• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

IV. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
232 hozzászólás • Oldal: 3 / 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.01.05. 17:18

Üdv!

Nibur

Örülök, hogy csatlakozol (vagy legalábbis remélhetőleg fogsz) hozzánk!
Ahogy Herold is írta csupán Yvettel kell "megverekedned" a csapatlétszám átcsoportosításért. :wink:

Selmo

A kyrvérű tűzvarázsló jól hangzik! Valamont annak is örülök, hogy a tiadlani harcos is okés. :)

Csapatilag

Akkor ezek szerint a "+1 kör" csapatnév megfelel? :angel: (Ilyen gyorsan csapatnevezni... nem hiszem, hogy a többiek megejtették. :D )

Előtöriileg én is egyetértek a társ viszonnyal, a kísérés mondhatni "formalitás" lesz, hogy legyen mire hivatkozni, mikor a KM azt kérdi miért rajolnak a karik együtt hivatalosan.

A zárak miatt nem aggódom. Ha más nem majd ráküldjük az 54-es lábú lovagunkat és ő belelép az ajtóba... nomeg a csapdába is, de lesz SFÉ-je meg életereje gondolom és jól tűri majd a megpróbáltatásokat. :lol:
Komolyabbra fordítva remélhetőleg nem az lesz a kaland sarkpontja, hogy egy nagyoncsapdás ajtón kell bejutni. 8)

Egyébként a karakteralkotás tényleg eléggé "cseles". Nekem személy szerint a stat összelegózása kb 3 órás számolás volt... :P

Nem tudom Herold neked meddig tartott a varázslódat összehozni? Lehet majd a te segítségedet fogjuk igénybe venni végül.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Vigo Odrich » 2009.01.05. 18:10

Az ÚTK karigenerálásáról csak annyit: kb egy kiherélés.
Nem az tartott sokáig míg összehoztam a karit, hanem az hogy akkor azt, hogy fogom a maradék KAP-omból megoldani, nos utána jött a kari kiherélése. Gyakorlatilag egy rákfenéje van ennek a könyvnek, ha sokoldalú akarsz lenni. Minél több (hm, pszi, mana, fp) dolgot adsz hozzá, hogy valószerű legyen, annál kevésbé tudod összehozni azt amit képzettségek terén meg szeretnél csinálni, elképzeltél.

Gyakorlatilag a tank kari: paplovag, minden képzi ami fontos számára már megvan lvl-1n ergo kpra nem költ -csak pl harctéri gyakorlatra- a többi kaszthoz képest szinte semmit.
A harcmodorából fakadóan 6 tsz-re olyan 160-as Té-t és 150 körüli Vé-t+pajzs hoztam ki belőle, és még kegy pontja is volt bár az olyan 15 alatt.
A vallásismerete miatt nem kell a háttérből vagy psziből a mágia ellenállásra költeni, és még kegy pont is jár neki belőle, ranagolitaként a gyógyításra is futja, bár nem nagyon lesz rá szüksége.

Varázsló: amit a könyv ír az alap varira eleve bugos mert nem jön ki a szintenkénti maradék Kap-ból, ráadásul azt hittem hogy jó akkor ezt a karit csak Mp-re kell boostolni, egy fenét a kp többe került mint a Mp.

Képzikröl:
a Kap-ból is vásárolható bónuszokat adó képziknél érdemes számolni, pl:a fájdalomtűrés kb 9.szintig deficites.
3 féle kp költség van az egész könyvben, mellé írtam az első háromhoz/típushoz/ hogy oktatóval mennyi a szintek közti különbség így már sokkal könnyebb volt számolni.

Asztali mesénél derült ki, hogy az arel pap/nő(10 tsz) közelharcban ultimate. Láthatatlanságba burkolózva, az íjjal lövés/npc arányban dolgozott. Mellette a csapat másik öt(2 boszi, 1 tűzvari, 1 hm, 1 amazon) tagja 2 körig húzta. Az íjak nagyon durvák lettek.

Magyarul: ha egy karit sokoldalúra csináltam akkor semmi nem jött ki úgy, hogy elégedett legyek vele.
A paplovagnál sikerült embertelen harcértéket kimunkálnom, de kasztkényszerrel, másból nem jön ki.
A vari meg épp csak meg tudja azt csinálni amit szántam belőle, cserébe több mágiaformában hiányos a tudása, 2 ágat még csak nem is ismer, mp-jai kb egy régi 8 tsz-el megegyezőek, a pszit nem is említeném, a harcértékei még ennél is siralmasabbak.

Konklúzió: vagy valamit totál a többi rovására az előtérbe raktam, vagy több dologhoz, de mindhez csak kevéssé értő karit kaptam.
Nem a karigenerálás a nehéz: a választás az, hogy mit áldozol be azért amit meg szeretnél valósítani.

ui: dreemer és lau csináltak egy excel cumót, állítólag az segít a matek részén a dolgoknak ;) .
XV. Vigo Odrich, Haonwell hercege
Avatar
Vigo Odrich
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 268
Csatlakozott: 2008.08.14. 13:37
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.01.05. 22:27

Nibur Sakraf írta:Üdv. Kérdésem lenne, hogy esetlegesen még lehetne-é csatlakozni a társasághoz? Ha nem megértem, de azért megpróbálom hátha :) :) :) :angel:

Áldás :wink:
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Nibur Sakraf » 2009.01.05. 23:13

Tehát Áldás, Békesség :) Yv megkönyörült és engedélyezte a dolgot. Ezúton is köszönet érte.
A kariról még nem tudok bővebbet...szerintetek milyen jellegű kellene még a csapatba? (vari, bm, boszi kizárva, de ahogy elnéztem a koncepcióba sem nagyon illenek ezek a kasztok, vagy már van olyan kari) Tolvajt, bárdot most annyira nem akarnék, tehát valami ütő, vagy imádkozós kari lesz. :)
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."

"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"

H’yssadin Sychín: viewtopic.php?f=126&t=1415
Avatar
Nibur Sakraf
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 928
Csatlakozott: 2007.08.29. 11:06
Tartózkodási hely: Abaszisz
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Anathor » 2009.01.06. 1:12

Amit szeretnél Nibur.:)
Zárójelben megjegyzem, hogy talán nem olyan rossz, ha van egy olyan ember a csapatban, aki észrevétlenül tud közlekedni, behatolni ha olyan eset adódna. Ez akár még egy könnyűléptű harcost is jelenthet.:D De természetesen ez vélemény, tényleg gyere azzal amihez kedved van.:)
"Mivel szegény vagyok álmom van csupán.
Álmaim lábad elé terítem,
Finoman lépj: mert álmaimon gázolsz." - W. B. Yeats

"Az írek közt az a homoszexuális, aki jobban szereti a nőket a piánál."

"A templom közel van, de csúszós az út. A kocsma messze... De majd óvatosan lépkedek..." - Orosz mondás

Rye'tel Assumpta (Tharr-pap) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1179
"Fivér" (Gorviki Vértestvér) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1442
Anathor
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 586
Csatlakozott: 2006.04.23. 14:52
Tartózkodási hely: Debrecen / Budapest
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.01.06. 9:11

Üdv!

Nibur

Szerintem is azzal gyere, amivel kedved van. Az általad vázolt ütős vagy imádkozós karik szerintem pont elkellnek majd a csapatban. :)
Anathor Krad-lovagja ütős-imádkozós lesz gondolom, de van rá 3 másik karakter, akik közelharcban nem nagyon villognak majd valszeg. 8)

(A BM koncepció-idegensége annyiban bajos, hogy én azt a kasztot érzem a legjobban kihozhatónak az ÚTK-ban. 8) )

Herold

A karigenerálásról írtakkal egyet értek. (Bár csak azzal, amivel én is találkoztam, mert őszintén szólva még alkotni se alkottam túl sok karaktert. 1.TSZ-en meg nem nagyon világlik ki mi lesz a gond majd későbbiekben.)

A paplovagot én kicsit szétforgácsolósnak érzem pont az általad említett mindent vennie kell miatt. Bár a pap talán még annál is jobban az, mert annak a varázshatalom is kell a többi mellett.

A pluszt adó képzettségeknél én úgy láttam, hogy csak akkor érik meg, ha legalább 2.fokon (de inkább 3.fokon) már alapból megvannak és azt nem kell kp-ból venni. Bár még így sem éri meg az 5.fok, de annyi deficitet már érdemes vállalni csak azért, hogy elmondhassa az ember "nekem 5.fokú bibibííí". :lol:

Én harcilag legerősebbnek a síma lovagot érzem. (Persze sokan a barbárt gondolják, mert az megkapja a harctéri gyakorlatot meg a fájdalomtűrést 3.fokra, de annak nincs akkora SFÉ-je.) Alapvetően 9-es SFÉ (jelen felhívás alapján 12-es inkább) és az említett harcértékek kijönnek belőle, ráadásul az ingyen kapott nemesi vér háttér miatt a szocális képzettségek se drágák.

Az íjak nem tudom mennyire durvák, bár az ETK-hoz képest én gyengébbnek érzem őket. Ott egy rendesen összehozott 10.TSz-es íjásznak volt olyan 150-es CÉ-je, amire még hirtelen tudott kapni még +85-öt, ha 1 körig célzott is. Ráadásul ott az alap VÉ az 30 és nem 50 volt. Tehát, ha minden jól ment, akkor kb 200-zal eltalálta az 5m-re álló célpontot, ha nem 01-et dobott. Most viszont az íjász karakterem 5m-ről épphogy 50-nel eltalálja a mozdulatlan embert. (ha céloz még kaphat hozzá 10-et, de az eddigi +85 kihozható bónuszhoz képest ez számomra soványnak tűnik.)

Természetesen tudom ne hasonlítgassam a két rendszert, de azért óhatatlanul is átgondolja az ember mennyivel változtak az esélyei. 8)

A Dreemer-Laurana xcelt (legalábbis valamelyik verzióját) megkaptam Dreemertől, de még nem vetettem bele magam nagyon. Az az igazság, hogy nem azzal van a baj, hogy nem menne a matekolás/számolás, hanem ahogy mondtad az a nehéz, hogy passzoljon a szintenkénti elosztás és a végeredmény.

Jut eszembe a Kp-kat össze lehet "mosni" szintek között? Pl.: Ha egy képzettség egy fokkal való emelése 13 Kp és egyik szinten költesz rá 7-et, majd a következőn 6-ot az lehetséges vagy egy adott szinten kell a 13-at összehozni?

Bocs, ha ez a fejtegetés már off volt ide. :?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Anathor » 2009.01.06. 11:07

Quator

A kp elosztás szintenként amit írtál szerintem nem lehetséges. Most egy indokot akartam felhozni, de rögtön rá is cáfoltam magamban, szal nem tudok hirtelen érveket az állításom mellett. :D Viszont azt szerintem meg lehet csinálni, hogy 10. szintig összeadod a kp-idat, majd az egészből vásárolsz képzettségeket, mivel ez bennefoglalhatja, hogy nem költöd el az összes kp-dat egy bizonyos szinten, tehát "átviszel" bizonyos mennyiséget. Tehát gyakorlatilag/matematikailag ugyanaz van amit írtál, hogy "osztódik" a kp képzettségenként/szintenként, csak elméletileg más, mivel az általad említett verziónál darabonként tanulod a képzettséget, az általam írtnál meg egybe. Remélem érthető volt.:)

Ui.: A végére csak eszembe jutott egy érv.:D Pl. nekiállsz rántotthúst készíteni ebédre nulla szakértelemmel és tapasztalattal. Azonban melletted áll édesanyád vagy a barátnőd, aki az oktatás 4. fokú képzettségnek hála, könnyedén átadhatja tudását a panírozás misztériumáról. (Neked mondjuk meglesz ezáltal a Rántotthús sütés nevű képzettség 1. fokon) Belekezdtek a további tennivalókba, de sajnos csörög a telefon és a tanárod magára hagy a konyhában, így magadra maradsz. Most neked fogalmad sincs hogyan folytasd, tehát meg kell várnod, hogy egy másik alkalommal folytathassátok (következő tapasztalati szinten). Addig nem tudsz rántotthúst sütni míg az összes kp költséget ki nem fizeted. (Vagyis igen, csak szar lesz a rántotthús és nem eszi meg senki.:D ) Viszont ha egyszerre tanulod meg akkor oké. Remélem ez is érthető volt.:D
"Mivel szegény vagyok álmom van csupán.
Álmaim lábad elé terítem,
Finoman lépj: mert álmaimon gázolsz." - W. B. Yeats

"Az írek közt az a homoszexuális, aki jobban szereti a nőket a piánál."

"A templom közel van, de csúszós az út. A kocsma messze... De majd óvatosan lépkedek..." - Orosz mondás

Rye'tel Assumpta (Tharr-pap) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1179
"Fivér" (Gorviki Vértestvér) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1442
Anathor
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 586
Csatlakozott: 2006.04.23. 14:52
Tartózkodási hely: Debrecen / Budapest
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.01.06. 18:17

Anathor

Igen érthető volt a példa. :D Most meg is éheztem egy jó rántotthúsra. :lol:

A lényeg, hogy akkor elvileg meg lehet csinálni, hogy 10.TSZ-ig összeadom a Kp-t és egyszerre elköltöm.
Persze én pont azért is szöszmötöltem 3 órát a karakteralkotással, mert szintenként levezettem mikor mit tanult meg a karakter, úgy hogy nem volt félbevágott tanulás. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.01.09. 18:36

Nibur mire jutottál?

Nagy a csend, valaki a közös előtörtit megírja?

Jó lenne már km szinten alkudozni :D .
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.01.09. 19:13

Üdv!

Herold

A köös előtörire már én is gondoltam, de egyenlőre a sajátommal legyek kész. 8) Ha meglesznek az előtörténetek utána ki írja a közöset?

Nomeg mi legyen pontosan a közös előtöriben?

A KM-mel alkudozás tényleg jó lenne már, emrt van egy érzésem lesz mit kijárni. :) Bár jelenleg úgy néz ki ismét pénzes karakterem lesz, mert egyenlőre az alapból járó felszerelésből és mágikus limitből megoldottam a karakteremet, így az "induló" 90 aranyból némi utifelszerelés lesz még és a többi marad költőpénznek. (Vagy veszek még 1-2 mágikusaurás nyílvesszőt. 8) )
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Anathor » 2009.01.09. 19:24

Herold

10. szintre már alkottál valamilyen életképes harcos karaktert? (értsd úgy, hogy nem csak HM-re lett költve, hogy mennyit lehet max. kihozni belőle, hanem van fp-je, meg stb.) Csak azért kérdezem, hogy valami legyen viszonyítási alapom.

Közös előtöri:

Szerintem először legyenek készen az egyedi előtörik, addig hiába lesz megírva a közös.:)
"Mivel szegény vagyok álmom van csupán.
Álmaim lábad elé terítem,
Finoman lépj: mert álmaimon gázolsz." - W. B. Yeats

"Az írek közt az a homoszexuális, aki jobban szereti a nőket a piánál."

"A templom közel van, de csúszós az út. A kocsma messze... De majd óvatosan lépkedek..." - Orosz mondás

Rye'tel Assumpta (Tharr-pap) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1179
"Fivér" (Gorviki Vértestvér) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1442
Anathor
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 586
Csatlakozott: 2006.04.23. 14:52
Tartózkodási hely: Debrecen / Budapest
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.01.09. 19:48

Anathor

Amit írtam paladin az lvl 6-os volt, legutóbb ugye az volt a talin a szabott szint.
Abból még négy szint alatt, nos 100+ fp-t ki lehet hozni.
Ezért azt mondanám, hogy annyi mindenféleképpen kell mint amit írtam :D .
Mindenféleképpen 150 és környéke az amit egy kari aki harcos el kéne hogy érjen, mind Vé Mind Té terén, sztem.
A kérdésre is válaszolva, a paladint csináltam csak meg, a többi kaszt nekem nagyon szétforgácsolta a KAP-ot.
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Anathor » 2009.01.09. 20:12

Herold

Értem, köszönöm. Meglátjuk mit sikerül kihozni belőle.:)
"Mivel szegény vagyok álmom van csupán.
Álmaim lábad elé terítem,
Finoman lépj: mert álmaimon gázolsz." - W. B. Yeats

"Az írek közt az a homoszexuális, aki jobban szereti a nőket a piánál."

"A templom közel van, de csúszós az út. A kocsma messze... De majd óvatosan lépkedek..." - Orosz mondás

Rye'tel Assumpta (Tharr-pap) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1179
"Fivér" (Gorviki Vértestvér) karakterlapja:
viewtopic.php?f=44&t=1442
Anathor
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 586
Csatlakozott: 2006.04.23. 14:52
Tartózkodási hely: Debrecen / Budapest
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Nibur Sakraf » 2009.01.09. 22:52

Üdv. Lovag, vagy fejvadász legyen? :)
Ezen örlődöm már napok óta. :P
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."

"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"

H’yssadin Sychín: viewtopic.php?f=126&t=1415
Avatar
Nibur Sakraf
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 928
Csatlakozott: 2007.08.29. 11:06
Tartózkodási hely: Abaszisz
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.01.10. 7:35

Üdv!

Anathor

Nem tudom mennyire "hiteles mérték" az általam első próbaként alkotott 10.TSZ-es lovag (amit még a konkrét kiírás előtt alkottam, hogy lássam milyen lesz kb magas szintre karaktert alkotni "élesben"), de azért hátha tudok kicsit segíteni.

Erigowi Krad Lovagrend, kyrvérű (így a cociális képtettségek fokonként -4 kp :P )

Főbb képzettségek, amik befolyásolják az értékeket:
lovagkard 5.fok
harctéri gyakorlat 5.fok
vértviselet 5.fok
pajzshasználat 3.fok
fájdalomtűrés 4.fok
pusztítás 2.fok
pszi 3. fok

Így az értékek:
Fp 127
pszipont 28

Harcértékek lovagkarddal+pajzs
KÉ 55
TÉ 126
VÉ 149+35

A herold által írt TÉ és VÉ is kihozható, mint azóta utána számoltam, de én próbáltam egyéb képzettségeket is felvenni, hogy ne csak tank legyen, hanem szociálisan is megállhassa a helyét a karakter.


Nibur

Szerintem mindkettő jó ötlet. :) Ha nagyon nem tudsz dönteni dobd ki kockával. :P Ha páros lovag, ha páratlan fejvadász. :lol:


Közös előtörire ötletmorzsa:

Mivel Haonwell (vagy Erigow) amúgy is kyr terület volt, mondjuk napvilágra került egy ősi Sogron-templom vagy hasonló és Ordan a tűzvarázslót küldte el, hogy nézze meg miről is van szó pontosan. Minket meg a különböző északi szövetségbeli államok delegáltak, mondván nehogymár Haonwell (vagy Erigow) külön kapcsolatokat alakítson ki Ordannal, amiből "véletlenül" kihagyja a többieket.
(Ha van ország-átfedés a kaakterek között esetlegesen, akkor valamit még lehet rajta csavarni és akkor nem adott országot, hanem adott rendet/szervezetet képviselt mindenki.)
Aztán a feltárás kicsit kalandosra sikerült, emrt befutottak a toroniak is a leletekért...

Így lenne nemcsak személyileg, hanem szociálisan és harctérileg is valami fogalmunk, hogy kitől mit is várhatunk és adott esetben nagyjából tudunk szervezetten fellépni.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
232 hozzászólás • Oldal: 3 / 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16

Vissza: Csapatszervezés

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség