• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Syris (Syris)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
29 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Syris » 2008.09.15. 15:09

Név: Syris
Kaszt: Boszorkány
Faj: Félelf
Jellem: Káosz-Élet
Kor: 24

Erő 11 =>12 KAP -1 faji
Gyorsaság 15=> 14 KAP +1 faji
Ügyesség 16 =>15 KAP+1Fegyverhasználat 3.fok
Állóképesség 13 =>13 KAP
Egészség 14 =>14 KAP
Szépség 18 =>21 KAP
Intelligencia 17 =>19 KAP
Akaraterő 14 =>14 KAP
Asztrál 13 =>13 KAP
Érzékelés 14 =>14 KAP
Összesen: 149 KAP

ÉP alap 5 =>10 KAP
Akt. Ép. 9
FP alap 3 =>3 KAP
FP/szint 5 =>15 KAP
Akt. Fp. 15 -5
Összesen :28 KAP

KP alap 4 =>4 KAP
KP/szint 15 =>30 KAP
Összesen: 34 KAP
Ügyességből:6
Iqból:7

MP: 8
MP/szint: 8

KÉ 5 =>5 KAP
TÉ 12 =>12 KAP
VÉ 59 =>59 KAP
CÉ 10 (faji alap)
HM/szint 6 =>18 KAP
Összesen: 94KAP


Harcértékek fegyer nélkül.:
alap---- HM Elosztás
KÉ: 17 1
TÉ: 26 2
VÉ: 73 2
CÉ: 22 1


Harcértékek Fegyverrel:
Fegyver-----T/O---KÉ---TÉ---VÉ---Sebzés---Táv
Tőr----------2-----10----8----2-----1k6----0M
Dobótőr------2-----27---37---75-----K6-----11M


Képzettségek

Pszi használati fok: 4.
Pszi használati szint: 1.
Max. Pszi pontok: 8 (1Ppalap+7iq10feletti része)
Akt. Pszi pont: 8
ME:
Tudatalatti asztrális 13
Tudatalatti mentális 14
Statikus pajzs asztrális 8
Statikus pajzs mentális 8
Dinamikus asztrál-mentál 0-0
Összes ME: asztrális 21
Összes ME: mentális 22

Pszi 4 KAP=> 4
Vulgármágia-Asztrálmágia 3 KAP=> 3
Vulgármágia-Szexuálmágia 3 KAP=> 3
Vulgármágia-Szimpatikus és familiáris mágia 3 KAP=> 3
Vulgármágia-Térmágia 2 KAP =>2
Vulgármágia-Alapvető varázs. és misztikus képességek 3 KAP=> 3
VulgármágiaTűz és anyagmágia 3 KAP=> 3
Vulgármágia-Átkok 2 KAP=> 2
Alkímia 3 KAP => 3
Méregkeverés 2 KAP=>2
Méregkezelés-Fegyverméreg 2 KAP=>2
Méregkezelés-Gáz-Légméreg 2 Kap=>2

Lélektan 3 Kp =>2
Ékesszólás 4 Kp =>3
Szexuális kultúra 4 Kp=> 3
Ének 2 Kp =>2
Tánc 4 Kp =>3
Zene (Fuvola) 2 Kp=> 2
Herbalizmus 2 KAP =>2
Számtan 2 KAP =>2
Írás-olvasás 3 KAP =>3
Szájról olvasás 1 KAP=>1
Álöltözet 2 KAP=> 2
Arctalanság 2 KAP => 2
Álcázás 3 KAP => 3
Orvtámadás 3 KAP => 3
Rejtett támadás 2 KAP=> 2

Úszás 1 Kp =>1
Értékbecslés 4 Kp=> 3
Szinészet 2 Kp =>2
Solymászat 3 KAP => 2

Rejtőzés 1 KAP =>25%
Ugrás 1 KAP =>26%
Lopózás 1 KAP =>30%
Veszélyérzék 1 KAP =>29%
Irányérzék 1 KAP =>29%
Nyelv (közös) 4 Kp =>3
Egyensúlyérzék 1KAP=>31%

Fegyverhasználat-Tőr 3 KAP => 3
Fegyverdobás-Dobótőr 3 Kp => 2
Kétkezesharc 3 KAP => 3
Akrobatika 3 KAP => 3

Faji és származásbeli Képzettségek:
Lovaglás 3
Idomitás 3
Kultúra (pyaroni) 3
Helyismeret (kahre, és környéke) 2
Nyelv erv 3

Felhasznált: 70 KAP 33 Kp



Tulajdon: nincs

Csatlósok:-elf kopó
Termet:K
Sebesség:130(SZ) 25(V)
TÉ:30
VÉ: 55
KÉ: 10
CÉ:-
Sp:1k6
ÉP:16
FP:34
AME:6
MME:3
Méregellenálás:3
Pszi:-
IQ:alacsony
Jellem: Élet



ajándékok,jutalmak:
-2 díszes szoknya
-1 felső
-1 prémes kis mellény
-1 nyaklánc

Arany:9 Ezüst:8 Réz:40
A hozzászólást 17 alkalommal szerkesztették, utoljára Syris 2008.12.07. 17:52-kor.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Syris » 2008.09.15. 15:21

(Így talán érthetőbb lesz a kérdésekre a válasz.)

Alig 24 éve történt, hogy egy elf nemes hölgy, ki az Up-Umbari nemesi családok egyikéből származott, magányosan, a természet csodáiban gyönyörködve sétálgatott egy közeli erdőben. Ezen a szörnyű napon megpecsételődött sorsa. Egy szakadt erőszakos gladiátor keresztezte útját. Először csak szavakkal próbálkozott majd miután látta hogy így nem jár sikerrel néhány perc alatt leteperte és…
A nő először nem árulta el a dolgot ám később a családfők tudomására jutott akik ezért száműzték. Útja során egyetlen társa kísérte, családja „házi kedvence”, Dran az elf kopó.
Kilenc hónap múlva Ayana és Dran a Ziron-hegység ösvényeit taposták. Itt született meg lánya Syris.
Ayana remélte hogy lánya is dalnok lesz mint ő maga. Ezért sok dalt és táncot tanított neki. Syris fogékony volt a tanításokra és tehetsége is volt hozzá, így hamar elsajátította e művészeteket.
Syris gyermekéveinek örömteli szakasza 7 éves korában ért véget, mikor anyja egy váratlan és ritka betegségben elhunyt. Utoljára még meghagyta Drannak, hogy óvja lányát és kísérje útjai során.
Ezután Syris és Dran Kahreéba mentek. Itt a fiatal félelfet egy Erasis nevű boszorkány vette oltalma alá, és tanította ki a boszorkányság minden fortélyára és a csábítás művészetére . Szabad idejében gyakorta járta a környék emberek által kevésbé lakott részeit. Ilyenkor általában gyógynövényeket gyűjtögetett, melyeket így egyre inkább megismert.




I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Erv, valahol a Ziron-hegységben.
2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Anyja- elf bárd, apja- gladiátor.
3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)
Anyja- nemeshölgy, apja-szakadt útonálló.
4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
Egészen fiatalkorában anyja tanította vándorlásaik során, majd halála után Kahreéban tanult, egy Erasis nevű boszorkánytól.
5. Gyermekkorban történt jelentős családi tragédiák (ha voltak ilyenek)
Anyja halála.
6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek)
Ráébredt a mágiahasználat szépségeire.
7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulata, az apja kovács volt, stb.)
Mert anyja bárd létére tudott pár mágikus trükköt, és azzal szórakoztatta kiskorában. Már akkor is nagyon szerette őket. Később anyja halála hatalmas megrázkódtatás volt számára, és mikor később kiskorában Erasishoz került, felfedezte a nő boszorkány mivoltát, és megkérte, hogy tanítsa meg pár trükkre, mivel anyjára emlékeztette. Később mikor egyre beavatottabb lett a mágia világába, még közelebb került hozzá. Ekkor a boszorkány tanítványának fogadta, és minden tudását átadta neki.
8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
Imád varázsolni. Sokat mulattatja vele magát és Drant, amivel így elég nagy gyakorlatra tett szert.
9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása. (Pl: van egy fogadós nagybátyám Erionban)
Anyja egyetlen rokonáról sem beszélt neki túl sokat. Annyit tud, hogy nagyanyja meghalt, nagyapja pedig valahol Dél-Ynev területén bolyong.
10. Mi volt a karakter "hobby"-ja? (Olyan képzettségek -ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)
Figyelme és érdeklődése főleg a boszorkánymágiákra terjedt ki, de ezenkívül szívesen foglalkozott gyógynövényekkel, állatokkal is. (Volt egy solyma, de egy vadászatuk során óvatlanok voltak, és egy arra járó vadász lelőtte a madarat.)



II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
Volt pár férfival dolga, de szerelmesnek egyszer sem érezte magát. Barátok… Dran. Ő az egyetlen, aki szerette, elfogadta, éveken át kitartott mellette, és sohasem árulta el… Nem úgy, mint a többi halandó, akik megvetik félvér származása miatt. Ezenkívül mentora, akik eltávozott a Holtak Birodalmába.
2. Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)
Adrik am Lereston. (Később kifejtésre kerül.)
3. Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, elutazott Beriquelre a mestere kíséretében, első csata átélése, stb)
Erasist elfogták, és megölték. Őt is megvádolták boszorkánysággal, de sikerült megmenekülnie, de el kellett jönnie Kahreéből 24 évesen.
4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)
Erasis életét megkeserítette egy Adrik am Lereston nevű, nem kis hírnévnek örvendő céhmester, aki mindig borsot tört a boszorkány orra alá. Például felégette a házát, ráuszította az embereit. A nő Syris mestervizsgájaként, -elsősorban persze, hogy megnézze a lány rátermettségét, meg persze végre ő is méltó revánsot vegyen a céhmesteren- kitűzte tanoncának, hogy férkőzzön Lereston kegyeibe, és lopja el egyis remekművét, egy nyílpuskáját. A fiatal boszorkány nem kis nehézségek árán ugyan,de megszerezte a kívánt tárgyat. Elbájolta Lerestont, és rávette mágikus úton, hogy adja át neki. Aki persze meg is tette. Syris azonban élete legnagyobb hibáját vétette. Elfelejtette a férfival elfeledtetni a történteket. Így az nemsokára rájött az átverésre, és ráuszította a nőre és mentorára a várost. Erasist elkapták, és az inkvizíció elé állították. Syrisnek sikerült megszöknie, de a férfi azóta is üldözi.
5. Mit vár el tőle az iskoljája/céhe/rendje/mestere?
Mestere mindig is azt szerette volna, hogy sikerüljön teljesítenie álmait, hírnevet és dicsőséget vívjon ki magának, és a tisztavérűek is elfogadják.
6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Megölni Lerestont.
7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)
Az emberekben alapvetően nem bízik meg. Felelősséggel csak Dranért tartozik, aki mindig is védelmezte. Emiatt ahhoz hű, akinek a célja azonos, vagy éppen jól megfizetik.



III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)
Ha épp unatkozik, és nincs senki illetéktelen a közelében, akkor elszórakoztatja magát különböző varázslataival.
2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)
Könnyen el tudja csábítani a férfiakat.
3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)
Nehezen tud barátkozni, mert nem bízik meg az emberekben.
4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
Szereti az elf dalokat, mely ősi legendákról szólnak.
5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)
A nyers, műveletlen embereket, akik leragadnak a világ anyagi mivoltánál, és nemlátják át a fennsőbb hatalmakat és erőket. (Itt nem az istenekre gondolok.)
6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)
Az inkvizíció kezére jutni.
7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Szeretne nagyon magas szintete elérni a mágiázásban, új varázslatokat létrehozni.
8. Vannak-e a karakternek előítéletei? (nem szükséges ésszerű magyarázatot adni rá, elég hogy a karakter úgy véli ő megfelelő indokkal rendelkezik; Pl: utálom a gorvikiakat, mert egytől egyig aljas gyikos az összes)
Toroniak – sunyi, aljas, képmutató banda
9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Gyerekkorában történt szörnyűségek után elvesztette hitét az istenekben. Úgy véli,ha lenne isten, akkor biztos nem ilyen sorsot szánt volna neki.
10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Imádja a mágiázást. Szinte élete értelmének tekinti, és többnyire azok számítanak valakinek a szemében, akik valamilyen szinten tudják eme mesterséget űzni.
11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az? Pl.:
"Más szemében a szálkát is meglátja, magáéban a gerendát sem veszi észre."

Kemény jeget nehéz megtörni.


Egyéb:
Boszorkány nevelője Kahrei volt. Ott született, és az egész életét ott élte le.
Syris a kahrei nyílpuskát a sok üldözés miatt eladta.

Kinézet:
167 cm, 50 kg, hátközépig érő, egyenesszálú. ezüstös haj, melyet általában bármilyen típusú összefogás nélkül, leengedve hord, karcsú, arányos test, kissé hosszúkás, vékony arc, középsötét, átható, amethyst-színű, enyhén mandulavágású szempár, hosszú, hegyes fülek, márványfehér bőr.
Térdig érő, fekete, fűzős csizma, melyekbe 1-1 dobótőr van csúsztatva, enyhén kopottas, fekete színű, testrefeszülő nadrág, combközépig érő, rövidujjú, méregzöld, karcsúsított felső, melyen mell alattig fűző van, itt az anyag fehér színű, alatta fehér, hosszúujjú, felkarnál kb 5 cm-rel a zöld felső alatt 1 vonalban összehúzott, de egyébként bő ujjú paraszti ing, derekán 1 öv, melyen jobb oldalt 1 tőrhüvely lóg, egyszerű, minden díszítéstől mentes, benne 1 tőrrel.



Jellemrajz:
Szereti a magányt, és már eléggé hozzá is szokott. Az emberekkel távolságtartó, sőt kifejezetten antiszociális, magánakvaló. Nem túl közlékeny típus, törekszik a lehető legkevesebb beszédre, kerüli az üres, értelmetlen fecsegéseket. Barátai hiánya lévén igyekszik mindent egyedül megoldani, ha nem sikerül, akkor is kerüli a segítségkérést. Az egyetlen, akit elfogad társának, Dran. Érte bármit megtenne. Mindene a szabadsága, és csak akkor hajlandó valaki utasításait követni, ha érdeke fűzi hozzá (meg jó sok pénz:D). Ha viszont akar valamit, akkor hideg és számító, képes szinte bármilyen cselt bevetni, hogy elérje célját. Férfiaknál általában bájait veti be. Mágiacentrikus.
Nyugodt, nehéz felidegesíteni.

Felszerelés:
-karakteren:
-csizma, gyalogos
-nadrág
-öv
-ing, paraszti
-rövid ujjú fűzős ruha
-tőrhüvely
-tőr
-2 dobótőr

-hátizsák, nagy:
-15 m kötél
-1 üvegcse tinta (fekete)
-3 ív pergamen
-1 lúdtoll
-1 kg szárított hús
-1 kis kés
-2 szárított hal
-0,5 kg kétszeresült
-1 l-es vizes tömlő
-0,5 l-es boros kulacs
-1 kis tasaknyi szárított gyümölcs
-2 kovakő
-1 fenőkő
-1 pokróc
-1 fuvola

-utazóláda,közepes:
(nagyobb rekesz)
-csuklya
-2 öv
-2 váltónadrág
-2 váltó felső
-1 pár szandál
-1 hosszú szoknyaruha
(kisebb rekesz)
- 5 üres üvegcse
- 3 üvegcse hatalom itala
- 1 állvány
- 1 üst
- 3 kémcső
- 1 lepárlóedény

kezdő helyszín: Erion - Fogadónegyed
A hozzászólást 9 alkalommal szerkesztették, utoljára Syris 2008.09.22. 21:02-kor.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Zsoldoskapitány » 2008.09.16. 20:59

Szia.
Meg kellene jelöljél a karakternek egy -HM-mel rendelkező- kezdőhelyszínt. Persze olyat, ahol van hely.
Avatar
Zsoldoskapitány
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 341
Csatlakozott: 2008.02.05. 0:40
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Syris » 2008.09.16. 21:25

Igazad van. :D Köszi, hogy szóltál, majdnem elfelejtettem.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Zsoldoskapitány » 2008.09.16. 21:36

Üzenj PM-ben Torozonnak, hogy mennél hozzá játszani.
Avatar
Zsoldoskapitány
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 341
Csatlakozott: 2008.02.05. 0:40
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Syris » 2008.09.17. 7:38

Már megtettem.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.09.17. 8:08

Nemigaz..... nemigaz....
Syris.
Megirtam a bírálatot és mikor elküldtem volna behalt az explorerem.
Én kitépem az összes hajam.
Bocs, később újraírom.

Torozon
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Torozon » 2008.09.17. 12:20

na akkor lássuk.

Félelf boszorkány?
Ritka yneven de elfogadható.

Nos ami nekem is egyből szemetszúrt -és más HM ek valószínűleg tápolásnak neveznék- az az pár olyan dolog a karakter feleszerelés listájában ami ritka.
Én azon a véleményen vagyok hogy azért vannak a magusban ritka tárgyak hogy azokat is használhassuk, különben minek is lennének odaírva? Bár szó mí szó ezekenek a tárgyaknak rengeteg hátrányuk is van.
Vegyük sorra akkor.:
Kahrei nyílpuska.: Ritka mechanikus számszeríj, ami gyorsan lő. ellenben mint azt már sokhelyütt olvashattuk gyakorta megy tönkre és a javítatása esetenként többe kerül mint ha vennél egy újjat. javítani pedig nem minden egyszerű kovács képes.Mechanika nélkül csak a ravasz huzogatásához értesz ahhoz hogy mi hogy működik rajta nem.Továbbiakban mint az úgyszint tudjuk, a lövedlék amit kilő egy egyszerű acélrúd ami nyílhegyben végződik. ilyet nem mindenhol lehet kapni mert elég egyedi, sőt esetenként a számszeríjjba is külön kiadás kell, amit kevés helyen hozzáférhető.
Elf kopó.: nem csak egy okos kutya de egy olyan dolog amiről gondoskodni kell. Lévén nem önműködő etetni gondját viselni kell, nyílt játékban ez néha nehezen megy. Amelett hogy, sok dologban megkönnyíti az életet jópárban megnehezítí(pl egy szakadék átmászásánál egy kutya nem képes átmenni egy kötélen). Emellet ritka ságából adódóean értékes és mint ilyen eltulajdonítható.
Mint látjuk elég sok hátránya is van ezeknek a ritka tárgyaknak. Én épp ezért engedfélyezném ezek használatát. Remélema többi Hm-is így látja ebben nem szeretnék egyedül dönteni.

Egyéb.:
A karinak nicns lova, a hatalams utazóládáját a hátán viszi netán?
A karakter nyakában lévő smaragd mágikus-e vagy sem? (mivel nem engedem hogy az legyen nem lehet az de azért megkérdezem:D)

Amúgy összeségében tetszik a koncepció a mágiacentrikusság meg főleg! (lehet csak azért mert eddig folyton csak ilyen bosziknak meséltem???)

Remélem a kérdésekre választ kapok és azokat amiket elfeletettem még eszembejutnak.(mikor ezt reggel megírtam másfélszer ekkora volt :D)

Torozon
A bárd, hetek óta elöször, szívbõl kacagott.
- Alyr, az ég szerelmére! Hogyan sikerült rávenned Torozont, hogy kráni itókát szolgáljon fel neked?
A nekromantának szeme sem rebbent. - Azzal kecsegtettem, hogy ha megteszi, még ma este odébbállok.


//Wayne Chapman - A Halál havában//
Avatar
Torozon
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 497
Csatlakozott: 2007.01.24. 21:54
Tartózkodási hely: Torozon tavernája
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Syris » 2008.09.17. 17:10

Igaz, hogy lova nincs, de a 18-as szépség úgy érzem pótolja ezen hiányosságát. És hogy egészen pontosak legyünk, nem a hátán viszi, hanem mással cipelteti :D . Ugyanis szépsége lévén elbájolja a magatehetetlen férfi szíveket, akik persez szeretnének az "imádott" hölgy kedvében járni, és így szívesen megtesznek olyan apróságokat, mint például, hogy fuvarozzák, v cipelik a csomagjait.

Ha mágikusnak szántam volna, akkor írtam volna, de nem. Főleg azért, mert tudtommal, a boszorkányok nem használhatnak drágakőmágiát(bár lehet rosszul tudom és ez nem számítana annak). Másrészt az már túl nagy előny lenne más játékosokkal szemben, és akkor jobban is ki lenne téve az esetleges tolvajoknak :) .



Időközben észrevettem, hogy egy fatális hibát vétettem. Véletlenül kihagytam a statisztikából a harci képzettségeket, melynek hiányát -az idáig olvasó, és reagoló emberek engedelmével- pótoltam.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Torozon » 2008.09.18. 5:57

Üdv!

Oké akkor ezt megbeszéltük.
Nos akkor várjuk még meg Yvett statisztikai elemzését aztán meg majd (valamikor a közeljövőben) el kezdünk játszani is. Addig még csak eszembe juz valami amibe beleköthetek, de egyenlőre dettó.

Nos akkor türelmes várakozást kivánok!

Torozon
A bárd, hetek óta elöször, szívbõl kacagott.
- Alyr, az ég szerelmére! Hogyan sikerült rávenned Torozont, hogy kráni itókát szolgáljon fel neked?
A nekromantának szeme sem rebbent. - Azzal kecsegtettem, hogy ha megteszi, még ma este odébbállok.


//Wayne Chapman - A Halál havában//
Avatar
Torozon
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 497
Csatlakozott: 2007.01.24. 21:54
Tartózkodási hely: Torozon tavernája
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Mare-ai » 2008.09.18. 7:29

Sziasztok!

Tudom, semmi közöm a karihoz, de megfogott a koncepció és szeretnék kicsit hozzászólni, hátha találtok benne megfogadnivalót...

A kharei nyílpuska ok, hiszen Kahréban könnyen hozzájuthat az ember lánya.
Elf kopó is maradhat szerintem, hiszen örökség.

A smaragd. Hmm, ez már fogósabb. Egy ékszerbe foglalt smaragd értéke 100 a -tól felfelé a csillagos égig... Komoly vagyon. De a HM-en múlik....
Apropó vagyon. A karinak nincs készpénze?

Az előtöribe talán bele kellene venni, hogy a fél elf leányt miért vette szárnyai alá a boszorkány.

Ramiera: ezt módosítani kellene, semmi nem indokolja meglétét. A ramiera déli, gorviki fegyver, Kahréban és úgy általában északon nem hozzáférhető. Az előtöri sem indokolja. Válassz szerintem más fegyvert.

Ezek a fő észrevételeim, bocs, hog beleszóltam..

Mare-ai
Az Élet? - mint szélben pörgő falevelek...
Avatar
Mare-ai
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 291
Csatlakozott: 2008.03.28. 0:37
Tartózkodási hely: Enoszuke
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Torozon » 2008.09.18. 12:27

Mare-ai írta:
A smaragd. Hmm, ez már fogósabb. Egy ékszerbe foglalt smaragd értéke 100 a -tól felfelé a csillagos égig... Komoly vagyon. De a HM-en múlik....
Apropó vagyon. A karinak nincs készpénze?

Az előtöribe talán bele kellene venni, hogy a fél elf leányt miért vette szárnyai alá a boszorkány.

Ramiera: ezt módosítani kellene, semmi nem indokolja meglétét. A ramiera déli, gorviki fegyver, Kahréban és úgy általában északon nem hozzáférhető. Az előtöri sem indokolja. Válassz szerintem más fegyvert.

Mare-ai


Mare!

Nem kel bocsánatot kérned én nagyon örülök hogy átnézted te is a karit.
Hiretelen el is felejtettem milyen drága egy smaragd. Mivel egy medál általában nem kicsi ezért a smaragdmedál értéke valóban elég nagy egy 1.Tsz-ű kari számára. A javaslatom az lenne hogy egy olyan nyakéked legyen amiben van egy max két nagyon apró smaragd.
nem muszály nagy nak lennie hisz anélkül is lehet szép.

A boszorkányos kérdés jogos, tényleg nem derül ki miért is vette szárnyai alá a boszorkány a lányt.

Ramiera.: sajnálom Mare de ebben nincs igazad. Északon jelentős délből (főleg gorvikból) betlepedett csoportok élnek. Bár főleg abasziszban és a Városállamokban(pl.: Narvan) de nem kétlem hogy Kahréban (lévén gazdaságilag roppant fontos hely) is legyen egy egy alvilági szövetkezet. A boszorkány - mint ahogy egyéb csatornákon megtudtam- renegát volt. De amennyiben Ő is egy ilyen csoporthoz tartozott előfordulhat hogy a Ramiera forgatásához értett így cask ezt tudta átadni a lánynak. Így szerintem bele illik a képbe.

Torozon

Edited by Yvett
Megváltoztattam a küldőt.
Légyszi Lorin ne légy lusta és lépj be Torozonnal, mert itt mint HM nyilatkozol és nem mint egy user.
Köszi!
A bárd, hetek óta elöször, szívbõl kacagott.
- Alyr, az ég szerelmére! Hogyan sikerült rávenned Torozont, hogy kráni itókát szolgáljon fel neked?
A nekromantának szeme sem rebbent. - Azzal kecsegtettem, hogy ha megteszi, még ma este odébbállok.


//Wayne Chapman - A Halál havában//
Avatar
Torozon
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 497
Csatlakozott: 2007.01.24. 21:54
Tartózkodási hely: Torozon tavernája
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Mare-ai » 2008.09.18. 12:46

Lorin/Torozon!

Most kecsesen megráztam a fejem.
Nincs igazad, vagyis tévedsz.

Kahre egy annyira bezárkózódott városállam, hogy szinte 100% bizonysággal mondhatom: nem engednék meg, hogy gorvikiak vessék meg ott a lábukat.
Ha a boszi meg renegát gorviki, az persze elképzelhető, de akkor azt is az előtöriben kellene indokolni.
Így, a jelenlegi formában a ramiera valószínűleg csak a harcértékei miatt került be. De ha tévedek, akkor az előtöribe bele lehetne esetleg írni?

Előre is köszi!

Üdv:
Mare.
Az Élet? - mint szélben pörgő falevelek...
Avatar
Mare-ai
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 291
Csatlakozott: 2008.03.28. 0:37
Tartózkodási hely: Enoszuke
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2008.09.18. 13:30

Nem fontos megvárni az én engedélyemet - én csak oda kukkantok be ahol jelzik gigszer van.
Kivételesen nem jelezték, de mégis benéztem, nem is bánom.

Statisztika:
Kp-ra 34 KAP-ot költöttél az ott leírt 36 helyett.
Képzettségekre 54 KAP-ot költöttél az 51 helyett.
Összeségében viszont így csak 370 KAP-ot osztottál el, tehát maradt 5 elosztásra váró KAP-od.
A méregkezelés képzettséget méregtípusonként kell felvenni. Tehát külön fel kell venni: fegyverméregre, étel-ital méregre, gáz- légiméregre, kontakt mérgekre, több komponensű mérgekre.
Az ugráshoz az erő teljes értékét kell hozzáadni és nem csak a 10 feletti részét.

A felejtés csókja 18 Mp-ba kerül... :wink: - asszem ezzel még várnia kell a karakternek a 3.Tsz-je eléréséig. :)

Alapjában véve nincs bajom az előtörténettel.

Viszont szemet szúr az a kutya (itt leszögezem, hogy nem ismerem ezt a kutyafajtát mit írnak róla, meddig élnek és most nincs kedvem utána nyálazni egy könyvet sem) már legalább 25 éves emberi mércével...

Ramiera: a fegyver leírásánál olvasható, hogy egy nem gorviki kezében csak tőrként használható. Tehát a ramiera maradhat, de a karakter csak a tőr értékeivel forgathatja.


Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Syris (Syris)

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.09.18. 18:13

Kahre az leht de attól még Renegátok és szakadt fejvadászok vannak.

Yvett
Na ezzel nekem személyes problémám van...
Ma a fenéért vana z hogy egy Gorvicki kezében nem hasnálható rendesen???
Ez hülyeség!
(tudom sokszor ahsználom ezt szót de ez tényleg)
Mi van ha egy Shadoni nemes úr elveszett fiát 3 éves korától egy fejvadászcéh tanítja akiknek fő fegyvere a Ramiera???
Akkor is csak tőrként használhatja?
A Gorviki mester egy más államhoz (még csak nem is fajhoz!!!) tartozó embernek nem tudja ugyanúgy tovább adni a tehetségét mint másnak???
Ez már megbocsássatok de irgalmatlanul nagy hülyeség... nem fogok földi államokhoz hasonlígatni mert felesleges de nem hiszem hogy egy gorviki úgy születik hogy neki génjeibe van írva a Ramiera használat elsajátithatósága. Ami pl egy Shadoniból hiányzik.(Holott emlékeim szerint ezek ketten rokon népek éppen csak vallásuk és az ezredévek alatt beállt kultúrálisan és jellemükben különböznek).És szerintem egy klánját vesztett Gorviki vívómester nem taníthat északon embereket mert azok ügyetlenek ehez.
(ezt amúgy egy féleképpen fogadnám el.: ha valkinek megvan a tőrhasználata és ezután tanulná a Ramiera használatát akkor annak cask nagy nehézségek árán menni hiszen alapból úgy forgatná mint egy tőrt)
Ha ti így látjátok akkor jobb hogy valóban ehez külön Gorviki gének kellenek akkor sajnálom Syris csak a tőr értékeivel forgathatod.

Mielőtt bárki is a szememre hányná hogy megint veszekszek közölném hogy nem. Csupán elmondtam a véleményem ezzel a khm "kényes'(ide hülyét írtam volna) témával kapcsolatban.

Elf kopó.: a bestiben benne vannak az értékei Syris kiírnád azokat? Egyébként ha jól tudom élet tartamuk hosszabb egy átlagos kutyáénál.(logikus hiszen ha azt vesszük az elfek pontosan azért találták ki őket hogy saját családjaikra vigyázzanak az elf családok pedig nem 20 évig élnek ugyebár-persze egyértelmű nem is élnek 3000 évíg mint egy elf)

Maradtam.:
Torozon (aki lusta és elfoglalt bejelentkezni a saját accjával)
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Következő

Hozzászólás küldése
29 hozzászólás • Oldal: 1 / 2 • 1, 2

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség