• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Rannien Siey (Narim Kirs)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
3 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Rannien Siey (Narim Kirs)

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.02.09. 18:51

Név: Narim Kirs az Árnyék
Kor: 13
Faj: ember
Nem: Férfi (fiú :lol: )
Jellem: Élet-Káosz
Kaszt: Tolvaj (besurranó)


I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Erionban született, és ott is nevelkedett.
2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Szüleiről semmit se tud, árvaházban nevelkedett.
3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)
Családja nem volt, de a nevelő otthonban mindent megkapott amire szüksége lehetett.
4. Gyeremkkorban történt jelentős családi tragédiék (ha voltak ilyenek)
Leégett az árvaház, de ő még időben ki tudott menekülni, de sajnos csak nagyon kevesen élték túl. Ekkor volt 9 éves.
5. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
Az árvaházban tanították írni és olvasni. Miután sikeresen túlélte a katasztrófát, napokig az utcákon bolyongott, míg rá nem talált egy kisebb tolvajbanda. A banda "befogadta, mert mivel még kicsi könnyen be tud mászni a szűk járatokba, és könnyen elfér bárhol, így hasznos lehet még számukra. Ők kezdték tanítani neki a besurranás alapjait.
6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek)
A tolvajok befogadták, megmentették az éhen halástól, és esélyt kapott egy új életre.
7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulata, az apja kovács volt, stb.)
Lásd fentebb.
8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
Nagyszerűen tud lopózni és rejtőzködni.
9. A karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása. (Pl: van egy fogadós nagybátyám Erionban)
Nincsen családja, legalább is nem tud róluk.
10. Mi volt a karakter "hobby"-ja? (Olyan képzettségek -ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)
Imád a sípján játszani, amit még az árvaházban faragott.



II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
Többször érzett már vágyat a másik nem képviselői iránt, de eléggé félénk ha nőkről (esetében lányokról) van szó. Több gyerekkel megismerkedett az utcán, velük szokott beszélgetni, másokat bosszantani, macskákat kergetni (már amikor nem a napi betevőjéért küzd).
2. Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)
Calyd Ervil, az életben maradt tolvaj.
3. Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, elutazott Beriquelre a mestere kíséretében, első csata átélése, stb)
Felakasztották eddigi pártfogóit, mert lebuktak egy nagyob csempész akció során (10 éves volt). Egyiküknek sikerült megmenekülnie, ő folytatta Narim tanítását.
4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)
Az első egyedül sikeresen véghez vitt "akciója".
5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?
Éljen úgy ahogy szeretne, kötöttségek nélkül.
6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Megalapozni a jövőjét, hogy ne a zsebtolvajlásból éljen.
7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)
Calydhoz, mert ő nevelte fel.


III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)
Mindig körbe-körbe tekintget, nézi a körülötte álló embereket, esetenként a zsebüket.
2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)
Kiválóan tud osonni és rejtőzködni.
3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)
Könnyen elpirul, ha egy szép lány őt nézi.
4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
Ímád a sípján játszani.
5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)
A gazdag, elkényeztett gyerekeket.
6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)
Hogy bitófára kerül.
7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Mindig is csodálattal tekintett a mágiahasználókra. Az álma. hogy ő is az lehessen. Úgy véli képes lehet rá, mert az árvaházban is furcsa dolgok történtek időnként körülötte.
8. Vannak-e a karakternek előítéletei? (nem szükséges ésszerű magyarázatot adni rá, elég hogy a karakter úgy véli ő megfelelő indokkal rendelkezik; Pl: utálom a gorvikiakat, mert egytől egyig aljas gyikos az összes)
Nincsenek kifejezetten előítéletei, de azokat mind egy szálig megveti, akik képesek élvezetből ölni.
9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Nem vallásos.
10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Szerinte a mágia nagyon fontos mindenki számára, és szerinte maga a nyers hatalom, amivel bármit el lehet érni. Rajong a varázshasználókért.
11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az? Pl.:
"Más szemében a szálkát is meglátja, magáéban a gerendát sem veszi észre."
"Ne tévesszen meg, hogy még gyerek, hiszen kicsi a bors, de erős (és leleményesebb sok felnőttnél is)."


IV. Kinézet

161 cm magas 44 kg súlyú rövid, kócos barna hajú utcakölyök. Viszonylag nagy, barna szemei vannak. Tekintete akár egy fenőtté. Egyszerű paraszti ruhákban szokott mászkálni a városban.


V. Jellemrajz

Az idegeneket mindig bizalmatlanul figyeli, de ha valaki elég jól megnézi, akkor felfedezheti benne a gyermeki kíváncsiságot. Ez merőben más, ha látja az idegenen, hogy az varázshasználó. Ilyenkor általában észrevétlenül követi az illetőt ameddig csak tudja. Ha észreveszik, akkor rögvest futásnak ered, és amint lehetősége adódik rá elbújik valami biztos helyen, és hosszú percekig mozdulatlanul vár ott. Az ismerőseivel mindig barátságos. Harcba ha teheti nem keveredik, de mestere azért megtanította, hogyan védheti meg magát.


VI. Felszerelés

-Tőr (a csizmájában)
-Könnyű nyílpuska (Calydé van, de bevetések során kölcsönkapja tőle)
-Ruha (2 váltás mellé)
-Tolvajkulcs készlet (Calydnál)
-1 köteg drót (zsebében, zárnyitáshoz használja)
-Zsebmetsző kés (övében)
-Síp (zseb)
-Kulacs (öv)
A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára Rannien Siey 2009.02.16. 19:13-kor.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: Rannien Siey (Narim Kirs)

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.02.09. 22:12

Név: Narim Kirs
Szint: 1. Tsz
Helyszín: kiválasztás alatt


Erő: 13-1(kor)=12
Gyorsaság: 16-1(kor)=15
Ügyesség: 16
Állóképesség: 11-1(kor)=10
Egészség: 10
Karizma: 15
Intelligencia: 14
Akaraterő: 13
Asztrál: 13
Érzékelés: 14


Fp: 10+13=23+3(KAP)=26
Ép: 10

Összesen: 3 KAP


Hátterek:
-Iskola (tolvaj) 6 KAP
-Mágikus fogékonyság 1 KAP
-Sugallat 1 KAP

Összesen: 8 KAP
42 KAP/szint


KÉ: 15+14=29
TÉ: 12+15+16=43+1(KAP)=44
VÉ: 60+15+16=91+1(KAP)=92
CÉ: 16+14=30+1(KAP)=31

Összesen: 6 KAP

Képzettségek:

Kp: 14+33(KAP)=47-47=0

Alap:
-Nyelvtudás (pyarroni) 3. fok
-Kultúra (erioni) 3. fok
-Helyismeret (erion) 3. fok

Kaszt:
-Fegyverhasználat (tőr jellegű fegyverek) 2. fok
-Álcázás/álruha 2. fok
-Mechanika 2. fok
-Számtan/mértan 2. fok
-Értékbecslés 3. fok
-Orvtámadás 1. fok
-Jelbeszéd 1. fok
-Szabadulóművészet 1. fok
-Csomózás 1. fok
-Lélektan 1. fok

Kp:
-Fegyverhasználat (nyílpuskák) 2. fok 4 kp
-Írás/olvasás 2. fok 4 kp (árvaház)
-Szerencsejáték 3. fok 4 kp (Calyd vitte el többször is a Szórakozó negyedbe)
-Nyelvtudás (erv) 2. fok 3 kp

Százalékos:
-Rejtekhely kutatás 30+14=44%
-Zárnyitás 30+16+20=66% 4 kp
-Zsebmetszés 10+16+30=56% 6 kp
-Lopódzás 30+16+35=81% 7 kp
-Rejtőzködés 30+16+35=81% 7 kp
-Mászsás 30+16+10=56% 2 kp
-Esés 15+16=31%
-Akrobatika 30+16+25=71% 5 kp
-Csapdakeresés 20+14=34%
-Veszélyérzék 15+14=29%

Összesen: 33 KAP

KAP-ok:
-8 Háttér (8 KAP)
-3 Fp (3 KAP)
-3 HM (6 KAP)
-33 Kp (33 KAP)
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: Rannien Siey (Narim Kirs)

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.02.16. 19:14

Vagyon: 1K10 = 6 [6]arany
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
3 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség