• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Altair (Altair de Larton)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
17 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Altair » 2009.02.03. 17:12

- Név: Altair de Larton
- Kor: 21
- Nem: Férfi
- Faj: Ember
- Kaszt: Paplovag (Domwik)
-Jellem: Rend-Élet


I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Shadoni, ott is születtett.
2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Apja idősebb (nyugdíjas) zsoldos, anyja nem dolgozott, mert nemesi származású.
3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)
Kisnemesi család volt, kastély és némi földterület (kb 200 hektár) egy faluval.
4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
Domwik paplovagrendben (Isten Kardja) tanult.
5. Gyeremkkorban történt jelentős családi tragédiék (ha voltak ilyenek)
Anyja betegségben meghalt, mikor ő a rendben tartózkodott. Ezt nehezen dolgozta fel.
6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek)
Felvétele a paplovagi rendbe.
7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulata, az apja kovács volt, stb.)
A család már régóta Domwik hitű volt. Mivel ő másodszülött, ezért valami hivatásra szüksége volt. Testi adottságai megengedték, hogy lovag legyen, de hite erős volt, ezért beállt Domwik paplovagjai közé.
8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
Nem ért különösen jól semmihez.
9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása. (Pl: van egy fogadós nagybátyám Erionban)
Apja, és bátyja a kastélyukban élnek, támogatják őt szóval is, és pénzzel is, ha kell.
10. Mi volt a karakter "hobby"-ja? (Olyan képzettségek -ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)
A fiatal paplovagokkal szerették a fegyveres gyakorlás mellett puszta kézzel is összemérni magukat. Ez ma is előfordul, ha visszatér a rendjéhez. Az említett pap sokat mesélt neki Erionról, mivel akkor ő még sohasem járt Shadonon kívül.


II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
Barátja egy Divinus Aspro nevű idősebb pap a rendben, de mindenkivel jóban van.
2. Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)
Legfőbb pártfogója a bátyja a birtokon. Rajta kívül komolyabb nincs. Ellenségeket megpróbál nem szerezni és ez eddig sikerült is.
3. Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, elutazott Beriquelre a mestere kíséretében, első csata átélése, stb)
4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)
Nem volt igazi mestervizsgája. Tanítói érettnek vélték e felszentelésre és felszentelték.
5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?
Legyen igaz hívő, támogassa a szegényeket és elesetteket és súlytson le Domwik ellenségeire, valamint természetesen teljesítse a rá kirótt feladatokat.
6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Bebizonyítani rátermettségét minden ismerőse felé, valamint teljesíteni a rend által szabott küldetéseket.
7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)
Hű Domwikhoz, akár az élete árán is. Hajlandó bátyjának szívességet tenni, ha megkéri.


III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)
2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)
Elég jól bánik a fegyverrel, de fegyvertelenül jobb, mint legtöbb rendtársa.
3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)
Nem bírja, ha komolyan lenézik vagy Domwikot szidják jelenlétében. Ilyenkor könnyen lesz dühös visszaszól valamit, durvább esetben esetleg fegyvert ránt.
4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
Szereti a jó bort, de szigorúan csak mértékkel. Nem lenne méltó Domwik szolgájához, hogy berúgjon.
5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)
Ranagolt és híveit. Utálja még az orgyilkosokat is, valamint a tökrészeg embereket.
6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)
Nem bírná ki, ha Domwik kivetné kegyeiből.
7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Elsőnek lenni a paplovagok között.
8. Vannak-e a karakternek előítéletei? (nem szükséges ésszerű magyarázatot adni rá, elég hogy a karakter úgy véli ő megfelelő indokkal rendelkezik; Pl: utálom a gorvikiakat, mert egytől egyig aljas gyikos az összes)
Nem tartja alkalmasnak a nőket a harchoz. Ha mégis meglát egy harcos nőt, szeret csípős megjegyzéseket tenni rá. Nem szereti még az orkokat, bár ez nem olyan erős, hogy ki is mondja nyíltan.
9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Domwik hitű. Meghalna a hitéért.
10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Valamennyire ért a szakrális mágiához. A többi mágiahasználót becsüli, és tiszteli, kivéve a nekromantákat.
11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az?
„Az igaz út rögös és nehéz, de biztos lehetsz benne, hogy legalább nincs rajta nagy tömeg”



- Kinézet
Az átlagosnál valamivel magasabb, izmos fickó. Jobb oldalán lovagkard. Sisakot visel. Fekete haja nagyjából 5cm hosszan meg van hagyva mindenhol, elöl rövidebb, hogy ne akadályozza a látásban. Egyszerű ezüstszínű pajzsát a hátán hordja. Vértje szintén ezüstszínű. Szürke nadrágot és fekete csizmát visel, a vért alatt fehér inget hord.
- Jellemrajz
Folyamatosan jókedve van, főleg, ha társat talál hozzá. Ezt szorult helyzetben is megőrzi. A születésből adódó rangokat nem tartja nagyra, de ezt csak akkor mutatja ki, ha baráti körben van. Segítőkész Domwik barátaival, de ellenséges Domwik ellenségeivel. Más harcosokkal megpróbál barátságos hangnemet megütni, ha teheti.
- Felszerelés
Lovagkard
Teljes vért
Közepes pajzs
Szent szimbólum
Ló (fehér, nyereggel)
Két kulacs víz és néhány napi élelem
Ruházat (2 fehér ing és szürke nadrág)
Két erszény, egy az övön (a pénz egy harmadával), másik a mellvért mögött
Borotva

- Kezdő helyszín: Eren
A hozzászólást 10 alkalommal szerkesztették, utoljára Altair 2009.02.11. 17:19-kor.
"Érdemes aszerint élni, amiben hiszel. Különben előbb-utóbb abban fogsz hinni, ahogyan élsz."
//Kovács Ákos//

"Aki itt erős akar lenni, az úgy jár, mint a vas. Ezt úgy értik, hogy addig lesz ütve, amíg meleg."
//Rejtő Jenő: Piszkos Fred közbelép//
Avatar
Altair
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 167
Csatlakozott: 2008.10.31. 9:03
Tartózkodási hely: Magyarország
Vissza a tetejére

Re: Altair de Larton

HozzászólásSzerző: Altair » 2009.02.03. 17:30

- Név: Altair de Larton
- Szint: 1. Tsz



Erő: 16
Gyorsaság 13 (teljesvértben, pajzzsal 8 )
Ügyesség 13 (teljesvértben, pajzzsal 8 )
Állóképesség 14
Egészség 14
Karizma 13
Intelligencia 14
Akaraterő 14
Asztrál 11
Érzékelés 13





Alap (fegyver, páncél nélkül)
Ké: 13(érzékelés)+13(gyorsaság)+2(HM)=28 -1 pajzs MGT-je
TÉ: 16(erő)+13(gyorsaság)+13(ügyesség)+4(HM)=46 -2 pajzs MGT-je
VÉ: 60+13(gyorsaság)+13(ügyesség)+4(HM)=90 +33 pajzzsal
Cé: 13(ügyesség)+13(érzékelés)=26 -1 pajzs MGT-je
Sebzés: 1k6+1
Időigény: 5

Teljesvértben, fegyvertelenül
KÉ:9(gyorsaság)+13(érzékelés)+2(HM)=24 -1 pajzs MGT-je
TÉ:9(gyorsaság)+9(ügyesség)+16(erő)+4(HM)=38 -2 pajzs MGT-je
VÉ:60+9(gyorsaság)+9(ügyesség)+4(HM)=82 +33 pajzzsal
Sebzés: 1k6+1
Időigény: 5

Teljesvértben, lovagkarddal
KÉ:9(gyorsaság)+13(érzékelés)+3(lovagkard)+2(fegyverh.)+2(HM)=29 -1 közepes pajzs MGT
TÉ:16(erő)+9(gyorsaság)+9(ügyesség)+12(lovagkard)+5(fegyverh)+4(HM)=55 -2 közepes pajzs MGT
VÉ:60+9(gyorsaság)+9(ügyesség)+15(lovagkard)+5(fegyverh)+4(HM)=102 +33 közepes pajzs
Sebzés 3k6+1
Időigény 5 szegmens
SFÉ 7




FP: 28/16
ÉP: 14/13

KAP elosztás:
Hátterek:
Paplovag 6 KAP
Kegyelt 0 KAP //kasztból ingyen jön//
Nemesi vér 1 KAP
Vagyon(1) 1 KAP
8 KAP Maradt: 42

HM: 10 20 KAP
Kegy pont: 6 15 KAP //5 KAP-ból +1 vallásismeret 3. fok//
KP: 21 7 KAP //14 az intelligenciából+7 KAP-ból//


- Képzettségek
Alap:
-Nyelvtudás (közös) 3.fok
-Kultúra (Shadoni) 3.fok
-Helyismeret (Shadon) 3.fok


Kasztból:
-Fegyverhasználat 3.fok (lovagkard)
-Fegyverhasználat 2.fok (nehézkardok)
-Pajzshasználat 2.fok
-Fájdalomtűrés 2.fok
-Hadvezetés 2.fok
-Harctéri gyakorlat 2.fok
-Vértviselet 3.fok
-Állatismeret(hátasok) 2.fok
-Lovaglás 3.fok
-Heraldika 2.fok
-Lélaktan 2.fok
-Udvari etikett 2.fok
-Írás olvasás 2.fok
-Történelem 2.fok
-Vallásismeret (Domwik) 3.fok

Domwik hitből
-Ékesszólás 2.fok
-Politika, diplomácia 2.fok
-Herbalizmus 2.fok
-Orvoslás 2.fok
-Élettan 2.fok
-Ősi nyelv (Lingua Domini) 2.fok

KP-ból: intelligenciából 14KP+7 KAP-ból
-Térképészet 1.fok 1kp
-Fegyverismeret (nehézkardok) 2.fok 3kp
-Pusztakezes harc 2.fok 5kp
-Herbalizmus 2.ról 3.fok 3kp
-Helyismeret (Erion) 2.fok 4kp
-Nyelvtudás (Erv) 1.fok 1kp
-Kultúra (Erv) 1.fok 1kp

21-18=maradt 3 KP


Lovagkard
Teljes vért
Közepes pajzs (rögzítés: gyűrűn átnyúlva és egy kart megfogva lehet használni)
Szent szimbólum
Ló (fehér, nyereggel)
Két kulacs víz és néhány napi élelem
Ruházat (2 fehér ing és szürke nadrág)
Két erszény, egy az övön (a pénz egy harmadával), másik a mellvért mögött
Borotva
Aktuális pénz:23 arany, 13 ezüst, 48 réz

Teljesvért: 120 STP, MGT SFÉ 7 (6+1vértviselet 3. fok)
Sisak: MGT 0, SFÉ 1, anyaga: acél

- Csatlósok (NJK-k)
Nincsenek

- Ajándékok, jutalmak
Nincsenek
A hozzászólást 15 alkalommal szerkesztették, utoljára Altair 2009.06.27. 20:16-kor.
"Érdemes aszerint élni, amiben hiszel. Különben előbb-utóbb abban fogsz hinni, ahogyan élsz."
//Kovács Ákos//

"Aki itt erős akar lenni, az úgy jár, mint a vas. Ezt úgy értik, hogy addig lesz ütve, amíg meleg."
//Rejtő Jenő: Piszkos Fred közbelép//
Avatar
Altair
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 167
Csatlakozott: 2008.10.31. 9:03
Tartózkodási hely: Magyarország
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Kék Herceg » 2009.02.08. 17:25

Üdv

Szép munka! :D

"Kis vagy középnemesi család volt, kastély és némi földterület néhány faluval."
-Most kis, vagy közép nemesi család?
-Pontosan mekkora terület? (csak, hogy teljes legyen a karakterről alkotott kép)
-Kérném a "domwik paplovagrend" pontos megnevezését (Isten Kardja lovagrend, vagy a Harmadik Arc Testvérisége)
-"Apja, és bátyja a kastélyukban élnek, támogatják őt szóval is, és pénzzel is, ha kell."
a Nemesi háttér felvétele kötelező.
-"...Fehérre festett, világos, de nem rikítóan zöld bordákkal ellátott pajzsát a hátán hordja. Mellvértje szintén fehér középen zöld csík és ebből ugyanilyen festett két pár borda ágazik szét..." Ez (borda) nem vall domvik hívére. Szerintem inkább egy sötét lovag, feketemágus rajzoltatna bordát, vértjére és pajzsára.

Javítsd ezeket kérlek.
Egy jó katona nem azt kérdi az ellenségről hányan vannak, hanem hogy hol? - spártai szállóige
Avatar
Kék Herceg
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 330
Csatlakozott: 2008.08.24. 21:12
Tartózkodási hely: Eren
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Altair » 2009.02.08. 17:51

Hello
Akkor kezdjük alulról:
Nem valódi bordára gondoltam, csak zöld vonalra, ha ez sem megy, akkor természetesen javítom.

A nemesi vérre gondolsz? Mert az fel van véve, oda is van írva a KAP elosztáshoz. Direkt megnéztem a könyvet, másik hasonló háttér nincs, én legalábbis nem találtam.

Ilyet én nem láttam a Domwik paplovagrenden belül, az Isten kardja tudtommal egy világi, de Domwik hitű lovagrend, a másikat nem ismerem, de ahol a Domwik paplovagrendet tárgyalja, egyik sincs írva.

Őszintén szólva fogalmam sincs, mekkora föld, de a család gondok nélkül él a jövedelméből. Nagyjából átlag kisnemesi.

Azért írtam így, mert az ezeket elválasztó határvonalak nincsenek konkrétan számszerűsítve, úgy gondolom, körülbelül a kettő között lehetnek, de módosítom kisnemesire.

Köszönöm :D
"Érdemes aszerint élni, amiben hiszel. Különben előbb-utóbb abban fogsz hinni, ahogyan élsz."
//Kovács Ákos//

"Aki itt erős akar lenni, az úgy jár, mint a vas. Ezt úgy értik, hogy addig lesz ütve, amíg meleg."
//Rejtő Jenő: Piszkos Fred közbelép//
Avatar
Altair
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 167
Csatlakozott: 2008.10.31. 9:03
Tartózkodási hely: Magyarország
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Kék Herceg » 2009.02.08. 18:52

135 KAP

Mivel 4. fokon van a vallás ismeret, ezért már jó pár szertartást le is vezettél, más különben nem lehet 4. fokig elsajátítani. Viszont a karizma, nem csak a szépséget jelenti, hanem a beszélő képességet, és a szimpátiát is. 11-es karizma: "Sosem volt a nők bálványa, de nem is igen volt oka a panaszra. Ha ki kell állni az emberek elé általában nem ő viszi a szót"
Nos ez alapján, ha szónokolni kezdesz alig figyelnek rád, vagy egyáltalán nem. Főleg ha Eren-be a büszke, és gőgös ervek országában jársz. Minimum 13-as legyen a karizma tulajdonság, főleg hogy pap és lovag is vagy egyben. Az emberek hogy menjenek így segítségért hozzád, ha nem vagy szimpatikus nekik.

Intelligencia csak 14. Vallásismeret 4. fokból nem jár, + tulajdonság, csak képzettség dobáskor.

Kegypontnál 3-as szorzó van a 6 helyett 4 van.
Mint már írtam a vallásismeretes dolgot, ezért nem írom le még 1x. Kp csak 24

A fegyvereknél a méretkategóriákra is fel kell venni a fegyverhasználatot. Jelen esetben: Fegyverhasználat( nehézkardok) 2.fok
Fegyverhasználat (lovagkard) 3.fok
Pajzshasználat (közepes pajzsok) 2.fok

Ősi Nyelvnél ki kell írni melyiket ismeri, tudja a karakter. Jelen esetben Domwik hitéből fakadóan a Lingua Domini

Mivel a paplovag 4.fokú tanító által tanul, ezért a térképészet csak 1 kp-ba kerül
-Fegyverismeret 2.fok Itt milyen fegyverre gondoltál? Írd mellé.
-vallásismeret 4.fok 18 kp, mivel a vallásismeretet alapból megkapja 3.fokra ( Mikor végzett a karakter az iskolában, akkortól számít első szintűnek. És ezért csak 2 vonódik le összesen, a kp költségből)
-mivel sok mindent kell javítani így a megmaradt kp-kat nem számolom még át
-Felszerelés lista a statisztikához szoktuk írni, a könnyebb áttekinthetőség végett.
-A teljes vértezet az oké, de a mellvért és a félvért miből, esetleg kitől van. Ha van akkor kérném feltűntetni a felszerelés listán + hogy hordod magaddal, illetve mikor játszunk melyiket viseled
-A sisak és a vértek SFÉ-jét, állapotát kérném külön ki írni.
-Ha a vértet hordod, akkor a gyorsaság, ügyességed csökken az MGT, miatt. Zárójelben írd ki az aktuális gyorsaságot, és ügyességet, ha képesség próbára kényszerülsz ezt az értéket nézzük.
-Pajzshasználat 2.foknál, a pajzs MGT-je is hozzá járul, ezért még -1gyel csökken a Gyorsaság, és Ügyesség.
-Harcérték módosítók (HM) feltüntetése
-pajzs hogy van rögzítve: például: Rosszabik karra felcsatolva, vagy bal kézben fogva) Ez harcok közben nagyon fontos

Példa:
Fegyver nélkül: (pajzs, és vért nélkül)
KAP-ból vásárolt HM: 10

KÉ:13(Gyorsaság)+13(Érzékelés)+3(HM)=29
TÉ:16(Erő)+13(Gyorsaság)+13(Ügyesség)+3(HM)=45
VÉ:60(Alap)+13(Gyorsaság)+13(Ügyesség)+4(HM)=90
CÉ:- (a lovagok és a papoklovagok nem használnak távolsági fegyvereket)
sebzés:1k6+1(sebzés bónusz)
Időigény:3


Fegyver nélkül: (pajzzsal)
KAP-ból vásárolt HM: 10

KÉ:12(Gyorsaság)+13(Érzékelés)+3(HM)=28
TÉ:16(Erő)+12(Gyorsaság)+12(Ügyesség)+3(HM)=43
VÉ:60(Alap)+12(Gyorsaság)+12(Ügyesség)+4(HM)=88
CÉ:-
sebzés:1k6+1(sebzés bónusz)
Időigény:3

Fegyver nélkül: (pajzzsal, teljes vértben)
KAP-ból vásárolt HM: 10

KÉ:8(Gyorsaság)+13(Érzékelés)+3(HM)=24
TÉ:16(Erő)+8(Gyorsaság)+8(Ügyesség)+3(HM)=36
VÉ:60(Alap)+8(Gyorsaság)+8(Ügyesség)+4(HM)=80
CÉ:-
sebzés:1k6+1(sebzés bónusz)
Időigény:3

Fegyver nélkül: (teljes vértben)
KAP-ból vásárolt HM: 10

KÉ:9(Gyorsaság)+13(Érzékelés)+3(HM)=25
TÉ:16(Erő)+9(Gyorsaság)+9(Ügyesség)+3(HM)=37
VÉ:60(Alap)+9(Gyorsaság)+9(Ügyesség)+4(HM)=82
CÉ:-
sebzés:1k6+1(sebzés bónusz)
Időigény:3

... a fegyveres értékeket is ezalapján kérem leírni. Mivel a jelenlegi, eléggé áttekinthetetlen, és hibás. Ha a többi vértet is használni akarod azt is ez alapján kérném.
Egy jó katona nem azt kérdi az ellenségről hányan vannak, hanem hogy hol? - spártai szállóige
Avatar
Kék Herceg
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 330
Csatlakozott: 2008.08.24. 21:12
Tartózkodási hely: Eren
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Kék Herceg » 2009.02.08. 19:07

Tudom, hogy felfestésre gondoltál, de szerintem egy domwik hívő, a fényt, az erényt, és a tisztességet hírdeti. Szerintem nem való oda rajz. Ezért valami mást, fessnek pajzsára, és páncéljára.

Igen a nemesi vérre gondoltam. Reag íráskor, nem tudtam megnézni a karakter statisztikáját.


Ez a kép az Új Törvénykönyv 98.oldaláról lett másolva. Olvasd el még 1x. :)

Ok rendben. A kisnemesi család elfogadható, a birtokotokon egy falu (kb 100 lakossal)található. A föld 200 hektáros. Viszont akár lehet közép nemesi család is.

Jó javítgatást. :twisted:
Egy jó katona nem azt kérdi az ellenségről hányan vannak, hanem hogy hol? - spártai szállóige
Avatar
Kék Herceg
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 330
Csatlakozott: 2008.08.24. 21:12
Tartózkodási hely: Eren
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Altair » 2009.02.08. 19:23

Nah szép kis lista!
Összevissza fogok haladni, mivel sok az újraszámolós dolog, azokat majd javítom:
Kegypontnál valóban 1 Kegypont 3 KAP ezért abból 4 van (3*4=12KAP), de a vallásismeret 4. fokon ad rá +kettőt, így lett 6.
Fegyverismeret nehézkardokra, lovagkardra.
Úgy gondoltam a vért, mivel darabokból áll, ezért nem kell mindig az egészet hordani, lehet pl. csak a mellvértet belőle. Ha nem így van javítom.
Festést javítom...
Vallásismeretnél 3 fokra kapom, onnan 4. fokra az emelést kell venni kp-ból. Ez 10 kp, ebből vonódik le 2 az oktatás miatt, így összesen 8. Hol itt a probléma?
A pajzs hagyományos módon van rögzítve, egy gyűrűn kell átnyúlni bal kézzel és megfogni egy fogantyút.
"Érdemes aszerint élni, amiben hiszel. Különben előbb-utóbb abban fogsz hinni, ahogyan élsz."
//Kovács Ákos//

"Aki itt erős akar lenni, az úgy jár, mint a vas. Ezt úgy értik, hogy addig lesz ütve, amíg meleg."
//Rejtő Jenő: Piszkos Fred közbelép//
Avatar
Altair
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 167
Csatlakozott: 2008.10.31. 9:03
Tartózkodási hely: Magyarország
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Kék Herceg » 2009.02.08. 20:53

A kegypont, így mostmár érthető. De kérlek tüntesd fel külön a KAP-ból vett, képzettség, és az akt kegypontot :)

A vért valóban darabokból áll, de mivel az embereknek akarsz díszelegni, mutogatni magad: "...Ha csak lehetséges a nyilvánosság előtt ezüsttel, vagy arannyal futatott díszpáncélukban mutatkoznak, gazdagon felszerszámozott csatamén nyergében hófehér, és bíborszín ünnepi ruhákban..."
Ezért általában teljesvértben rohangálnak, de ők sem bírnak egésznap, és csatákban is könnyebb vértet hordanak. A teljesvért alatt mindig egy könnyebb vért is megtalálható. (pl:bőrvért)

A vallásismeret 4.fok kerül 20kp-ba. Az eddig rááldozott kp-kon kívül további 20 kp szükségeltetik. PÉLDA: ha egy varázsló demonológia képzettséget 4.fokra szeretné felvenni, akkor a te állításod alapján 1.fok 3kp, de a vari 4.fokú oktatással tanulja ezért 1.fok 1kp, 2.fok 8 kp 3.fok 8, 4.fok 13, 5.fok 18 kp. És! a nekromanta, démonidéző, sötétpap 3.fokon már képes démonnokkal játszani, hol ott ez elég veszélyes, és nem is beszélve a sok tudásról, amit egy idézőnek tudnia kell hozzá. Tehát ezzel a módszerrel már első szinten démonokat idézhetünk, és a karakter még nem ért semmihez, de a démonidézéshez már igen. (mivel a varik nem költenek fp-re és HM-re, és már 1.szinten sok kp-juk van)Furcsa lenne ez egy kicsit.

A pajzs rögzítése renben, csak az értékeinél a megjegyzéshez írd oda
Egy jó katona nem azt kérdi az ellenségről hányan vannak, hanem hogy hol? - spártai szállóige
Avatar
Kék Herceg
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 330
Csatlakozott: 2008.08.24. 21:12
Tartózkodási hely: Eren
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Kék Herceg » 2009.02.08. 21:15

:? Bocs, de tényleg rosszul tudtam. Utána néztem és valóban a különbséget kell kivonni. Viszont pekkedre az asztrálod nincs meg 4-es, ám fel bírod így is venni csak amennyivel eltér annyiszor 2 + a különbözet, azaz összesen 14 kp. (Mert ahogy montad 8kp + az eltérés 6. [11-es asztrál és 14-es kell, a különbség 3, így 3x2=6])
És még nem elég ez hozzá, de a 4.fokú vallásismerethez a KULTÚRA /erős/ ezért azt is 4.fokon kéne tudni. Szóval, ahogy elnézem várnod kell a vallásismeret 4.fokával, de ha valahogy megoldod, akkor lehet 4.fokon ez a képzettség.
Egy jó katona nem azt kérdi az ellenségről hányan vannak, hanem hogy hol? - spártai szállóige
Avatar
Kék Herceg
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 330
Csatlakozott: 2008.08.24. 21:12
Tartózkodási hely: Eren
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.02.09. 15:43

Üdv

Bocs hogy beleszólok nem bírálat. A vallásismeret 4 fokhoz kell a kúltúra erős tehát 4 fok és a kúltúrához pedig a nyelvismeret 4. fok. Tehát először meg kell vedd a nyelvismeret 4 fokot utánna a kúltúra 4 fokot és utánna tudod megvenni a vallásismeret 4 fokot. ez ahogy számoltam 30kp jelenleg neked.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Altair » 2009.02.09. 16:24

Natehátakkor így most egy nappal később:
A legnagyobb probléma, vallásismeret javítva, helyette Herbalizmust vettem 3. fokra, illetve 3kp-t meg sem vettem KAP-ból így utólag. A kegypont ugyanannyi, mert vettem még egyet az imént visszaalakított 3 KAP-ból.
Harcértékek magyarázva, HM elosztás bele lett írva.
Sisak, Vért SFÉ-je, állapota felírva.
Paplovagrand megnevezve (Isten Kardja).
Ősi nyelv, fegyverhasználat és fegyverismeret javítva.
Gyorsaságból és ügyességből az aktuális is feltüntetve.

A varázslós példához, noha már tárgytalan, még hozzátennék annyit, hogy a démonidézést valóban tudhatja 1-es szintű kari, ha ráhajt erre. Ha tudja egy démon nevét (valószínűtlen), és nem őrül meg a megidézéskor (erre 60% esélye van), akkor képes megidézni egy démont, aminek első dolga az anyagi síkon, hogy apró darabokra szedi a varázslót, aki elég bolond volt, hogy megidézze anélkül, hogy tudna uralkodni felette.
"Érdemes aszerint élni, amiben hiszel. Különben előbb-utóbb abban fogsz hinni, ahogyan élsz."
//Kovács Ákos//

"Aki itt erős akar lenni, az úgy jár, mint a vas. Ezt úgy értik, hogy addig lesz ütve, amíg meleg."
//Rejtő Jenő: Piszkos Fred közbelép//
Avatar
Altair
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 167
Csatlakozott: 2008.10.31. 9:03
Tartózkodási hely: Magyarország
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Kék Herceg » 2009.02.10. 10:18

Bár a teljes vértet külön-külön veszik fel, nem használják(legalábbis az én Ynevemben) részenként.
Lehet még egy vérted a teljes vérten kívül, de döntsd el, hogy melyik, és hogyan hordod magaddal! 8)
A "teljesvértben, lovagkarddal" résznél a TÉ hez az erő egésze beleszámít, azaz nem 6, hanem 16. Így a TÉ-je a karinak 55 (-2 MGT)
A Célzó értéket, csak az alapnál tüntesd fel, mivel nagyon ritka. (sőt, inkább csak az elf lovagokra jellemző, esetleg a sötétlovagokra)
A felszerelés lista a statisztika részbe kerüljön.

A sisakot statisztikáját nem találom sehol.

Rostéllyal ellátott sisak
SFÉ 1
MGT 0
anyaga: acél

A pajzsot is írd fel, és a megjegyzéshez jegyezd fel, a rögzítést.

Ha ezeket javítod, a karakter jöhet Erenbe. :)
Egy jó katona nem azt kérdi az ellenségről hányan vannak, hanem hogy hol? - spártai szállóige
Avatar
Kék Herceg
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 330
Csatlakozott: 2008.08.24. 21:12
Tartózkodási hely: Eren
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Altair » 2009.02.10. 14:08

Kezdjük ismét alulról:
Pajzs rögzítése felírva.
Sisak, vért felírva. Pedig tegnap mintha már kiírtam volna egyszer....
Felszerelést átírtam a statisztikához.
Célzó értékeket töröltem (célzófegyvert lovag valóban nem használ, de nem hioszem, hogy hajítófegyvert is csak sötét vagy elf lovag használna. Elf lovag? Olyan is van?? :P ).
TÉ-nél elírás volt, javítva.
A teljesvért mellett, akkor élve a lehetőséggel egy mellvértet választanék, a félvértes harcértékeket töröltem, a felszereléshez beírtam a mellvértet. Szerintem elfér még azon a lovon, nem?
"Érdemes aszerint élni, amiben hiszel. Különben előbb-utóbb abban fogsz hinni, ahogyan élsz."
//Kovács Ákos//

"Aki itt erős akar lenni, az úgy jár, mint a vas. Ezt úgy értik, hogy addig lesz ütve, amíg meleg."
//Rejtő Jenő: Piszkos Fred közbelép//
Avatar
Altair
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 167
Csatlakozott: 2008.10.31. 9:03
Tartózkodási hely: Magyarország
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Kék Herceg » 2009.02.12. 10:12

Érdekesen fér, el a lovon, de... :? Legyen!

A bemesélő reagodat, megírod, vagy írjam.

Tényleg hol szeretnél kezdeni?
Egy jó katona nem azt kérdi az ellenségről hányan vannak, hanem hogy hol? - spártai szállóige
Avatar
Kék Herceg
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 330
Csatlakozott: 2008.08.24. 21:12
Tartózkodási hely: Eren
Vissza a tetejére

Re: Altair (Altair de Larton)

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.02.12. 10:21

A Játékos Karakter-i státusz megadva!

Jó játékot!


Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
17 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség