• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

I. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
130 hozzászólás • Oldal: 3 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.01.02. 23:44

Üdv! :)

Egyet értek Lorinnal a szervezettebb csapattal kapcsolatban.

A másik pedig, hogy nem szeretnék ilyen ivós csapatot, abból lesz úgy is elég akik elbohóckodnak majd. Szerintem legyünk lazák, de annyira azért ne, hogy egy kocsmából nehezen tudjon minket a Km kiszedni.

Egy szervezettebb csapat kellene, mert ez már kezd nagyon is színes lenni. Ami persze nem rossz, csak felesleges akadályokat gördítünk magunk elé.

Bocs, Lorin de a komédiással nem értek egyet mert a Km kissé nehezen fog minket bemesélni elvégre egy csapat komédiás ráadásul 10, szinten ne akarjon már hősködni, azok inkább eliszkolnak. A krániakkal sem értek egyet mert azok meg annyira kötöttek, h ha beakarsz menni egy városba velük, előtte 1 hónapig tartó kémkedés meg szimatolásra lenne szükség (megint csak a karakterek szintjére hivatkozok, akik már hírnevet szereztek maguknak Ynev szerte ölés terén) h a különféle titkos szervezeteket lerázzák magukról.

Valami egyensúlyt kellene találni, hogy akkor legyen benne ivós emberünk, legyen aki komédiázik, de legyen ugyanakkor olyan is aki véresen komolyan veszi a küldetést.

Szerintem a legjobb lenne (ha már úgy is 5 vagyunk) 3-2 arányban vagy egy kicsit a káosz jelleműek arányába vagy a komolyak felé eldönteni a mércét. Én például egy rend jellemű szemellenzős karival is ellennék, ugyanakkor ott lenne mit tom én pl. az Arel pap aki ellensúlyozná ezt a részét.

Nem tudom, hogy mennyire voltam érthető. Nem akartam senkit sem lefújjolni, vagy megbántani ezek csak ötletek, javaslatok a részemről semmi más.

A lényeg amit mondani szerettem volna az az egyensúly a különféle karakter típusok között. :)

Maradok: VYan lefydd Gianag hercege
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2009.01.03. 14:00

Nos én csak példaként írtam a Krániakat meg a Komédiásokat hogy megértsétek mire is gondoltam. De én ezt továbbra is csak második lehetőségnek szántam...

Nekem jó hogyha valahogy egyensúlyozzuk magunkat, de azért leszögezem, az én Arelitám a kaland legkisebb lehetőségére is húzni fogja a csapatot mert neki ez a lételeme, harc, kaland, veszély. Na meg ha ezzel hírnevet is lehet szerezni akk :D . Szóval ha ivásra kerül a sor én bírni fogom és utána mindenkit kijózanítok :P

Szóval annyira nem leszek ám negatív erő mitn gondolod... hiszen végülis ... 10. Tsz-ű karik vagyunk, már egész ynev a talpunknál hever satöbbi... szal én ezt így látom (lehet rosszul).

Lorin.
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.01.03. 14:46

Üdv! :)

Abszulut jól látod Lorin. Így a helyes.

Szerény véleményem szerint már ott el lett döntve, hogy ez nem egy kis "piszma" kaland lesz amikor ki lett írva a karakterek 10. szintje. Ez a játék már nem az élvezetről szól leginkább, itt már kőkeményen a tagok Ynev béli tájékozottságára és játék technikai tudására kíváncsiak a szervezők. Hülyéskedni mindenki tud, de komolyan, például egy 10. szintű orkot vagy Arel papot kijátszani már nem mindenki képes. (ezért emelem meg a kalapomat olyanok előtt akik bemernek ilyet vállalni)

Na, akkor látom, hogy nincs harag ennek örülök. Lernun írta, hogy a tolvajt nem engedélyezték neki oly módon, hogy vagyoni háttérrel.

Lennél szíves nekem leírni, hogy miért is nem? Egy 10. szintű tolvajnak már saját tolvaj céhe van több tucat vagy száz beosztottal és a legnagyobb szélhámosok közé tartozik. Simán lehetnél akár egy tartomány úr is. Ezt írd meg légyszíves mert kíváncsi vagyok.

Aztán várom a többiek véleményét erről az egyensúlyról szóló ötletemmel kapcsolatban.

Maradok: VYan Lefydd Gianag hercege
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lernun » 2009.01.03. 15:57

Hali
figy Yvan nekem annyit mondtak, hogy az van írva, hogy 10es szint felett jár szóval nem 10es szinten. Én is furcsállom, hogy a 10es szintű tolvajnak még miért nem lehet ilyen háttere, dehát ez van.
Egyensúly. Hát nem tudom, hogy hogy lehet megcsinálni ezt az egyensúlyt az Yvett által említett szabály melett. Mert ha ki akarunk egyensúlyozni például egy orkot akkor szerintem valami tudós fő a legjobb, de ezeknek a vallásnézetük szerintem eléggé ellentétes.
Lernun Shovilan-Vérszín hold alatt(zárt)
Ronin wri Cossagor-Szövetség(zárt)
Avatar
Lernun
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 368
Csatlakozott: 2008.04.28. 13:22
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.01.03. 19:47

Üdv! :)

Ok ha azt mondták, hogy ez van akkor nincs mit tenni.

Figy Lernun a legnagyobb problémánk most (hála a jó istennek, hogy ez a legnagyobb) hogy az orkot hogyan illesszük be egy ember társaságba.

Egy 10. tsz-en lévő ork szerintem minden, csak nem hülye. Valami törzsfő is lehetne, vagy ehhez hasonló, sőt egy ötlet: valamilyen módon ő mentette meg valamelyikünket, ezért "fogadtuk be" vagy ezért vagyunk vele jóban. Szerintem nem muszáj, hogy minden csapattag ismerje egymást, elég ha csak kettesével, vagy hármasával vagyunk jóban és van egy összekötő ember.

Akkor ha már itt tartunk előtöri: (persze ha akarsz közösködni Lernun :D :D )
Egy akármilyen incidensben az ork megmentette a kardművészt (ez most egy rend jellemű elit kardművész) akinek, becsülete megőrzése céljából így öreg fejjel egy orknak kell viszonoznia a szívességet. Így már meg is van egy furcsa párosunk akik járják a vidéket és mondjuk egy pár év alatt jó bajtársak lettek vagy valami ilyesmi. Jelen esetben az ellentét ami az összekötő kapocs.

Itt jön a képbe, hogy van egy ötödik emberünk is (aki még nem nyilatkozott arról, hogy mivel is szeretne jönni) aki vagy az ork vagy az kardművész szempontjából lehetne egy összekötő kapocs ami pedig egy bárd és egy Arel paphoz vezet. Az arelita és a bárd kapcsolatát ugye nem kell magyaráznom?

Ha gyanúm beigazolódik (szerencsére az előző talin Km voltam így Dreemer meg a többiek agyába egy kicsit belelátok) akkor, a koponyák és a magas tsz. tekintetében egy Ynevet megmentős, összefogós kalandra lehet számítani, hőssökkel akik már eléggé táp legények ahhoz, hogy véghez vigyenek egy ilyen tervet.

Ezek ismételten csak ötletek, javaslatok nem kell komolyan venni, csak próbálkozok tudjátok mint a kis kutya. :)

Minden Tisztelettel: VYan Lefydd Gianag hercege
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lernun » 2009.01.03. 22:31

Hali
Vyan az összemesélésünk remek. Én is valami ilyesmire gondoltam mondjuk kíváncsi vagyok kik kötöttek bele egy 10es szintű kardművészbe akit csak egy ork tudott megmenteni. De alacsonyabb szinten például lehet. Hát az én karim nem lesz egy IQbetyár, de meglesz a magához való esze. Törzsfő biztos nem lesz, mert szerintem az csak akkor lehetséges ha kiírtották a törzsét egyébként nem hiszem, hogy otthagyná őket. Mint mondtam ő egy udvari ork lesz(mivel csak az játszható :D ) szóval valami gazdagabb hapika testőre lehetett alacsonyabb szinten és sokfelé megfordult, aztán valahogy egyedül folytatta kalandozásait(meghalt a védence, útjára bocsájtotta stb. ezt majd kitalálom). Az is jó, hogy lesz egy összekötő, de azért ha szervezettek akarunk lenni akkor egy ideje mondjuk pár hónapja már az egész csapatnak is együtt kell kalandoznia.
Lernun Shovilan-Vérszín hold alatt(zárt)
Ronin wri Cossagor-Szövetség(zárt)
Avatar
Lernun
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 368
Csatlakozott: 2008.04.28. 13:22
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.01.03. 23:15

Üdv! :)

Rendben, én is így gondoltam Lernun. A többi már csak ügyes körítés és mesélés kérdése.

Am... :roll: lehet megróttok érte, de bennem van a verseny szellem ezért szeretném javasolni. Mivel egy fővel többen vagyunk, mint a többiek épp ezért szeretnék Ruyannak ötletet adni. El kellene még egy jobb varázshasználó a csapatban. Mondjuk egy varázsló. Igazán nem tudom, hogy melyik ötlet fog beválni, vagy a végén ki mivel lesz. Azt sem tudom, hogy te milyen karakterekkel szeretsz játszani, de hogy ha a játéktéren is játszadozni szeretnénk akkor így lenne teljes a csapat, illetve ha egy remekbe szabott íjász, vagy távolsági küzdelemre szokott harcosa lenne a "nevesincs" csapatnak.

Most rögtön meg is követlek Ruyan nem akarok itt okoskodni, vagy parancsokat osztani, csak gondoltam ötlenek esetleg jó lehet. (szóval bocs)

Maradok: VYan Lefydd Ginaag hercege
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2009.01.04. 21:09

Varázslóval még nem igazán játszottam és nem vagyok biztos benne, hogy egy 10-es szintűvel kéne kezdeni. Akkor inkább tűzvarázsló. Az íjász sem rossz, az előző talira is azzal mentem, így nem lenne annyi munka vele...

Viszont úgy emlékszem, hogy vallásilag hasonlónak kéne lennünk. Ezt hogy oldjuk meg egy kardművésszel, orkkal és Arel-pappal?
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lernun » 2009.01.04. 21:30

nem muszály azonos vallás olyan is elég ami megfér egymással. Nos amit mondtál az mind eléggé harcorientált inkáb a bárdot meg téged nehéz belehozni.
Lernun Shovilan-Vérszín hold alatt(zárt)
Ronin wri Cossagor-Szövetség(zárt)
Avatar
Lernun
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 368
Csatlakozott: 2008.04.28. 13:22
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2009.01.04. 21:35

Én vallásilag gondoltam az "összehozást" de ha nem kell, akkor semmi gond :)
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2009.01.05. 7:25

Lernun írta:nem muszály azonos vallás olyan is elég ami megfér egymással. Nos amit mondtál az mind eléggé harcorientált inkáb a bárdot meg téged nehéz belehozni.


???

Hö?

Miért lenen Nehéz egy Bárdot bemesélni???
Ugyanolyan világ csavargó mint az Arel pap (majd nem írtam hogy "ha nem nagyobb" de sajnos az nem igaz :P)
Szal a bárdok állt vagy Areliták (lásd Ilanor szülöttei) vagy vallástalanok, vagy az igazán nagy művészlekek Alborne hitűek. Na persze vannak a gonosz kisz kráni pajzászok akik a Kossszfejűt szolgálják de Syrisz biztos nem ilyennel akar játszani. Egyedül ez utóbbi nem férne meg melletünk mert kb két perccel ismerkedésünk után átvágott hangszálakal dalolna... úgy meg nehéz :P

Szal a bárddal sztem nem lesz gond. (ha másnem majd teszünk rólla)

A tűzveri nem rossz ötlet, de akk csak tűzvari legyen ne jöjjön nekem percenként Sogron felsőbbségével, elég lesz csak mondjuk 5 percenként :P

A vari meg ha nem iskolából jön akk nem tud minden mozaikot, de akkor legalább nem kötött, ha viszont Iskolából jön akkor még a végén túl "begyepesedett" lesz. Szóval sztem egy tűzvari is bőven jó, úgyis csak gyakunk... az egyéb dolgokat pl gyorshelyváltoztatás, sebezhetetlenség, mentális és asztrális dolgok, majd megoldom én Arel kegyéből :D.
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2009.01.05. 7:33

Lorin írta:de akk csak tűzvari legyen ne jöjjön nekem percenként Sogron felsőbbségével, elég lesz csak mondjuk 5 percenként :P

Mikor csináltam én ilyet tűzvarival? MAx Sogron pap lehetett, de sztem az se hangoztatta 5 percenként. Volt az 10 is :D

Este gondolkodtam mivel lehetne még jönni és az jutott eszembe, hogy egy méregkevergető boszmester se lenne rossz, csak az a kérdés mennyire tudnánk beleilleszteni a csapatba.
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.01.05. 11:47

Üdv! :)

Ruyan, helyes ilyen dolgokra (íjász) meg egyebekre gondoltam. Szerény véleményem szerint a tűzvarázsló lenne a legjobb megoldás. Abből több "fajta" is van így a bemesélés szempontjából flexibilis.

A bárd és az arelita mindere fogható. Ennyi.

Akkor már csak az ork meg a kardművész lóg ki a sorból. Na már most Lernun mi a (síp)------------------------------------------------------- fenét csináljunk? :lol:

Az ork megmenti a kadművészt dolog, nagyon penge élen táncolónak hangzik de a többiek beleegyezésével működhet és persze a "normálistól" nagyon eltérő karakter figurákkal.

Na de mind1 majd még megláSSuk. :D

Maradok: Vyan Lefydd Gianag hercege
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.01.05. 17:36

Ruyan, szerintem a boszmester nem túl jó ötlet. Nálunk tudtommal senkise jön halál jelleművel, és nekem a boszmester valamiért eléggé erre hajaz. Mármint ha hullákkal dolgozik, akkor nemhinném, hogy ez nem jelenik meg a jellemében.

Persze tudom, hogy ez csak egy felvetés volt, csak véleményem szerint valami mást kéne választanod.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2009.01.12. 7:09

Rendben, akkor ejtem a boszmester-ötletet. Ha a tűzvarázsló tetszik mindenkinek lehetek azzal. Csak valakitől meg kéne szerezni az UTK-t. Mondjuk Lernun, ha elhoznád azt megköszönném.
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
130 hozzászólás • Oldal: 3 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9

Vissza: Csapatszervezés

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség