• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Angmar (Angmar)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
6 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Angmar (Angmar)

HozzászólásSzerző: Angmar » 2008.10.07. 18:29

Előtörténet:

Nevem Angmar, Születésem pillanatára nem emlékszem. Arról a napról csak egy emlékem van. Egy esős éjszakán három lovas jelent meg abban az erdőben ahol véres testel, sírva hevertem. A három lovas rendjük házába vitt, paplovagok voltak. az első szó ,amit hallottam az egy öregember szava volt: „Már semmi baj, itt vagy ahol apád is nevelkedett” Krán volt a vidék ahol születtem, és egy vár ahova érkeztem. Csecsemőkoromtól itt nevelkedek, itt tanulok mindent, amit egy gyerek tanulhat, barátaim akadnak, de inkább egyedül élem életem minden percét, amit tehettem. Egy ember van, akit igazán tisztelek, tanítómat Metatront, ő a Kráni paplovag rend vezetője ahová az a bizonyos három lovag hozott, őket sajnos nem ismerhettem eléggé, mivel meghaltak. A három közül kettő életét adta azért, hogy én itt lehessek. A harmadik akkor halt meg mikor még 4 éves voltam, egy napsütötte nyári délután menetelt ki, azt mondják fejvadászok végeztek vele, holttestét egy erdőben találták meg. Talán öt éves lehettem mikor tanítóm elárult valamit, ezen a napon tudtam meg mi történt aznap éjszaka amikor születtem. Megtudtam azt hogy a vérben hevertem, pedig nem véreztem, szüleim vére volt, meggyilkolták őket, a sírás amit hallottam nem sírás volt, az enyém biztos nem, mivel én nem sírtam, a hang az egyik szolgától jött aki sírt, mert ura és úrnője meghalt. Aznap éjjel fejvadászok támadtak ránk. Apám aki jelenlegi rendem tagja volt, nem fizette adósságát, amit nem értek mivel gazdag volt, bérgyilkosokat fogadtak és azok végeztek szüleimmel és kísérőikkel, én a három lovasnak köszönhetem életem akiknek sajnos már nem tudok köszönetet mondani. Egyetlen örökségem, apám holmija, megkapom családom címerét, amit köpenyemen fogok majd hordani, és a címerrel ellátott pecsétgyűrűt. Örökségem csupán ennyi, ezen kívül már csak az a 3 arany marad rám, amit apám tárcájában találtak akkor.
Ezek után folytatódott tanításom, elsajátítottam mindent, amit egy paplovagnak kellett, jó voltam a fegyverforgatásba, kedvencemmé is vált a heraldika és az élet és halál tanulmányozása mellett. Ezeken kívül nagyon szerettem a papi varázslatok tanulását, amire mesterem sok időt fordított. Távoli rokonaim közül egyet ismernek, Necromát, aki egy Gorvikban élő nekromanta. Vele még nem találkoztam, igazából nem is ismerem, de hallottam róla. 25 éves koromban befejeződött a tanulás, maradhattam volna rendem házában, de nem tettem. Megfogadtam azt, hogy megkeresem azt az embert, aki szüleimet megölette, nem tudom, mit teszek vele, ha megtalálom, valószínűleg megpróbálom megölni. Első lépésként fel akarom keresni Egyetlen rokonomat, ezért Gorvik felé veszem az utamat. Nem tudom, hol keressem, de egy nekromantát nem lehet olyan nehezen megtalálni.
Rendem elfogadta döntésem, tanítóm ellátott felszereléssel és kaptam egy lovat is. Ezen kívül megkaptam örökségemet is ami nem nagy dolgokból állt de nekem mégis az, ugyanis ez az egyetlen dolog ami szüleimre emlékeztet. És így 3701 nyarán elindultam Gorvik felé.
Angmar
 
Vissza a tetejére

Re: Angmar (Angmar)

HozzászólásSzerző: Angmar » 2008.10.07. 18:36

Karakterlap:

Név: Angmar Szint: 1
faj: ember
szülőföld: Krán
Vallás Ranagol
Nem: férfi
kor: 25 év
Iskola: Ranagol paplovagrendben tanult és nevelkedett.

Erő: 17 (19 KAP)
Ügyesség: 15 (15 KAP)
Gyorsaság: 14 (14KAP)
Állóképesség: 13 (13 KAP)
Egészség: 15 (15 Kap)
Szépség: 13 (13 KAP)
Intelligencia: 18 (18 KAP)
Akaraterő: 15 (15 KAP)
Asztrál: 15 (15 KAP)
Érzékelés: 14 (14 KAP)

ÉP: 8 (16 KAP)
Fp:10 (10 KAP)
Fp/szint:5 (15 KAP)
Kp alap:6 (6 KAP)
Kp/szint: 7 (14 KAP)
mp:9
mp/szint:3
Hm/szint:5 (15 KAP)




Cé:0
Vé:70 ( 70 KAAP)
TÉ: 15 (15 KAP)
KÉ: 15 (15 KAP)

Nyelv: - Kráni nyelv
-Közös nyelv

Képzettségek:
- nyelvismeret 3. fok
- helyismeret 3.fok (Krán)
- Kultúra 3.fok (Kráni)
- nehézvért viselet 3. fok
- lovaglás 3. fok
- fegyverismeret 3. fok
- állatismeret 3. fok
- egyensúlyérzék 50%
- vallás 3. fok
ezekre összesen 9 KAP-ot költöttem
- udvari etikett 1. fok (1 KAP)
- kocsmai verekedés 1. fok (1 KAP)
- írás/olvasás 1.fok (2 KAP)
- élő nyelv 1. fok (1 KAP)
- heraldika 1. fok (1 KAP)



hátasok: ló ( utazó)
felszerelése: nyereg(utazó), nyeregtáska ebben:1 üres és egy vízzel teli kulacs, patkó

felszerelés zsákban: váltásruha, gyalogos csizma, lámpás, írótoll, papírok, olaj a lámpásba.
felszerelés övtáskában: pénztárca benne 3 arany.
ruházat: fekete színű csukja és köpeny, nemesi ing és nadrág, lovagló csizma, öv amin rajt a kard egy egyszerű kardhüvelyben és egy tőr tőrhüvelyben. És a szent szimbólum ami a nyakában lóg.

ékszerek: pecsétgyűrű

Fegyver: kard (másfél kezes)
Vértezet: bronz fél vértezet


leírás: 175 cm magas, vékony, alkatához megfelelő izomzat, fekete haj és zöld szemek.
Megjelenése: általában csuklyája a fején, kardja és tőre a köpenye alá rejtve. köpenyén családja címere található meg.

Nem igazán szereti a társaságot de nem is veti el, könnyű felbosszantani, haragtartó.
Angmar
 
Vissza a tetejére

Re: Angmar (Angmar)

HozzászólásSzerző: Torozon » 2008.10.14. 6:32

Uh

Meglepődtem mikor megláttam hogy Kráni Ranagolpaplovaggal akrsz jétszani Erionban.
A legalső kérdésem hogy miért és hogyan kerülne a kari Erionba?
Mert Gorvickba kellene mennie ezek alapján nem?
Mellesleg megjegyzem hogy miért megy ő gorvickba a rokonához ha egyszer akik megölték a szüleit Kránban élnek?
Nem kéne elsőnek őket megölnie?

Valamint a papi rendek nem csak olyan dolgok hogy na kiképeznek jötem láttam megyek!
Valamit azért írj már oda hogy miért engedtek, vagyis inkább küldtek el.
(szerintem a leginkább ehez a karihoz a "Vérboszú, családja gyilkosain" indok felelne meg persez mindezt Ranagol nevében)

Na egyenlőre ennyi, persze vannak dolgok az előtöriben amit lérdekesnek találtam (pl Necroma a necromanta :D) de ezek nem annyira lényegesek hogy itt kitárgyaljuk őket.

Ezeket válaszold meg addig átnézem a statot.
A bárd, hetek óta elöször, szívbõl kacagott.
- Alyr, az ég szerelmére! Hogyan sikerült rávenned Torozont, hogy kráni itókát szolgáljon fel neked?
A nekromantának szeme sem rebbent. - Azzal kecsegtettem, hogy ha megteszi, még ma este odébbállok.


//Wayne Chapman - A Halál havában//
Avatar
Torozon
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 497
Csatlakozott: 2007.01.24. 21:54
Tartózkodási hely: Torozon tavernája
Vissza a tetejére

Re: Angmar (Angmar)

HozzászólásSzerző: Angmar » 2008.10.14. 18:43

A karakter azért Erionban szeretne kezdeni, mert ugyan az előtörténetből kiderül, hogy rokona Gorviki és felakarja keresni, de az hogy oda indul a kaland elején az csak kifogás, ugyanis a lovagrendből nem akart kilépni, rangját megszeretné tartani, de azt nem akarta mondani hogy kalandozni megy.
Gorvikba igaz elindul de még nem, úgy gondoltam hogy először a karakter erőt gyűjt, fejlődik kicsit és kis munkával talán kis pénzt is összeszed, amivel nekivághat a veszélyekkel teli útnak Gorvikba.
Mivel Erionban viszonylag sok kalandozó van, talán barátokra is lel amiben hiánya van és egy ilyen útnak nem igazán jó egyedül nekivágni.
Mivel nem ismeri Szülei gyilkosát nem mer egyenlőre egyedül szembeszállni velük, Ezért megy Gorvikba hogy segítséget kérjen Rokonátol, aki talán abban is tud segíteni neki hogy hol és miképp keresse a gyilkosokat.
A rendből azért engedik el, mert tiszteletben tartják azt hogy bosszút akar állni, és azért hazudik hogy Rendje kimaradjon ebből.
Erre gondoltam mikor megírtam ezt a történetet, ha valami tényleg nem jó és nem el fogadható akkor kijavítom.
Angmar
 
Vissza a tetejére

Re: Angmar (Angmar)

HozzászólásSzerző: Kaspar Otlokir » 2008.10.20. 21:55

Üdv!

Megkerestél PM-ben ezért írok.

1., ÚTK szerinti karakter jöhet már csak (ha a vlts előtt írtad akkor még ok az OM-UT ezt megnézem még, de asszem időn túl vagy már)
2., Kráni karakterek ritkán jönnek ki kránból, a gorviki rokon jó szál, de ettől még nagyon ritkán kerülnek Abasziszba.
3., Ez a se rokon se ismerős csak a "klán, céh, iskola" dolog játékosnak egyszerű, de a mesélőnek nem könnyíti meg a dolgát. Nagyon gyökértelen így a karakter, senki nem ismeri és ő se ismer senkit. Önmagában nem baj, de ilyen típusból nem szeretnék többet (Marcus karaktere is ilyen pont itt Abasziszban).

Hogy építő kritikát/javaslatot is írjak:

Van Abasziszban gorviki diaszpóra, Ranagol paplovagnak ideális induló alap.
Csinálj egy ilyet, és ültesd át a koncepciót erre.
Kráni vonalat nem erőltetném északon...
"A vágynál veszélyesebb dolog alig van nagyuram. Vigyázz nem tudhatod méreg vagy szeretet bújik egy kéz simításában."
Avatar
Kaspar Otlokir
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 653
Csatlakozott: 2007.07.20. 12:33
Tartózkodási hely: Albatroso vendégház
Vissza a tetejére

Re: Angmar (Angmar)

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.01.12. 0:32

A karaktert temetőzöm.


Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
6 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség