• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Arnoil (Franco con Zagarrio)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
16 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.09.20. 21:07

Név: Franco con Zagarrio

Kor: 35 év (látszólagos 25)

Nem: Férfi

Faj: Wier

Kaszt: Varázsló

Helyszínek: Erion nekropolisz



Erő 13 13 KAP
Gyorsaság 16 17 KAP
Ügyesség 19 21 KAP 1 ramiera
Állóképesség 15 15 KAP
Egészség 18 21 KAP
Szépség 14 13 KAP 1 wier
Intelligencia 18 19 KAP 1 wier
Akaraterő 15 15 KAP
Asztrál 15 15 KAP
Érzékelés 15 15 KAP
Összesen: 164 KAP

Képzettség neve: KAP: Kpból szint:
Pszi - Kyr 5 KAP 5
Mágiahasználat - Természeti anyag (láthatatlanság, légiesség, destrukció,teremtés) 2 KAP 2
Mágiahasználat - Nekromancia 4 KAP 4
Mágiahasználat - Mentál (akaratirányítás, mozgásirányítás, érzékközp. Olv.) 2 KAP 2
Mágiahasználat - Időmágia (Időtolások, gyorsítás) 2 KAP 2
Mágiahasználat - Térmágia (teleport) 2 KAP 2
írás olvasás 3 KAP 3
Holt nyelv - Kyr 3 KAP 3
Alkímia 2 KAP 2
Anatómia 3 KAP 3
Élettan 2 KAP 2
Herbalizmus 3 KAP 3
Orvoslás 3 KAP 3
Számtan 2 Kp 2
Mértan 1 Kp 1
Lélektan 3 Kp 2
Álöltözet 4 Kp 2
Dorbézolás 2 Kp 2
Szex kultúra 2 Kp 2
Méregkezelés 2 Kp 1
Lovaglás 3 Kp 2
Heraldika (gorviki) 3 Kp 2

Beszélt nyelv - Gorviki 0 KAP 3
Beszélt nyelv - Pyarroni 4 Kp 3
Beszélt nyelv - Erv 1 Kp 1
Beszélt nyelv - Toroni 1 Kp 1

Helyismeret - Gorvik 0 KAP 3
Helyismeret - Yankar, Alcara 1 Kp 1

Kultúra - Gorviki 0 KAP 3
Kultúra - Toroni 1 Kp 1

Kíntűrés 1 KAP 1
Fegyverhasználat - Raimera 3 KAP 3
Fegyverdobás - dobótőr 3 KAP 3
Kézváltás 3 KAP 3
Belharc 1 Kp 1
Földharc 1 Kp 1
Kocsmai verekedés 3 Kp 2
Pajzshasználat - alkarvédő 1 Kp 1

Rejtőzés 2 KAP 59%
Lopakodás 2 KAP 59%
Veszélyérzék 3 KAP 80%
Felhasznált: 53 KAP 36 Kp

ügyi iq összes kp
KP: 9 8 36
Maradék KP: 0 Kp

PONT: Számolt KAP
KÉ 9 9 KAP
TÉ 20 20 KAP
VÉ 50 50 KAP
CÉ 0 0 KAP
Össz: 79 KAP

HM/szint 4
Össz: 12 KAP

ÉP alap 5 10 KAP
FP alap 7 7 KAP
FP/szint 7 21 KAP
Össz: 38 KAP

KP alap 9 9 KAP
KP/szint 10 20 KAP
Össz: 29 KAP

MP: 10
MP/szint: 10

Pszi pontok 11 TME
AME: 26 15
MME: 26 15

alap HM
KÉ: 24 0
TÉ: 39 1
VÉ: 68 3
CÉ: 9 0
sebzés - 4

ÉP: 13
FP: 24

Ramiera
KÉ 32
TÉ 56
VÉ 82
VÉ alkarv 100

Ököl (kocsmai bunyó)
KÉ 34
TÉ 40
VÉ 72
VÉ alkarv 90

Dobótőr
KÉ 34
TÉ 50
VÉ 70
VÉ alkarv 88

Kinézet:

Gyors, higanyos mozgású fiatal fickó, alacsonynak mondható (160 cm) testalkata vékony (50 kg kb). Kicsit túlmozgásos, valamit mindig babrál, ezzel különösen szembeötlővé válik boszorkányos ügyessége (rézpénzt pörget az ujjai közt, fapálcika hegyén egyensúlyozgat kavicsot, sarkánál billegteti a korsót poharat ha éppen nem iszik belőle), ezeket a bohóságokat csak komoly helyzetekben vetkőzi le, ha elengedi magát akkor szinte automatikusan "bohóckodik" valamivel.
Lovagló csizmát, fekete bőrnadrágot, hosszúujjú kék selyeminget visel az ingre általában ujjatlan bőrzekét húz. A bőrruházata kicsit keményebb fajta cserzett bőr, belülről felragasztott jóféle posztóréteggel (sfé 1). Az övén 2 övtáska látható ha éppen a köpeny nem takarja, itt látható elöl nyíltan viselve egy díszes ramiera és 3 dobótőr.
Két címerkendőt visel az egyik egy fekete kendő lila szegéllyel, melynek közepén egy páncélkesztűs kéz tart egy kardot, amit egy kígyó keresztez (Zagarrio család címere), a másik kendő kék melynek közepén egy ramiera áll ki egy koskoponyából (Garrone család címere).
Mindkét kendő csomózásán felismerhető a mágia jele a feketénél a halál csomózással párosítva.

Felszerelés:
Alkarvédők - Mindkettőben az alkar belső (vagy alsó) oldalán 1-1 tokban 1-1 dobótőr
Selyeming
nemesi bőrnadrág
Bőrcsizma (lovagló) Jobb oldaliban külső oldalon 1 dísztelen ramiera
Széles bőröv
-erszény (benne 3e 280r)
-Övtáska
--kis szappan, illatszerek
--apró vassulyom 8 db
--erszény (benne 6a 8e)
-Övtáska
--Vadászkés, reszelő
--Kovakő, 5 gyertya
--Acélfiola (üveggel bélelt) benne közepes sav 2 db
-fekete címerkendő
-kék címerkendő
Fekete incogno

Felszerelés db
Lóháton
-Nyeregtáska
--váltás ruházat 5 rend
--20m kötél, 20 db bőrszij (1m-es)
--zsák zab (lónak)
--Tömlő víz
-Nyeregtáska
--Kétszersült (4 adag)
--sajt (2 adag)
--füstölt vadhús (2 adag)
--aszalt gyümölcsök (2 adag)
--kulacs (pálinka)
--kulacs (óbor jóféle)
--Tartóban papír 5 ív
--Erszényben fiola tinta és 3 toll

Felszerelés db
Ládában (lovon középen)
-Fiolák (kis bélelt fadobozban) 30 Késztermékek
Hashajtó 2 fiola 8 adag (hatásos :) )
Emésztőrendszeri méreglekötő (szén+gyógynövények) 2 fiola 8 adag Em.rend. mérgekre +4
Erősítő főzet (svédcsepp szerű ital) 10 fiola 40 adag Rendszeres szedéssel +1 egs 3 nap után
sebégető folyadék (üszkös sebet kiégeti, maradandó heg marad) 2 fiola 8 adag
Serkentő főzet (kv vagy energiaital szintű) 2 fiola 8 adag
Vérizzító 1 fiola 4 adag
Altató 1 fiola 4 adag
Vértartalék 10 fiola 20 adag (6 épnyi embervér és 14 épnyi állatvér tartósítva)
-Tégelyek (rongyokba tekerve) 20 Késztermékek
Lázcsillapító gyógykeverék (forrázandó) 2 tégelyben 10 adag
Sebkezelő tinktúra (alkoholos, elfertőződött sebekre) 4 tégelyben 20 adag
Fájdalomcsillapító fűkeverék (forrázandó) 3 tégelyben 15 adag (k6 fp/adag) (kábít)
Nyugtató, altató (áztatandó) 2 tégelyben 10 adag
Sebkezelő kenőcs (friss sebre) 3 tégely 15 adag
Általános gyógykeverék betegségekre 4 tégely 20 adag (+4 betegségek ellen +2 mérgezéshez)
Általános gyógyfűkeverék betegségekhez 4 tégely 20 adag (+2 betegségekre +1 mérgekre)
Hashajtó 2 tégely 10 adag (áztatandó) (hatásos :) )
Véralvadás gátló keverék 6 tégely 30 adag (30 ép-nyi vérhez)
-Lombik sor (5 db-os)
-Kis mérleg súlyokkal és alkoholos égő (doboz)
-Pár szerszám (fogók, pengék, kis kalapács, véső, kaparó, stb)

Mágikusan ismert anyagok:
-Szilárd:
--acél
--gránit
--ezüst
-Folyékony:
--Víz
--Olvadt ólom
-Légnemű
--Sűrű füst
--Forró gőz
A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára Arnoil 2008.10.13. 22:49-kor.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Zsoldoskapitány » 2008.09.21. 10:46

Hi Arnoil!

A kezdőhelyszínnek megjelölt "Gorvik/Erion nekropolisz/Pentád" -szóösszetételt nem tudjuk értelmezni.
Csak egy kezdőhelyszínt kell válasszál és olyat, ahol még van szabad hely!
Avatar
Zsoldoskapitány
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 341
Csatlakozott: 2008.02.05. 0:40
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.09.21. 11:11

Név: Franco con Zagarrio

Kor: 35 év (látszólagos 25)

Nem: Férfi

Faj: Wier

Jellem: Halál

Vallás: Ranagol

Kaszt: Varázsló

Helyszínek: Erion nekropolisz

Előtörténet:

Franco 3666-ban született a Zagarrio család 4-ik fiúgyermekeként. A családja Warwik környékén rendelkezik több birtokkal, Fabio con Zagarrio (Franco szépapja) kapta a birtokokat az akkori Shadoni hadjáratban szerzett elévülhetetlen érdemeként, ezzel az addigi kisnemesi család Warvik egyik tehetősebb középnemesi családjává vált.
A család a közepes családok közé tartozik Warvikban, a városban egy kisebb udvarház a földjeiken pedig egy nagyobb vár illetve 2 kisebb vadászkastély volt a birtokuk a hozzá tartozó 5 részre tagolt birtokokkal.
A család lovagi hagyományokat ápol, Franco minden felmenője lovag volt és apja (Lorenzo con Zagarrio) valamint 2 bátyja (Gorgio és Mirco) is a Radovikánus lovagrend tagja (apja és elsőszülött bátyja lovagként harmadszülött bátyja Ranagol paplovagként). Lorenzo a bő fiúáldásnak köszönhetően lehetőséget látott abban hogy a család tovább erősödjön az eddig idegennek mondható intrikus-árnyékháborús területen, ezért céljainak megfelelő képzésben részesítette másodszülött (Fabio), negyedszülött (Franco) és ötödszülött (Ronaldo) gyermekét. Fabio ranagol egyházának papja lett később követte a vallási vonalon Mirco is paplovagként; Ronaldo az abradoi egyik fejvadászklán növendéke lett, Franco volt az egyetlen fiú aki minden férfiúi szakmára alkalmatlan volt apja szerint. Lorenzo tervei szerint fiai összefogva Warvik jelentős nemesi házai közé emelik majd a Zagarrio családot, Franco ezekben a tervekben sehol nem szerepel.

Franco a család feketebáránya volt, bátyjai között csenevésznek tűnő fiú eszessége és ügyessége sem tudta ellensúlyozni a kis termetét és (lovagokhoz nem mérhető) gyenge fizikumát. Franco a megkergetett, elpáholt öcsike volt a családban, még öccse is sikeresebben védte meg magát bátyjaitól mint ő, de ez az alap sokszor segítséget nyújtott neki az alvilágban való túlélésben.

Franco a közeli Warvikban próbálta megalapozni a szerencséjét, nemesi származása és a család ereje és közelsége ugyan pár területen jelentett valami kis védelmet, de nem nélkülözhette az alvilágban szokásos játékszabályok elsajátítását, illetve az ehhez szükséges tudás felszedését.
Franco itt alakította ki harcmodorát, amivel a helyi tolvajklán egyik megfigyelő, fedező fegyvereseként tudott létezni. Az túléléshez elengedhetetlenül kialakult harcmodora a ramiera és dobótőr párosra épült, melyekhez mérget is használ. Jellemzően két fegyverrel kezdi a harcot (a tipikus ramiera és tőr párossal), de meglepetésszerűen a tőrt eldobva a kézváltás technikát alkalmazva támad. A védekezésre kevés gondot fordít (varázslóként már mágiával védi magát ha van rá ideje), az alkarvédője az ami sokszor mentette már meg a halálos (ép-t sebző) szúrásoktól, a felkarján több az alkarvédőről lecsúszott támadás okozta maradandó heg található. Warvikban ismerte meg az ott átutazó mesterét az idős Romualdot, aki felismerte az ifjú mágikus és pszi adottságait. Az idős varázsló "megvásárolta" Francót a céhtől akiknek dolgozott, s bár nem értették, hogy a nagyhatalmú idős mesternek mi hasznára lehet a még szinte külsős és semmilyen komoly értékkel nem bíró őrszem/felderítő tanonc. Mindenesetre Romuald hatalma és a csengő aranyak, amit a testőrért fizetett bőven kárpótolták a céhet a csekély veszteségért. Franco testőrként követte a mestert, és legjobb tudása szerint kellett őt segítenie segédként a feladatai ellátásában. Romuald mester ugyanis orvos is volt, Gorvikszerte ismert és neves orvos. Franco hamar magára is maradt az egyszerűbb esetek kezelésében, gyorsan tanulva hamar megfelelő szinten látta el az egyszerűbb és közepesen bonyolult eseteket is. Romuald mester a sok ide oda utazás közben hosszú és fárasztó előadásokat tartott az orvoslás, a pszi és a mágia tanaiból (elmélet), majd az utazásokat nélkülöző időszakokban komplett elméleti képzést is nyújtott a pszi és mágikus tanokból.
Az iskola többi oktatójával Abradoban volt alkalma Franconak találkozni, itt sajátította el azokat a mágiaformákat amikhez Romuald mester nem értett, ugyanis a mester csak az életerő tudományában volt járatos (az általános mágikus módszereken túl).

A varázslói képzés során az életerő tudományában volt jó tanára,s ezt több oldalról is erősítve képzett orvos és gyógyító is lett miközben az életerő tanulmányozása eleinte észrevétlenül történt. Fő mágiaformájának köszönhetően továbbra is rászorult a fegyverek által nyújtott védelemre, bár néhány önvédelmi mágiatrükkel is bővítette a repertoárját (2-es szinten ismert mágiaformák).

Az iskola elvégzését követően visszatért a szülői házhoz, ahol folytatódott volna a csenevész kisöccs nevelése a lovag bátyjai részéről. Ennek egy komoly összezördülés és rögtönzött párbaj vetett véget, ahol Gorgio felbőszülve fegyverrel rontott Francora. A párbaj az első másodpercek alatt eldőlt és mindkét testvér súlyos sebekkel került az ispotályba. Gorgio nyakából dobótőr és hónaljából ramiera állt ki, Francot meg több törött csonttal (alkar, borda) kellett ápolni a lecsapó pallos nyomaként. Mindkét fiú felépült a sérüléseiből, de ezt követően Franco megkapta a minimális tiszteletet a bátyjaitól, természetesen a különböző megjegyzések, élcelődések eztán sem maradtak el.

Franco mint kirurgus komoly eredményeket tudott felmutatni a Zagarrio család számára. Több szegényebb sorsú kisnemesi vagy polgári család vált a Zagarrio család lekötelezettjévé Farnco eredményes gyógyító kúráinak köszönhetően. Wier természete még a tanulmányai során kiütközött, Romuald előtt a titkát nem tudta megőrizni, de mestere Ranagol áldásaként tekintett az ismeretlen hatalomra, így sok tekintetben ő tanította meg a vér lehetséges észrevétlen levételeinek módját, illetve annak tárolását, alvadás meggátlásával. Azóta is az orvosként való működése lehetővé teszi, hogybüntetlenül csapolhasson embereket, ha úgy látja hogy belefér a terápiába, sokszor és lelkesen használja a köpölyözést mint gyógymódot amivel a "rossz vér eltávozásával a test gyógyulását segíti elő".
(egyébként ez a középkorban elismert és hatékonynak mondató gyógymód volt, révén hogy nem etettek a delikvenssel semmi szemetet (guanót, nem nyomtak a sebre pókhálót, stb) így a szervezet magától is tudott gyógyulni, az orvosi kezelés pedig placebo hatásként erősítette a gyógyulás esélyét). Franco nem rest embervér híjján állati véreket fogyasztani, alkimista és herbalista tudásának köszönhetően a véralvadást gátló szerekkel kevert vértartalékokat is képzett.

Romuald mester rendszeresen kérte/kéri meg egy-egy számára csak hosszabb utazással elérhető kisebb jelentőségű ügyfelének ellátására. az egyik ilyen felkérés hatására került a Bermonde városának egyik közepesen ismert feltörekvő családjához került (Garrone család),és jelenleg is ott van, a család több tagja is hosszantartó betegségből lábadozik.

A Garrone család egy eltűnt fekete báránya után küldené Franco-t északra (Erion, északi városállamok, Alcara az ismert útvonal ahol az illető járt, az illető elhunyt így egy nekromanta pont kapóra jönne a kutatásban), és tulajdonképpen a világot látás Franco számára nem ellenszenves lehetőség, az Erioni nekropolisz mint hely pedig mindenképpen egy meglátogatandó hely a számára, s ha az élet ad egy lehetőséget akkor nem habozik kihasználni.
Az úthoz szükséges eszközöket illetve hátteret viszont rendesen megkéri a családtól, s mivel nincs függő viszonyban velük ezért valószínűsíthetően nem mondanak ellent.

A családja birtokán az amundok teljes mértékben átvonultak, legenda szól - vélhetően - a családjáról akik kirontva a várukból véres mészárszéket rendeztek mielőtt a túlerő elsöpörte őket. Franco feltételezi hogy ez fedezte a menekülő családtagok útját, így bár kis esélyt ad neki de elképzelhető hogy Fabio és Mirco valamint két nővére túlélhették a dúlást. Apja és Gorgio biztos hogy a kirohanók élén harcolt. Ronaldo az abradoi corgák egyikében valószínűleg most is él.
Amennyiben az amund hordákat kiszorítják Warvikból és környékéről Franco valószínűsíthetően a Zagarrio család legidősebb fiúgyermekeként komoly birtokokra tarthat igényt. (amennyiben nincs élő fiútestvére Ronaldon kívül)


Személyiség:

Franco felívelő pályán halad a kiemelkedettség felé. Elégedett önmagával és az eddig elért eredményeivel. Életvidám, mérsékelten enged a világi élvezeteknek (nők, italozás). Gorvikihoz mértem meglepően hidegvérű, érzelmeit többnyire teljesen kordában tartja. Eredményeivel nem kérkedik, csendben és nyugodtan teszi a dolgát. A nagyvilági politikába nem üti az orrát, tisztelettudóan teljesíti a felettesei kéréseit. Ez a külvilág felé mutatott kép.
Tisztában van ugyanis a képességeivel és a korlátaival is, azaz felismerve a rövid és hosszútávú érdekeit, s nem cselekszik azok ellen. Semmilyen körülmények között sem szeretne nagyobb hatalmakat magára haragítani. Ezek között első helyen szerepel a Romuald mester, második a Garrone család (és a többi hatalmasság).

Mágiához való viszonya:
Képzése során állandóan úton voltak, és gyakorlati eseteken kellett azonnali hatásokat létrehozni. Az utazás során (hintóban, lovas kísérettel) mindig az előző esetek magyarázata vagy elméleti oktatás folyt. Ennek a gyakorlatias képzésnek köszönhetően Franco jelentősen különbözik az elméleti tudással ugyan felvértezett, de kevés éles gyakorlattal bíró varázslóktól.
Számára a mágia nem misztikus hatalom és nem szent tehén, elveszik a határvonal az alkímista vagy herbalista tudása által előállított gyógyszerrel történő gyógyítás vagy a mágikus életerő átadással történő sebgyógyítás között. A fejlődése is konkrét problémára történő megoldás keresés közben történik, és mindenképpen a megismert mágikus világkép logikus levezetéséből adódó megoldások születnek, semmiképpen a tapasztalatok háttér nélküli ismételgetésén.
(középkorban egyébként is az összes gyógyító misztikus tudású nagyhatalmú ember volt a közemberek számára mindenképpen, és a gyógyhatású szereiket is "varázslással" kísérték (mondókák, taglejtések))

Nőkhöz való viszonya:
Első tapasztalatait még tolvajcéh növendékeként szerezte, több könnyű kalandot is begyűjtve. Warvikba való visszatérésekor találkozott élete első nagy szerelmével Biancával. Ahogy később megtudta a helyi (egykori társaival nem ellenséges) tolvajcéh egyik oszlopos tagjáról volt szó. Apja és bátyja ellenezte a kapcsolatot, de nagy jelentősséget nem tulajdonítottak neki. A fiatalok szerelme nem teljesedhetet be, Franco emlékeiben a mai napig az izgalmas találkozások, lopott légyottok maradtak meg. Nem volt idő a lángoló szerelem kihűlésének (Bermonde felé való utazás) és így az amund invázió miatti valószinűleg Bianca halálával.


Bermondeben amikor bebizonyosodott Bianca valószínű halála rövid idő után új kapcsolatot talált Stephanie személyében, akivel - házas asszonyként - egy titkos kapcsolatot ápol.
Stephanie férje mesterember, valószínű nem tudna ártani Franconak, de Stephanie nem kívánja elhagyni a családját. Szerelemről nem beszélhetünk igazán, Franco még mindig Biancát keresi minden nőben, viszont kényelmes és mindkét félnek kielégítő a jelenlegi állapot.


Franco nem egy hűséges típus, de nagyon csapodárnak sem lehetne mondani (nagyon nyilvánvaló helyzetekbe ha kedve van belemegy, de nem keresi ezeket).
Gondolkodás módjában az a férfisoviniszta gondolkodás megtalálató ami szerint neki joga van kiélni magát, és az nem megcsalás semmilyen értelemben (hogy is gondolhat ilyet hogy ő nem szereti, az a lotyót nem úgy mint őt, stb).

Vallás:
Nem különösebben vallásos, csak annyira mint az átlagos gorvikiak. Ranagol értékrendje az élete része egyébként is.
A hozzászólást 16 alkalommal szerkesztették, utoljára Arnoil 2008.10.05. 20:38-kor.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Abdul Al Sahred » 2008.09.26. 20:59

Egyelőre az előtörténetet sikerült elolvasnom, amiben nem találtam kivetnivalót. Ha jól sejtem, akkor a Garrone család megbízását szeretné a nekropőoliszban teljesíteni.

Ha a statoknál és képzettségeknél is minden rendben lesz (remélem holnapra át tudom számolni), akkor kezdheted is a bemesélő reaggal a játékot. Üdv:

Abdul
"Nem megyek el a temetésére, mert õ sem fog eljönni az enyémre"
Avatar
Abdul Al Sahred
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 310
Csatlakozott: 2007.02.19. 22:52
Tartózkodási hely: Erioni Nekropolisz, ki tudja, hol...
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Abdul Al Sahred » 2008.10.04. 20:26

Átnéztem végre valahára a statokat is, nem találtam hibát az elosztásban (a helyismeret, kultúrkör és nyelvismeretnél a 0-ák és 3-ak össze vannak cserélve, az álöltözetnél is a 2 és a 4). Viszont csak egy 4. fokú képzettséggel indulhatsz (a pszí 5. fokot nem számítom be, mert enélkül nem lehetne varázsló), a varázslói és bmesteri nekromancia két különböző képzettség, ha a boszorkánymesterit is fel akarod venni, az vulgármágia, és nem lehet az is 4. fokú. Felhívta a figyelmem egy a holdkos varázslóiskolát és gorvikot illetően jártasabb személy, hogy az előtörténet sem felel meg teljesen, módosításra szorul.

A Holdkos iskola növendékei hét évig tanulnak a mestereiktől, majd hét évig kell egyedül életben maradniuk Warvik alvilági mocskában. Ezen idő alatt nemhogy feladatot nem kapnak a rendtől, hanem semmiféle segítséget sem. A hét év letelte után térhetnek vissza az iskola falai közé, majd nyernek bebocsájtást a rend titkaiba, illetve ekkor kaphatják meg a varázslói botjukat.
Egy első szintű Holdkos varázsló akkor kerül játékba, amikor a tanulással töltött hét évét letudta, és el kell hagynia a rendház épületét, hogy túlélje a következő hét évet. Valószínűleg rajta tartják a szemüket, de feladatot nem fog kapni tőlük az egészen biztos


Ennek tükrében kellene módosítani, beleszőni az előtörténetbe, hogy most kezdődik a túlélés, a rend nélkül. Tehát eddig sem álltak ki érte, és eztán sem fognak feljebbvalói, a saját erejéből és ügyességéből kell feltalálnia magát. Akár személyes indokot is kitalálhatsz, hogy mit keres a nekropoliszban, nem köti őt a rendje, viszont így családnál sem szolgálhatott. Sajnálom, hogy erre csak most derült fény, és hogy hozzá kell nyúlnod a koncepciódhoz.



Üdv: Abdul
"Nem megyek el a temetésére, mert õ sem fog eljönni az enyémre"
Avatar
Abdul Al Sahred
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 310
Csatlakozott: 2007.02.19. 22:52
Tartózkodási hely: Erioni Nekropolisz, ki tudja, hol...
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.10.05. 10:44

Először is köszönöm hogy átküzdötted magad, az előtörténeten.

Kezdem az egyszerűbb résszel:
A magasmágia képzettségeknél a 2. fok pár mozaik ismeretét jelenti (amiket le is kellene egyeztetni hogy elfogadható-e amiket leírtam zárójelben), 3. fok jelenti azt hogy az adott iskolaforma összes mozaikját ismeri, a 4. fok elvben már új mozaikok létrehozására is alkalmas.

A varázslói nekromancia kizárólag idézésekből és litániákból áll (UT szerint), azaz a boszmesteri varázslatok vagy praktikák nélkül játszhatatlan. Alacsony szinten (1-4) kb semmit nem fog tudni nekromanciából, csak tárgyi tudása lesz.

A holdkos iskolát a kráni varázslóhoz hasonlónak olvastam (már sajnos nem tudom hol) ahol egyben tanulják az boszmesteri és a varázslói mágiát, azaz csak játéktechnikailag 2 magasmágia az amit leírtam. Azért vettem fel 4-re a nekromanciát hogy véletenül se legyen azon vita hogy miért tudja a boszmesteri varázslatokat (vagy mert tanítják neki, vagy mert "feltalálta" őket).

Másik rész:
Holdkos iskola a szummárium 413-ik oldalán van kb 10 sorban leírva (valahol még lehet neki valami leírása mert én is szedtem valahonnan a bm+magasmágia együttest)
A 7 év alvilágba merülést írják, de azt nem hogy sem segítséget sem feladatot nem kap,illetve azt sem hogy lejátszandó a 7 év.
Az előtörténetben írtam is ezt a 7 évet, csak a tanulás előtt, ha ez gond akkor átszerkesztem.

A családhoz kerülés illetve a Bermonde-i élete nem kell hogy kikerüljön szerintem, mivel arról nincs szó hogy akkor lenne 1tsz-ű amikor a "képzéshez tartozó" 7 évig tartó alámerülést végzi, és ezek a részek lehetnek a 7 év után.

Az egészet tarkítja hogy Warvik Amundok által elfoglalt terület, a Holdkos iskola központja elsöpörve...

Mindenesetre kérnék valamilyen forrást a "gorvikot jobban ismerő személytől", hogy én is megnézhessem hogy mihez is kellene idomulnom.

KAP és Kp költések:
3 KAP 3 -> 3 kapot költöttem és 3. fokú a képzettség
0 KAP 3 -> A 3 ingyenes képzettség (kultúra, helyismeret, anyanyelv)
4 Kp 2 -> 4 Kp-t költöttem és 2 fokú az álcázás

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.10.05. 14:40

Remélem nem kapok büntit, mert írok, de meg lettem szólítva.
Már PM-ben értekeztem Arnoillal a karakterről, de látom, nem sok foganatja volt...

Idézek a Summárium 413.oldaláról:
„...A Hodkos tanításai úgyszólván egyedülállóak a Délvidéken: a varázslótanoncok hét éven át elzárva tanulmányozzák a mágiát, majd a következő hét évben minden éjjel a warviki alvilág mocskába kell alámerülniük. Ez idő alatt tízből kilencen az életüket vesztik vagy megszöknek, a megmaradottakból azonban vérbeli varázstutó-orgyiklos, az árnyékháborúk tiszta fejű, biztos kezű szakértője válik – nem csoda hát, hogy a főrendek valósággal versengenek a kegyeikért...”

Szerintem ez egyértelmű. Hét év tanulás, majd hét év túlélés. Az a tény, hogy tízből kilenc odavész, egyértelműen alátámasztja, hogy nem segíti a rend a tanoncokat. Ha segítenének túlélni, akkor tízből kilenc túlélné, és nem pedig fordítva.

A Nekromanciáról is írtam anno a PM-ben, hogy tegye fel a szabályzavaros topicba, a többiek pedig kivesézik.
A 4.fok új mozaikok kitalálását teszi lehetővé. Egy 1.szintű varázslótanonc ne találjon már ki új mozaikokat, más kaszt tudását pedig ne birtokolja, mert az már többkasztúság. Ennyiből felvehetné a boszik csókmágiáját is hiszen ott is vannak életerővel manipuláló varázslatok.
Az, hogy a Nekromancia alacsony szinten egy varázsló számára használhatatlan egyértelmű, de éppen ezért nincs alacsony szintű Nekromanta. Ha valaki életerővel akar manipulálni az álljon boszorkánymesternek, ne pedig varázslónak. Vagy pedig érjen el egy bizonyos szintet, bizonyítsa a tehetségét, akkor találjon ki új mozaikokat.
A Holdkosról nem sok infó van, de sehol sem írják, hogy oktatnának B.mesteri varázslatokat. A Holdkos varázsló szimpla varázsló, orgyikoshoz métló képzettségekkel.

Remélem nem tiportam nagyon senki koncepciójába, de szerintem ez így működik.
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.10.05. 15:25

Egy első szintű Holdkos varázsló akkor kerül játékba, amikor a tanulással töltött hét évét letudta, és el kell hagynia a rendház épületét, hogy túlélje a következő hét évet. Valószínűleg rajta tartják a szemüket, de feladatot nem fog kapni tőlük az egészen biztos


Ez az idézet kitől származik?
Mi is ennek a forrása?
Feladatot kaphat nem? Túlélni úgy is lehet hogy 7 évig a tököm vakarom, abból olyan nagy bajom nem lehet. Kisebb eséllyel lépek mások tyúkszemére, stb...

Megírtam neked is hogy nem volt sumim akkor amikor összeraktam a karit.
Rémlett a 7+7 év, csak nekem az volt logikus hogy varázslói tudás nélkül érdemes letesztelni az alapanyagot, mert minek ölnének 7 év munkát 9 sétáló hullába és egy leendő adeptusba?
Természetesen az én hibám, ezt meg lehet fordítani és akkor pár dolog értelmét veszti. A koncepció megmarad kisebb sérülésekkel.


Egyébként nincs nagy vita, csak Abdultól várom a választ hogy hogyan egyengessük ki a vitás részeket. A bm résszel kapcsolatban akkor én emlékeztem rosszul, és törlöm a listáról.
Nagy mozaikalkotásba szerintem nincs értelme kezdenem, mivel az OM-UT kifutó jellegű.
Feleslegesen beszélnénk róla, marad az "elméleti szaktudor" nekromancia ügyben.

A Holdkos "túlélés" lejátszásával sincs gondom, csak valaki mesélje le.
Ha meg nem akarja senki lemesélni akkor meg nem illik hülyeségeket írni, kibicnek semmi nem drága alapon.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.10.05. 15:53

Kibicelek kicsit tovább, mert szeretek hülyeségeket írni. Maximum kitekerik az illetékesek a nyakamat. :)
Arnoil írta: Feladatot kaphat nem? Túlélni úgy is lehet hogy 7 évig a tököm vakarom, abból olyan nagy bajom nem lehet. Kisebb eséllyel lépek mások tyúkszemére, stb...

Mint írtam is, rajtatarthatják a szemüket. Ha visszatér a hét év után, bizonyosan próbáknak vetik alá. Ha tökvakarással telt a hét esztendő, nem fog átmenni a vizsgákon, és veszteséglistára kerül.
Arnoil írta:...az volt logikus hogy varázslói tudás nélkül érdemes letesztelni az alapanyagot, mert minek ölnének 7 év munkát 9 sétáló hullába és egy leendő adeptusba ...

A választ a summarium adja meg: „A varázslótanoncok hét éven át elzárva tanulmányozzák a mágiát, majd a következő hét évben minden éjjel a warviki alvilág mocskába kell alámerülniük. Ez idő alatt tízből kilencen az életüket vesztik.” Leírták feketén-fehéren. A Holdkos megalapítója ezt a módszert választotta a szelektálásra. Valószínűleg aki hét tanulással töltött évet csupán elmélkedéssel tölti az beleesik a 90%-ba, de aki viszont az alvilági/harci/túlélési módszereket is gyakorolta, az a 10%-ba fog esni.
Arnoil írta:A Holdkos "túlélés" lejátszásával sincs gondom, csak valaki mesélje le.

Meg kell írni az előtörténetbe, hogy hogyan keveredett a Kezdő Helyszínére, az Erioni Nekropoliszba. Ha valaki lemesélné azt a hét évet, már nem 1.szintű lenne, és nem is biztos hogy túlélné...
Arnoil írta:Ha meg nem akarja senki lemesélni akkor meg nem illik hülyeségeket írni, kibicnek semmi nem drága alapon.

Lehet, hogy kibicelek, de ennek a kibicnek Gorvik igenis drága. Hülyeségeket írtam volna? Szerintem csupán a dolgokat úgy írtam le, ahogy (szerintem) Gorvikban működnek. Igaz, én csak Gorvik HM-je vagyok, így közöm sincs az egészhez.
Nem is tudom miért írtam...talán ezért:
Arnoil írta:Mindenesetre kérnék valamilyen forrást a "gorvikot jobban ismerő személytől", hogy én is megnézhessem hogy mihez is kellene idomulnom.
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.10.05. 16:28

Na akkor :D

Elflémelgethetünk itt ezekről a dolgokról, csak egy dolog nagyon furcsa nekem:

Beírtam Gorvikot és még 2 másik helyszínt is, akkor mind2-en elhárítottátok (zsoldoskapitánnyal) hogy hozzászóljatok. Valóban PM-ben váltottunk pár szót az ügyben, és megismertem az álláspontod hogy Te lemeséltetnéd a 7 évet (kráni fejvadász effekt).
A végszó az volt hogy majd akkor nézed meg, ha és amennyiben lesz hely nálad és menne Gorvikba.

Ezzel szemben a sehol le nem írt, egyéni gondolataitad látom viszont egy másik HM hozzászólásában.
Mindezt úgy hogy mindketten tudjuk hogyha így kéne tennem akkor ez a karakter nem tud elindulni két okból:
1., Warvikban Amundok üldögélnek
2., Nálad hely nincs, lemesélni nem fogod a 7 évet.


Ezek után kérdezem, hogy most mi a fenéről beszélgetünk?

Amit kérdeztem arra válasz nincs, mivel nincs is forrása az idézett idézetnek, az a te fejedben szerepel csak.

----------------------------

A válaszaidra:

1., Sehol nem írják hogy próbák vannak a 7 év után, mivel a 7 év maga a próba. Aki túlélte az Holdkos varázsló 1 tsz. Aki nem éli túl az nem lesz karakter, aki túlélte az pedig a JK.
2., Stimmt, egyetértünk. Az alvilági/harci skillek kellenek, mert különben nem élt volna túl a kari, azaz ha tetszik ha nem ő az egyik túlélő. Szerintem...
3., Akkor helyesbítek, nem hülyeségeket írtál. Mondjuk úgy hogy csináltál egy háziszabályt, amivel lehetetlenné tetted a kari játékbavitelét. Fent részleteztem miért. -> a 7 év az előtörténet része, ezzel én lezárom az ügyet.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.10.05. 18:45

Na, ez ugyan már OFF Topic, de azért reagálok:

Annak idején amikor megalkottad a karaktert (és kértél mindhármunkat a bírálatra) megírtam, hogy nincs nálam szabad hely. Erősködtél, hogy mégis olvassam el, meg bíráljam.
Elolvastam, írtam is bírálatot PM-ben. Csomó dolgot leírtam neked, nem csupán „pár szót”.
A Holdkos témáról is írtam, de úgy tűnik, hogy elengedted a füled mellett. Nem alkottam valamiféle háziszabályt, hiszen a Summárium leírja: Hét év tanulás utána hét év túlélés.

Arnoil írta:Amit kérdeztem arra válasz nincs, mivel nincs is forrása az idézett idézetnek, az a te fejedben szerepel csak.

Nem tudom, te hogyan gondolod, de én úgy, hogy mint a terület HM-jének, igenis lehetnek saját gondolataim, ötleteim. Be is építhetem és be is fogom építeni őket a terület leírásába.
Azt se írják sehol, hogy az amundok miként állnak a háborúval Gorvikban. Én találtam ki.
Nem írnak sehol a gorviki-shadoni csapatok összetételéről, helyzetéről. Azt is én találtam ki.
Azt se írják sehol, hogy Bermonde városával mi a helyzet. Én találtam ki.
Azt se írják sehol, hogy Raquwarra városával mi a helyzet. Én találtam ki.
Se Olbariseről, se Gortvarról sehol sem írnak semmit. Azokról is én írtam a saját sekélyes fantáziámat felhasználva.
Nem írtak a Holdkosról se szinte semmi konkrétumot, de tudod mit? Én azt is leírom. Mostantól így szerepel a Gorvik topicban:

Holdkos: Gorvik legtöbbet emlegetett varázslórendje. 3600-as évek elején alapította egy Kránból visszatért magiszter, bizonyos Larta con Adora. A Warvikban álló tanodában ő oktatta a novíciusokat, egészen az amund csapatok betöréséig. Jelenlegi tartózkodási helye ismeretlen, egyes források szerint ismét Kránban van. A Holdkos tanításai úgyszólván egyedülállóak a Délvidéken: a varázslótanoncok hét éven át a külvilágtól elzárva tanulmányozzák a mágiát, majd a következő hét évben minden éjjel a warviki alvilág mocskába kell alámerülniük. Ez idő alatt tízből kilencen az életüket vesztik vagy megszöknek, a megmaradottakból azonban vérbeli varázstutó-orgyiklos, az árnyékháborúk tiszta fejű, biztos kezű szakértője válik. Ezen hét év alatt alatt nem kapnak semmiféle segítséget az iskolától, csupán saját tudásukat felhasználva kell túlélniük. A hét év letelte után térhetnek vissza az iskola falai közé, majd - ha megfelelnek a szokásos vizsgákon - nyerhetnek bebocsájtást a rend titkaiba, illetve ekkor kaphatják meg a varázslói botjukat. A főrendek valósággal versengenek az innen kikerült mágiaforgatók kegyeiért. A háború miatt a novíciusok oktatása megrekedt.

Aki megkérdőjelezi, az kérdőjelezzen meg minden olyan dolgot, amit egy-egy HM talált ki és alkotott meg saját kútfőből.
Legyen az akár az Ifini Táncoló medve fogadó, vagy akár a Nekropoliszban álló Fogadó a Csendes Szomszédhoz. De akármelyik várost is említhetném, ami csak a térképen egy pont volt, mielőtt egy-egy HM kidolgozta és megalkotta.

Nem vitázok se veled, se mással erről. Egy HM-nek igenis joga van kitalálni új dolgokat, még ha addig csupán csak az ő fejében szerepelt. Amint leírta, az úgy is van.
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.10.05. 20:46

Módosítottam az előtörténetet, egy szó sincs a továbbiakban a Holdkos iskoláról, minden egyezés csak a véletlen műve. :)

Neked pedig ezúton gratulálok, megmutattad... 8)

Romuald mester "klánját" majd kidolgozom később, terveim szerint egy kisebb pártíz fős induló iskoláról van szó (ezért is fogják lasszóval a tanítványokat), remélem ez nem okoz gondot.
Az amund invázió miatt jóval kisebb eséllyel fognak ilyen iskolákat elsöpörni a konkurensek, ráadásul a Holdkos szinte megsemmisült ;) :lol:

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Terda Radovik » 2008.10.06. 14:16

Arnoil írta:Romuald mester "klánját" majd kidolgozom később, terveim szerint egy kisebb pártíz fős induló iskoláról van szó (ezért is fogják lasszóval a tanítványokat), remélem ez nem okoz gondot.

Nyugodtan dolgozd ki a varázslórendet, nincs ezzel baj. Ami nincs sehol említve, az bármilyen lehet. Azért maradj a realitás talaján, és persze ne feledd:
Arnoil írta:...az a te fejedben szerepel csak.
:vigyor:
Nasce que mita apertu zad'occa a wierra sini forit!
Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül!
Avatar
Terda Radovik
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 1441
Csatlakozott: 2007.11.01. 22:50
Tartózkodási hely: Gorvik
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.10.06. 23:21

Ott a pont :vigyor:

Nem akarok kinek nagyobb a farka játékot játszani, ezért nem betonozom be a rendet pl Abasziszi gorviki diaszpórába :D 8) mert ugye ott meg amit én találok ki az van ezen logika szerint.

Fiatal még kialakulóban lévő rend melyben 5-6 vezető (magasabb tsz-ű és oktatásban is jártas) mester van. Őket segíti kb 30-40 mester.
Jelenleg a rendnek kb 100 adeptusa van (frissen végzett varázslók).
Tanoncok száma nagyjából mindig 80 fő körül van.

A gorvikban lévő nagy mágiatudó hiány (amund invázió) segíti a rend megmaradását, s már kezdenek komoly kapcsolatokat kiépíteni.

Romuald mester a vezetők egyike, s Franco az ő kiemelt tanítványa volt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Arnoil 2008.10.13. 22:51-kor.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Arnoil (Franco con Zagarrio)

HozzászólásSzerző: Abdul Al Sahred » 2008.10.12. 17:10

Átolvastam a párbeszédeteket, és örülök, hogy megoldódott a probléma, természetesen nem akadály, hogy még nincs meg az elképzelés, esetleg PM ben 1rd majd meg körvonalazva, hogy nagyjából milyen rendet találtál ki.

Üdv: Abdul
"Nem megyek el a temetésére, mert õ sem fog eljönni az enyémre"
Avatar
Abdul Al Sahred
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 310
Csatlakozott: 2007.02.19. 22:52
Tartózkodási hely: Erioni Nekropolisz, ki tudja, hol...
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
16 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség