• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
277 hozzászólás • Oldal: 16 / 19 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Yasha am Lloth » 2008.09.22. 12:08

Minap asztaliztunk és drága mesélőnk következő mondata hangzott el:


KM:
-Álmot látsz, fekete csuklyás alak, sziszeg, majd rád ordít, hogy: Pusztulj.

Jk:
-Felriadok és kinyitom a szemem


erre a KM:

-És ekkor egy sötét alak ül a sarokban és morbid mosollyal feléd fordul...... szócsővel a kezében ordibálja, hogy PUSZTULJ



Másik történet:épp egy harc közepette gondolkozunk azon mit is csináljunk, hisz a fegyvereink már nem érnek semmit az ellenség ellen.Erre a boszorkány megszólal..ROVARFELHŐ...



km:

Rendben elmormolod a varázsigét de sehol egy bogár

Boszi:

Ne igaz már fogadjunk, hogy csak szivatsz


KM:Télen..B**meg!?
"A Sors súlyos léptei kövezik ki utam, s majdan ő mutatja végét is"
Avatar
Yasha am Lloth
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 369
Csatlakozott: 2008.08.31. 17:52
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Alyrah Leviah(Kampec)
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Dzsamar Doldzs » 2008.09.23. 23:30

Achar nevű udvari orkom történetei:
Hogy megalapozzam a kacagást, pár apróságot meg kell említenem:
- Kasztja: Harcos, de az alapképzettségeket egy kereskedőéhez igazítottam (értékbecslés, írás olvasás, stb...) No persze főként fegyverekkel kereskedik.
- Jelleme: Rend - Halál
- Főbb tulajdonságai: :D
-- Biszex
-- Más fajúakhoz vonzódik
-- Pedofil
-- Nekrofil
-- Nimfomániás

Story 1:

Eme esemény magyarázza fő tulajdonságait.:
Mint jó kereskedőhöz illik, megszállottja a pénznek. Így könnyedén belemegy minden megbízatásba. Első játék alkalmával Erionban kalandoztunk, s a kaland, minden erőfeszítésünk ellenére rosszul sült el. Fogságba kerültünk egy a nekropoliszban élő Boszorkánymster cellájába. A hibát ott követtük el, hogy a játék felénél véletlenül megöltünk egy toroni ügynököt, ki a modul szempontjából lényeges infót hozott volna. Végül, hogy a csapat mentse az írháját elajánlották a karakteremet a boszorkánymesternek, hogy kísérletezzen rajta. A BM belement, de a többiek sosem jutottak ki a Nekropoliszból, de ez most lényegtelen. Az én Acharomat a BM kissé megkínozta. A BM őrült volt, s a saját szórakozására a fenti tulajdonságokat égette be udvari orkom elméjébe mágia segedelmével. Nem igazán felebbeztem, hisz poénként fogtam fel. Szabadulásom a BM halálával végződő másik kaland során történt, miután egy öreg dorani varázsló vette kezelésbe karimat, s súlyos aranyerszényekért cserébe sikerült megszabadítani karakteremet a hűség, s egyéb káros bélyegektől a fentiek kivételével. Ezután pedig orkom a varázsló haláláig testőrként szolgálta, mely tartott másfél hónapig, mert elég beteg volt az öreg.

Story 2:

Egy kaland kezdete:
Orkom nagy nehézségek árán bérelt ki egy kis helyet egy kis piacon Erigowban, hol fegyvereit árusította. Játékostársamat (törpe tolvaj, kit az orkom még nem ismert.) igen gyorsan ismerte meg Achar. A KM arra hívta fel a figyelmemet, hogy valami repül az asztalom felé. a törpe volt az, mitán elbaltázott egy munkát. Egy ereni kékköpenyest akart meglopni, ki dühében a standomra hajította. Orkom kártérítést követelve ordibált a kékköpenyessel, miközben jobbjában a levegőben tartotta a tolvajt. A városőrség természetesen az orkot bilincselte meg :)

Story 3:

A mágiatudor ork:
Egy várostromlós kaland során orkom patiba keveredett egy varázslóval, kivel vált vállnak vetve küzdöttek az ellenség ellen. A dolog pikantériája, hogy a varáézsló elsőként folyton hosszú kardjával akart küzdeni, s orkomnak kellet jeleznie, hogy mikor milyen varázslatot lenne célszerű elvégeznie az életben maradás érdekében. :)

Story 4:

Bolhák:
A csapatnak a feladata, hogy megvédelmezzen egy nemskisasszonyt. A csapatot alkotta:
- Toroni renegát fejvadász (kilétét titkolta)
- Elf íjász
- Ember gladiátor
- Félelf tolvajnő
- Későbbiekben csatlakozott egy ember lovag is.
A kaland kezdete óta minden karakter megvetéssel tekintett az orkra, s ott tett keresztbe neki, ahol csak lehetett. Orkom ebből semmit nem vett észre (sikertelen intelligencia próba).
Egy pihenő alkalmával a kisasszony elvonult a patakhoz megmosakodni, miközben mindenki a táborban serénykedett. Egy hitelen pillanatban a kisasszony felsíkított (találkozott az épp kalandhoz csatlakozó lovaggal). Mindenki fegyverben a patakhoz rohant, de megnyugodtak, mikor tisztázódott a helyzet. Orkom vadászatból visszatérvén szintén hallotta a sikoltást, de legmesszebb lévén utoljára ért oda, s nem a többiek által használta ösvényt használva, hanem "Mit nekem egy kis bokor..." alapon átvágott a dzsindzsáson fegyverével a kezében. A bokorból kiérve már nem bírt megállni, s belehasalt a folyóba majd másfél méteres meredek partról. A bomba hatására minden JK vizes lett. Ezt követően a KM kacagva kézbe vette k6-os kockáját, s így szólt: "Ha párost dobok, akkor nem volt bolhás az ork...", mindenki a kacagés és a remegés vegyes érzelmeivel figyelt, és... a dobás páratlan. Ezt követően mindenkitől megkérdezte, hogy páros, lessz-é vagy páratlan. A dobálás végére a kiderült, hogy az ork kivételével mindenki beszerzett pár bolhát, az orkocskám kivételével :) Melyről persze nem szereztek azonnal tudomást, csak az éjszaka folyamán.

Story 5:

A story 4 társasága, két nappal későbbi éjjelen:
Az őrséget az orkom és az elf íjász látta el. A toroni félrevonulva szunyókált valahol. A tolvajlány és a gladiátor pedig a tábortűz mellet összeölelkezve beszélgettek. A kisasszony és a lovag pedig szintén együtt voltak a kisasszony sátrában. A lovag és a nemes kisasszony közti jó viszonyról a sátor ritmikus mozgása és a halk nyögések árulkodtak. Egyszer a KM felkér, hogy dobjak már az orkkal még egy intelligencia próbát, s a nyugodt körülményekre való tekintettel pozitív módosítókat is adott. Siker. A KM elmondta, hogy az orkomnak eszébe jutott, hogy társai az elmúlt napokban hogyan bántak vele, s kért egy Asztrál próbát, mely 11-es értéket képviselt. Eme dobás nem sikerült. A KM kacagva összecsapta a kezét és felszólított, hogy az utasításait vigyem végbe. Elsőként orkom égtelen haragra gerjedt társai iránt, s őrjöngeni kezdett. Az elfnek nem volt ideje felocsudni, mert az első pofont ő kapta. Orkom meglepetésszerű támadása túlütéssel sikeredett, s a csapás hatására az elf a legközelebbi fa egyik ágán landolt, köszönhetően könnyű testének. Alsó állkapcsa, s arccsontjának jobb oldala szilánkosra tört. Ezt követően orkom a kisasszonyék sátra felé indult döngő léptekkel. Az elf röptére felfigyelő gladiátor és tolvaj felpattant a tűztől, s csodálkozva álltak orkom elé, ki dühtől elvakultan támadt rájuk. Az első ütést a gladiátor kapta, mely megint csak rettenetesen sikeres volt, mert eltörte egyik bordáját. Az ordítására megjelent a fejvadász is, s a kisasszonyék is mozgolódni kezdtek. A tolvajlány az elfhez hasonlóan nem volt ellenfél, ugyan ő csak elájult a csapástól. A kockadobásoknál orkomnak sorra jöttek a 70 feletti dobások, míg a többieknek csak 20 alattiak. A lovag a kisasszony sátrából egy szál alsóneműben, s a lovagkardjával mászott ki. a kisasszony pedig egy íjat, és egy vesszőt vett kézbe, s a sátor bejáratánál térdelve célzott (sötétben, a tábortűz pont elvakította. Képzetlen fegyverhasználat), s lőtt és talált. Csakhogy az a 01-es dobás nem egészen azt a célpontot hozta, akit várt. a vessző a toronit találta el. Mivel a kisasszony NJK volt, így értelemszerűen a KM dobált. Figyelembe véve az íjász szabályt, rövid íjjal háromszor dobott, s a sebzés 14 Sp lett. S ez elég is volt ahhoz, hogy elvegye a kedvét a fejvadásznak a harctól egy időre. Végül a gladiátornak és a lovagnak közös erővel sikerült lefognia az orkomat, mikor a KM ismételten kért egy Asztrál és egy Intelligencia próbát. Az asztrál pozitív módosítókkal sikerült, így Achar megnyugodott, az intelligencia sikertelensége végett pedig semmire sem emlékezett az előbbi tombolásából, így jöhetett egy jó kis magyarázkodás, hogy mi volt ez az egész. :)
Miracle Guns Urrus Sorrate Adeptia
Avatar
Dzsamar Doldzs
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 15
Csatlakozott: 2008.09.17. 19:48
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Dzsamar Doldzs » 2008.09.24. 18:02

A legrövidebb játékom pedig körülbelül 2 percig tartott.
Egy 1. szintű wier harcossal készültem a kalandhoz.
A KM sugallatot tett, hogy karim éhes a számomra szükséges táplálékra. Eme okból társaimtól félrevonulva (hisz előttük titkoltam kilétem) egy sikátorban áldozatomra vetettem magam. Pechemre egy vérfrkasra találtam Erion fogadónegyedében fényes nappal. :D
Miracle Guns Urrus Sorrate Adeptia
Avatar
Dzsamar Doldzs
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 15
Csatlakozott: 2008.09.17. 19:48
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Dzsamar Doldzs » 2008.09.24. 18:54

Íme néhány varázstárgy, mely a bemutatkozásomban említett varázsló birtokában van:
Felhívnám figyelmeteket, hogy eme írás kifejezetten csak érdekességként közlöm, de ha valami megtetszik, nyugodtan kérdezzetek priviben :)

Ruházat: 363 Mp-os Rúnapáncélnak felel meg, mely így 11 SFÉ-t ad. L.: ET 391. old.
Egészség öve: 378 Mp-os. +69-et ad az egészséghez. (egyedi)
Állóképesség mellvértje: 380 Mp-os. +34-et ad az állóképességhez. Holdlunírból készült SFÉ-je 8. 351 Mp-os Rúnapáncélnak felel meg, és hasonló rúnák vannak rajta, mint az alkar- és lábszárvédőkön, hogy ne kelljen foglalkozni a negatív módosítókkal, mely így +10 SFÉ-t ad. Ezentúl a páncélba egy Védelemre feltöltött 140 karátos Spinell van belefoglalva, ami még +14 SFÉ-t jelent, így 32-es SFÉ-je van. (egyedi).
Alkar- és lábszárvédők: 351 Mp-os. Tulajdonképpen hasonló technikával készült, mint a tudás kardja, csak itt nem a fegyverhasználat képzettséget adja meg alapfokon, hanem a Pajzshasználatot. Ezek Holdlunirból készítették a kőgólemeim. Alapból a VÉ-je 30, de mivel a tudás kardjaihoz hasonlatosan meg is vannak rúnázva. Ennek következtében még 50-et ad a VÉ-jére, így összesen 80. 18-as SFÉ-jét, csak akkor fejti ki, ha valaki pont oda csap. Mindegyik részbe drágakövek vannak belefoglalva, a részleteket lásd lent. (egyéni)
Jobb alkarvédő: 380 Mp-os. Teremtés, melynek hatására vér jelenik meg ott ahol én szeretném. A saját, vagy esetleg más testén a megjelölt pontokból vér kezd el folyni. rengeteg vér folyhat egy sebből, de ez a mennyiség nem haladhatja meg az 58 litert. A vér addig folyik, míg a megjelölt mennyiség el nem fogy. A megjelölt terület lehet egy pont, vagy egy vágás is. Mivel a vér nem a testből származik, sérülést nem okozhat. Gondolati parancs varázsjel (90 Mp), 58 E-s Teremtés (290 Mp). Ide 4 120 karátos drágakő van befoglalva. 3 Smaragd melyekből háromszor 120 Mana pontot tudok kinyerni egy kör koncentráció segítségével. Ezek a smaragdok – hála a mechanika képzettségemnek – cserélhetőek. Mindegyik egy-egy fémtokban helyezkedik el, mely lefelé nyomva és egy bizonyos irányba tekerve, eltávolítható. Ezentúl egy okozásra feltöltött Spinell is található itt mely +12-őt ad a sebzésemre. (egyéni)
Ball alkarvédő: 9 féle Gondolati parancs varázsjelet tartalmaz. 4 őselem, 4 paraelem és 1 elemi erő aurát hoz létre 2 körre. Persze mindegyiket külön-külön. 72 E-s Őselem Teremtés Aura forma (288 Mp), 145 E-s Paraelem Teremtés Aura forma (290 Mp) és 290 E-s Elemi Erő Teremtés Aura forma (290 Mp), Gondolati parancs varázsjel (90 Mp). Ide 4 120 karátos drágakő van befoglalva. 3 Smaragd melyekből háromszor 120 Mana pontot tudok kinyerni egy kör koncentráció segítségével. Ezek a smaragdok – hála a mechanika képzettségemnek – cserélhetőek. Mindegyik egy-egy fémtokban helyezkedik el, mely lefelé nyomva és egy bizonyos irányba tekerve, eltávolítható. Ezentúl egy védelemre feltöltött Turmalin is található itt mely +60-at ad a támadómra. (egyéni)
Jobb lábszárvédő: 370 Mp-os. Gondolati parancs varázsjel segítségével egy őslég aura képződik 2 órára. Gondolati parancs varázsjel (90 Mp), 125 E-s Őslég Teremtés Aura forma (250 Mp), 2 óra Időmágia (30 Mp). Ezentúl egy bokamozdítással kinyílik egy kis rekesz, melyből igen erős, 10-es szintű altató hatású légi méreg foglal helyet. 10 adag altatógáz van besűrítve. Ha a retesz elhúzódik, kiszabadul a gáz, és aki elvéti a méregellenállást az elalszik. 1 adag gáz K6 m2-en fejti ki áldatlan hatását, ami sikeres próba esetén K10 óra kábulat, míg sikertelen próba esetén ugyanennyi alvás. A gáz a levegőben csak K6+10 perc múltán oldódik fel, és minden körben új méregellenállást kell tenni. A szél legyen természetes, vagy mágikus csak mozgatják a gázfelhőt, de nem hígítják fel. Újabb használathoz újra fel kell tölteni a rejtett reteszt. Ide 1 120 karátos drágakő van befoglalva. Okozásra feltöltött Turmalin található itt mely +60-at ad a védőmre. (egyedi)
Ball lábszárvédő: 364 Mp-os. Gondolati parancs varázsjellel térkaput nyit 3 percre, max. 300 mérföldes távolságba. Gondolati parancs varázsjel (90 Mp), 3 E-s Térkapu (204), 300 mérföldre Távolbahatás (70 Mp). Ide 1 120 karátos drágakő van befoglalva. Okozásra feltöltött Turmalin található itt mely +60-at ad a védőmre. (egyéni)
Smaragdok: Ugyanazon képességekkel rendelkeznek, mint az Alkarvédőben lévő smaragdok. Ezek a smaragdok – hála a mechanika képzettségemnek – cserélhetőek. Mindegyik egy-egy fémtokban helyezkedik el, mely lefelé nyomva és egy bizonyos irányba tekerve, elhelyezhető az alkarvédőn.
Meditációt/Érzékelést segítő diadém: 370 Mp-os. Aki ezt a mithrill diadémot viseli, annak +10-vel megnő az Intelligenciája, amíg rajta van a diadém. Ha az illető ismeri a Pszi-t, akkor a diadém segítségével 6-tal magasabb pszi használati szintű alkalmazónak kell tekinteni minden téren. Ezen kívül a viselőjének minden pszi diszciplína meditációs ideje a 1/3-ára csökken (felfelé kerekítve).
377 Mp-os. Továbbá aki ezt a diadémot viseli annak érzékszervei kitisztulnak, valamint azok érzékelési tartományai kitágulnak, így minden érzékszerve tizenegyszer olyan éles lesz, mint eddig volt. Éberség/Észlelés képzettségére +300%-ot kap (minden érzékszervére vonatkoztatva), emellett az Érzékelés képességhez +43-at kap. Továbbá amíg viseli a diadémot, 300%-ban megérzi a rá leselkedő veszedelmet, annak mértékét is, de irányát, mibenlétét nem tudja megállapítani.

Mozgó Álló Faj Személy
Vele Nélküle Vele Nélküle Vele Nélküle Vele Nélküle
Derült idő 16500 1500 11000 1000 5500 500 1100 100
Enyhe köd vagy eső 5500 500 2200 200 1100 100 330 30
Sűrű köd vagy zápor 110 10 110 10 55 5 33 3
Éjszaka holddal 1100 100 550 50 330 30 110 10
Éjközép 550 50 220 20 110 10 55 5
Szürkület 5500 500 3300 300 1650 150 330 30

Mentál szimbólum: 708 Mp-os (380). Akaratátvitel Mentál Szimbólum, melyre, ha ránéznek 5 órán keresztül fejti ki a hatását. 167 E-s akaratátvitel (330 Mp + 328 Ψp), időmágia (40 Mp). (egyéni)
Asztrál szimbólum: 380 Mp-os. Félelem Asztrál Szimbólum, melyre, ha ránéznek 5 órán keresztül fejti ki hatását. 510 E-s félelem (340 Mp), időmágia (40 Mp). (egyéni)
Asztrál szimbólum: 380 Mp-os. Hűség Asztrál Szimbólum, melyre, ha ránéznek 5 órán keresztül fejti ki a hatását. 680 E-s hűség (340 Mp), időmágia (40 Mp). (egyéni)
Összetett szimbólum: 700 Mp-os (378). 114 E-s Lélekaltatás szimbólum. Ezt a szimbólumot egy kis eltolható lapocska takarja. Ennek hatására 4 percig elalszik a lélek, tehát a Személyes Aura is megszűnik eme időtartamra. Időmágia (18 Mp) 115 E-s Tudattalanság (250 Mp + 330 Ψp) és 115 E-s Közömbösség (115 Mp). (egyéni.)
Tudás varázsjel: 708 Mp-os (378) 168 E-s Asztrálszem. Lásd még ET. 127. old.
Tudás varázsjel: 710 Mp-os (380) 101 E-s Mentálszem. Lásd még ET. 128. old.
Tudás varázsjel: 709 Mp-os (380) 73 E-s Auraérzékelés. Lásd még ET. 128. old.
Rúnakard: A dzsenn szablyámat egy kiváló kovácsmester készítette külön az én kezembe vöröslunirból, melyet sebzésre alakított. Egy démon megrúnázta, ámbátor már elég hatalmam lett, hogy a rúnáit letöröljem és erősebbeket írjak rá (363 Mp). Lásd: ET 390. old.
A szablyámmal ugyebár tárgy szimpátia viszonyban állok. Eme tulajdonság előnyinek kihasználása végett latba vetettem mágikus és mechanikus képességeimet. Tehát, ha rajtam kívül bárki kézbe veszi a fegyvert, annak kellemetlen meglepetésben lesz része. Először is egy szimpatikus varázsjel érzékeli a Személyes Aura kisugárzásait és ugyebár nincs két egyforma aura. Ha valaki a kezébe veszi a fegyvert, akkor a varázsjel azonosítja az aurát. Ha ne az enyém, akkor a keresztvasak hihetetlen sebességgel csapódnak a tolvaj kézfejére. Ami lévén, hogy a keresztvas is vöröslunirból van, igen súlyos ebet okoz, ráadásul ugyebár meg is van rúnázva (363 Mp), ezért a sebzése K6+14. Mivel a keresztvasak belemartak az áldozatba, az nem tudja eldobni a fegyvert, megpróbálhatja lefeszíteni, de ehhez legalább 18-as erőre és 17-17-es gyorsaságra és ügyességre van szükség, és rengeteg időre. Ráadásul a négy karom lefeszítésre van mindössze 5 szegmense, mielőtt aktivizálódik a következő borzalom. 5 szegmens elteltével a markolatból kicsapódik 4 penge, ami szintén fájdalmas, mivelhogy az illető keze a markolatot szorítja. Ennek sebzése – tekintve, hogy ezek a pengék is vöröslunirból vannak és rúnázottak (363 Mp) – igen kellemetlen: K10+14. innentől kezdve a „bátor” illetőnek semmi esélye kiszabadítni a kezét. De még nincs vége a „kellemes” meglepetéseknek. A markolat és a keresztvas között egy 380 E-s Forgás Varázsjel (380 Mp) van felírva, aminek segítségével a pengék elkezdenek forogni a saját képzeletbeli tengelye körül 7,6 láb/szegmens sebességgel. Mondhatnánk, hogy csak ilyen lassú, de felhívom oktalankodók figyelmét, hogy a varázsjel ugyebár kör alakú, és ennek a körnek a kerülete 10 centiméter, tehát számoljunk egy kicsit: 1 láb ugyebár 100 centiméter, így egy szegmens alatt 760 centimétert tesz meg a forgás varázsjel, de mivel a varázsjel kerülete 10 centiméter, ez a 760-at el kell osztanunk 10-zel. Így kiderül, hogy a varázsjel segítségével egy szegmens alatt 76-szor fordul meg a saját tengelye körül a markolat. Ez egyben maga után von még ismét K10+14+11 sebzést a további plusz 11 a hihetetlen sebesség miatt. Továbbá az illető elveszíti a kézfejét. Amint az illető „elengedi” a pengét, azaz eltűnik a csuklója, és nem érintkezik az aurája a szimpatikus varázsjellel, az összes mechanikus egység visszaáll eredeti állapotába és a forgás is abbamarad. Ha esetleg valaki páncélkesztyűben fogja meg a pengét, akkor is működésbe lép, mivelhogy a páncélzat is a személyes aurájához tartozik. Amennyiben így tesz, akkor figyelembe kel venni az STP szabályt. Tegyük fel, hogy valaki egy 6 SFÉ-s vértben fogja meg, ekkor az STP 535 lesz ((6x15)/0,168 (1/6)). Először a kicsapódó pengék átütik ugyan a páncélt, de a kézfejet addig nem tudják levágni, míg a páncélkesztyű az illetőn van. Így a nagy sebesség miatt nem körönként, hanem szegmensenként csökken a sebzéssel megegyező módon az STP, s vele együtt csökken az SFÉ is. Emellett minden szegmensben elszenvedi az ezzel járó Sp-t is, mivel a pengék áthatolna azért a páncélon, bár a maradék SFÉ még védi. (egyéni)
Visszacsapó íj: 351 Mp-os. tulajdonképpen szinte mindenben megegyezik a Tudás fegyverei nevű varázstárgyakkal. KÉ-je +20-szal, TÉ-je +50-nel, Sp-je pedig +10-zel. Az íjba a markolathoz egy 100 karátos Füstkvarc van belefoglalva, mely segítségével az íj hatótávolsága 100 lábban megnő, míg a Célzó értéke is +100-at kap (egyedi)
Rúnabot: 363 Mp-os rúnafegyver dragfából. Lásd: ET 390. old. A bot tetején három, míg az alján két fémgömb található.
Felső jobb fémgömb: 379 Mp-os Láthatatlanság és Légiesség 5 órán át. 246 Mp-ért 41 E-s láthatatlanság, 60 Mp-ért 2 E-s 3. fokú légiesség, 40 Mp-ért időmágia. (egyedi)
Középső fémgömb: 710 Mp-os (380) Ψ-ostrom, melynek segítségével 1010 pszi pont bontható le a Dinamikus, és 1010 pszi pont rombolható le a Statikus pajzsokból.
Felső bal fémgömb: 710 Mp-os (380) 186 E-s Illúzió, mely csak 7 perc (42 kör) elteltével tűnik el. Az áldozat előtt megjelenik egy lény, amitől az áldozat retteg, a lény igen csak valóságosnak fogja érezni a telekinézis és az elemi erő segítségével. Az áldozatot a lény képes felemelni, hacsak az illető nem haladja meg a 200 fontos súlyt. Továbbá ha kissé gyorsabban szeretném mozgatni az illetőt, akkor az elemi erő csóva kissé besegít. Ennek közvetlen sebzése nincs, hacsak nem vágom a földhöz az illetőt, vagy a lény egy kicsit megöklözi az áldozatot, ekkor a sebzés 6K6+4. a másik támadási módszere, ha megkarmolja az ellent, ilyenkor az elei erő kard lép a színre, a karmolás sebzése 2K6+4. 22 Mp-ért Időmágia (7 perc), 158 Mp-ért és 214 Ψp-ért 186 E-s Illúzió, 71 Mp-ért és 115 Ψp-ért 186 E-s Gondolatolvasás, 40 Mp-ért 40 E-s Telekinézis (200 font), 40 Mp-ért 40 E-s Elemi erő csóva, 16 Mp-ért 16 E-s Elemi erő kard. (egyéni)
Alsó jobb fémgömb: 378 Mp-os Dezintegráció. 345 Mp-ért dezintegráció, mely semmivé tesz örökké egy kiválasztott tárgyat melynek nem szabad meghaladnia a saját csoportjában a következő súlyokat: I. csoport 115 font, II. csoport 57,5 font, III. csoport 115 g. (egyéni)
Alsó ball fémgömb: 377 Mp-os Másolás. 344 Mp-ért másolás, mely lemásol örökké egy kiválasztott tárgyat melynek nem szabad meghaladnia a saját csoportjában a következő súlyokat: I. csoport 86 font, II. csoport 43 font, III. csoport 86 g. (egyéni)
Mélytarisznya: Csak én nyúlhatok bele. Ha nem én tenném, akkor a turkáló csak egy kis száraz kenyeret és egy szem almát talál. Lásd: ET 393. old.
Pénzes erszény: Csak én nyúlhatok bele. Ha nem én tenném a turkáló csak 4 rezet talál. Lásd: 393. old.
Drágaköves erszény: Ugyanaz, mint a pénzes erszényhez, csak azzal a különbséggel, hogy ha valaki belenéz nem lát benne semmit. Lásd: ET 393. old.
Védőköpeny: 363 Mp-os Védőköpeny. Lásd: ET 393. old.
Köpenycsat: Ez egy ellipszis alakú mithrill csat, mely összefogja a védőköpenyt. A csatba 6 darab 120 karátos sonioni feketeopál van belefoglalva melynek hatása egy 60%-os mágiaimmunitás.
Mély erszény: Igen hasonlít a pénzes erszényhez, csak azzal a különbséggel, hogy ha valaki belenéz nem lát benne semmit. Lásd: ET 393. old.
Lopakodó/Rohanó Lábbeli: 373 Mp-os. +425%-ot ad a Lopakodás képzettséghez. 378 Mp-os. +69-et ad a Gyorsasághoz. Lásd.: ET 393. old.
Erő/Ügyesség kesztyűje: 373 Mp-os. +34-et ad az erőhöz és az ügyességhez. Lásd: ET 394. old.
Ball tenyér: 378 Mp-os 69 E-s teremtés rúna, melynek hatására 345 Mp-ért egy 345 karátos és 69 grammos gyémánt jelenik meg úgy, ahogy elemi formában is meg szokták találni, melynek értéke karátonként 500 a (172500 a). (egyéni)
Jobb tenyér: 380 Mp-os 347 E-s Elemi erő nyilat (347 Mp) lő ki. Sp: 347 Sp. (egyéni)
Gyűrűk:
1. gyűrű: 377 Mp-os 86 E-s Őstűz Csóva (344 Mp), mely 1 körig áll fenn. Sp: 86K6 (4 Fp-ként 1 Ép). (egyéni)
2. gyűrű: 377 Mp-os 86 E-s Ősvíz Csóva (344 Mp), mely 1 körig áll fenn. (egyéni)
3. gyűrű: 379 Mp-os 153 E-s Fény Csóva (306 Mp), mely 5 óráig (40 Mp) áll fenn. (egyéni)
4. gyűrű: 380 Mp-os 340 E-s Elemi erő Csóva (340 Mp), mely 4 körig (7 Mp) áll fenn. 1 E sebez 1 Sp-t. (egyéni)
5. gyűrű: 710 Mp-os (380) 642 E-s Kábaság (302 Mp + 330 Ψp), mely 3 óráig (35 Mp) áll fenn. A varázslat ellen Mentál Mágia ellenállás dobható. Amennyiben az illető elvéti, akkor KÉ-, TÉ-, VÉ-je annyival csökken ahány E-s a mágia, a Cé-je kétszer annyival. Varázsolni képtelen. Ereje, Gyorsasága és Ügyessége 5 E-ként 1 ponttal csökken (128 pont). (egyéni)
6. gyűrű: 379 Mp-os Jégszőnyeg, mely 9 körig (10 Mp) áll fenn. 4 E-s Ősvíz Szőnyeg (16 Mp), 160 E-s Fagy Szőnyeg (320 Mp), Sp: 320 Fp (-1600oC). (egyéni)
7. gyűrű: 377 Mp-os 86 E-s Őstűz Kard (344 Mp), mely 5 körig áll fenn. Sp: 86K6 (4 Fp-ként 1 Ép). (egyéni)
8. gyűrű: 377 Mp-os 86 E-s Őstűz Zápor (344 Mp), mely 3 körig áll fenn. Sp: 86K6 (4 Fp-ként 1 Ép). (egyéni)
9. gyűrű: 380 Mp-os 347 E-s Elemi erő Fal (347 Mp), mely 6 körig áll fenn. (egyéni)
10. gyűrű: 373 Mp-os 17 E-s Teleport (340 Mp). (egyéni)
Fémkorong: 375 Mp-os 15 E-s Zóna Varázsjel. (egyéni)
Amulett: 370 Mp-os Vegyes Aurát hoz létre, mely 8 körig áll fenn. 52 E-s ősvíz aura (208 Mp), 59 E-s elemi erő aura (59 Mp), 15 E-s őstűz aura (60 Mp), időmágia (10 Mp). (egyéni)
Zsákok: Szinte mindenben megegyezik a mélytarisznyával, csak azzal az aprócska különbséggel, hogy nincs benne semmi. Ezeken keresztül tudok a gólemeimmel kapcsolatot teremteni. (egyéni)
Nekromanták botja: 375 Mp-os. Segítségével 1/7 Mana pontért lehet elkészíteni a Nekromancia jelmágikus rajzolatait. Lásd.: ET 392. old.
Tűzíj: 377 Mp-os tűzíj. Ez egy különleges visszacsapó íj, mely 92 E-s őstűz nyilakat lő ki. Lásd.: ET 392. old.
Mágikus gyolcs: 380 Mp-os. Ez a tekercsnyi kötszer felhasználható sebesültek bekötözésére, akár a hétköznapi, hasonló anyagok, ám ha nem használják el az egész tekercset, amely egy rövidke pálcára van feltekerve, akkor a kötöző anyag rövid időn belül újratermelődik és újra egy teljes értékű tekercset alkot. Egy nap maximum hétszer tud újratermelődni. A tekercs 380 alkalommal használható.
Örökké égő tábortűz: 365 Mp-os. A tárgy kiindulási állapota egy rúnákkal díszített fahasáb. Ha valaki kimondja a parancsszót és a fadarab a földön van, akkor az pillanatokon belül megsokszorozza magát és egy lángragyúló tábortűz lesz belőle. Maximum nyolc napig éghet, utána 2,5 órán keresztűl újratöltődik. Az előhívott láng jelzőtűz, vagy máglya is lehet, de ekkor az égési idő lerövidül: jelzőtűz esetén 20 órára, máglya esetén 10 órára. A töltődési idő jelzőtűz esetén másfélszeresére, míg máglya esetén kétszeresére nő.
Tudás fegverei: 351 Mp-os. Aki ezeket a fegyvereket a kezébe veszi, az képessé válik a forgatására, még ha eredetileg képzetlen is volt benne. Ez azt jelenti, hogy ha valaki, akinek nem volt fegyverhasználata valamely kardra és ezt a fegyvert a kezébe veszi, akkor úgy tudja azt forgatni, mintha alapfokon képzett lenne rá. Ha egy olyan valaki veszi a kezébe, aki alapfokon ismeri a hosszúkard használatát az ezt a fegyvert mesterfokon képes forgatni. Ezen felül a fegyver a következő harci bonuszokkal rendelkezik: KÉ: +20 TÉ: +50 VÉ: +50 CÉ: +50 Sebzés: +10. Van nálam: hosszú-, rövid-, lovagi-, másfélkezes kard, pallos, szablya, egykezes csatabárd, tőrkard és tőr, visszacsapó íj, stb.
Teleport kesztyűk: 366 Mp-os. A kesztyű lényege, hogy a viselője naponta háromszor a kiválasztott fegyverét, legyen az bárhol a Tsz x 450 láb körzeten belül a saját kezébe tud teleportálni. Természetesen a mágikus gátló, börtönző jelek és területek kivételes helyeket jelentenek, ott ez az eszköz hatástalan. De rendkívül hatékony és eredményes – pl. egy bálon, vagy bárhol, ahova nem lehet fegyvert bevinni, meglepő a hirtelen előkerülő fegyverek. Tehát igazából ezzel el lehet érni a meglepetés erejét. Ezt az eszközt rendszeresen használják a különböző testőr, vadász és fejvadász klánok, ha nem akarnak a sok fegyverrel feltűnést kelteni. Példa értékként megemlíthető a kráni birodalmi ügynökök, akik ezt használták azzal a különbséggel, hogy ők a tenyerükön tetoválás formában volt.
Telekinézis pálca: 380 Mp-os Telekinézist hoz létre 31 körig, mellyel 1635 font súlyú tárgyat lehet mozgatni 6 láb/körös sebességgel, fele súlyt kétszer gyorsabban, vagy harmad súlyt… és így tovább. 327 E-s telekinézis (327 Mp), időmágia (20 Mp). (egyéni)
Átváltozás amulettje: 380 Mp-os. Segítségével 1 órára átváltozok az általam meghatározott bármely lénnyé, melyhez az egyetlen megkötés, hogy a lény súlya nem lehet nagyobb 322 fontnál. A kiválasztott lény minden fizikai képességével rendelkezni fogok. 1 E-s átváltoztatás (322 Mp), időmágia (25 Mp). (egyéni)
Teremtés kesztyűje: 378 Mp-os Teremtés varázslat, mellyel 69 grammos aranytömböket tudok teremteni. 69 E-s teremtés (345 Mp). (egyéni)
Aranygolyók: 380 Mp-os Aranygolyó. Hatás: a 25 grammos aranygolyó átalakul egy 121 font súlyú kőtömbbé 2 körig, s 1 kör elteltével a kőgolyó négy oldalából egy-egy őstűz kitörés jön létre. 121 E-s átalakítás (121 Mp), időmágia (3 Mp), időzítés 1 kör (15 Mp), 4x13 E-s őstűz kitörés (208 Mp). (egyedi)
Aranykorongok: 380 Mp-os Aranykorong, mely mindkét oldalán egy-egy kisugárzó varázsjelet tartalmaz, s ennek következtében, ha valaki megérinti a varázsjelet, akkor kiszabadul a belezárt Őstűz. Kisugárzó varázsjel (20 Mp), 90 E-s őstűz kitörés (360 Mp) Sp: 90K6 (4 Fp-ként 1 Ép). (egyéni)
Dupla pálca: Ez tulajdonképpen egy 30 centiméteres pálca, melynek mindkét végén van egy-egy kis fémgömb. Úgy lehet használni, hogy az egyik gömböt magunk, a másikat az ellenfél felé fordítjuk. A többit lásd lent.
Felső gömb: 380 Mp-os Lassítás, melynek hatására egy 1011 font súlyú személyt lehet lelassítani, miáltal Gyorsasága 3-ra zuhan, s körönként csak feleannyiszor támadhat, mint egyébként. Továbbá a kezdeményt mindig elveszti, s TÉ-je, és VÉ-je 40-nel csökken, ellenben puszta bőre – időtörés miatt – 4-es SFÉ-vel rendelkezik és a sebzése is megduplázódik, s mindez 7 körig tart. 337 E-s lassítás (337 Mp), időmágia (10 Mp). (egyéni)
Alsó gömb: 380 Mp-os Gyorsítás, melynek hatására egy 1011 font súlyú személyt lehet felgyorsítani, miáltal Gyorsasága 21-re nő, s körönként kétszer annyit támadhat, mint egyébként. TÉ-je, és VÉ-je 40-nel nő, ellenben minden sebzés amit elszenved megkétszereződik, s minden ellenfelének 4-es SFÉ-je lesz az ő sebzésével szemben, mindez 7 körig tart. 337 E-s lassítás (337 Mp), időmágia (10 Mp). (egyéni)
Acélos akarat medálja: 373 Mp-os. A medál viselőjének Akaratereje 34-gyel megnő. Lásd.: ET 394. old.
Kiegyensúlyozottság medálja: 373 Mp-os. A medál viselőjének Asztráljára 34-gyel megnő. Lásd.: ET 394. old.
Rúnázó korongok: 276 Mp-osak. 3 változata van. Az első a fegyverekre idéz 243 Mp-os rúnákat. A második a vértekre. A harmadik a pajzsokra. (egyéni)
Rúnázó gyűrű: 286 Mp-os. Ha ezt a gyűrűt egy kesztyűre irányítom és kimondom a Végszót, akkor egy 253 Mp-os Erőkesztyű lesz mely 22-őt ad az Erőhöz. (egyéni)
Rúnázó gyűrű: 286 Mp-os. Ha ezt a gyűrűt egy lábbelire irányítom és kimondom a Végszót, akkor egy 253 Mp-os Rohanó lábbeli lesz mely 44-et ad a Gyorsasághoz. (egyéni)
Kendő: 339 Mp-os. A kendőt Őslég aura veszi körbe, melynek segítségével bárki a legszennyezettebb levegőben is úgy tud lélegezni, mintha hegyek friss levegőjét szívná. 78 E-s őslég aura (156 Mp), örökkévalóság (150 Mp). (egyéni)
Regeneráló gyűrű: 349 Mp-os. Segítségével bármiféle fizikai károsodást meggyógyít, hacsak az illető nem haladja meg a 143 fontos súlyt. (egyéni)
Nyílvesszők: Tulajdonképpen több különböző hatású nyílvessző is van melyeket a cél szerint össze lehet válogatni. Mindegyiknek a közös tulajdonsága, hogy akkor fejti ki a hatását, mihelyst becsapódik valamibe. Ha a vessző hatása nem tisztázott, például az Asztrál vesszőknél, akkor az íjásznak kell a kilövés pillanatában meghatároznia az adott hatás mértékét. (egyéni)
Asztrál vesszők: 370 Mp-osak. 312 E-s Szeretet/Gyűlölet, valami vagy valaki iránt; Vágy valamiért vagy valakiért; Undor valamitől vagy valakitől; Semlegesség/Elvakultság (Közömbösség) valami vagy valaki iránt (312 Mp). 468 E-s Bátorság valami vagy valaki kapcsán; Félelem valamitől vagy valakitől (312 Mp). 624 E-s Nyugalom/Ingerültség valamivel vagy valakivel kapcsolatban; Hűség/Hűtlenség valamihez vagy valakihez (312 Mp). A veszők hatása egy órán keresztül hat. Időmágia óra (25 Mp). (egyéni)
Mentál vesszők: 693 Mp-osak (370). 1270 E-s Dadogás (312 Mp + 323 Ψp). 635 E-s Némaság (312 Mp + 323 Ψp). 635 E-s Tompítás (312 Mp + 323 Ψp). 317 E-s Érzéketlenség (312 Mp + 322 Ψp). 635 E-s Feledés (312 Mp + 323 Ψp). 317 E-s Részleges Amnézia (312 Mp + 322 Ψp). 211 E-s Teljes Amnézia (312 Mp + 321 Ψp). 635 E-s Kábaság (312 Mp + 323 Ψp). 211 E-s Bénultság (312 Mp + 321 Ψp). 211 E-s Zavarodottság (312 Mp + 321 Ψp). 127 E-s Tudattalanság (312 Mp + 323 Ψp). A veszők hatása egy órán keresztül hat. Időmágia óra (25 Mp). (egyéni)
Lélekaltatás vesszeje: 688 Mp (368). A vessző egy órára elaltatja áldozat lelkét. 105 E-s Lélekaltatás. 105 E-s Közömbösség (105 Mp) 105 E-s Tudattalanság (205 Mp + 320 Ψp) Időmágia óra (25 Mp). (gyéni)
Illúzió vesszeje: 693 Mp (370). 180 E-s Illúzió, mely csak 7 perc (42 kör) elteltével tűnik el. Az áldozat előtt megjelenik egy lény, amitől az áldozat retteg, a lény igen csak valóságosnak fogja érezni a telekinézis és az elemi erő segítségével. Az áldozatot a lény képes felemelni, hacsak az illető nem haladja meg a 200 fontos súlyt. Továbbá ha kissé gyorsabban szeretném mozgatni az illetőt, akkor az elemi erő csóva kissé besegít. Ennek közvetlen sebzése nincs, hacsak nem vágom a földhöz az illetőt, vagy a lény egy kicsit megöklözi az áldozatot, ekkor a sebzés 6K6+4. a másik támadási módszere, ha megkarmolja az ellent, ilyenkor az elei erő kard lép a színre, a karmolás sebzése 2K6+4. 22 Mp-ért Időmágia (7 perc), 152 Mp-ért és 208 Ψp-ért 180 E-s Illúzió, 67 Mp-ért és 113 Ψp-ért 180 E-s Gondolatolvasás, 40 Mp-ért 40 E-s Telekinézis (200 font), 40 Mp-ért 40 E-s Elemi erő csóva, 16 Mp-ért 16 E-s Elemi erő kard. (egyéni)
Zóna vessző: 350 Mp-os 14 E-s Zóna Varázsjel. (egyéni)
Térgát vessző: 380 Mp-os 11 E-s Térgát Varázsjel, mely 370 láb sugarú gömbben fejti ki hatását. (egyéni)
Tércsapda vessző: 380 Mp-os 11 E-s Tércsapda Varázsjel, mely 185 láb sugarú gömbben fejti ki hatását. (egyéni)
Fúró vessző: Ez egy igen kellemetlen kis vesszőcske, tekintvén, hogy ha valakibe belecsapódik elkezdi befúrni magát az áldozatba. A hegye holdlunírból készült, ráadásul rúnázott (363 Mp). Tehát becsapódáskor az íj sebzésén túl még +13-at sebez. De a poén csak most jön. Miután becsapódott körülbelül 5 szegmens elteltével a nyílhegyen menetek jelennek meg, és ezek a menetek a 380 E-s Forgás Varázsjel (380 Mp) segítségével elkezd forogni, szegmensenként 76 fordulatot tesz meg, s addig nem áll meg, míg át nem fúrja az adott tárgyat, vagy lényt. Ennek a sebzése K6+24 Sp szegmensenként. A haladás sebessége attól függ, hogy milyen az átfúrandó anyag, minél keményebb, annál lassabban halad. (egyéni)
Időugró vessző: 378 Mp. Akit eltalál pontosan 1 órára előre röpíti az időben hacsak az illető súlya nem haladja meg a 345 fontos súlyt. 115 E-s Időugrás (345 Mp) (egyéni)
Tegez: Egy szimpla tegez, melynek a belső oldalára a Mágikus Aura Varázsjelbe Teremtés van írva, így mindig elfogyhatatlan mennyiségű nyílvessző áll a rendelkezésemre. A különleges vesszők is itt vannak, bár azokból sokkal kevesebb. Minden egyes különleges vesszőből kettő található a tegezben, ha pedig fel akarnám tölteni a különlegesekkel a mélytarisznyából kell előhúzgálnom.
Ládika: Egy 40 cm x 30 cm x 25 cm méretű ládika mely elvan látva egy Lélekcsapda bélyeggel (39 Mp), Személyiséggel Felruházás bélyeggel (100 Mp), továbbá egy Akaratátvitel Mentál bélyeggel (52 Mp) és egy Hűség Asztrál bélyeggel (8 Mp). Csak akkor nyílik ki, ha én úgy látom jónak.
Esszenciák: Esszencia Szimpatikus Mágián alapuló eljárás, mellyel bájitalokat lehet készíteni. Lényege, hogy a mágikus hatalommal (Mana pontokkal) feltöltött drágakövet kristálytiszta forrásvízbe helyezzük, s ott egy teljes esztendőn keresztül állni hagyjuk, miáltal a víz átveszi a kő hatását és bájitallá válik. A kő egy év elteltével persze újra felhasználható, egyszerre persze csak egyetlen adagra elegendő eszencia készíthető vele. A szükséges forrásvíz mennyisége a kő méretétől függ, minden 50 karáthoz 5 dl víz szükséges. Egy adag bájital 1 dl-es. Tehát tegyük fel, hogy van egy 200 karátos drágakövünk, ezt 20 dl vízbe kell tenni és az év elteltével 20 adag bájitallá lehet szétönteni.
Gyógyital: Aki megissza annak a sebei gyorsabban gyógyulnak. Kétféle van: az egyik Ép-t gyógyít, míg a másik Fp-t. Az Ép-s max. K10 Ép-t tud visszagyógyítani, és kétszer ennyi Fp-t is. Az Fp-s pedig 4K10 Fp-t adhat vissza.
Üveggömb: Ez tulajdonképpen nem is varázstárgy. De mivel mágia által készül itt illik megemlítenem. Ez egy a szimpla üvegnél egy kissé vastagabb falú üveggömb melynek a belsejében 10 adag altatógáz van besűrítve. Ha a gömb megreped, vagy széttörik kiszabadul a gáz, és aki elvéti a méregellenállást az elalszik. 1 adag gáz K6 m2-en fejti ki áldatlan hatását, ami sikeres próba esetén K10 óra kábulat, míg sikertelen próba esetén ugyanennyi alvás. A gáz a levegőben csak K6+10 perc múltán oldódik fel, és minden körben új méregellenállást kell tenni. A szél legyen természetes, vagy mágikus csak mozgatják a gázfelhőt, de nem hígítják fel. (egyedi)
Sárkányvér: Tulajdonképpen ez is csak egy üveggömb, melynek a belsejébe kisugárzó varázsjelek vannak írva (30 Mp-os), szám szerint 20. Ha az üveggömb eltörik aktivizálódnak a varázsjelek, melyek hatására természetes állapotában megjelenik 1400 liter kőolaj, ami tereptől függően terül szét a talajon. Egy varázsjel 380 Mp-os. 30 Mp-os Kisugárzó varázsjel, 350 Mp-os Teremtés 70 E-s. (egyedi)
Állatok: Tulajdonképpen ők sem rúnatárgyak, sőt nem is tárgyak. Hanem nagyon is élő állatok. Ámbár azért merek a varázstárgyaknál leírást adni róluk, mert nem közönségesek. Mindannyiukra Hűség bélyeg van felírva a belsejükben egy csontra. Van még rajtuk Akaratirányítás bélyeg és Érzékelés bélyeg is. Ezenkívül a felruházó bélyegek segítségével személyiséggel ruháztam fel őket. Ezentúl, mindannyian képesek Pszi-t alkalmazni.
Ló: Gelard testébe egy udvari ork gladiátor lelke van zárva.
Kutya: Mex testébe egy ember fejvadász lelke van zárva.
Kutya: Naomi testébe egy ember fejvadász lelke van zárva.
Kutya: Kerob testébe egy ember fejvadász lelke van zárva.
Macska: Ren testébe egy khál harcos lelke van zárva.
Macska: Rin testébe egy khál harcos lelke van zárva.
Papagáj: Marna testébe egy ember harcos lelke van zárva.
Bagoly: Alarm testébe egy ember harcos lelke van zárva.
Sas: Sperg testébe egy ember fejvadász lelke van zárva.
Egér: Cigo testébe egy ember fejvadász lelke van zárva.

Név Fp Ép KÉ TÉ VÉ Sp T/kör Ψ p AME/MME M p Jellem
Gelard (l) 50 28 40 80 94 188 153 310 K5 2K6+19 4 - 493/493 - R-H
Mex (k) 51 27 41 82 93 186 153 310 K5 2K6+17 4 - 493/493 - R-H
Naomi (k) 52 26 42 84 92 184 153 310 K5 2K6+17 4 - 493/493 - R-H
Kerob (k) 53 25 43 86 91 182 153 310 K5 2K6+17 4 - 493/493 - R-H
Ren (m) 54 24 44 88 90 180 153 310 K5 2K6+20 4 - 493/493 - R-H
Rin (m) 54 24 44 90 89 178 153 310 K5 2K6+20 4 - 493/493 - R-H
Marna (p) 53 25 45 92 88 176 153 310 K5 2K6+17 4 - 493/493 - R-H
Alarm (b) 52 26 46 94 87 174 153 310 K5 2K6+17 4 - 493/493 - R-H
Sperg (s) 51 27 47 96 86 172 153 310 K5 2K6+17 4 - 493/493 - R-H
Cigo (e) 50 28 48 98 85 170 153 310 K5 2K6+17 4 - 493/493 - R-H

Mana fókusz varázsjelek: Két 350-350 Mp-os varázsjel, melyeknek hatása megegyezik a 9. oldalon közöltekkel, csak valamelyest erősebbek. Tehát a 2 Mp/perc helyett három és félszer ilyen gyorsan regenerálódik a Mana, azaz 7 Mp/perc.


Egyeseknek feltűnhet, hogy néhány helyen a pszi pontok is bele lettek kötve a varázsjelekbe. Ez úgy lehet, hogy mivel e tárgyakat alkotó varázsló dzsenn, s így a a mentális mozaikokat pszi pontból is meg tudja idézni, vagyis a pszi pontjait manára tudja váltani. Ugyan ezt a régi játékcsapatomban elfogadott volt, más csapatba nem vittem át, s nem alkalmaztam, s nem is fogom, hisze elvben ilyen nincs. Csak mint fent már írtam érdekességképp jegyeztem le nektek :)
Miracle Guns Urrus Sorrate Adeptia
Avatar
Dzsamar Doldzs
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 15
Csatlakozott: 2008.09.17. 19:48
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2008.09.24. 19:00

Aztaqrva O_O Ezt még begépelni is elég volt :D XD
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.09.24. 19:03

Szép varázstárgy lista elég lehetett begépelni :D Inkább nem kommentelem őket :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Daffit » 2008.09.24. 19:38

Azt hittem anno' mi voltunk nagyon elszállva. Tévedtem... :LOL:
Öld meg mind, Isten majd szétválogatja!
"Van úgy, hogy az embernek nincs elég köve" - Forrest Gump
Avatar
Daffit
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 106
Csatlakozott: 2008.09.03. 14:47
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.09.24. 20:27

Első szintű variról van szó?
Ahogy kiveszem az értékekből legalább 40. szintűnek kellett lennie a karinak.
Szép lista... bár érdekelne hogy nem szúrtak ki a boszorkányerődböl amint egy több 10000 MP-nyi managócpontot képezve vándorolsz?
Vagy kiszúrtak és azért volt olyan maga szintű???
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.09.24. 20:28

Daffit írta:Azt hittem anno' mi voltunk nagyon elszállva. Tévedtem... :LOL:


Nekem is valami hasonló jutott ezsembe. Azt hittem 24-es erejű lovagom rúnázott páncélban, rúnázott hosszúkarddal és nagy pajzzsal felszrelkezve táp. Ezek után már nem vagyok biztos benne :D
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Iymer » 2008.09.24. 20:55

Erről jut eszembe. Szerintetek játéktechnikailag mondjuk a Pyarroni pantheon Isteni helytartóinak egyik-másik helyettese (titkára, jobb keze, egyik legmagasbb beosztottja), vagy a toroni seregek tábornokai, vagy ilyesmik, nagyából hanyadik szint körüliek lehetnek?
Már csak azért, mert szerintem Yneven mondjuk egy negyvenedik vagy akár huszonpluszadik szintű - hmmm... - kalandozónak már önmagában a léte így stratégiai problémává válik.
Avatar
Iymer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 610
Csatlakozott: 2007.08.24. 14:01
Tartózkodási hely: Mány
ZK Karakter: Iymer Senton barát - Manifesztáció
ZK Karakter: Iymer cwa Takeda - Testvérviszály
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2008.09.25. 4:54

Üdv!

Iymer

A Véridő című egyik nagyobb kalandmodul-gyűjteményben megjelent modulban a valahanyadik (talán 14.) zászlóháború toroni boszorkányhadurai olyan 20-as szinten mozogtak, ha jól rémlik... 8) :)
Egyetértek veled, hogy a 40.TSZ már az "elérhetetlen" kategóriába kellene tartozzon, főleg TP-táblázat szempontjából.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Daffit » 2008.09.25. 8:25

Hasonló véleményen vagyok. Egy komoly hadúr vagy legendás hős úgy 20-ik szint környékén lehet.
A kezdetekkor egy rövid, egy napos mesének a végén a tp osztás már csak így zajlott: léptetek egy szintet, így könnyű volt a 40. szint is. Persze aztán jöttek a vicces harcok. ellenfél: KÉ:130 TÉ:350 VÉ:450, meg ilyenek :lol:

Aztán ezt megelégeltük és utánna volt, hogy 2 év alatt léptünk 1 szintet. Ez is túlzás.
A varázstárgyakkal meg úgy voltunk, hogy nem csak mana gócokat jelentettek, hanem pl. egy rúna kard még a tokon keresztül is látható fényes aurát vont maga köré. Ez persze mindenkinek feltünt és rá akarták tenni a kezüket. No meg nem is termett minden bokorban varázs tárgy, csak minden második fehér hollónál volt.
Öld meg mind, Isten majd szétválogatja!
"Van úgy, hogy az embernek nincs elég köve" - Forrest Gump
Avatar
Daffit
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 106
Csatlakozott: 2008.09.03. 14:47
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.09.25. 8:47

Hát tudomásom szerint Iymer Chei (aki elég szép pályafutást tudhat magamögött) sikerült eljutnia a 16/14 es ikerkaszt szintre.
A nboszorkányurak biztos nem olyan kemények ha azt vesszük hogy a Hatalmasoknak egy 50000 Mérföldnyi különbséggel vívott varázspárbaj "kimerítő" volt.
Am megnéztem a varázstárgyakat kicsit jobban. Most komolyan mire kellet ennyi? Mer az elemi víz csóva az mire kell??? Vagy akari enyire fel van készülve a tűzelementálokkal szemben?
Bár megjegyzem módósítanom kell az előző írásban a KB level értéket 40 ről 80ra.
Am ezt karit is meg lehet szivatni... manacsapda hehe.:D
És akkor csak a sok MGT érvényesül.:D
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Daffit » 2008.09.25. 9:35

A max. szint a mesélőtől illetve a csapattól is függ. Chei, Alyr meg Tier mind kitalált űbertáp karakterek.

Azért szeretem a DnD-t, mret ott a 20 a max szint. Illetve van még néhány elérhető +szint, de nem sok.
Öld meg mind, Isten majd szétválogatja!
"Van úgy, hogy az embernek nincs elég köve" - Forrest Gump
Avatar
Daffit
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 106
Csatlakozott: 2008.09.03. 14:47
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Vissza a tetejére

Re: Érdekes esetek, avagy mi is csak emberek vagyunk...

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.09.25. 9:57

Az uj dnd már 30+ de ott tudsz ellenfeleket állítani ugyanis kütnek a szabályok. Meg ugye ott nincs 8000 manapont meg 5000 sfé ott mindenkit meg ütni. A szerzők által dndből átkonvertált ikerkasztú mágus karikat hagyjuk. Nem értem hogy lehet elf fél elf nekromanta mikor alapból írtóznak a nekromanviától a leírás szerint. A dndben ugye viszont lehet gond nélkül. Ebből látszik ezek a neves karik nem a Magusban hanem a dndben születtek :lol:
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
277 hozzászólás • Oldal: 16 / 19 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség