam, ami ugyebár elég rendesen harcos rend. Ott pedig 5. szinttől tanítanak mindenféle harci, és a hozzájuk kapcsolódó tudományos és világi képzit, függetlenül attól, hogy nem elsődleges. Mivel a 8 és 9. szinten tanultam őket, ezért bátorkodtam beírni 5%-kal a képziket.

Tul. követelmények miatti + pontok:
Fegyverhasználat: 1. szinten 18 pont helyett 20, mivel 2-ről 4. fokra viszem fel, és az erőm csak 12. Adok +1 tul. pontot a gyorsaságomra, így az lesz 14. Tehát emiatt nem kell + 1 pontot áldozni.
Fegyverhasználat: 10. szinten: 4-ről 5. fokra. 15+4 az erő és a gyorsaság miatt, tehát ott jó a 19 pont.
A harctéri gyakorlatot azért csak az 5. szinten tanulom meg, mert nem elsődleges képzi, és a rend csak onnantól tanítja 4. fokú oktatás bónusszal.

Udvari etikett: 4 helyett 5 pont. Jogos.
Úszás: 2 helyett 4 pont az erő és az egészség miatt.
Történelem: 1. fok. Ok, megtanulva. Kitöröltem, mert tanultam volna helyette démonológiát, és nem vettem észre, hogy az kötelezően kell.

A lábszárvédőt kihagyom, főleg, hogy nagyon hideg lévén vastagon fel leszünk öltözve, meg arra ott a csizma. Viszont combvédő az lesz.

Első körben ennyi. Nem javítom, amíg nem engedélyezted a fentebb felsoroltakat.

N.
" Légy őszinte és csak a becsületre adj,
Ne mondj ki szót, mely nem a szívedből fakad. "
Avatar
Niobe
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 774
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:24
Tartózkodási hely: Budapest/Debrecen
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.02.16. 22:56

Martos: olvastam :)

Részemről a kolostor, és a nekünk szánt elővezetés megfelel.
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.02.17. 0:56

Niobe írta:Feltüntettem a lángkard táblázata mellett külön megjegyzésben a + sebzéseket, de akkor átírom a helyére is.
:oops: Igazad van, az ötödfok bónusza tényleg ott van, csak nem ott kerestem. Viszont a rúnakardodnak alapból 2-vel nagyobb a sebzése egy átlagos hosszúkardhoz képest, ezt sehol nem jelezted, szóval valamilyen szinten mégis jogos, hogy szóltam...

Niobe írta:Képzik: Mivel a kp pontok nem adódnak össze a tanulásnál, így szerintem jól számoltam a te példádat idézve a 2 fokú képzit 1 kp-ért, 3 helyett. Vagy más példa: 3 fokú fegyverhasználat alap esetben 15 Kp. Oktatás bónusszal 15-(3*2)= 9 Kp. Ezt a szisztémát alkalmaztam minden esetben.
Asszem nem értettél meg. Nézzük akkor a te példádat: fegyverhasználat 3. fokig, fokonként bontva: 2+6+7 (összesen 15). Az UTK 159. oldalán ez áll: "A híres oktató által tanított képzettség Kp költsége [fokonként] 2-vel csökken (de legalább 1), [...]" Felhívnám szíves figyelmedet a zárójeles részre. Ez az én olvasatomban ugyanis azt jelenti, hogy minden fokon csökkenti 2-vel, amennyiben így nem kerül egy alá. Namármost. Számoljunk: 15=2+6+7, oktatással 2(-2)+6(-2)+7(-2)=1+4+5, mert az első foknál nem csökkentheti 1 alá. Így a fegyverhasználat 3. foka 10 Kp lesz. A saját példámat hozva ismét: 2. fok: összesen 5 Kp, fokokra lebontva 1+4; oktatás bónusszal 1(-2)+4(-2)=1+2, mert nincs olyan jó oktató, akinél az első fok -1 Kp-ba kerülne, viszont így valóban 3-nak kell kijönnie. Egy misztikus képzettségnél (pl a tapasztalati mágiád), ahol már az első fok is 3 Kp-ba kerül, jogos a te számolási módszered, mert ott 1. fokon is van hová csökkennie a Kp-igénynek.

Niobe írta:Akrobatika és esés: Mivel nem erőből, hanem ügyességből forgatom a fegyvert, nincs akkora erőm, hogy védelmemre tanuljak pajzshasználatot, és még cipeljem is, ezért tanultam akrobatikát, és emiatt esést is, hogy a pl. szaltó után ha véletlenül megcsúszom, ne essek pofára.
Akrobatika: egye fene, meggyőztél, megkapod a bónuszt.
Esés: még mindig nem látom létjogosultságát egy harcosnál, mert nem arra való, amire leírtad. Nem az esés esélyét csökkenti, hanem ha más estél, akkor a sérülés mértékét. Egy szaltó esetében még ha el is veszted az egyensúlyod és elesel, nem fogsz 1-2 Fp-nél többet sérülni, szóval sok értelme nincs is ennek a képzettségnek, ha csak ezért akarod felvenni. Ha meg más célod is van vele és mindenáron tanulni akarod, akkor tessék igenis fizetni érte 1 Kp/3% arányban. Egyébként az akrobatikánál járó VÉ bónuszt pont azért kapod, mert az ugrabugrálás közben nem szoktál elesni, tudod mire vagy képes. (Ha valaki képzetlenül próbálkozna ilyesmivel harc közben, akkor minimum egy ügyességpróbát kérnék tőle, különben úgy eltaknyol, mint annak a rendje)

Niobe írta:Tul. követelmények miatti + pontok:
Fegyverhasználat: 1. szinten 18 pont helyett 20, mivel 2-ről 4. fokra viszem fel, és az erőm csak 12. Adok +1 tul. pontot a gyorsaságomra, így az lesz 14. Tehát emiatt nem kell + 1 pontot áldozni.
Fegyverhasználat: 10. szinten: 4-ről 5. fokra. 15+4 az erő és a gyorsaság miatt, tehát ott jó a 19 pont.
A harctéri gyakorlatot azért csak az 5. szinten tanulom meg, mert nem elsődleges képzi, és a rend csak onnantól tanítja 4. fokú oktatás bónusszal.
Fegyverhasználat: ahogyan a oktatás bónuszt, úgy a tulajdonság büntetést is fokonként kapod: 2-ről 3-ra fejlesztéskor +1 az erőd miatt, majd 3-ról 4-re ugyanezen ok miatt +2, így a 20 mindjárt 21. Ugyanakkor a tulajdonságbónusz azért jár mert megtanultad a 4. fokot, nem pedig azért, mert meg akarod tanulni. Így a +1 a gyorsaság csak az után lép érvénybe, hogy megvan a 4. fok, a tanuláskor még 13-asnak minősül a gyorsaságod. Vagyis ezért is fizetni kell egy Kp-t, összesen tehát 22 Kp kell a 4. fokhoz. Az 5. fokkal egyetértek.
Harctéri gyakorlat: csak annyit fűznék hozzá, hogy az előtörténeted alapján szerintem már korábban megvolt legalább az 1. fokod. Ez egyébként csak 1 Kp, tehát ha a fentebb részletezett számolást alkalmazod, akkor így is ugyanannyi Kp-t kell költened, lévén hogy 1. fokon úgysem csökkentené az oktatás a Kp-igényt. ;)

Niobe írta:Udvari etikett: 4 helyett 5 pont. Jogos.
Úszás: 2 helyett 4 pont az erő és az egészség miatt.
Etikett: fentebb részletezett okok miatt nem 4 pont a 3. szint, hanem 1(-2)+4(-2)+5(-2)=1+2+3=6 Kp, de egyébként tényleg +1 jön a karizma miatt. (összesen tehát 7)
Úszás: hasonlóan nem 2, hanem 1(-2)+2(-2)+5(-2)=1+1+3=5 Kp, viszont a +2 kettő itt is helyes.

Niobe írta:A lábszárvédőt kihagyom, főleg, hogy nagyon hideg lévén vastagon fel leszünk öltözve, meg arra ott a csizma. Viszont combvédő az lesz.
Bocsi, csak most jutott eszembe, hogy elolvassam a könyvben a pikkelyvért leírását :oops: Viszont ott azt írják, hogy gyakran leér a térd alá, így szerintem a combvédőre sem lesz szükséged... Ha mindenképpen szeretnél, akkor azt mondom, hogy az ára egy alkarvédő árának kétszerese, és +1 SFÉ-t biztosít a lábat ért támadások ellen. MGT-t nem ad, mert rendes vagyok :wink:
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
176 hozzászólás • Oldal: 8 / 12 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Vissza: Csapatszervezés

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség